News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Maahanmuuttajat, asepalvelus ja asevelvollisuus

Started by rautakoura75, 12.01.2009, 04:28:46

Previous topic - Next topic

Hessu

Kannattaisiko hieman jarruttaa kovinta kiihkoa? Eikö olisi viisasta odottaa Muutoksen puolueohjelman julkistamista ja vasta sitten todeta, että Mäki-Ketelä sitä tai Mäki-Ketelä tätä.
Varman tiedon mukaan Mäki-Ketelä on yhdistyksen ja siitä aikanaan muodostuvan puolueen puheenjohtaja vuoteen 2011 asti. Eli eiköhän Juha allekirjoita puolueen ohjelman sanasta sanaan, kun on ollut sitä luomassa alusta pitäen.

Maahanmuuttajissa on naisia ja miehiä moneen junaan, se lienee selvää.
Muutoksella on hyvin selkeät esitykset nykyisen menon järkeistämiseksi. Lukekaa ohjelma ilmestymisen jälkeen ajatuksella ja tarkoin. Luulen sieltä löytyvän vastauksen moneen asiaan.

Kritiikkiä tulisi kohdistaa ennen muuta nykyiseen politiikkaan eli istuvaan eduskuntaan ja hallitukseen. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa. Kummassa päässä mielestänne seisoo maahanmuuttaja ja kummassa suomalainen päättäjä? Kumpi pyytää, kumpi antaa, kuka on "syyllinen"?
Omaan pesään k...minen ei auta ketään.

Hommassa kaivetaan maahanmuuton faktoja esiin ja kritisoidaan harjoitettavaa politiikkaa siltä pohjalta. Teloituskomppaniat eivät kuulu Homman henkeen.

Mika

Quote from: JM-K on 13.09.2009, 12:05:00
Näistä teidän kiihkohöpinöistä saavat jo muutenkin tarpeeksi lyömäaseita.

Nyt JM-K:kin on jo tekemässä pesäeroa Hommaan ja sen liepeillä pyörivään porukkaan...  No, toivottavasti jostain sieltä Homman ja RKP:n välimaastosta löytyy tarpeeksi uudesta mokukriittisestä puolueesta innostunutta porukkaa.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Motor City Contexti

Näin. Minä lopetan tämän ketjun tähän. R**** (eli MotorcityHeywoodBingbong) ja muut voivat toki jatkaa, ei haittaa minua.

Kyllä oikea etunimeni on R****. Mäki-ketälä paljastaa sen tässä nyt. Vaikka sain sen käsityksen,että hän ei paljasta näitä henkilötietoja joita on saanut puoluetoimintaansa liittyen .

Lähetin talvella Mäki-ketälälle sähköpostia, jossa kerroin avoimesti koko nimeni syntymäaikani ja nimimerkkini millä kirjoitan ja vähän muita tietoja. Silloin ajattelin, että voisin osallistua tähän maahanmuuttokrittisen puolueen toimintaan. Luonnollisesti mieleni on muuttunut ajan myötä.

Tässä varoittava esimerkki miten Mäki-ketälä voi käyttää luottamuksellisia tietoja sinua vastaan jos osallistut tähän Muutos 2011 puolueen nimien keruuseen.

M.

Quote from: Mika on 13.09.2009, 12:31:56

Nyt JM-K:kin on jo tekemässä pesäeroa Hommaan ja sen liepeillä pyörivään porukkaan...  No, toivottavasti jostain sieltä Homman ja RKP:n välimaastosta löytyy tarpeeksi uudesta mokukriittisestä puolueesta innostunutta porukkaa.

Hommassa pyörii porukkaa, johon pesäeron tekeminen on nähdäkseni vain paikallaan. Olen hieman eri mieltä JM-K:n kanssa islamista, mutta sekin on ongelma, joka ratkeaa suureksi osaksi muutoksella maahanmuuttoon ja monikultturismiin.

pw

Tässä ketjussa nähdään konkreettisesti miksi puoluejohdon on oltava selkeästi kentän yläpuolella. Kun provosoidaan, ei saa provosoitua, kun haukutaan, ei saa hermostua. Puolueen johtaja on kuin yrityksen toimitusjohtaja. Kaikkia päätöksiä ei voi alistaa kentän arvioitavaksi eikä jokaista sanaa ja tekoa voi puolustaa jokaiselle kommentoijalle.

Hessu

QuoteVielä väärinkäsitysten välttämiseksi: minä en kritisoi nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa erityisesti siksi, että näkisin islamin / jotkut muut uskonnot tai tietyt kansallisuudet / etnistä alkuperää olevat ihmiset tai ihmisryhmät ongelmallisiksi. Minulle nykyinen maahanmuuttosekoilu on puhtaasti taloudellinen ja yhteiskunnallinen ongelma. En siis halua, että suomalaisten veronmaksajien rahoja hakataan järjettömiin hankkeisiin. En myöskään halua Suomeen syrjäytyvää joutoväkeä, sillä sitä meillä on täällä jo ennestään.

Eikö tämä Mäki-Ketelän kirjoittama kappale pidä sisällään jo aika tavalla sitä asiaa, mitä te huudatte. Jussin saaman tuomion julistamisen päivä 8.9. oli YK:n kansainvälinen lukutaitopäivä. Ihan tarpeellinen päivä näemmä.

Miten luulette käyvän kun tämä järjetön rahan syytäminen saadaan loppumaan? Mikä olisikaan se lopputulos? Montako loisivaa persoonaa tuottaa systeemi, joka lopettaa perusteettoman rahan jakamisen?

Esitelkää oma vaihtoehtonne turhan huutamisen sijaan. Mikähän se olisi?

Homman kotimaan mediaosastosta löytyy KU:n uusinta artikkelia ruotiva ketju. Ketjussa far angst kirjoittaa änkyrästä. Hyvää pohdintaa.

Motor City Contexti

Quote from: pw on 13.09.2009, 12:59:22
Tässä ketjussa nähdään konkreettisesti miksi puoluejohdon on oltava selkeästi kentän yläpuolella. Kun provosoidaan, ei saa provosoitua, kun haukutaan, ei saa hermostua. Puolueen johtaja on kuin yrityksen toimitusjohtaja. Kaikkia päätöksiä ei voi alistaa kentän arvioitavaksi eikä jokaista sanaa ja tekoa voi puolustaa jokaiselle kommentoijalle.

Entä tämä luottamuksellisesti saatujen henkilötietojen paljastaminen, mitä itse luulet omille henkilötiedoillesi tapahtuvan jos olet eri mieltä tai et samaa miltä kuin puolueenjohtaja Mäki-ketälä.

Luultasti julkaisee netissä tai ainakin uhkailee tekevänsä niin.

JM-K

Quote from: Mika on 13.09.2009, 12:31:56

Nyt JM-K:kin on jo tekemässä pesäeroa Hommaan ja sen liepeillä pyörivään porukkaan...  

Tässäpä taas hyvä esimerkki yleistämisestä ja sen ongelmasta.

En minä ole millään lailla tekemässä pesäeroa "Hommaan tai sen liepeillä pyörivään porukkaan".

Teen pesäeroa Homman liepeillä pyörivään HÖRHÖporukkaan, jota myös öyhöttäjiksi kutsun. Tuo öyhösakki ei juurikaan eroa siitä porukasta, joka polttaa autoja Allah-akhbaria huutaen, heittelee anarkian nimissä naamioituneena poliisia kivillä ja polttopulloilla tai vapauttaa minkkejä luontoon tuhoamaan sieltä kaiken alkuperäisen faunan. Yhtä vastenmielisiä sakkia kaikki.

Olen tehnyt tätä pesäeroa siitä asti, kun puoluehankkeen käynnistin. Teen sitä jatkossakin. Ei kiitos öyhöille, kyllä kiitos fiksuille, ajatteleville kansalaisille.

JM-K

Quote from: Motor City Contexti on 13.09.2009, 13:13:35

Entä tämä luottamuksellisesti saatujen henkilötietojen paljastaminen, mitä itse luulet omillesi tapahtuvan jos olet eri mieltä tai et samaa miltä kuin puolueenjohtaja Mäki-ketälä.

Mitähän sinä Pauli nyt oikein sekoilet? Olenko minä jotenkin uhkaillut sinua tai ylipäätään ketään? Et kai vaan ole Tommi L., joka kirjoitti blogissaan uhkaavanoloisista hahmoista? Otahan nyt rauhallisesti vaan, kyllä se tästä.

Miniluv

Lopettakaa nokittelu.

Jatkuva syytteleminen eriuskoisuudesta/sosialismista/mokuttamisesta jne. henkilökohtaisen erimielisyyden vuoksi on huonoa käytöstä. Jota kannattaa varoa, jos on sen verran varoituksia alla kuin eräillä on.
Henkilökohtaisten tietojen, edes etunimen, paljastamiseenkaan asti ei pitäisi mennä.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

hxv

Quote from: JM-K on 13.09.2009, 13:14:53...Homman liepeillä pyörivään HÖRHÖporukkaan...

Tarkoitatko niitä kottaraisenpönttöön tuijottelevia propellipäitä?

JM-K

Quote from: hxv on 13.09.2009, 13:20:20
Quote from: JM-K on 13.09.2009, 13:14:53...Homman liepeillä pyörivään HÖRHÖporukkaan...

Kyse lienee suunnilleen samasta porukasta. En ole ihan varma, kun en ole tuota alkuperäistä käsitettä lanseerannut, mutta näin kyllä uskoisin olevan.

Homma Admin

Quote from: JM-K on 13.09.2009, 13:17:07

Entä tämä luottamuksellisesti saatujen henkilötietojen paljastaminen, mitä itse luulet omillesi tapahtuvan jos olet eri mieltä tai et samaa miltä kuin puolueenjohtaja Mäki-ketälä.

Mitähän sinä Pauli nyt oikein sekoilet? Olenko minä jotenkin uhkaillut sinua tai ylipäätään ketään? Et kai vaan ole Tommi L., joka kirjoitti blogissaan uhkaavanoloisista hahmoista? Otahan nyt rauhallisesti vaan, kyllä se tästä.

Molemmille: nimimerkkien oikeiden henkilöllisyyksien paljastaminen on kielletty HommaForumin säännöissä. Tällä asialla ei ole syytä leikitellä edes etunimen vertaa.

Sama pätee tietenkin toisinkin päin: jos et halua paljastaa identiteettiäsi, ei kannata myöntää sitä edes etunimen vertaa.

Vääntö tästä aiheesta jatkuu sitten privaviesteillä, jos jatkuu. Eli nyt kannattaisi lopettaa ajoissa.

Hessu

QuoteAinoa este homman etenemiselle on se ettei suuri yleisö vieläkään tiedä ja ymmärrä miten haitallista nykykehitys on. Tämä on täysin väärä hetki painaa jarrua ja alkaa vaieta monikulttuurin ongelmista ettei mikään ryhmä vaan loukkaantuisi.

Ei kyse ole jarrun painamisesta vaan siitä kuinka kaasua käytetään.

Jaetaan informaatiota vanhaan malliin ja mielellään aktiviteettia voisi suunnata muuallekin kuin Hommaan. Faktatietojen kertominen on parasta Hommaa. Tieto ei uppoa salaman nopeudella. Muutos tapahtuu aina viiveellä. Odottavan aika on pitkä, mutta työ muutoksen eteen kannattaa.
Hommassa esiintyy ajoittain vauhtisokeutta. Ympäröivä yhteiskunta elää aika tavalla toisenlaisessa todellisuudessa median luoman harhakuvan kautta. Tästä syystä faktatiedon kertominen mahdollisimman monissa soveliaissa paikoissa on suotavaa. Samojen asioiden toistaminen Hommassa ei ole välttämättömyys. Sen sijaan uusi tieto ja sen laaja levittäminen ajaa asiaa parhaalla mahdollisella tavalla.

Mika

Quote from: JM-K on 13.09.2009, 13:22:18

Kyse lienee suunnilleen samasta porukasta. En ole ihan varma, kun en ole tuota alkuperäistä käsitettä lanseerannut, mutta näin kyllä uskoisin olevan.

Soini luultavasti tarkoitti "kottaraisenpönttöön tuijottajilla" ahkeria netin käyttäjiä, jotka viihtyvät tietokoneen näytön (=kottaraisenpönttö) äärellä. Niitä taitaa olla aika paljon täällä hommassa..
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

JM-K

Quote from: Homma Admin on 13.09.2009, 13:25:24
Quote from: JM-K on 13.09.2009, 13:17:07

Molemmille: nimimerkkien oikeiden henkilöllisyyksien paljastaminen on kielletty HommaForumin säännöissä. Tällä asialla ei ole syytä leikitellä edes etunimen vertaa.

Sama pätee tietenkin toisinkin päin: jos et halua paljastaa identiteettiäsi, ei kannata myöntää sitä edes etunimen vertaa.

Vääntö tästä aiheesta jatkuu sitten privaviesteillä, jos jatkuu. Eli nyt kannattaisi lopettaa ajoissa.

Yes, sir!

JM-K

Quote from: Mika on 13.09.2009, 13:29:53
Quote from: JM-K on 13.09.2009, 13:22:18

Soini luultavasti tarkoitti "kottaraisenpönttöön tuijottajilla" ahkeria nettikirjoittajia, jotka viihtyvät tietokoneen näytön (=kottaraisenpönttö) äärellä...

Joku täällä Hommassa muistaakseni kirjoittikin, että jotain tiettyä vanhaa MacIntoshin mallia / tyyppiä kutsuttiin aikoinaan "kottaraisenpöntöksi".

Olen tuolta persulandiasta saanut vihjettä siitä, että Soini tarkoitti "kottaraisenpönttööntuijottelijalla" alun perin vain yhtä tiettyä bloggaajaa, joka ei ole esimerkiksi JM-K.

Niin tai näin, henkilökohtaisesti en kaipaa tähän kuvioon öyhöttäjiä. Ne ovat torpeedo omaan laivaan.

Vasarahammer

Quote from: JM-K on 13.09.2009, 13:34:18
Olen tuolta persulandiasta saanut vihjettä siitä, että Soini tarkoitti "kottaraisenpönttööntuijottelijalla" alun perin vain yhtä tiettyä bloggaajaa, joka ei ole esimerkiksi JM-K.

Nimiä esiin sitten eli kuka oli tuo legendaarinen Mr Kottaraisenpönttä?
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

Maxwell Smart

Höpsö minä!
Luulin,että Hommassa puhutaan Suomelle vahingollisesta  maahanmuutosta. Olin siinä uskossa, että kaikki tietävät mistä päin maapalloa ja minkä uskonnon edustajia ko. turvapaikanhakijat ovat.
Nyt JM-K haluaa torpata keskustelun somalien asepalveluksesta vahingollisena Puolueelle. Täällähän on keskusteltu somaleista iät ajat! Pitäisikö se nyt lopettaa jotta Joutsenpuolue saisi salonkikelpoisen leiman?

Minulle islamisaation vastustaminen Euroopassa ja eritoten Suomessa on vakava asia, ansaitsenen sitten hörhön arvonimen, joista JM-K haluaa pesäeron.

MCC:hen viitaten, en taida uskaltaa lähettää JM-K:lle sähköpostia.

prestionat

Quote from: Maxwell Smart on 13.09.2009, 15:59:56Täällähän on keskusteltu somaleista iät ajat!
Mutta aivan sattumaan verrattavissa olevalla tavalla! Näinhän mestari oikeudessa omasta kirjoittelustaan todisti ja tuomari niin päätti. Mäki-Ketelä on täysin johdonmukainen nyt.

JM-K

Quote from: Maxwell Smart on 13.09.2009, 15:59:56
Höpsö minä!
Luulin,että Hommassa puhutaan Suomelle vahingollisesta  maahanmuutosta. Olin siinä uskossa, että kaikki tietävät mistä päin maapalloa ja minkä uskonnon edustajia ko. turvapaikanhakijat ovat.
Nyt JM-K haluaa torpata keskustelun somalien asepalveluksesta vahingollisena Puolueelle. Täällähän on keskusteltu somaleista iät ajat! Pitäisikö se nyt lopettaa jotta Joutsenpuolue saisi salonkikelpoisen leiman?

Minulle islamisaation vastustaminen Euroopassa ja eritoten Suomessa on vakava asia, ansaitsenen sitten hörhön arvonimen, joista JM-K haluaa pesäeron.

Lukutaito, hyvä taito...

Mielestäni islamin ja islamisaation vastustamisessa on merkittävä ero. Kirjoitin "Mielestäni islamissa ei sinänsä ole mitään vikaa, vaan siinä, miten jotkut islamistihörhöt sitä tulkitsevat".

Voisiko tuosta lauseesta kenties päätellä, että a) en vastusta islamia itseään vaan b) vastustan islamisteja?

Otetaan yksinkertainen esimerkki Jeesus-kirkon parista: IRA on irlantilaisten katolisten perustama nationalistinen terroristijärjestö. Voiko IRA:n sekoiluista syyttää kaikkia katolilaisia?

Jos mielestäsi voi, niin onko eräänpuolueen jonkanimeäminäentäällähommassasaasanotataimaailmaräjähtää johtajakin sitten terroristi?

JM-K

Quote from: Vasarahammer on 13.09.2009, 15:16:19
Quote from: JM-K on 13.09.2009, 13:34:18

Nimiä esiin sitten eli kuka oli tuo legendaarinen Mr Kottaraisenpönttä?

Jätetään nyt mainitsematta. Sain jo tänään moderaattorilta asiasta pyyhkeitä.

Ammadeus

Höpsö minä!

Allekirjoitan Maxin jutut ja samalla ilmoittaudun HÖRHÖ osaston ainaisjäseneksi.

ernströhm

Rupesi JM-K:llekin vihdoinkin valkenemaan, mikä on se monen hommalaisen todellinen motiivi. Tässähän voisi kohta melkein liittyä puolueen jäseneksi.

Jukka

Quote from: P on 12.09.2009, 09:18:27
Jep. Mustat naiset kestävät huonoja oloja paremmin kuin valkoiset siskonsa? Luonnonvalinta on heitä siunannut noilla ominaisuuksilla.  Geneettisistä erityispiirteistä hetkellistä ravintodeprivaatiota varten ei saane enää puhua. Kuusenpersuksessa se, että pysyy toimintakuntoisena syömättä pidempään on vain plussaa.  ;D

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Rasvapakara.jpg

Rasvapakaraisuus eli steatopygia ei ole negroidien vaan ensi sijassa sanien (hottentotti), bushmannien (khoikhoi) ja andamaanien ominaisuus. En tosin osaa sanoa onko tällä itse asevelvollisuuskysymyksen kanssa juuri mitään tekemistä.

Pohjois-Sentinelin saarella asuvat andamaanit ovat maailman vapaimpia kansoja.  

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjois-Sentinel

Homma Admin

Viime viikkoina foorumilla on ollut selvästi aistittavissa suurta turhautumista ja ärsyyntymistä. On tietysti ihan ymmärrettävää, että sellaisia fiiliksiä aina silloin tällöin tulee, mutta voisiko niitä purkaa johonkin rakentavaan käytännön toimintaan?

HommaForumilla saa jatkossakin keskustella kaikenlaisesta maahanmuutosta (Suomelle vahingollisesta tai jopa hyödyllisestä), ilman että keskustelua pitäisi rajata etnisen tai uskonnollisen ryhmän mukaan.

Mutta jos aikoo (esim. ketjun otsikossa) nostaa esiin jonkin tietyn ryhmän, sille pitäisi olla jotain muitakin perusteita kuin vain ko. ryhmän lyöminen.

Kaikille: relatkaa vähän. Jättäkää moderointi moderaattorien tehtäväksi. Kyllä modet sitten huomauttavat, jos aihe on epäsopiva tai muuttavat otsikkoa tarvittaessa, kuten tässäkin tapauksessa tehtiin.

Maxwell Smart

Quote from: JM-K on 13.09.2009, 16:26:58
Höpsö minä!

Lukutaito, hyvä taito...

Mielestäni islamin ja islamisaation vastustamisessa on merkittävä ero. Kirjoitin "Mielestäni islamissa ei sinänsä ole mitään vikaa, vaan siinä, miten jotkut islamistihörhöt sitä tulkitsevat".

Voisiko tuosta lauseesta kenties päätellä, että a) en vastusta islamia itseään vaan b) vastustan islamisteja?

Otetaan yksinkertainen esimerkki Jeesus-kirkon parista: IRA on irlantilaisten katolisten perustama nationalistinen terroristijärjestö. Voiko IRA:n sekoiluista syyttää kaikkia katolilaisia?

Jos mielestäsi voi, niin onko eräänpuolueen jonkanimeäminäentäällähommassasaasanotataimaailmaräjähtää johtajakin sitten terroristi?

Jos nyt vaikka lähdetään siitä että IRA:n innoituksen lähde Jesse sanoi , että anna litsari, niin käännän toisenkin posken. Muslimien innoituksen lähde sanoi jotakuinkin, että taistelkaa vääräuskoisia vastaan ja tappakaa heitä kunnes he kääntyvät islamiin tai tunnustavat islamin ylivallan.

Tarkoitan tällä nyt sitä ,että islamismi on kirjoitettu sisään islamiin. Muslimit eivät lakkaa yrittämästä ennen kuin koko maailma on yhtä ummaa. Koska islamhan on rauhan uskonto.
Prkl kun on vaikea kirjoittaa kun teksti pomppaa koko ajan ylös.

domokun

Quote from: Maxwell Smart on 13.09.2009, 16:50:03
Tarkoitan tällä nyt sitä ,että islamismi on kirjoitettu sisään islamiin. Muslimit eivät lakkaa yrittämästä ennen kuin koko maailma on yhtä ummaa. Koska islamhan on rauhan uskonto.

Pelkään pahoin samaa islamismin osalta. Se on tietyssä mielessä länsimainenkin ilmiö, huvittavaa kyllä. Monet islamisteista ovat paenneet islamilaisuuden ahdistavuutta kotimaistaan länteen ja kun epäonnistuvat lähinnä omasta syystään integraatiosta, alkavat islamisteiksi. Onhan sekin totta että islam on rauhan uskonto, se saavuttaa rauhan jos onnistuu tappamaan tai alistamaan kaikki ei islamilaiset.

JM-K on oikeassa siinä että monet mamut suorittavat velvollisuutensa kuten pitääkin. Itse olen huolissani niistä jotka eivät suorita, intti/sivari on yksi erittäin oleellinen osa yhteiskuntaamme.

ernströhm

Näin se Le Penin tie menee. Aina ääripuolueessa on niitä, joille puolue ei ole tarpeeksi ääri.

Ammadeus

Hyvä homma mutta jätkät pilaa,taas kerran.