News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-05-10 Spotlight: Useilla perussuomalaisilla kytköksiä islaminvastaiseen liikkeeseen

Started by Suomi2050, 10.05.2012, 17:51:17

Previous topic - Next topic

Koskela Suomesta

Perussuomalaiset ovat nyt sitten tehneet tahtonsa selväksi Putkosen ja Slunga-Poutsalon suulla. Islamin vastaiset eivät ole tervetulleita puolueen toimintaan. En näe että he olisivat puhuneet vain ja ainoastaan FDL:ään liittyvistä asioista, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä, vaan yleisesti islamin vastaisuudesta. Hyvä, tämä selkeytti asiaa osaltani melkoisesti.

Olen ollut eduskuntavaalien jälkeen hyvin ihmeissäni puolueen touhuilusta median vedätyksissä ja jättänyt jäsenanomuksen lähettämisen ja toimintaan mukaan tulemisen myöhemmäksi. Onneksi näin, koska minun maahanmuuttopolitiikan vastaisuuteni kumpuaa hyvin suurelta osin islamin vastaisuudesta. Jos kerran islaminvastaisuus on kiellettyä Perussuomalaisissa, on peli osaltani sitten selvä.

Minusta nämä kaksi vaikutusvaltaista henkilöä puolueen johdosta ovat tuoneet viestin perille ja minun on se uskottava. Hyvästi Perussuomalaiset, minun ääntäni ette siis näköjään halua, ja ette sitä tule myöskään sitten saamaan, oli vaali sitten mikä tahansa. Koska minulle ei ole äänestettävää missään muuallakaan, niin liityn toistaiseksi nukkuvien puolueeseen.

Katsotaan myöhemmin mikä on poliittinen kotini.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Ajattelija2008

Eiköhän tuossa Facebookin FDL-ryhmässä tällä hetkellä ole ongelmana se, että siellä on Perussuomalaisista erotetut Tommi Rautio ja Klaus Elovaara ja ehkä muitakin hankalia ihmisiä. Perussuomalaisia häiritsee tuollainen, en ollenkaan ihmettele. Jos perussuomalaisista erotetut ihmiset jäävät FDL:ssä taka-alalle, niin sitten voi tuosta Facebook-ryhmästä tulla hovikelpoinen.

Emo

^ ^ Nyt olen tipahtanut kärryiltä? Missä Slunga-Poutsalo on islamvastaisuuden kieltänyt persulta?

Aikovatko ne kengittää Jussi Halla-ahon ja muutaman muun kansanedustajan ulos PS-puolueesta?!?  Vai onko Jussi Halla-aho irtisanoutunut islamvastaisuudestaan?  :o

Minä äänestän jatkossakin ISLAMVASTAISIA PERSUJA, siinä saavat putkoset ja slunga-poutsalot sanoa mitä tykkäävät. Ja suosittelen, että muutkin äänestäisivät islamvastaisia persuehdokkaita.

Emo

Quote from: Ajattelija2008 on 14.05.2012, 22:06:11
Eiköhän tuossa Facebookin FDL-ryhmässä tällä hetkellä ole ongelmana se, että siellä on Perussuomalaisista erotetut Tommi Rautio ja Klaus Elovaara ja ehkä muitakin hankalia ihmisiä. Perussuomalaisia häiritsee tuollainen, en ollenkaan ihmettele. Jos perussuomalaisista erotetut ihmiset jäävät FDL:ssä taka-alalle, niin sitten voi tuosta Facebook-ryhmästä tulla hovikelpoinen.

Persua äänestäneenä maahanmuuttokriittisenä ja EU- sekä  islamvastaisena naisihmisenä sanon, että perussuomalaisia sopisi vähän äkkiä alkaa häiritsemään ihan muut asiat, kuin FDL:n Facebookryhmässä hengailevat ihmiset.
Ei tämän persupuolueen kanssakaan kärsivällisyys loputtoman pitkälle veny.

Koskela Suomesta

Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:07:28
^ ^ Nyt olen tipahtanut kärryiltä? Missä Slunga-Poutsalo on islamvastaisuuden kieltänyt persulta?

Aikovatko ne kengittää Jussi Halla-ahon ja muutaman muun kansanedustajan ulos PS-puolueesta?!?  Vai onko Jussi Halla-aho irtisanoutunut islamvastaisuudestaan?  :o

Minä äänestän jatkossakin ISLAMVASTAISIA PERSUJA, siinä saavat putkoset ja slunga-poutsalot sanoa mitä tykkäävät. Ja suosittelen, että muutkin äänestäisivät islamvastaisia persuehdokkaita.

Tässä:
http://www.uusipori.fi/uutiset.php?id=154
QuoteViimeksi viime viikolla YLE pureutui teemaan niin suomenkielisessä Silminnäkijässä kuin YLE Femin Spotlightissakin. Ohjelmat pureutuivat eri näkökulmista siihen, miten paljon tekemistä Perussuomalaisilla on eurooppalaisen äärioikeiston kanssa.
- Näkökulmat tuntuivat oudoilta ja tarkoitushakuisiltakin. FDL (Finnish Defence League) on Facebook-ryhmä, ei mikään todellinen toimija. Ja jos meidän jäseniämme on tällaisessa mukana, he eivät jatkossa voi olla puolueen jäseniä, Slunga-Poutsalo sanoo.

Nämä tiedot tulevat nyt ihan puolueen huipulta, joten siellä ei voi olla islam-vastaisia persuja joita äänestää jos tuosta todella pidetään kiinni. Niin kauan kunnes nämä linjaukset perutaan puolueen johdon taholta, en voi äänestää Perussuomalaisia. Minulle riitti tämä pelleily. Piste.

Emo

^ Jokuhan jossain ketjussa aiemmin sanoi, että lain mukaan enempää kuin omien sääntöjensäkään mukaan persut eivät voi puolueesta erottaa FDL:läisiä. Pitääkö paikkansa? Näin kerrottiin jossain ketjussa.

Mietintämyssy

Quote from: Arto Luukkainen on 14.05.2012, 19:15:47
Ei ole neutraalia käsittelyä se, että soitellaan ihmisille ja tivataan heiltä miksi ovat "tykänneet" jostakin FB-ryhmästä. Se on nimenomaan demonisointia, koska siinä annetaan kuva, että kyseinen ryhmä on ellei suoraan rikollinen ainakin erittäin vastenmielinen ja tuomittava.
No tässähän olisi haastatelluilla "tykkääjillä" ollut mainio tilaisuus todeta, että FDL on täysin asiallinen järjestö ja he kannattavat sen periaatteita. Jostain syystä vastauksena oli joko välttelyä tyyliin "en minä siihen sillä tavalla liittynyt", "joskus siellä sivuilla ehkä käynyt" tai toisena vaihtoehtona kieltäytyminen kommentoinnista. Itsekään en FDL:ää pelottavana rikollisjenginä pidä, mutta tuollaiset vastaukset/vastaamattomuudet vahvistavat kuvaa, että ryhmän sivusta tykkäämisessä olisi jotain salailtavaa.

Kiersit jalkapallokerho-vertaukseni, koska et pystynyt siihen mitään vastaamaan. Nimittäin se esimerkkihän kertoi sen, että kyseessä oli demonisointi, koska ohjelma ei antanut yhtään tietoa, jonka perusteella FDL olisi jotenkin pahempi kuin jalkapallokerho.
Okei...tämä menee minulta nyt hieman ohi. Mielestäsi kyseessä oli demonisointi, minun mielestäni ei.

Koskela Suomesta

Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:16:40
^ Jokuhan jossain ketjussa aiemmin sanoi, että lain mukaan enempää kuin omien sääntöjensäkään mukaan persut eivät voi puolueesta erottaa FDL:läisiä. Pitääkö paikkansa? Näin kerrottiin jossain ketjussa.

Jos määrittävät että FDL:ään kuuluvat tuovat huonoa mainetta ja vahinkoa puolueelle, niin voivat. Se pykälä sopii tähän.

Mutta ei sillä ole mitään väliä, he ovat nyt useamman henkilön äänellä linjauksensa tehneet, ja minulle ainakin riittää tämä pelleily. Monikulttuuria ja maahanmuuttopolitiikkaa vastustavia kansanedusjiakin on nöyryytetty ihan tarpeeksi viime talven aikana, nyt on syytä uskoa että he ovat tosissaan.

Puolue on jakautunut kahtia ja nuivat ovat siinä vähemmistönä ja heitä lyödään nyt niin Ruohonen-Lernerin, Putkosen kuin Slunga-Poutsalon taholtakin. Nämä henkilö kuuluvat siihen ei-nuivaan puoleen ja koska vain he ovat nyt äänessä, niin sille on puolueen johdon ja enemmistön siunaus. Tätä ennen on varottu viimeiseen saakka antamasta kuvaa puolueen jakautumisesta, mutta nyt se on kyllä selvää tyhmimmällekin. Ja se kuka on äänessä ja millaisilla asioilla kertoo kuka pitää valtaa puolueen sisällä ja se ei siis ole nuiva puoli.

Koskela Suomesta

Quote from: Mietintämyssy on 14.05.2012, 22:22:00
Ei ole neutraalia käsittelyä se, että soitellaan ihmisille ja tivataan heiltä miksi ovat "tykänneet" jostakin FB-ryhmästä. Se on nimenomaan demonisointia, koska siinä annetaan kuva, että kyseinen ryhmä on ellei suoraan rikollinen ainakin erittäin vastenmielinen ja tuomittava.
No tässähän olisi haastatelluilla "tykkääjillä" ollut mainio tilaisuus todeta, että FDL on täysin asiallinen järjestö ja he kannattavat sen periaatteita. Jostain syystä vastauksena oli joko välttelyä tyyliin "en minä siihen sillä tavalla liittynyt", "joskus siellä sivuilla ehkä käynyt" tai toisena vaihtoehtona kieltäytyminen kommentoinnista. Itsekään en FDL:ää pelottavana rikollisjenginä pidä, mutta tuollaiset vastaukset/vastaamattomuudet vahvistavat kuvaa, että ryhmän sivusta tykkäämisessä olisi jotain salailtavaa.

Kiersit jalkapallokerho-vertaukseni, koska et pystynyt siihen mitään vastaamaan. Nimittäin se esimerkkihän kertoi sen, että kyseessä oli demonisointi, koska ohjelma ei antanut yhtään tietoa, jonka perusteella FDL olisi jotenkin pahempi kuin jalkapallokerho.
Okei...tämä menee minulta nyt hieman ohi. Mielestäsi kyseessä oli demonisointi, minun mielestäni ei.

Tulkitset nyt väärin. Se miksi ainakin minä sanon ettei minulla ole mitään tekemistä FDL:n kanssa, johtuu siitä ettei kukaan vain kuvittele minun puhuvan heidän äänellään.

En ole edelleenkään löytänyt mitään miksi se olisi mitenkään demoninen porukka, en mitään. Vasemmistoliitto ja sen veljesjärjsetöt ovat avoimesti väkivaltaisia ja väkivaltaa kannattavia, heihin läheisesti lliittyvät anarkistit ja antifasistit vielä enemmän. Mitään tällaiseen verrattavaa en FDL:stä löydä.

En voi tutustua Facebook keskusteluihin sen syvemmin, koska se merkitsisi sitä että minun pitäisi julkisesti omalla nimelläni "tykätä" ko. puulaakista. Joku idiootti kuitenkin tulkitsisi tämän tutustumisen heihin kuulumiseksi. Vaikka heissä ei mitään vikaa olisikaan, on heihin kuulumisesta tehty epäilyttävää ja tiedämme miten vihervasemmistonatsit käyttäytyvät näissä asioissa.

Emo

...

Ihmiset ovat liian arkoja ja epävarmoja. Ajatellaan, mitä muut sanovat? Mitä tästä seuraa? Mitä muut ajattelevat? Niinkuin sillä väliä olisi mitä kukakin ajattelee. Jos toiminta on laillista, niin mitä sitä anteeksi pyytelemään ja arastelemaan? Tätä se pelokkuus teettää, tähän näillä vihapuhelakijutuillakin pyritään, että me emme kohta enää uskalla tiettyjä asioita ääneen sanoa. Tuo meitäkin odottaa. 

Koskela Suomesta

Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:32:34

...

Ihmiset ovat liian arkoja ja epävarmoja. Ajatellaan, mitä muut sanovat? Mitä tästä seuraa? Mitä muut ajattelevat? Niinkuin sillä väliä olisi mitä kukakin ajattelee. Jos toiminta on laillista, niin mitä sitä anteeksi pyytelemään ja arastelemaan? Tätä se pelokkuus teettää, tähän näillä vihapuhelakijutuillakin pyritään, että me emme kohta enää uskalla tiettyjä asioita ääneen sanoa. Tuo meitäkin odottaa.

Ei siinä ole pelkästään arkuudesta kyse, vaan usein leivästä ja jopa turvallisuudesta. Minulla kyse on leivästä. Jos poliittiset mielipiteeni tulisivat työpiireissä ilmi, se vaikeuttaisi leivän hankkimista oleellisesti. Riittävän vaikeaa jo nytkin joten turha sitä on riskeerata. Vastustajat ovat niin natseja, etteivät he räpäyttäisi silmääkään viedessää  leivän lapsiltani. Periaatteessa meillä on mielipiteenvapaus, mutta tätänykyä todellisuudessa ei.

Emo

Quote from: Axel Cardan on 14.05.2012, 22:26:50
Eikö tuo sekoilu lopu koskaan? Islamvastaisuus bannittu PS:ssä?
Mikä tämä Slunga-Poutsalo on tällaista päättämään?
Aikooko hän erottaa Halla-ahonkin, jonka islamvastaisuudesta ei liene epäselvyyttä?
Ja tuo puolueen jakaantuminen, mitä helvettiä silläkin tarkoitetaan?
Mitä merkitsi Turkkilan pesti?

Onko Matias Turkkilakin nykyisin islam- ja maahanmuuttomyönteinen? Pakko olla, jos hänet valittiin, ja tilanne PS-puolueessa on tämä, että äänessä ovat ne joilla on valta. He valitsivat Turkkilan.

Sehän tarkoittaa, arvatkaas mitä?

Jaakko P.

Katsoin sen Mimosan haastattelun. Eikö oikea otsikko pitäisi olla että "Useillä vihreillä kytköksiä islaminvastaiseen liikkeeseen" ?

Kaikkien pitäisi tuoda selvemmin esille että on tosiaankin ääri-islamia ja islamismia vastaan. Suomessahan kuitenkin on uskonnonvapaus. Silti maan laki ensin, taivaallinen hölynpöly-laki sitten. Ei kunniamurhia, kivityksiä, naisten silpomista, käännynnäisten tappamista, homojen tappamista, vääräuskoisten joukkoraiskauksia, jihadia tai mitään. Ei paljon jää jäljelle kun nämä karsii Lähi-Idän PerusMuslimilta.

Koti, uskonnonvapaus ja isänmaa!
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

Koskela Suomesta

Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:38:11
Quote from: Axel Cardan on 14.05.2012, 22:26:50
Eikö tuo sekoilu lopu koskaan? Islamvastaisuus bannittu PS:ssä?
Mikä tämä Slunga-Poutsalo on tällaista päättämään?
Aikooko hän erottaa Halla-ahonkin, jonka islamvastaisuudesta ei liene epäselvyyttä?
Ja tuo puolueen jakaantuminen, mitä helvettiä silläkin tarkoitetaan?
Mitä merkitsi Turkkilan pesti?

Onko Matias Turkkilakin nykyisin islam- ja maahanmuuttomyönteinen? Pakko olla, jos hänet valittiin, ja tilanne PS-puolueessa on tämä, että äänessä ovat ne joilla on valta. He valitsivat Turkkilan.

Sehän tarkoittaa, arvatkaas mitä?

En muista lukeneeni mitään siitä että mistä Matiaksen maahanmuuttopolitiikan vastaisuus johtuu. Ilmeisesti ei ainakaan islamista.

Emo

Quote from: Koskela Suomesta on 14.05.2012, 22:36:56
Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:32:34

...

Ei siinä ole pelkästään arkuudesta kyse, vaan usein leivästä ja jopa turvallisuudesta. Minulla kyse on leivästä. Jos poliittiset mielipiteeni tulisivat työpiireissä ilmi, se vaikeuttaisi leivän hankkimista oleellisesti. Riittävän vaikeaa jo nytkin joten turha sitä on riskeerata. Vastustajat ovat niin natseja, etteivät he räpäyttäisi silmääkään viedessää  leivän lapsiltani. Periaatteessa meillä on mielipiteenvapaus, mutta tätänykyä todellisuudessa ei.

Joo joo, kyllä minä SINUN tilanteesi ymmärrän. Sinulle nimimerkki on järkivalinta, ei pelkovalinta.

Puhuin noista ohjelmassa haastatelluista, kuten vaikka Ulla Pyysalosta. Mikä hänet laittaa kakistelemaan FDL-asioista kysyttäessä? Hänhän on jo leimautunut "persuksi" ja ties miksikä, hänelle olisi ihan sama todeta että "joo, olen käynyt lueskelemassa sivuja, tässä pestissä on hyvä seurata tapahtumia laidasta laitaan".

Koskela Suomesta

Quote from: Jaakko P. on 14.05.2012, 22:41:23
Katsoin sen Mimosan haastattelun. Eikö oikea otsikko pitäisi olla että "Useillä vihreillä kytköksiä islaminvastaiseen liikkeeseen" ?

Kaikkien pitäisi tuoda selvemmin esille että on tosiaankin ääri-islamia ja islamismia vastaan. Suomessahan kuitenkin on uskonnonvapaus. Silti maan laki ensin, taivaallinen hölynpöly-laki sitten. Ei kunniamurhia, kivityksiä, naisten silpomista, käännynnäisten tappamista, homojen tappamista, vääräuskoisten joukkoraiskauksia, jihadia tai mitään. Ei paljon jää jäljelle kun nämä karsii Lähi-Idän PerusMuslimilta.

Koti, uskonnonvapaus ja isänmaa!

Siinäpä se. Ei siitä islamista paljon jää jäljelle jos nuo ja ne opit mistä ne johtuvat sekä sharian siitä riisut. Ja jos ne riisuisi, olisi aika harva muslimioppinut joka sitä enää islamina pitäisi.

Koskela Suomesta

Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:41:53
Joo joo, kyllä minä SINUN tilanteesi ymmärrän. Sinulle nimimerkki on järkivalinta, ei pelkovalinta.

Puhuin noista ohjelmassa haastatelluista, kuten vaikka Ulla Pyysalosta. Mikä hänet laittaa kakistelemaan FDL-asioista kysyttäessä? Hänhän on jo leimautunut "persuksi" ja ties miksikä, hänelle olisi ihan sama todeta että "joo, olen käynyt lueskelemassa sivuja, tässä pestissä on hyvä seurata tapahtumia laidasta laitaan".

Epäpätevyys? esiintymiskammo? oikeasti kyse saattaa todellakin olla kyvyttömyydestä seistä julkisesti mielipiteidensä takana.

Emo

Quote from: Koskela Suomesta on 14.05.2012, 22:45:43
Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:41:53

Epäpätevyys? esiintymiskammo? oikeasti kyse saattaa todellakin olla kyvyttömyydestä seistä julkisesti mielipiteidensä takana.

Se on hyvin huono juttu. Kun on niinkin "julkisessa" pestissä kuin kansanedustajan avustajana, pitää tietää mitä mieltä on, miksi on ja sitten seisoa omien mielipiteidensä ja tekojensa takana. Tuli vaikka kenkää, ihan sama. Selittely ja sopertelu ei käy päinsä, se vaikuttaa EPÄILYTTÄVÄLTÄ!

Arto Luukkainen

Näin on koska demonisoinnin vuoksi kyseiset ihmiset tulkitsivat, että heidät leimataan rasisti-natseiksi, jos he myöntävät osallistuneensa ryhmän toimintaan ihan halulla. Näin se propaganda menee. Vihervasemmistolaiset todelliset natsit ovat saaneet tahtonsa läpi ja saaneet aikaan pelon ilmapiirin. Timo Soini ei ole toiminnallaan ainakaan auttanut perussuomalaisia poliitikkoja olemaan tässä asiassa rohkeita.

Huomaa: En minä ole todistamassa että FDL on hyvä ryhmä kaikin puolin. Enhän siitä muuta tiedä kuin se, mikä näissä muutamassa propagandaohjelmassa on näytetty. Niiden perusteella ei kuitenkaan ole mitään pahaakaan sanottavaa.

Quote from: Mietintämyssy on 14.05.2012, 22:22:00Okei...tämä menee minulta nyt hieman ohi. Mielestäsi kyseessä oli demonisointi, minun mielestäni ei.

Okei, selväksi tuli, ettet uskaltaudu asiasta keskustelemaan.  Mutta jos itseksesi kanssa sen uskallat tehdä, kysypä itseltäsi, että miten ohjelmassa perusteltiin se, että FDL:n "tykkääminen" on jollain lailla pahempaa kuin esim. Ylen toimittajien jalkapallokerhon tykkääminen.

Ja ehkäpä lopuksi kysyt itseltäsi, että mitä jäi puuttumaan, että kyseessä olisi ollut demonisointi. Mitä ohjelmassa olisi pitänyt vielä sanoa sitä varten?

En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

thinkingmind

Quote from: Koskela Suomesta on 14.05.2012, 22:22:58
Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:16:40

Jos määrittävät että FDL:ään kuuluvat tuovat huonoa mainetta ja vahinkoa puolueelle, niin voivat. Se pykälä sopii tähän.

Mutta ei sillä ole mitään väliä, he ovat nyt useamman henkilön äänellä linjauksensa tehneet, ja minulle ainakin riittää tämä pelleily. Monikulttuuria ja maahanmuuttopolitiikkaa vastustavia kansanedusjiakin on nöyryytetty ihan tarpeeksi viime talven aikana, nyt on syytä uskoa että he ovat tosissaan.

Puolue on jakautunut kahtia ja nuivat ovat siinä vähemmistönä ja heitä lyödään nyt niin Ruohonen-Lernerin, Putkosen kuin Slunga-Poutsalon taholtakin. Nämä henkilö kuuluvat siihen ei-nuivaan puoleen ja koska vain he ovat nyt äänessä, niin sille on puolueen johdon ja enemmistön siunaus. Tätä ennen on varottu viimeiseen saakka antamasta kuvaa puolueen jakautumisesta, mutta nyt se on kyllä selvää tyhmimmällekin. Ja se kuka on äänessä ja millaisilla asioilla kertoo kuka pitää valtaa puolueen sisällä ja se ei siis ole nuiva puoli.

Vähän nyt suhteellisuuden tajua kiitos.
FDL on noin 2000 ihmisen uskonvahvistuskerho jossa on jäseninä sellaisia persuista potkut saaneita järjen jättiläisiä kuin Klaus "käytän facebook nimenäni kuolleen belgialaisen SS-miehen nimeä" Elovaara ja niinikään persuista pois potkittu Tommi "mitali pitzeria ampujalle" Rautio.
Jos FDL:ssä pyörii tuollaisia sekopäitä niin on aivan hyvä että persut pistää tiukan eron tuohon porukkaan vaikka siellä pyörisikin myös ihan järkeviäkin ihmisiä.

Jos mietit millä saadaan suomen maahanmuuttopolitiikka järkeväksi niin se ei ole se että ryhdyttäisiin keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta samanmielisten facebook-ringissä jossa on jäseninä kyseisen kaltaisia sekopäitä ja jossa ei ole mitään moderaatiota.

Jos mietit kannattaako maahanmuuttopolitiikkaan muutosta haluavien korostaa kymmenistä selvistä faktoista huolimatta juuri eurabia skenariota joka on väänneltävissä oletuksien mukaan mihin suuntaan tahansa ja siten epävarma ja epäselvä ja eniten median aivopesulle altis näkökohta maahanmuuton kiristämiseksi niin tajuat varmasti että ei kannata.

Jos mietit vielä hiukan pidemmälle miksi maahanmuuttokriittisyyttä ajetaan euroopanlaajuisesti median avulla yhden englannissa kehitetyn brändin alle jonka rakenne varmistaa sen että joidenkin maiden Defense Leaguet kaapataan täysien sekopäiden käsiin aivan varmasti jolloin kaikki DL:t voidaan mustamaalata ja mietit millaista sakkia FDL:ssäkin on ja kuinka johto on täysin nimetön ja kuinka FDL:n johdon viestintä on samaa tasoa Facebookissa kuin äkäisempien hommalaisten viestit krapulassa jotka pitää aina välillä pistää bännillä jäähylle etteivät sekoile liikaa niin tajuat että Mimosan hienosta esiintymisestä huolimatta jokin haisee kyseisessä projektissa ja pahasti.

Uskon että persut aistivat saman vaaran jonka minä aistin.
Mitä enemmän ajattelen FDL:ää niin sitä varmempi olen että "It's a trap fool, turn away"

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Emo

^ Hmmm... no okei, ihan hyvä kommentti. Ehkä tuo loppuosa vähän vaatii vielä sulattelua, mutta tuo Elovaaran toiminta kuullostaa kyllä tuomittavalta typeryydeltä, jos on edes sitä eli typeryyttä. Ettei vaan olisi tosissaan? Tuollaiset ilmanmuuta pois FB-ryhmästä (jos se kerta on mahdollista), natsijutuilla ei pelata. 

Koskela Suomesta

Kyse ei ole siitä että haluaisin tai aikoisin liittyä mihinkään FDL:ään. En aio. Kyse on nyt siitä sekopäisestä paniikkiviestistä minkä PS antaa maailmalle. He sanovat ettei sellaisilla jotka kokevat islamin vaaraksi ole sijaa PS:ssä. He ovat jo aiemmin sekoilleen Halliksen Kreikka juttujen ja nyt Helenan blogausten kanssa oikein kunnolla. En halua samaistua tuollaiseen pölhösakkiin jota median vähä-älyisin osa kusettaa mennen tullen ja takaapäin uudelleen. Nyt riitti.

Jos rehellinen olen, ei minulla oikeita työtä tekemään tulevia maahanmuuttajia joilla on työpaikka tullessaan vastaan mitään ole, ei edes sen uhan alla että joku suomalainen jäisi työttömäksi.

Mutta islamilaisia ja sosiaalishoppailijoita vastaan on paljonkin. Islamilaisia vastaan siksi että heidän arvonsa vievät tätä yhteiskuntaa totaalisesti väärään suuntaa vaikka he olisivat näitä ns. "maltillisia" (mitä ne nyt sitten lieneevätkään) ja sosiaalishoppailijoita vastaan siksi että inhoan verorahojeni varassa eläviä pummeja (en oikeasti tilapäistä sosiaalitukea tarvitsevia) vaikka he olisivat suomalaisiakin, joten heitä ei ole mitään helvetin syytä rahdata tänne ihan ulkomailta saakka. Nämä sosiaalipummit etnisyydestä riippumatta tuhoavat hyvinvointiyhteiskuntamme takuuvarmasti, vaikkei sen pystyssä pysymisestä ole takeita edes ilman heitä.

Emo

^ Tuo on myös järkitekstiä, komppaus tuolle. Joskin minä aion äänestää persuja syksyllä, tapahtui mitä tapahtui. Siitä eteenpäin en enää lupaa mitään.

Koskela Suomesta

Quote from: Emo on 15.05.2012, 00:48:09
^ Tuo on myös järkitekstiä, komppaus tuolle. Joskin minä aion äänestää persuja syksyllä, tapahtui mitä tapahtui. Siitä eteenpäin en enää lupaa mitään.

Kiitos. Minä en aio äänestää heitä enää. Liityn nukkuviin kunnes keksin jotain muuta. Jos vaikka Muutoksella olisi täällä joku nuiva ehdokas. Eihän se läpi pääse, mutta kuitenkin.

thinkingmind

Quote from: Koskela Suomesta on 14.05.2012, 21:50:25
Perussuomalaiset ovat nyt sitten tehneet tahtonsa selväksi Putkosen ja Slunga-Poutsalon suulla. Islamin vastaiset eivät ole tervetulleita puolueen toimintaan. En näe että he olisivat puhuneet vain ja ainoastaan FDL:ään liittyvistä asioista, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä, vaan yleisesti islamin vastaisuudesta. Hyvä, tämä selkeytti asiaa osaltani melkoisesti.

Olen ollut eduskuntavaalien jälkeen hyvin ihmeissäni puolueen touhuilusta median vedätyksissä ja jättänyt jäsenanomuksen lähettämisen ja toimintaan mukaan tulemisen myöhemmäksi. Onneksi näin, koska minun maahanmuuttopolitiikan vastaisuuteni kumpuaa hyvin suurelta osin islamin vastaisuudesta. Jos kerran islaminvastaisuus on kiellettyä Perussuomalaisissa, on peli osaltani sitten selvä.

Minusta nämä kaksi vaikutusvaltaista henkilöä puolueen johdosta ovat tuoneet viestin perille ja minun on se uskottava. Hyvästi Perussuomalaiset, minun ääntäni ette siis näköjään halua, ja ette sitä tule myöskään sitten saamaan, oli vaali sitten mikä tahansa. Koska minulle ei ole äänestettävää missään muuallakaan, niin liityn toistaiseksi nukkuvien puolueeseen.

Katsotaan myöhemmin mikä on poliittinen kotini.

Keskustelin jokin aika sitten eräässä baarissa politiikasta yhden baarin kantiksen kanssa kun olin sinne sattunut ottamaan pari olutta.
Keskustelumme kääntyi politiikkaan ja kerroin äänestäneeni persuja jolloin kantis ensin innostui että niin mäkin mutta rupesi sitten valittamaan kuinka ei voi enää äänestää jatkossa persuja koska persut olivat kieltäneet neekeri sanan käytön.
Sanoin hänelle että sun täytyy miettiä onko sulle tärkeämpiä teot vai sanat, onko sulle tärkeämpää että suomen maahanmuuttopolitiikkaa kiristetään vai se että persut käyttää neekeri sanaa.

Sun kommentit muistuttaa aika paljon tuota keskustelua joten sanon sulle että sun täytyy miettiä kumpi on tärkeämpää sulle teot vai sanat, onko sulle tärkeämpää että suomen maahanmuuttopolitiikkaa kiristetään vai se että persut julistaa islamin paskuutta joka käänteessä.

FDL on minun mielipiteeni mukaan sellaisia tyyppejä puoleensa vetävä kerho jotka haluavat sanoa neekeri ja jotka haluavat sanoa että islam on paskaa.
Onhan näilläkin ihmisillä oikeus mielipiteeseensä mutta sillä että sanotaan neekeri tai että sanotaan että islam on paskaa on aika vähän vaikutusta suomen maahanmuuttopolitiikkaan ja sekin on etupäässä kielteistä.

Islamin huonot puolet pitää selvästi tuomita asiallisin sanakääntein ja faktoihin perustuen niinkuin mm. persujen vara-puheenjohtaja Eerola Spotlightissa hienosti teki ja jos tämä ei sinulle riitä niin silloin en voi kuin ihmetellä.
Miksi otat pultteja työmiehen ja piiri-sihteerin lausunnoista jotka liittyvät enemmänkin strategiaan koska arvelen että heilläkin on samat huonot aavistukset FDL:stä kuin minulla ja heillä on kokemusta Spotlightissa mainittujen Klaus Elovaaran ja Tommi Raution erottamisista persuista kun he sekoilivat facebookissa todennäköisesti FDL:ään höyrähtäneinä ja jatkavat FDL:ssä vaikuttamista.

Miksi maahanmuuttokriittisyyttä ajetaan euroopassa FDL:n ja muiden maakohtaisten DL:n alle yhden englannissa kehitetyn pää-brändin alaisuuteen sellaisilla rakenteilla että ainakin osa DL:stä vallataan varmasti rassenazzejen egotripeiksi joilla kaikki DL:t ja maahanmuuttokriittisyys kokonaisuutena on mahdollista mustamaalata täysin jos maahanmuuttokriittisyyden kaappaus mediassa ja ihmisten mielissä DL:ien asiaksi onnistuu?

Miksi kaikista kymmenistä maahanmuuttopolitiikan kiristämisen tarpeen selvästi osoittavista selvistä faktoista huolimatta maahanmuuttokriittisyyden ykkös-argumentiksi ajetaan FDL:n ja muiden DL:ien toimesta Eurabia skenaariota joka on kaikista epäselvin ja jollaisesta saa millaisia ennusteita tahansa riippuen siitä millaisia oletuksia vetää hatusta väestötieteellisiin teorioihin liittyen?

Miksi DL:n ykköskohde on nimenomaan muu vaikuttaminen kuin poliittinen vaikuttaminen vaikka maahanmuuttopolitiikan kiristykset voidaan toteuttaa vain poliittisten prosessien kautta ja nukkuvat äänestäjät kannattavat nukkumalla nykyisen maahanmuuttopolitiikan jatkumista huolimatta siitä vaikka facebookkailisivat non-stop samanmielisten FDL-ringissä sen sijaan että äänestäisivät, toimisivat poliittisissa puolueissa ja kirjoittelisivat paikkoihin joita lukevat muutkin kuin FDL:n tosiuskovaiset?

Nukkuva äänestäjä kannattaa aina nykyistä tilannetta koska asiat muuttuvat vain jos äänestetään muutoksia ajavia poliitikkoja.

Toivon että kaikki FDL:ään hurahtaneet miettivät näitä kysymyksiä.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

thinkingmind

Quote from: Koskela Suomesta on 15.05.2012, 00:43:50
Kyse ei ole siitä että haluaisin tai aikoisin liittyä mihinkään FDL:ään. En aio. Kyse on nyt siitä sekopäisestä paniikkiviestistä minkä PS antaa maailmalle. He sanovat ettei sellaisilla jotka kokevat islamin vaaraksi ole sijaa PS:ssä. He ovat jo aiemmin sekoilleen Halliksen Kreikka juttujen ja nyt Helenan blogausten kanssa oikein kunnolla. En halua samaistua tuollaiseen pölhösakkiin jota median vähä-älyisin osa kusettaa mennen tullen ja takaapäin uudelleen. Nyt riitti.

Kerropa ihan lonkalta kuka poliitikko suomessa on arvostellut islamin huonoja puolia suorasanaisemmin televisiossa kuin persujen vara-puheenjohtaja Eerola Spotlightissa?

Vedät liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä asioista.
Kerroin mielipiteeni FDL:stä ja esitin mielestäni ilmiselvät vaarat mitä Defense League ilmiöstä on euroopan laajuiselle maahanmuuttokriittisyydelle ylemmässä viestissäni.

Moni on varmaan eri mieltä ja ei siinä mitään jos joidenkin ihmisten mielestä maahanmuuttopolitiikka korjaantuu sillä että persut alkavat pomppimaan FDL:n reilun 2000 hengen facebook-ringin mukaan niinkuin Ruohonen-Lerner pomppi median pillin mukaan median hihamerkki-valehtelussa.(FDL-ringissä on sellaisia persuista potkut saaneita sekopäitä kuin Klaus "käytän facebook nimenäni belgialaisen SS-miehen nimeä" Elovaara ja Tommi "mitali pitzeria ampujalle" Rautio)
Niinkauan kuin FDL ei potki hörhöjä mäkeen homman tyyliin niin sillä ei ole mitään uskottavuutta.
Hörhöjen bännäilyn jälkeenkin FDL:n uskottavuus on minimaalinen koska sen rakenne on kuin luotu epäonnistumaan ja nimenomaan yhden tahon/brändin/kattoliikkeen keskittäminen euroopan laajuiseksi maahanmuuttokritiikin ajajaksi median ja ihmisten mielissä on sudenkuoppa jossa kaikki munat ovat samassa korissa ja se tulisi päättymään epäonnistuessaan maahanmuuttokritiikin itsetuhoon.

Maahanmuuttokritiikki on idea ja ideat ovat voimakkainta mitä ihmisellä on.
Tämän idean levittämiseen ei tarvita nimettömien ihmisten hallitsemaa mustanaamiokerhoa anglomallisella eurropanlaajuisella brändäyksellä.
Tarvitaan vain ideoita, faktoja ja isänmaallisia ihmisiä kaikissa maissa jotka vaikuttavat poliittisen prosessin kautta sen sijaan että pelaisivat mustanaamiokerhon facebook-pelissä.

Mittasuhteet kannattaisi myös muistaa persut eli yrittävät muuttaa tätä maata poliittisen prosessin kautta parempaan suuntaan ja FDL ja muut DL:t egotrippailevat poliittisen prosessin ulkopuolella etupäässä facebookissa ja levittävät sanomaa Eurabiasta kiihkolla tärkeimpänä maahanmuuttokritiikin perusteluna samanmielisille tosi-uskovaisille vaikka se on monitulkintaisuutensa takia ehkä huonoin fakta maahanmuuttokriittisyyden levittämiseksi tällä hetkellä.

thinkingmind

Quote from: Emo on 14.05.2012, 22:07:28

Eivät missään.
Kyseisiä väitteitä esittävä hommanimimerkki vain ylireagoi ja vetää johtopäätöksiä päästään koska ei ajattele asiaa perinpohjaisesti.
Juurihan Spotlightissa Eerola esitti islamkriittisintä ASIALLISTA puhetta mitä suomen televisiossa on kuultu.

FDL:n ongelmista olen jo kirjoittanut niin monta postausta etten enää tähän jaksa kerrata niitä.

Koskela Suomesta

Quote from: thinkingmind on 15.05.2012, 01:41:14
Sun kommentit muistuttaa aika paljon tuota keskustelua joten sanon sulle että sun täytyy miettiä kumpi on tärkeämpää sulle teot vai sanat, onko sulle tärkeämpää että suomen maahanmuuttopolitiikkaa kiristetään vai se että persut julistaa islamin paskuutta joka käänteessä.

Teot. Ja ne ovat kyllä näyttäneet missä mennään. Eli menit aika harhaan tässä jutussa. Sanat JA teot ovat nyt ihan samassa linjassa.

Nuivanlinna

Thinkingmindilla on erittäin hyvä näkemys asioiden tilasta ja en usko, että kenenkään tarvitsee lähteä mielenosoituksiin huutamaan mitään. Annetaan arhinmäkeläisten hoitaa mielenosoituspuoli. Mielenosoituksissa kun syntyy niitä omia maaleja enemmän kuin vastustajan verkkoon.
Maahanmuuttokriittisä ääniä on vielä paljonkin kanavoitumatta julkinuiville ehdokkaille ja sensitiivisellä otteella nekin äänet on saatavissa laariin.

Itse olen saanut malttini jo takaisin mikä olikin hukassa Eros-kaustin aikana ja Turkkilan pestaus päätoimittajaksi palautti luottamukseni PS:n kelvollisuuteen jatkossakin. Uskon siihen, että Matias PS-tiedotuksessa panostaa puolustukseen eikä Timbe ja Pike paukuttele enää omiin jos vastustaja vähän kolisuttelee tolppia.

Ja pelatkaa PS-toimijat yhteen, ennen enteriä kilauttakaa kaverille.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

thinkingmind

Quote from: Koskela Suomesta on 15.05.2012, 07:42:07
Quote from: thinkingmind on 15.05.2012, 01:41:14

Teot. Ja ne ovat kyllä näyttäneet missä mennään. Eli menit aika harhaan tässä jutussa. Sanat JA teot ovat nyt ihan samassa linjassa.

Eli sä arvostaisit tekona sitä jos persut suurena puolueena lähtisi pomppimaan reilun 2000-hengen facebook-liketys klubin pillin mukaan?

Facebook liketys-klubin hehkuttaminen, jonka johto on täysin nimetöntä ja jossa pyörii persuista sekopäisyyden takia kenkää saaneita sekopäitä ja joka ajaa maahanmuuttokriittisyyttä euroopanlaajuisen brändin alle ja pitää ykkös asiana eurabia-teorioiden korostamista maahanmuuttokriittisyydessä kymmenien täysin selvien faktojen korostamisen sijaan, olisi sun mielestä persuilta sellaista toimintaa puolueena että sinä silloin persuja äänestäisit?

Oletko oikeasti tuota mieltä?

Ei siinä mitään jos olet tuota mieltä, kyllä tuollaiseenkin mielipiteeseen on kaikki oikeus mutta ainakin minun mielestäni tuollainen toiminta olisi tyhmintä mahdollista toimintaa tässä tilanteessa persuilta ja uskon että kaikki jotka ajattelevat loogisesti ja joille maahanmuuttokriittisyys ja suomen maahanmuuttopolitiikan järkevöittäminen ovat ykkösasioita ajattelevat kanssani samoilla linjoilla.