News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Tampere

Started by reino, 19.02.2009, 13:17:09

Previous topic - Next topic

-ile-

Olishan se taas vallan hauskaa. Varsinkin jos tällä kertaa ei tulis krapulaa.. ;D

PaulR

Chiliyhdistyksen pikkujoulut olisivat 5.12.

Voitaisiin aluksi käydä polttamassa suumme ja siirtyä balsamoimaan niitä keskiketterällä jälkeen?

PaulR

Oami

Voin SVP:n puolesta pistää naamabaarille postia tuon 5.12. tiimoilta. Itse en tosin ole paikalla.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Heikki Luoto

Tällä tietoa voisin osaltani edustaa SVP:tä Kaksissa Kasvoissa lauantaina 5.12.

Pidetään tuolloin Perunanenäpäivä lokaalin oikeudenmukaisuuden, tasa-arvon, sekä suomalaisen sananvapauden edistämiseksi.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Oami

Quote from: Jari Leino on 01.12.2009, 21:30:23
Tilavaraus on kunnossa.

Lauantaina 5.12. ravintola Kahdet Kasvot, Kauppakatu 10.

Alakerta on varattu klo 18 alkaen Hommakerhon ja Tamperelaisen Sananvapauden Yhristyksen yhdistetylle pikkujoululle ja itsenäisyyspäivän juhlalle. Itse saavun paikalle joskus seiskan jälkeen.

Kaikki tervetuloa. tonttupipo ja tipetipetip tap.

Jaa on vai. No enpä sitten teekään mitään!  8)

Ei vaa, lystiä itsenäisyyspäivän aattoa kaikille, Heikki saa edustaa puolestani jne. jne.

Juuso

Quote from: Jari Leino on 02.12.2009, 17:21:44
Ja tarkennetaan vielä, että perinteiseen tapaan kaikki - siis ihan kaikki - ovat tervetulleita. Ei tarvitse olla kummankaan puljun jäsen. Myöskään uskonnon, ateismin, naamalävistysten, ihonvärin, puoluekannan tai mavetuloksen perusteella ei syrjitä.

Tähän sen verran, että hintelä ja rillipäinen mies saattaa saada kuittia ulkonäöstään ainakin ensimmäisellä kerralla. Kyllähän sen sietää, jos itsetunto ei ole ihan nollassa, mutta kannattaa vähintään varautua henkisesti.
"Mä oon soittanu Vuvuzelaa"
"Mitä oot soittanu?"
"Vu-vuvuzelaa!"
"Niin sitä torvia.."

Martikainen

Quote from: Juuso on 03.12.2009, 22:14:01
Tähän sen verran, että hintelä ja rillipäinen mies saattaa saada kuittia ulkonäöstään ainakin ensimmäisellä kerralla. Kyllähän sen sietää, jos itsetunto ei ole ihan nollassa, mutta kannattaa vähintään varautua henkisesti.

Eipäs nyt pelotella uusia tulijoita. ;)

Newbieille huomautettakoon, että ihan normaalin näköistä ja oloista porukkaa hommakerhossa käy. Joskus tosin saattaa bongata jopa Eiran synkän kreivin, tai muita tv:stäkin tuttuja hahmoja. :)

Pasi Kylliö

Teivossa on tapahtumaa tänään, mutta enköhän piipahda Naamassa n. klo 18-19. Hyvässä tapauksessa aiemmin jo Kehräsaaressa?

Noottikriisi

Quote from: Juuso on 03.12.2009, 22:14:01
Tähän sen verran, että hintelä ja rillipäinen mies saattaa saada kuittia ulkonäöstään ainakin ensimmäisellä kerralla.

Mitenkäs suhtaudutaan lyhyeen ja lihavaanrotevaan? :P
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

-ile-

Kohta matkalla paikan päälle.

Kami

Quote from: Jari Leino on 02.12.2009, 17:21:44

Alakerta on varattu klo 18 alkaen Hommakerhon ja Tamperelaisen Sananvapauden Yhristyksen yhdistetylle pikkujoululle ja itsenäisyyspäivän juhlalle. Itse saavun paikalle joskus seiskan jälkeen.

Ja tarkennetaan vielä, että perinteiseen tapaan kaikki - siis ihan kaikki - ovat tervetulleita. Ei tarvitse olla kummankaan puljun jäsen. Myöskään uskonnon, ateismin, naamalävistysten, ihonvärin, puoluekannan tai mavetuloksen perusteella ei syrjitä.

Tervetuloa!

Yritin päästä paikalle, mutta kun en muistanut baarin nimeä ja navigoin kauppakatu 10, niin Seta-bileethän siellä oli. Kun vähän aikaa emännän kanssa naurettiin tilannekomiikalle, niin käytiin tanssimassa yksi jenkkakin. Oltiin muuten huonoimmat tanssijat paikalla.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

PaulR

Naapuri koputti juuri oikeaan aikaan tänään.

Ugle Byggle

Raportointia eilisestä: oli porukkaa ja puhetta. Hommaa kiusaavan puoluepoliittisen keskustelun ytimeen pyrähti kentän laajuus. Oli Persua, Kokkaria, Piraattia ja kaikkea. Sulassa sovussa. Siis esitettiin mielipiteitä Suomen nykymenon politiikasta, kuten oli tarkoituskin.

Jälkipuintia jokainen tietty teki tahollaan. Itse tervehenkisesti suoritin pienen ja nopean jalkamarssin Kalevaan yökerhon sulkeuduttua =)

Poistin mainoksen. Asiasta ei ole korrektia puhua julkisesti
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Pasi Kylliö

Ei ollut onni myötä raveissa, joten jouduin/pääsin lähtemään ajoissa Teivosta. Ehdin jopa Kehräsaareen "juustopippureita" syömään ja siitä Naamoihin. Kiva ilta!

PaulR

Quote from: Pasi Kylliö on 06.12.2009, 17:49:37
Ehdin jopa Kehräsaareen "juustopippureita" syömään

Taidan lähteä santseille just.  :)

Stormheit

Perskutarallaa ja taas jäi välistä kun olin toisaalla. Nyt hyvät ihmiset kokoontumisia silloin kun olen itse Pirkanmaalla!
"Muinaisuuden mustan yössä, Pohjolan ajan alussa, aaltosi ulappa aava, yli suuren Suomenmaan."

Elisa

Quote from: Stormheit on 09.12.2009, 20:42:54
Perskutarallaa ja taas jäi välistä kun olin toisaalla. Nyt hyvät ihmiset kokoontumisia silloin kun olen itse Pirkanmaalla!

Kertokaa minulle vastaus pitkään mieltäni askarruttaneeseen asiaan: onko Tampere Pirkanmaata vai Hämettä?
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

JM-K

Quote from: Elisa on 09.12.2009, 21:08:20

Kertokaa minulle vastaus pitkään mieltäni askarruttaneeseen asiaan: onko Tampere Pirkanmaata vai Hämettä?

No Pirkammmmmaata tiätysti!

Elisa

Quote from: JM-K on 09.12.2009, 21:10:06
Quote from: Elisa on 09.12.2009, 21:08:20

No Pirkammmmmaata tiätysti!

Niin ajattelinkin, mutta Mestari sanoi Tampereen olevan Hämeen pääkaupunki. Onko hyväuskoista taas huijattu ???
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Turkulaine

Quote from: Elisa on 09.12.2009, 21:24:57
Niin ajattelinkin, mutta Mestari sanoi Tampereen olevan Hämeen pääkaupunki. Onko hyväuskoista taas huijattu ???

Ei, Pirkanmaa on osa Hämettä.

Edit: eikä Mestari sitä paitsi huijaa ketään. Kehoitan sinua katumusharjoitteisiin uskonpuutteesi vuoksi.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Oami

Vanha Hämeen lääni (pääkaupunki Hämeenlinna) jaettiin kolmeen lääniuudistuksessa kolmeen maakuntaan: Kanta-Hämeeseen (pääkaupunki Hämeenlinna), Päijät-Hämeeseen (pääkaupunki Lahti) ja Pirkanmaahan (pääkaupunki Tampere). Lisäksi Pirkanmaahan liitettiin myös jokunen kunta Turun ja Porin läänistä.

Turkulaine

Quote from: Oami on 10.12.2009, 00:38:33
Vanha Hämeen lääni (pääkaupunki Hämeenlinna) jaettiin kolmeen lääniuudistuksessa kolmeen maakuntaan: Kanta-Hämeeseen (pääkaupunki Hämeenlinna), Päijät-Hämeeseen (pääkaupunki Lahti) ja Pirkanmaahan (pääkaupunki Tampere). Lisäksi Pirkanmaahan liitettiin myös jokunen kunta Turun ja Porin läänistä.

Edellinen, hallinnollinen läänilaitos oli oikeastaan uudempaa perua. Maakuntia ei perustettu läänien seuraajaksi, vaan läänit purettiin maakuntien päältä. Maakunnat ovat kielelliskulttuurisia alueita, läänit hallinnollisia. Sikäli Pirkanmaahan ei niinkään välttämättä ole liitetty mitään, vaan siihen kuuluu alueita/kuntia, jotka olivat läänijaossa joutuneet hallinnollisesti irralleen maakunnan muista alueista.

Maakunnat ovat intuitiivisempia kuin läänit maan olojen ja alueiden hahmottamisessa. Esim. Etelä- ja Pohjois-Savo ovat alueita joissa asuvat savolaiset. Vuosina 1831-1997 ne kuuluivat Mikkelin ja Kuopion lääneihin, jotka taas eivät oikein kerro mitään sen lisäksi, että ne sisälsivät alueita muista maakunnista.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Hannu Niemi

Onkos tänään mitään hommakerhokokoontumista tiedossa?

Olen matkalla tampereella ja voisin tulla pyörähtämään, mikäli näin.
"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

JM-K

Quote from: Jari Leino on 13.01.2010, 13:07:38
QuoteSananvapauden puolesta ry tiedottaa

Yhdistys täyttää 2 vuotta ja kokoonnumme viettämään iltaa Kaksiin kasvoihin (Kauppakatu 14, Tampere) lauantaina 16.1. klo 18. Ohjelmassa on vapaamuotoista rupattelua ajankohtaisista aiheista. Jatkossakin kokoonnumme samassa paikassa joka kuukauden ensimmäisenä ja kolmantena lauantaina.

Poikkeilen tuolla varmaan alkuillasta.

Jos joku paikalle tuleva haluaa muutospropagandaa (kannatuskortteja, käyntikortteja, minareettijulisteita), niin pistäkää vaikka privaa niin tiedän ottaa tarpeeksi materiaalia mukaan.

Yritän kans ehtiä kuudeks. Tod.näk. en ehdi ihan siks, työkaverin 50v-bileet Ikaalisissa, mutta eiköhän me nähdä!

Jiri Keronen

Olen Tampereella lauantaina 16.1. Voi olla, että lähden jo kello 17:30 ajamaan takaisin Turkuun, mutta jos jostain syystä päätänkin jäädä Nääsvilleen, tupsahdan Kaksiin kasvoihin.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Ugle Byggle

Tunti vain, ja...

Eli kaikki vaan kerhoilemaan. Muutoksen hallituksen jäsenet tulevat taas töllisteltäviksi? Uhkaavaa.
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Oami

Mainitaanpa täälläkin, kun kerran samoja ihmisiä jossain määrin pyörii...

Sananvapauden puolesta ry:n iltamat ovat lauantaina 6.2. poikkeuksellisesti Panimoravintola Plevnassa, Itäinenkatu 8 (Finlaysonin alue). Ajankohtana jälleen 18.

Paikalle ovat tervetulleita SVP:laiset, hommalaiset ja vaikka hommawatchilaiset, kuten yleensäkin. Ohjelmassa jutustelua ajankohtaisista aiheista talon oman panimon tuotteiden ääressä.

PaulR

QuoteKellarimestarin pannu
Pannullinen täyttä ainesta, häränulkofilettä, porsaansisäfilettä, lammasmakkaraa, talon makkara, grillitomaatti, röstiperunaa sekä kaiken kruunaava suppilovahverokastike.

Veli Karimies

Kuulin juttua notta olisin tulossa Tampereelle joku päivä?