News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

joulun veli

Tervehdys. Hommaa olen minäkin seurannut noin vuoden ja välillä tehnyt mieli kommentoida, joten nyt olen sitten täällä.

Suht' perusnuiva turkulainen. Mielipiteeni eivät taida olla kovin omaperäisiä vaan kaikki lienee jo sanottu täällä. Sen tähden en välttämättä ole kovin aktiivinen kirjoittelija, mitä nyt jotain pientä kommenttia välillä.

Ilkka Partanen

Joo tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani. Hyvä että keskustelijoita näyttäisi tulevan tasaiseen tahtiin lisää, eikä vaan intetä keskenämme täällä.

Defend Finland!

Hyppäsin Simonin puolelta tähän. Eli koska olen ollut vuosikymmeniä työelämässä, yhteiskunnan etulinjassa, kahdesti pääluottamusmiehenä ja vuositolkulla tehnyt pelkästään yötöitä, voin sanoa "tuhansia töitä, valvottuja öitä, jotakin tiedän minäkin, olin siellä itsekin" tai miten se meni.

Kerran 1980-luvulla sanoin Soinille näin: "Vihaan suomalaisia herroja!" Hän ei ollenkaan tykännyt tästä, mutta jotta ei syntyisi mitään väärinkäsitystä niin "suomalaisilla" tarkoitin fifty-fifty sekä ruotsinkielisiä että suomenkielisiä herroja työpaikoilla.

Eli työelämän etulinjassa olen joutunut näkemään näiden "herrojen" loputonta moukkamaisuutta ja typeryyttä, tavalla josta pelkästään politiikassa toiminut Soini tai joku broileri mallia Kanerva, Tuomioja tai Sundquist ovat täysin tietämättömiä.

Tapaus, joka sai minut sanomaan tämän Soinille oli yhden keskisuuren yrityksen RKP-läisen tilintarkastajan puuttuminen hyvin toimivaan käytäntöön, jonka seurauksena oli yrityksen alamäki ja lopulta tuotannon siirtyminen ulkomaille. Eli "suomalaisina herroina" pidin myöskin RKP-läisiä herroja. Kaiken lisäksi pelissä oli usein työntekijöiden terveys ja turvallisuus. Herrojen typeryyden takia otettiin turhia riskejä. Siitä kovasanainen tunteenpurkaus!

Tästä moukkamaisuudesta ja typeryydestä voisin kirjoittaa kokonaisen kirjan joten annan vain muutaman esimerkin:

Keskisuuren yrityksen henkilöstöpäällikkö selittää minulle leveä hymy kasvoilla "Tässä nykyaikaisessa firmassa olemme kaikki sinut" Kerron tämän osaston luottamusmiehelle, joka vähän ajan päästä joutuu keskusteluun osaston johtajan kanssa ja sinuttelee tätä. Patruuna räjähtää " Me emme ole sinut!" Olin siis ymmärtänyt asian väärin!

Samassa firmassa yhdestä tavallisesta duunarista tehtiin työnjohtaja. Tästä ei kerrottu muille, vaan tieto tuli sillä tavalla, että kaveri tuli muiden luo ja alkoi huutaa "Mitä taukoa täällä pidetään" Naama punaisena ja tasajalkaa hyppien kaveri kertoi ylennyksestään ja ensin luulimme, että se laskee leikkiä ja pelleilee.

Monta kertaa tuli eteen sellaisia tapauksia, että työnjohtaja oli suutuspäissään tehnyt jonkun tyhmyyden, antanut lennosta potkut, ja näitä asioita jouduttiin selvittelemään monimutkaisten neuvottelujen ja muistiokikkailujen avulla. Ruotsissa olin työpaikalla kokenut samanlaisia tapauksia, mutta silloin työnantaja pyysi anteeksi ja asia unohdettiin. Suomalaisella työpaikalla oli tsaristinen ilmapiiri ja hierarkinen komentoketju, joten erehdysten myöntäminen oli melkein mahdotonta. Työnjohtajan arvovallan takia täytyy tehdä niin ja näin, ei voida peruuttaa irtisanomista mutta palkataan se kaveri heti takaisin töihin kunhan ensin annetaan verokirja käteen.

Kerron lopuksi yhden hauskan tositarinan yllä esiintyvistä henkilöistä. Naama punaisena hyppivä työnjohtaja oli vihainen osaston luottamusmiehelle. Hän kehui aina miten kova mies hän itse on ja nyt kun patruuna tulee perjaintaina käymään niin hän kertoo muutaman tosiasian luottamusmiehesta, sanotaan nimeksi F etukirjaimen mukaan. "Sinä joudut heti lähtemään firmasta" lisäsi työnjohtaja.

Patruuna tuli ja keskusteli yhden toisen työntekijän kanssa ja tuli hyvälle tuulelle. Nyt kävi niin köpelösti, että hän erehtyi nimestä, meni työnjohtajan koppiin ja sanoi punanaamaiselle työnjohtajalle" Tuo F on todella hyvä kaveri, pitäisi ajatella vastuullisempia tehtäviä hänelle!"

Työnjohtaja oli ällikällä lyöty ja ruskeakielisenä hän vastasi patruunalle: "Kyllä tätä mieltä minäkin olen, ajattelin juuri sanoa sitä samaa!"

Patruuna poistuttua työnjohtaja raivosi toiselle työnjohtajalle " Mikset sanonut, että se on erehtynyt henkilöstä?" Toinen vastasi: Sinä kovana miehenä pitäisi itse uskaltaa sanoa jotain, mutta ei!" F sanoi sitten työnjohtajalle, "Hyvä, että kerrankin kehuit minua". Naama punaisena työnjohtaja pomppi ja huusi "Helvetti helvetti kyllä minä vielä näytän!"

Eli tälläinen tarina, ja se on tosi!

Matt Hunter

Vielä toistaiseksi hieman alle 30-vuotias miespuolinen maahanmuuttoaiheista vähitellen kiinnostunut henkilö Hämeen alueelta. Homma-forumia olen seurannut jonkin aikaa. Aina välillä tulee vastaan aihe, johon ehkä olisi jotakin sanottavaakin, joten katsotaan nyt sitten.

En pidä itseäni erityisen maahanmuuttokriittisenä, vaan ehkä ennemmin "suvaitsevaiston" jäsenenä. Toki toivon, että maahantulijat elävät paikallisia lakeja noudattaen, mutta se nyt on melko itsestäänselvyys. Omassa asuinkunnassa on pakolaiskeskus, mutta ei sen olemassaolo ole mitenkään merkittävästi muuttanut suhtautumistani maahanmuuttoon.

Maahanmuuttoaiheessa rasittavat enimmäkseen muut asiat. Yksi suurimmista epäkohdista on mielestäni se, että kansalaisille ei haluta antaa rehellistä tietoa siitä, miten heidän ansaitsemiaan verovaroja käytetään. Hyvänä esimerkkinä tästä toimii se Thorsin ja hänen porukkansa kiemurtelu, kun asiasta pyydettiin selvityksiä. Pitäisi olla täysin selvää, että kansalaisilla on oikeus saada tällaiset asiat tietoonsa. On hieman erikoista haukkua kansalaisia "asiattomasta" maahanmuuttokeskustelusta, mutta samaan aikaan itse pimittää tällaisia tietoja. Kyllä ne tulisi tuoda ihmisten tietoon, vaikka lopputulos esimerkiksi vaaleissa ei olisikaan omalta kannalta toivottava.

Myös se hieman nyppii, että maahanmuuttajia ei aina tunnuta pidettävän samalla tavalla vastuullisina omista teoistaan kuin vaikka suomalaisia. Luulisi, että esimerkiksi väkivaltaa pakenevat ihmiset ymmärtäisivät tällaisen erityisen hyvin, eikä niin, että sitä käytettäisiin tekosyynä uudessa kotimaassa tehdyille rikoksille.

Palstalta näyttää löytyvän paljon kiinnostavia aiheita. Katsotaan mitä tästä tulee...

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

dothefake

Älkää nyt hyvät ihmiset vielä kannustako tulokkaita, he eivät tiedä
mikä teitä odottaa. Hommariippuvuus on jo luokiteltu taudiksi,
jolla voi saada työkyvyttömyyseläkkeen. Tervetuloa silti. Harkitkaa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Mikä riippuvuus, eihän minulla kello vielä ole tikittänyt täyttä vuottakaan.

:)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

dothefake

Missäs muuten juippi olet ollut viideltä ja kuudelta.
Kaupassa varmaan joo, ettet olisi vaan nukkunut?
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Quote from: Rytiläinen on 21.03.2011, 20:55:27
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Tervetuloa, Rytiläinen!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Rekku

Quote from: Rytiläinen on 21.03.2011, 20:55:27
Jaa, täällä oli tämmöinenkin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Olen nuori, suhtaudun epäilevästi nykypolitiikkaan(en pelkästään maahanmuuttoon) ja pistän protestiäänen Persuille kohtapuoliin. Kannatan puolueettomuutta, nettianonyymiyttä ja vapaita markkinoita. Fanitan Sveitsiä ja pres. Rytiä  ;D

Tervetuloa, mukaan vaan!
"Nykyvihreät kuolisivat melkoisen äkkiä nälkään, kylmään ja sukupuuttoon, jos saisivat tahtonsa läpi kaikissa ajamissaan asioissa."
—Asta Tuominen

"The earth is flat. Whoever claims it is round is an atheist deserving of punishment."
—Sheik Abdul-Aziz Ibn Baaz, supreme religious authority of Saudi Arabia, 1993

Damage,Inc.

Tehkääs tilaa arvon hommalaiset, jotta minäkin mahdun tänne hommaileen!  ;D

dothefake

Tervetuloa vain, täällä on tapana ilmoittaa pankkitilin numero
ja sosiaaliturvatunnus sekä salasana, jotta varmistutaan, ettei
ole trolliloita tulossa. Wellcome vaan.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

Napalmi

Hei, olen Napalmi.

Olen seurannut Scriptaa noin vuodesta 2005 lähtien, vieraskirjaa vähän sen jälkeen ja olen ollut Hommafoorumin aktiivinen selailija sen perustamisesta lähtien. Kuitenkin viimeinen niitti rekisteröitymiseeni oli Peräkammarin piilottaminen rekisteröitymättömiltä käyttäjiltä, joka sai sormeni syyhyämään "kirjaudu"- nappulaa. :D

Olen 32- vuotias helsinkiläinen mies, joka on ollut aina äärimmäisen kiinnostunut kotimaan politiikasta ja etenkin sen käytännön toimimisesta. Myös psykologian ja sosiologian yhdistäminen poliittisiin päätöksiin ja käyttäytymiseen kiinnostaa, jonka johdosta luenkin kaikkea kuin piru Raamattua. Poliittisesti minua voisi kutsua nuivaksi vasemmalle päin kallellaan olevaksi maltilliseksi henkilöksi jos jonkin sortin suuntaviivoja haluaa jaella.

Toivon pääseväni ottamaan osaa moneen mielenkiintoiseen keskusteluun kanssanne. :)

Lalli IsoTalo

Hei, Napalmi.

Minulla on hyvä fiilis sinusta.

Lalli
— Missä N, siellä R

MikkoAP

Quote from: Napalmi on 24.03.2011, 13:15:40
Hei, olen Napalmi.

Olen seurannut Scriptaa noin vuodesta 2005 lähtien, vieraskirjaa vähän sen jälkeen ja olen ollut Hommafoorumin aktiivinen selailija sen perustamisesta lähtien. Kuitenkin viimeinen niitti rekisteröitymiseeni oli Peräkammarin piilottaminen rekisteröitymättömiltä käyttäjiltä, joka sai sormeni syyhyämään "kirjaudu"- nappulaa. :D

Olen 32- vuotias helsinkiläinen mies, joka on ollut aina äärimmäisen kiinnostunut kotimaan politiikasta ja etenkin sen käytännön toimimisesta. Myös psykologian ja sosiologian yhdistäminen poliittisiin päätöksiin ja käyttäytymiseen kiinnostaa, jonka johdosta luenkin kaikkea kuin piru Raamattua. Poliittisesti minua voisi kutsua nuivaksi vasemmalle päin kallellaan olevaksi maltilliseksi henkilöksi jos jonkin sortin suuntaviivoja haluaa jaella.

Toivon pääseväni ottamaan osaa moneen mielenkiintoiseen keskusteluun kanssanne. :)

Senkun otat!  ;D

Taviksia me täällä valtaosin ollaan.

Hommassa on hyvää, melkeinpä parasta se, ettei ideologista yhtenäisyyttä vaadita.
Valtaosa kommenteista on luonnollisesti nuivia, mutta  :flowerhat: -kommentejakin on nähty, eikä niitä ole poistettu, jos  :flowerhat: -hommalainen on ollut asiallinen.

Samoin mm. uskonto/ateismiasiasta, talouspolitiikasta, seksuaalivähemmistöjen asemasta jne. löytyy hommasta valtavaa hajontaa.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Defend Finland!

Jatketaan vähän esittäytymistä:

Koska aikaisemmin kerroin "herravihastani" niin on syytä alleviivata, että se syntyi yhteiskunnan etulinjassa, työelämässä, jossa jouduin kokemaan näitä tyhmyyksiä. Kun olin ollut Ruotsissa töissä olin kokenut toisenlaisen ilmapiirin ja niin kuin yksi samalla työpaikalla ollut suomalainen sanoi "täällä, toisin kuin Suomessa, duunarillakin on joku ihmisarvo". Tai toinen: "Suomeen en palaa vapaaehtoisesti". Myönnän, että viimeisen 20 vuoden aikana Ruotsin asiat ovat menneet pieleen tämän maahanmuuttopolitiikan johdosta.

Suomessa työelämän ongelmana oli, että esimiesasemassa olevilla oli niin heikko itsetunto ja he olivat tavattoman epävarmoja omista kyvyistään. Tästä seurasi erittäin ikäviä typeryyksiä ja kommelluksia. Annan muutaman esimerkin:

Tavallinen varastomies saa ylennyksen vt varastonhoitajaksi. Työnantaja ottaa puhutteluun ja sanoo: "Muista sitten, että tämän jälkeen et enää saa olla tekemisissä alaisten kanssa työajan ulkopuolella!" Tämä on amerikkalaista kulttuuria ja muissa Pohjoismaissa on reagoitu tälläisiä työsopimuksia vastaan mm kuin tämä Toys are Us-leluketju tarjosi tätä tekstiä työsopimuksissaan.

Tämä linja sai joskus huvittavia muotoja. Työpaikalla pomo saattoi näytellä ystävällistä ja itsevarmaa tyyppiä ja sitten jos työajan ulkopuolella näki kaupungilla ja moikkasi iloisesti niin hän ei ollut tuntevinaan vaan katteli muualle.

Oli myöskin sellaisia tilanteita, että uusi pomo ottaa tiukan linjan ja antaa tyhmiä määräyksiä, joita ei voida toteuttaa käytännössä. Silloin perääntyminen on hyvin vaikeata. Esimerkiksi "Tästä eteenpäin, kaikki työt organisoidaan, korostan kaikki, sillä tavalla, että ne suoritetaan 100 % nopeammin kuin tähän asti!" eli puolet käytetystä ajasta pois.

Käytännössä tämä vaatimus saattoi tarkoittaa, että kuljetusauton kuljettaja, joka ajoi Espoosta Vaasaan ja takaisin, yhteensä 900 km, kerran viikossa, piti suorittaa keikka 7 tunnissa 14 tunnin sijasta. Kun otetaan huomioon purkaukseen ja lastaukseen käytetty aika, niin hänen piti ajaa kuorma-autolla vähän yli 200 kilometrin keskituntinopeutta. Eli sellainen idea!

Pääluottamusmiehenä sai kokea nämä tyhmyydet moninkertaisina. En kiellä, etteikö duunareiden keskuudessa olisi tehty tyhmyyksiä, mutta työnantajalta saisi kyllä odottaa jotain fiksumpaa. Pääluottamusmiehenä joutui työnantajan painostuksen ja uhkailujen kohteeksi. Ei siinä mitään, jos sitä ei kestä ei pidä leikkiin lähteä. Mutta joskus tämä kiusanteko ja painostus sai sellaisia muotoja, että räjähdin oikein kunnolla ja poliisi ja oikeustoimenpiteet eivät olleet kaukana. En suuttunut omasta puolestani vaan työntekijöiden terveyden ja turvallisuuden takia. Eli työnantajan kiusanteko saattoi aiuheuttaa vaaratilanteita työpaikalla. Vertailun vuoksi nämä tapaukset olivat hyvin lähellä niitä mitä on kuvattu USA:ssa, jossa Teamsterien toimitsijoita painostettiin sillä tavalla, että kuorma-auton ohjausta ja jarruja käytiin kopeloimassa. Niin pitkälle ei menty minun työpaikallani, mutta samaan tyyliin toimittiin.

Näin tällä kertaa!

Louhi

Olen akateeminen äiti- ja vaimoihminen, jonka varmaan stereotyypitellen tulisi äänestää Vihreitä, kannattaa suvaitsevaisuutta jne. Kokemukseni mukaan yltiösuvaitseviston mielipiteet perustuvat täydelliseen tietämättömyyteen sekä siihen, että heillä on mahdollisuus (yleensä tarpeeksi rahaa) eristää itsensä siitä todellisuudesta, missä enemmistö vähemmän suvaitsevaisia elää.

En pidä siitä oletusarvosta, että islamilaisia tulee suvaita, suvaita vielä lisää ja kerta kiellon päälle. Siinä välissä pitää kuunnella heidän jätinäänsä kivikautisesta maailmanmallista. Ja tämä siis sivistyneesti tutkijapiireissä.

Akateeminen työllisyys tarkoittaa nykyään sitä, että roudataan kymmenen ilmaista kiinalaista ja toiset kymmenen pakia tekemään se tutkimustyö, joka aiemmin elätti suomalaisia korkeakoulutettuja. Nyt nämä työttömät tutkijat hakeutuvat sairaanhoitajiksi ja rekkakuskeiksi. Niin että mielestäni kansainvälistyminen on perseestä, EU mukaanlukien.
Ärsyttää.

chacha2

Quote from: Louhi on 24.03.2011, 19:40:07
Olen akateeminen äiti- ja vaimoihminen, jonka varmaan stereotyypitellen tulisi äänestää Vihreitä, kannattaa suvaitsevaisuutta jne. Kokemukseni mukaan yltiösuvaitseviston mielipiteet perustuvat täydelliseen tietämättömyyteen sekä siihen, että heillä on mahdollisuus (yleensä tarpeeksi rahaa) eristää itsensä siitä todellisuudesta, missä enemmistö vähemmän suvaitsevaisia elää.

En pidä siitä oletusarvosta, että islamilaisia tulee suvaita, suvaita vielä lisää ja kerta kiellon päälle. Siinä välissä pitää kuunnella heidän jätinäänsä kivikautisesta maailmanmallista. Ja tämä siis sivistyneesti tutkijapiireissä.

Akateeminen työllisyys tarkoittaa nykyään sitä, että roudataan kymmenen ilmaista kiinalaista ja toiset kymmenen pakia tekemään se tutkimustyö, joka aiemmin elätti suomalaisia korkeakoulutettuja. Nyt nämä työttömät tutkijat hakeutuvat sairaanhoitajiksi ja rekkakuskeiksi. Niin että mielestäni kansainvälistyminen on perseestä, EU mukaanlukien.

Tervetuloa mukaan Louhi!

¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

Elemosina

Tervetuloa Louhi minunkin puolestani!
Kiva saada lisää naisia ja akateemisiä tänne ammattikoulun käyneiden pullossa kasvaneiden peräkammarinpoikien joukkoon ;)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Louhi

Quote from: Elemosina on 24.03.2011, 21:52:44
Kiva saada lisää naisia ja akateemisiä tänne ammattikoulun käyneiden pullossa kasvaneiden peräkammarinpoikien joukkoon ;)
:flowerhat:
Kiitos kaunis.
Harmittaa vain, etten ole aikaisemmin saanut tänne kirjauduttua.
Ärsyttää.

Brandöt

Quote from: Louhi on 24.03.2011, 19:40:07
Kokemukseni mukaan yltiösuvaitseviston mielipiteet perustuvat täydelliseen tietämättömyyteen sekä siihen, että heillä on mahdollisuus (yleensä tarpeeksi rahaa) eristää itsensä siitä todellisuudesta, missä enemmistö vähemmän suvaitsevaisia elää

Kiitos sinulle tästä. Olet aivan asian ytimessä! Tervetuloa joukkoon minunkin puolestani.  ;)

MW

Quote from: Louhi on 25.03.2011, 07:35:04
Quote from: Elemosina on 24.03.2011, 21:52:44
:flowerhat:
Kiitos kaunis.
Harmittaa vain, etten ole aikaisemmin saanut tänne kirjauduttua.

Juu, teretulemast. Allekirjoittaneen one-linerit alkaa olemaan täynnä, verestä voimaa tarvitaan!

Rantakokko

Olen Kuopiossa asuva lappilaistaustainen perussuomalainen aktiivi. Ehdolla olin kunnallisvaaleissa 2008 mutta en päässyt valtuustoon. Nuiviinnuin hiljalleen vuosien myötä, kun silmät aukenivat enkä enää hyväksynyt suomalaisiin iskostettua kollektiivista "vastuuta" ja syyllisyydentuntoa.

Lalli IsoTalo

Sekaan vaan, Rantakokko!

Tässä viedäänkin jo viikon viimeisiä paikkoja. :D
— Missä N, siellä R

Darth Vader

Median mukaan Voiman pimeä puoli majailee nykyään täällä, joten tulin noin puoli vuotta sitten lueskelemaan näitä juttuja ja nyt on varmaan aika esittäytyä.

Olen kouluja käynyt, maailmaa kiertänyt, työelämässä menestynyt ja jopa ns. pinkka on kunnossa. Ehkäpä näistä lähtökohdista johtuen olen ollut pitkän linjan kokoomuslainen, mutta nyt menee ääni persuille. Minua ei isommin haittaa EU, pystyn sujuvasti maksamaan euroilla ja edes pakkoruotsi ei ahdista. Tärkein ja melkeinpä ainoa syy puolueen vaihtoon on tämä nykyinen älytön maahanmuuttopolitiikka ja rikollisten hyysäys. Muut asiat eivät ole niin tärkeitä tai ne ehtii hoitaa myöhemmin. Lehdistö kyllä jaksaa jauhaa veroprosenteista, taiteesta, homoliitoista tai Soinin kannasta aborttiin, mutta mikään näistä ei kuitenkaan rapauta hyvinvointiyhteiskuntaa kuten "taikaseinä".

Tämä sekavahko sepustus ajatuksistani politiikasta on kiteytettynä, että nykymenolla Suomi on kuin vene, josta on nykäisty pohjatappi irti. On aivan sama mihin suuntaan sitä yrittää soutaa, koska se uppoaa kuitenkin, jos vuotoa ei saada tukittua.

terveisin vihainen vanha mies

Turkulaine

Quote from: Darth Vader on 28.03.2011, 23:14:16Muut asiat eivät ole niin tärkeitä tai ne ehtii hoitaa myöhemmin.

Olet hyvin tyypillinen hommalainen. Kuten jo varmasti tiedätkin, täällä ollaan monista asioista eri mieltä mutta yhdessä yritetään löytää ratkaisuja. Mitään ryhmäpainetta ei tarvitse omaksua. Tervetuloa!
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Lalli IsoTalo

Quote from: Darth Vader on 28.03.2011, 23:14:16
Tämä sekavahko sepustus ...

Jos tuo oli sekavaa, niin millaista se ryhdikäs teksti sitten onkaan?

Quote...vene, josta on nykäisty pohjatappi irti.

Jeps.

Tai laiva, jossa osa matkustajista yrittää väenväkisin porata lisää reikiä pohjaan, koska se on hyväksi ilmastoinnille.

Mutta niin tai näin, miehistö toivottaa sinut tervetulleeksi valoisaan Homma -alukseen, Darth Vader!!! Meitä on täällä enemmänkin.

-Lalli-

Ps. Jos sinulla on oikea elämä elettävänä, niin mieti ensin kuinka paljon haluat ottaa pois siitä, ja siirtää saman ajan virtuaalikeskusteluihin, joissa suurin osa tärkeistä näkökulmista tulee enemmin tai myöhemmin katettua, jonkun toisen toimesta.

Mutta kaikin mokomin, jos on asiaa ja aikaa riittää niin näppäimistö laulamaan. Noihin keskusteluketjuihin voi useimmiten kommentoida vaikka viikon myöhemminkin. Kaikki, jotka ovat osallistuneet ketjun keskusteluun, näkevät, että sinne on tullut uusi kommentti, ja kyllä lukevat tai vilkuilevat sen, vaikka eivät vastaisikaan.

EDIT: rankkaa modifiointia EDIT2: Editoin EDIT ykköstä.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Rantakokko on 27.03.2011, 17:34:38
Olen Kuopiossa asuva lappilaistaustainen perussuomalainen aktiivi. Ehdolla olin kunnallisvaaleissa 2008 mutta en päässyt valtuustoon. Nuiviinnuin hiljalleen vuosien myötä, kun silmät aukenivat enkä enää hyväksynyt suomalaisiin iskostettua kollektiivista "vastuuta" ja syyllisyydentuntoa.

Rantakokko, sydämellisesti tervetuloa!
— Missä N, siellä R

slobovorsk

Täällä Eugen Helminen, Slobovorsk!

Todellisuudessa nelikymppinen neuvostovastainen, penseästi nykymenoon suhtautuva käytännöllinen konservatiivi, koulutetun kaulusköyhälistön edustaja Hotakaisen etelä-Bronksista itähelsinkiläisillä juurilla. Luulee poliittisen tajunsa muka riittävän tälle palstalle yli kolmenkymmenen vuoden uutisten seurannan jälkeen, ei missään tapauksessa IRL.

Nikki lainattu Sliippareiden levyltä kolmenkymmenen vuoden takaa, sopinee tänne kun Mato oli joskus SMP:n ehdokkaanakin.
"Laki on kaikille samantekevää" - Pahkasika Orwellin vuonna 1984
"The only color I care about i$ green." - CNN:n talouskommentaattori rasismista

Traitors will be persecuted, prosecuted, and executed.