News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-03-24 Germanwings 4U 9525 putosi Ranskan Alpeilla

Started by Ajattelija2008, 24.03.2015, 16:12:13

Previous topic - Next topic

Make M

Quote from: Asra on 26.03.2015, 07:21:37
Taitaa olla nyt kotietsinnät käynnissä lentäjän kotona. Sen verran selvältä alkaa vaikuttamaan, että lennettiin päin vuorenseinää harkitun hallitusti.

Aivan. Ja vahva epäilys on herännyt siitä, ettei tällä ole mitään tekemistä islamin kanssa.

Ajattelija2008

Huhun mukaan toinen pilotti oli muslimi. Nimiä ei vieläkään ole kerrottu.

Nuivake

Vaikuttaa Euroopan arabikeväältä tämäkin sattumus. Tietojen pimittäminen on vahvin näyttö asiaan.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

P

Quote from: RP on 26.03.2015, 08:57:19
Quote from: Faidros. on 26.03.2015, 08:48:29
Kyllä varmasti nuo oven lukitusasennot näkyy mustan laatikon taltioinneissa.

Kuvittelisin (jos se löytyy riittävän ehjänä), mutta onko se riittävä todiste? Voisiko vaikka aivoverenvuodon saanut ohjaaja painaa tuota nuppia tahattomasti? Mitä voidaan todistaa, ja mitä vain epäillä?

Jos nuo NYT:n tiedot pitävät paikkansa, niin vaihtoehdot näyttäisivät todellakin olevan itsemurha tai onnettomien sattumusten surkea summa.

Itsemurhavaihtoehdossa ohjaamossa ollut  olisi voinut luottaa siihen, että hänellä ei ole erityisempi kiire. Viimeisen runsaan 13 vuoden aikana on käytetty paljon sen eteen, että ohjaamon ei voisi tunkeuta lennon aikana vastoin ohjaamossa olevien tahtoa.

Aivoverenvuodon saanut ja toimintakyvytön ei pistä konetta laskuliukuun. Se jatkaisi lentoa autopilootilla yli määränpään, tai päätyisi automaattisesti määränpääkentän ns. holding patterniin. Kaikki tuo sujuu automaattisesti. Viittaa tuo vuorenseinään ajaminen itsemurhaan.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

P

Quote from: Make M on 26.03.2015, 09:51:53
Quote from: Asra on 26.03.2015, 07:21:37
Taitaa olla nyt kotietsinnät käynnissä lentäjän kotona. Sen verran selvältä alkaa vaikuttamaan, että lennettiin päin vuorenseinää harkitun hallitusti.

Aivan. Ja vahva epäilys on herännyt siitä, ettei tällä ole mitään tekemistä islamin kanssa.

Tiedä, vaikka muut mukanaan tappava mahdollinen itsemurhaaja olisi rakenteellisen rasismin hiljainen uhri? Tosin sekin olisi mitenkään mihinkään muuhun, kuin VHM:n ja VHN:nän syvään suvaitsemattomuuteen liittyvä yksittäistapaus.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

TheVanishedTerrorist

Can a pilot be locked out of the cockpit?

The revelations from the voice recorder overnight has sparked speculation about access to the cockpit of a passenger jet.

According to the Airbus cockpit access video above, in the scenario that both pilots become incapacitated, there is an emergency code which staff can use.

This sounds a warning alarm in the cockpit before releasing the lock for five seconds.

However, an Australian pilot, who has flown the Airbus A320, has said it is possible for a person inside the cockpit to 'block' emergency access.

The pilot, who has not been named, told the Sydney Morning Herald a pilot could stop his co-pilot accessing the cockpit if he reacts quickly enough.

"If the person on the other side of the door says 'no', you can't get in," the Australian pilot said.

Mahtoiko olla tuo "no" myöskin = allahu akbar...

Ajattelija2008

http://m.smh.com.au/business/aviation/germanwings-plane-crash-a320-pilot-says-copilot-can-be-locked-out-of-cockpit-20150326-1m82vb.html
Tuolla sanotaan, että ulkopuolella oleva voi naputella oveen turvakoodin ja ovi aukeaa jonkun ajan kuluttua, JOS sisällä oleva ei estä avautumista jollain näppäilyllä.

Jos noin on, niin sisällä oleva pilotti esti toisen pääsyn sisään tietoisesti laskun aikana.

Kyseessä oli siis mitä ilmeisimmin tahallinen teko. Pilottien nimien salaaminen johtunee siitä, että lentoyhtiö heti epäili terroritekoa.

P

Quote from: Ajattelija2008 on 26.03.2015, 10:10:39
http://m.smh.com.au/business/aviation/germanwings-plane-crash-a320-pilot-says-copilot-can-be-locked-out-of-cockpit-20150326-1m82vb.html
Tuolla sanotaan, että ulkopuolella oleva voi naputella oveen turvakoodin ja ovi aukeaa jonkun ajan kuluttua, JOS sisällä oleva ei estä avautumista jollain näppäilyllä.

Jos noin on, niin sisällä oleva pilotti esti toisen pääsyn sisään tietoisesti laskun aikana.

Kyseessä oli siis mitä ilmeisimmin tahallinen teko. Pilottien nimien salaaminen johtunee siitä, että lentoyhtiö heti epäili terroritekoa.

Tuo yhdessä nimien panttaamisen jatkumisen kanssa vahvistaa epäilystä entisestään. Mitähän siellä nauhalla ihan lennon loppuvaiheessa kuuluukaan? Herää lieviä epäilyksiä.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

RP

Airbusin oma esittely- tai koulutusvideo tuon oven toiminnastahan oli jo linkattuna edellisellä sivulla: https://www.youtube.com/watch?v=ixEHV7c3VXs
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Asra

Quote from: sakarit on 26.03.2015, 08:04:00
Quote from: Asra on 26.03.2015, 07:21:37
Taitaa olla nyt kotietsinnät käynnissä lentäjän kotona. Sen verran selvältä alkaa vaikuttamaan, että lennettiin päin vuorenseinää harkitun hallitusti.

Ei ole lainkaa selvää. Tämä ei tue tätä teoriaa:

- Konetta ei syöksytetty tonttiin, vaan tippui varsin pienellä vertikaalinopeudella
- Itsemurhan tekijä varmaankin olisi toiminut toisin, kun kerran toinen lentäjä oli pyrkimässä ohjaamoon

Esim. sairaskohtaus tuntuisi todennäköisemmältä, mutta katsotaan nyt. Näissä lentoturmissa on se hankaluus, että media ja ihmiset haluavat vastauksia nopeasti, mutta tutkinta onnettomuuden syistä voi kestää kauan. Kun syyt lopulta selviää, juttu on jo häipynyt ihmisten mielistä, eikä enää juuri kiinnosta, kuin lentoalan ammattilaisia ja harrastajia.

Koneen syöksyttäminen ei tunnu kivalta. Sattoi hyvinkin olla ihan tarkoituksellisesti mukavan pehmeää kyytiä loppuun asti itsariakin tekevälle.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Griffinvaari

Niin tai näin nyt on jo sen verran värinää, mikä sitten lopullinen totuus lieneekään, ettei tunnu ollenkaan aiheettomalta pohtia kysymystä nimenomaan tällä forumilla.

Siili

Quote from: Ajattelija2008 on 26.03.2015, 10:10:39
http://m.smh.com.au/business/aviation/germanwings-plane-crash-a320-pilot-says-copilot-can-be-locked-out-of-cockpit-20150326-1m82vb.html
Tuolla sanotaan, että ulkopuolella oleva voi naputella oveen turvakoodin ja ovi aukeaa jonkun ajan kuluttua, JOS sisällä oleva ei estä avautumista jollain näppäilyllä.

Jos noin on, niin sisällä oleva pilotti esti toisen pääsyn sisään tietoisesti laskun aikana.

Kyseessä oli siis mitä ilmeisimmin tahallinen teko. Pilottien nimien salaaminen johtunee siitä, että lentoyhtiö heti epäili terroritekoa.

Ehkä halpalentoyhtiö käytti halpapilotteja?

P

Quote from: Asra on 26.03.2015, 10:33:17
Quote from: sakarit on 26.03.2015, 08:04:00
Quote from: Asra on 26.03.2015, 07:21:37
Taitaa olla nyt kotietsinnät käynnissä lentäjän kotona. Sen verran selvältä alkaa vaikuttamaan, että lennettiin päin vuorenseinää harkitun hallitusti.

Ei ole lainkaa selvää. Tämä ei tue tätä teoriaa:

- Konetta ei syöksytetty tonttiin, vaan tippui varsin pienellä vertikaalinopeudella
- Itsemurhan tekijä varmaankin olisi toiminut toisin, kun kerran toinen lentäjä oli pyrkimässä ohjaamoon

Esim. sairaskohtaus tuntuisi todennäköisemmältä, mutta katsotaan nyt. Näissä lentoturmissa on se hankaluus, että media ja ihmiset haluavat vastauksia nopeasti, mutta tutkinta onnettomuuden syistä voi kestää kauan. Kun syyt lopulta selviää, juttu on jo häipynyt ihmisten mielistä, eikä enää juuri kiinnosta, kuin lentoalan ammattilaisia ja harrastajia.

Koneen syöksyttäminen ei tunnu kivalta. Sattoi hyvinkin olla ihan tarkoituksellisesti mukavan pehmeää kyytiä loppuun asti itsariakin tekevälle.

Jep. Miksi syöksyttää kone ja mahdollisesti särkeä sen runko, jolloin lentäjäkin voi muuttua laskuvarjohyppääjäksi ilman laskuvarjoa. Puikoissa tasaisesti vuorenseinään + 800km/h, niin ei ole epäselvää tuhon suuruudesta ja nopeudesta.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

P

Quote from: Siili on 26.03.2015, 10:37:23
Quote from: Ajattelija2008 on 26.03.2015, 10:10:39
http://m.smh.com.au/business/aviation/germanwings-plane-crash-a320-pilot-says-copilot-can-be-locked-out-of-cockpit-20150326-1m82vb.html
Tuolla sanotaan, että ulkopuolella oleva voi naputella oveen turvakoodin ja ovi aukeaa jonkun ajan kuluttua, JOS sisällä oleva ei estä avautumista jollain näppäilyllä.

Jos noin on, niin sisällä oleva pilotti esti toisen pääsyn sisään tietoisesti laskun aikana.

Kyseessä oli siis mitä ilmeisimmin tahallinen teko. Pilottien nimien salaaminen johtunee siitä, että lentoyhtiö heti epäili terroritekoa.

Ehkä halpalentoyhtiö käytti halpapilotteja?

Toisaalla väitettiin puikoissa olleen lentäjän olleen lähi-idästä ja takana olleen ko. konetyypillä ko. tehtävässä 600 lentotuntia. Lähteen luotettavuudesta en mene takuuseen, joten katsellaan ennen lopullisia ja liian nopeita johtopäätöksiä.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Griffinvaari

Miettikääpä tätä, jos ilmenee kyseessä jälleen olevan fundamentaali musulmaani, mitä se tekee kautta mailman musulmaanien asemaan luottamusta vaativien tehtävien suhteen, mihin piukuriin asetetaan vastuullinen virkamies koko kukkahattuarmeijan viidennenkolonan taholta.
Kylläpä iski taas sisäinen rasismus esiin, voi voi.

Faidros.

Quote from: Asra on 26.03.2015, 10:33:17
Quote from: sakarit on 26.03.2015, 08:04:00
Quote from: Asra on 26.03.2015, 07:21:37
Taitaa olla nyt kotietsinnät käynnissä lentäjän kotona. Sen verran selvältä alkaa vaikuttamaan, että lennettiin päin vuorenseinää harkitun hallitusti.

Ei ole lainkaa selvää. Tämä ei tue tätä teoriaa:

- Konetta ei syöksytetty tonttiin, vaan tippui varsin pienellä vertikaalinopeudella
- Itsemurhan tekijä varmaankin olisi toiminut toisin, kun kerran toinen lentäjä oli pyrkimässä ohjaamoon

Esim. sairaskohtaus tuntuisi todennäköisemmältä, mutta katsotaan nyt. Näissä lentoturmissa on se hankaluus, että media ja ihmiset haluavat vastauksia nopeasti, mutta tutkinta onnettomuuden syistä voi kestää kauan. Kun syyt lopulta selviää, juttu on jo häipynyt ihmisten mielistä, eikä enää juuri kiinnosta, kuin lentoalan ammattilaisia ja harrastajia.

Koneen syöksyttäminen ei tunnu kivalta. Sattoi hyvinkin olla ihan tarkoituksellisesti mukavan pehmeää kyytiä loppuun asti itsariakin tekevälle.

Ymmärrettävä kommentti Asralta. Teurastuskin on sillee inhimillisempää, kun kivasti viiltää kaulan ja eläin saa vielä hetken nauttia elämästään. Kaikilla on kivempaa kun raiskattu kivitetään kuoliaaksi, kuin tehtäisiin kerralla loppu.
Matkustajatkin varmaan nauttivat koneessa viimehetkistään enemmän, kun naureskelivat pilotin epätoivoisia yrityksiä päästä ohjaamoon.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Asra

Quote from: P on 26.03.2015, 10:43:38
Quote from: Siili on 26.03.2015, 10:37:23

Ehkä halpalentoyhtiö käytti halpapilotteja?

Toisaalla väitettiin puikoissa olleen lentäjän olleen lähi-idästä ja takana olleen ko. konetyypillä ko. tehtävässä 600 lentotuntia. Lähteen luotettavuudesta en mene takuuseen, joten katsellaan ennen lopullisia ja liian nopeita johtopäätöksiä.

Se nyt vielä puuttuisi, että lentäjä osoittautuisi mamuhuumassa palkatuksi entiseksi hävittäjälentäjäksi jostain Libyasta tms...

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Siili

Quote from: Asra on 26.03.2015, 10:51:29
Quote from: P on 26.03.2015, 10:43:38
Quote from: Siili on 26.03.2015, 10:37:23

Ehkä halpalentoyhtiö käytti halpapilotteja?

Toisaalla väitettiin puikoissa olleen lentäjän olleen lähi-idästä ja takana olleen ko. konetyypillä ko. tehtävässä 600 lentotuntia. Lähteen luotettavuudesta en mene takuuseen, joten katsellaan ennen lopullisia ja liian nopeita johtopäätöksiä.

Se nyt vielä puuttuisi, että lentäjä osoittautuisi mamuhuumassa palkatuksi entiseksi hävittäjälentäjäksi jostain Libyasta tms...

Meinaatko, että tällainen yksittäistapaus vaikeuttaisi yleisesti muslimipilottien rekrytointia länsimaisiin lentoyhtiöihin? 

RP

Lentäjien henkilöllisyydellä ei ihan kauheasti kannattane spekuloida ilman edes edes jotenkin lähteistettyä huhua. Pakostakin ne tulevat esiin lähipäivinä.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

KJ

Quote from: Ajattelija2008 on 26.03.2015, 09:56:05
Huhun mukaan toinen pilotti oli muslimi. Nimiä ei vieläkään ole kerrottu.

Pilotti ainakin on selvillä.
What would Gösta Sundqvist do?

RP

Quote from: KJ on 26.03.2015, 10:55:04
Quote from: Ajattelija2008 on 26.03.2015, 09:56:05
Huhun mukaan toinen pilotti oli muslimi. Nimiä ei vieläkään ole kerrottu.

Pilotti ainakin on selvillä.

Kertooko tuo lähde todellisia lentoja ja lentäjiä?
Vatstats.net "about" [sic]
QuoteVatstats.net aims ta be tha illest pilot resource fo' flight data n' history. Designed ta provide a cold-ass lil complete n' highly functionizzle experience ta view statistics of tha VATSIM network.

http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Air_Traffic_Simulation_Network
(en oikein ymmärrä)
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Dharma

Aika eri reitti, mitä aiemmissa uutiskuvissa. Eli reittipoikkeamaa ei ehkä ollut, minkä käsityksen sai aiemmista uutiskuvista:

https://vatstats.net/flights/1802506

Ajattelija2008

http://www.theaustralian.com.au/news/world/germanwings-crash-black-box-recovered-but-disaster-remains-a-mystery/story-e6frg6so-1227278913718
QuoteLufthansa said the copilot, which they declined to name, had 630 hours of flying experience. He had been with the company since September 2013 when he underwent training at the Lufthansa flight training centre in Bremen.

Tuo lienee se koneen tuhonnut apupilotti. Nimi varmaan vuodetaan tänään.

desperaato


Ajattelija2008

Koska turma alusta asti vaikutti terroriteolta, niin poliisi varmaan on tutkinut pilottien taustaa jo tiistaista lähtien.  Mutta asiaa ei ole kerrottu julkisuuteen.

KTM

Quote from: Griffinvaari on 26.03.2015, 10:46:04
Miettikääpä tätä, jos ilmenee kyseessä jälleen olevan fundamentaali musulmaani, mitä se tekee kautta mailman musulmaanien asemaan luottamusta vaativien tehtävien suhteen, mihin piukuriin asetetaan vastuullinen virkamies koko kukkahattuarmeijan viidennenkolonan taholta.
Kylläpä iski taas sisäinen rasismus esiin, voi voi.

Veikkaan että se johtaisi siihen että jatkossa lentokoneet suunniteltaisiin niin että ohjaajat vain istuvat ohjaamossa, mutta eivät oikeasti voi tehdä yhtään mitään vaan tietokone hoitaa lentämisen.

Tokikaan muslimien palkkaamista lentäjiksi ei voida rajoittaa, sehän olisi hirveä rassismus.

Hippo

Quote from: Hohtava Mamma on 26.03.2015, 11:23:23
1) Havaitaan, että kone on poikennut kurssistaan eikä vastaa kutsuun
2) Kone lentää kohti kaupunkia
3) Dassault Rafale
4) AIM-120 AMRAAM

Ei vaan MBDA MICA http://en.wikipedia.org/wiki/MICA_(missile)

Noottikriisi

Quote from: KTM on 26.03.2015, 11:31:19

Tokikaan muslimien palkkaamista lentäjiksi ei voida rajoittaa, sehän olisi hirveä rassismus.

Voisikohan asian ratkaista niin että islamofobisille alettaisiin järjestää omia lentovuoroja? Tällaiselle lennolle toki pääsisi vain islamofobian todistavalla lääkärintodistuksella. :)
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Kni

Quote from: Noottikriisi on 26.03.2015, 11:37:25
Quote from: KTM on 26.03.2015, 11:31:19

Tokikaan muslimien palkkaamista lentäjiksi ei voida rajoittaa, sehän olisi hirveä rassismus.

Voisikohan asian ratkaista niin että islamofobisille alettaisiin järjestää omia lentovuoroja? Tällaiselle lennolle toki pääsisi vain islamofobian todistavalla lääkärintodistuksella. :)

Finnair ja Icelandair lienevät vielä islamofobisille kelpaavia. SASista en ole ihan varma (enää).

QuoteKapteeni Jihad Haram al-Kuffari miehistöineen toivottaa teidät tervetulleiksi SAS:n lennolle Tukholmasta Malmöhön. Huomautamme, että lento on savuton ja sianlihaton. Trevlig Resa!
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Malla

Quote from: Noottikriisi on 26.03.2015, 11:37:25
Voisikohan asian ratkaista niin että islamofobisille alettaisiin järjestää omia lentovuoroja? Tällaiselle lennolle toki pääsisi vain islamofobian todistavalla lääkärintodistuksella. :)

Ei todellakaan voisi. Pilotiksi pestautuisi joku muilta salaa islamiin palannut suomalaisniminen pellavapää.