News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Tampere

Started by reino, 19.02.2009, 13:17:09

Previous topic - Next topic

Elisa

Quote from: domokun on 03.10.2009, 11:31:35
Quote from: JM-K on 03.10.2009, 11:11:58
Quote from: reino on 03.10.2009, 10:06:59
"ceezetalla voi ampua koopeen paukkuja!!1".

Ceezetalla voi ampua koopeen paukkuja, mutta vaan joka kolomas voi olla koopeen paukku. Muuten hajoaa vehjes. Painan enää 98kg. Voinko tulla silti öyhöttämään?

Eikös se vaadi vain yhden ylipaineisen mennäkseen rikki?

Ihanaa huomata, että Tampereellakin on päästy asian ytimeen!

(minulla paino ja älykkyysosamäärä vaihtaneet paikkojaan heti aseharrastuksen aloittamisen jälkeen)
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Ano Nyymi

Quote from: Oami on 03.10.2009, 14:50:38
Itte oon edelleen 0,1 t, ei siis ongelmia.

Toivottavasti se kapakki on kellarissa ettei käy niin että tiputte lattian läpi jos satutte kaikki yhtäaikaa aivastamaan..  ;D

Ammadeus

Quote from: Ano Nyymi on 03.10.2009, 17:49:40

Toivottavasti se kapakki on kellarissa ettei käy niin että tiputte lattian läpi jos satutte kaikki yhtäaikaa aivastamaan..  ;D

On se,ei syytä huoleen.

Ano Nyymi

Quote from: Ammadeus on 03.10.2009, 17:50:37
Quote from: Ano Nyymi on 03.10.2009, 17:49:40

On se,ei syytä huoleen.

Olishan se kyllä komea näky kun känniset uroot nousisivat pölypilvestä tukat takussa ja toisiaan syytellen. Siinä ei asiaa raportoiva ilta-sanna pysyisi kyllä pöksyissään..

-ile-

Paha kun en päässyt pyssy-öyhöämään vielä. Muuta menossa ja meno muussa. Aina on onneks ens kerta.

Falilla voi ampua mitä vaan  ;)

IDA

Hah! En voi olla naurattamatta, kun ajattelen, että teillä on huomenna kaamea krapula.

Oami

Näillä mennään. Parin viikon päästä elikkä 17.10. uusiksi. Kiitos kaikille jne. jne.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Ano Nyymi

Quote from: -ile- on 03.10.2009, 22:35:51
Paha kun en päässyt pyssy-öyhöämään vielä. Muuta menossa ja meno muussa. Aina on onneks ens kerta.

Falilla voi ampua mitä vaan  ;)

Mä olen kans ryhtynyt lihotuskuurille että pääsen mukaan öyhöttämään. Urakka on tosin aika iso koska olen niin pieni, mutta onneksi nälkä kasvaa syödessä eli ihme on jos en kohta saa kilojani tuplattua.

Ano Nyymi

Quote from: IDA on 03.10.2009, 22:43:02
Hah! En voi olla naurattamatta, kun ajattelen, että teillä on huomenna kaamea krapula.

Se muakin tässä naurattaanoiden kiepula. Otanpas sen kunniaksi lisää kuppia.

Elisa

Quote from: Ano Nyymi on 03.10.2009, 22:49:56

Siis mitä! Onko hommakerho Tampere loppunut jo ennen yhtätoista lauantai-iltana? Meillä Stadissa kyllä hommaillaan joka keskiviikko (siis arkisin) ainakin yhteen, minkä jälkeen toisinaan lähdetään jatkoille Lostariin tai Detskuun tai johonkin toiseen hyvään homobaariin. Onpas todella nuivaa meininkiä teillä siellä Tampereella!
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Oami

Quote from: Elisa on 03.10.2009, 23:12:13
Quote from: Ano Nyymi on 03.10.2009, 22:49:56

Siis mitä! Onko hommakerho Tampere loppunut jo ennen yhtätoista lauantai-iltana? Meillä Stadissa kyllä hommaillaan joka keskiviikko (siis arkisin) ainakin yhteen, minkä jälkeen toisinaan lähdetään jatkoille Lostariin tai Detskuun tai johonkin toiseen hyvään homobaariin. Onpas todella nuivaa meininkiä teillä siellä Tampereella!

Emmäätiä, kyllä sinne jäikin porukkaa kun itse hävisin.

Ugle Byggle

Kivaa oli taas kuin mummolassa :). Mieltä lämmittää heikon krapulan lisäksi toki se, että parin viikon päästä voi yrittää taas uudestaan.

Elisa: ei se kerhoilu Oamin poistumiseen loppunut. Jatkettiin vielä parissa ei-niin-homobaarissa siihen asti kun portsari luvan antoi.

Ja tiedoksi muillekin hesalaisille: nyt öyhötettiin aseista ja moottoripyöristä. Pienellä tsempillä siis saatiin puheenaiheet kohdilleen, ranskaa ei tarvinnut puhua. Ja vessassa kusilaarilla joku (luiskahartiainen) mies mainitsi minun olevan tilaavievä. Eli se reinon kertoma 160kg on totuus. Repikää siittä!
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Ammadeus

Paukkiikos tänään hommalaisia kirkolle?
Ajattelin piipahtaa naamoissa kympin aikoihin.

JM-K

Njaa, pitäisköös? Lomat ja kaikki.

-ile-

Elkää yllyttäkö työtöntä ja köyhää. Halu olisi, mutta lompakko haistattaa halulle huilun.

Oami

Jos taas viikon päästä (17.10.) koittas.

Oami

Quote from: Oami on 10.10.2009, 19:56:01

Kappas vaan, sehän on tänään...

JM-K

Voisin - pienellä varauksella - tulla piipahtamaan vesilasillisella, jos jotain showta on. Raitis mies kun olen...

soometus

Quote from: Oami on 17.10.2009, 00:45:44

Voisiko joku heittää GPS-koordinaatit kehiin 17.10.2009 osalta plänätyn Tampereen miitinkin suhteen?

Foliohattu kadoksissa - koodikielen luku ei onnistu, vaikka vasen käsi liikkuukin ja pystynkin lukemaan huulilta.

// soometus

EDIT: hattu löytyi, eipä hätää^^^
»Se mikä tuhosi Rooman, lienee väitetty akveduktien lyijy, se mikä meidät; mielivaltaisesti sovellettu keinoälyllinen tasa-arvon konsepti, joka ensivaiheessaan mahdollisti kiintiöfemakkoälykköjen nousun valtaan sivilisaatiossamme.» Näin lausui Prefect Tamperensis, kohottauduttuansa vielä hyvästiksi.

Ammadeus

Ja aika oli?

Oami

Quote from: soometus on 17.10.2009, 00:56:43

Voisiko joku heittää GPS-koordinaatit kehiin 17.10.2009 osalta plänätyn Tampereen miitinkin suhteen?

Koordinaateista en tiedä. Katuosoite on Kauppakatu 14, paikan nimi Kahdet kasvot (alakerta).

Ja kello siis 18.

JM-K

Quote from: Oami on 17.10.2009, 15:16:34
Quote from: soometus on 17.10.2009, 00:56:43

Koordinaateista en tiedä. Katuosoite on Kauppakatu 14, paikan nimi Kahdet kasvot (alakerta).

Jep, tulen poikkeamaan. Myöhästyn ehkä vähän.

Ja kello siis 18.

Juuso

(En tehnyt omaa aihetta tälle, koska asia koskee lähinnä Treen hommakerholaisia. Mode splitatkoon, mikäli katsoo aiheelliseksi.)

Radio 957 etsii Tampereen parasta baaria. Tulin ajatelleeksi, että tässä olisi oiva tilaisuus osoittaa kunnioitusta Hommakerho Tampereen perinteiselle isännälle.

Kahdet Kasvot ei löydy valmiiksi asetetuista vaihtoehdoista, mutta omaa ehdokasta on mahdollista äänestää. Tuumasin, että sopivin kategoria on tuo keskimmäinen, eli pubit.

Linkki äänestykseen

P.S. Kiitos kaikille viimeksi mukana olleille. Puhuttiin paljon asiaa, mutta hauskaakin oli.
"Mä oon soittanu Vuvuzelaa"
"Mitä oot soittanu?"
"Vu-vuvuzelaa!"
"Niin sitä torvia.."

Henrik Heino

Kuulin huhua että tämän viikon lauantaina olisi miittiä tuolla yllä mainitussa baarissa. Lieneekö huhu tosi ja monelta mahdollinen tapahtuma on?

EDIT: Ilmeisestikin ei ole tällä viikolla mitään. No katsotaan ensiviikolla

JM-K

Quote from: Jari Leino on 05.11.2009, 16:35:18
Lauantaina 21.11. klo 18 Hommakerho Special: Muutoksen tuulet.

Jos oikein hyvä tsäkä käy, niin esittelen kaikille kerholaisille rakkaat ystäväni citykanit!

EDIT: Kissis, jep tää on nyt SE juttu!

Ano Nyymi

Quote from: JM-K on 05.11.2009, 18:56:36
Quote from: Jari Leino on 05.11.2009, 16:35:18
Lauantaina 21.11. klo 18 Hommakerho Special: Muutoksen tuulet.

Jos oikein hyvä tsäkä käy, niin esittelen kaikille kerholaisille rakkaat ystäväni citykanit!

Nysse on mennyt perustamaan oman vastaanottokeskuksen!  ;D

Martikainen

Saakos udella mitä tämä "muutoksen tuulet" pitää sisällään, vai onko se salaisuus?  :)

Miniluv

Muutos goes Tampere- asiasta voi lukea etusivulta.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

-ile-

Ilmoittautuuko muuten vaan mukaan tulevat hommailijat tuohon spostiosoon, vai sopiiko vain tulla paikalle? Tuun siis vaan seuraamaan hommailua.

raakis-

Jo on taas aikataulut kohdallaan. Itsellä on miksauskeikka Raumalla juuri kyseiselle päivälle, joten jää tämäKIN väliin. Liikaa harrastuksia itsellä kun ei kerkeä tälläisiin. Mutta, mutta ei anneta sen lannistaa, sillä jotain vastaavaa vielä varmasti tulee jatkossakin.

"Better luck next time", kuten Lontoon poika sen ilmaisisi.
"Suomi on nykyään kansainvälinen, moderni, kohtuullisen suvaitsevainen yhteiskunta, jossa tarvitaan myös afrikkalaisia. Ainakin heitä tarvitaan enemmän kuin autoja Helsingin keskustassa."

- Helsingin yliopiston sosiaalipolitiikan professori Jeja-Pekka Roos blogissaan 29.10.2008