News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Ruckafella

Quote from: Rubiikinkuutio on 08.03.2012, 15:32:45
Quote from: Emo on 08.03.2012, 14:52:10

(Äh, miksi kissat ja jalkapallo?  >:(  Miksei koirat ja jääkiekko!? )

Tää on helppo! Mä tiiän tän! Koska kissat on parempia kuin koirat ja jalkapallo hienompi peli kuin jääkiekko.

Höh, mulla on väärät mielipiteet Hommallekin näköjään.  ;D

Rubiikinkuutio

Quote from: Ruckafella on 09.03.2012, 01:35:01

Höh, mulla on väärät mielipiteet Hommallekin näköjään.

Ei se mitään haittaa. Voi aina yrittää eheytyä oikeisiin mielipiteisiin. Annat itsellesi sähköiskuja kun näet koiran ja herkkupaloja kun näät kissan. Sama jalkapalloon ja jääkiekkoon.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Gambina

Quote from: ikuturso on 08.03.2012, 22:47:46

Hmm. Miksi siis Gambina... Eikö Ardbeg tai Bowmore olisi istunut paremmin?

Gambina: suomalainen klassikko vuodesta 1932.

Suosin siis suomalaista, rutiininomaisesti syrjien eksoottisia skottiviskejä nimimerkkini valinnassa.

Quote from: Toofast24 on 08.03.2012, 23:51:40
Lasissa nyt Ardbeg Uigeadail -> ehkäpä parasta Ardbegia, jota on tullut maisteltua.  :D

Hmm, en ole kuullutkaan. Miten tarkemmin luonnehtisit tuota nektaria?
Onko täällä muuten viski-threadia jossain...
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.

-Winston Churchill

Lasse

Quote from: Gambina on 09.03.2012, 10:18:56

No tervetuloa vaan!
Viski-threadista en tiiä, mutta kaikkien juomien suvaitseminen tapahtuu tuolla:
http://hommaforum.org/index.php/topic,13020.0.html

Ja nyt joudun laittamaan korkin kiinni rommipulloon, ja ottamaan siivun ihanan jodintuoksuista Lagavulin:ia.
(16v, mikä ihana ikä...)
NOVUS ORDO HOMMARUM

J. Lannan haamu

Quote from: Lasse on 10.03.2012, 00:45:16
Quote from: Gambina on 09.03.2012, 10:18:56

No tervetuloa vaan!
Viski-threadista en tiiä, mutta kaikkien juomien suvaitseminen tapahtuu tuolla:
http://hommaforum.org/index.php/topic,13020.0.html

Ja nyt joudun laittamaan korkin kiinni rommipulloon, ja ottamaan siivun ihanan jodintuoksuista Lagavulin:ia.
(16v, mikä ihana ikä...)

Phfeewmmph! Tuo ääni käy kun korkki aukeaa Green Label pullosta ja tervetuliaishuurut kajahtavat Impiwaaran ilmoille...
Enoni pyysi vuosia sitten tuomaan laivalta pullon whiskyä, nimeltänsä Lagavulin. Laivalla oli sitä Whiskyä silloin, hirveän monta markkaa maksavana...kuulemma tuli nautiskeltua vain kielen kärjellä, Pan Am -lentoyhtiön whiskylaseista...jäiden kanssa? Silloin vain kuoleen ruumiini yli.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

MikkoAndersson

Moikka, nimeni on Mikko ja olen yli 25 vuotias mies. Muutin Suomeen yli vuosi sitten ja asun pääkaupunkiseudulla...eli Tikksissä. Jäätin multikuliparaatisin Södertäljen seläni taakse ja tulin tänne.
Oma harrastus on kirjoitaminen.
Liityin hommaforumin koska näen että stadimme on muuttumassa päin h*lv*ttiä.

J. Lannan haamu

Quote from: MikkoAndersson on 21.03.2012, 20:32:16
Moikka, nimeni on Mikko ja olen yli 25 vuotias mies. Muutin Suomeen yli vuosi sitten ja asun pääkaupunkiseudulla...eli Tikksissä. Jäätin multikuliparaatisin Södertäljen seläni taakse ja tulin tänne.
Oma harrastus on kirjoitaminen.
Liityin hommaforumin koska näen että stadimme on muuttumassa päin h*lv*ttiä.

Ai *aakeli, aina hyvä saada mukaan porukkaa jotka ovat Ruotsin kamaralla pyörineet! Tervetuloa och vi hörs!
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

nuiv-or

Quote from: Gambina on 08.03.2012, 15:13:19
Entä yliopistointellektuelleille, joiden kanssa usein joudun olemaan tekemisissä? :flowerhat:

Meillähän on ainakin yksi yhteinen ongelma, pitäisi joskus törmäillä yliopistolla. Tervetuloa foorumille.

AstaTTT

Quote from: Emo on 08.03.2012, 15:08:10
Joku oli laskenut, että minä edustan noin kuutta (6) promillea Homman viesteistä humalasta (jos oikein muistan). Sinun edustuksesi humalasi on siis noin promillen luokkaa! Yhdessä olemme kuitenkin jo melko iso promillejengi humala ;D   

Hieman muokattuna.  ;D

Tervetuloa kaikki uudet älyn ja tunteen humalaan Hommaan!  ;D

Emo

Joo-o, tervetuloa täältäkin! Täällä on myös Homma på svenska (vai oliko täällä?), sinne Mikko voisi käydä kirjoittelemassa jotta ruotsalaisetkin ymmärtävät. Edellyttäen tietenkin, että Mikolla on oikeaa asiaa kirjoitettavaksi  :flowerhat:

desperaato

Miten kirjottaa trolli på ruotsi?

Men Andersson, eh jag menar Mikko... ...viihdyko nyt snadi? Pidät varmasti paljon hapan silakka? Eller hur Mikko min vänner?

MikkoAndersson

Kiitos! Ja haluan jo etukäteä pyytää anteksi jos kirjoitan huonosti suomeksi. Äidinkielentunnit ei antanutt mitään sieälä Ruotsissa.
Andersson ei oo minun oikea sukunimi vaan otettu Tapsa Rautavaaran laulusta merenkyntäjä mikko andersson..eli tapsan oma versio vanhasta ruotsalaisesta laulusta "vårvindar friska".
He jotka ruotsia osaa lukee varman flashbackin foorumilla jossa keskustellaan kaikenlaista, muun muuassa mahanmutosta esimerkiksi. Sielä kyllä olen tottunutt kovempaan sananvaihteluun ja karkeaan kielenkäyttön ja huomasin pian että täälä hommaforumilla sa valikoida sanansa varovammin.

desperaato

Kyllä ne vaan jaksaa...      :(

Koskela Suomesta

Quote from: desperaato on 22.03.2012, 18:57:58

Kielioppi tuntuu olevan hyvin hallussa, sanat vain kirjoitetaan väärin. me kakkonen? siis hänen kaksoispersoonansa?
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Sunt Lacrimae

Quote from: Koskela Suomesta on 22.03.2012, 19:37:46

Kielioppi tuntuu olevan hyvin hallussa, sanat vain kirjoitetaan väärin. me kakkonen? siis hänen kaksoispersoonansa?

Empiirisen kokemuksen perusteella kunnossa oleva kielioppi "olen puollustus voimissa isäm maam sota veteraaneille kunnian ossoituksena"-henkisten typojen kera kertoo trollista.

http://www.spacetimestudios.com/attachment.php?attachmentid=3682&d=1323815260
Play stupid games, win stupid prizes.

Koskela Suomesta

Quote from: Sunt Lacrimae on 22.03.2012, 23:20:55
Quote from: Koskela Suomesta on 22.03.2012, 19:37:46

Empiirisen kokemuksen perusteella kunnossa oleva kielioppi "olen puollustus voimissa isäm maam sota veteraaneille kunnian ossoituksena"-henkisten typojen kera kertoo trollista.

http://www.spacetimestudios.com/attachment.php?attachmentid=3682&d=1323815260

Olen sanonut samaa me:n kohdalla....
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Ketunleipä

Näin reilun vuoden kestäneen jäsenyyden & foorumin selailun jälkeen päätin sitten esittäytyä... Elikkäs hei, olen hiljattain täysi-ikäistynyt savolainen maalaistyttönen. Ensimmäisen kerran taisin tälle foorumille eksyä Eläinoikeusfoorumin kautta, missä tämä ei kovin imartelevia arvosteluja saanut.  ;D Jäin sitten kuitenkin lueskelemaan ja ainakin henkilökohtaisten tilastojen mukaan täällä on tullut viihdyttyä ihan hyvin.

Nuiva en ole, enkä halua itseäni sellaiseksi luokitella tulevaisuudessakaan. Vähänkin nuivahtavia mielipiteitä esittäessä pitää vähän varoa sanojaan, kaveripiirini koostuvat yli 90-prosenttisesti Vihreitä äänestävistä nuorista naisista. Vaikken kylläkään ihan usko heidän kaikkien ymmärtävän paljoakaan politiikan päälle, eräskin ystäväni sanoi eduskuntavaalien jälkeen äänestäneensä Vihreitä "kun eikös ne oo niitä hyviksiä?".  ;D Itsekin olin vielä muutama vuosi sitten varma äänestäväni täysi-ikäistyttyäni Vihreitä, selailin lähes päivittäin Eläinoikeusfoorumia ja nipotin perheenjäsenilleni rasistisesta kielenkäytöstä... Niin että tämä hommafoorumille eksyminen oli kyllä aika shokki aikanaan itsellekin. Perhe ja suku ovat tosin suhteellisen nuivaa porukkaa. Serkun kanssa on ihan hyvä lueskella Rähmispossun juttuja ja keskustella niistä, vaikkakin piti kieltää häntä linkittämästä niitä seinälleni. Haluan pitää Vihreän, suvaitsevan kasvissyöjän imagoni. :)

Kovin paljoa tuskin tulen tulevaisuudessakaan kirjoittelemaan, mutta lueskelemassa uskon käyväni vastedeskin. :)

Jukka Wallin

Quote from: Ketunleipä on 27.03.2012, 22:35:30
Näin reilun vuoden kestäneen jäsenyyden & foorumin selailun jälkeen päätin sitten esittäytyä... Elikkäs hei, olen hiljattain täysi-ikäistynyt savolainen maalaistyttönen. Ensimmäisen kerran taisin tälle foorumille eksyä Eläinoikeusfoorumin kautta, missä tämä ei kovin imartelevia arvosteluja saanut.  ;D Jäin sitten kuitenkin lueskelemaan ja ainakin henkilökohtaisten tilastojen mukaan täällä on tullut viihdyttyä ihan hyvin.

Nuiva en ole, enkä halua itseäni sellaiseksi luokitella tulevaisuudessakaan. Vähänkin nuivahtavia mielipiteitä esittäessä pitää vähän varoa sanojaan, kaveripiirini koostuvat yli 90-prosenttisesti Vihreitä äänestävistä nuorista naisista. Vaikken kylläkään ihan usko heidän kaikkien ymmärtävän paljoakaan politiikan päälle, eräskin ystäväni sanoi eduskuntavaalien jälkeen äänestäneensä Vihreitä "kun eikös ne oo niitä hyviksiä?".  ;D Itsekin olin vielä muutama vuosi sitten varma äänestäväni täysi-ikäistyttyäni Vihreitä, selailin lähes päivittäin Eläinoikeusfoorumia ja nipotin perheenjäsenilleni rasistisesta kielenkäytöstä... Niin että tämä hommafoorumille eksyminen oli kyllä aika shokki aikanaan itsellekin. Perhe ja suku ovat tosin suhteellisen nuivaa porukkaa. Serkun kanssa on ihan hyvä lueskella Rähmispossun juttuja ja keskustella niistä, vaikkakin piti kieltää häntä linkittämästä niitä seinälleni. Haluan pitää Vihreän, suvaitsevan kasvissyöjän imagoni. :)

Kovin paljoa tuskin tulen tulevaisuudessakaan kirjoittelemaan, mutta lueskelemassa uskon käyväni vastedeskin. :)

Ainakin yksi on juuri pelastunut, tervetuloa vain sakkiin tummaan..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Taikakaulin

Tervetuloa Ketunleipä!

Mukava huomata, että olet nuivistunut Hommaa lukiessasi.  :)
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

AstaTTT

Lämpimästi tervetuloa, Ketunleipä, ja innostu vaan kirjoittelemaan.

t. Animalian ex-jäsen, edelleen eläinkokeita vastaan  :)

Sunt Lacrimae

Hommalla tuppaa olemaan nuivistava vaikutus moniin. ;) Tervetuloa
Play stupid games, win stupid prizes.

Aallokko

Ketunleivälle: kasvissyönti, eläinsuojelu ja ekologiset arvot eivät toki ole millään tavoin ristiriidassa sen kanssa, että kannattaa tolkullista maahanmuuttopolitiikkaa. Nimenomaan ekologisesti ajateltuna on täyttä mielettömyyttä siirtää Etelää Pohjoiseen, kuluttamaan Pohjoisen tavoin. Tätä ristiriitaa massamaahanmuuttoa kannattava Vihreä puolue ei selitä ja siksi fiksuimmat sieltä lähtevätkin (jopa tämän syyn nimeten, kuten Eero Paloheimo).

Tervetuloa!

desperaato

Senkun vaan kirjoittelemaan mielipiteitään. Osallistumalla keskusteluun jäsentää aktiivisemmin omia mielipiteitään myös itse itselleen. Eihän täällä kaikki suinkaan kaikesta samaa mieltä ole. Toiset vaan on enemmän äärinuivia kuin toiset.  ;)

Terve tuloa Ketun leipä.

Lasse

Terde, Ketunleipä, pidän ketunleivistä...

Itse liityin 6-vuotiaana SEY:hyn, nyt tosin jäänyt jäsenmaksu maksamatta n-vuotta...
Analyyttiset kertomukset vihreistä nuorista naisista olisivat eri kivoja, know Your enemy, ja silleen...
(saavat sisältää toimintakohtauksia)

Vitsi, vitsi!!!

Anyways, tervetuloa!
NOVUS ORDO HOMMARUM

Ketunleipä

Kiitokset vaan kaikille tervetulotoivotuksista. :)

Ja kiva kuulla, ettei tartte vihreistä arvoistaan luopua, vaikkei Vihreitä enää niin intensiivisesti kannatakaan. Vaikkakin sen olin itsekin jo alkanut tajuta... muussa tapauksessa olisin häipynyt täältä jo ajat sitten. ;D Jos joku olisi sanonut minulle pari vuotta sitten, että tulisin vielä rekisteröitymään Hommafoorumille, olisin kehottanut painumaan hoitoon. Mutta näin tässä sitten kävi...

Emo

Minäkin haluan toivottaa, Ketunleipä, sinut tervetulleeksi!!!  :)

Ja kaikki muutkin uudet, jos heitä on jäänyt tässä toivottelematta!

Defiance

Tervetuloa vain. Luonnon kunnioitus on itsellenikin tärkeää, mutta se ei tarkoita, että kannattaisin ikipäivänä kokoomuksen puisto-os....Vihreää liittoa siis ;D Aika harvassa tuntuisi olevan savolaiset täällä, mutta ainahan me ollaan oltu vähän hitaita :D
""Jokainen meistä eurooppalaisista on syntynyt kulttuuriin, joka on rasistinen"

- Anna Rastas, SK, 8.12.2012.

Leso

Quote from: Defiance on 10.04.2012, 09:56:41
Aika harvassa tuntuisi olevan savolaiset täällä, mutta ainahan me ollaan oltu vähän hitaita :D

Ee piä paikkoosa. Myö vuan tuumaillaan enne ku otetaan mittaa.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Emo

Quote from: leppra1 on 11.04.2012, 11:19:11
;)

Tervetuloa Hommalle, leppra1!

Mitä sitä turhaan itsestään meteliä pitämään ja umpialampia jaarittelemaan  ;D