News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Tampere

Started by reino, 19.02.2009, 13:17:09

Previous topic - Next topic

reino

Perinteiset syystenkaset, eli Aarne Tenkanen & Tempuntekijät keikalla Hervannan gourmee- ja perheravintolassa:

TÄNÄÄN perjaintaina 11.9.2009 Tampere, Peyton Place

Saavun paikalle klo 21 mennessä. Jos jotain uusia tulee, niin minut tunnistaa paidasta:

(http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=5419.0;attach=3463;image)

JM-K

Juu, enköhän mie pääse. Elekää sit pelejätkö, vaik mie oon vähä uhkaavan oloinen (uusnatsin oloinen) tyyppi.

http://antifasistit.blogspot.com/2009/02/maailman-ongelmat-eivat-johdu.html

JohannaS

Tulisin muuten mutta olen väärällä paikkakunnalla ainakin lauantaihin asti. No, enpä tiedä kuvaamisesta muutenkaan, joten en olisi varmaan kauheasti avuksi (videoeditointi tietokoneella ja Flash-animointikin tosin sujuvat).
Sinne Visavuori-tapaamiseen ainakin tulen kun sen aika on.

Ugle Byggle

Yritän päästä osallistumaan. Onhan siellä nuivan seuran lisäksi laatuoluitakin.
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Heikki Luoto

Olen valmistautunut lähtemään lähtöpisteestäni Hervannasta omalla autollani launtaina Visavuoreen. Tilaa autossa on kolmelle kyydittävälle, joten ilmoitelkaa jos haluatte kyytiin.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

reino

Hommakerho Tampere esittää: retki Visavuoreen

http://www.visavuori.com/nayttelyt2009.html

Kari-paviljonki, alakerta:

"Kielletyt kuvat"
1.10.2008-26.4. 2009
Minkä Karin piirroksen julkaisi The Times, mutta ei Helsingin Sanomat? Mistä piirroksesta Kekkonen suuttui niin, että pyysi Neuvostoliitolta anteeksi ´suomalaisia pilapiirtäjiä´? Muistatko ´Joulukadun` tai ´Sadun porkkanasta´? Millainen oli ns. somalipiirros, joka katkaisi Karin ja Helsingin Sanomien suhteet? Kaikki kiistellyt piirrokset samassa näyttelyssä.

Tapaamme Visavuoressa klo 14. lauantaina 28.2.

Kyytejä on tarjolla eri puolilta Tamperetta seuraavista lähtöpaikoista:
Tuomiokirkko (Rautatienkadun puoli) klo 13 (ilmoittaudu privaviestillä: reino)
Hervanta (privaviesti: Heikki Luoto)

Illalla ravintola Kahdet Kasvot, Kauppakatu, Tampere. Klo 20 alkaen vapaamuotoista yhdessäoloa. Tervetuloa.

Whatsername

Jo Hommakerho Tampereella on tapaamisia huhtikuussa (paasiasviikonloppuna tai sita seuraavana viikolla) olen mukana :) Olen nimittain tekemassa viikon matkan takaisin Suomeen silloin ja Tampereelle olen tulossa.

Keep me posted. Olisi kiva tavata hommalaisia ihan IRL.
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

reino

Quote from: Whatsername on 25.02.2009, 13:00:09
Jo Hommakerho Tampereella on tapaamisia huhtikuussa (paasiasviikonloppuna tai sita seuraavana viikolla) olen mukana :) Olen nimittain tekemassa viikon matkan takaisin Suomeen silloin ja Tampereelle olen tulossa.

No mitenkäs sattuikaan... silloinhan on tietenkin Tampereen Hommakerhon suuri pääsiäisrieha. ;)

Whatsername

Quote from: reino on 25.02.2009, 13:25:31
Quote from: Whatsername on 25.02.2009, 13:00:09

No mitenkäs sattuikaan... silloinhan on tietenkin Tampereen Hommakerhon suuri pääsiäisrieha. ;)

Haha loistavaa. Jos jotain silloin tosiaan on niin olen varmasti tulossa.
Raahaan viela siskonikin mukaan! :P Me edustamme sitten tata nuorempaa sukupolvea tapaamisessa...

Pikipoika

No voe voe! Pitääks ton olla just tulevana viikonloppuna, kun pitää olla muualla! Ens kerralla varmasti mukana.
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Hannu Niemi

Moikka

Näillä näkymin oon tulossa maaliskuun puolessa välissä Tampereelle, mikäli silloin on tapaamisia, olisi mukava ottaa osaa.

Tosin tänne vaasaankin voisi jossain kohtaa jtn yrittää järjestellä :)
"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

Stormheit

Hemmetti, sattuu olemaan kaverin synttärit samana iltana joten jää ehkä Kahdet Kasvot välistä tällä kertaa. Mutta ensikerralla sitten!
"Muinaisuuden mustan yössä, Pohjolan ajan alussa, aaltosi ulappa aava, yli suuren Suomenmaan."

Martikainen

Tulipa tuossa lauantaina Kaksissa Kasvoissa istuessani mieleen, että siellähän on ikäraja 22v. Vaikka paikka onkin muuten vallan pätevä, joskin vähän kallis, niin tuo ikäraja rajaa tehokkaasti nuoremmat hommakerholaiset osallistumasta illanviettoon.

Tobias

Milloin Tampereen Hommalaisilla on seuraava kokoontuminen?
"Sananvapauden pitää olla oikeutta esittää nimenomaan ikäviä ja kiusallisiksi koettuja asioita, sillä ongelmattomien asioiden esittämiseen ei tarvita mitään vapautta." Jukka Hankamäki

reino

Quote from: Topi Aaltonen on 17.03.2009, 08:18:36
Milloin Tampereen Hommalaisilla on seuraava kokoontuminen?

Eipä ole sovittu mitään. Pääsiäisestä on ollut puhetta, mutta pitäiskö ottaa jo aiemmin porukka kasaan kun tuntuu taas olevan yhtä ja toista mielenkiintoista tapahtumassa...

Tobias

Kannatan lämpimästi ajatustasi Reino, ennen pääsiäistä jo seuraava tapaaminen.
"Sananvapauden pitää olla oikeutta esittää nimenomaan ikäviä ja kiusallisiksi koettuja asioita, sillä ongelmattomien asioiden esittämiseen ei tarvita mitään vapautta." Jukka Hankamäki

Spinnu

"Monien ihmisten mieli on kuin betonia. Hyvin sekaisin, ja pysyvästi!"
(Alfred E. Neuman)
http://www.kiva.org/team/homma

reino

Adressimiäs Mäki-Ketelä kerää allekirjoituksia Halla-ahon valitsijayhyristykselle tallipihan Maalismarkkinoilla sunnuntaina 22.3. kello 14 alkaen.

Tuu sääki jutteleen ja kuuleen hurjia juttuja.

Osote on Tallipiha, Kuninkaankatu 4, Tamppere.

Nimenkirjoittamisen lisäksi muutakin hauskaa puuhaa koko perheelle.

Paikalla nuivia Tampereelta ja kauempaakin. Ehkä jopa itse Halla-aho.

Nissemand

Ei näkyny Halla-ahoa :(
Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

reino

Kiva iltapäivä oli Tallipihalla. Paikkana ihan sopiva nimien keruuseen ja pienimuotoiseen masinointiin. Ja kun siellä oli myös muiden järjestämää ohjelmaa, niin lapsille riitti viihdykettä sillä aikaa kun vanhemmat vähän politikoivat.

Tuollaisia koko perheen tilaisuuksia kannattaisi järjestää vähän useamminkin.

Jos jotain parantamisen varaa, niin jonkinlainen ständi ja mainosplakaatti tarvittaisiin. Se taitaakin jo olla Ketaleella työn alla. Lisäksi tuli taas selvästi esille, että kaikenlaista valmista esitemateriaalia pitää olla mukana eri aiheista ja eri muodoissa.

Tästä on hyvä jatkaa!

Erityisen ilahduttavaa oli nähdä, että Kutale oli täyttänyt alueen klooneillaan antifan hämäämiseksi.

Whatsername

Ihan mielenkiinnolla kyselen, miten tama nimienkeruu Tampereella sujui? Saitteko paljon kerattya ja mitka olivat ihmisten asenteet tahan?

reino

Kyllä siinä jonkun verran niitä nimiä tuli, en tiedä tarkkaa määrää. Mutta kyllä niissä vielä keräämistä on. Ihan kivasti pyöri porukkaa, vaikka nopealla varoituksella ja vähällä mainostuksella oltiin liikkeellä.

Kaikkien asenne oli erittäin positiivinen, paitsi toisen alpakan, joka oli tyystin kyllästynyt ihmisiin ja tuijotti vain seinään. Ja kahvikodan pitäjän mielestä Halla-aho on "jaa se rotusortaja vai". Mutta muuten kaikki oli kivoja. Ketale nauratti mummoja ja olis saanu niille myytyä vaikka mitä.

Muutenkin kuten jo sanoin tuollainen koko perheen tapahtuman loisena pidetty tilaisuus oli hyvä idea, koska lapsiperheellisten oli helppo lähteä poikkeamaan paikalla.

Asiasta toiseen: milloin brittivahvistukset on tulossa Tampereelle eli onko väliä minä iltana pidetään pääsiäisen kärsimysnäytelmä eli hommakerho?

Whatsername

Quote from: reino on 23.03.2009, 18:56:01

Asiasta toiseen: milloin brittivahvistukset on tulossa Tampereelle eli onko väliä minä iltana pidetään pääsiäisen kärsimysnäytelmä eli hommakerho?

Taalta yksi brittivahvistus tulossa tampereelle 9.4.. ja viikon verran meinasin siella pyoria.. Eli joku 10. tai 11. paiva vois olla ihan jees talle paasiaisen karsimysnaytelmalle.

jellona

10 tai 11 päivä tampereella ois hienoa. Tarkoitus ois olla silloin Treella myös hevimetallia kuuntelemassa. Jos on jotain poliittisesti aktiivista porukkaa jossain, niin sehän passaa...
Aina kun näen punaisen ristin, näen punaista.

reino

Quote from: Whatsername on 24.03.2009, 12:02:35
Taalta yksi brittivahvistus tulossa tampereelle 9.4.. ja viikon verran meinasin siella pyoria.. Eli joku 10. tai 11. paiva vois olla ihan jees talle paasiaisen karsimysnaytelmalle.

Olisko lauantai 11.4. ?

Siitä on hyvä sitten ponkaista monikulttuurin hengessä katsomaan vaikkapa ortodoksista pääsiäismessua keskiyöllä. Ryssänkirkolle. :)

Whatsername

Lauantai 11.4 kuulostaa hyvalta. Paikka taytyy olla semmonen mihin paasee vahan nuorempaa sisaan jos paatan siskon kaapata mukaan.. on vasta 19 nimittain.

reino

Jahas... koitetaas pitää jutut asiallisina...  ;D

EHDOTAN SEURAAVAA:

Lauantaina 11.4. klo 19 alkaen ravintola Kahdet Kasvot, alakerta. (Kyllä sinne nuoremmatkin pääsee.)

Puoliltaöin ortodoksien pääsiäismessua ja kirkonkiertoa ihmettelemään Ryssänkirkolle. Tai sitten vaihtoehtoisesti puoliltaöin voi siirtyä ehtookerhoon.

Illan teemana kultamunat ja pääsiäismunat.

Martikainen

edit: :)

MW

Quote from: Whatsername on 24.03.2009, 12:22:26
Lauantai 11.4 kuulostaa hyvalta. Paikka taytyy olla semmonen mihin paasee vahan nuorempaa sisaan jos paatan siskon kaapata mukaan.. on vasta 19 nimittain.

Monikulttuurisen värinän vuoksi taipuvainen komppaamaan brittivahvistuksia. Huutoäänestys? AAAA!

EDIT: Jos nyt vaikka saisi omatkin kasvonsa laahattua paikalle, lopulta. The more the merrier!