News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

veini

Quote from: fincum on 13.05.2011, 12:10:13
Quote from: ike60 on 12.05.2011, 21:54:40
Harva täällä koko elämäänsä tähän satsaa...

Aika helvetisti olen täällä varsinkin työaikaa kuluttanut.

Ja silti pidät ulkomaalaistaustaisia laiskoina työnvieroksujina. Minä olen espoolainen opettaja, enkä millään tavoin vastusta sitä, että koulussamme on paljon maahanmuuttajien lapsia. Minusta he käyttäytyvät paremmin kuin suomalaislapset ja uskon, että heistä tulee hyviä ja sinua ahkerampia suomalaisia.

AstaTTT

Quote from: veini on 26.05.2011, 22:11:45

Ja silti pidät ulkomaalaistaustaisia laiskoina työnvieroksujina. Minä olen espoolainen opettaja, enkä millään tavoin vastusta sitä, että koulussamme on paljon maahanmuuttajien lapsia. Minusta he käyttäytyvät paremmin kuin suomalaislapset ja uskon, että heistä tulee hyviä ja sinua ahkerampia suomalaisia.

Heikoilla tiedoillapa sitä uskoja luodaan. Tervetuloa, joka tapauksessa.  :D

Marius

Oletko suomalainen?
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Lalli IsoTalo

Lipsuu, lipsuu. >:( Haluaako Veini esittäytyä?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

veini

Quote from: Marius on 26.05.2011, 22:20:21

Oletko suomalainen?

Pidän itseäni suomalaisena, fast mitt mordesmål är svenska.

veini

Minä pidän suomalaisista ihan siinä missä muistakin kansallisuuksista. En tee mitään eroa etnisen taustan tai kielen perusteella. Jokaisessa kansallisuudessa on sekä hyviä, että huonoja ihmisiä. Arvostukseni perustuu yksilöihin.

Marius

Itse syöttäisin Veiniä mieluusti. ;) Ei vaiskaan, vaan oikeasti; pysy kanavalla vaan, Veini, ei tää oikeasti ole niin vakavaa. Mielipiteet ovat sallittuja. Varsinkin "opettajien" näkökulmat ovat aina mielenkiintoisia. Liity "joukkoon tummaan".

Ps. Veinihän on tietysti nainen, onhan...?

paakarikukko

Lisättäköön omalta osaltani vielä se syy, miksi tänne eksyin.

Suurimman osan elämästäni olen viettänyt politiikkaa vältellen, ja tunnustan vuosia sitten äänestäneeni erästä vihreiden ehdokasta vain sillä perustella, että tällä tytöllä oli kivat tissit. Nyt kuitenkin on toveripiireissä (koostuu lähinnä toimittajista yms. media-alan ihmisistä) saanut kuunnella hirveää jytkyporua persuista, Halla-ahosta ja muusta kummallisesta kyllästymiseen asti ja reippaasti yli. Oli sitten pakko ottaa selville, että mikä helevetin viisipäinen lapsia syövä ilmestyskirjan hirviö se Halla-aho oikeasti olikaan.

Ilmeisesti minä olenkin sitten nuiva. Kai se on sitten pakko aikuistua, ja äänestää jatkossa ihan vakavissaan.

Lalli IsoTalo

Quote from: paakarikukko on 26.05.2011, 23:48:27
Ilmeisesti minä olenkin sitten nuiva.

Vaikeinta on itsensä tunteminen.

Quote"The most difficult thing in life is to know yourself."
-- Thales of Miletus (Ancient Greek Philosopher, 634 BC-546 BC)

— Missä N, siellä R

Tasapainorealisti

Heippa,

Olen Tasapainorealisti, "nuivakrittinen" Kokoomuslainen parikymppinen internettrolli. Löysin tämän sivuston tutustuttuani Halla-ahon Scripta-blogiin ennen viime kunnallisvaaleja. Perussuomalaisista kiinnostuin ilmiönä viime eduskuntavaalien jälkeen. Yritän olla ihimisiksi sillä välin, kuin grindaamisen tauoillani sekä lomassa ehdin. Välillä se on vaikeaa, mutta moderaattorit sitä tarvittaessa paimentavat, ja pahimmilta ylilyönneiltä vältytään.

Miniluv

Siistin vähän. Ketju on esittäytymistä varten. Kinaamista varten on muu foorumi ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

matcauthon

Tervehdys,
aikani foorumia anonyyminä selailleena päätin lopuksi virallisesti rekisteröidä nuivuuteni. Mihinkään puolueeseen en virallisesti kuulu, mutta olen kaappikokoomuslainen ja lievästi pettynyt puolueen nykypäiväiseen linjaan erilaisissa arvokysymyksissä.
Ikää on 25 vuotta ja politiikasta olen koko pienen ikäni ollut kiinnostunut. Offtopicina mainittakoon, että rautalanka-musiikki on erityisen lähellä sydäntäni..

Valssi

Minä olen Valssi ja nuiva. Olen lueskellut Hommaa jo kokolailla pitkään, mutta osoittaakseni ajamallenne maahanmuuttokriittisyydelle tukea päätin kirjautua. Aktiivikirjoittajana tuskin tulen profiloitumaan, enkä kentälläkään käy ovenpönkkää kummoisemmaksi toimijaksi, mutta äänestän vimmaisesti.

Go Homma!

No enhän minä ilkeyttäni!

Boozehound

Olen 23-vuotias Satakuntalainen nuiva, kuten edellinen tuskin
paljoa tulen kirjoittamaan, kun aina joku on samat ajatukset
kirjoittanut paremmassa muodossa kuin mihin itse kykenee.
Scriptaa lukenut useamman vuoden, Hommaa seurannut vasta vuoden.
Rekisteröinnin syyksi täytyy myöntää lähinnä Hauskat Kuvat-thread.

Lalli IsoTalo

Quote from: Tasapainorealisti on 27.05.2011, 00:29:13
Heippa,
Olen Tasapainorealisti, "nuivakrittinen" Kokoomuslainen parikymppinen internettrolli.

Tervetuloa Tasapainorealisti!

"Nuivakriittinen", rullalautaileva kokoomuslainen. Liittyykö tasapainorealistisuus tähän laudan päällä taiteiluun?

Sinulla on jo 258 viestiä ja lisää tulee koko ajan. Olet siis ollut ihmisiksi tällä, niin kuin uhkailitkin. Hienoa!

Mutta mitäs tämä "nuivakriittisyys" nyt sitten on, haluatkos avautua?
— Missä N, siellä R

Marius

Quote from: Boozehound on 30.05.2011, 21:30:10
Olen 23-vuotias Satakuntalainen nuiva, kuten edellinen tuskin
paljoa tulen kirjoittamaan, kun aina joku on samat ajatukset
kirjoittanut paremmassa muodossa kuin mihin itse kykenee.
Scriptaa lukenut useamman vuoden, Hommaa seurannut vasta vuoden.
Rekisteröinnin syyksi täytyy myöntää lähinnä Hauskat Kuvat-thread.

Ei kannata aliarvioida itseään. Luulenpa, että kykenet kirjoittamaan hienosti, koska olet Satakunnasta. ;D Ja mitä muista, jos on sanottavaa... ;)

Lalli IsoTalo

Quote from: matcauthon on 29.05.2011, 21:04:12
Tervehdys,
...päätin lopuksi virallisesti rekisteröidä nuivuuteni.

Tervetuloa, matcauthon! Tämä on sitten siviilivihkiminen.

QuoteOfftopicina mainittakoon, että rautalanka-musiikki on erityisen lähellä sydäntäni..

Pidän itsekin tuosta hyvän tuulisesta musiikin lajista, jota kuunnellessani stereoni menevät jostain syystä lähes aina vaihevirheeseen, ja laulu katoaa kuulumattomiin.  :roll: 8)

Jaahas. Katsotaanpas vielä Mat, mitä Wiki kertoo sinusta:

QuoteMatrim "Mat" Cauthon is a fictional character in Robert Jordan's fantasy series The Wheel of Time. He is one of the primary protagonists and has moved over the course of the series from his beginnings as a mischievous farm lad into the role of a powerful, shrewd and successful general and commander of armies despite his dissolute and irreverent approach to life.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Valssi on 30.05.2011, 17:13:41
Minä olen Valssi ja nuiva.

Tervetuloa Valssi! Tuo "Valssi ja Nuiva" kuulostaa oudon hyvältä. Tajusin juuri, vähän ennen nukahtamista, että kyllähän tuosta nimi tulee. Ensin paukulle, sitten lapselle. :roll: ;D

"Hei! Minun nimi on Nuiva Virtanen. Olen 7 vuotta vanha."

Quote...äänestän vimmaisesti.

Olen aina ollut sitä mieltä, että äänestämisestä pitäisi antaa myös tyylipisteitä .. vimmaisesta äänestämisestä saisi huippupisteet, flegmaattisesta ei!

Sorry Valssi, nyt alkaa laatujärjestelmät pettää isosti! Goisimaan!
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Olen 23-vuotias Satakuntalainen nuiva ...

Quote from: Marius on 31.05.2011, 00:27:11
Luulenpa, että kykenet kirjoittamaan hienosti, koska olet Satakunnasta.

Jaahas. Kotiseutukehumiseen se sitten katkesi. Jatkan tästä:

Tervetuloa Boozehound!

Quote"a frequent drinker who is able to consume large quantities while still maintaining social competency. Typically, boozehounds receive the admiration of others for this special talent ...

Juoma on sitten kilju ja annos tonkka!
— Missä N, siellä R

Miniluv

Quote from: Miniluv on 27.05.2011, 09:37:03
Siistin vähän. Ketju on esittäytymistä varten. Kinaamista varten on muu foorumi ;D

Täydentäkää niitä esittäytymisviestejä tai avautukaa jossain muualla. Koitetaan pitää tämä ketju vapaana ylenmääräisestä suukovusta.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

vellihousu

Quote from: matcauthon on 29.05.2011, 21:04:12
Offtopicina mainittakoon, että rautalanka-musiikki on erityisen lähellä sydäntäni..
No onneksi tuollekkin aiheelle on jopa oma ketju. Tai ainakin mitä nuivat kuuntelee ketju.

Tervetuloa
"mielenosoitukset on kommareiden touhuja, kuten taistelut ja yhtenäiset kansat"

Marius

Quote from: Lalli IsoTalo on 31.05.2011, 01:15:17
Olen 23-vuotias Satakuntalainen nuiva ...

Quote from: Marius on 31.05.2011, 00:27:11
Luulenpa, että kykenet kirjoittamaan hienosti, koska olet Satakunnasta.

Jaahas. Kotiseutukehumiseen se sitten katkesi. Jatkan tästä:

Tervetuloa Boozehound!

Quote"a frequent drinker who is able to consume large quantities while still maintaining social competency. Typically, boozehounds receive the admiration of others for this special talent ...

Juoma on sitten kilju ja annos tonkka!

Mä oon Korsosta, henkisesti...

mustavalkoinen

09 alueella asutaan ja ollaan töissä sosiaalivirastolla. Näyty on paljon, töissä. Ehkä kerron nähdystä täällä, ehkä en..?

Lalli IsoTalo

Quote from: mustavalkoinen on 02.06.2011, 01:09:49
09 alueella asutaan ja ollaan töissä sosiaalivirastolla. Näyty on paljon, töissä. Ehkä kerron nähdystä täällä, ehkä en..?

Tervetuloa, Mustavalkoinen!

Me haluamme kuulla mitä sinä olet nähnyt, aivan ehdottomasti, jeps! Odotas hetkinen, niin moderaattori laittaa sinulle sopivan linkin mihin voit avautua.
— Missä N, siellä R

MW

Jos virastolla meinaa jatkaa, kannattaa muistaa...? Hyvä vuoto suuntaansa tällöin kohdallaan, ei ketään syyttää voi. Tai voi, mutta älä jää kiinni.

ämpee

Quote from: paakarikukko on 26.05.2011, 23:48:27
Lisättäköön omalta osaltani vielä se syy, miksi tänne eksyin.

Suurimman osan elämästäni olen viettänyt politiikkaa vältellen, ja tunnustan vuosia sitten äänestäneeni erästä vihreiden ehdokasta vain sillä perustella, että tällä tytöllä oli kivat tissit. Nyt kuitenkin on toveripiireissä (koostuu lähinnä toimittajista yms. media-alan ihmisistä) saanut kuunnella hirveää jytkyporua persuista, Halla-ahosta ja muusta kummallisesta kyllästymiseen asti ja reippaasti yli. Oli sitten pakko ottaa selville, että mikä helevetin viisipäinen lapsia syövä ilmestyskirjan hirviö se Halla-aho oikeasti olikaan.

Ilmeisesti minä olenkin sitten nuiva. Kai se on sitten pakko aikuistua, ja äänestää jatkossa ihan vakavissaan.

Olisiko tämä nyt sen ilmentymä, että "kohtaamisteoria" sittenkin toimii ??
Tosin ei aivan siinä ympäristössä minne sitä ensimmäisenä haluttiin tarjota. ;D

Tervetuloa oikein lämpimästi, ja illman muuta keskustelupiiriin paaljon juttua Mestarista, ja kahdestakymmenestä runkkarista netsistä, jotka ovat maamme arjen suurin uhka.

Siinä heti alussa on tästä melkein tiusta "asiaa"...
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

ämpee

Kerro vaan jos muumittaa riittävästi, mutta ei yksityiskohtia, vaan pelkästään yleistä jorinaa, eli yleistä linjaa ja jne.

Eniten haluttaisi tietää sen lakimies-armeijan vaikutus kaikkien etuisuuksien ulosmittaamisessa, ja vertailu rivitsuhnan asemaan tässä tilanteessa.

Itsellänikin on sisäpiiritietoa näistä asioista, mutta niiden kanssa pitää olla varovainen, nyky-yhteiskunta kun "suvaitsee" hitosti hankaluuksia varomattomalle, ja tämän pitäisi muka olla vapaa demokraattinen valtio ?
Aidompaa KKK-porukkaa kuin "suvaitsevaiset" saa maastamme mikroskoopilla hakea.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

mustavalkoinen

Kiitos edellisille vastaajille. Varovainen siis pitää olla ja siviilissä on liian paljon menetettävää, jos duunit lähtee alta.

ps. olin ainoa meidän työyhteisössä joka myönsi julkisesti äänestäneensä persuja ja nyt sitä koetaan syrjintää töissä. kahvikaverit ovat vähentyneet ja fiilis on kuin mustalla joensuussa 90luvulla  ;D

Marius

Quote from: mustavalkoinen on 02.06.2011, 03:56:40
Kiitos edellisille vastaajille. Varovainen siis pitää olla ja siviilissä on liian paljon menetettävää, jos duunit lähtee alta.

ps. olin ainoa meidän työyhteisössä joka myönsi julkisesti äänestäneensä persuja ja nyt sitä koetaan syrjintää töissä. kahvikaverit ovat vähentyneet ja fiilis on kuin mustalla joensuussa 90luvulla  ;D

Musta sä olet jo vähintään mustavalkoinen, joutsen silti... ;)

MW

Quote from: mustavalkoinen on 02.06.2011, 03:56:40

ps. olin ainoa meidän työyhteisössä joka myönsi julkisesti äänestäneensä persuja ja nyt sitä koetaan syrjintää töissä. kahvikaverit ovat vähentyneet ja fiilis on kuin mustalla joensuussa 90luvulla  ;D

Ja paitsi että sossun tjsp. duunissa lesson No 1: Shut the fuck up. Ihme, ettet ollut kuullut siitä aikaisemmin.