News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Fuzzface

Komentajakapteeni oli A-2 illassa nettioikeuksia puolustamassa. Aito Suomalainen, karvanen luomumies hitaiden hämeestä. 150 kiloa Suomalaista luomulihaa.

zeitkugel

Olen yli kolmekymppinen perheellinen mies Helsingistä. Neljännen polven stadilainen, ja aito lähiönuori (tosin nykyään kantakaupungistunut). Vakituisessa työssä muuan korkeakoulussa (ei kuitenkaan opettaja).
Harmittaa kovasti tämä nykymeno Suomessa, tuntuu että oman kansan hyvinvointi tai mielipide ei kiinnosta kuin harvaa poliitikkoa..

Lalli IsoTalo

Quote from: Fuzzface on 29.03.2011, 23:30:45
Komentajakapteeni oli A-2 illassa nettioikeuksia puolustamassa. Aito Suomalainen, karvanen luomumies hitaiden hämeestä. 150 kiloa Suomalaista luomulihaa.

Nyt saatiin samaa hintaan enemmän huippulaatua! Tervetuloa, Fuzzface!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: zeitkugel on 30.03.2011, 09:47:11
Olen yli kolmekymppinen perheellinen mies Helsingistä. Neljännen polven stadilainen, ja aito lähiönuori (tosin nykyään kantakaupungistunut). Vakituisessa työssä muuan korkeakoulussa (ei kuitenkaan opettaja).
Harmittaa kovasti tämä nykymeno Suomessa, tuntuu että oman kansan hyvinvointi tai mielipide ei kiinnosta kuin harvaa poliitikkoa..

Tervetuloa kotiin, zeitkugel!

Olen itsekin stadilainen, aito lähiönuori, nykyään kantakaupungistunut, ollut töissä korkeakoulussa (tuntiopettajana), ja minuakin harmittaa kovasti tämä nykymeno Suomessa.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: slobovorsk on 29.03.2011, 12:54:51
Täällä Eugen Helminen, Slobovorsk!

Todellisuudessa nelikymppinen neuvostovastainen, penseästi nykymenoon suhtautuva käytännöllinen konservatiivi, koulutetun kaulusköyhälistön edustaja Hotakaisen etelä-Bronksista itähelsinkiläisillä juurilla. Luulee poliittisen tajunsa muka riittävän tälle palstalle yli kolmenkymmenen vuoden uutisten seurannan jälkeen, ei missään tapauksessa IRL.

Tervetuloa, Eugen Helminen, Slobovorsk. Homma kuuntelee!

Viisikymppisenä neuvostovastaisena minarkistina, mustien kauluspaitojen omistajana, Kontulan koirana ja Manhattanin Upper Eastsiderina kysyisin tarkennusta termille "Hotakaisen etelä-Bronksista itähelsinkiläisillä juurilla"?
— Missä N, siellä R

slobovorsk

Puotinharju-Pukinmäki all night long   :)

Hotakainenhan siis kirjoitti 90-luvulla Bronks-nimisen romaanin, jossa Helsinkiä eredyttävästi muistuttanut kaupunki oli jossain lähitulevaisuudessa jakautunut kahtia hyväosaisten alueisiin ja niihin muihin suunnilleen Pukinmäen paikkeilta.
"Laki on kaikille samantekevää" - Pahkasika Orwellin vuonna 1984
"The only color I care about i$ green." - CNN:n talouskommentaattori rasismista

Traitors will be persecuted, prosecuted, and executed.

Huutelija

Terve vaan. En haluaisi alkaa paljastelemaan itsestäni mitään, mutta sanottakoon, että kirjauduin tänne, koska tunnen jonkin asteista yhteenkuuluvuutta tänne postaavien kanssa. Olen muutaman vuoden seuraillut keskustelua täällä ja olen nauranut ja raivonnut kanssanne mokutuksille ja muille älyttömyyksille ja nyt olen siis päättänyt rekisteröityä.

En haluaisi alkaa ylpeilemään tai mitään, mutta mielestäni on aika mielenkiintoista, että monet ihmiset, jotka ovat nyt nuivia, olivat aluksi suviksia. Itse olen aina epäillyt massamaahanmuuton "rikastavia" vaikutuksia ja pitänyt sitä "something smells fishy" bisneksenä, mutten ollut jaksanut perehtyä asiaan tarkemmin. Vasta tutustuttuani Scriptaan joskus vuonna 2008 sain epäilyksilleni vahvistuksen. Hienoa, että ihmiset ovat alkaneet järkiintyä ja tuntui todella lohduttavalta, etten ollut epäilyksineni yksin (ja että ne eivät olleet pelkkiä epäilyksiä).

n.n.

Quote from: Huutelija on 31.03.2011, 14:27:03
Terve vaan. En haluaisi alkaa paljastelemaan itsestäni mitään, mutta sanottakoon, että kirjauduin tänne, koska tunnen jonkin asteista yhteenkuuluvuutta tänne postaavien kanssa. Olen muutaman vuoden seuraillut keskustelua täällä ja olen nauranut ja raivonnut kanssanne mokutuksille ja muille älyttömyyksille ja nyt olen siis päättänyt rekisteröityä.

En haluaisi alkaa ylpeilemään tai mitään, mutta mielestäni on aika mielenkiintoista, että monet ihmiset, jotka ovat nyt nuivia, olivat aluksi suviksia. Itse olen aina epäillyt massamaahanmuuton "rikastavia" vaikutuksia ja pitänyt sitä "something smells fishy" bisneksenä, mutten ollut jaksanut perehtyä asiaan tarkemmin. Vasta tutustuttuani Scriptaan joskus vuonna 2008 sain epäilyksilleni vahvistuksen. Hienoa, että ihmiset ovat alkaneet järkiintyä ja tuntui todella lohduttavalta, etten ollut epäilyksineni yksin (ja että ne eivät olleet pelkkiä epäilyksiä).

Tervetuloa! Tuo taitaa olla aika yleisesti jaettu kokemus. Ainakin voin itse allekirjoittaa tuon. vuosilukukin taitaa olla oikein  ;)
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

MrMikropiiri

Hei vaan!

Sama tarina kuin monella eli lukenut foorumia jo parisen vuotta ja nyt vasta vähän aikaa sitten rekisteröidyin.

Hieman päällä 30v, yli 10v IT-alalla, ammattikorkeakoulut käyty ja avovaimon kanssa asutaan hämeessä. Mitäpä muuta, en mukana missään poliittisessa toiminnassa. Äänestin viimeksi kokoomusta, en todellakaan äänestä tänä vuonna (syy: Stubbin ja Kataisen maahanmuuttokannat). Äänestän persuja tai muutoslaisia.

Jonkun verran maailmaa kiertänyt, nähnyt tietyn maahanmuuton nurjan puolen ja siitä viisastunut vastustamaan holtitonta maahanmuuttopolitiikkaa.

Lalli IsoTalo

Tervetuloa. Olen nyt aluksi skeptinen. ok?
— Missä N, siellä R

ike60

Tervetuloa, Luxonia!

Quote from: Luxonia on 09.04.2011, 13:58:21
henkinen maailma on tunkenut tilaani. [..]
Ja nyt ovat sitten perussuomalaiset tupsahtaneet elämääni.

Oletpa mielenkiintoinen ihminen. Useimmille new-age-tyyppisille henkisen polun kulkijoille ei luultavasti tulisi mieleenkään alkaa tekemään perussuomalaista politiikkaa, ja samaa voi sanoa kääntäen useimmista perussuomalaisista.

Uteliaisuuttani pyydän, että kerrot hieman tuon yhdistelmän syntymisestä vaikkapa tässä nuivistumisketjussa.

EDIT: lievennys

Phantasticum

Quote from: ike60 on 09.04.2011, 16:49:01
Useimmille new-age-tyyppisille henkisen polun kulkijoille ei tulisi mieleenkään alkaa tekemään perussuomalaista politiikkaa, ja samaa voi sanoa kääntäen useimmista perussuomalaisista.

Onhan meillä myös Eino P. Keravalta!

kraula

Kaipa voisi tänne kirjoitella, vaikka olen rekisteröitynyt jo 2009 alkupuolella. Paljoakaan ei ole tullut kirjoiteltua, ja oli piiitkä aika kun en lukenutkaan. Nyt viimeisen kolmen viikon aikana olen kuitenkin viettänyt foorumilla varmaan enemmän aikaa kuin kahden ekan vuoden aikana yhteensä, johtuen siitä että asun kevään ulkomailla ja vaalien myötä on kauhea hinku tietää mitä Suomessa tapahtuu. Mikäs olisi parempi paikka ottaa selvää kuin Homma.

Olen kakskytjotain-vuotias naispuolinen amk-opiskelija Helsingistä. Nuivistuin joskus 2005-6 tienoilla, kun kaverit laittoivat jatkuvasti linkkiä Scriptaan - niitä tuli sitten luettua ja lopulta oli pakko myöntää, että oikeassahan tämä jamppa on. En muistaakseni ollut tätä ennen mitenkään yltiösuvaitsevainen, ehkä lähinnä välinpitämätön aiheen suhteen. Nuivistumisesta lähtien olen ollut jonkinlainen hangaround - irkkaan silloin tällöin, käyn joskus keskiviikkokerhossa, ja nyt tosiaan lueskelen Hommaa enemmänkin. Nuivistelun lisäksi olen kiinnostunut erityisesti kansantaloustieteestä, joka toki liittyy nuivisteluun melko kiinteästi.

Olen aika ujo kirjoittamaan tänne mitään (perisuomalainen "mitä muut musta ajattelee" -asenne), mutta eiköhän tämä lähde tästä rullaamaan!

pensador

Minäpä esittäydyn
Rekisteröidyin pari päivää sitten, kun tämä foorumi mainittiin eräällä toisella foorumilla.  Olinhan aiemminkin nähnyt tähän viitattavan, mutta nyt ensikäynnillä totesin tämän laadukkuuden, joten päätin jatkaa tutustumistani.

Kiinnostukseni kohteita ovat globaalit asiat; globaali oikeudenmukaisuus, hyvinvoinnin jakautuminen, maailman- ja elämänkäsitykset, etiikka ja moraali, lokaalien monikulttuurien korvaaminen yhdella globaalilla yhtenäiskulttuurilla.  

Olen naturalisti, sekulaari humanisti ja uusateisti.
Ikää on toukokuussa 77 vuotta.  Sairauksiakin on ihan riittävästi, minkä takia olen yhdentoista vuoden ajan asunut talvisin Espanjan Aurinkorannikolla.  Mm tietokoneen käyttö on hankalaa huonon ergonomian ja käsien vapinan takis

ike60

Tervetuloa, pensador!

Quote from: pensador on 10.04.2011, 09:02:38
Rekisteröidyin pari päivää sitten, kun tämä foorumi mainittiin eräällä toisella foorumilla.  Olinhan aiemminkin nähnyt tähän viitattavan, mutta nyt ensikäynnillä totesin tämän laadukkuuden, joten päätin jatkaa tutustumistani.

Muutkin ovat sanoneet samaa: tällä forumilla käydään keskimäärin laadukasta keskustelua. Jotkut ovat myös sanoneet yllättyneensä laadukkuudesta, kun mediassa usein annetaan tästä kuva rasistien temmellyskenttänä.

Quote from: pensador on 10.04.2011, 09:02:38
Kiinnostukseni kohteita ovat globaalit asiat; globaali oikeudenmukaisuus, hyvinvoinnin jakautuminen, maailman- ja elämänkäsitykset, etiikka ja moraali, lokaalien monikulttuurien korvaaminen yhdella globaalilla yhtenäiskulttuurilla.  

Lokaalien kulttuurien - tämän forumin tapauksessa tietenkin ennen kaikkea suomalais(t)en kulttuuri(e)n - korvaaminen globaalilla yhtenäiskulttuurilla on monille yksi keskeisistä perusteista, joilla he vastustavat nykyisenlaista maahanmuuttopolitiikkaa. Toki se ei ole ainut.

ike60

Quote from: Phantasticum on 09.04.2011, 17:08:39
Quote from: ike60 on 09.04.2011, 16:49:01
Useimmille new-age-tyyppisille henkisen polun kulkijoille ei tulisi mieleenkään alkaa tekemään perussuomalaista politiikkaa, ja samaa voi sanoa kääntäen useimmista perussuomalaisista.

Einossa on tietenkin ainesta vaikka mihin, mutta mikä hänessä on erityisen perussuomalaista? Einohan on Muutoksen miehiä.

Phantasticum

Quote from: ike60 on 10.04.2011, 22:41:57
Quote from: Phantasticum on 09.04.2011, 17:08:39

Einossa on tietenkin ainesta vaikka mihin, mutta mikä hänessä on erityisen perussuomalaista? Einohan on Muutoksen miehiä.

Joo. Tiedän. Tartuin lähinnä tuohon new ageen.

ttw

Tervetuloa pensador.

Kaikki mukaan vaan. Vaikka täällä on eläkeikäisiä muitakin niin ainakin mitä olen huomannut muiden ilmoittavan niin taidat olla nyt palstan iäkkäin. Sekalainen seurakunta mikä on hyvä. :)

Myös sitä iän tuomaa kokemusta myös enemmän tarvittaisiin keskusteluihin.
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Rapsakka Rapu

Hei hommalaiset!

Olen jo puolisen vuotta lueskellut Hommafoorumia, mutta nyt kärsin vakavasta vaalikiimasta, enkä siksi malta pysyä hiljaa.

Olen perheellinen tietotekniikan opiskelija, ja ajan taksia rahoittaakseni opiskelut. Esikoisemme syntyi helmikuussa. Lapsen saaminen on hieno ja ravisteleva kokemus. Olen huolissani millaisessa maailmassa hän joutuu elämään. Se pakottaa tekemään valintoja. Se pakottaa äänestämään. Se pakottaa näyttämään väriä.

Aatteiltani olen konservatiivi, Persujen äänestäjä ja luterilainen kristitty.

Vaimon mukaan olen ennakkoluuloinen. Omasta mielestäni vain epäluuloinen.  ;D
Jos [youtubevideon] nimessä lukee 'matunainen' niin eihän sitä kukaan ei-rasisti katso

Tähtitoimittaja Mari Pudas (twiitti poistettu)

ike60

Tervetuloa, Rapu!

Quote from: Rapsakka Rapu on 14.04.2011, 18:00:17
Olen perheellinen tietotekniikan opiskelija, ja ajan taksia rahoittaakseni opiskelut. Esikoisemme syntyi helmikuussa. Lapsen saaminen on hieno ja ravisteleva kokemus. Olen huolissani millaisessa maailmassa hän joutuu elämään. Se pakottaa tekemään valintoja. Se pakottaa äänestämään. Se pakottaa näyttämään väriä.

Omissa lapsissa on yksi tärkeä syy siihen, että minäkin täällä toimin. Jos maahanmuuttopolitiikkaa ei saada pysyvästi kestävälle pohjalle, jo minun lasteni aikuiselämä on raskaampaa ja vaarallisempaa kuin se olisi muuten ollut. Lisäksi on hyvä miettiä sitä, minkälaista maata petaa tänne sadan vuoden päästä elossa oleville jälkeläisilleen: nykyisten ratkaisujen seurauksista jotkut näkyvät koko voimallaan vasta pidemmällä aikavälillä.

Cicero

Tere tulemast, Rapu.

Suomen mahdollisen tulevaisuuden mietinta omien lasten elaman kannalta on varmasti hyvin nuivistavaa. Ellei monikulttuurisuutta torjuta ja humanitaarista maahanmuuttoa vastusteta Suomen tulevaisuus naytta tosiaankin kurjalta kun valtion budjetti uppoaa loputtomiin sosiaali- ja kotoutustukiin samalla kun epasopiva vaesto mellastaa kaduilla aiheuttaen levottomuuksia ja turvattomuutta.

Sanon taman lukiolaisen nakokulmasta. Sinun lapsesi ja mina kuulumme niihin jotka joutuvat kokemaan valtion rappion ellei suuntaa korjata. On siis meidan kaikkien konkreettinen etu etta maahanmuuttopolitiikkaa korjataan. Ja mikaan ei yhdista ihmisia kuten oma etu. Niinpa minusta on hienoa saada yha lisaa vakea hommaan tukemaan maahanmuuttokriittisten asiaa.

Eino P. Keravalta

QuoteVaimon mukaan olen ennakkoluuloinen.

Niin oletkin. Ja vaimosi on myös ennakkoluuloinen. Teidän ennakkoluulonne tosin eroavat siten, että sinun ennakkoluulosi ovat jo toteutuneet esimerkiksi Ruotsissa, Britanniassa ja Ranskassa - vaimosi ennakkoluulot taas eivät missään.

Tervetuloa, Rapu!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

jubakala

Jahas, juuri 30-vuotta täyttänyt joskus ehkä tuleva filosofian maisteri tietojenkäsittelytieteestä ilmoittautuu palvelukseen. Oulun vaalipiirissä vaikutan, ja lähes kaikkia puolueita on tullut äänestettyä. Viimeisimmissä Eurovaaleissa, lappuseen piirtyi Sampo Terhon numero, nyt ennakkoäänenä Olli Immosen. Kuvittelin pitkään, ettei politiikka kiinnosta tätä tulevaa maisteria, olin väärässä. Tuputettu sanoma oli vain väärä. Nousen hyvin vahvasti kokoomusta nuolevasta suvusta, vanhemmat ovat päättäneet olla äänestämättä näissä vaaleissa, entisinä kokoomuslaisina. Vielä on toivoa "käännytyksessä", toivottavasti onnistun (:

Lalli IsoTalo

Quote from: jubakala on 16.04.2011, 01:26:11
Jahas, juuri 30-vuotta täyttänyt joskus ehkä tuleva filosofian maisteri tietojenkäsittelytieteestä ilmoittautuu palvelukseen.

Lepo vaan Jubakala, ja tervetuloa muonavahvuuteen!!!

Meillä ei täällä olekaan vielä tarpeeksi tietojenkäsittelytieteilijöitä!  ;D

— Missä N, siellä R

kaupunki

Uusi tulokas esittäytyy, taisin törmätä Hommaan ensimmäiseksi AP-areenan kautta melko hyvän aikaa sitten mutta en ole osallistunut kuin lukemalla koska ajanpuute. Miespuolinen yrittäjä Uudeltamaalta, korkeasti koulutettu, työllistän kaksinumeroisen määrän ihmisiä ja olen ollut perinteisesti Kokoomuksen spede mutta nyt jo kaksissa vaaleissa äänestänyt "väärin", tällä kertaa ääneni sai eräs herra 242. Tarkoituksena on kirjoitella hieman ajatuksia vaaleista kunhan ensin kotiudun.

MaisteriT

AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Lalli IsoTalo

Quote from: kaupunki on 16.04.2011, 13:53:20
Uusi tulokas esittäytyy ... nyt jo kaksissa vaaleissa äänestänyt "väärin" ...

Tervetuloa väärinäänestäjien ja väärinajattelijoiden päämajaan, herra Kaupunki!!!

Itse olen äänestänyt ensin kokoomusta (vasemmalla kädellä), sitten Soininvaaraa, ja nyt sitten numeroa 127 täydellä sydämellä. Vaimon -- entisen kokkariäänestään -- sain käännytettyä myös...

-- Lalli --
— Missä N, siellä R

Vartiotorni

Anteeks ny kauheesti etten ole huomannut esittäytyä. ;D
Nimimerkkini Vartiotorni viittaa hiukan Olavi Paavolaisen monologissaan Bosboruksen rannalla lainaamaan Uuno Kailaksen runoon Raja railona aukeaa:
"Edessä Aasia,Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa; varjelen, vartija, sitä.
Takana kaunis isänmaa kaupungein ja kylin.Sinua poikas puolustaa,maani, aarteista ylin."
Onnekseni eksyin näille Homman sivuille joskus menneen vuoden lopulla, koska ulkosuomalaisena olen aina ollut kiinnostanut koti-Suomen ulkomaalaispolitiikasta ym.
Suomalaisissa tiedoitusvälineissä vain on näkynyt niin paljon suuria mamu-politiikan asiantuntijoita, että vaatimattoman kokemukseni perusteella -vain 35 ulkomailla vietettyä vuotta- en ole juuri tohtinut avata vähäsanaista arkkuani asiasta. Eli tiettyjen ulkomaalaisryhmien integroitumisesta kieltäytymisestä, näiden Euroopan omistaja-käyttäytymisestä, omasta silmiinpistävästä kulttuurivajeesta huolimatta Euroopan kulttuurin väheksymisestä, räjähdysmäisesti kasvaneesta rikollisuudesta, tulijoiden suosimisesta niin kaupungin asuntojen kuin työpaikkojenkin suhteen (silloin harvoin kun näistä joku tekee työtä), näiden massiivisesta luonnollisesta lisääntymisestä (lapsilisät tulolähteenä) ja mamujen aiheuttamasta ("perheiden yhteenliittäminen") sosiaali- ja terveyskassojen konkurssiin ajosta jne. jne.
Jos joskus lehtien mielipide-palstoille olenkin ongelmasta kirjoitellut, on tämä heti poikkitelaisena sensuroitu roskikseen  >:( Suomen punertavassa, vihertävässä tai muuten pelkurimaisessa lehdistössä.
Täällä hommaforumin palstoilla sen sijaan näytetään annettavan arvoa tavallisen kansanmiehenkin mielipiteille ja sana on vielä vapaa.
Ulkosuomalaiset näkyvät äänestäneen erityisen vilkkaasti näissä vaaleissa ja koska olen hiukan kuulostellut mielipiteitä kansannaisten ja -miesten parissa, taidan aavistaa mitä puoluetta ahkerasti äänestettiin.
Itse piirsin korttiini Hämeen piiristä numeron 113 mutta miehen nimeä en enää muista. Olin joskus nähnyt kuvansa ja vaikutti sympaattiselta. Puolue on joka tapauksessa varmasti oikein  ;).
Mehr Mut für unser Wiener Blut -zu viel Fremdes tut niemandem gut!
"Für Paneuropa wünsche ich mir eine eurasisch- negroide Zukunftsrasse...
Die Folge ist, dass Mischlinge vielfach Charakterlosigkeit, Hemmungslosigkeit,
Willensschwäche, Unbeständigkeit, Pietätslosigkeit, und Treuelosigkeit... verbinden."
Graf Coudenhove-

Lalli IsoTalo

Tervetuloa, Vartiotorni!

Sinulla on nyt tuomarin paita päällä, eli käytät sinistä väriä, joka on varattu moderaattoreiden käyttöön. Voitko vaihtaa värin takaisin mustaksi, pls!

-- Lalli --  

EDIT: Mode vaihtoi.
— Missä N, siellä R

HansGruber

38v stadilainen ja myös tällä erää persuja (toinen kerta) äänestänyt mies joka ei usko tästä persujen noususta kuitenkaan tulevan mitään.
Soini paljastaa todellisen luontonsa ja torpedoi hallitusneuvottelut ja PS jää hallituksen ulkopuolelle (toivotaan että olen väärässä).

Tosin erittäin mielelläni näkisin mm. sisäministerin, maahanmuuttoministerin ja opetusministerin sekä puolustusministerin salkkujen kantajien olevan (jossain järjestyksessä) Timo Soini, Juhani Halla-aho, Teemu Lahtinen, Johannes Nieminen. :)

Mutta en usko kansojen etnistä yhtenäisyyttä hajoittavien globalistien luopuvan agendastaan mistään hinnasta, heillä on siinä niin suuri uskonnollinen kiihko että oksat pois.

Muokataan hieman.  Tämä olikin kolmas kerta kun äänestin persuja eli Halla-ahoa. :)
"The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not."
- Thomas Jefferson
"During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act." - George Orwell(?)