News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

ike60

Tervetuloa forumille, HelmiS!

Quote from: HelmiS on 04.03.2012, 09:52:55
Olen Helmi S. monikulttuurikriittinen, korkeakoulutettu pitkäaikaistyötön, enkä usko enää näiden johtavien uutiskanavien puolueettomuuteen. Vastustan Euroopan liittovaltiohanketta sekä globaalia pankkien oligarkiaa.

Johtavat uutiskanavat eivät ole puolueettomia, ja syyt tähän ovat monimutkaiset. Ensinnäkin toimittajiksi on valikoitunut sekä koulutuksen että mediatalojen rekrytoinnin kautta suhteettoman paljon tietynlaisia mielipiteitä ja maailmankatsomuksia omaavia ihmisiä. Tämä maailmankatsomusten harmonia myös tuottaa toimituksiin omansalaisen sosiaalisen ilmapiirin. Toiseksi toimittajilla on paineita käsitellä tiettyjä asioita tietyllä tavalla, koska siitä kiitetään mutta poikkeamisesta seuraa negatiivisia asioita. Kolmanneksi erilaisilla ulkopuolisilla toimijoilla on omat intressinsä ajettavina, ja niitä ajetaan yleensä hienovaraisin, mutta joskus räikeämminkin keinoin; yleisiä lienevät esimerkiksi erilaisten seminaarien järjestäminen tietynlaisiin näkemyksiin sosiaalistumisen edistämiseksi, lobbailu ja muu suhdetoiminta sekä vaikkapa lehdistötiedotteiden kirjoittaminen muotoon, josta toimittajan on helppo napata otteita tekstiinsä silloin kun asiaan ei ehdi itse perehtyä. Muitakin syitä on, mutta tämän asian perusteellisempi käsittely vaatisi oman ketjunsa.

Eurooppa- ja pankkiasioista olen jossain määrin samoilla linjoilla kanssasi.  Etenkin liittovaltiohanke tuntuu perustuvan vallan kätkemiseen kansalaisilta ja vastuun sysäämiseen veronmaksajille. Liittovaltioistuminen olisi varmaankin mahdollista hoitaa tavalla jossa hyödyt olisivat tavallisille eurooppalaisille haittoja suuremmat, mutta on vaikea nähdä miten sellaiseen voitaisiin päätyä nykyisistä lähtökohdista ja toimintatavoista.

Tsemppiä työnhakuun!

Lalli IsoTalo

Olen Helmi S. monikulttuurikriittinen, korkeakoulutettu pitkäaikaistyötön, enkä usko enää näiden johtavien uutiskanavien puolueettomuuteen. Vastustan Euroopan liittovaltiohanketta sekä globaalia pankkien oligarkiaa.

Tervetuloa mukaan, Helmi S.
Olet oikeassa paikassa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

AstaTTT

Hei!

Mukava saada sinut joukkoomme. Lämpimästi tervetuloa!  :)

HelmiS

Kaunis kiitos.
Olen iloisesti yllättynyt foorumin ystävällisistä kirjoittajista! 

Defiance

Terve,

Vähän päälle parikymppinen isänmaan toivo täältä sivistyksen ja kulttuurin kehdosta, toisin sanoen Mikkelistä. Perussuomalaisia olen kannattanut koko lyhyen täysi-ikäisyyteni ajan. Jonkinnäköinen aktivoituminen politiikassa saattaisi kiinnostaa.

Ammatiltani olen maarakentaja. Inhoan työtäni. Onneksi useimmissa ravintoloissa tarjoillaan maksua vastaan alkoholia. Harrastuksiin kuuluu kevyt lukeminen, musiikki, maanpuolustus ja liikunta nyt ylipäätänsä vuodenaikojen/kiinnostuksen mukaan.

""Jokainen meistä eurooppalaisista on syntynyt kulttuuriin, joka on rasistinen"

- Anna Rastas, SK, 8.12.2012.

dothefake

Tämä maa tarvitsee nimenomaan maarakentajia, tervetuloa. Kuin myös muutkin, jota en ole erikseen toivotellut.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Emo

Uudet, tervetuloa!

Olen miettinyt, miten täällä samat "naamat" jaksavat jankata samoja juttuja kuukaudesta - ja jotkut jopa vuodesta - toiseen, mutta tässähän se selitys: tänne tulee aina uusia jäseniä! Ja taas keskustellaan  :D

dothefake

Quotesamat "naamat" jaksavat jankata samoja juttuja kuukaudesta - ja jotkut jopa vuodesta - toiseen
Jotkut tekevät tuota jopa kotonaan, jopa vuosikymmeniä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Emo

Quote from: dothefake on 06.03.2012, 00:13:35
Quotesamat "naamat" jaksavat jankata samoja juttuja kuukaudesta - ja jotkut jopa vuodesta - toiseen
Jotkut tekevät tuota jopa kotonaan, jopa vuosikymmeniä.

No äläpä muuta sano!  :o

Marius

Toivotan kaikki piilevästi miellyttävät naamat erittäin tervetulleiksi.

Ja muutkin kyllä menettelevät...
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Beebee

Tervehdys kaikille. Tulin minäkin Hommaan mukaan, siitä on minulle todella pitkään käyty naljailemassa. Tiettyjen ihmisten taholta, ovat pitäneet minua automaattisesti Hommafoorumin jäsenenä.  Nyt sitten olen täällä, huhuu. En tiedä muuttuuko elämä miksikään tämän ansiosta?

Kapinoin sitä vastaan että tavan ihmisiä  leimataan rasisteiksi. Minutkin on leimattu useaan kertaan, ei ole ollut edes syytä leimata. Se on vaan niin että kun saat sen rasistin leiman otsaasi sellaisistakin asioista mitkä ei mitenkään liity rasistisuuteen, silti olet rasisti. Aion pysytellä anonyyminä mutta silti fiksuna.

Olen täällä Pohjanmaan lakeuksilla todella rauhallisella alueella asustamassa poikani kanssa eikä meidän elämä pyöri jatkuvasti maahanmuuttoasioissa. Kokemuksia siitäkin on puoleen ja toiseen.

Suvaitsevaisto on pahinta mitä tässä maassa on tapahtunut, ei edes ulkomaalaiset aiheuta niin paljoa päänvaivaa kuin riidanhaluiset ns suvaitsevaiset.

Että terveppä vaan , tutustun alkuun mitä ja mistä täällä keskustellaan.

Terveiset Hondurasista: Jos Hakkarainen on rasisti, ei Suomessa ulkomaalaisilla ole mitään hätää.

J. Lannan haamu

Kyllä se elämä muuttuu tänne tulon jälkeen, oman sortin 'trippi' :)
Kaunis kuva sinulla, tervetuloa.

Postauksen pointti oli että eräs syy itsellenikin näihin piireihin lähtemiseen oli juuri se, että en kerta kaikkiaan jaksanut ja kyennyt katsomaan ja kuuntelemaan tuttuja kavereita jotka omaksuivat termin 'rasismi' sananvarastoonsa lähes kaikkien asioiden ympäristöön. Kyvyttömiä tiedostamaan ja havainnoimaan maailmaa. Sitä muutakin maailmaa minkä Yle ja HS 'kommunikoivat'.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Marius

( BeeBee: )

Viaton, huoleton, kesäisillä niityillä älytönnä kirmailu on nyt ohi.  ;)

Tervetuloa.

Muuten; pieniä annoksia kerrallaan, aluksi.

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Beebee

J.Lanta ja Marius kiitos kommenteista..

Eikös se ole niin että nämä ulkomaalaisetki vois ja pitäis ottaa ihan tasavertaisena, tuntuu kuitenkin että ei voi edes keskustella siten. On olo kuin puhuisi lapselle. Että pitää miettiä koko ajan mitä sitä vois sanoa. Tosin ei kaikki ole sellaisia tietenkään mutta varsinkin uudet tulokkaat kyllä. Joskus olen miettinyt onko vastaanottokeskuksessa joku informaatio heille että olettakaa kaikkien olevan rasisteja. Ja on se vaan ollut tosiasia niinkin että uskon taustallakin on väliä. Kongolaiset kristityt on helppoja , heidän kanssa ei ole mitään varottavaa mutta annas jos on muslimi niin ...esimerkiksi eräs oli tulossa kylään muslimin kanssa ja varoitti etukäteen mitä ruokaa saa olla jne. Oletin kovasti ettei ainakaan alkoholia tarvitte tarjota mutta olipaha kaljat mukana. Ja jälkeenpäin selvis muutakin mukavaa ...mutta siitä joskus tuonnempana.

Katsotaan nyt minkälaiset tripit tästä tulee..mutta normisti olen sitä mieltä että vois olla ihan omalla nimelläänkin, nyt on kuitenkin pari viime vuotta osoittanut sen ettei ainakaan maahanmuutosta uskalla puhua omalla nimellä. Eikä mua saa rasistiseksi anonyyminäkään..rasismi on jotain ihan muuta mutta kun tuntuu että ulkomaalaisista puhuminen alkaa olla tabu.
Terveiset Hondurasista: Jos Hakkarainen on rasisti, ei Suomessa ulkomaalaisilla ole mitään hätää.

AstaTTT

Tervetuloa Defiance ja Beebee. Kyllä se tästä, päivä kerrallaan.  :)

Gambina

Terve kaikille!

Tässä kohta kolomikymppinen oululainen. Yhtenä päivänä päätin ottaa itse selvän pahamaineisesta Hommafoorumista ja vielä pahamaineisemmasta Halla-Ahosta. Ei mennyt kauan kun tajusin kuinka muiden (media, muut kaltaiseni tietämättömät jne) johdattelema mielipiteissäni olin ollut, alkoi suorastaan hävettämään. Nyt, näköjään takkini kääntäneenä, päätin sitten ihan rekisteröityä. Jo on markkinat!

Olen opiskelija loppusuoralla ja entinen postilainen (n. 10 vuotta palvelusta). Harrastan näpertelyä, lukemista ja kamppailua. Pidän kissoista, viskistä ja jalkapallosta. Siinä kai ne tärkeimmät.
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.

-Winston Churchill

Emo

Tervetuloa Gambina!

Ihan normaaleja ihmisiä me täällä tosiaankin olemme, mutta kyllä tämä havainto monet on yllättänyt ennenkin!  ;D

Ja nyt sinäkin sitten olet "heitä" eli "meitä"  :flowerhat: 

(Äh, miksi kissat ja jalkapallo?  >:(  Miksei koirat ja jääkiekko!? )

Ruckafella

Yhdyn Emoon: Kissoja! Aina kissoja  >:(

Ai niin, tervetuloa, vaikken forumia mitenkään edustakaan.

Emo

Quote from: Ruckafella on 08.03.2012, 14:57:29

Omalta osaltasi edustat!

Joku oli laskenut, että minä edustan noin kuutta (6) promillea Homman viesteistä (jos oikein muistan). Sinun edustuksesi on siis noin promillen luokkaa! Yhdessä olemme kuitenkin jo melko iso promillejengi  ;D   

Gambina

Quote from: Emo on 08.03.2012, 14:52:10

Miten kerron tämän äidilleni? Entä yliopistointellektuelleille, joiden kanssa usein joudun olemaan tekemisissä? :flowerhat:
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.

-Winston Churchill

kekkeruusi

Quote from: Gambina on 08.03.2012, 15:13:19

Miten kerron tämän äidilleni? Entä yliopistointellektuelleille, joiden kanssa usein joudun olemaan tekemisissä? :flowerhat:
Natsikortti tulee heilumaan ja rasistileimat lentävät, yritä varautua.

Rubiikinkuutio

Tää on helppo! Mä tiiän tän! Koska kissat on parempia kuin koirat ja jalkapallo hienompi peli kuin jääkiekko.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Ruckafella

Quote from: Emo on 08.03.2012, 15:08:10
Quote from: Ruckafella on 08.03.2012, 14:57:29

Omalta osaltasi edustat!

Joku oli laskenut, että minä edustan noin kuutta (6) promillea Homman viesteistä (jos oikein muistan). Sinun edustuksesi on siis noin promillen luokkaa! Yhdessä olemme kuitenkin jo melko iso promillejengi  ;D   
Promillejengi :D Tätä menoa ollaan kohta prosenttijengissä :o :)

Kamalan paljon älliä tällä tittelillä. Helpointa on sanoa olevasi rasisti, se selittää kaiken. Itse käytän titteliä islamofobi, toimii!! :)

Sheo

Onko pakko kertoa? Eihän kukaan pakota kaapista ulos tulemaan?  :flowerhat:

Mutta kuitenkin, tervetuloa vaan.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Emo

Sano ihan suoraan vaan, kertaisku on parempi kuin pitkä kituminen! Ne epäilee kuitenkin kun huomaavat sinun jotenkin muuttuneen!

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 08.03.2012, 15:32:45

Tää on helppo! Mä tiiän tän! Koska kissat on parempia kuin koirat ja jalkapallo hienompi peli kuin jääkiekko.

Jos noin olisikin, mutta kun ei ole! Vastauksesi oli siis sanonko mistä? No en sano.

Rubiikinkuutio

"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Lalli IsoTalo

Quote from: Emo on 08.03.2012, 15:47:33

Sano ihan suoraan vaan, kertaisku on parempi kuin pitkä kituminen!

Älä sano, ei ole. Pysy kaapissa vaan, kunnes olet varma asiastasi.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

ikuturso

Quote from: Gambina on 08.03.2012, 14:46:07
Olen opiskelija loppusuoralla ja entinen postilainen (n. 10 vuotta palvelusta). Harrastan näpertelyä, lukemista ja kamppailua. Pidän kissoista, viskistä ja jalkapallosta. Siinä kai ne tärkeimmät.

Hmm. Miksi siis Gambina... Eikö Ardbeg tai Bowmore olisi istunut paremmin?

Ei siinä mitään. Tervetuloa toivottaa mallasviskin ystävä.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Saippuakupla

Quote from: ikuturso on 08.03.2012, 22:47:46
Quote from: Gambina on 08.03.2012, 14:46:07

Hmm. Miksi siis Gambina... Eikö Ardbeg tai Bowmore olisi istunut paremmin?

Ei siinä mitään. Tervetuloa toivottaa mallasviskin ystävä.

-i-

Lasissa nyt Ardbeg Uigeadail -> ehkäpä parasta Ardbegia, jota on tullut maisteltua.  :D