News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kirves

Terve.
Kirves on rankka.
Asia on hyvinkin helposti selvennettävissä. Katsoin että voisi olla hyvä olla paikalla. Tai siis ...

Lalli IsoTalo

Quote from: Kirves on 13.02.2011, 03:55:40
Terve.
Kirves on rankka.
Asia on hyvinkin helposti selvennettävissä. Katsoin että voisi olla hyvä olla paikalla. Tai siis ...

Tervetuloa paikalle, rankka ja kryptinen Kirves!

Lalli IsoTalo
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Tomatoface

Moro,

Pitkään jo Hommaa seuranneena pistin itsekin avatarin pystyyn. Totaalisen kyllästyneenä nykymenoon ja parempaa huomista toivoen..
O tempora, o mores!

Hippo

Quote from: Tomatoface on 14.02.2011, 19:49:27
Moro,

Pitkään jo Hommaa seuranneena pistin itsekin avatarin pystyyn. Totaalisen kyllästyneenä nykymenoon ja parempaa huomista toivoen..

Tervetuloa Tomaattinaama! :)

Rekku

Quote from: sorella on 08.02.2011, 16:51:58
Quote from: pelle12 on 07.02.2011, 20:29:19
Quote from: sorella on 07.02.2011, 20:11:57

Turpaan on tullut otettua kun on kiihdyksissään avannut monttunsa maahanmuuton ongelmista sillon, kun tietoa asiasta ei vielä ollut tarpeeksi kertynyt (liekö vieläkään)
Joo, hyvin täältä saa vinkkejä eli infoa (kättä pidempää) kun joutuu debattiin suvisten kanssa. Jännää, että opiskelet sosiologiaa. Ehkäpä jonain päivänä saamme Suomeenkin ihan omilla aivoilla ajattelevan sosiologisukupolven, tai että ainakin edes 10%:ia sosiologeista omaa ns. eriävän mielipiteen virallisesta linjasta.
Sosiologia tieteenalana ei ota kantaa maahanmuuttoon. Se että opiskelen sosiologiaa ei pitäisi siis kertoa myöskään mitään minun suhtautumisestani siihen. Se että mediassa on esiintynyt sosiologeja maahanmuuton puolesta kertoo näiden henkilöiden omista arvoista. Näin ollen on perusteetonta väittää että sosiologit eivät olisi omilla aivoillaan ajattelevia, ikäänkuin sosiologia opettaisi jotenkin maahanmuuttoon myöntyväksi.Lisäksi voin iloksesi kertoa että sosiologeilla ei ole mitään virallista linjaa maahanmuuttokysymyksiin.
'Suviksilta' ei oo tullu enää vähään aikaan turpaan otettua (vähä liiottelin tuossa), sen verran olen aiheesta eri lähteistä lukenut ja käsitykseni mukaan suvisten kanssa ei kättä pidempään edes tarvi turvautua, riittää ku esittää faktat...Mutta mukava olla mukana oikean asian puolesta, ehkä saan käännytettyä mukaan lisää opiskelutovereita!

Tervetuloa joukkoon vaan Sorella!

Ei täällä ole mitään ennakkoasenteita sosiologian opiskelijoita vastaan, ei ainakaan saisi olla. Vähän kuin väitettäisiin että kaikki presidentit on lesboja :)

Muutenkin mukaan mahtuu kaikki ajattelumallit.
"Nykyvihreät kuolisivat melkoisen äkkiä nälkään, kylmään ja sukupuuttoon, jos saisivat tahtonsa läpi kaikissa ajamissaan asioissa."
—Asta Tuominen

"The earth is flat. Whoever claims it is round is an atheist deserving of punishment."
—Sheik Abdul-Aziz Ibn Baaz, supreme religious authority of Saudi Arabia, 1993

ike60

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.02.2011, 13:56:14
Terve.
Kirves on rankka.

Lallille ja muillekin uudehkoille tiedoksi, että täällä oli ennen nimimerkki Rankka (tunnettiin sittemmin nimellä J. Juntunen). Avatar oli Rankalla sama kuin Kirveellä.

Eli tervetuloa takaisin vaan, Rankka-Kirves. Olisin toivottanut Mäki-Ketelänkin tervetulleeksi takaisin jos hän olisi käynyt ilmoittautumassa tässä ketjussa. Toivottaisin mielelläni takaisin myös Reinon kuun pimeältä puolelta, ennen minun aikojani lähteneet Kazakstanin ja Lorden, sekä Nikopolin pitkältä tauolta. Ja toki kaikki muutkin täältä lähteneet joilla on jotain sanottavaa.

MW

Quote from: ike60 on 14.02.2011, 22:21:56
Quote from: Lalli IsoTalo on 13.02.2011, 13:56:14
Terve.
Kirves on rankka.

Lallille ja muillekin uudehkoille tiedoksi, että täällä oli ennen nimimerkki Rankka (tunnettiin sittemmin nimellä J. Juntunen). Avatar oli Rankalla sama kuin Kirveellä.

Eli tervetuloa takaisin vaan, Rankka-Kirves. Olisin toivottanut Mäki-Ketelänkin tervetulleeksi takaisin jos hän olisi käynyt ilmoittautumassa tässä ketjussa. Toivottaisin mielelläni takaisin myös Reinon kuun pimeältä puolelta, ennen minun aikojani lähteneet Kazakstanin ja Lorden, sekä Nikopolin pitkältä tauolta. Ja toki kaikki muutkin täältä lähteneet joilla on jotain sanottavaa.

Eihän reino mihinkään ole lähtenyt, on vaihtanut nimelliseksi. Kazakstanista en tiedä, Lorde tuli "uskoon", en tajua sitä tänäkään päivänä. Nikopolia on kohdannut jonkinlainen suuri onnettomuus, kuten hänen blogistaankin voi lukea. Voimia Nikopolille, toivottavasti kuulemme sinusta vielä.

Kirves

Quote from: ike60 on 14.02.2011, 22:21:56

Eli tervetuloa takaisin vaan, Rankka-Kirves.
Kiitos kiitos, Lallille myös. Vastaan tähän nyt ehkäpä vain siksi että rankka oli pienellä, ei isolla.
Nämähän ovat näitä lähes isoimpia kysymyksiä ja ongelmia, kuten monet ovat huomanneet.

No, katsellaan ja kuulostellaan. Ei mulla oo tarkotuksena ainakaa jatkaa yhtä aktiivista kommentointia, ja epäilenpä että se tekeminenkin on nyt osaltani saanut jäädä muille.

ike60

Quote from: MW on 14.02.2011, 22:33:18
Eihän reino mihinkään ole lähtenyt, on vaihtanut nimelliseksi. Kazakstanista en tiedä, Lorde tuli "uskoon", en tajua sitä tänäkään päivänä. Nikopolia on kohdannut jonkinlainen suuri onnettomuus, kuten hänen blogistaankin voi lukea. Voimia Nikopolille, toivottavasti kuulemme sinusta vielä.

Yllättävää kyllä, Reinon lisäksi Harri Eerikäistäkään ei löydy Homman jäsenluettelosta. Kazakstan ilmoitti joskus 2009 kyllästyneensä. Minäkin toivotan voimia Nikopolille.

MW

Quote from: ike60 on 14.02.2011, 23:01:21

Yllättävää kyllä, Reinon lisäksi Harri Eerikäistäkään ei löydy Homman jäsenluettelosta. Kazakstan ilmoitti joskus 2009 kyllästyneensä. Minäkin toivotan voimia Nikopolille.

reino on mukana, omalla nimellään. En nyt vain ole oikein varma, onko etiketin mukaista kertoa kuka oli reino, joten jätän asian tähän. Ehkäpä reino itte valaisee, jos sattuu tämän lukemaan.

Maxwell Smart

Quote from: MW on 14.02.2011, 23:09:22
Quote from: ike60 on 14.02.2011, 23:01:21

reino on mukana, omalla nimellään. En nyt vain ole oikein varma, onko etiketin mukaista kertoa kuka oli reino, joten jätän asian tähän. Ehkäpä reino itte valaisee, jos sattuu tämän lukemaan.

Höh, saahan reinon paljastaa: se on asettunut pysyvästi netsien salaiseen tukikohtaan Kuun pimeälle puolelle järjestämään  mm. krazenialaisten maahantuloa.

Vakavasti puhuen: reino, voisit välillä kirjoittaa blogiisi.

Meinasin kirjoittaa tähän liian paljastavaa.

dothefake

Tervetuloa vaan, mehän ollaan iloisia jokaisesta lampaasta,
joka noukkii madon.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Brandöt

Nainen, 33 v., Länsi-Espoosta, taustalla kakkoskoti isäni luona kolmen kulttuurin keskeltä Tukholmasta (isäni puolen koko suku asunut Tukholmassa 26+ vuotta). Perhe löytyy ja perinteiset, suomalaiset arvot myös.  :D

Nuiva olen ollut pienestä pitäen, kun olen omakohtaisesti nähnyt monikulttuurista ihanuutta AINA. Aikuisena toiminut kansainvälisissä työtehtävissä -> nuivuus sen kun vaan lisääntyy (tai sanotaanko nyt niin, että arvostus omaa maata ja sen kansalaisia kohtaan lisääntyy, sen myötä myös tarve puolustaa kaikkea sitä, mikä on meille ominaista).  ;) Pääsääntöisesti olen keskittynyt haastamaan varauksetta maahanmuuttomyönteisiä keskusteluihin, mutta teistä löysin henkisen kotini.

Edit 1: suurin piirtein kaikki uusiks! (En ole hyvä esittelyissä, tutustutaan lisää matkan varrella).

Edit 2: Poliittinen polkuni kulki Kokoomuksesta kristillisdemokraattien kautta Perussuomalaisiin. Jytky tuli 17.4 (myös minun avustuksellani). Hyvä Suomi!!!  

Che Rapo

Morjens! Joo, eli vahvuuteen liittyy 26v raksaduunari vantaalta. Pari vuotta Hommaa aktiivisesti kahlaillut, joten näin velvollisuudekseni tälläkin palstalla itseni julki tuoda.
Elikkäs, itsestäni.. Alkuun; Henkilökohtaisesti ei kiinnosta pätkääkään, jos joku kukkis/tuttu/kukkis meikäläisen tunnistaa, epäilen, että ei se ainakaan mun "uraa" katkase.. Elikkäs joo, nyttemmin ehtiny jo jotain nähdä. Ensimmäiset 8 vuotta elämästäni asuin äitini ja vanhemman veljeni kanssa pohjois haagassa, tarkemmin vaakatie 10:ssä.Vanhempani erosi vissiin ennen kun olin kuoriutunut/lähellä sitä aikaa. Eli mutsi hoiti yksinhuoltajana kahta sen ajan terroristii. Broidi oli/on aina se, jol enemmän rauhallisuutta, tai taito olla jäämättä kiinni kaikesta idioottimaisesta. Meikä se ku kusahti aina (melkein) kaikesta. Jo kakarasta asti vastustanut suht kaikkia auktoriteetteja, jotka ulkopuolelta tullut.Loppuvaiheessa lassilassa asuessa, mutsi löys ittelleen miehen, ja siitä alko yhteiselo "uusioperheessä". 8 vuoden ikäisenä muutettiin kannelmäkeen, tarkemmin kantelettarenkujalle, jossa asuttiin pari vuotta. Kantsussakin tapahtu.. Muistan, ku oltiin veljen kanssa tulossa Pirkkolasta uimasta, oli kytät piirittäny koko pihan, koko korttelin. Naapuripihan mies oli räjäyttänyt itsensä. Broidin kanssa hiivittiin sisään rappuun, kyttien välistä, kattoo mikä lopputulos, ainoo mitä selvästi erotti, oli viereisen rapun olohuoneen takaseinä, eli jäljellä pelkkä halli. Paska homma siinä oli, että 2 dobermannii lens paineen vaikutuksen takia ikkunan läpi tokasta kerroksesta. Onnex en ollu poikasena ihan vieressä.Onnex heitti muijansa ja loppu perheen pihalle ennen.. Siitä sitten 11v:nä muutto Pakilaan, josta lopun alun hauskuus alkoi. Siinä kohtaa mammalla loppu keinot.
Ainut mitä mutsi pysty enää tekee, oli antaa meikä huostaan. (älkää käsittäkö väärin, oon sitä mieltä, et se oli ainoo oikee ratkasu, nykyään) Sossutantat sitten päätti sijoittaa meikän silloiseen EHL:llään.(Herttoniemi, ensihuoltolaitos)Josta ei Rapon poika vissiin vielä mitään oppinut, joten matka jatkui. Jouduin/pääsin Outamon oppilaskotiin (lohjalla, karkalintie 138 muistaakseni)itsenäisyyspäivänä (6.12) 1996 klo 18.00. Rontti neljä vuotta siellä puskin, kirjaimellisesti, eteenpäin.2001 kesällä, just outamosta päässeenä tapasin tytön.. Jonka kanssa olen kohta kymmenen vuotta matkaa taittanut, kiitos hänelle,(tipulle) että on jaksanu kaikkee "jännää". Avovaimon kanssa asuttu nyt n. 6v vantaalla, oma talo, tai paskat oo, ku pankin, mut kumminki.Ja HOMMA etenee!! Jostain kumman syystä mulle kasvo vissiin aivot vasta jälkeen parikymppisen, ja aloin kiinnostumaan politiikasta. (mutsi on savosta, luulen, et sil jotain tekemista asian kans..)Nuivistunut viimeisen kolmen vuoden aikana. Taskussa Muutoksen jäsenkortti, Hra Eerikäisen tarrat laminoitu itä-Helvetin tolppiin, Muutoksen joutsenet Ilolan tauluilla, ja Homma jatkuu!! Päivääkään en vaihtais pois!! Sori jos vaikuttaa vuodatukselt, en nyt lyhyemminkään keksiny miten ittestäni asioista, jotka musta on tehny mut, kertoisin. Kiitos ja anteex. Jatketaan!
Tulin, näin, hajosin.

mikkoR

Peukku tarinalle, hienoa että jaksanut nostaa itsensä ylös!
Jostain kumman syystä monella kasvaa aivot vasta 20 tuntumassa, kuten minullakin.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

ämpee

Quote from: mikkoR on 18.02.2011, 05:19:12

Jostain kumman syystä monella kasvaa aivot vasta 20 tuntumassa, kuten minullakin.

Kasvaminen on koko iän kestävä prosessi, ja se koskee myös väärältä alustalta kasvamista.
Itse kasvoin väärältä alustalta tuonne 30++ asti, ja vasta sitten alkoivat suomukset karisemaan.
Kivulias prosessi, joka ottaa aikaa, ja joka on onneksi lähtemätön.

Ihmisen koko ikä on kasvamista, aina dementiaan asti, ja jos se vältetään, niin kuolemaan asti.

Joillekin "kasvaa aivot" 20, tai 30, tai xx iässä, onnitelkaamme heistä jokaista, sillä he aivan kaikki ovat uudestaan syntyneitä !!
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Lalli IsoTalo

Quote from: Che Rapo on 18.02.2011, 02:53:08
Jostain kumman syystä mulle kasvo vissiin aivot vasta jälkeen parikymppisen, ja aloin kiinnostumaan politiikasta.

Tervetuloa, varhaiskypsä Che Rapo! Itse kiinnostuin politiikasta vasta nelikymppisenä ...
— Missä N, siellä R

Simon Elo

Quote from: Che Rapo on 18.02.2011, 02:53:08
Morjens! Joo, eli vahvuuteen liittyy 26v raksaduunari vantaalta.

Tervetuloa! Erityisesti ilahduttavat aina kaikki uusimaalaiset hommalaiset kun sieltä olen itsekin. :)

Defend Finland!

Olen ollut pitkään mukana Hommassa mutta nyt on syytä kertoa vähän itsestäni. Olen 1950-luvun alussa syntynyt ruotsinkielinen suomalainen, kotoisin alunperin Espoosta mutta nykyään asun Kirkkonummella. Olen ollut erilaisissa töissä Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. Lyhyesti sanottuna olen ollut duunari ja nykyään taloudellinen tilanne on sen verran parantunut ja velat maksettu, että en ole vakituisessa työsuhteessa vaan teen erilaisia freelancekeikkoja jos huvittaa.

Minusta tuli lopullisesti nuiva kun minä 2000-luvun alkupuolella 39 vuoden jälkeen kävin uudelleen Malmössa ja näin miten se idyllinen turvallinen kaupunki oli tuhottu. Ollessani töissä Kööpenhaminassa 1970-luvulla tutustuin ihan toisenlaiseen kaupunkiin.Malmö oli kaunis, turvallinen ja siisti.

Juttelin Millan kirjan julkistamistilaisuudessa Heikki Porkan kanssa ja hän osui todella asian ytimeen kun hän sanoi, että kommunistien pääasiallinen motiivi on kateus. Minä sen tiedän, koska olen kotoisin alimman sosiaaliluokan kodista ja minun vanhemmat olivat fanaattisia kommunisteja. Isäni oli kyllä kova työmies, molemmissa sodissa etulinjassa ollut veteraani mutta jostain syystä hän tutustui 1950-luvun alussa vääränlaisiin ihmisiin ja hänestä tuli - päinvastoin kuin useimmat lähisukulaiset - kova kommunisti, joka tuhlasi paljon energiaa turhiin juttuihin ja muiden kadehtimiseen.

Itse olin jo nuorena toisinajattelija ja minusta tulin hyvin aikaisin kova oikeistolainen. Ja sellaisena olen pysynyt! Yksi syy siihen, että rupesin ajattelemaan itsenäisesti oli kommunismin sokea palvonta. Minun vanhemmat ja varsinkin isäni yksi serkku ja sen sukulaiset olivat kovia kommunisteja ja he antoivat aina ymmärtää: "me olemme niin fiksuja niin fiksuja, siksi olemme kommunisteja". Saatoin joskus vastata tähän tyyliin: "Vahinko, että se fiksuus menee hukkaan koska Suuri Johtaja Moskovassa ajattelee teidän puolesta".

Näille oli tyypillistä muiden syyllistäminen omista virheistään ja kommunismin virheistä. Jos kysyin: "Onko tuo DDR nyt sellainen paratiisi kuin väitätte? Miksi he joutuvat pitämään ihmiset piikkilangan ja muurien takana ja jokainen joka pyrkii pakoon ammutaan?" niin minulle vastattiin, että se on Länsi-Saksan ja amerikkalaisten syytä, että he joutuvat ampumaan omia kansalaisa. Ja Suomen "vaskistien", joita Kekkonen ja Sorsakin jahtaavat!

Voisin kirjoittaa kirjan kaikista asioista, jotka ovat jääneet mieleen tämän kommunistisen kodin ajattelutavasta. Kun puhutaan kodin perinnöstä niin minulle se on merkinnyt, että ajattelen kaikista asioista toisin kuin minun vanhemmat.

Olen kuullut minkälainen ilmapiiri vallitsee uskovaisten kodeissa Suomen "raamattuvyöhykkeellä" ja voin kyllä sanoa, että kommunismi on myöskin uskonto, jossa on erittäin paljon samoja piirteitä kuin laestadiolaisilla jne.
Toisaalta se oli puhtaasti materialisten maailmankäsitys, millään muulla kuin rahalla ja aineella ei ollut merkitystä. Muistan kun minulle sanottiin lapsena " Muista, että olemme köyhiä ja köyhällä ei ole mitään ilonaiheita elämässä, vasta sitten kun meillä on oikeudenmukainen sosialistinen yhteiskunta niin voimme taas olla iloisia!"

Tässä maailmakuvassa omaisuudella oli aivan ratkaiseva merkitys. Jos joku kertoi että joku vanha mies on huonossa kunnossa sairaalassa eikä varmaan elä enää kovin kauan, niin vastaus saattoi olla: "Ei hänellä ole mitään hätää, hän on rikas ja omistaa paljon!" Siis maailmankatsomus oli materialistinen sillä tavalla, että nuoruudella ja terveydellä ei ollut mitään arvoa. Ainoastaan kuka omistaa ja kuka ei.

Jos verrataan uskovaisten koteihin niin yhteisiä piirteitä ovat ainakin seuraavat asiat: Tämä elämä on kärsimystä, se on eräänlainen testi matkalla paratiisiin. Uskovaiset odottavat kuolemanjälkeistä paratiisia ja kommunisteille paratiisi tulee haudan tällä puolella, jos toimitaan oikein.

Jos puhutaan jokapäiväisitä asioista niin ole kuullut, että uskovaisissa kodeissa esimerkiksi tanssi on syntiä. Meilläpäin sanottiin vain, että tanssi on huono juttu, koska kapitalistit ovat sen keksineet jotta köyhät unohtaisivat, että yhteiskunta ei ole oikeudenmukainen.

Yhteistä on myöskin tämä maailmanlopulla ratsastaminen. Uskovaiset käyvät kirkossa rukoilemassa ja sillä tavalla maailmanlopun tuloa estetään. Kommunistit kävivät vappu- ja rauhanmarsseilla antamassa tukea Moskovan rauhanpropogandalle, jotta maailmanloppua ei tulisi.

Oliko sitten paratiisin kohdalla jotain yhteistä? Mummoni oli syvästi uskovainen ja hän puhui aina siitä miten paratiisi saa alkunsa kun Jeesus eräänä kauniina aamuna tulee idästä, ratsastaen pilvellä. Syntiset joutuvat tuomiolle jne!

Kommunistit luulivat, että paratiisi alkaa sillä tavalla, että eräänä aamuna tulee valtavasti panssareita idästä ja kapitalistit ja "vaskistit" joutuvat vasuuseen.

Näin tällä kertaa!

Mika.H

Kyllä tosiaan kommunismilla ja tällä nykyajan monikulttuurisuususkonnolla on paljon yhtäläisyyksiä. Kumpikin "aate" perustuu pelkästään harhaluuloihin.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

dothefake

Ja molemmissa on kaunis ajatus, mutta se ei toimi ihmisillä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

kertsu59

Quote from: dothefake on 18.02.2011, 21:30:23
Ja molemmissa on kaunis ajatus, mutta se ei toimi ihmisillä.
Nimenomaan näin.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

markkupapinniemi

Moikka
On minunkin aika "tulla kaapista" eli kirjoittaa omalla nimelläni. Olen kiukkuinen Muutoksen eeduskuntavaaliehdokas Lappeenrannasta ja Markku Papinniemi on nimeni. Kotisivuni löytyy linkistä: http://markkupapinniemi.nettisivut.fi/. Maahanmuuttopolitiikassa olen Muutoksen linjoilla, kuten muittenkin Muutoksen periaatteiden kanssa on. Maan talousasiat ja pahoinvointiyhteiskunnan muutokset ovat lähellä sydäntäni. Ohjelmastani löydät myös tiukkaa tekstiä hyväveliseuroista, rakenteellisen korruption nujertamisesta ja oikeusvaltion virheellisestä toiminnasta. Ohjelmani: http://markkupapinniemi.nettisivut.fi/ohjelma/ Uusisuomi-blogiin olen kirjoittanut myös vakavista aiheita: http://markkupapinniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ ja Facebook-sivuni löydät täältä: http://www.facebook.com/pages/Markku-Papinniemi-Eduskuntaan-%C3%A4%C3%A4nest%C3%A4m%C3%A4ll%C3%A4/109168119155573

Vihaksi pistää tämä eliitin touhu. Käy tutustumassa mieltäni painaviin asioihin, tule Facebook-kaverikseni / fanittajaksi ja muita käydä äänestämässä huhtikuussa. Vain näin saamme hommafoorumin asioita eteenpäin.
Kansanedustajaehdokkaaksi pyrkivä Lappeenrannan kaupunginvaltuutettu, DI ja yrittäjä.

ike60

Tervetuloa joukkoon, Papinniemi!

Quote from: markkupapinniemi on 20.02.2011, 11:37:47
Moikka
On minunkin aika "tulla kaapista" eli kirjoittaa omalla nimelläni.

Oletko siis kirjoitellut tänne nimimerkillä? Kai tiesit että ottamalla admineihin yhteyttä saat vaihdettua vanhan nimimerkkisi nimelliseksi, jolloin viestihistoriasi yhdistyy oikeaan henkilöön. Tämä on suositeltavaa siksikin että täällä ei suosita kahdella tunnuksella kirjoittavia.

Käy tutustumassa mieltäni painaviin asioihin, tule Facebook-kaverikseni / fanittajaksi ja muita käydä äänestämässä huhtikuussa. Vain näin saamme hommafoorumin asioita eteenpäin.

Tarkoitat varmaan että vain yhdessä toimimalla saamme maahanmuuttopolitiikkaa järkeistettyä. Olen samaa mieltä.

Miniluv

Moikka
On minunkin aika "tulla kaapista" eli kirjoittaa omalla nimelläni. Olen kiukkuinen Muutoksen eeduskuntavaaliehdokas Lappeenrannasta ja Markku Papinniemi on nimeni. Kotisivuni löytyy linkistä: http://markkupapinniemi.nettisivut.fi/. Maahanmuuttopolitiikassa olen Muutoksen linjoilla, kuten muittenkin Muutoksen periaatteiden kanssa on. Maan talousasiat ja pahoinvointiyhteiskunnan muutokset ovat lähellä sydäntäni. Ohjelmastani löydät myös tiukkaa tekstiä hyväveliseuroista, rakenteellisen korruption nujertamisesta ja oikeusvaltion virheellisestä toiminnasta. Ohjelmani: http://markkupapinniemi.nettisivut.fi/ohjelma/ Uusisuomi-blogiin olen kirjoittanut myös vakavista aiheita: http://markkupapinniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ ja Facebook-sivuni löydät täältä: http://www.facebook.com/pages/Markku-Papinniemi-Eduskuntaan-%C3%A4%C3%A4nest%C3%A4m%C3%A4ll%C3%A4/109168119155573

Vihaksi pistää tämä eliitin touhu. Käy tutustumassa mieltäni painaviin asioihin, tule Facebook-kaverikseni / fanittajaksi ja muita käydä äänestämässä huhtikuussa. Vain näin saamme hommafoorumin asioita eteenpäin.

Tervetuloa!

Muutos-alueelle voi laittaa vaaliohjelmaa ja muista vaaliasioita käsittelevän ketjun.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Defend Finland!

Jatkan vähän siitä mihin jäin: Eli koti oli kommunistinen ja minusta tuli aikaisin oikeistolainen. Eli sellainen se kodin perintö saattaa olla. Paljon on nähty ja koettu mutta puhutaan vähän asunto-asioista. Kun minulla oli perhe ja lapsi niin tunsin velvollisuudekseni rakentaa omakotitalo, vaikka en ollut siihen kovin sopiva, enkä niin kiinnostunut omakotiasumisesta kuin yleensä ollaan. Mutta velvollisuudesta, mikä ei ole ihan huono lähtökohta, koska matkan varrella tulee vastaan sellaisia vastoinkäymisiä, että romanttiset käsitykset kokevat kovan kolauksen.

Minua, pientuloista, kohtasikin kaikki mahdolliset vastoinkäymiset. Oli ruotsalainen talopaketti ja devalvaatiot, 1991 ja 1992, nostivat hintaa roimasti. Samoin salaa muutetut verotussäännöt ja muut yllätykset. Täytyy sanoa että kyllä ihmisoikeudet ovat kortilla kun lähdetään aamulla aikaisin varsinaiseen työhön, sitten työpäivän jälkeen olen väsyneenä maksamassa laskuja pankissa, sitten illaksi työmaalle valuhommiin ja kun rättiväsyneenä on kotona kello 24 niin on uusi yllättävä 30.000- 40.000 markan lasku odottamassa.

Sitten kun talo on valmis se on kiinnitetty savupiippua myöten ja vähän siitä ylöspäin ja lainojen takaisinmaksumahdollisuudet ovat pienet. Vuodet 1991-1995 olivat minulle melkein kuin sota, jossa hengenlähtö oli monta kertaa lähellä. Yli- yö- ja viikonlopputyöt tehtiin  pillereiden avulla jotta seuraava lyhennys saadaan maksettua.

Kun pahimmasta oli päästy ja näkymät alkoivat olla paremmat aloin taas miettiä näitä perhe- ja asunto-asioita. Oli tuttuja Rastilassa ja kun käytiin siellä huomasin että "yhden miehen sotani" aikana somaleille oli noussut kokonainen kaupunginosa, jossa työkiireet ja huoli seuraavasta lyhennyksestä ovat tuntemattomia asioita.

Joku sanoo, että voisi suomalainenkin perhe elää samalla tavalla, kaupungin vuokrataloissa, lapsia tehden ja tukiaisia nostaen. Ei käy, sanon minä. Jokaisessa kansanryhmässä, sen geeneissä, on sisäänrakennetut estot, jotka estävät sen että kaikki alkaisivat elää näin. Jos näin kävisi niin se ryhmä katoaisi nopeasti. Tämä ei koske oikeauskoisia, joille on opetettu että "vääräuskoisten" velvollisuus on elättää heitä.

Siis tästä perhepolitiikasa. Eikö olisi mahdollista suosia suomalaisia lapsiperheitä näiden ilmasiltojen ja perheenyhdistämisen sijasta? Koska suomalainen mies haluaa elättää itsensä ja perheensä tämä Rastilan malli  ei ole se oikea.

Mikä olisi paras ratkaisu jos haluaa tukea suomalaisia perheitä? Omien kokemusten perusteella esitän seuraavaa: Asuntojen hinnat alas tontteja lisäämällä ja se tapahtuu aluksi niin, että nämä tsaristiset rakenteet puretaan kaavoituksessa. Nyt on niin, että yksi ainoa ammattivalittaja voi estää uuden asuntoalueen kaavoitusta loputtomilla valituksilla jopa kymmenen vuotta.

Ne jotka vastaavat lasten päivähoidosta ovat klo 8-16 ihmisiä ja he eivät tajua, että kipeästi tarvittaisiin päiväkoteja, joissa on sekä ilta- yö- että viikonloppuhoitoa.

Tässä muutama ajatus.

Pari sanaa vihreistä. Itse olen köyhistä olosuhteista,joissa kierrätys ja säästäväisyys olivat itsestään selviä asioita. Ja kova työ, kiire ja pitkät päivät.
Vihreä aate on eliitin touhuja, täysin turha! He ajavat asoita, joita olen omaksunut äidinmaidon kautta. Itsestään selviä asioita niin kuin se, että nousee ylös aamuisin. Emme tarvitse mitään "amulla ylös-puoluetta" joten vihreä aate on minusta aivan turha!

JTT

Morjens Hommalaisille. Täällä on n. kolmekymppinen miespuolinen henkilö Helsingistä. Pääkaupunkiseudulle muutin töiden perässä Etelä-Savosta. Halusin liittyä tänne,koska täällä on asiallista keskustelua tärkeistä asioista.

mannym

Teretulemast JTT. Voin toivottaa sinut suoraan peräkammarin kiehtovaan ja kieroutuneeseen maailmaan tervetulleeksi. Sillä nyt kun olet rekisteröitynyt on peräkammari auki sinullekin.

"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Lalli IsoTalo

Quote from: mannym on 02.03.2011, 21:29:53
.... nyt kun olet rekisteröitynyt on peräkammari auki sinullekin.

Tervetuloa JTT!

Peräkammarissa siis käydään hyvin vapaamuotoista keskustelua oudoista ja mielikuvituksellisista asioista (kuten esim. pyörteistäjästä, joka oletettavasti parantaa veden laatua). Peräkammari on hyvää vastapainoa forumin viralliselle asiallisuudelle.
— Missä N, siellä R