News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2012-05-10 Spotlight: Useilla perussuomalaisilla kytköksiä islaminvastaiseen liikkeeseen

Started by Suomi2050, 10.05.2012, 17:51:17

Previous topic - Next topic

Blanc73

Kertoisiko joku minulle miksi esim minun pitäisi hävetä tai pyydellä anteeksi Islamin vastaisuuttani? Sitä ei tarvita eurooppaan yhtään nykyistä enempää, meitä miehiä nuivempia asian suhteen tulisivat olla naiset ja seksuaalivähemmistöt. Islam on niin patriarkaalinen ja vanhakantainen, ettei sitä ikinä kesytetä sisäsiistiksi puudeliksi kuin mitä kristinusko nykyään on. Ja se ei ole edes pelkkä uskonto, myös yksi elementti jota ei tule unohtaa.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Jaakko P.

Quote from: Blanc73 on 13.11.2012, 13:38:13
Kertoisiko joku minulle miksi esim minun pitäisi hävetä tai pyydellä anteeksi Islamin vastaisuuttani?
Älä suotta, en minäkään. Jopa maallistunut tai ns. maltillinen muslimi ymmärtää hyvin pian islamin vastaisuuden jos tällaisen löytää ja pääsee juttusille.
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

Emo

Kertoisiko joku minulle miksi esim minun pitäisi hävetä tai pyydellä anteeksi Islamin vastaisuuttani? Sitä ei tarvita eurooppaan yhtään nykyistä enempää, meitä miehiä nuivempia asian suhteen tulisivat olla naiset ja seksuaalivähemmistöt. Islam on niin patriarkaalinen ja vanhakantainen, ettei sitä ikinä kesytetä sisäsiistiksi puudeliksi kuin mitä kristinusko nykyään on. Ja se ei ole edes pelkkä uskonto, myös yksi elementti jota ei tule unohtaa.

Tuo alleviivattu ei johdu kesyttämisestä, vaan siitä, että kristinuskon perustajan Jeesuksen opetus oli väkivallatonta. Kristinusko on siis aina ollut lammas, tai puudeli.

Ei islaminvastaisuutta ole Hommalla kielletty, mainittu on vain ettei isompi islamkritiikki kuulu juuri tähän ketjuun.

Blanc73

Quote from: Emo on 13.11.2012, 13:46:09

Tuo alleviivattu ei johdu kesyttämisestä, vaan siitä, että kristinuskon perustajan Jeesuksen opetus oli väkivallatonta. Kristinusko on siis aina ollut lammas, tai puudeli.

Ei islaminvastaisuutta ole Hommalla kielletty, mainittu on vain ettei isompi kritiikki kuulu juuri tähän ketjuun.

Kristinuskon alkuperäinen sanoma voi olla väkivallaton, mutta uskontoa on levitetty ja toteutettu historian saatossa myös äärimmäisen brutaalilla tavalla.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Emo

Quote from: Blanc73 on 13.11.2012, 13:50:07

Kristinuskon alkuperäinen sanoma voi olla väkivallaton, mutta uskontoa on levitetty ja toteutettu historian saatossa myös äärimmäisen brutaalilla tavalla.

Usein ihminen toimii väärin ja brutaalisti, myös silloin kun levittää oppia joka itsessään ei ole brutaali. Mutta ymmärtänet mitä tarkoitan? On helpompi "kesyttää" sellaisen opin kannattajat sisäsiisteiksi, joiden oppi ei ole brutaali. Mahdotonta on kesyttää brutaalin opin kannattajia, se ei voi onnistua. Ja siksihän islamia usein vastustetaan, kun tämä ymmärretään.

alussaolisana

Quote from: Blanc73 on 13.11.2012, 13:50:07
Quote from: Emo on 13.11.2012, 13:46:09

Ei islaminvastaisuutta ole Hommalla kielletty, mainittu on vain ettei isompi kritiikki kuulu juuri tähän ketjuun.

Tuosta on helppo tehdä kysymys, että onko sellainen "kristinusko" kristinuskoa. Nähdäkseni Konstantinus Suuresta alkaen kyseessä on ollut yritys "varastaa" oppi ja alistaa se omiin poliittisiin tarkoitusperiin. Samat "kristinuskon omistajat" ovat yleensä kunnostautuneet myös "vääräoppisten" tuhoajina. Enemmän piilossa on sitten ollut se oikea evankeliumin levitys, joka todellakin on muuttanut maailmaa ja lukuisien yksilöiden elämää. Islamin ja kristinuskon erosta se vanha juttu, että jos kristinusko palaa juurilleen, niin jälki on rauhaa ja hyvinvointia, kun taas islamin palatessa juurilleen jälki on lievästi sanottuna rumaa. Toki voidaan väittää, että väkivaltainen islam ei ole sitä oikeaa islamia, eli esittää sama argumentti, jonka minä tein kristinuskosta, mutta todisteita olisi kiva nähdä. Voihan se toki olla niinkin, mutta niin pitkään kuin nämä (oletetut) oikeat muslimit eivät johda showta, niin minä vastustan islamia.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."