News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Atte Suomalainen

Quote from: Pikkuvaimo on 26.01.2012, 18:24:23
Öööh... luulin että tää on esittäytymisketju?  (<- ja tuo tuossa on sitten kohtalaisen huono huumori.)

Pienen perheen äiti kääntyi nuivaksi, kiitos pääasiallisesti median jatkuvan Halla-aho -hysterisoinnin. Pitihän se tulla itse toteemaan, mistä on kysymys. Anonyyminä täällä selvittelen Homman paheellisuuden tasoo, ennenkuin kehtaan lähisukulaisille paikkaa suositella. Oon asustellu nuorempana tyttösenä ulkomaalaisena vieraassa kulttuurissa puoli vuotta, enkä enää purematta niele monikulttuurisuuden absoluuttista ihanuutta.
Kaltaisia tarvitaan aina. Tervetuloa mukaan.

Toivoton tapaus

Quote from: Cicero on 31.01.2012, 17:55:22
Tervetuloa, Mangustin.

Olen Lallin kanssa samaa mielta Homman olemuksesta. Meilla ei ole mitaan kontrolloitua, yhteista tahtoa joskin kaikki taalla (poislukien trollit) tunnustanevat esimerkiksi Jussi Halla-ahon auktoriteetiksi ja vastustavat hallitsematonta maahanmuuttoa. Eika tule unohtaa, etta tama on internet: Homma toimii vapaiden kansalaisten foorumina jonka kautta kykenemme hyvin keraamaan tietoa toisillemme ja ohjaamaan vaikkapa aania vaaleissa tietyille ehdokkaille. Myos omalaatuinen huumori ja slangi kukkii, kuten kaikissa muissakin yhteisoissa.

Onko tosiaan näin? Luulin että foorumi lähti käyntiin sillä periaatteella, että kaikki mokunismiin ja mamutukseen liittyvä ei ole pelkkää ihqua ja sille pitää saada vastakaikua, mutta että sittemmin tännekin olisi ruvennut eksymään laidasta laitaan sakkia enemmistön kuitenkin ollessa rutinuivaa?
"Ei erilaisuus ole rikkautta - eikä köyhyyttä. Se on normaalia" Olli Löytty - Kulttuurin sekakäyttäjät

Osiossa rikostarinoita Suomesta: "Epäillyllä on ihonväri, hän osaa puhua ja hänen epäillään edustavan kansalaisuutta." - törö 28.3.2012

Varium et mutabile semper femina.

Nunc est bibendum!

Culus suge!

nuiv-or

Totta on, että sisäpiiriläppää on ehkä liikaa. Ehkä pitäisi luoda nollatoleranssiosio, missä ei saisi vitsailla lainkaan.

Vitsailu on kuitenkin erittäin terapeuttista ja voimavara. Se on myös vaikutuskeino, joku ulkopuolinen saattaa alkaa ymmärtämään meitä. Sitä paitsi, miten tässä pitäisi keskustella, kun bussissa raiskataan joku? Taustalla on kuitenkin se olettamus, että humanitaarinen maahanmuutto pitäisi lopettaa ja harjoittaa esi-EU:n kaltaista rajavalvontaa. Niin kauan, kun ei eduskunta noita päätä (EU:sta ja kansainvälisistä sopimuksista meidän ei tarvitse välittää, toisin kuin suvaitsevaisto ja hieman yksinkertaisemmat politiikot väittävät, tämä maa on Suomi, ja se mitä säädämme on laki), homma eli hallitsematon muuttovirta jatkuu ihmiskauppaajien sijoituksina.

Tervetuloa joukkoon, mangustin.

Emo

Quote from: maaseudulta on 24.01.2012, 02:22:37
Sulle ei tuota vaikeutta äänestää puunhalaajaa.

Ehkä sun olisi pitänyt olla jo alunperinkin Haavistojoukoissa? Ehkä sä olitkin.. nyt sä voit jo sen myöntää, ihan meidän kesken...

Minä en äänestä toisella kierroksella kumpaakaan (eikä miehenikään), ekalla äänestin Soinia ja mieheni Väyrystä. Tyydyttääkö?

Tervetulotoivotukset kaikille uusille!  :)

ike60

Tervetuloa minunkin puolestani, Mangustin.

Quote from: JensTheViking on 01.02.2012, 09:29:59
Quote from: Cicero on 31.01.2012, 17:55:22
Olen Lallin kanssa samaa mielta Homman olemuksesta. Meilla ei ole mitaan kontrolloitua, yhteista tahtoa joskin kaikki taalla (poislukien trollit) tunnustanevat esimerkiksi Jussi Halla-ahon auktoriteetiksi ja vastustavat hallitsematonta maahanmuuttoa. Eika tule unohtaa, etta tama on internet: Homma toimii vapaiden kansalaisten foorumina jonka kautta kykenemme hyvin keraamaan tietoa toisillemme ja ohjaamaan vaikkapa aania vaaleissa tietyille ehdokkaille. Myos omalaatuinen huumori ja slangi kukkii, kuten kaikissa muissakin yhteisoissa.

Onko tosiaan näin? Luulin että foorumi lähti käyntiin sillä periaatteella, että kaikki mokunismiin ja mamutukseen liittyvä ei ole pelkkää ihqua ja sille pitää saada vastakaikua, mutta että sittemmin tännekin olisi ruvennut eksymään laidasta laitaan sakkia enemmistön kuitenkin ollessa rutinuivaa?

Täällä on porukkaa laidasta laitaan, vaikka tietenkin suurin osa on enemmän tai vähemmän nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan kriittisesti suhtautuvia. Esimerkiksi itselleni Halla-aho ei ole varsinainen auktoriteetti, vaikka arvostankin sitä että hän on pitkäjänteisesti pitänyt näitä teemoja esillä kaikesta niskaansa sataneesta loskasta huolimatta. On asioita, joista olen hänen kanssaan (mielestäni perustellusti) eri mieltä, vaikka monissa maahanmuuttoon liittyvissä kysymyksissä ajattelenkin asioista samansuuntaisesti.

Tällä foorumilla on niitäkin joille Halla-aho ei ole minkäänlainen auktoriteetti, ja kyllä he ainakin minun puolestani hyvin mahtuvat tänne. Ei täällä tarvitse omata mitään tietynlaisia mielipiteitä, vaan tärkeämpää on osata perustella väitteensä, olla menemättä henkilökohtaisuuksiin ja viestittää vain silloin kun on jotain sanottavaa. Ainoat, joiden muistan lentäneen ulos täältä pelkästään mielipiteidensä johdosta ovat olleet natsitrollaajia.

Mangustin

Ennakkoluuloni johtuvat varmaan IRL-kohtaamistilanteista hommalaisiksi tunnustautuvien kaenniaeaelioeiden kanssa. Foorumin puolella on enimmäkseen asiallista.   :)

Esittäytymisen yhteydessä halusin vain kertoa miksi tällaisella peruskansalaisella on iso kynnys tunnustaa olevansa monista asioista samaa mieltä kuin vihervassarifeministihyysäreitä kroonisesti dissaavat aikamiespojat. Meillä on jonkinlainen tarve tulla hyväksytyiksi Hyvinä Ihmisinä ja pelko leimautumisesta. Lisäksi vihreys, vasemmistolaisuus ja sukupuolten tasa-arvoa vaatinut liike ovat aikanaan olleet tärkeässä osassa kun tätä maata on kehitetty, yhteinen närästyksen aihe lienee se, että missä kohtaa nämä ovat tehneet itsensä tarpeettomiksi ja pyrkivät etsimään olemattomia epäkohtia olemassaolonsa oikeutukseen. Hyvä Ihminen tykkää hyvinvointivaltiostaan ja kaikenvärisistä ihmistä ja pelkää keikuttaa venettä silloinkin kun olisi syytä.

Näiden minunkaltaisten nössöjen kannalta olisi kiva jos uhkaavat ja uusnatsin oloiset tyypit varsinkin viihteelle lähtiessään miettisivät ulosantiaan. Saman asian voi yleensä ilmaista sivistyneesti ja uskottavammin. Klassiset argumentointisäännöt on sitä hienointa länsimaista kulttuuria, jota olisi syytä vaalia. Siksi tuo esittäytymis-avautuminen: Huonolla saarnalla ei saa käännynnäisiä ja se olis kaikista tärkeintä jos halutaan vaikuttaa niihin asioihin jotka on pielessä.

Sinnalii

Toisin kun edellinen kirjoittaja, minulla taas on niin että niiden kanssa jotka julkisesti tunnustautuvat hommalaisiksi tai hengenheimolaisiksi tulen ihan hyvin IRL toimeen. Idioottirasisteja en siis laske em. ryhmään.
Olen periaatteessa kait kaikkea sitä mitä perusmiehen pitäisi ns. vihata; vasemmistofeministiksi luokittelen itseni. Ongelma on vain siinä että olen isäni kasvattama; faija halusi musta naisen joka pärjää miesten kanssa (tasa-arvo) mutta ei mitään Marienne Laxenia. Niinpä mut kasvatettiin kuin poika. (HUOM!! Ei pojaksi. Faija oikeasti rakasti meitä yhtä paljon; ehkä mua eniten kun olin esikoinen

Olen siis esim. harrastanut politiikkaa ihan pennusta. (Ja olen demari. :-P )
Ja koska olen halunnut että minut otetaan vakavasti, olen vaatinut että minut otetaan vakavasti. En ole suostunut sihteeriksi, en tytöttelyyn enkä kahvinkeittäjäksi mutta en ole myöskään kirkunut tasa-arvovaltuutettua. Asian ajaa kun nostaa jalat pöydälle ja sanoo että "Totta setä, keitäs kahvit". Harva nelikymppinen mies haluaa olla kolmikymppiselle naiselle täti. "Oikeat" feministit ei tuota hyväksy vaan olen saanut kuulla vuosia siitä miten en haasta tarpeeksi miehiä ja hyväksyn halveksuvaa huumoria etc. (Esim. "Montako sovinistia vaaditaan vaihtamaan hehkulamppu?"" Ei yhtään, huora tiskatkoon pimeässä." Miten tuo on naisia halveksuvaa, mä vaan kysyn?)
Eli tulin tänne, koska olemme samaa mieltä osasta asioita, eri mieltä osasta mutta täällä saa olla eri mieltä. Mua saa rauhassa nimitellä sossulesboksi kunhan saan itsekin puhua asioista ilman että joku suuttuu ja sensuroi. Tietenkään en aio käyttäytyä huonosti mutta eihän nyt eri mieltä oleminen ole huonosti?

Ja siis; nainen, uusperhe, yhteensä viisi lasta, demari vuodesta nolla, feministi, ateisti, nuiva.

Angelos

Quote from: Sinnalii on 03.02.2012, 20:36:09
Toisin kun edellinen kirjoittaja, minulla taas on niin että niiden kanssa jotka julkisesti tunnustautuvat hommalaisiksi tai hengenheimolaisiksi tulen ihan hyvin IRL toimeen. Idioottirasisteja en siis laske em. ryhmään.
Olen periaatteessa kait kaikkea sitä mitä perusmiehen pitäisi ns. vihata; vasemmistofeministiksi luokittelen itseni. Ongelma on vain siinä että olen isäni kasvattama; faija halusi musta naisen joka pärjää miesten kanssa (tasa-arvo) mutta ei mitään Marienne Laxenia. Niinpä mut kasvatettiin kuin poika. (HUOM!! Ei pojaksi. Faija oikeasti rakasti meitä yhtä paljon; ehkä mua eniten kun olin esikoinen

Olen siis esim. harrastanut politiikkaa ihan pennusta. (Ja olen demari. :-P )
Ja koska olen halunnut että minut otetaan vakavasti, olen vaatinut että minut otetaan vakavasti. En ole suostunut sihteeriksi, en tytöttelyyn enkä kahvinkeittäjäksi mutta en ole myöskään kirkunut tasa-arvovaltuutettua. Asian ajaa kun nostaa jalat pöydälle ja sanoo että "Totta setä, keitäs kahvit". Harva nelikymppinen mies haluaa olla kolmikymppiselle naiselle täti. "Oikeat" feministit ei tuota hyväksy vaan olen saanut kuulla vuosia siitä miten en haasta tarpeeksi miehiä ja hyväksyn halveksuvaa huumoria etc. (Esim. "Montako sovinistia vaaditaan vaihtamaan hehkulamppu?"" Ei yhtään, huora tiskatkoon pimeässä." Miten tuo on naisia halveksuvaa, mä vaan kysyn?)
Eli tulin tänne, koska olemme samaa mieltä osasta asioita, eri mieltä osasta mutta täällä saa olla eri mieltä. Mua saa rauhassa nimitellä sossulesboksi kunhan saan itsekin puhua asioista ilman että joku suuttuu ja sensuroi. Tietenkään en aio käyttäytyä huonosti mutta eihän nyt eri mieltä oleminen ole huonosti?

Ja siis; nainen, uusperhe, yhteensä viisi lasta, demari vuodesta nolla, feministi, ateisti, nuiva.

Lievää feminismiä voi vielä jotenkuten ymmärtää, mutta ei demariutta. Tervetuloa, älä kiinnitä huomiota trolleihin ja varaudu suuriin näkemyseroihin, mutta aloituksen perusteella selvinnet hyvin täällä.

Mangustin voi puolestaan miettiä myös omaa ulosantiaan. Tervetuloa.

Marius

En yleensä tässä ketjussa esittäydy, mutta nyt oli ihan pakko, taas.

Tervetuloa Mangustin. Viittaako tuo nikki mangusteihin? Jos, niin aivan loistava  ;)
Jos ei niin silti hyvä, teretulemast.

Tervetuloa Sinnalii ! Hieno esittäytyminen.

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Toni R Jyväskylästä

Moro! Olen 28-vuotias nuiva nörtti Suomen ateenasta, joka on valitettavasti viimevuosina muuttunut huolestuttavaan suuntaan. Viimeaikaiset tapahtumat (puukotus, lapiorikastus jne.) ovat nuivistaneet jo ennestään nuivaa nuorta miestä siinämäärin, että hommaforum alkoi kutsua. Kiva huomata, että on näin paljon ihmisiä, jotka ovat huolissaan maahanmuuttopolitiikasta, vaikka nähtiinhän se jo vaaleissa.

Ps. Anteeksi kauheasti huono nikkini :)

Marius

Nikkisihän on aivan mainio. Tervetuoloa.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Sunt Lacrimae

Onhan meillä tuo Einokin.

Tervetuloa vaan minunkin puolestani.
Play stupid games, win stupid prizes.

AstaTTT

Nikki on hyvä. Lämpimästi tervetuloa Hommaan!  :)

J. Lannan haamu

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 12.02.2012, 20:21:20
Moro! Olen 28-vuotias nuiva nörtti Suomen ateenasta, joka on valitettavasti viimevuosina muuttunut huolestuttavaan suuntaan. Viimeaikaiset tapahtumat (puukotus, lapiorikastus jne.) ovat nuivistaneet jo ennestään nuivaa nuorta miestä siinämäärin, että hommaforum alkoi kutsua. Kiva huomata, että on näin paljon ihmisiä, jotka ovat huolissaan maahanmuuttopolitiikasta, vaikka nähtiinhän se jo vaaleissa.

Jyväskylä on siitä upea paikka että täällä piisaa luontoa ja kaupunki on edelleen suht siisti. Parin kuukauden päästä luulen että muutama puisto kutsuu jykylän hommalaisia rentoutumaan. Käykeehän ullakolta frisbeenne ja leijanne....
Tervetuloa
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Toni R Jyväskylästä

Kiitos kaikille, lämpimästä vastaanotosta! :)

Emo

ToniRJ:lle tervetuloa keskuuteemme, ihan vasta äsken huomasin sinut toisesta ketjusta!

Sallinet, että puhe/kirjoituskielessä vähän lyhennän hienoa nikkiäsi?

vihapuhegeneraattori

Kunnon Kummeli-nick. Vähän niinkuin "Pertti Keinonen yhtyeineen", mutta enemmän Napakymppi fiilis. "Toni R. Jyväskylästä etsii menevää mimmiä tositarkoituksella Kanarianlomalle"  8)

Eiks meil ollu deittihommakin jossain  ;D
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Toni R Jyväskylästä

Quote from: vihapuhegeneraattori on 13.02.2012, 19:11:34

Kunnon Kummeli-nick. Vähän niinkuin "Pertti Keinonen yhtyeineen", mutta enemmän Napakymppi fiilis. "Toni R. Jyväskylästä etsii menevää mimmiä tositarkoituksella Kanarianlomalle"  8)

Eiks meil ollu deittihommakin jossain  ;D

Heh, joo....tiedän ettei tämä ole suomi24, mutta on yllättävän vaikeaa keksiä nikki :)

Miniluv

Quote from: J. Lanta on 12.02.2012, 21:49:02

Jyväskylä on siitä upea paikka että täällä piisaa luontoa ja kaupunki on edelleen suht siisti. Parin kuukauden päästä luulen että muutama puisto kutsuu jykylän hommalaisia rentoutumaan. Käykeehän ullakolta frisbeenne ja leijanne....
Tervetuloa

Hommakerho taas Harjulle tai muuhun sopivaan paikkaan B)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Khel

Hei kaikille.

Nuivaan joukkoonne ilmoittautuu Khel.
Olen viikon päästä 23-vuotta täyttävä PerusSuomalainen nuori, jota maahanmuuttoasiat kiinnostavat, tai itseasiassa ovat kiinnostaneet jo useita vuosia.
Foorumia jo pitkään lukeneena ajattelin viimeinkin rekisteröityä, koska saatan joihinkin asioihin ottaa kantaa mielipiteineni, tosin todennäköisempää on, että melko hiljainen tulen olemaan ja foorumin seuraaminen se pääasia tulee olemaan.

Pieksämäellä asustelen kissan kanssa, harrastuksina mm. elokuvien kerääminen (toistaiseksi kokoelmassa 313 pätkää) ja tietenkin tuo yltiörasistinen urheilulaji, eli jääkiekko.

Terveisiä velipojallekin, joka tätä foorumia lueskelee ja on myös tänne rekisteröitynyt

Ystäävällisin terveisin,
Jussi/Khel

PS. Aikomuksena on aktivoitua poliittisesti jossain vaiheessa, kunhan aikaa löytyy ja mahdollisesti PerusSuomalaisten nuorten kokouksissakin käydä haistelemassa ilmapiiriä.

Emo

Rasismikiekkoilun ystävänä toivotan Khelin tervetulleeksi ensimmäisenä!

Veikko

Kissojen ja elokuvien ystävänä toivotan minäkin Khelin tervetulleeksi!
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

dothefake

Teretulemast, Khel. Kissamiehet rules!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ike60

Quote from: Emo on 17.02.2012, 12:44:41

Itsekin olen ihmetellyt, miten tv:ssä voidaan esittää sellaista urheilulajia. Siinähän jostain mustasta tehdään objekti, jota monta miestä yrittää koko ajan lyödä pitkävartisella puuesineellä, ja sen mustan häkkiin saaminen on koko näytöksen riemukkain tapahtuma. Vaadimme valkoista kiekkoa kaukaloon!

Emo

Quote from: ike60 on 20.02.2012, 14:21:35

Itsekin olen ihmetellyt, miten tv:ssä voidaan esittää sellaista urheilulajia. Siinähän jostain mustasta tehdään objekti, jota monta miestä yrittää koko ajan lyödä pitkävartisella puuesineellä, ja sen mustan häkkiin saaminen on koko näytöksen riemukkain tapahtuma. Vaadimme valkoista kiekkoa kaukaloon!

Ja jää on värjättävä mustaksi!

ACDC - Black Ice

http://www.youtube.com/watch?v=U_FbP9ae5hs

Sunt Lacrimae

Quote from: ike60 on 20.02.2012, 14:21:35

Miten olisi abolitionistikiekko, jossa kiekko aloittaa toisen joukkueen häkissä ja toisen joukkueen tehtävänä on ronkkia se sieltä ulos ja kuljettaa keskiympyrään?
Play stupid games, win stupid prizes.

Mitzy

Ehkäpä munkin olisi syytä esittäytyä kun kerkesin jo reilu 80 viestiä naputella.
Eksyin tänne foorumille, koska kirjoituksiani lainattiin murha.infosta ja ei auttanut,kun rekata ittensä jotta pääsee antamaan hieman kommentteja tuonne esillä olleeseen latinoiden raiskaus uutiseen.
Olen yli 25-vuotias nainen,jolla on paljon kokemusta ja tietoa maahanmuuttajista,niiden kanssa työskentelystä ja elämisestä. Myöskään en ole enää täysin sinisilmäinen miten kulttuurierot vaikuttavat. Osaan olla myös kriittinen myös ulkomaalaisasioiden kanssa,vaikka joku viestieni perusteella muuta voisi ajatella.  En arvostele kylläkään ihmisiä ihonvärin tai kansalaisuuden kautta,enkä oleta asioita tai yleistä kaikkia kansoja samaan muottiin.

Olen päättänyt pysyä täällä nimettömänä, koska olen avannut sellaisia asioita täällä jo,joista kaikki eivät välttämättä ole tyytyväisiä..

Jos mut johonkin poliittisesti pitäis lykätä niin vihreisiin :P (älkää hermostuko) vaikken kaikkia vihreiden asioita täysin allekirjoita. Mutta esimerkiksi ihmisten tasa-arvoiset oikeudet kuten homojen ja lesbojen ovat lähellä sydäntä,vaikka täysin umpihetero olenkin.

Olen oikeasti hirmu ihana ihminen ja super empaattinen,vaikka joku ehkä sitä kirjoitusteni perusteella jälleen kerran epäilee ;)

Olen ollut iloinen,että täällä on ollut paljon asiallista keskustelua eikä hyökkäävyyttä hirveästi :) Kiitos tästä!

Toivottavasti jatkossakin tulee asiallisia keskusteluita :)

J. Lannan haamu

Quote from: Mitzy on 27.02.2012, 17:10:46
Ehkäpä munkin olisi syytä esittäytyä kun kerkesin jo reilu 80 viestiä naputella.
Eksyin tänne foorumille, koska kirjoituksiani lainattiin murha.infosta ja ei auttanut,kun rekata ittensä jotta pääsee antamaan hieman kommentteja tuonne esillä olleeseen latinoiden raiskaus uutiseen.
Olen yli 25-vuotias nainen,jolla on paljon kokemusta ja tietoa maahanmuuttajista,niiden kanssa työskentelystä ja elämisestä. Myöskään en ole enää täysin sinisilmäinen miten kulttuurierot vaikuttavat. Osaan olla myös kriittinen myös ulkomaalaisasioiden kanssa,vaikka joku viestieni perusteella muuta voisi ajatella.  En arvostele kylläkään ihmisiä ihonvärin tai kansalaisuuden kautta,enkä oleta asioita tai yleistä kaikkia kansoja samaan muottiin.

Olen päättänyt pysyä täällä nimettömänä, koska olen avannut sellaisia asioita täällä jo,joista kaikki eivät välttämättä ole tyytyväisiä..

Jos mut johonkin poliittisesti pitäis lykätä niin vihreisiin :P (älkää hermostuko) vaikken kaikkia vihreiden asioita täysin allekirjoita. Mutta esimerkiksi ihmisten tasa-arvoiset oikeudet kuten homojen ja lesbojen ovat lähellä sydäntä,vaikka täysin umpihetero olenkin.

Olen oikeasti hirmu ihana ihminen ja super empaattinen,vaikka joku ehkä sitä kirjoitusteni perusteella jälleen kerran epäilee ;)

Olen ollut iloinen,että täällä on ollut paljon asiallista keskustelua eikä hyökkäävyyttä hirveästi :) Kiitos tästä!

Toivottavasti jatkossakin tulee asiallisia keskusteluita :)

Tervetuloa Mitzy! Hienoa aloitekykyä tulla mukaan tänne keskusteluun. Mitäs sitten tapahtuu kun kaikki ovat ihania ihmisiä eikä pahoja ihmisiä olekaan....;)
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Emo

Samaten Mitzylle tervetuliaissanat minulta!  :)

HelmiS

Hei!

Olen Helmi S. monikulttuurikriittinen, korkeakoulutettu pitkäaikaistyötön, enkä usko enää näiden johtavien uutiskanavien puolueettomuuteen. Vastustan Euroopan liittovaltiohanketta sekä globaalia pankkien oligarkiaa.