News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Tampere

Started by reino, 19.02.2009, 13:17:09

Previous topic - Next topic

PaulR

Quote from: Veli on 30.01.2010, 12:24:50
Kuulin juttua notta olisin tulossa Tampereelle joku päivä?

Viikonlopuksi jotakin?

Nyt tuli puhelu, että pääkirjastossa olisi jotain itämaisen uskonnon esitelmöintiä tarjolla. Kirjoitin aiemmin käyneeni skientologien persoonallisuusanalyysissä joskus hamalla 90-luvulla kaverin kanssa. Sama sälli soitteli. Käydään katsomassa ja kuuntelemassa tämäkin.

"For shits & giggles"  ;)

18:10 aulassa.

PaulR

QuoteTampereen taidemuseossa avautuu 30.1.2010 ainutlaatuinen mahdollisuus tutustua sveitsiläisen H.R. Gigerin taiteeseen laajassa H.R. Giger: Art-Design-Film -elokuvaretrospektiivinäyttelyssä.

http://plaza.fi/kaista/elokuvat/uutiset/alien-taiteilija-hr-gigerin-nayttely-tampereelle-tammikuussa

PaulR

(http://elitechoice.org/wp-content/uploads/2008/05/harkonnen-chair.jpg)

Melkoinen ruokailuryhmä särpiä corn fleiksiä.

Hieno näyttely. Taidemuseon johtaja on Alien ja Giger fani tehden töitä sen saamiseksi Tampereelle. Käykää katsomassa! Rahasta se ei ole kiinni 2 / 4 €.

dothefake

Quote from: Jari Leino on 13.02.2010, 15:59:33
Sen verran korjausta edelliseen, että lasketaan kortit ensin. Tässä menee pari tuntia, eli joskus seiskan pintaan ollaan O'Connelsissa. Rautatienkatu.

Hienoa, asenne kohdallaan, keräävät Pirkkahallista niin paljon
kortteja, että laskemiseenkin menee pari tuntia ;D
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lepakko

Huh. Treen hommakerhossa on sen verran rankkaa, ettei pää kestä sellaista kuin kerran vuoteen! Jatkokerhoilua pidettiin viime yönä liskodiskon merkeissä. Oma vaikutuksensa tosin saattoi olla perjantain pre-kerhoilulla  :roll:
- Suomalaiset tulevat nielemään sen. Jos eivät, työnnetään se heille peräpuikolla.

svobo

Olen tulossa huomenna keskiviikkona Tampereelle rekrymessuille
http://www.rekrytori.fi/
Onkohan manselaisia hommalaisia menossa paikalle? Paikallistuntemuksesta voisi olla hyötyä, kun olen viimeksi matkustanut nyssellä kai 20 vuotta sitten, ja kivempihän siellä muutenkin olisi jonkun seurassa äimistellä.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Martikainen

Quote from: svobo on 16.02.2010, 17:30:33
Olen tulossa huomenna keskiviikkona Tampereelle rekrymessuille
http://www.rekrytori.fi/
Onkohan manselaisia hommalaisia menossa paikalle? Paikallistuntemuksesta voisi olla hyötyä, kun olen viimeksi matkustanut nyssellä kai 20 vuotta sitten, ja kivempihän siellä muutenkin olisi jonkun seurassa äimistellä.

Juu, tarkoitus olisi mennä käymään siinä aamupäivästä.

svobo

Juu. No pääsen sinne itse kyllä vasta puolilta päivin.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

tietotyöläinen

Quote from: Jari Leino on 06.03.2010, 13:32:34
Ajattelin muistuttaa, että tänään taitaa olla joka kuukauden ensimmäinen tai kolmas lauantai. Ja paikkahan oli siis Kahdet kasvot (Kauppakatu 14, Tampere) klo 18 alkaen ja siitä pitkälti eteenpäin. Itse en ainakaan välttämättä ihan vielä kuudelta tule.

Ohjelmassa on vapaamuotoista rupattelua ajankohtaisista aiheista. 

Ajattelin nyt viimeinkin ilmaantua paikalle, kun oikein kutsuttiin. Tässä ketjussa on vaan ollut melko hiljaista tämäniltaisen kerhon osalta, liekö paikalla ketään 19.30-20.00 paikkeilla? Ja jos on, niin mistä teidät tunnistaa?

Jos Leino ehtii lukea tämän ennen lähtöään, niin nappaa mukaan muutama kortti ja oheissälää.

Kalevi Soilander

Quote from: tietotyöläinen on 06.03.2010, 18:18:49
Ja jos on, niin mistä teidät tunnistaa?

Ne taitaa olla aina siellä alakerrassa.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Martikainen

Quote from: Kalevi on 06.03.2010, 18:24:09
Ne taitaa olla aina siellä alakerrassa.

Ei aina, mutta se on niin pieni paikka, että kyllä sieltä hommalaiset löytää. Ja jos ei löydä, niin aina voi kysyä baarimikolta. :)

Olen vähän myöhässä tämän suhteen, mutta taidan kohtapuoliin lähteä poikkeamaan paikan päälle katsomaan josko olisi tuttuja naamoja liikkeellä.

Lisäys: Jos tekee olutta mieli, niin kannattaa pyytää homma-alennusta. Se ei kovin suuri ole, mutta kuitenkin.

ElinaElina

Olipa antoisa ilta! Kiva tavata kasvotusten nettituttuja. Keskustelu oli niin lennokasta, ettei kärryillä meinannut pysyä. Kiitos kaikille yhteisesti ja jokaiselle erikseen. Hienoa, että eri-ikäisiä on yhdessä, nuorissa on tulevaisuus. :)
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

KeijoK

Mites tämän päivän Homma naamoissa, onko ketään tulossa?
1) Suomen huoltosuhde on heikkenemässä. Maassamme on ikäihmisiä liikaa.
2) Tarvitsemme maahanmuuttajia parantamaan huoltosuhdetta.
3) Maahanmuuttajien on presidentin ja pääministerin mukaisesti saatava tuoda isovanhempansa mukanaan.
4) Palaa kohtaan 1.

Heikki Luoto

Quote from: KeijoK on 20.03.2010, 16:10:49

Kunhan ei tule liian naamoissa. ;)

Niin, tänään on kuukauden kolmas lauantai, jolloin on Homma-tapaaminen Kaksissa Kasvoissa klo 18. Toinen tapaaminen on aina kuukauden ensimmäinen launtai.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

PaulR

Quote from: KeijoK on 20.03.2010, 16:10:49

Täällähän nämä kaikki ovat Jyväskylän Hemigwayssä.  :)

PaulR

Mukavanoloiset aktivistit istuskelevat Frenckellin aukiolla. Käydään keräämässä  kannattajakortit pois.

(http://img408.imageshack.us/img408/4649/hyhky.jpg)

Oami

Kaupunki voisi ParkComin hengessä tehdä noille squattaajille vuokrasopimuksen.

Viedään talolle vuokrasopimus, jossa määritellään vuokraksi x euroa kuukaudessa (x voidaan määritellä markkinahintojen puitteissa kohteen kunnon, sijainnin, ym. huomioiden). Niitataan sopimus oveen seuraavan kerran, viimeiselle riville vielä teksti "jatkamalla talossa oleskelua hyväksytte ehdot". Tarkistetaan tilanne seuraavana päivänä, sitten kutsutaan poliisi ottamaan henkilötiedot ylös ja sen jälkeen perintäruljanssi pyörimään.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Martikainen

Quote from: Oami on 23.03.2010, 22:48:22
Kaupunki voisi ParkComin hengessä tehdä noille squattaajille vuokrasopimuksen.

Viedään talolle vuokrasopimus, jossa määritellään vuokraksi x euroa kuukaudessa (x voidaan määritellä markkinahintojen puitteissa kohteen kunnon, sijainnin, ym. huomioiden). Niitataan sopimus oveen seuraavan kerran, viimeiselle riville vielä teksti "jatkamalla talossa oleskelua hyväksytte ehdot". Tarkistetaan tilanne seuraavana päivänä, sitten kutsutaan poliisi ottamaan henkilötiedot ylös ja sen jälkeen perintäruljanssi pyörimään.

Pirullisen hyvä idea.  8)

LambOfGod

hommakerho-joensuusta hyvää iltaa.
tulee tässä varmaan seurailtua jokipo vs ilves matseja sekä täällä kotona, että siellä tampereella. kuis täällä?
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Ugle Byggle

Pääsiäislauantaina iskee taas kuukauden 1. Homma/Sananvapauskerho! Ei muuta kuin porukalla vertailemaan munia ja tipuja. Kyllä tämän päivän uutisoinnin perusteella puheenaiheita luulisi riittävän (tarvi jauhaa enää niistä iänikuisista ameriikanraudoista ja prätkistä...). Muutos 2011:n kannattajakortteja voi myös allekirjoittaa, toimitan välineet.

Naamoihin siis la 3.4. klo 18 alkaen.
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Ammadeus

Quote from: Jute on 31.03.2010, 21:04:55
Pääsiäislauantaina iskee taas kuukauden 1. Homma/Sananvapauskerho! Ei muuta kuin porukalla vertailemaan munia ja tipuja. Kyllä tämän päivän uutisoinnin perusteella puheenaiheita luulisi riittävän (tarvi jauhaa enää niistä iänikuisista ameriikanraudoista ja prätkistä...). Muutos 2011:n kannattajakortteja voi myös allekirjoittaa, toimitan välineet.

Naamoihin siis la 3.4. klo 18 alkaen.

Paikalla,ja mullon uus prätkä ja jumankauta niistä jauhetaan :P

Henrik Heino

Quote from: Jute on 31.03.2010, 21:04:55Naamoihin siis la 3.4. klo 18 alkaen.

Minä voisin kerrankin yrittää ehtiä mukaan.

soometus

Quote from: henu on 31.03.2010, 21:58:05
Quote from: Jute on 31.03.2010, 21:04:55Naamoihin siis la 3.4. klo 18 alkaen.

Minä voisin kerrankin yrittää ehtiä mukaan.

Mä voisin puolestani yrittää samaa toistamiseen sitten joulukuun 2009. Tautologia.

Musertavaa.
»Se mikä tuhosi Rooman, lienee väitetty akveduktien lyijy, se mikä meidät; mielivaltaisesti sovellettu keinoälyllinen tasa-arvon konsepti, joka ensivaiheessaan mahdollisti kiintiöfemakkoälykköjen nousun valtaan sivilisaatiossamme.» Näin lausui Prefect Tamperensis, kohottauduttuansa vielä hyvästiksi.

PaulR

Quote from: Jari Leino on 02.04.2010, 13:10:02
Saavun paikalle. Reppu täynnä ropagandaa.

Otahan niitä neljän sivun esitteitä följyyn.

Jutelta tuli juuri viestiä, että hörppii kahvit ja käydään vielä asioilla ennen tilaisuutta.

Pasi Kylliö

Saavun paikalle. Kaksiin kasvoihin kaikki uudet ja vanhat hommalaiset!

Henrik Heino

Rupesin juuri miettimään, että mitenhän minä tunnistan teidät. Pitää vissiin katsella samanlaista porukkaa kuin mitä oli siinä aviisin sarjakuvassa "Suomi aloittelijoille" ;) Jos joku näkee nahkatakkisen pitkätukan harhailevan siellä jotain etsien, niin vinkatkaa. Se olen ehkä minä.

Miniluv

Kaksien kasvojen alakertahan se on, minne väki suunnistaa :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

tietotyöläinen

Quote from: henu on 03.04.2010, 16:35:48
Rupesin juuri miettimään, että mitenhän minä tunnistan teidät. Pitää vissiin katsella samanlaista porukkaa kuin mitä oli siinä aviisin sarjakuvassa "Suomi aloittelijoille" ;) Jos joku näkee nahkatakkisen pitkätukan harhailevan siellä jotain etsien, niin vinkatkaa. Se olen ehkä minä.

Viimeksi hommapöydällinen oli ainoat istujat alakerrassa. Lisäksi Oamin ja Leinon läsnäolo helpotti hompanssien spottaamista vielä merkittävästi, kun itse kävin ekan (ja toistaiseksi ainoan) kerran.

Taidanpa itsekin suunnistaa paikalle. ETA on 18.00-18.30, kaippa siellä silloin jo joku on? Ja jos ei ole, niin imen nurkassa peukaloani ja hellin sisäistä vihaani, älkää tulko häiritsemään jos ehdin vajoamaan vihatranssiin. Siitä ei mitään hyvää seuraa.

Henrik Heino

Quote from: tietotyöläinen on 03.04.2010, 16:49:59Lisäksi Oamin ja Leinon läsnäolo helpotti hompanssien spottaamista vielä merkittävästi

Oamin kanssa olen kait pari sanaa koululla vaihtanut joten hänet tunnistan ainakin. Kyllä tämäkin hompanssi sitten perille löytää :)

Veli Karimies

Kyllä hompanssi aina toisen hompanssin tunnistaa. Foliopipo päässä ja kilju kourassa.