News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Jinx

Nyt saippualaatikolle nousee taas yksi tyyppipersu ;D: nippanappa viiskymppinen naisihminen pääkaupunkiseudun ulkopuolelta, työssäkäyvä, taloudellisesti vakaa omakotiasuja, joka on yleisesti ottaen itsensä ja maailman kanssa sovinnossa. :flowerhat: Kukkahattukin löytyy, mutta sitä käytetään kesähäissä eikä siitä kasva juuria päälaen läpi eikä roiku lehdyköitä näkökenttää hämärtämässä.

Miten minusta sitten tuli persu? No, miten nyt ihmisestä tulee jonkin asian kannattaja. Perehtymällä asiaan ja huomaamalla, että jutussa on järkeä. Uudessa SK:ssa Milla Hannulan vastajulkaistun kirjan "Maassa maan tavalla. Maahanmuuttokritiikan lyhyt historia", mainosksessa (kirja tietty lytättiin asianmukaisesti saman tien Hesarissa, hyi hyi) kuvataan maahanmuuttokriittiseksi ryhtymisen prosessia heräämiseksi. Omalla kohdallani se oli juuri sitä. Olin lukenut noita ikuisia Halla-aho/Heider/natsi -vertauksia ja sitten vain kerran tuumin, että katsonpa uteliasuuttani, mitä mies oikein kirjoittaa, kun siitä ihan tuomioita jaellaan. Eihän niitä ole pakko lukea paljon, jos tulee paha mieli. No tuli paha mieli!!! >:( Istuin koneen vieressä niin kauan, että olin lukenut jokaikisen kirjoituksen ja sitten tuntui, että pää räjähtää. Kihinä oli niin valtava ja tunne kuin olisin ollut jossain seikkailuelokuvassa, jossa sankari on astellut ansaan ja valtava lukkokoneisto käynnistyy. Kolahduksia ja paukahduksia, kun palat loksahtelivat kohdilleen ja käynnistelivät uusia ajatusketjuja. Että näinkö siis Suomessa? Ei minun Suomessani, kiitos!!!

Sittemin olen tutustunut paljon muuhunkin materiaaliin Persujen puolesta, ja varsinkin vastaan (koska sitä on todella vaikeaa välttää  :facepalm:) ja uskon, että olen poliittisen kotini löytänyt. Nyt vain toivon, että huonot häviäjät, media, ja kaiken maailman muut katkerat piikittelijät lopettaisivat vihdoin alentavat heitot Persuista ja antaisivat vihdoin työrauhan uusille kansanedustajille.
Kun henki on vahva niin vähäkin työ riittää maailman luomiseen. -Juice-

J. Lannan haamu

Tervetuloa Jinx,

Hommalaisten karmat ovat enemmän ja enemmän yhteneväisiä...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Louhi

Quote from: Jinx on 27.04.2011, 09:14:46
Olin lukenut noita ikuisia Halla-aho/Heider/natsi -vertauksia ja sitten vain kerran tuumin, että katsonpa uteliasuuttani, mitä mies oikein kirjoittaa, kun siitä ihan tuomioita jaellaan. Eihän niitä ole pakko lukea paljon, jos tulee paha mieli. No tuli paha mieli!!! >:( Istuin koneen vieressä niin kauan, että olin lukenut jokaikisen kirjoituksen ja sitten tuntui, että pää räjähtää. Kihinä oli niin valtava ja tunne kuin olisin ollut jossain seikkailuelokuvassa, jossa sankari on astellut ansaan ja valtava lukkokoneisto käynnistyy. Kolahduksia ja paukahduksia, kun palat loksahtelivat kohdilleen ja käynnistelivät uusia ajatusketjuja. Että näinkö siis Suomessa? Ei minun Suomessani, kiitos!!!
Tuttu rosessi. Tervetuloa minunkin puolestani.
Ärsyttää.

Lalli IsoTalo

Quote from: Jinx on 27.04.2011, 09:14:46
Istuin koneen vieressä niin kauan, että olin lukenut jokaikisen kirjoituksen ja sitten tuntui, että pää räjähtää. ... Kolahduksia ja paukahduksia, kun palat loksahtelivat kohdilleen ja käynnistelivät uusia ajatusketjuja.

Onnittelut loksahtelusta, kolahduksista ja paukkeesta! Tervetuloa kotiin minunkin puolestani, Jinx!

-- Lalli --
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Iiro Iso-Ilomäki

Tervetuloa myös minun puolestani. Lienee todellä tuttu prosessi monelle, itsellenikin kävi pari vuotta takaperin scriptassa juuri tämä tapahtuma.

Kuulin miehestä, ihmettelin että mitä ne nyt oikein vouhkaa, menin sivuille ja usean päivän jälkeen tuli ahaa-elämys.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

Rötkö

Terppa!

Olen vm-82 nainen Oulusta, ja tutustunut sivuihin mieheni kautta. Olen lukenut Hommaa ehkä noin puoli vuotta (ja kuullut siitä jo ehkä alkuajoista asti). Maahanmuuttoon liittyvissä asioissa olen valveutunut ehkä jo äitini maidossa, tänne saa tulla töitä tekemään. Itse olen alemman korkeakoulun suorittanut, mutta siltikin oma paikka hakusessa, tällä hetkellä määräaikaisessa työsuhteessa, toivomassa parempaa. Elämääni siivittää mies, koira, ja mökkeily maaseudulla rauhallisessa ympäristössä. Harrastan valokuvausta, mökkeilyä ja pohdintaa maailman menosta. Jos aion tänne kirjoitella jotain, niin äidinkielen arvosanani oli heikko koska olen enemmän taiteellisesta perheestä, kuin minä itsekin  ;D

t. Rötkö

quieto

je, tämä hyypiö ilmoittautuu joukkoon iloiseen.
hienosti tämäkin sivusto vaikutti omaan äänestymiskäyttäytymiseen.

eli vaasassa vaikutan alueella,70% on  vaihto-opiskelijoita ja 20 ghanlaisia 18-v miehiä
:D

Ja kyllä, varmaan laadukkainmpia kirjoituksia löytää tältä foorumilta

Lalli IsoTalo

Quote from: Rötkö on 28.04.2011, 22:50:29
Olen vm-82 nainen Oulusta, ja tutustunut sivuihin mieheni kautta.

Hyvä miesmaku!

Quote... oma paikka hakusessa ...

Niin se on kuule kaikilla!

QuoteHarrastan valokuvausta, mökkeilyä ja pohdintaa maailman menosta.

Samoin! Tervetuloa, Rötkö!!!
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: quieto on 29.04.2011, 00:15:51
je, tämä hyypiö ilmoittautuu joukkoon iloiseen.

Tervetuloa voittajien puolelle! Meillä onkin kuule tässä ollut hyypiövajausta viime aikoina! Niin että siitä vaan sitten!
— Missä N, siellä R

Marchisio

Päätinpä vihdoin rekisteröityä. Olen ns. maahanmuuttokriittinen 21 -vuotias opiskelija Hämeestä. Pyrin kirjoittamaan asiallista tekstiä, ja olla loukkaamatta ketään. Maahanmuuttokriittiseksi olen melko tuore tapaus, eli vajaat pari vuotta sitten vasta aloin katselemaan nykymenoa niin Ruotsissa, kuin muualla Euroopassa. Ja tajusin, että Suomessakin lopulta ajaudutaan tähän samaan, ja sitähän en halua. Minut leimataan usein Rasistiksi täällä netissä. On se kumma, jos rasisti on pidetty mies muukalaispassin omaavien tummahipiäistenkin keskuudessa :) Tunnen siis hyvin ja tiedän mitä näiden maahanmuuttajien päässä pyörii, ja mitä mieltä he ovat kaikesta maahanmuuttoon liittyvästä..

Sanotaan vielä, että kannoin korteni kekoon äänestämällä 113 James Hirvisaari.
Forza Juventus !

Lalli IsoTalo

Quote from: Marchisio on 29.04.2011, 04:03:22
Päätinpä vihdoin rekisteröityä.

Ryhdikästä.

QuotePyrin kirjoittamaan asiallista tekstiä, ja olla loukkaamatta ketään.
Täällä vilistää ammattiloukkaantujia ja -loukkaajia, joita kutsutaan trolleiksi. Jotkut hompanssit niitä tykkää rääkätä. Yleensä kyllä suositellaan, että ei provosoiduta, vaikka trolli provosoi. Mutta se on niin vaikeaa piilottaa sisäinen metsäapinansa, kun trollinjahti alkaa!

QuoteOn se kumma, jos rasisti on pidetty mies muukalaispassin omaavien tummahipiäistenkin keskuudessa...

On sitä kummempiakin kuultu, mutta en muista missä.

Tervetuloa, Marchisio !!! Ja nyt nukkumaan siitä niin kuin olisi jo!
— Missä N, siellä R

Veli Karimies

Quote from: Marchisio on 29.04.2011, 04:03:22Sanotaan vielä, että kannoin korteni kekoon äänestämällä 113 James Hirvisaari.

Kuinka lähellä kävi numero 17? :D

Mulli

Quote from: Lalli IsoTalo on 29.04.2011, 04:13:28
...Mutta se on niin vaikeaa piilottaa sisäinen metsäapinansa, kun trollinjahti alkaa!...

Ylipäätään on vaikea piilottaa sisäinen metsäapinansa. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että on parempi, ettei käyttäydy ollenkaan kuin se että käyttäytyisi huonosti hyvin ;D

Tosin joskus tulee käyttäydyttyä hyvin huonosti tällä menetelmällä, mutta munakkaan laatimiseksi on joskus hyvä rikkoa ensin pari munaa.

Rautis

Noin viikko tai kaksi taaksepäin näin Jussi Halla-Ahon haastattelun tv:ssä. Tämän haastattelun yhteydessä nousi päähäni mielenkiinto kyseistä henkilöä kohtaan. Kävin Youtubessa katsomassa muutamia muita haastatteluja ja ei mennyt kauaakaan kun olin päätynyt kohutulle Scripta-blogisivulle. Aihe alkoi kiinnostamaan, oli syy sitten median lapsellinen itku tai blogitekstit, joten liityin Hommaforumiin.
En ole mikään järin hyvä kirjottaja, mutta pyrin tuomaan ajatukseni mahdollisimman tarkasti ja yksityiskohtaisesti esille ilman 2 sivun pituisia jaaritteluita. Toivon, että Hommaforumin avulla saisin tietooni paljon erilaisia näkökulmia ja ajatuksia aiheista, joita Hommaforum käsittelee. Itsestäni en nyt nimeä ja puhelinnumeroa (ainakaan vielä) anna, mutta sanotaan nyt näin: 18v. miehenalku Etelä-Suomesta. Lukiota päättämässä ja armeijaan lähdössä.

Joten hei vain :)

Lalli IsoTalo

Quote from: Rautis on 30.04.2011, 13:53:16
Noin viikko tai kaksi taaksepäin näin Jussi Halla-Ahon haastattelun tv:ssä...

Nopeaa nuivistumista! Tervetuloa!!!
— Missä N, siellä R

jouko100

viestit poistuu useimmilta   palstoilta  ja  ikibanni tiettyyn  paikkaan minkä kautta useimmat mun tuntee.Sopimus  perkeleen  ja persujen kanssa... jaa no persujen kanssa  4 vuoden jaksoissa.

Lalli IsoTalo

Quote from: jouko100 on 30.04.2011, 20:41:06
viestit poistuu useimmilta   palstoilta  ja  ikibanni tiettyyn  paikkaan minkä kautta useimmat mun tuntee.Sopimus  perkeleen  ja persujen kanssa... jaa no persujen kanssa  4 vuoden jaksoissa.

Jaahas,

Sitä on käyty keskiyöllä tienristeyksessä kauppaa käymässä. Että ei tartte pyhältä Pietarilta anella sitten taivaaseen pääsyä?

Ventaas håål, Jouko100, kutsun paikalle kirkollisten asioiden asiantuntijan, IDAn. Hän saa vähän tentata sinua ensin. Käypäs katsomassa aikasi kuluksi miksi pääpirumme jakaa banaaneja eli bännejä. Tämä on mielestäni foorumin hauskin ketju:

http://hommaforum.org/index.php?topic=351.new;topicseen#new

Venaillaan IDAa, se voi kestää näin vappuna. Palaamme asiaan!

-- Lalli --
— Missä N, siellä R

IDA

Quote from: Lalli IsoTalo on 30.04.2011, 22:13:58

Jaahas,

Sitä on käyty keskiyöllä tienristeyksessä kauppaa käymässä. Että ei tartte pyhältä Pietarilta anella sitten taivaaseen pääsyä?

Ventaas håål, Jouko100, kutsun paikalle kirkollisten asioiden asiantuntijan, IDAn. Hän saa vähän tentata sinua ensin. Käypäs katsomassa aikasi kuluksi miksi pääpirumme jakaa banaaneja eli bännejä. Tämä on mielestäni foorumin hauskin ketju:

-- Lalli --

No juu. Käsittääkseni paholaisen kanssa tehdyt sopimukset ovat aina persoonakohtaisia, joten ne eivät vahingoita kollektiivia, ellei siellä ole alttiita, harhaan johdettavia sieluja. Ja täällähän ei ole, joten tervetuloa.

Tuollaisen sopimuksen voi myös purkaa, mutta se vaatii tahtoa, alistumista ja vastuuta, muilta.

Lalli IsoTalo

Quote from: IDA on 30.04.2011, 23:42:48
No juu. Käsittääkseni paholaisen kanssa tehdyt sopimukset ovat aina persoonakohtaisia, joten ne eivät vahingoita kollektiivia, ellei siellä ole alttiita, harhaan johdettavia sieluja. Ja täällähän ei ole, joten tervetuloa.

Tuollaisen sopimuksen voi myös purkaa, mutta se vaatii tahtoa, alistumista ja vastuuta, muilta.

Kiitos IDA, ja faustisesti tervetuloa Jouko100!

Meillä ei täällä sitten ole manaajia, joten sen suhteen olet omillasi.

Meillä on sen sijaan sitäkin pirullisempia maderaattoreita, jotka toimivat piruina pirun paikalla, kun vierailet täällä.

Odotamme mielenkiinnolla postauksiasi. Älä nyt sitten heti joudu vaikeuksiin!

Muista:

1. Ei väkivaltaan kehoittamista.
2. Ei henkilökohtaista herjausta.
3. Ei natsisympatioita.
4. Ei muiden jäsenten harhaanjohtamista tai eksytystä.
5. Ei diilineuvoja sielun myymisestä julkisesti eikä yksityisviesteillä, eikä yksityiskohtia diabolikaalisista kyvyistäsi. Sen verran tiedämme, että et ole myynyt sieluasi kykyyn välttää banaaneja, ja se riittää meille.

Et ole erityistarkkailussa. Pidä hauskaa, jos se näissä olosuhteissa on mahdollista!

-- Lalli, arkkienkeli Mikaelia diggaileva kirkosta eronnut kaappihompanssi --
— Missä N, siellä R

junakohtaus

Lallin lista on aika hyvä. Tervetuloa myös ylläpidon puolesta.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

HilloHolisti

Hei!

Minä olen 20 vuotias miehen alku.

Minut sai kiinnostumaan politiikasta se, kun viime vuoden puolella menin Jussi Halla-Ahon blogia katsomaan sillä mielellä, että "mikäs rasisti ja kiihkoilija täällä onkaan" sen kummemmin politiikasta kiinnostumatta olleena. Tunnin surffattuani huomasin argumentit aukottomiksi ja kantani maahanmuuttoasioista muttui täysin.

Nyt vappufiiliksissä asiani on.. Jussi! Sulla on helvetinmoinen tukijoukko takanas. sisältää ihmisiä jotka ei kirjota hommafoorumille, mutta seuraavat tai muita juntteja jotka eivät tunne internet käsitystä ei edes mediaan tai uurnillekkaan asti jaksa mennä tai kiinnosta tai ei asu helsingissä. Olet suomen kirkkain toivo. Älä anna paskojen haastattelijoiden sun muiden mokuttajien ikinä viedä sinua harhateille pätevästä argumentointityylistäsi.

Vaikka ajaisit mitä tahansa paskaa. En arvosta eniten sinussa maahanmuuttokriittisyyttäsi, vaan kylmää, objektiivista, realistista suhtautumista asioihin kuin qwioiggin, oli kyse misstä vaan.

Noh, kunhan maahanmuuttoasiat ensin.

Ja vieelä hirmuisot risoektit

Jussi, teetätä julisteita, olisi mhatava nukahtaa jussi seinällä nykyisen thierry henryn sijasta yhtään kaverin taitoja väheksymättä.

Louhi

Quote from: IDA on 30.04.2011, 23:42:48
Quote from: Lalli IsoTalo on 30.04.2011, 22:13:58

Jaahas,

-- Lalli --

;D
Eikö tänne nyt sais mitenkään semmoista facebook -tyyppistä "tykkään" nappulaa? Nimi. Hauskaa On Ollut
Ärsyttää.

Lalli IsoTalo

Quote from: HilloHolisti on 01.05.2011, 07:47:38
Tunnin surffattuani huomasin argumentit aukottomiksi ja kantani maahanmuuttoasioista muttui täysin.

Meitä on täällä hyvin pitkä jono yksittäisheränneitä. Se mikä tässä on mielenkiintoista on se, että Scripta on yksi kerrallaan kääntänyt ihmisten päitä. Tässä ei ole kysymys mistään massatapahtumista joissa tyhmyys tiivistyy, tai massamedian kestojytkyksestä, vaan hyvin pitkästä sarjasta yksittäisten ajattelumuutosten sarjaa.

Kokonaisvaltaisesti tervetuloa henkiseen himaan, HilloHolisti!

QuoteJussi! ...Olet suomen kirkkain toivo. Älä anna paskojen haastattelijoiden sun muiden mokuttajien ikinä viedä sinua harhateille pätevästä argumentointityylistäsi.

Tästäkin olemme täysin samaa mieltä. Toivottavasti vappusi sujuu iloisissa merkeissä!
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote;D Eikö tänne nyt sais mitenkään semmoista facebook -tyyppistä "tykkään" nappulaa? Nimi. Hauskaa On Ollut

On siitä puhetta ollut muutaman kerran, mutta ajatuksesta on luovuttu. Nykyinen tietämys on se, että hymiöillä mennään edelleen. Sivuston kehitysketjusta lisää tietoa.
— Missä N, siellä R

Skeptikko

Quote from: Skeptikko on 06.03.2011, 17:08:28
Olen ajatellut äänestäväni luultavasti Halla-ahoa, vaikka minusta osa hänen kirjoituksistaan on turhan rasistisia. Olennaisesti saman kritiikin olisi voinut usein kirjoittaa hieman sovittelevamminkin.

Päätin sitten kuitenkin loppujen lopuksi äänestää erästä hieman sovittelevammin esiintyvää Perussuomalaisten listalta. Tosin pääasiallinen syyni ehdokkaan vaihtumiseen oli se, että Halla-aho tuntui suhtautuvan eräässä vaalikoneessa turhan kritiikittömästi Palestiinaan muuttaneiden juutalaisten tekemiin etnisiin puhdistuksiin palestiinalaisia kohtaan, kun taas tämä toinen ehdokas kannatti sitä, että olisi korkea aika vaatia Israeliakin noudattamaan kansainvälisiä sopimuksia.

Vaikka suhtaudunkin kielteisesti siihen, että Suomeen muuttaisi massiivisessa mittakaavassa kehitysmaista muslimeja, joilla on usein kovin erilainen arvomaailma ja kulttuuri kuin Suomessa keskimäärin, niin en myöskään hyväksy heihin kohdistuvia ihmisoikeusloukkauksia. Oikeastaan juutalaisten massamuutto noin sata vuotta sitten Palestiinaan, vastoin paikallisväestön selvän enemmistön tahtoa, on hyvä varoittava esimerkki siitä, että millaiseen tuhoon paikalliskulttuurille ja väestölle voi massamuutto muuallakin johtaa. Yleensä historiassa nopeasti tapahtunut massamuutto on tainnut johtaa melkoisiin konflikteihin ja usein paikallisväestön olojen kurjistumiseen, vaikka joitain poikkeuksiakin saattaa löytyä.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Lalli IsoTalo

Quote from: Skeptikko on 02.05.2011, 01:45:17
Oikeastaan juutalaisten massamuutto noin sata vuotta sitten Palestiinaan, vastoin paikallisväestön selvän enemmistön tahtoa, on hyvä varoittava esimerkki siitä, että millaiseen tuhoon paikalliskulttuurille ja väestölle voi massamuutto muuallakin johtaa.

Tervetuloa, Skeptikko!

Olen samaa esimerkin varoittavuudesta. Esimerkin vertailukelpoisuus länsimaiden väestönvaihtoon on taas monen mielestä kyseenalainen. Jos asia kiinnostaa enemmän, Israel -keskustelulle on oma ketju, jonka löydät "Haku" -painikkeella.

Toivottavasti ehdokkaasi pääsi läpi.
— Missä N, siellä R

Hynynen

Morjens!

Olen parikymppinen perheenisä pk-seudulta.
Häpeän myöntää, mutta josku aiemmin olin vankka vihervasemmistolainen ja jopa vasemmistonuorten jäsen... Lapset muutti katsontakantaa elämään ja nuivistuin. Lopullinen muutos tapahtui - kuten varmaan useammalla - Scriptaa lukemalla.
Ja myönnettäköön myös se, että olen kerran elämässäni äänestänyt Vihreitä ja useamman kerran Vasemmistoa. RKPtä en kuitenkaan, vaikka olenkin finlandssvensk.

Eli terve vaan kaikille!

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Simon Elo

Quote from: Hynynen on 06.05.2011, 10:42:28jopa vasemmistonuorten jäsen.

Tervetuloa!

Jos ikä ei kerta ole este, niin tuosta saa synninpäästön liittymällä Perussuomalaisiin Nuoriin. :)

Lemmy

Älä sitten Hynynen vedä hernettä sieraimeen, suurin osa "hurrivihaa" täällä on arvostelua RKPn bättrefolk-ankdammen porukkan toilauksien takia, puhumattakaan Höblän kirjoittelusta ja roiskuu nyt osa Ruotsin bättrevetande lehdistön kirjoittelusta. On sitten joukossa muutama äärikielihörhökin.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011