News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Uskallatko Hommailla julkisesti?

Started by Alfresco, 01.09.2011, 13:02:08

Previous topic - Next topic

Uskallatko tunnustaa avoimesti olevasi hommalainen ja kehtaatko kertoa tuttavillesi kirjoituksistasi Hommaan?

Olen avoimesti hommalainen. Myös lähipiirini tietää.
107 (30.1%)
Olen avoimesti hommalainen jos asia tulee puheeksi.
111 (31.3%)
Vain lähimmäiseni tietävät.
62 (17.5%)
Olen kaappihompanssi
62 (17.5%)
En Hommaile. Olen täällä muista syistä.
13 (3.7%)

Total Members Voted: 355

Afrikan kirjeenvaihtaja

Hommailen silloin tällöin muun muassa kirjoittamalla mielipiteitäni verkkolehtiin. Onkohan muuten joillakin mahdollisesti jokin mustan listan tapainen vai ovatko mielipiteeni yksinkertaisesti vääriä? Tuntuu, että kirjoitukseni jäävät varsin usein julkaisematta.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Lalli IsoTalo

Quote from: Sanglier on 09.11.2011, 15:52:11
Jonakin päivänä. Ehkä piankin.

Ajattelin vähän samaa.

Mutta sitten liityin naamakirjaan (ei kysymyksiä, olkaa niin ystävällisiä), ja huomasin että yksikään fb-ystäväni ei ole julkinuiva, mutta JH-a - vihamielisyyttä kyllä löytyy, varsinkin virkamiehistä. Siis sellaista vanhaa kunnon tunteenomaista vanhatestamentillista kostovihaa.

Olen kyllä miettinyt asiaa monista eri näkökulmista. Jätän väliin toistaiseksi.

Talousnuivuus on asia erikseen. Se on turvallista, siis tämän EU:n talousvastuullisuususkonnon haastaminen. Pian on EU:n on mokutususkonnon vuoro. Nyt ollaan kuin NL:ssä, ei ihan kusi sukassa mutta pidätellään, ja odotellaan muurin murtumista.

Kansakunnan julkinuivuudessa mennään yksi porras kerrallaan. Sitä mukaan kun paskavesi nousee kellarissa, noustaan aina yksi askel ylöspäin. Lopulta ovi valoon on avattava.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

alahuulen_venyttaja

Kaapissa olen. Ylempänä toimihenkilönä ei uskalla nykyilmapiirissä tuoda julki mitään konsensuspolitiikan vastaista.