News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

mikkoellila

Quote from: mutsis on 22.05.2011, 17:59:17
entäs ne maahanmuuttajien lapset, jotka parhaassa tapauksessa ovat täällä syntyneet, koulunsa käyneet ja tähän kulttuuriin kasvaneet? Mikä on viidentoista- kahdenkymmenen vuoden päästä heidän asemansa suomalaisessa työelämässä? Kyllähän me suomalaiset edelleen hippasen nihkeitä ollaan lisääntymään, vaikka syntyvyys onkin viime aikoina ollut kasvussa. Käsittääkseni aika monet näistä mamu-taustaisista lapsista ja nuorista (varsinkin tytöistä!) ovat hyvinkin motivoituneita opiskelemaan ja kouluttautumaan.

Maahanmuutto aiheuttaa valtavia kustannuksia suomalaisille veronmaksajille; on täysin epärealistista olettaa, että kehitysmaista tulleista maahanmuuttajista olisi koskaan mitään hyötyä Suomen yhteiskunnalle:

QuoteAsylsökande i skolåldern sätts på skolbänken så snart de genomgått en hälsoundersökning. Vasa vill gärna vara ett modellexempel på hur man på några år ger tonåriga analfabeter förutsättningar för yrkesstudier.

Herää kysymys, miten lukutaidottomille teini-ikäisille voidaan "antaa" edellytyksiä ammatillisiin opintoihin, työllistymiseen tai muuhun yleiseen elämänhallintaan, esim. asunnon hankkimiseen, puhelin- ja sähkölaskujen maksamiseen, matkustamiseen, sosiaalisten suhteiden muodostamiseen jne.

Mielestäni on täysin selvää, että lukutaidottomilla teini-ikäisillä ei ole mitään edellytyksiä pärjätä modernissa länsimaisessa yhteiskunnassa.

Thorsin, Wallinin, Vanhasen, Kataisen, Halosen ym. multikulti-ideologiaa kannattavien vallanpitäjien harjoittama ulkomaalaispolitiikka on kuitenkin sellaista, että Suomeen tulvii nimenomaan lukutaidottomia kehitysmaalaisia sankoin joukoin.

Näistä lukutaidottomista kehitysmaalaisista ei ole Suomelle mitään hyötyä. Lukutaidottomista kehitysmaalaisista on Suomelle vain haittaa.

QuoteI dag är det tisdag och klockan är 11, gissar femtonåriga Yasmin Hassan på en knagglig blandning av finska och engelska. Klockan är två och den här onsdagen är Hassans första skoldag någonsin; inte bara i Vöyrinkaupungin koulu.

Jos ihminen ei 15-vuotiaana tunne kelloa tai viikonpäiviä, miten hänestä koskaan voisi tulla hyödyllinen yhteiskunnan jäsen?

Jos ihminen on 15-vuotiaana koulussa ensimmäistä kertaa elämässään, miten hän voi koskaan integroitua moderniin, järjestäytyneeseen suomalaiseen yhteiskuntaan?

Ei mitenkään. Tietenkään.

Jonkun pitäisi kertoa tämä Astrid Thorsille ym. monikulttuurisuusfanaatikoille, jotka haluavat Suomeen jatkuvasti lisää, lisää ja lisää näitä lukutaidottomia kehitysmaalaisia eli täysin integroitumiskyvyttömiä ihmisiä.

QuoteHennes lärare Raija Laaksonen försöker hitta vägen till ett gemensamt språk med matematiska övningar, matematiklärare som hon är. Genom att låta eleverna i den förberedande klassen mäta och dra streck närmar hon sig det som varje finländare bör kunna: betala för inköp, tolka termometern och hålla tider.

Toistan itseäni, mutta se johtuu tässä uutisartikkelissa toistuvista järkyttävistä jutuista: jos joku ei 15-vuotiaana osaa maksaa ostoksia kaupassa tai lukea lämpömittaria, miten sellainen ihminen pystyy toimimaan nykyaikaisessa yhteiskunnassa?

En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

hyperbeli

Quote from: mutsis on 22.05.2011, 17:59:17
[...]
Mutta entäs ne maahanmuuttajien lapset, jotka parhaassa tapauksessa ovat täällä syntyneet, koulunsa käyneet ja tähän kulttuuriin kasvaneet? Mikä on viidentoista- kahdenkymmenen vuoden päästä heidän asemansa suomalaisessa työelämässä? Kyllähän me suomalaiset edelleen hippasen nihkeitä ollaan lisääntymään, vaikka syntyvyys onkin viime aikoina ollut kasvussa. Käsittääkseni aika monet näistä mamu-taustaisista lapsista ja nuorista (varsinkin tytöistä!) ovat hyvinkin motivoituneita opiskelemaan ja kouluttautumaan.

Muistan lukeneeni tutkimuksen, jonka mukaan tanskalaisisten maahanmuuttajien jälkeläisistäkin n. 75 % ei osaa lukea peruskoulun päättäessään. Joka tapauksessa Euroopan ghetoissa (esim. Ranskassa) kytee syrjäytymisen ja rotuvihan aikapommi muslimien ja afrikkalaisten kollektiiveissa jopa neljännen sukupolven kohdalla.

Sen sijaan argumenttisi kyllä pätee länsimaiselle tai aasialaiselle (pl. muslimit) maahanmuutolle.

Niin ja jatketaan tosiaan jossain muualla, ettemme saa paheksuvia katseita modeilta.

valkovuokko

Hei hommalaiset

Uskaltauduin rekisteröitymään, vaikka ilmeisesti olen aika poikkeava tällä sivustolla.
Olen täysi-ikäinen ja ehkä hiukan kai jo höpsähtänytkin, kun olen ihastuneena seurannut fiksujen hommalaisten keskustelua! Tuntuu, että tämä paikka on melkein ainoita paikkoja tämän päivän Suomessa, jossa käydään yhteiskunnallista keskustelua innostuneesti ja vakavasti, vaikka huumoria myös viljellen.

Olen akateemisesti koulutettu virkanainen. Aikuisten lasten äiti.

Tällä hetkellä minua eniten kiinnostaa vaikuttaa siihen, että pakkoruotsi muutetaan vapaaehtoiseksi ja suomen kielestä tehdään maamme ainoa virallinen kieli

ilmari3.

Quote from: valkovuokko on 22.05.2011, 19:55:51
Hei hommalaiset

Uskaltauduin rekisteröitymään, vaikka ilmeisesti olen aika poikkeava tällä sivustolla.
Olen täysi-ikäinen ja ehkä hiukan kai jo höpsähtänytkin, kun olen ihastuneena seurannut fiksujen hommalaisten keskustelua! Tuntuu, että tämä paikka on melkein ainoita paikkoja tämän päivän Suomessa, jossa käydään yhteiskunnallista keskustelua innostuneesti ja vakavasti, vaikka huumoria myös viljellen.

Tällä hetkellä minua eniten kiinnostaa vaikuttaa siihen, että pakkoruotsi muutetaan vapaaehtoiseksi ja suomen kielestä tehdään maamme ainoa virallinen kieli

Välkommen

MVH

Ilmari

hyperbeli

Quote from: valkovuokko on 22.05.2011, 19:55:51
Hei hommalaiset

Tervetuloa, mukavaa että uskaltauduit joukkoomme sankkaan. Kaikki me täällä ollaan vähän poikkeavia, eli ihan hyvin sovit mukaan...  ;)

ana63

Siviilissäkin olen Ana ja samalla nimellä joka helkutin paikassa kutsutaan..., joskus vaimo kutsuu saamarin hulttioksi!Olen noin 50v äijä ja ihmisten mielestä Punk.Omistan vahvat mielipiteet niistä asioista, josta olen kiinnostunut.Lueskelin tätä HOMMAA ja pidin.Mielestäni "Sana rasistit" ovat saaneet ylivallan.Ei saa sanoa niin, ei näin....Asioilla ei ole enää oikeita nimiä ja totuus hämärtyy samaan tahtiin kuin eriarvoisuus lisääntyy.Tiedän, että kehumalla saa anteeksi/paskaisen kielen, mutta näitä foorumeita tarvitaan.Meillä on kohta 100 000 ihmistä, jotka eivät tyydy keskustelemaan.Paljonko heitä tarvitaan, että Suomi heräisi?Yksilönvapauden nimissä haluan että Suomalaisten ääni kuuluu.Ei Isoisämme/tai iso*monta isämme tätä maatamme rakentaneet muuten kuin lapsilleen.Missä on arvostus ja kunnioitus heidän arvojaan(Maamme arvoja) kohtaan?Olisi ihanaa elää... maassa jossa tavallinen duunari saisi olla ylpeä itsestään. Ps.(En ole koulun jälkeen puhunut sanaakaan ruotsia ja enkä puhu!)  Kiitän ja kumarran.

C-Nile

Itse olen kolmekymppinen nuiva neurotieteilijä. Olen lukenut hommaa pidemmän aikaa, mutta rekisteröidyin vasta hiljattain. Heräsin aikoinaan kun alkoi satelemaan uutisia palavista autoista, raiskauksista jne. ja mietin eikö kukaan näe mihin kehitys voi johtaa. Jotkut näköjään näkevät ja hyvä niin. Scriptaa aloin lukemaan median ansiosta, kiitos hesari ja muut!
All things are impermanent. This is the law of life and extinction.

paakarikukko

Iltaa. Minä olen nelikymppinen, työssäkäyvä perheenisä, jolla on punainen tupa ja perunamaa, tallissa auto ja nurkissa lasten ja vaimon lisäksi hirmuinen hurtta. Salossa liehuu lippu silloin kun on liputuspäivä.

Olen maahanmuuttokriittinen niiltä osin, kun se on ns. "humanitääristä", kannatan "maassa maan tavalla" -ajatusta, ja suhtaudun varauksella länsimaisen ja islamilaisen kulttuurin yhteensopivuuteen.

Kannatan kovempia rangaistuksia etenkin lasten hyväksikäyttäjille, raiskaajille ja rattijuopoille, ja suosin maastakarkoitusta rikoksista tuomituille maahanmuuttajille, väriin, rotuun, uskontoon, alkuperäismaahan tai puoluekirjaan katsomatta.

Olen ateisti, ja suhtaudun kriittisesti kirkon ja uskontojen rooliin yhteiskunnassa ja politiikassa. Kannatan homoliittoja ja homoparien adoptio-oikeutta, sukupuolten välistä tasa-arvoa, yksilön- ja sananvapautta, Tampereen Ilvestä, pakkoenglantia sekä terveen järjen puitteissa erinäisiä viheraatteita.

Lalli IsoTalo

Quote from: cp15 on 19.05.2011, 14:22:09
Scriptaan tutustuttuani löysin tämän paikan ja täässä sitä nyt ollaan.

Ihan oikeassa paikassa ... tervetuloa cp15!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: ana63 on 24.05.2011, 17:47:40
Siviilissäkin olen Ana ja samalla nimellä joka helkutin paikassa kutsutaan..., joskus vaimo kutsuu saamarin hulttioksi!

Ana perskules, sähän kiroilet ihan samperisti, mutta tervetuloa kuitenkin![/quote]
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: C-Nile on 24.05.2011, 18:15:48
Itse olen kolmekymppinen nuiva neurotieteilijä.

Neurotieteilijä! Asiaa! Tervetuloa!

C-Nile, minkä osaston neuroduunareita olet, jos saan kysyä? Olen itse viime aikoina ollut aika kiinnostunut aivoasioista, johtuen neuromarkkinoinnista ja Brain Rules -kirjasta (http://www.brainrules.net/).

Edellisessä pannaan piuhat päähän, ja testataan, miten eri mainoksen osat vaikuttavat ostopäätöksen tekemiseen. Esimerkiksi Sony -telkkarin mainos, jossa oli pomppivia palloja: siinä oli sammakko. Jos se otettiin mainoksesta pois, ostohalukkuus heikkeni. Neuromarkkinoinnin hieno piirre on se, että se pystyy kertomaan myykö sammakko myy enemmän väritelkkareita vai ei, mutta ei pysty selittämään miksi näin on. Se siis toimii käytännössä, mutta ei teoriassa!

Jälkimmäisessä helppoheikin oloinen tyyppi kertoo hyvin selkeästi ja ymmärrettävästi, mikä saa aivot tikittämään ja toimimaan.

C-Nile?
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

C-Nile

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.05.2011, 22:26:14
Quote from: C-Nile on 24.05.2011, 18:15:48
Itse olen kolmekymppinen nuiva neurotieteilijä.

Neurotieteilijä! Asiaa! Tervetuloa!

C-Nile, minkä osaston neuroduunareita olet, jos saan kysyä? Olen itse viime aikoina ollut aika kiinnostunut aivoasioista, johtuen neuromarkkinoinnista ja Brain Rules -kirjasta (http://www.brainrules.net/).

Edellisessä pannaan piuhat päähän, ja testataan, miten eri mainoksen osat vaikuttavat ostopäätöksen tekemiseen. Esimerkiksi Sony -telkkarin mainos, jossa oli pomppivia palloja: siinä oli sammakko. Jos se otettiin mainoksesta pois, ostohalukkuus heikkeni. Neuromarkkinoinnin hieno piirre on se, että se pystyy kertomaan myykö sammakko myy enemmän väritelkkareita vai ei, mutta ei pysty selittämään miksi näin on. Se siis toimii käytännössä, mutta ei teoriassa!

Jälkimmäisessä helppoheikin oloinen tyyppi kertoo hyvin selkeästi ja ymmärrettävästi, mikä saa aivot tikittämään ja toimimaan.

C-Nile?

En uskalla vielä eksplisiittisesti sen tarkemmin paljastaa. Sanotaan nyt näin, että Science ja Nature kuuluvat suosikkilehtiini. Tiede on aina (siitä lähtien kun muistan mitään) kiinnostanut.

Ja joo, olen oikeasti vasta semiseniili.

ike60

Tervetuloa, ana63 ja muut uudet!

Quote from: ana63 on 24.05.2011, 17:47:40
Olisi ihanaa elää... maassa jossa tavallinen duunari saisi olla ylpeä itsestään.

Ennen Suomessa jokainen sai olla ylpeä itsestään, joka vain teki työnsä hyvin, riippumatta mitä (laillista) työtä se oli. Tämä luterilainen työn kunnioitus on jostain syystä viime vuosikymmeninä vähentynyt, mutta on sitä silti jäljelläkin. Ainakin itse arvostan jokaista, jonka työssä on aikaansaannokset ja laatu kohillaan.

Lalli IsoTalo

C-Nile, minkä osaston neuroduunareita olet, jos saan kysyä?

Quote from: C-Nile on 24.05.2011, 22:44:55
En uskalla vielä eksplisiittisesti sen tarkemmin paljastaa.

Ymmärrän. Kysynpä nyt vielä yhden asian: Googlen omistajilla on visio, jossa Google kytketään suoraan aivoihin, ja samalla aivoihin kytkettäisiin myös keinoäly. Suostuuko kristallipallosi antamaan mitään ennustetta, milloin tämä tulisi olemaan teknisesti mahdollista -- vai onko se jo?
— Missä N, siellä R

C-Nile

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.05.2011, 23:17:59
C-Nile, minkä osaston neuroduunareita olet, jos saan kysyä?

Quote from: C-Nile on 24.05.2011, 22:44:55
En uskalla vielä eksplisiittisesti sen tarkemmin paljastaa.

Ymmärrän. Kysynpä nyt vielä yhden asian: Googlen omistajilla on visio, jossa Google kytketään suoraan aivoihin, ja samalla aivoihin kytkettäisiin myös keinoäly. Suostuuko kristallipallosi antamaan mitään ennustetta, milloin tämä tulisi olemaan teknisesti mahdollista -- vai onko se jo?

Toistaiseksi neuroimplantteja ollaan käytetty lähinnä parkinsonin taudin hoidossa vahvistamaan yleistä signaaliaktiviteettia ja tämä toimii todella hyvin. Rotilla ollaan kokeiltu keinotekoista hippocampusta (laajempi aivojen osa, joka on oppimisen kannalta olennainen, vaurioituu esim. muistihäiriöissä, alzheimer jne.). Transkraniaalisella magneettistimulaatiolla ollaan pystytty vaikuttamaan ihmisten ajatuksiin, mutta tämä on vielä melko epätarkkaa puuhaa (samalla menetelmällä pystytään mm. nopeuttamaan oppimista). Mitään aika-arvioita on hankala heittää, mutta näkisin että Googlen visio on mahdollinen.

Lalli IsoTalo

Quote from: C-Nile on 25.05.2011, 12:39:15
Mitään aika-arvioita on hankala heittää, mutta näkisin että Googlen visio on mahdollinen.

Kiitos! Jatketaan joskus toiste "aivoketjussa", täällä muistaakseni oli jossain sellainenkin.
— Missä N, siellä R

Miniluv

Tervetuloa mukaan !

Foorumin mainonta on näköjään suvisvetoista ;D Tässä toinen tapaus.

QuoteHuvittavana yksityiskohtana kerrottakoon, että edustamani impivaaralaiset mielipiteet ovat kuulemma kuin suoraan Halla-ahon kirjoituksista tai Hommaforum-palstalta. No, en ollut niistä ennen kuullutkaan, joten tutustuin asiaan. Kiitoksia vihjeestä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

laura6

Kirjoitin äsken pitkän esittelyn itsestäni ja kun yritin lähettää sen, istunto oli vanhentunut ja viesti hävisi. En jaksa tehdä enää samaa uudelleen. Eli lyhyesti: Olen entinen viherfeministi. Nykyinen nuiva. Ateisti. En pidä siitä että Suomea ei arvosteta vaikka Suomi on maailman paras maa. Ulkomailla asuessani koin monikulttuurisuuden huonot puolet. Kun yritin keskustella monikulttuurisuuden mahdollisista negatiivisista vaikutuksista, minut leimattiin rasistiksi.Onneksi löysin Homman.
No fate.

Veli Karimies

Quote from: laura6 on 26.05.2011, 14:54:32
Kirjoitin äsken pitkän esittelyn itsestäni ja kun yritin lähettää sen, istunto oli vanhentunut ja viesti hävisi. En jaksa tehdä enää samaa uudelleen. Eli lyhyesti: Olen entinen viherfeministi. Nykyinen nuiva. Ateisti. En pidä siitä että Suomea ei arvosteta vaikka Suomi on maailman paras maa. Ulkomailla asuessani koin monikulttuurisuuden huonot puolet. Kun yritin keskustella monikulttuurisuuden mahdollisista negatiivisista vaikutuksista, minut leimattiin rasistiksi.Onneksi löysin Homman.

Moi laura6. Kannattaa ruksata tuonne kirjautumisen yhteydessä hieman pitempi aika kuin 1 tuntia, niin ei käy tuommoisia istunnon vanhenemisia.

Nauris

Tervetuloa Laura ja kaikki muut uudet hommalaiset. Varsinkin naisia on mukava nähdä.

Mulle kävi tänään vähän samalla tavalla, mutta se aiheutui tuosta nettiselaimen vasemmassa yläkulmassa olevasta taaksepäin nappulasta, koska lueskelin muita viestejä. Sitten tuli tehtyä linkkiä klikatessa moka ja tästä syystä en enää päässyt eteenpäin painikkeella takaisin jatkamaan viestin kirjoittamista.

Tämä taaksepäin nappula olisi varmaan tuonut sinun tapauksessa pitkän viestisi takaisin.

Jotta jatkossa näin ei tapahdu, niin siihen varmaan hyvä ratkaisu on Textarea Cache lisäosa firefoxiin, jonka juuri asensin omaan selaimeeni.

Google Chrome

Louhi

Quote from: laura6 on 26.05.2011, 14:54:32
Kun yritin keskustella monikulttuurisuuden mahdollisista negatiivisista vaikutuksista, minut leimattiin rasistiksi.Onneksi löysin Homman.
Been there, done that.

Tervetuloa.
Ärsyttää.

Elemosina

Quote from: nuivasdf on 26.05.2011, 14:43:21
Nuivaa päivää.
Tämäpä loistava tervehdys, täytyy ottaa käyttöön! :)

Tervetuloa vaan nuivasdf ja laura6. Laura6, minullakin oli riittämiin monikulttuurisia kokemuksia ulkomaan vuosinani ja kun Suomeen palasin tätä minäkin ihmettelin. Allekirjoitan myös tämän lausumasi:
Quote from: laura6En pidä siitä että Suomea ei arvosteta vaikka Suomi on maailman paras maa.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

ukkometso

Ehkä on kohteliasta  esittäytyä vaikka olen  joskus "takavuosina" esittäytynyt  niin ehkä on syytä laittaa esittely  uuden tulemisen kunniaksi uudelleen:

Olen  itsenäinen ajattelija Pohjanmaan lakeuksilta.  Olen  aktiivinen  politiikan seuraaja ja olen aina  ollut sitä mieltä,että  maamme maahanmuuttopolitiikka(kin) on semmoinen tabu, että Neuvostoliiton kritisoiminen ei ollut aikoinaan niin suuri "rikos" kuin tämä politiikan lohkon. En väitä olevani mikään asiantuntija, mutta olen todennut että maalaisjärjellä pääsee ainakin alkuun ja mielipiteitä löytyy asiaan kuin asiaan mutta en väitä olevani aina oikeassa  ;)
Nerouden ja typeryyden ero?

Neroudella on rajansa.

mikkoellila

Olen Mikko Ellilä. Olen 34-vuotias valkoinen lihaasyövä heteromies. Asun Turussa.

Uskon objektiiviseen todellisuuteen, rationaaliseen ajatteluun ja tieteellisiin tutkimustuloksiin.

Kannatan modernia länsimaista sivilisaatiota, oikeusvaltiota, yksityistä omistusoikeutta ja vapaata markkinataloutta.

Vastustan monikulttuurisuusideologiaa, islamia ja poliittisesti epäkorrektien tosiasioiden sensurointia.

En usko homeopatiaan, Jeesukseen tai Joulupukkiin. En juo Reilun kaupan kahvia enkä syö Reilun kaupan banaaneja. En boikotoi Nestléä. En vastusta ydinvoimaa.

En kannata Suomen liittymistä miinakieltosopimukseen; kannatan maanpuolustusta, joten vastustan maanpuolustuksen tuhoamista maanpetoksellisella miinakieltosopimuksella.

En kannata prostituution kriminalisointia. Kannatan aikuisten ihmisten keskinäistä vapaaehtoista seksuaalista kanssakäymistä. En kannata seksististen mainosten sensurointia. En kannata homoilun tai lesboilun kutsumista avioliitoksi. En kannata lasten antamista homoille ja lesboille. En kannata feministien huuhaateorioita, joiden mukaan sukupuoli on vain sosiokulturaalinen konstruktio.

En kannata naiskiintiöitä, maahanmuuttajakiintiöitä tai muuta ns. positiivista diskriminointia. En kannata homojen hehkuttamista ihquina ja trendikkäinä stailaajina.

Vastustan Alkon monopolia, tv-lupamaksuja, maataloustukia, kehitysapua, monikulttuurisuusideologiaa, islamia ja poliittisesti epäkorrektien tosiasioiden sensurointia (ks. esim. median reaktiot Tatu Vanhasen ja Richard Lynnin tutkimuksiin tai Nobel-palkitun DNA-tutkijan James Watsonin lausuntoihin).
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Topi Junkkari

Enpä ole aiemmin kirjoittanut tähän ketjuun, mutta nyt on pakko, kun Mikon kaltainen vanha konkari tulee esittäytymään.

Minä olen 37-vuotias ja asun Helsingissä. Kaiken muun voitte leikkaa-liimata suoraan Mikolta. Hän ei esittänyt yhtään mielipide- tai arvokysymystä, josta olisin eri mieltä.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Lalli IsoTalo

Quote from: mikkoellila on 26.05.2011, 19:39:58
Olen Mikko Ellilä.

Terve täällä oltuasi, Mikko! Olet kova sälli.

QuoteOlen 34-vuotias valkoinen lihaasyövä heteromies. Asun Turussa.

Vaikka olen juoniorikaappihompanssi, rohkenen toivottaa sinut terveolleeksi. Pätevyyteni on seuraava:

- Olen voittanut Suomen valtion oikeusjutussa (tv-lupatarkastajaa ei tarvitse päästää sisään).
- Olen valkoisempi kuin sinä (sairastan pigmenttihäiriötä).
- Asun nykyisessä pääkaupungissa.

Olen kaikesta samaa mieltä kanssasi, paitsi:

- Homeopatiaan minulla ei ole toistaiseksi kantaa
- Jeesukseen minulla ei ole erityisen kielteistä kantaa (olen kirkosta olen eronnut)
- En ymmärrä, miksi kiinalaisnaiset lesboilevat mainoksissa, joissa yritetään myydä vaatteita suomalaisille.
- Olen valmis kuuntelemaan ehdotuksia, joiden tarkoitus on suosia paikallista elintarviketuotantoa, ja syrjiä kaikkia e-lisäaineita elintarvikkeissa.

Jatka Mikko hyvää duuniasi täällä!

EDIT
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Topi Junkkari on 26.05.2011, 20:15:04
Minä olen 37-vuotias ja asun Helsingissä. Kaiken muun voitte leikkaa-liimata suoraan Mikolta.

Topi, prkle! Terveoloa! Rikos kannattaa liian hyvin tässä maassa, sitä voisimme ehkä vielä painottaa.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Kaapo on 26.05.2011, 20:38:46
Olen Kaapo Varsinaisesta-Suomesta ja meno täällä on varsinaista.

Moikka Kaapo ja terveoloa!

Olen itsekin jonkinlaisissa tarkkailuasemissa persujen suhteen, vaikka Jussin suhteen homma onkin selvä kuin pläkki.
— Missä N, siellä R

Noottikriisi

Quote from: Lalli IsoTalo on 26.05.2011, 21:08:46

Olen kaikesta samaa mieltä kanssani, paitsi:

- Homeopatiaan minulla ei ole toistaiseksi kantaa
- Jeesukseen minulla ei ole erityisen kielteistä kantaa (olen kirkosta olen eronnut)
- En ymmärrä, miksi kiinalaisnaiset lesboilevat mainoksissa, joissa yritetään myydä vaatteita suomalaisille.
- Olen valmis kuuntelemaan ehdotuksia, joiden tarkoitus on suosia paikallista elintarviketuotantoa, ja syrjiä kaikkia e-lisäaineita elintarvikkeissa.

Jatka Mikko hyvää duuniasi täällä!

Ellilä on nero mutta näistä olen Lallin kanssa samoilla linjoilla (kirkosta en ole vielä eronnut mutta sekin on edessä jos mokutus jatkuu).

Ja tervetuloa minunkin puolestani uudemmille osallistujille. :)

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?