News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-04-06 HS/Kuukausiliite: Aina vain paranee

Started by Saippuakupla, 06.04.2013, 12:07:47

Previous topic - Next topic

Tommi Korhonen

Joo, se ainakin oli huomattavasti ikävämpää että virkamiesvalta ja esim pankkien pärstäkertoimet olivat vielä voimissaan. Näitä minä en niin muista... Mutta nykypäivän politiikka on enemmän valtionpetoksellista kuin  suoraan yksittäistä kansalaista vastaan. Silloin oli enemmän kepulia ja virkamiesten mielivaltaa.

Vähemmän vaihtoehtoja, mutta kuluttajana se oli myös helpompaa. Missään nimessä silloin ei ollut sen paskempi elää. Opintolainat olivat pakollisia, mutta ei se mitään kummallista ollut. Niin vain oli ja sillä selvä.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

guest3656

Quote from: maisteri on 08.04.2013, 20:52:50
Oikeastaan kaikki asiat olivat Suomessa paremmin 1980-luvulla, tosin sit kokkarit tulivat hallitukseen (Holkerin hallitut rakennemuutokset ja muut toimet, jotka johtivat syvään lamaan) ja siitähän se alamäki ja rappio on alkanutkin.

Ja minä olen entinen kokkari, aktiivi sellainen.

Kokoomukselainen tunari pääministerinä näyttää olevan se yhdistävä tekijä, joka aina ajaa Suomen tuhon partaalle. Holkeri oli -80-luvun lopulla yhtä kovapäinen kuin nykyinen kollegansa Katainen. Tuolloin Holkerin hallitus tupeloi totaalisesti, asiantuntijoiden varoituksista huolimatta, pääomamarkkinoiden vapauttamisen, jonka johdosta Suomen talous ylikuumeni ja asuntokupla puhkesi. Katainen on puolestaan jatkanut ennen näkemättömällä tarmolla suomalaisten verovarojen vapauttamista muiden maiden käyttöön. Veikkaan, että Kataisen vastuulla oleva kupru tulee olemaan Suomen kannalta vähintäänkin yhtä karmaiseva kuin edesmenneen kollegansa. Molempia tullaan muistamaan kokoomus-piireissä erityisellä hartaudella suurina valtiomiehinä.