News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

veini

Quote from: fincum on 13.05.2011, 12:10:13
Quote from: ike60 on 12.05.2011, 21:54:40
Harva täällä koko elämäänsä tähän satsaa...

Aika helvetisti olen täällä varsinkin työaikaa kuluttanut.

Ja silti pidät ulkomaalaistaustaisia laiskoina työnvieroksujina. Minä olen espoolainen opettaja, enkä millään tavoin vastusta sitä, että koulussamme on paljon maahanmuuttajien lapsia. Minusta he käyttäytyvät paremmin kuin suomalaislapset ja uskon, että heistä tulee hyviä ja sinua ahkerampia suomalaisia.

AstaTTT

Quote from: veini on 26.05.2011, 22:11:45

Ja silti pidät ulkomaalaistaustaisia laiskoina työnvieroksujina. Minä olen espoolainen opettaja, enkä millään tavoin vastusta sitä, että koulussamme on paljon maahanmuuttajien lapsia. Minusta he käyttäytyvät paremmin kuin suomalaislapset ja uskon, että heistä tulee hyviä ja sinua ahkerampia suomalaisia.

Heikoilla tiedoillapa sitä uskoja luodaan. Tervetuloa, joka tapauksessa.  :D

Marius

Oletko suomalainen?
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Lalli IsoTalo

Lipsuu, lipsuu. >:( Haluaako Veini esittäytyä?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

veini

Quote from: Marius on 26.05.2011, 22:20:21

Oletko suomalainen?

Pidän itseäni suomalaisena, fast mitt mordesmål är svenska.

veini