News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-03-01 Suomen Sisun suurkäräjät (yhdistetty)

Started by Eve, 01.03.2013, 14:21:37

Previous topic - Next topic

jmm

Quote from: Veli Karimies on 08.03.2013, 10:00:47
Siinäpä seisoo, että kansoja ei saa tarkoituksellisesti sekoittaa keskenään, eli vastustetaan lähinnä humanitaarista maahanmuuttoa, se kun ei pohjaudu mihinkään luonnolliseen muuttoliikkeeseen, vaan on tarkoituksen mukaista maahanmuuttajien rahtaamista maahan.

Monet suomalaiset poliitikot ja yhteiskunnalliset vaikuttajat ovat vaatineet että Suomeen tuodaan maahanmuuttajia siksi, että suomalaisten geeniperimää saataisiin parannettua. Mitä ainakin vastustan tällaisia rasistisia rodunjalostusfantasioita.

Täältä noita lausuntoja löytyy: http://wiki.hommaforum.org/wiki/Eugeniikka
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Suvi Karhu

Sisun kirjurina minua ei naurata yhtään nämä "vastapuolen" uhkaukset jopa väkivallasta ja muutamat täällä olleet vitsailevat vastaukset. Olen aivan oikeasti huolissani itseni, puheenjohtajiston, ja jokaisen kokoukseen osallistuvan turvallisuudesta. Nämä uhkaukset ovat erittäin vakavia, ja niiden tarkoitus on estää laillisen yhdistyksen laillinen kevätkokous. Toivottavasti huoleni osuu turhaan, ja "vastapuoli" tyytyy rauhalliseen paikalliseen mielenosoitukseen rautatientorilla, sen minä sallin heillekin. On vain surullista, että he katsovat tätä yhdistystä omien ennakkoluulojensa takaa, ja näkevät meidät maalattuina demoneina - turhaan.
http://suvikarhu.fi
www.facebook.com/karhunkulma

IDA

Quote from: Suvi Karhu on 08.03.2013, 12:08:07
Sisun kirjurina minua ei naurata yhtään nämä "vastapuolen" uhkaukset jopa väkivallasta ja muutamat täällä olleet vitsailevat vastaukset. Olen aivan oikeasti huolissani itseni, puheenjohtajiston, ja jokaisen kokoukseen osallistuvan turvallisuudesta. Nämä uhkaukset ovat erittäin vakavia, ja niiden tarkoitus on estää laillisen yhdistyksen laillinen kevätkokous. Toivottavasti huoleni osuu turhaan, ja "vastapuoli" tyytyy rauhalliseen paikalliseen mielenosoitukseen rautatientorilla, sen minä sallin heillekin. On vain surullista, että he katsovat tätä yhdistystä omien ennakkoluulojensa takaa, ja näkevät meidät maalattuina demoneina - turhaan.

Vastapuolen toiminta on ollut niin julkista, että luulisi viranomaisten olevat etukäteen tietoisia mahdollisista mellakoinneista. Vastapuoleen näyttäisi kuuluvan porukkaa, joka ennenkin on harrastanut erilaista julkisen tilan valtausta, jossa julkisesta tilasta tehdään heidän yksityinen tilansa mesoamalla, sotkemalla, huutelemalla hävyttömiä tyhmyyksiä ja rikkomalla paikkoja.

Pienenä vitsinä voisi sanoa, että Sisun kevätkokouksen voi nähdä yhtenä osana todellista Reclaim the Streets - liikettä :) Se kannattaa muistaa, että mahdollisten mielenosoittajien kanssa ei pidä hakeutua minkäänlaiseen kontaktiin ja, että dialogi heidän kanssaan on täysin mahdotonta.
qui non est mecum adversum me est

Blanc73

Turvajärjestelyt ovat toivottavasti kunnossa? Ja tietysti kaikkien lakipykälien mukaisesti eikä niin kuin vasureilla, jotka palkkaavat anarkisti-huligaaneja "turvamiehiksi".
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Sunt Lacrimae

Quote from: Blanc73 on 07.03.2013, 20:24:16
Voin lyödä vasemmasta kiveksestäni vetoa että tavallinen duunari ei halua olla missään tekemisissä yhteiskunnan siivellä loisivan wannabe-anarkistin kanssa. Työläiset ovat aika nuivaa sakkia, tosin mitenpä anarkistit edes voisivat tietää yhtään mitään työtä tekevän ihmisen ajatusmaailmasta...

Olen aikaisemminkin todennut täällä, että järjettömintä vasemmistolaisuudessa on juuri tuo työväenliikeläisyyden teeskentely samalla, kun vasemmiston agendana on lähinnä kupata rahaa työtätekevältä (oli työtätekevä sitten putkimies tai lakimies) suurelle sosiaalitukiriippuvaisten massalle solidaarisuudella perustellen. En itse ymmärrä, miksi minun tulisi olla solidaarinen "sossunrahoilla kaljaa ja budii"- porukkaa kohtaan, mutta onneksi Paavo Arhinmäki tietää paremmin.

Minulla ei ole mitään tekemistä koko Sisun kanssa, mutta silti olen huolissani siitä, että suomalaisessa poliittisessa kulttuurissa nostaa päätään tämä "mennään porukalla sinne riehumaan!"- kovajätkämeininki. Suoria viitteitä väkivallasta he eivät toki anna, mutta äärivasemmiston toiminnan ja ajatusmaailman huomioiden on ne luettavissa rivien välistä. Vähän samalla tavalla kuin suojelurahoja pyytävä mafioso saattaa sanoa pikkukauppiaalle, että kivoja nämä näyteikkunasi, olisi sääli jos ne menisivät rikki.

Pysäytetään Suomen Sisu- porukka on sananvapauden vihollinen.
Play stupid games, win stupid prizes.

kaupunki

Tätä tarkoitin omalla aiemmalla viestilläni. Asialla vitsailu ja vastapuolelle nokittelu ei ole oikein hyvä idea koska tämä on internet ja todennäköisyys väärinymmärtää vitsi haasteeksi väkivaltaan on kohtuullisen hyvä. Ja kun tuohon lisätään se että Suomessa on selvästi lisääntynyt ääri-idioottejen hinku päästä hippasille toisiaan vastaan niin odotan vain sitä kaunista päivää kun oikeasti joku näistä vajakkien mielenosoituksista tai marsseista päätyy siihen että jotain urpoa sattuu pahasti. Ensin vähän nokitellaan ja pullistellaan, sitten provosoidaan ja provosoidutaan. Ja sitten on aina pakko panna vähän paremmaksi koulun pihalla että olisi kingi omassa jengissä.

Oma mielipiteeni on se että jos et pysty verbaaliseen kommunikaatioon ja osaa sitä kautta vaikuttaa asioihin niin pysy kotona tai hanki joku toinen harrastus yhteiskunnallisen vaikuttamisen tilalle. Toivon että kukaan Hommalle kirjoittelevista ei koskaan missään vaiheessa vastaa provokaatioihin "samalla mitalla" vaan antaa pellejengien nolata itsensä julkisesti riehumalla kuka mitenkin. Edes väkivaltaan ei pidä reagoida vastaamalla siihen vaan antaa virkavallan ja käräjien hoitaa asia mistä seuraa aina selkeä imagovoitto rauhallisesti omaa asiaa ajavalle. Suuri yleisö ja veronmaksaja ei tunne sympatiaa väkivaltaa ja anarkiaa kohtaan.

Sisusta minulla ei sinänsä ole sanottavaa suuntaan tai toiseen, toivottavasti ajatte asioita poliittisen diskurssin kautta.

Blanc73

Quote from: Sunt Lacrimae on 08.03.2013, 12:57:18
Pysäytetään Suomen Sisu- porukka on sananvapauden vihollinen.

Radikaalivasemmisto on myös uhka demokratialle. Punafasismia.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Emo

Toivottavasti teette turvallisuuden eteen jotain sen lisäksi, että olette hyvin huolestuneita ja toivotte kaiken menevän hyvin.

Topi Junkkari

Quote from: Emo on 08.03.2013, 14:06:46
Toivottavasti teette turvallisuuden eteen jotain sen lisäksi, että olette hyvin huolestuneita ja toivotte kaiken menevän hyvin.

Uskon yhdistyksen tekevän näin.

Ääriliikkeiden harjoittamaa ja masinoimaa väkivaltaa saattaa kuitenkin olla tulossa. Kehotan mahdollisimman monia tallentamaan jo etukäteen kännykkäänsä Helsingin poliisin johtokeskuksen puhelinnumeron. Se löytyy intternetistä. Jos ääriainesten toiminta yltyy aseiden käyttöön asti, on tietenkin syytä soittaa hätäkeskukseen 112 kiireellisenä. Poliisi suojelee laillisen yhdistyksen laillista kokousta.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Emo

Quote from: Topi Junkkari on 08.03.2013, 14:11:56
Quote from: Emo on 08.03.2013, 14:06:46

Uskon yhdistyksen tekevän näin.

Ääriliikkeiden harjoittamaa ja masinoimaa väkivaltaa saattaa kuitenkin olla tulossa. Kehotan mahdollisimman monia tallentamaan jo etukäteen kännykkäänsä Helsingin poliisin johtokeskuksen puhelinnumeron. Se löytyy intternetistä. Jos ääriainesten toiminta yltyy aseiden käyttöön asti, on tietenkin syytä soittaa hätäkeskukseen 112 kiireellisenä. Poliisi suojelee laillisen yhdistyksen laillista kokousta.

Jos jotain näin väkivaltaista odotetaan äärivasemmiston taholta, niin tottahan paikalla on poliiseja jo ETUKÄTEEN eikä niitä soitella vasta sitten kun jollain sisulaisella on kuula otsassa ja puukko lapojen välissä?
Eikö tilaisuudessa ole paikalla kansanedustajiakin, joten poliisia luulisi kiinnostavan jo etukäteen koska näyttöä uhkailuista on.

Adolf Stege

Kyllä jos minua lyödään, niin varmasti tulee takasin, jos vaan mahdollista. Poskee jos kääntää, niin kyllä siihen riittää läpsyttelijöitä.

Topi Junkkari

Quote from: Emo on 08.03.2013, 14:16:31
Eikö tilaisuudessa ole paikalla kansanedustajiakin, joten poliisia luulisi kiinnostavan jo etukäteen koska näyttöä uhkailuista on.

Kyllä, asian luulisi kiinnostavan sekä paikallispoliisia että jopa Suojelupoliisia. Kansanedustajiin kohdistuva väkivalta tai sen uhka on asia, jonka pitäisi olla virkavallan prioriteettilistalla korkealla.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Suvi Karhu

Yksi tehokkaimmasta keinoista itsepuolustukseen uhkaavassa tilanteessa on huutaa niin kovaan ääneen kuin lähtee: "Älä lyö!". Minä käännän sitten vaikka sen toisenkin posken, vaikka en ole kristitty. Mieluusti uhriudun jos joku on niin tyhmä, että kimppuuni käy. Ja kyllä, tulen nostamaan ison julkisen metakan asiasta, jos joku minuun käy käsiksi.

Paikalla on kaksi järjestyksenvalvojaa, joilla on ihan oikeat jv-kortit, ja voimassaolevat sellaiset. Lisäksi poliisille on ilmoitettu (normaalistihan kevätkokouksesta ei mitään tarvitsisi ilmoittaa), näiden uhkauksienkin vuoksi ja poliisipartio tulee valvomaan välittömässä läheisyydessä kokouspaikan rauhaa.
http://suvikarhu.fi
www.facebook.com/karhunkulma

pekkasuomalainen

Quote from: Topi Junkkari on 08.03.2013, 14:11:56
Poliisi suojelee laillisen yhdistyksen laillista kokousta.

Hah hah. Ei suojele. Ja vielä vähemmän kun kyseessä on ns. uuninluukkujärjestö. Ainoa mikä saattaa lisätä (suojelu)poliisin kiinnostusta on kansanedustajan mahdollinen (voi toki vielä "sairastua" tai "perhesyistä oleva estynyt saapumaan paikalle") esiintyminen ko. tapahtumassa.

Älä lyö -huudot katoavat mellakoinnin ääniin ja jälkeenpäin tehdyn julkisen metakan nostaminen on median armoilla, joten tietäähän miten tässäkin käy. Asiasta kyllä otsikoidaan kissan kokoisin kirjaimin ja kirjoitetaan enemmän kuin Kyprokselle lähetettävistä rahoista, mutta otsikoiden sekä kirjoitusten sisältö tulee olemaan yhdistelmiä seuraavista sanoista "uusnatsit, äärioikeisto, suvaitsemattomuutta ei tule suvaita, väkivallaton mielenosoitus, uusnatsit aloittivat, perussuomalaisia lähellä oleva järjestö, Soini"

Adolf Stege

Näissä kommareissa vaan se juttu, että tulevat porukalla päälle, samoin kuin somput. Yksinään ihanki paskahousuja.

Mut toivotaan, että kokous onnistuu, vaikka muutama kutsumaton limanuljaska paikalle ilmaantuukin.

Ajattelija2008

Se on hyvä, jos siellä on poliisipartio vahdissa. Tuskin paikalle kutsumatta tulevat "patriootit" tai "anarkomarkot" uskaltavat riehua, kun virkavallan käsi on heti valmiina viemään porukan mustaan maijaan.

Kokoliha

Quote from: Suvi Karhu on 08.03.2013, 15:48:07Lisäksi poliisille on ilmoitettu (normaalistihan kevätkokouksesta ei mitään tarvitsisi ilmoittaa), näiden uhkauksienkin vuoksi ja poliisipartio tulee valvomaan välittömässä läheisyydessä kokouspaikan rauhaa.
Hienoa! Horjahteleva uskoni poliisiin palaa taas hetkeksi.

En sinänsä uskonutkaan, etteikö poliisi kantaisi asiasta huolta, mutta kyseessähän on myös priorisointikysymys. Muutakin duunia kun piisaa niin tolkuttomasti, kuten esim. rasssisti"tutkijoille" tai ammattijulkilesboille vinoiluista tehtyjen tutkintapyyntöjen selvittely valtionsyyttäjän ja muiden illmanistien huohottaessa niskaan, kansalaisten nettipahoinvoinnin ja varavaltuutettujen kännipostausten kyttääminen (kiitos Nikopol), ylinopeusten valvominen, korpimaiden salametsästäjien jahtaaminen helikoptereiden avustamana, ...

Adolf Stege

Siinä yks poliisipartio pysty mitään tekemään, jos vaikka parikymmentä ihmistä haluaa pistää ranttaliks. En nyt tarkoita, että näin kävisi, mutta noin yleensä.

Eikä näillä kommareilla oo mitään kunnioitusta, kuin omia tovereita ja ählämeitä kohtaan. Paria sikakyttänatsia kohtaan ei minkäänlaista.

Kokoliha

Quote from: Nousuhumala on 09.03.2013, 02:12:13
Pitäkää vielä huoli, ettei joku anarkomarko pääse "soluttautumaan" porukkaanne, jotta mahdollisesti alkaisi riehumaan ns. teidän väreissä.
Tämä on tärkeä huomautus. Danilla & kumppaneilla kun ei ole mitään estoja yrittää naurahdustenkin säestämänä kääntää todellisuus päälaelleen edes silloinkaan, kun TV-kamerassa suoraan näkyy, miten väkivaltaiset vasemmistolaiset tavoilleen uskollisina riehuvat. Ja aina ei välttämättä uutisryhmässä ole tuolloin toimittajaa, jolla on tallella ripaus ammattietiikkaa, joka pakottaa huomauttamaan päivänselvästä valheesta.

Adolf Stege

Quote from: Jaska Pankkaaja on 09.03.2013, 14:04:33

Kyllä muuten pystyisi, toisilla ohjeilla.

Niinpä. Millon ne ohjeet muuttuu.

jmm

Nyt kun takkulaiset ottivat vastuun siitä savupommi-iskusta Talvivaaraa vastaan, niin esitän oman veikkaukseni tämän tapahtuman suhteen.

Ennen tapahtuman alkua tai vähän sen alkamisen jälkeen anarkistit tekevät jonkinlaisen iskun, jolla tilaisuus saadaan keskeytettyä. Ykkösveikkaukseni on pommiuhkaus, mutta pidän jonkinlaista savu-/kaasupommi-iskua myös mahdollisena.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

nimetönkeskustelija

Jos nyt historiaa pengotaan, niin taitaa aikamoista rasismia löytyä mm. RKP:n alkuajoiltakin. Freudenthal esimerkiksi on tunnettu suomalaisten alempiarvoisuuteen uskova rasisti. Kokoomuksen ja vasemmisto välillä taas käytiin jopa sisällissota ja mm. kansanmurhat, jossa ei niinikään ollut humanismin häivääkään.

Maahanmuuttokritiikki on kehittynyt ja hakenut omaa paikkaansa kuten kaikki muukin poliittinen toiminta. Maahanmuuttokritiikin juurissa ei ole mitään sen suurempaa hävettävää jos sitä verrataan muihin.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Beau

QuotePysäytetään Suomen Sisun rasistit!
HUOM! Kellonaika on vaihtunut! Mielenosoitus kokoontuu rautatientorilla klo 10.30!

Alkuperäinen aika oli klo 11.30.
http://takku.net/article.php/20130304224911517

Ernst

Quote from: Beau on 10.03.2013, 08:30:17
QuotePysäytetään Suomen Sisun rasistit!
HUOM! Kellonaika on vaihtunut! Mielenosoitus kokoontuu rautatientorilla klo 10.30!

Alkuperäinen aika oli klo 11.30.
http://takku.net/article.php/20130304224911517

Aika varhainen herätys noin anarkomarko-vasemmistomili- ja tilitanttinäkökulmasta. Vaan on sitä kaiketi uhr(i)auduttava, jotta Sisun inhat rasistit saa pysäytetyiksi.

Tarkottaakohan tuo pysäyttäminen sisulaisten kokoontumisvapauden estämistä? Poliisissakin voidaan jo herätä. Kello on 8:38
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

dothefake

Harmillinen tapaus, nyt osa antirasisteista myöhästyy ja rasismi elää tunnin pitempään.
Sisun olisi kannattanut aloittaa kokous jo yhdeksältä, niin mitään markomarssia ei olisi pystytty orkaniseeraamaan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ernst

Quote from: dothefake on 10.03.2013, 09:00:11
Harmillinen tapaus, nyt osa antirasisteista myöhästyy ja rasismi elää tunnin pitempään.
Sisun olisi kannattanut aloittaa kokous jo yhdeksältä, niin mitään markomarssia ei olisi pystytty orkaniseeraamaan.

Ei ole helppoa tuo rasismin vastustaminen.  Stallariperinteen mukaan vallankumous alkaa vasta iltakuudelta, sään salliessa, ja osallistuminen vaatii vaimon/tyttöystävän/rekisteröidyn kumppanin/younameit luvan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Mika.H

Ajattelin sanoa tähän jotain, mutta olenkin sanaton noiden tilitanttien tyhmyyden edessä.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

IDA

Quote from: Mika.H on 10.03.2013, 09:08:06
Ajattelin sanoa tähän jotain, mutta olenkin sanaton noiden tilitanttien tyhmyyden edessä.

Sama. Itse toivotan vain onnea kokoukselle ja suunnistaan piispanmessuun, jossa celebrantteina myös baskeja.
qui non est mecum adversum me est

gloaming

Quote from: Mika.H on 10.03.2013, 09:08:06Ajattelin sanoa tähän jotain, mutta olenkin sanaton noiden tilitanttien tyhmyyden edessä.

Tyhmyyden?

Ainoa, mitä tiedotusvälineissä - sekä printissä että sähköisessä mediassa - tullaan tämän tiimoilta teroittamaan ja iskemään katsojien ja lukijoiden muistiin tapahtumista ja todellisuudesta riippumatta, on Suomen Sisun natsistisuus, äärioikeistolaisuus, rasistisuus ja pahuus.

Mediasta johtuen nämä afaiitit ym. eivät voi kuin voittaa, koska jo vuosia sitten on päätetty, kuka tässä tarinassa on pahis ja kuka sankari. Vrt. esim. äskettäinen massiivinen media-ajojahti Ruotsissa laittomien maahanmuuttajien etsimisen ja karkottamisen lopettamiseksi, jossa poliisin ylijohdon (<- porvariblokkipoliitikkojen) selkäranka petti rapsahtaen totutun äärivasemmisto+media -allianssin painostuksen jauhettua muutaman päivän.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

dothefake

Vallankumous kello kuusi.
Illallinen kello seitsemän,
Alkuruoka: retiisejä punajuuripedillä.
Pääruoka: lapsia.
Jälkiruoka: lokakuinen hikikarpalomousse.

Juomat: bloody Katarina, coctail Molotova.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen