News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

mustanaamio

Päivää.Olen mustanaamio,eli mustis.Aikuinen 45-v mies ison pajan kupeesta stadista.Koiraa ja kohta persu äänestys ikästä jälki kasvuakin on.Muija joka on kanssa persu henkinen.eli ollaan aika supi suomalaisii ja kriittisiä ja nyky menoon kyllästynyt.Huumorintajua ja ironiaa löytyy.
Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.

Lalli IsoTalo

Quote from: mustanaamio on 03.03.2011, 08:52:29
Olen mustanaamio ... Huumorintajua ja ironiaa löytyy.

Oikein lämpimästi tervetuloa ironistien nuivalandiaan, monikulttuurinaa... öh, siis mustanaamio!  :D :D :D
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

mustanaamio

Quote from: Lalli IsoTalo on 03.03.2011, 10:31:04
Quote from: mustanaamio on 03.03.2011, 08:52:29
Olen mustanaamio ... Huumorintajua ja ironiaa löytyy.

Oikein lämpimästi tervetuloa ironistien nuivalandiaan, monikulttuurinaa... öh, siis mustanaamio!  :D :D :D

Tattista vaan.
Kyllähän meno on semmosta nykyään että tekis mieli heittää kädet levälleen ja sanoo so what,mutta tuntee olevansa velkaa edellisille sukupolville sen ettei viitsi tehdä niin.Perkele et jo kekkostakin ikävä mulla.
Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.

pekka2409

Moi olen Pekka ja asuskelen täällä ruotsinmaalla nykyään.
Olen seuraillut tätä hommafoorumia suunnilleen pari vuotta.
asunut aikeisemmin Tanskassa,ja saksassa myös entisessä itä-saksassa,ja Norjassa.
Tulin tänään semmoiseen päätökseen että esittäydyn täällä,ja yksi asia mikä on
aivan varma että tulen äänestämään,joko muutoksen,ja tai persujen ehdokasta.

Lalli IsoTalo

Quote from: mustanaamio on 03.03.2011, 10:54:17
Tattista vaan. Kyllähän meno on semmosta nykyään että tekis mieli heittää kädet levälleen ...

"Semmosta" se meno on ollut aina, sen vaan huomaa paremmin omana elinaikanaan. Vallanpitäjät ja nuoriso olivat rappiolla jo muinaisen Rooman aikaan.

Ei heitetä kirvestä kaivoon, vaan pamautetaan se piispa Henrikin päähän! Olen tässä vähän säpinöissäni uudesta avataristani, sorry!
— Missä N, siellä R

Brandöt

Tervetuloa kaikille uusille keskustelijoille minunkin puolestani - on mahtava nähdä, miten Homma kasvaa uusien jäseniensä mukana!  :) Moderaattoreille tätä kautta erityinen kiitos; teidän linjaanne keskusteluissa on ollut ilo seurata.  :-*

Lalli IsoTalo

Quote from: Brandöt on 04.03.2011, 17:50:34
Tervetuloa kaikille uusille keskustelijoille minunkin puolestani - on mahtava nähdä, miten Homma kasvaa uusien jäseniensä mukana!  :) Moderaattoreille tätä kautta erityinen kiitos; teidän linjaanne keskusteluissa on ollut ilo seurata.  :-*

Itse asiassa, mielestäni on suurelta osin moderaattoreiden ansiosta, että Suomen "älymystö" ja poliittinen eliitti on panikoinut viimeiset puoli vuotta. Mielestäni Halla-aho ja Homma moderaattoreineen ovat vastuussa Suomen nuivakaudesta, ja Persujen kannatus on noussut H&H:n asialinjan vanavedessä.

Hyvä modet!
— Missä N, siellä R

Brandöt

Quote from: Lalli IsoTalo on 04.03.2011, 18:18:23
Quote from: Brandöt on 04.03.2011, 17:50:34

Itse asiassa, mielestäni on suurelta osin moderaattoreiden ansiosta, että Suomen "älymystö" ja poliittinen eliitti on panikoinut viimeiset puoli vuotta. Mielestäni Halla-aho ja Homma moderaattoreineen ovat vastuussa Suomen nuivakaudesta, ja Persujen kannatus on noussut H&H:n asialinjan vanavedessä.

Hyvä modet!

Niin totta!  ;D

op

Miksi rekkasin? Olen minä "nuori" mies, mutten oikeastaan ollenkaan vihainen kuten foorumin stereotyyppi. Minulla ei ole, edes muutaman kuukauden täällä propagandafoorumilla vierailleena, mitään suurempaa vastaansanomista nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan. Todennäköisesti en edes äänestä mitään "maahanmuuttokriittistä puoluetta" eduskuntavaaleissa.

Mihin minulla sen sijaan on vastaansanomista on "maahanmuuton puolustajien" (mokuttajia/suviksia vai mitä nämä nyt homma-slangilla olivatkaan) ääretön tyhmyys ks. esim. standardiargumentit. Luonnontieteilijää ottaa aina aivoon, kun nämä eivät asiaansa pysty perustelemaan mitenkään järkiperäisesti, ja etenkin kun jatkavat saman inttimistä, vaikka argumentti ammuttaisiin täydellisesti alas valideilla perusteluilla. Ja täällä pääsen luultavasti purkamaan tätä turhautumista turvallisesti ilman, että tarvitsee tutuille räyhätä.

Niin ja toki pääsen rekisteröitymällä jatkamaan peräkammarin tutkiskelua nyt kun se salaiseksi muuttui...

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

MW

Quote from: op on 05.03.2011, 00:25:49
Miksi rekkasin? Olen minä "nuori" mies, mutten oikeastaan ollenkaan vihainen kuten foorumin stereotyyppi. Minulla ei ole, edes muutaman kuukauden täällä propagandafoorumilla vierailleena, mitään suurempaa vastaansanomista nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan. Todennäköisesti en edes äänestä mitään "maahanmuuttokriittistä puoluetta" eduskuntavaaleissa.

Mihin minulla sen sijaan on vastaansanomista on "maahanmuuton puolustajien" (mokuttajia/suviksia vai mitä nämä nyt homma-slangilla olivatkaan) ääretön tyhmyys ks. esim. standardiargumentit. Luonnontieteilijää ottaa aina aivoon, kun nämä eivät asiaansa pysty perustelemaan mitenkään järkiperäisesti, ja etenkin kun jatkavat saman inttimistä, vaikka argumentti ammuttaisiin täydellisesti alas valideilla perusteluilla. Ja täällä pääsen luultavasti purkamaan tätä turhautumista turvallisesti ilman, että tarvitsee tutuille räyhätä.

Niin ja toki pääsen rekisteröitymällä jatkamaan peräkammarin tutkiskelua nyt kun se salaiseksi muuttui...

Jep, tervetuloa. Tieteistä kiinnostuneena olet varmaan tullut ajatelleeksi, että toiminta, joka ei kestä minkäänlaista järkiperäistä tarkastelua, ei olle automaattisesti rikastavaa ja voimavaraistavaa?

Lalli IsoTalo

Tervetuloa, op!

... vihainen kuten foorumin stereotyyppi...

Ehkäpä todellakin olemme jonkin verran kimppavihaisia, mutta kyllä salaisesta peräkammarista löytyy muitakin tunteita.

QuoteLuonnontieteilijää ottaa aina aivoon, kun nämä eivät asiaansa pysty perustelemaan mitenkään järkiperäisesti...

Suosittelen tutustumista argumentaatiovirheisiin:
http://hommaforum.org/index.php/topic,2649.msg190818.html#msg190818
— Missä N, siellä R

Skeptikko

Satunnaisesti mm. Hommaforumia ja Scriptaa pidempään seuranneena päätin nyt vihdoin ja viimein rekisteröityä, jotta pääsin lukemaan Peräkammaria. Samalla ajattelin esittäytyä, osittain varmaan siksi, että joissain puheenvuoroissa Hommaforumissa on toivottu enemmän erilaisten vähemmistöryhmienkin edustusta.

Olen IT-alalta, ateisti, sukutaustaltani (mutten kielitaidoiltani) puoliksi suomenruotsalainen ja homo. Vaikka homoudellani tuskin on tämänkään asian suhteen paljoakaan merkitystä, on siitä kuitenkin kaksi merkittävää vaikutusta. Ensinnäkin olen luultavasti jonkinasteisena poikkeuksena ja vähemmistöryhmän edustajana immuunimpi tietyntyyppisille hommalaisten vastustajien perinteisille hyökkäyksille. Toiseksi minusta juuri homoilla on yksi perustelluimmista syistä pelätä väestön muuttumista muslimivoittoiseksi, koska Islamissa suoraan käsketään tappamaan homot hyvin ikävin keinoin - ja yleensä niissäkin muslimimaissa, joissa ei Islamin oppeja noudateta kovin kirjaimellisesti, on homojen asema selvästi huonompi kuin mitä länsimaissa nykyään.

En osaa sanoa mitään tiettyä ajankohtaa sille, että olisin "nuivaantunut". Ehkä olen aina ajatellut enemmän tai vähemmän näin - tai sitten kyseessä on ollut hiljalleen tapahtunut muutos. Eräs ajatuksiani kristallisoinut tekijä on kuitenkin ollut etenkin viimeaikoina harrastettu virallinen linja, jossa yritetään pelottavalla tavalla kaventaa sananvapautta ja suorastaan enemmän tai vähemmän kieltää maahanmuuttoon väistämättä liittyvistä ongelmista käytävä rehellinen keskustelu.

Vaikka mielestäni käytännössä kaikissa ihmisissä esiintyy vähintään jonkin verran rasismia, olen omasta mielestäni keskimääräistä kansalaista selvästi vähemmän rasistinen. Pidän hyvinkin mahdollisena, että eri kansanryhmien tms välillä voi hyvinkin olla eroja älykkyyden keskiarvossa, aivan niin kuin vaikkapa pituudessa tai monessa muussakin ominaisuudessa, enkä hyväksy ajatusta, että yritetään kieltää tutkimukset joissa on havaittu joidenkin mielestä ikäviä asioita. Toisaalta ei minusta jonkinasteiset mahdolliset erot älykkyydessä ole mikään maailman tärkein asia. Olen myös kaikenlaista väkivaltaa tai sellaisen lietsontaa vastaan, suuntautui se sitten supisuomalaisiin tai maahanmuuttajiin. Lisäksi paras ystäväni on syntyperältään muslimitaustainen maahanmuuttaja, joskin hän on käytännössä täysin sekulaari.

Minulla tärkeimmät syyt haluta rajoittaa ei-työperäistä maahanmuuttoa ovat pelko yhteiskunnan islamisoitumisesta ja toisaalta myös kalleus. Maailmassa elää miljardeja ihmisiä varsin ankeissa oloissa ja useissa näissä maissa on menossa osittain kehitysavun ruokkima valtava väestöräjähdys. Tämä väestöräjähdys on niin valtava, ettei Suomi edes yhdessä muiden kehittyneiden maiden kanssa voi mitenkään ratkaista siitä aiheutumaa ongelmaa ainakaan millään maahanmuutolla. Ja jos laajamittainen maahanmuutto kehittyneisiin maihin sallitaan, on silloin pakko luopua nykyisenlaisesta sosiaaliturvasta, koska siihen ei ole kertakaikkiaan enää varaa, jos tänne tupsahtaa valtava ihmismäärä, jolla ei ole mitään realistista mahdollisuutta työllistyä laajasti. Enkä haluaisi, että Suomi joutuu luopumaan sosiaaliturvasta ja homojen oikeuksista, vaan mieluummin Suomi pitää yrittää säilyttää jonkinlaisena rajallisen lisääntymisen, sosiaaliturvan ja muutenkin ihmisarvoisen elämän saarekkeena.

Toisaalta olen myös useammissa vaaleissa äänestänyt maahanmuuttajataustaista ehdokasta. Osittain siksi, että minusta hekin tarvitsisivat äänensä paremmin kuuluviin eduskunnassa. Ainakin näissä vaaleissa olen kuitenkin ajatellut äänestäväni Perussuomalaisia, lähettääkseni omalta osaltani jonkinlaisen signaalin norsunluutorniin siitä, että meno nykysuuntaan ei kertakaikkiaan voi jatkua samaan tahtiin vastoin kansan tahtoa, eikä äänten saanti ole mikään itsestäänselvyys. Perussuomalaisissa on myös hyvää se, että siellä on sentään edes hieman kansan ajamaa pakkoruotsin vastaisuutta. Toisaalta etenkin viimeaikoina myös perussuomalaisten piiristä on kuulunut lähinnä noloja tai jopa pelottavia kommentteja - ja minusta etenkin Soini on turhan pihalla talousasioissa.

Olen ajatellut äänestäväni luultavasti Halla-ahoa, vaikka minusta osa hänen kirjoituksistaan on turhan rasistisia. Olennaisesti saman kritiikin olisi voinut usein kirjoittaa hieman sovittelevamminkin. Toivon mukaan Halla-aho eduskuntaan päästessään pitää kuitenkin samoja ongelmia esillä kuin blogissaan, eikä vaikene paikan saatuaan. Eduskunnassahan hänellä on myös joiltain osin parempi immuniteetti sananvapausasioissa.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Roope

Quote from: Skeptikko on 06.03.2011, 17:08:28

Ramones - Pinhead

Quote from: Skeptikko on 06.03.2011, 17:08:28Olen ajatellut äänestäväni luultavasti Halla-ahoa, vaikka minusta osa hänen kirjoituksistaan on turhan rasistisia. Olennaisesti saman kritiikin olisi voinut usein kirjoittaa hieman sovittelevamminkin.

Rasistisina en ole koskaan osannut Halla-ahon kirjoituksia pitää, vaikka olenkin usein harmitellut mielestäni turhia kärjistyksiä. Lopputulema kuitenkin on se, että sievä faktojen kirjaaminen ei tunnu johtavan yhtään mihinkään, kun taas hiukan aggressiivisempi tyyli on havahduttanut monet ihmiset ja nostanut maahanmuuton jopa nämä eduskuntavaalit ratkaisevaksi kysymykseksi. Jos homma toimii, niin sitten se toimii. Rasismi on ihan toinen juttu.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

yks vaan

Pitkäaikaisena Homman ja Scriptan lukijana ajattelin rekisteröityä. Pääkaupunkiseudun opiskelija kyseessä ja omakohtaisia kokemuksia on reippaasti kun mamuja riittää kavereina ja yks señorita avokkinakin.:)

Nuivuutta löytyy, mutta toisaalta loistavia kokemuksia maahanmuuttajista riittää myös. Olen vahvasti työperäisen maahanmuuton ja koulutuksen korostamisen ja helpottamisen kannalla, koska yleisesti olen huomannut että kaikki mamujen, joilla on työtä, ammatti, koulutus tai muuten vaan oikea asenne, vaikutus on varmasti positiivinen. Tunnen hyvin varsinkin EU:n ulkopuolisten ongelmia ja murheita nykysysteemistä, tiivistettynä ns. turvapaikkaturistien, rikollisten ja muuten vaan epäkelpojen porukka vaikeuttaa toilauksillaan "kunnollisten" elämää huomattavasti.

Kanadan mallia kannatan, kunnon seula ja sen jälkeen maahanmuuton määrä saa vaikka tuplaantua kunhan laatu pysyy korkealla. 5 miljoonan asukkaan maan on turha alkaa parantamaan kahden miljardin ihmisen elintasoa. Kehitysapu nyt toki on ihan jaloa mutta ei sitä ainakaan euroilla pitäisi tehdä. Niin moni elää 50 sentillä päivässä ja sadoilla miljoonilla ei saada paljon mitään aikaan, vähemmästäkin pitäisi tajuta että jossain mättää.

Eipä siinä nyt muuta tällä erää.
Kuka syrjisi minua?

ike60

Tervetuloa, Pieni kissanpentu, Skeptikko ja yks vaan!

Quote from: yks vaan on 06.03.2011, 21:44:29
Kanadan mallia kannatan, kunnon seula ja sen jälkeen maahanmuuton määrä saa vaikka tuplaantua kunhan laatu pysyy korkealla.

Oma mielimallini olisi jonkinlainen yhdistelmä eri maiden malleista. Riittävä karsinta sille, ketkä pääsevät tänne asumaan, riittävä tuki kotoutumiselle mutta pelisäännöt selviksi, perseilystä karkoitus ja tiukka sihti kansalaisuuden saannille. Näillä eväillä ovat menestyneet Kanada, jonka monikulttuurisuus on tainnut onnistua toistaiseksi ainoana maailmassa, ja Sveitsi jonka maahanmuuttajien kotoutumista on kehuttu.

Jos jaksaisin, etsisin tältä forumilta ketjun jossa kirjoittajat hahmottelevat unelmiensa maahanmuutto- ja kotouttamispolitiikkaa. Jos joku ehtii ja jaksaa, linkki olisi kiva.

Quote from: yks vaan on 06.03.2011, 21:44:29
5 miljoonan asukkaan maan on turha alkaa parantamaan kahden miljardin ihmisen elintasoa. Kehitysapu nyt toki on ihan jaloa mutta ei sitä ainakaan euroilla pitäisi tehdä. Niin moni elää 50 sentillä päivässä ja sadoilla miljoonilla ei saada paljon mitään aikaan, vähemmästäkin pitäisi tajuta että jossain mättää.

Parhaaseen tulokseen Afrikan kehitysavussa saattaa päästä Kiina, jonka "kehitysapu" ei ole oikeastaan kehitysapua lainkaan. Kiinalaiset menevät Afrikkaan oma etu mielessään tekemään bisnestä ja näin kehittämällä paikallista talouselämää yhteistyössä afrikkalaisten kanssa.

Micke

Quote from: ike60 on 06.03.2011, 23:31:02
Tervetuloa, Pieni kissanpentu, Skeptikko ja yks vaan!

Tervetuloa!  :)

romppis

Moi kaikille.

Tunnus tänne tehty jo 2009, mutta tämä on ensimmäinen kirjoitus foorumille. Olen vähän yli nelikymppinen akateemisen koulutuksen omaava mies ja nykyisessä työssäni olen jonkinverran tekemisissä maahanmuuttaja"lasten" kanssa, ja työyhteisössäni tämä luokittelu aiheuttaa aina silloin tällöin hieman humoristisiakin piirteitä (lievästi sanottuna), toimin siis ns. lastensuojelualalla. Yleensä olen foorumeilla enemmänkin lukijan osassa, mutta ajattelin nyt esittäytyä lyhyesti tälle foorumille, vaikka epäilen että en tule kovin montaa kirjoitusta täällä esittämään. Scripta on hyvinkin tuttu ja Olli tulee näillä näkymin saamaan meidän perheestä kaksi ääntä (eli Oulun vaalipiiristä ollaan ja erittäin tympääntyneitä nykymenoon).

t. romppis

desperaato

Quote from: romppis on 08.03.2011, 21:42:40
Moi kaikille.

epäilen että en tule kovin montaa kirjoitusta täällä esittämään.

t. romppis

Moro.

Syynä ajatus väärien mielipiteiden esittämisestä ja uran tuhoutumisesta? Ymmärrän. Tyhmänrohkea ei kannata olla. Mitä loistavia (meheviä] juttuja menetämmekään.

Terve tuloa.

Eino P. Keravalta

Sinullahan, Romppis, olisi varmaankin mielenkiintoisia omakohtaisia havaintoja kulttuureiden kohtaamisista, jotka nykydoktriinin mukaan ovat kovin auvoisia ja siunauksellisia. Kuulisimme mielellämme niistä, jos Sinulla suinkin on aikaa kirjoitella...
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Phobos

Hei!

Olen jonkin verran täällä jo lueskellut ja kirjoitellutkin ja ajattelin, että nyt voisin jossain määrin itseni esitelläkin.

Olen parikymppinen mies lähtöisin pieneltä paikkakunnalta.

Ensimmäinen askel maahanmuuttotietoisuuteeni tapahtui, kun googletin joskus ajankulukseni toipuessani jotain napsimieni kipulääkkeiden vaikuttavia aineita ja vaikutuksia. Törmäsin jostain syystä johonkin Mikko Ellilän blogiin. Älkää kysykö miten, en minäkään tiedä.

Pidin blogia kovin rasistisena ja yritin vittuilla kommenttiosastolla Ellilälle. Se ei oikeastaan onnistunut, koska minun argumenttini olivat oikeastaan osaksi hieman liian ei-faktapohjaisia ja Ellilän kommentit hyvin perusteltuja. Perehdyin asioihin paremmin pitkällä aikavälillä ja lopulta löysin itseni lukemasta Jussi Halla-ahon Scriptaa.

Halusin päästä kommentoimaan Scriptan kirjoituksia ja suorin kanava sille ilmeni olevan Homma. Pitkän aikaa mietin pitäisikö tänne kirjautua ja kirjauduin vasta, kun olin lukenut Scriptan kaikki johdantokirjoitukset ja osan uusimpia. Sittemmin minulle selvisi, että täällä olikin kaikkea paljon muutakin rakentavaa kuin Halla-ahon tekstien kommentointi. Mikko Elliläkin näkyy täällä olevan ja on ilmeisesti sama henkilö, jolle aikoinaan yritin vittuilla.

Edit:
Kannatan johdonmukaista ajattelua kaikessa. Hommassa johdonmukainen ajattelu vaikuttaa olevan yleisesti hyväksyttyä ja suorastaan kannustettavaa.

Myönnän olevani lievähkö islamophobi.

Selvennykseksi totean vielä, että nykyisin ymmärrän paremmin Ellilänkin kannan ja vastustan suurien määrien humanitääristä maahanmuuttoa siitä aiheutuvien todettujen ongelmien takia.
Scientific beliefs are supported by evidence, and they get results. Myths and faiths are not and do not.
- Richard Dawkins

sorkkamies

Terve taas . Harvoin tulee palstalla käytyä ja taas kävin .  ;)

Tuli semmoinenkin kokemus hankittua et kävin kupparilla . Pikkusen veristä hommaa , ei siis heikkohermoisille .  8)

Pliers

Teretulleeks kaikille uusille!
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

Scallypunk

Quote from: sorkkamies on 09.03.2011, 19:12:58
Terve taas . Harvoin tulee palstalla käytyä ja taas kävin .  ;)

Tuli semmoinenkin kokemus hankittua et kävin kupparilla . Pikkusen veristä hommaa , ei siis heikkohermoisille .  8)

Kohtaamisteoria tuntuu vaikuttavan mousujohteisesti Homman jasenmaaraan. ;)

Tervetuloa kaikille positivisen rekkautumispaatoksen tehneille!
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

untojuhani

Olen seurannut hommaa noin vuoden ajan ja ollut iloisen yllättynyt sen monipuolisuudesta.. ja tietenkin niistä, jotka ovat osallistuneet ja keskustelleet.
Ja niinpä päätin rekisteröityä.
Jossain vaiheessa varmasti voin myös kommentoida. Paljon uutta en osaa sanoa.
Kaikki tuntuu sanotun ja vatvotun joka suortuvaa myöten.

ike60

Tervetuloa, untojuhani!

Quote from: untojuhani on 11.03.2011, 20:42:55
Jossain vaiheessa varmasti voin myös kommentoida. Paljon uutta en osaa sanoa.
Kaikki tuntuu sanotun ja vatvotun joka suortuvaa myöten.

Sanottavaa odotellessa voit myös tehdä. Lisätietoja Pajassa.

n.n.

Quote from: Phobos on 09.03.2011, 18:37:13
Ensimmäinen askel maahanmuuttotietoisuuteeni tapahtui, kun googletin joskus ajankulukseni toipuessani jotain napsimieni kipulääkkeiden vaikuttavia aineita ja vaikutuksia. Törmäsin jostain syystä johonkin Mikko Ellilän blogiin. Älkää kysykö miten, en minäkään tiedä.

Ja minä kun törmäsin ensiksi 'sen-josta-ei-puhuta' sivuille ja sieltä googletellen Scriptaan. Kiinnostuin kun olin havaitsevinani jotain vivahde-eroa näiden kahden välillä.
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

Maxwell Smart

Tervetuloa untojuhani ja ännän!
Ei meitä ole kuin 5295 jäsentä, niin että lisää mahtuu.
And counting...

ämpee

Quote from: romppis on 08.03.2011, 21:42:40

t. romppis

t. myös romppikselle, vilkaisepa seuraavaa linkkiä, siellä lastensuojelussa vaikuttava kolleegasi esittelee havaintojaan maailmasta, sen makaamisesta, ja paljosta muusta.
http://yrjoperskeles.blogspot.com/2011/03/kaljupaisia-uutishavaintoja-osa-xx.html

Linkkejä on tolkuton nippu seuraavassa osoitteessa.
http://uutisvirta.blogspot.com/

Takkirautaa suosittelen vilkaistavaksi, ja sen alapuolella (listauksessa ) vaikuttavaa Tapiota, Kullervo, Octavius, Poropoliisi, Vasarahammer, ja Keisarin uudet vaatteet tulee hakematta mieleen.

[edit] Unohtui toivottaa uudelle hommalaiselle^^^, "Tervetuloa joukkoon kummaan" !!1![/edit]
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

monokultturisti

Minulla ei ole, edes muutaman kuukauden täällä propagandafoorumilla vierailleena, mitään suurempaa vastaansanomista nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan. Todennäköisesti en edes äänestä mitään "maahanmuuttokriittistä puoluetta" eduskuntavaaleissa.

Mihin minulla sen sijaan on vastaansanomista on "maahanmuuton puolustajien" (mokuttajia/suviksia vai mitä nämä nyt homma-slangilla olivatkaan) ääretön tyhmyys ks. esim. standardiargumentit. Luonnontieteilijää ottaa aina aivoon, kun nämä eivät asiaansa pysty perustelemaan mitenkään järkiperäisesti, ja etenkin kun jatkavat saman inttimistä, vaikka argumentti ammuttaisiin täydellisesti alas valideilla perusteluilla.
Mutta kun nämä tyhmät argumentit ovat juuri niitä, millä nykyinen maahanmuuttopolitiikka on perusteltu! >:(
Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.