News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Quote from: HansGruber on 17.04.2011, 17:35:58
38v stadilainen ja myös tällä erää persuja (toinen kerta) äänestänyt mies ...

Tervetuloa, HansGrüber!

Itse äänestän Jussia, en persuja. Näin sen spekuloin.

Quote... joka ei usko tästä persujen noususta kuitenkaan tulevan mitään. Soini paljastaa todellisen luontonsa ja torpedoi hallitusneuvottelut ja PS jää hallituksen ulkopuolelle (toivotaan että olen väärässä).

Persut on se mitä on tarjolla, ja sillä mennään tällä kertaa. Jos persut jäisivät hallituksen ulkopuolelle, se tarkoittaisi saman menon jatkumista, eli siis maahanmuuttovastaisuuden lisääntymistä, ja maahanmuuttokriittisen keskustelun lisääntymistä julkisuudessa ja eduskunnassa, sekä entistä isompaa rökäletappiota väestönvaihtajille seuraavissa vaaleissa.

QuoteMutta en usko kansojen etnistä yhtenäisyyttä hajoittavien globalistien luopuvan agendastaan mistään hinnasta, heillä on siinä niin suuri uskonnollinen kiihko että oksat pois.

Niitä on max. muutama promille ihmiskunnasta (plus lisäksi hyödyllisten idioottien nomenklatuura-armeija, eli siis länsimainen poliittinen eliitti, ja vasemmistö-älykkö-seurakunta), ja ne haluavat luoda illuusion itselleen ja muille ylivoimaisesta vastustajasta.

Ei mennä siihen halpaan. Ne kaivavat itse oman hautansa, eikä niitä tarvitse edes kovin paljon auttaa.

Initaatiorituaalisi oli tässä, Hans! Toivottavasti kuulemme sinulta tulevaisuudessa rakentavia ehdotuksia ja positiivisuutta. Niille on aina kysyntää!!!

-- Lalli --
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Vartiotorni

Kiitokset! Ja sorry vaan, en tiennyt näiden värien merkityksestä täällä!
Minulle kun sinisellä (ja miksei mustallakin -ainakin yhdessä ;) on tiettyä läheistä symboliikkaa -kahdessakin maassa....
Vartiotorni

Quote from: Lalli IsoTalo on 16.04.2011, 19:29:07
Tervetuloa, Vartiotorni!

Sinulla on nyt tuomarin paita päällä, eli käytät sinistä väriä, joka on varattu moderaattoreiden käyttöön. Voitko vaihtaa värin takaisin mustaksi, pls!

-- Lalli --  
Mehr Mut für unser Wiener Blut -zu viel Fremdes tut niemandem gut!
"Für Paneuropa wünsche ich mir eine eurasisch- negroide Zukunftsrasse...
Die Folge ist, dass Mischlinge vielfach Charakterlosigkeit, Hemmungslosigkeit,
Willensschwäche, Unbeständigkeit, Pietätslosigkeit, und Treuelosigkeit... verbinden."
Graf Coudenhove-

Lalli IsoTalo

Quote from: Vartiotorni on 17.04.2011, 22:55:53

Kiitokset! Ja sorry vaan ...

Eipä kestä. Sitten vaan jatkat näppäimistön paukutusta!
— Missä N, siellä R

Iiro Iso-Ilomäki

Hyvät hommalaiset!

Olen ollut foorumin jäsenenä jo muistaakseni 3 vuotta ellen jopa neljäkin, mutta viimeiset pari vuotta olen tämän foorumin osalta elänyt hiljaiseloa. Veikkaan että foorumin väki on muuttunut (eli kasvanut) ja muutenkin täällä on varmasti uutta ja uljasta. Näin ollen koen tarpeelliseksi esittäytyä uudelleen.

Nimeni jo tiedättekin. Olen kohtsilleen 26-vuotias Pohjois-savolainen metallimies. Työkseni teen kuorma-autokuskin hommia, tällä hetkellä jakohommia P-Karjalan suuntaan. Koulutukseltani olen tosin datanomi, mutta toimistossa istuminen ei sopinut minulle, joten siirryin vähän "tekevämpään" hommaan.

Harrastuksiini kuuluvat tietotoosan näpyttely sen eri muodoissaan, pelaaminen sekä tietokoneella että äkspoksilla (ps3-väki hus), ja myös oma bändini, joka tällä hetkellä on treenausvaiheessa.

Sysäyksen Hommaan sain aikoinaan Halla-ahon kirjoituksista, ja hänen sivuiltaan tännekkin eksyin. Jopa täällä Pohjois-Savossa saa välillä todistaa näitä ikäviä mutta todellisia ongelmia niin maahanmuuttajien osalta, kuin sitten niitten osalta jotka eivät osaa maahanmuuttokritiikkiään kohdistaa oikein.

Lopuksi sanon sen verran, että ongelmallista maahanmuuttoa ei lopeteta väkivallalla, ei uhkailulla, eikä muutenkaan tyhmillä keinoilla. Ongelmat selvitetään asiallisella keskustelulla, tuomalla esiin ne ongelmat jotka ovat todellisia.

Nyt vaalien jälkeen toivon todellakin että ne ongelmat tulevat esille.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

ev

No niin, tässä se tuleepi;

47- vuotias MIESsairaanhoitaja-tietokantasuunnittelija-peltiseppä...jjaa...uimaopettaja hämeestä. Olen SKP:n kannattaja. Luettuani Mr. Halla-ahon maahanmuuttajakriittiset ajatukset, minun oli pakko myös vierailla tällä foorumilla ja rekisteröityä. Joskaan kaikki omat ajatukseni eivät hänen kanssaan kohtaa, mutta tämä "huippuosaajien" kusetusyrityksien älykäs kritiikki aktivoi aivoissani jotakin, jota voin vain kuvailla sanalla "samanhenkisyys". V**tu! joku roti tuolle hyyrylle! Itse uskon suomalaisuuteen ja vaikka meillä on olemassa erimielisyyksiä keskenämme, niin en kuitenkaan halua sosiaalidemokratian pilaavan lapsenlasteni... ja lapsenlastenne elämää, sillä, ettemme aiemmin nousseet vastarintaan ja sanoneet: Ei! Nyt riittää!
No, tämä riittäköön minusta, kerron lisää mamu-työntekijöiden palstalla, mitä suomalainen joutuu nieleskelemään (pienen palkan lisäksi) ahmedien toimesta... ja heidän suvaitsevuudestaan.
Päinvastoin kuin moni luulee, en ole uskollinen puolueelle vaan suomen kansalle. Tottakai, olemme kansainvälisiä, mutta se ei tarkoita sitä, että kansainvälinen elävä orgaaninen ja kävelevä/lisääntyvä ekologinen jäte tuodaan meidän etupihallemme.
Terveisin:
EV

Omenapuu kasvaa... trendit unohtuu.

ps.
keskustelu vain "omien" kanssa johtaa vääjäämättömästi sisäsiittoisuuteen...ja mehän kaikki tiedämme millaisia serkut ovat :-)

ev

Ai niin, jäi tuossa äsken pois, sivari niinkuin Jussikin... sieltähän minä tämän linkin löysin. Nimenomaan, maahanmuuttajia kohtaan  EI  saa käyttää väkivaltaa. He ovat sitä niin pitkään kohdanneet, joten he ovat vanhoja jermuja ja osaavat kyllä asettaa ansalangat siten, että hölömö sd siihen astuu epävarmuudessaan... ei silti, astuu moni muukin "normikansalainen".

Mitä haluan tällä sanoa?
Haluan enemmäm keskustelua pienen kansan nimeltä, "Suomalaiset" löytävän sen yhteisen jyvän, josta se omenapuu kasvatetaan. Vittu, meidän väkilukumme on pienempi kuin monien suurten kaupunkien (joita ihailemme lat. huom.)
Pelataan omalla kentällä...
EV

Otan mielelläni vastaan kysmyksiä ja mielipiteitä...

Phobos

Quote from: ev on 19.04.2011, 20:18:17
47- vuotias MIESsairaanhoitaja-tietokantasuunnittelija-peltiseppä...jjaa...uimaopettaja hämeestä.

Terve tulemasta!

Quote from: ev on 19.04.2011, 20:54:54

Tässä ketjussa käydään lähinnä esittäytymässä ja toivottamassa tervetulleeksi. Muu keskustelu käydään muissa ketjuissa.  :)
Scientific beliefs are supported by evidence, and they get results. Myths and faiths are not and do not.
- Richard Dawkins

kaksikyttyräinen

Onnea Halla-aholle uuteen luottamustoimeen! --- Ja ehkä vähän uutta lähestymistapaa ajatellen...

Joku proffa, oliko sen nimi Kanniainen tai joku, niin ehdotti että mustalaisia Romaniassa pitäisi kohentaa Brasilian mallin mukaan. Siellä on ihan onnistunut, että köyhä kansa on päässyt eteenpäi ja kohonnut. Sosiaalinen ohjelma on toiminu, eikä kyse ole vain toimeentulotuesta.

Autettavia pitää auttaa kotiseudulla ja kotimaassa. Tämähän tiedetään ja tähän usein vedotaan. Auttaa niin vähän, jos käy Suomessa kerjäämässä. Tai pääsee perheen yhdistymisen kautta tänne kylmään syrjäytymään.

Tämähän voisi olla jatkossa Halla-ahon toimialaa, kun hänestä tulee valtiomies. Hän nyt sattuu olemaan slaavilaisten kielten tuntija. Suomeen tulee romaneja lähinnä Romaniasta. Romaniongelmaa lienee myös Bulgariassa,jonka kielen JH paremmin taitaa, joten siitä vaan kehittelemään systeemiä. Lahjakkaalle miehelle töitä!

Halla-ahosta Persujen Pekka Haavisto!

2k

ev

Quote from: Phobos on 19.04.2011, 21:11:45
47- vuotias MIESsairaanhoitaja-tietokantasuunnittelija-peltiseppä...jjaa...uimaopettaja hämeestä.

Terve tulemasta!

Quote from: ev on 19.04.2011, 20:54:54

Tässä ketjussa käydään lähinnä esittäytymässä ja toivottamassa tervetulleeksi. Muu keskustelu käydään muissa ketjuissa.  :)

Tarkoitin lähinnä sitä, että kun nimimerkkini on eri ketjuissa, niin saa mielellään keskustella.. en muuta... Intternetissä on niin monta erilaista keskustelupalstaa ja jokaisella on ns."kirjoittamattomat säännöt" joita uusi tulokas ei tiedä, joten kärsivällisyyttä ystäväni kaikki...

Lalli IsoTalo

... kaikki omat ajatukseni eivät {Halla-ahon kanssa} kohtaa, mutta tämä "huippuosaajien" kusetusyrityksien älykäs kritiikki aktivoi aivoissani jotakin, jota voin vain kuvailla sanalla "samanhenkisyys".

Tervetuloa samanhenkisten seuraan minunkin puolestani!

Quote... keskustelu vain "omien" kanssa johtaa vääjäämättömästi sisäsiittoisuuteen...

Sitä suuremmalla syyllä haluamme kuulla mielipiteitäsi. Varoitan kuitenkin, että saatat ehkä olla lievästi vähemmistössä poliittiselta kannaltasi, mutta kyllä täällä kuunnellaan järkipuhetta.

Tuo sisäsiittoisuus pitää eräässä mielessä paikkansa. Tähän liittyy termi "scene-vääristymä", eli kun ollaan liikaa samanhenkisten seurassa, kuvitellaan, että koko Suomi ajattelee samalla tavalla. Tämä scene-vääristymä on havaittavissa myös suvaitsevaisissa, jotka eivät mitenkään voi ymmärtää, miten kukaan voi äänestää persuja.

Ja sitten ehkä vielä varovasti huomauttaisin, että monienkin mielestä on mielekästä suunnata kritiikin kärki suomalaisiin politikkoihin, jotka pyrkivät kiihdyttämään väestönvaihtosirkusta, eikä "huippuosaajien" kusetusyrityksiin, jotka nekin nostavat höyryä päässä.
— Missä N, siellä R

MikkoAP

Quote from: Lalli IsoTalo on 19.04.2011, 23:38:50

Tuo sisäsiittoisuus pitää eräässä mielessä paikkansa. Tähän liittyy termi "scene-vääristymä", eli kun ollaan liikaa samanhenkisten seurassa, kuvitellaan, että koko Suomi ajattelee samalla tavalla. Tämä scene-vääristymä on havaittavissa myös suvaitsevaisissa, jotka eivät mitenkään voi ymmärtää, miten kukaan voi äänestää persuja.

Samoin on vaikeus erottaa toisaalta mielipide ja toisaalta mielipiteen esittäjä ja hänen henkilökohtaiset ominaisuudet toisistaan. Aina se ei toki ole edes aiheellista.

Tätä ja tuota scene-vääristymää esiintyy riittämiin myös Hommassa ja itsekin syyllistyn molempiin. Ja niin syyllistyvät kaikkien poliittisten suuntauksien kaikki edustajat. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän.

Kuitenkin Hommassa niitä molempia esiintyy poikkeuksellisen vähän verrattuna muihin poliittisia "kuumia perunoita" käsitteleviin palstoihin ja sceneihin.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Lalli IsoTalo

Quote from: hilmanni on 20.04.2011, 16:23:31
Ensimmäistä kertaa minulle tämä netin kautta mielipiteitten vaihto, joten yritän  aloittaa tästä.

Tervetuloa mielipiteidenvaihtajaksi nettiin ja Hommafoorumille erityisesti, Hilmanni!

Toivottavasti asunto ja työpaikka järjestyvät.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: hilmanni on 20.04.2011, 17:08:17
Kiitos!
Tämähän toimii ja kaikille Hyvää Pääsiäistä!

Kiitoksia! Minulla itselläni sellainen suosikkisanonta -- jota en ole itse keksinyt --  että "kaikki on vaikeaa kunnes muuttuu helpoksi".

Eli kyllä se siitä lähtee. Itse tulin tänne vuoden alussa, ja aluksi kaiken tekeminen oli vähän vaikeaa. Nyt tässä sitten toivottelen ihmisiä tervetulleeksi kuin vanha konkari ikään!
— Missä N, siellä R

Kivikova

No esittäydynpä sitten minäkin. Olen 34v. tyyppi Helsingistä, joka ei aikaisemmin ole ollut kiinnostunut politiikasta. Nykyinen tilanne on alkanut herättään kiinnostusta, mutta niinhän se menee aina. Kun asiat menevät hyvin, ei kiinnosta, jos asiat menevät huonosti, niin jo alkaa kiinnostaan.

Halla-Ahoa luulin rasistiksi, mutta jokunen viikko sitten luin kaverin blogia ja huomasin, että helvetti, tyyppihän on vain maahanmuuttokriittinen ja tyytymätön nykyiseen linjaan. Ilmeisesti kukkahatun kiristäessä ohimoita niin, ettei veri kierrä, aiheuttaa vääriä tulkintoja Jussin teksteistä.

Itse en voi sietää joko/tai-ajattelulla varustettuja epäloogisia vasemmistolaisia viherpimperoita, eikä ilmeisesti Jussikaan. Hengenheimolaisuutta näin löytyy. Oli aika erikoista, että samat ajatukset, jotka olivat itsellä pyörineet mielessä, joku oli pukenut ne tekstiksi blogissaan - en ollutkaan yksin. Toisaalta, mitä erikoista nyt tuossa on - taitaa olla aika yleistä?  ;)

Hengenheimolaistahan oli sitten pakko äänestää.  8)
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.

j86

Kohta 25 vuotias äijä Tampereelta. Alun perin muuttanut tänne opiskelemaan vähän pohjoisemmasta. Musta tuli nuiva vähän olosuhteiden pakosta, mut käytännössä pakotettiin siihen. No menetin kyllä sen takia useammankin kaverin, mutta minkäs teet kun ollaan sydämen asialla.

Tältä foorumilta saa uskoa huomiseen, kiitos teille :)

ämpee

Uudet jäsenet, Kivikova ja j86 ovat palstan tapaan konkareita alle viikossa !!1!
TerveTuloa !!1! Nuivia ei ole koskaan liikaa, sillä nuivuus on realismia, eikä sitä...sitä...en nyt muista, mutta jollain kerakkeella se taisi alkaa...vai alkoikohan vokaalilla...ei tule niin sitten millään mieleen...

No siitä huolimatta kertaalleen vielä, TerveTuloa !!
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Vörå

Kai sitä on kohteliasta esittäytyä. Olen aika pitkään lukenut palstaa, en tosin samanmielisenä vaan uteliaisuudesta toisinajattelua kohtaan. Piti rekisteröityä kun tuolla on menossa vastustamattoman kiinnostava keskustelu Halla-ahon ihmisarvo-kirjoituksesta (paitsi että nyt se on kyllä suistumassa Hesarin panetteluksi - eikö se nyt ole jo vanha uutinen, ettei Sanomatalosta löydy nuivuudelle faneja). Määrittelen itseni burkelaiseksi liberaaliksi, en ole erityisen innostunut poliittisesta korrektiudesta (joskaan en kauheasti ole nähnyt kukkahattujakaan täällä reaalimaailmassa eivätkä he vie yöuniani), minusta Suomen perinteinen varovainen maahanmuutto-politiikka on ihan ok (joskin työperäistä muuttoa on pian lisättävä). Oikeastaan ainoa mainittava poikkeama tästä varovaisuudesta on tuo 90-luvun alun päätös tuhansien somalien maahantulosta Moskovan kautta ilman mitään valmiuksia ottaa heitä vastaan yhä syvemmälle lamaan suistuvassa maassa. Se oli totaalisen järjetön päätös, josta ei ole jälkikäteen paljon puhuttu.

Melba

Tervehdys kaikille Hommalaisille - myös minä haluan esittäytyä. Olen erittäin epätyypillinen palstan seuraaja (ikä, asuinpaikka, tausta!), mutta minut onkin tuonut tälle forumille se kiukuttava tunne, että normaalisti rakentunut tavallisen ihmisen oikeustaju jatkuvasti joka päivä saa märällä rätillä päin silmiä. Ja tämä Homma sentään antaa palsamia haavoille, on niin helppo  monen kirjoittajan kohdalla todeta, että juuri noin, noin se on, olen samaa mieltä, hyvä, että joku huomaa ja ottaa asioita esille jne jne...
Olen tätä forumia lukenut jo pari vuotta. Minulle on muodostunut kuva, että täällä kirjoittavat ovat todella fiksua, asiantuntevaa ja monipuolisesti osaavaa porukkaa ja joukko näyttää vauhdikkaasti kasvavan. Kiitokset palstaa vahtiville (Miniluv, Ida ym ym), te pidätte tason sellaisena, että Homma erottuu kaltaistensa joukosta ja pelkästään edukseen. Oikein hyvää Pääsiäistä kaikille
toivottelee Melba

Lalli IsoTalo

Quote from: Vöyri on 21.04.2011, 10:31:41
Kai sitä on kohteliasta esittäytyä.

Jeps, hommalaiset ovat kohteliasta populaatiota! :D

QuoteOlen aika pitkään lukenut palstaa, en tosin samanmielisenä vaan uteliaisuudesta toisinajattelua kohtaan.

Uteliaisuus on älykkään ihmisen ominaisuus.

QuotePiti rekisteröityä ...

Tervetuloa!!!

QuoteMäärittelen itseni burkelaiseksi liberaaliksi ...
Kerrotko meille parilla lauseella mitä se tarkoittaa, pls?

Quote... 90-luvun alun päätös tuhansien somalien maahantulosta Moskovan kautta ... oli totaalisen järjetön päätös, josta ei ole jälkikäteen paljon puhuttu.

Jos asiaa ei ole tarpeeksi käsitelty Hommassa, ja olet asiantuntija, ja haluat briiffata meitä, niin perusta sille oma ketju, tämä ketju on vain esittäytymistä varten.

Hyviä postauksia ei koskaan ole liikaa.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: LJT49/62 on 20.04.2011, 20:00:04
Esittäydyn minäkin. Olen aikuiseen ikään ehtinyt mies pääkaupungista. Toista kertaa olen näillä sivuilla. Ensiesiintymiseni oli kommentti tuohon lehtiasiaan. Minulla on teknisen alan ja opettajan koulutus. Vähintään kaksissa vaaleissa olen äänestänyt Perussuomalaisia. Maltillen olen, en harrasta ammuntaa, enkä maanpuolustusta.  ;D

Tervetuloa, LJT49/62!
— Missä N, siellä R

Micke

Tervetuloa kaikille uusille jäsenille.  :)

teevaini

Tere ja Moro !
En aio lukea kaikkea 38 sivua :)
Onko jotain "yleistä pölinää" palstaa missä voisi käydä juttelemassa niitä näitä ? Forumien nimeäminen taitaa olla liian Suomalainen kun ei heti osunut silmään mitään "noobs here" osiota. Tai sitten olen liian nörtti. :P

Lalli IsoTalo

Quote from: teevaini on 22.04.2011, 01:46:13
Tere ja Moro !

Onko jotain "yleistä pölinää" palstaa missä voisi käydä juttelemassa niitä näitä ?

Metro ja Ero, Viinatee!

Eli tervetuloa Teevaini, anagrammien saattelemana!

"yleistä pölinää" palsta:

HOMMAN KESKUSTELUT > Tupa > UUNINPANKKO -- Vieraskirjan pojan koston paluu

http://hommaforum.org/index.php/topic,22.msg653076.html#msg653076

Tajunnanvirta ynnä muu outous tänne, sana täysin vapaa, foorumin sääntöjen puitteissa.
— Missä N, siellä R

Louhi

Quote from: teevaini on 22.04.2011, 01:46:13
Tere ja Moro !
En aio lukea kaikkea 38 sivua :)
Onko jotain "yleistä pölinää" palstaa missä voisi käydä juttelemassa niitä näitä ? Forumien nimeäminen taitaa olla liian Suomalainen kun ei heti osunut silmään mitään "noobs here" osiota. Tai sitten olen liian nörtti. :P
Minä aloin seuraamaan "viimeisimmät vietit" osiota ja luen niistä eniten kiinnostavimmat. Näin pystyn seuraamaan keskustelua keveästi, kommentoimaan kerkeästi jos huvittaa.
Ärsyttää.

lassi-s

kohta 30v hitsari/metallimies & järjestyksenvalvoja hämeestä. emäntä, lauma koiria ja omistuskämpät löytyy. tervekkin olen :D joten ihan mukavasti menee.

maahanmuuttovastaisuutta on ollut oikeastaan niinkauan kuin muistan, ja ensisysäyksen sai aikaan 3 kurdin kimppuunkäynti kun uusilla fillareilla pyöräiltiin pikkunassikoina. samalla meinasivat kaverin päästää päiviltä heittämällä sen auton alle kun ei haluttu uusia fillareitamme niille antaa. ikää oli meillä noin 10v ja kurdeilla ~30v (yrityksen tasolle jäi, kiitos noin 30v sinisellä volkkarilla ajavalle kaljupäälle). eipä mun suvaitsevaisuutta ainakaan lisännyt keskellä päivää ison afrikkalais&arabiporukan ryöstöyritys noin 15 vuotta sitten keskellä päivää (jäi yritykseksi, kiitos ihan omalle kaveriporukalle), eikä myöskään ravintolan vessassa 8 arabin ja nigerialaisten päällekäynti (yritykseksi jäi sekin), yms yms yms. vielä kun lähipiirissä raiskattujen ihmisten, itse ja monen läheisen ihmisen tyrmäystippoja turkkilaisten toimesta saaneena sun muuta tätä rikastusta kokeneena en enää hyväksy enkä suvaitse minkäänlaista maahanmuuttoa arabi ja afrikanmaista. siinä mun suvaitsevaisuus. syitä eikai tarvitse enempää perustella.

asialinjainen kaveri olen ja tiedän että ainoastaan asialinjalla pysyminen voi saavuttaa jotain järkevää. kova huoli on kotimaasta ja omasta kansasta kun näkee mitä on maahanmuutto muslimimaista saanut aikaan ympäri eurooppaa. kun afrikan ja arabimaiden tilaa vähänkin seuraa, niin eikai liene epäselvää kenellekkään minkälaiseksi nämä kansat euroopan muuttaa. sotaisa ja islamin vallanalla oleva täysin rappioitunut hyvinvointiyhteiskunnasta kaukana oleva raunio tulee olemaan koko eurooppa. kiitos näiden meidän omaa egoa ja itsetuntoaan pönkittävien kaiken paskan suvaitsevaisten jotka tätä kansaa tänne haalii ja valehtelee näiden olevan jonkinsortin voimavara jota emme vaan vielä osaa hyödyntää  :roll: .

tärkeimmät arvot on perhe, koti, työ ja isänmaa. uskontoa en voi mainita kun tuota hengellistä puolta ja minkään uskonnon luomia arvoja ei löydy enkä omista, vaan puhtaan terveen moraalin pohjalta tässä on pärjäilty tähänkin asti.

Lalli IsoTalo

Tervetuloa, Lassi-s!

Aika hurjaa menoa siellä Hämeessä. Hauska kuulla, että silti menee mukavasti.
— Missä N, siellä R

esako1

Tervehdys olen 44 vuotias mies täältä pohjois-karjalasta parin pakolaiskeskuksen lähistöltä.Nuiva minusta tuli täydellisesti kun naapuriksi saatiin pari perhettä somaliasta.Silloin huomasin ettei kantaasukkailla ole mitään mahdollisuuksia estää joka öistä metelöintiä ja kauheata haju haittaa. :facepalm:

Lalli IsoTalo

Quote from: esako1 on 25.04.2011, 00:01:21
Tervehdys olen 44 vuotias mies täältä pohjois-karjalasta parin pakolaiskeskuksen lähistöltä.Nuiva minusta tuli täydellisesti kun naapuriksi saatiin pari perhettä somaliasta.Silloin huomasin ettei kantaasukkailla ole mitään mahdollisuuksia estää joka öistä metelöintiä ja kauheata haju haittaa. :facepalm:

Tervetuloa, täysnuivistunut Esako1!!!

Pahoittelen väestönvaihtajiamme maanpetturuudesta johtuvia melu- ja hajuhaittoja. Teemme täällä itse kukin voitavamme tilanteen palauttamiseksi normaaliksi. Mutta metrin salami syödään millin viipaleissa, joten ihan nopeasti tilanne ei helpottane.
— Missä N, siellä R

JNS

Tervehdys, mie olen reilu parikymppinen Joensuulainen maahamuuttokriittinen ihminen.

Eino P. Keravalta

Quote from: JNS on 26.04.2011, 12:59:35
Tervehdys, mie olen reilu parikymppinen Joensuulainen maahamuuttokriittinen ihminen.

Hienoa, että maahanmuuttokriittisyys on saavuttanut jo Joensuunkin.

Lämpimästi tervetuloa!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.