News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-05-10 Spotlight: Useilla perussuomalaisilla kytköksiä islaminvastaiseen liikkeeseen

Started by Suomi2050, 10.05.2012, 17:51:17

Previous topic - Next topic

Emo

Quote from: Koskela Suomesta on 15.05.2012, 00:54:24
Quote from: Emo on 15.05.2012, 00:48:09
^ Tuo on myös järkitekstiä, komppaus tuolle. Joskin minä aion äänestää persuja syksyllä, tapahtui mitä tapahtui. Siitä eteenpäin en enää lupaa mitään.

Kiitos. Minä en aio äänestää heitä enää. Liityn nukkuviin kunnes keksin jotain muuta. Jos vaikka Muutoksella olisi täällä joku nuiva ehdokas. Eihän se läpi pääse, mutta kuitenkin.

Hyvää työtä Putkoselta ja Slungalta, tätä ihmisten erottelua jyviin ja akanoihin vielä lisää, niin päästään kunnon tuloksiin.
Typerä PS-puoluejohto, niiden suullahan nämä puhuvat! Omia äänestäjiähän sitä kuuluukin kurmoottaa.

thinkingmind

Quote from: Emo on 15.05.2012, 10:06:25
^ Tuo on myös järkitekstiä, komppaus tuolle. Joskin minä aion äänestää persuja syksyllä, tapahtui mitä tapahtui. Siitä eteenpäin en enää lupaa mitään.

Kiitos. Minä en aio äänestää heitä enää. Liityn nukkuviin kunnes keksin jotain muuta. Jos vaikka Muutoksella olisi täällä joku nuiva ehdokas. Eihän se läpi pääse, mutta kuitenkin.

Hyvää työtä Putkoselta ja Slungalta, tätä ihmisten erottelua jyviin ja akanoihin vielä lisää, niin päästään kunnon tuloksiin.
Typerä PS-puoluejohto, niiden suullahan nämä puhuvat! Omia äänestäjiähän sitä kuuluukin kurmoottaa.

Eli säkin olet sitä mieltä että persujen pitäisi ajoittaisen median pillin mukaan pomppimisen sijaan (joka on välillä ongelma varsinkin Ruohonen-Lernerillä) ryhtyä pomppimaan reilun 2000-henkilön facebook-liketys klubin pillin mukaan (joka olisi todella suuri ongelma)?

Timo Soini on monta kertaa sanonut että "jos sinulla ei ole omaa suunnitelmaa niin olet osa jonkun toisen suunnitelmaa" ja nyt tietyt hommalaiset (sinä ja Koskela) ovat pahoittaneet mielensä kun persut eivät ole menossa osaksi jonkun Englannissa kehitellyn euroopanlaajuisen maahanmuuttokriittisyys-brändin suunnitelmaa?

Voin niin kuvitella kuinka ruotsissa on esitetty samanlaisia mielipiteitä kuin sinulla ja koskelalla ja on lähdetty mukaan niitä tyyppejä tukemaan jotka haluavat sanoa neekeri ja jotka haluavat sanoa että islam on paskaa.
Ruotsin nykyinen täydellinen katastrofi ja ruotsin täysin epädemokraattinen toiminta yhden puolueen apartheidissa on mahdollista juuri siksi että maahanmuuttokriittiset ihmiset tukivat siellä 90-luvulla täysiä sekopäitä.
Luojan kiitos suomessa ei tehty samoja virheitä josta kuuluu suurin kiitos hommalle ja halla-aholle.

Minun mielestäni Defense League liikkeillä on erittäin suuri mahdollisuus olla samanlainen maahanmuuttokritiikin idean, oikeutuksen ja imagon tappaja euroopanlaajuisesti kuin ruotsin 90-luvun sekopäät olivat ruotsissa.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Teiskolainen

Quote from: Emo on 15.05.2012, 10:06:25

Kun täällä hommassa pidetään kovaa meteliä maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista, niin minun mielestäni on kummallista että
itsekin raiskauksesta tuomion saaneeseen Matti Putkoseen suhtaudutaan jopa positiivisesti.

Onko Matti Putkosen suorittama raiskaus jotenkin moraalisesti hyväksyttävämpi?

Emo

^ Kuka noin on väittänyt? No okei, tuskin Putkosen suorittama raiskaus sentään rasistinen raiskaus oli, kuten mamujen tekemät raiskaukset ovat kaikki silloin, kun kantiksia raiskaavat.

AuggieWren

Quote from: Teiskolainen on 15.05.2012, 11:05:41Onko Matti Putkosen suorittama raiskaus jotenkin moraalisesti hyväksyttävämpi?

Ei ja onkin outoa, että Putkonen on persujen palkkalistoilla. Tosin ihmettelen sitä, miksi Putkosen saamasta raiskaustuomiosta pitäisi puhua. Putkonen kun ei ole maahanmuuttaja vaan ihan kantis-ihmissaastaa raiskaustuomion perusteella.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

junakohtaus

Sanotaan nyt tähänkin ketjuun mahdollisten asiasta kiinnostuneiden ulkopuolisten varalta: Homma ei ole lähdössä minkäänlaiseen kompukseen Defence Leaguen kanssa. Mitään pyyntöäkään ei ole tullut ja jos tulisi, siihen vastattaisiin kohteliaan kieltävästi.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Emo

Quote from: thinkingmind on 15.05.2012, 10:34:11
...

Eli säkin olet sitä mieltä että persujen pitäisi ajoittaisen median pillin mukaan pomppimisen sijaan (joka on välillä ongelma varsinkin Ruohonen-Lernerillä) ryhtyä pomppimaan reilun 2000-henkilön facebook-liketys klubin pillin mukaan (joka olisi todella suuri ongelma)?

Timo Soini on monta kertaa sanonut että "jos sinulla ei ole omaa suunnitelmaa niin olet osa jonkun toisen suunnitelmaa" ja nyt tietyt hommalaiset (sinä ja Koskela) ovat pahoittaneet mielensä kun persut eivät ole menossa osaksi jonkun Englannissa kehitellyn euroopanlaajuisen maahanmuuttokriittisyys-brändin suunnitelmaa?

Voin niin kuvitella kuinka ruotsissa on esitetty samanlaisia mielipiteitä kuin sinulla ja koskelalla ja on lähdetty mukaan niitä tyyppejä tukemaan jotka haluavat sanoa neekeri ja jotka haluavat sanoa että islam on paskaa.
Ruotsin nykyinen täydellinen katastrofi ja ruotsin täysin epädemokraattinen toiminta yhden puolueen apartheidissa on mahdollista juuri siksi että maahanmuuttokriittiset ihmiset tukivat siellä 90-luvulla täysiä sekopäitä.
Luojan kiitos suomessa ei tehty samoja virheitä josta kuuluu suurin kiitos hommalle ja halla-aholle.

Minun mielestäni Defense League liikkeillä on erittäin suuri mahdollisuus olla samanlainen maahanmuuttokritiikin idean, oikeutuksen ja imagon tappaja euroopanlaajuisesti kuin ruotsin 90-luvun sekopäät olivat ruotsissa.

Tuohon viimeiseen kappaleeseen kommentoin, että onhan se mahdollista.

Olen sitä mieltä, että persujen pitäisi pian löytää se oma pillinsä minkä mukaan johdonmukaisesti pomppivat. Pidän huolestuttavana sitä, että jos minua alkaa PS-puolue tympäistä, se kertonee siitä että monia muitakin se jo tympii. Olen nimittäin ollut niin valtavan "sitoutunut" tähän persu-unelmaan. En ollenkaan sellainen "kunhan nyt jotain kävin 2011 ek-vaaleissa äänestämässä"-tyyppi. Olen todella odottanut, että PerSut puhuvat asiaa. Oppositioratkaisu oli mielestäni oikea, mutta muuten olen pettynyt koko konkkaronkkaan. Ainoa mitä persut näköjään osaavat, on omien kansanedustajien, heidän avustajiensa ja omien äänestäjiensä nokkiminen. Minä kuitenkin annan Soinille vielä aikaa alkaa puhumaan asiaa, tai edes puhumaan. Nythän tuo on ihan mykkä.

Persujen aika on NYT. Jos sitä ei käytetä, niin jostain nousee paljon pahempia ryhmittymiä kuin nämä englantilaiskehitteiset DL-ryhmät. Nämä ryhmät ovat vielä leppoisia, mutta tulevaisuus ei näytä leppoisalta. En minä mikään profeetta ole, ajattelenpa vaan. Tilanne kehittyy koko ajan. Huonoon suuntaan.

Siili

Quote from: Teiskolainen on 15.05.2012, 11:05:41
Kun täällä hommassa pidetään kovaa meteliä maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista, niin minun mielestäni on kummallista että itsekin raiskauksesta tuomion saaneeseen Matti Putkoseen suhtaudutaan jopa positiivisesti.

Onko Matti Putkosen suorittama raiskaus jotenkin moraalisesti hyväksyttävämpi?

Teet alkeellisen ruuskaisun syyllistäessäsi foorumilla lymyävää herra Passiivia.  Olet itsekin osa Hommaa ja voit halutessasi pohtia Putkosen raiskausta ja sen merkitystä esimerkiksi PS:n uskottavuudelle.  Yksittäiset hommalaiset voivat myös jättää keskustelematta Putkosesta, eikä se ole mikään kannanotto hänen tekojensa puolesta tai niitä vastaan. 

Mistä näitä taivastelevia niputtajia oikein sikiää? 

junakohtaus

QuotePersujen aika on NYT. Jos sitä ei käytetä, niin jostain nousee paljon pahempia ryhmittymiä kuin nämä englantilaiskehitteiset DL-ryhmät. Nämä ryhmät ovat vielä leppoisia, mutta tulevaisuus ei näytä leppoisalta. En minä mikään profeetta ole, ajattelenpa vaan. Tilanne kehittyy koko ajan. Huonoon suuntaan.

Vanha muistaa tästä suoraan tollaset 15 vuotta ainakin, kun nämä huomattavasti pahemmat ryhmät ovat olleet nousemassa ihan heti huomenna. Eipä ole näkynyt, koska väkivaltainen roskaväki on, no niin, väkivaltaista roskaväkeä, eikä niistä mihinkään järjestäytymiseen ole, ja viimeistään kuulustelussa ne kaikki vasikoivat toisensa.

Muutenkin mä olen vähän sitä mieltä, että tässä ei ole mitään erityistä syytä lähteä tanssimaan naapurin pillin mukaan ja ottamaan kantaa milloin mihinkin pipipääkerhoon, kun joku keksii kannanottoa pyytää ja heiluttelee guilty by associationia. Pelataan oma peli vaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

verbum

Quote from: Marko Parkkola on 10.05.2012, 17:53:10
En ymmärrä. Onko islamvastaisuus sitten huono asia?

Kyllä se monikulttuurisuuden ideologialle on huono asia mikäli on löydettävissä jokin kulttuuri mikä ei ole hyvä ja muiden kanssa yhdenvertainen. Siinä romuttuu kulttuurirelativismi ja muut hauskat käsitteet. Samalla tämän esimerkkitapauksen esilletulo nostaa leijumaan epäilyksen, että onko muissakin kulttuureissa hyvyys ja huonommuusjärjestystä, jonka seurauksena monikulttuurisuus ihanne heitetään aika nopeasti romukoppaan.

Islamvastaisuus, ja islamin huonojen ominaisuuksien esilletuonti on monikultturisteille yhtä ikävä asia kuin Galileo Galilei 1600 luvulla paaville & kirkolle.

Emo

Quote from: junakohtaus on 15.05.2012, 12:09:00
QuotePersujen aika on NYT. Jos sitä ei käytetä, niin jostain nousee paljon pahempia ryhmittymiä kuin nämä englantilaiskehitteiset DL-ryhmät. Nämä ryhmät ovat vielä leppoisia, mutta tulevaisuus ei näytä leppoisalta. En minä mikään profeetta ole, ajattelenpa vaan. Tilanne kehittyy koko ajan. Huonoon suuntaan.

Vanha muistaa tästä suoraan tollaset 15 vuotta ainakin, kun nämä huomattavasti pahemmat ryhmät ovat olleet nousemassa ihan heti huomenna. Eipä ole näkynyt, koska väkivaltainen roskaväki on, no niin, väkivaltaista roskaväkeä, eikä niistä mihinkään järjestäytymiseen ole, ja viimeistään kuulustelussa ne kaikki vasikoivat toisensa.

Muutenkin mä olen vähän sitä mieltä, että tässä ei ole mitään erityistä syytä lähteä tanssimaan naapurin pillin mukaan ja ottamaan kantaa milloin mihinkin pipipääkerhoon, kun joku keksii kannanottoa pyytää ja heiluttelee guilty by associationia. Pelataan oma peli vaan.

En osaa sanoa mikä aikataulu on "huomenna" tai "lähitulevaisuudessa" tai "pian", enkä luota siihenkään että eurooppalaiset ovat niin tyhjänpäiväistä roskaväkeä, etteikö Eurooppaan isompi sota saada 50-100 vuoden sisään, ja pienempiä jo aiemminkin. Onhan noilla Afrikassakin sotia, roskaväkeä sielläkin elää eikä mistään järjestäytymisestä ja järjestyksestä ole niillä tietoakaan. Ei me huonompia olla, roskaväkenä nyt ainakaan.

Lemmy

Quote from: Marko Parkkola on 10.05.2012, 17:53:10
En ymmärrä. Onko islamvastaisuus sitten huono asia?

Tää on taas sitä Hirvisaarenkin mainostamaa paskaa uutisointia.  Luulisi kierosilmäisimmäinkin tyhjäntoimittajan erottavan toisistaan islamin ja islamismin.
Toimittajien mielestä monikulttuurisuuden nimissä täytyy kannataa islamismia, sharia-lakia ja militantteja islamilaisjärjestöjä?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

siviilitarkkailija

Monikulttuurisuuden nimissä täytyy kannataa islamismia, sharia-lakia ja militantteja islamilaisjärjestöjä. Nämä nyt sattuvat olemaan monikulttuurisuuden ilmentymiä. Ne pyrkivät tahollaan omaan monokulttuuriseen lopputulemaan. Saattavat jopa tuhota ne monikulttuurisuuden ilmentymät joita pitävät pahoina. Mutta jos siis kannattaa monikulttuurisuutta, kannattaa automaattisesti islamilaisen maailman monikulttuurisia ilmentymiä joista sharia, militantit islamilaisjärjestöt ja islamilaistamispolitiikka sattuvat edustamaan, sikäli kun kannatuksella hyväksytään näiden olemassaolo. 

Militantit islamilaisjärjestöt eivät ole yksiselitteisesti terroristisia järjestöjä. Pitää muistaa että lähi-idässä ei ole arabisosialismin jäljiltä mitään demokratiaa eikä ihmisoikeuksia. Käytännön ymmärrys politiikasta on militarismi suuntaan tai toiseen mistä seuraa politiikan militarisointi. 

Islamilainen maailma EI ole kokenut valistuksen, kansalaisyhteiskunnan tai löytöretkien suuria yhteiskunnat ja arvomaailmat murskaavia elämyksiä. Siellä eletään itsensä ympärille kääriytyneenä tehden löytöretkiä sukulaistensa napoihin. Mikä ehkä kuvaa parhaiten näiden maiden virkamiesten valintaperusteita ja syitä miksi ne ovat sellaisia kuin mitä ovat.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Riikka Slunga-Poutsalo

Aina ei ihan uskoisi, että hommalaiset tietävät sen miten toimittajat toimivat ja miten otsikoivat/pyörittävät juttujaan. Mutta koska asia on saanut täällä näköjään kiihkeää kommentointia aikaan niin selvennetään nyt sitten mitä oikeasti sanoin :)

Kysyttäessä FDL:n ja PS:n välisistä yhteyksistä totesin, että FDL on facebookissa toimiva ryhmä, joka ei aiheuta meidän osalta mitään toimenpiteitä. Jos kysymyksessä olisi ry tms. virallinen järjestö, jonka toiminta keskittyy "ääritoimiin", silloin asiaa pitäisi tutkia. Ihmisten on valittava toimintamallinsa ja PS on demokratian keinoin vaikuttava puolue, jonka yhtenä kantavan ohjelmana on nykyisen maahanmuuttopolitiikan muuttaminen.

Henkilökohtaisesti minulla on kyllä hyvin selkeä käsitys islamisaatiosta ja suhtautumiseni siihen on hyvin nuiva.
Candida pro causa ense candido

Paasikivi

Quote from: Riikka Slunga-Poutsalo on 15.05.2012, 13:34:16
Mutta koska asia on saanut täällä näköjään kiihkeää kommentointia aikaan niin selvennetään nyt sitten mitä oikeasti sanoin :)

Sinulle olisi pari kysymystä myös tuolla Kylänraitin puolella, liittyen Hommaforumiin tasoon liittyvään kritiikkiin ja vähän alkolukko-vitsailuunkin.

Lemmy

Quote from: siviilitarkkailija on 15.05.2012, 13:19:58
Militantit islamilaisjärjestöt eivät ole yksiselitteisesti terroristisia järjestöjä.

Toisen vapaustaistelija on toisen terroristi... riippuu kuka voittaa ja kirjoittaa historian.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Koskela Suomesta

Quote from: Riikka Slunga-Poutsalo on 15.05.2012, 13:34:16
Aina ei ihan uskoisi, että hommalaiset tietävät sen miten toimittajat toimivat ja miten otsikoivat/pyörittävät juttujaan. Mutta koska asia on saanut täällä näköjään kiihkeää kommentointia aikaan niin selvennetään nyt sitten mitä oikeasti sanoin :)

Kysyttäessä FDL:n ja PS:n välisistä yhteyksistä totesin, että FDL on facebookissa toimiva ryhmä, joka ei aiheuta meidän osalta mitään toimenpiteitä. Jos kysymyksessä olisi ry tms. virallinen järjestö, jonka toiminta keskittyy "ääritoimiin", silloin asiaa pitäisi tutkia. Ihmisten on valittava toimintamallinsa ja PS on demokratian keinoin vaikuttava puolue, jonka yhtenä kantavan ohjelmana on nykyisen maahanmuuttopolitiikan muuttaminen.

Henkilökohtaisesti minulla on kyllä hyvin selkeä käsitys islamisaatiosta ja suhtautumiseni siihen on hyvin nuiva.

Tämä on se PS:n ulostulo jota tuossa edellä kaipasin. Hyvä näin. Kiitos.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Koskela Suomesta

Quote from: Vapaa Umpihanki on 15.05.2012, 18:47:07
Quote from: thinkingmind on 15.05.2012, 01:41:14
Nukkuva äänestäjä kannattaa aina nykyistä tilannetta koska asiat muuttuvat vain jos äänestetään muutoksia ajavia poliitikkoja.

Toivon että kaikki FDL:ään hurahtaneet miettivät näitä kysymyksiä.

VMP eli vasemmistopropagandaa. Toivon, että vasemmistopuolue perussuomalaisiin hurahtaneet miettivät tätä.

Äänestän heti seuraavissa vaaleissa enemmän oikealla olevaa puoluetta, kun sellainen nuivamielinen puolue ilmestyy. En pidättele henkeäni odottaessani.

Marko Parkkola

eräsmiesvaan

Onpas vaan melkoista tutkimustyötä Spotlightin toimittajilta. Melkeinpä ihan kuulustelun omaista haastattelun tekoa. Kumma että haastateltavat ovat edes antaneet luvan nauhoituksien julkistamiseen, vai onko sellaista heiltä edes kysytty?

Jospa nämä samat toimittajat sitten jatkaisivat samalla vauhdilla vaikka sitten näitten Freundenthal-mitallin saaneitten "haastatteluun".  :facepalm:

Koskela Suomesta

Quote from: Vapaa Umpihanki on 16.05.2012, 16:52:05
Quote from: Koskela Suomesta on 15.05.2012, 19:21:31
Quote from: Vapaa Umpihanki on 15.05.2012, 18:47:07
Quote from: thinkingmind on 15.05.2012, 01:41:14
Nukkuva äänestäjä kannattaa aina nykyistä tilannetta koska asiat muuttuvat vain jos äänestetään muutoksia ajavia poliitikkoja.

Toivon että kaikki FDL:ään hurahtaneet miettivät näitä kysymyksiä.

VMP eli vasemmistopropagandaa. Toivon, että vasemmistopuolue perussuomalaisiin hurahtaneet miettivät tätä.

Äänestän heti seuraavissa vaaleissa enemmän oikealla olevaa puoluetta, kun sellainen nuivamielinen puolue ilmestyy.

Miksi?

Ehkä siksi että minusta PS:llä on liian vasemmistolaisia asioita joita he ajavat?

Älä ole huolissasi, nuiva oikeistopuolue on tänä päivänä haltiatonttuun verrattavissa oleva hahmo, moni toivoo sellaisia olevan olemassa, jotkut haluaisivat nähdä edes vilaukselta, mutta kukaan ei voi todistaa sellaista nähneensä eikä kukaan usko näkevänsäkään, ainakaan kovin lähitulevaisuudessa  ;D

Jouko

Ps on kommareille vaskisti ja vaskisteille kommari. Valitkaa puolenne.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Koskela Suomesta

Quote from: Jouko on 16.05.2012, 17:33:12
Ps on kommareille vaskisti ja vaskisteille kommari. Valitkaa puolenne.

Eli joko olet minun puolellani tai olet minua vastaan? tuollaisia kuulee teini-ikäisiltä tai totalitaristeilta, kumpi olet?

Olli Immonen

Ihan vain sivuhuomautuksena totean, että Ylen Spotlight-ohjelmassa esiteltiin kuvia minun sekä Timo Soinin avustajien Ylen toimittajalle lähettämistä sähköpostiviesteistä.

Olen hieman selvitellyt asiaa, ja useammankin lainoppineen tulkinnan mukaan toimittaja hyvin todennäköisesti rikkoi 4. pykälää laissa sähköisen viestinnän tietosuojasta, koska kyseessä ei ollut haastattelu.

Ystävä

Quote from: Olli Immonen on 22.05.2012, 15:37:22
Ihan vain sivuhuomautuksena, että Ylen Spotlight-ohjelmassa esiteltiin kuvia minun sekä Timo Soinin avustajien Ylen toimittajalle lähettämistä sähköpostiviesteistä.

Olen hieman selvitellyt asiaa, ja useammankin lainoppineen tulkinnan mukaan toimittaja hyvin todennäköisesti rikkoi 4. pykälää laissa sähköisen viestinnän tietosuojasta, koska kyseessä ei ollut haastattelu.
Laulun sanoin: Let It Be http://www.youtube.com/watch?v=BvPugOWeZiA
:)

hattiwatti

Ihan vain sivuhuomautuksena, että Ylen Spotlight-ohjelmassa esiteltiin kuvia minun sekä Timo Soinin avustajien Ylen toimittajalle lähettämistä sähköpostiviesteistä.

Sitten asiaa pitää ajaa. PS:n on vähän paha itkeä noin yleisesti ottaen asiattomasta mediakohtelusta, kun the johtajan uusin plokaus on vielä pahempaa faktojen tarkoitushakuista vääristelyä kuin mihin YLEkään pystyy, ja PS:n oma puoluelehti tähän mennessä on surkeimman kuvan antanut puolueesta kuin muu media koskaan.

Mutta silloin kun case missä YLE on tarkoitushakuisesti rikkonut lakia voidakseen mustamaalata kohdetta, pitää iskeä ja lujaa. Jos on juridiikka puolella, siihen vastapuolenkin on pakko vastata. Tämän jälkeen muukin uutisointi todennäköisesti muuttuu asianmukaisemmaksi, kun tehdään selväksi että tietyn lainmukaisen rajan yli astuttua seuraamuksia tulee.

Roope

Quote from: Vapaa Umpihanki on 22.05.2012, 16:10:31
Höpsistä. Olli, tee ihmeessä juttu tuosta.

Siinä voitaisiin päätyä ojasta allikkoon. Tapaus on suhteellisen "heikko", mutta se luultavasti saisi jonkinlaisen ennakkotapauksen arvon. Minusta kannattaisi jättää tällä kertaa silleen ja odotella selvempää rikosta.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

elven archer

Ei kannata nostaa tuosta meteliä. Siinä vain saa herkkähipiäisen maineen, joka istuu kovin huonosti persulle. Lisäksi periaatteena on yleensä, että omat viestinsä saa julkaista, eli jos viestissä ei ole mitään yksityisyyttä loukkaavaa tietoa, niin yleensä saa julkaista riippumatta siitä, mitä lähettäjä ajattelee asiasta. Kaiken lisäksi poliitikolla yksityisyyden suoja on kapeampi.

coscarnorth

Quote from: hattiwatti on 22.05.2012, 16:10:38
Sitten asiaa pitää ajaa. PS:n on vähän paha itkeä noin yleisesti ottaen asiattomasta mediakohtelusta, kun the johtajan uusin plokaus on vielä pahempaa faktojen tarkoitushakuista vääristelyä kuin mihin YLEkään pystyy...

Mielestäni sillä, että poliitikko ottaa blogissaan kantaa muiden puolueiden toimintaan - ja sillä, että tiedoitusvälineet kuvaavat tarkoituksenhakuisesti julkisuuteen poliitikkojen yksityisiä sähköpostiviestejä, on astetta suurempi ero. Erikoista, että joku voi nähdä nuo kaksi asiaa samalla viivalla. 
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

PH_Hki

Ihan vain sivuhuomautuksena totean, että Ylen Spotlight-ohjelmassa esiteltiin kuvia minun sekä Timo Soinin avustajien Ylen toimittajalle lähettämistä sähköpostiviesteistä.

Lainsäätäjälle olisi eduksi opetella lukemaan itsekin lakeja. Laissa sähköisen viestinnän tietosuojasta sanotaan seuraavasti 5. pykälässä: "Se, joka on ottanut vastaan tai muutoin saanut tiedon luottamuksellisesta viestistä tai tunnistamistiedosta, jota ei ole hänelle tarkoitettu, ei saa ilman viestinnän osapuolen suostumusta ilmaista tai käyttää hyväksi viestin sisältöä, tunnistamistietoa tai tietoa viestin olemassaolosta, ellei laissa toisin säädetä." (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2004/20040516) Kannattaa lukea myös pykälä 8 ja sen toinen momentti.

Jos olet YLE:n toimittajalle sähköpostin lähettänyt, on hänellä ko. lain mukaan oikeus sen sisältö ilmaista ja käyttää hyväkseen. Niin se vaan menee.