News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Uskallatko Hommailla julkisesti?

Started by Alfresco, 01.09.2011, 13:02:08

Previous topic - Next topic

Uskallatko tunnustaa avoimesti olevasi hommalainen ja kehtaatko kertoa tuttavillesi kirjoituksistasi Hommaan?

Olen avoimesti hommalainen. Myös lähipiirini tietää.
107 (30.1%)
Olen avoimesti hommalainen jos asia tulee puheeksi.
111 (31.3%)
Vain lähimmäiseni tietävät.
62 (17.5%)
Olen kaappihompanssi
62 (17.5%)
En Hommaile. Olen täällä muista syistä.
13 (3.7%)

Total Members Voted: 355

Alfresco

Jo jonkin aikaa juttuja Hommaan kirjoittaneena alkaa tulemaan yhä paranoidimpi fiilis siitä kuka seuraa ja tarkkailee. Lakeja laaditaan, ihmisiä seurataan. On Varsinaista vihapuhetta ja demonisointia.

Homma on joutunut median ja poliitikkojen erityistarkkailuun. Hommalaiset ovat virallisen liturgian mukaan rasisteja ja fasisteja, jotka haluavat lahtaa kaikki ei-"kansallismieliset". Homman valokeilaan ovat asettautuneet niin vasemmisto, monikultturalistit, homot kuin hörhötkin. Kukin oman martyyriystuntemuksensa mukaan.

Kysymys hommalaisille: uskallatko tunnustaa avoimesti olevasi hommalainen ja kehtaatko kertoa tuttavillesi kirjoituksistasi Hommaan?

Itse vastaan en ja en molempiin. Homma on mukava henkireikä mutta samalla tuntuu siltä, että asiasta ei voi keskustella livenä kellekään leimaamisen pelossa. Media on tehnyt tehtävänsä ainakin minun osalta. Miltä sinusta tuntuu?

EDIT: Typot.

EDIT: Alleviivattu lisätty.

Alkuasukas

En uskalla. Suomi on pieni ja ahdasmielinen maa näin hommailijan kannalta. Olen toistaiseksi kaappihommailija, ehkä joskus uskaltaudun paikkakunnan hommabaariin tapaamaan muita hommailijoita. Toivottavasti joskus perustetaan POTA- järjestä tukemaan poliittista tasa-arvoa, ja kenties jopa hommakiintiötä pörssiyhtiöiden hallituksiin.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Niko Saarinen

Kyllä uskallan. Ja voin kertoa.

Alfresco

Quote from: Asta Tuominen on 01.09.2011, 13:11:30
Saisiko tähän lisättyä äänestyksen?

Asta, hyvä idea mutten en osaa noita äänestyksiä. Modet voivat rakentaa sellaisen jos viitsivät.

Miniluv

Avatkaa samalla ketjun nimellä äänestys. Teen sitten yhdistämisen.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

tapio

En uskaltaisi, jos olisin journalistin uralla eteenpäin pyrkivä persoona.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Alkuasukas

Quote from: madu on 01.09.2011, 13:13:22
Luen Hommaa töissä, mutta pyrin rullaamaan aina sen verran alaspäin että yläbanneri ei näy ruudulla.

Heh, sama Homma.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Oami

Oikea nimi lukee tässäkin viestissä pari kertaa.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Aksiooma

Quote from: Alfresco on 01.09.2011, 13:02:08
Kysymys hommalaisille: uskallatko tunnustaa avoimesti olevasi hommalainen ja kehtaatko kertoa tuttavillesi kirjoituksistasi Hommaan?

Ystävät ja hyvät kaverit tietävät jopa nimimerkkini, mutta en julkisesti tunne tarvetta lähteä Hommailemaan julkisesti koska jokainen saa tehdä mitä haluaa ja pitää omat mielipiteensä. En tuputa omia näkemyksiäni kenellekään kasvotusten enkä toivo että kukaan tuputtaa minulle mitään.

Siksi Hommaforum on avoin kaikille kenellä on yhteys Pimeyden Alttarin kautta pahaan ja kamalaan Internettiin.

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Rapsakka Rapu

Luen kyllä kännykällä julkisesti, mutta pyrin välttämään keskusteluja aiheesta tuttujen kanssa.

EDIT: Laitoin äänestyksen pystyyn. Modet, yhdistäkää! :)

Äänestys
Jos [youtubevideon] nimessä lukee 'matunainen' niin eihän sitä kukaan ei-rasisti katso

Tähtitoimittaja Mari Pudas (twiitti poistettu)

Maatiaisjuntitar

Quote from: Alkuasukas on 01.09.2011, 13:17:03
Luen Hommaa töissä, mutta pyrin rullaamaan aina sen verran alaspäin että yläbanneri ei näy ruudulla.

Heh, sama Homma.

Samoin...
Eihän tästä voi julkisesti puhua tässä asenneilmastossa (niin kuin ei juuri mistään).  :-\

Embo

En tunnusta kasvokkain hommalaisuuttani kenellekään enkä kerro kirjoittelevani tänne.

Tuon joskus esille maahanmuuttokriittisiä mielipiteitä, mutta lähinnä kysely- ja ihmettelytaktiikalla ja lukuja latelemalla. En koskaan käytä sanoja punavihreä, hyysäri, mokutus, suvaitsevaisto, jne. jotta en leimautuisi hommalaiseksi (mikä saa keskustelukumppanissa aikaan ajattelun oikosulun, eivätkä omat kommenttini enää mene perille, koska ne ovat harhaoppisia).

Edellinen koskee kasvokkain keskustelua ihmisten kanssa tai keskustelua omalla nimelläni. Hesarin keskustelupalstalle kirjoitan tällä samalla nimimerkillä, enkä silloin peittele hommalaisuuttani.

Rapsakka Rapu

No niin,

Laitan äänestyksen pystyyn. Kerro oletko kaappi-, vai julkihompanssi!
Jos [youtubevideon] nimessä lukee 'matunainen' niin eihän sitä kukaan ei-rasisti katso

Ammadeus

Tottakai,Hommailu on iloinen asia.

Alfresco

Heh, sama Homma.

Sama täällä. Luen Hommaa monessa julkisessa paikassa ohimennen. Kelaan nopeasti pois yläotsikon ettei kukaan selän takana huomaisi....

Osaako joku auttaa tumpeloa tuon äänestyksen kanssa?

EDIT: Kiitti Asta ja Rapsakka Rapu!

Matias Turkkila

Toki uskallan :D Mutta vältän mouhoamista ja julistamista, koska sellainen turhaa ärtymystä herättäisi. Jos joku kysyy niin sitten vastaan. Oma-aloitteisesti en näitä asioita esille ota.

Rapsakka Rapu

Quote from: Alfresco on 01.09.2011, 13:34:02

Heh, sama Homma.

Sama täällä. Luen Hommaa monessa julkisessa paikassa ohimennen. Kelaan nopeasti pois yläotsikon ettei kukaan selän takana huomaisi....

Osaako joku auttaa tumpeloa tuon äänestyksen kanssa?

Äänestys pystyssä.

EDIT:

Asta ehti kertomaan asiasta ensin. :) Osoite astan viestissä.

mustanaamio

Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.

Noottikriisi

Quote from: Alfresco on 01.09.2011, 13:34:02

Heh, sama Homma.

Sama, lisäksi siirrän ikkunaa sen verran vasemmalle että avatarit eivät näy. :)
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

kauheamies

Uskaltaisin, jos en näkisi tarpeelliseksi kritisoida hommaa julkisesti. Olen kuitenkin laukonut julkisesti kaikennäköistä omalla nimelläni, mikä johti työnantajan puhutteluun ja paljon maahanmuuttoa rajumpien tabujen kyseenalaistamisesta.

Rapsakka Rapu

Luen Hommaa töissä, mutta pyrin rullaamaan aina sen verran alaspäin että yläbanneri ei näy ruudulla. Vielä ei ole kukaan pelkän väriteeman perusteella tuominnut. :)

Juuri näin. Jos kärähdän ulkoasun perusteella niin voin kuitata että "olet tainnut itsekin lukaista kun on noin tuttu värimaailma".

IDA

Ainoa ( poliittinen ) viittani on Homma Kouvola - paita. Se on aika paljon, koska olen pienestä pitäen ollut sitä mieltä, että vaatteissa ei saa olla mitään tunnuksia. En ole suostunut pitämään edes jalkapallojoukkueiden fanipaitoja. Kun antaa pikkusormen niin...nyt olen pitänyt jopa puolalaisen jalkapallojoukkueen fanipaitaa ja PS-nuorten Populisti - paitaa.
qui non est mecum adversum me est

far angst

Jo vain Hommailen: jaan linkkejä, lainaan tekstejä Hommasta, suosittelen lukemaan ja kysyn sittemmin näkemyksiä Hommasta. 
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

A. Mika

En tiedä vielä, kun vasta aamulla rekisteröidyin, jotta tervehdys Tampereelta. ;)
"Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta toiset eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset".

Nuivanlinna

Olen kaappihompanssi!<<< En ole kenellekänn kertonut olevan hommalanen, mutta olen ohjannut muutamia työkavereitani lukemaan Hommaa ja heidän orastamassa ollut nuivuutensa on vahvistunut siitä.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Alfresco

Quote from: A. Mika on 01.09.2011, 13:51:33
En tiedä vielä, kun vasta aamulla rekisteröidyin, jotta tervehdys Tampereelta. ;)

Tervetuloa sinullekin!  :) Olet hyvässä seurassa.  :D

Totuus EPT

Quote from: Rapsakka Rapu on 01.09.2011, 13:41:46
Luen Hommaa töissä, mutta pyrin rullaamaan aina sen verran alaspäin että yläbanneri ei näy ruudulla. Vielä ei ole kukaan pelkän väriteeman perusteella tuominnut. :)

Juuri näin. Jos kärähdän ulkoasun perusteella niin voin kuitata että "olet tainnut itsekin lukaista kun on noin tuttu värimaailma".

Ja sama täällä, tosin kukaan seläntakaa katsoja ei ole vielä asiasta huomauttanut negatiiviseen sävyyn, johtuneeko aikaisempien maailmalla ja meillä tapahtuneiden asioiden totuudenmukaisesta tiedottamisesta muille, kun asiaa ei yleensä kotimaan lehdissä mainita tai tuntomerkit ovat "puutteelliset", niin asia pitää tarkistaa homman uutiskommentointifoorumista.
Missä ******i siellä ongelma.

L.N

Kirjoittelen omalla nimelläni ja olen avoimen hommalainen. En ole ainakaan tähän asti saanut tästä mitään negatiivista palautetta tms.
Olen suositellut useille ihmisille foorumiin tutustumista suunnilleen tähän tyyliin: Epäiletkö koskaan uutisia katsoessasi tai lukiessasi, notta onkohan tuo asia nyt välttämättä näin. Käys Hommafoorumilla lukemassa miten asiat oikeasti ovat :) Mutten TIETENKÄÄN tyrkyttämällä tms.

Adolf Stege

Rohkeesti ulos sieltä kaapista. Kaikki minun vähäiset ystävät ja kylänmiehet, tietävät minun "Hommailun".

Räsänen on sukunimeni.

PaulR

"...ja lähipiirikin tietää." Todennäköisesti paikoittain kärsivällisyytensä rajoilla.