News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2019-06-13 Juha Mäenpään eduskuntapuheenvuoro vieraslajimainintoineen

Started by Alaric, 13.06.2019, 18:47:57

Previous topic - Next topic

Riia

Quote from: IDA on 02.07.2023, 14:05:09

Et kaik koskaan ole persuja äänestänytkään? Jos olet niin olet aika tyhmä, kun äänestät puoluetta jonka politiikkaa et lainkaan tunne.

Itse tapauksesta voisi kymiläisenä ihmetellä sitä, että onko pohjalainen tapa ensin lähettää kutsu ja sitten näyttävästi poistaa kutsuttu paikalta huomion  :flowerhat:aamiseksi itselleen. Pitäisikö pohjalaisia ihan yleisesti ruveta kutsumaan neideiksi, jotta kohteliaisuussäännöt tulisi oikealla tavalla huomioitua?

Nyt kyllä IDA, mitä helvettiä sä selität minusta. Tyhmä? Ihan kuin mun pitäis jollekin noubadille selvittää mun äänestyskäyttäytymistä :facepalm:. Voin kyllä avautua sen verran, että aina olen äänestänyt persuja. Ikää on jo 58v. Voi jeesuksen perse tätäkin. Täällähän kohta ollaan kuin ylilaudalla tai Iltalehtien kommenteissa.

Mitäpä tähän voi muuta sanoa kuin että itse olet tyhmä.

Titus

Quote from: Roope on 02.07.2023, 16:49:10

Tuo Mäkisen ajatus parhaan argumentin voittamiseen demokratiassa on etenkin Suomen yhteydessä hölmön naiivi, enkä edes viittaa Suomen muita maita rajoitetumpaan sananvapauteen tai kyseenalaiseen käsitykseen demokratiasta. Parhaalla argumentilla ei vain ole suomalaisessa politiikassa oikeastaan mitään merkitystä, ei ainakaan niillä politiikan alueilla, joissa parhaita ratkaisuja nyt kipeimmin kaivattaisiin.

Lisäksi Mäenpään ulosheittoon johtanut mielipidekirjoitus oli julkaistu lehdessä joten tämä provinssin nazinmetsästäjä vetelee sananvapaus mutkia todella suoriksi.
that's a bingo!

Donald Musk

Quote from: Sakari on 02.07.2023, 16:25:07
Quote from: IDA on 02.07.2023, 15:06:28
Quote from: Sakari on 02.07.2023, 14:46:42
Nyt voidaan perustellusti kysyä oliko Mäenpää tarkoituksella kutsuttu kiusaamisen ja oman "hyvyyden nostatuksen" kohteeksi? Varsinkin kun Mäenpää päästettiin sisälle tapahtumaan ja sitten julkisesti kaikkien edessä poistettiin.

Ei tuota oikeastaa tarvitse edes kysyä. Erittäin todennäköisesti juuri noin on tapahtunut.

Hyvin paljastavaa on myös tilanteeseen vartijoiden takaa kurkkiva Kivelä. Kivelä paljastaa toiveensa siitä että Mäenpää olisi ryhtynyt vastustamaan poistoa ja turvamiehet olisivat raahanneet Mäenpään pois/niputtaneet ja poliisit paikalle, kun toteaa ettei Mäenpää vastustellut poistoa, eli tuo aihe on  Kivelän mielessä pyörinyt kun kurkkinut vartijoiden takaa poistotilannetta.

Normaalisti outoa että ylipäätään joku tilaisuuden edustaja haluaa mainita erikseen ettei kansanedustajaa tarvinnut väkivalloin poistaa. Tietysti halunnee edes jollain tavoin yhdistää väkivallan Mäenpään olemukseen, kun aitoa väkivaltaa ei koettu.

Kuulostaa toimittajan kysymykseltä tuo "väkivalloin poistaminen", joka on vain jätetty lopullisesta tekstistä pois.

Jorma M.

Yhdysvallat on saapunut lopullisesti Suomen sisälle. 620 000 suomalaista äänesti puoluetta, jota vainotaan 24/7. Vanhoja mielipiteitä haravoidaan. Luonnontieteitä kumotaan, peite- ja syväkieltä puhutaan kaikkialla. Pojalla voi olla pimppi.

Persujen pitäisi varmaan tehdä muutakin kuin ottaa avaria naamaan. 
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Betonikostaja

QuoteKansan­edustajan poistaminen festivaalilta mieli­piteidensä vuoksi tekee yhteis­kunnasta ahdas­mielisemmän

Vapaassa yhteiskunnassa pitää pystyä sietämään myös sellaista puhetta, joka on joidenkin mielestä vastenmielistä tai loukkaavaa, kirjoittaa Helsingin Sanomien journalistinen kehitysjohtaja Esa Mäkinen.

Nytkö Hesari on herännyt yhteiskunnan ahdasmielisyyteen? Vaikka se on ollut ihan itse luomassa sitä  :facepalm:

En arvosta tuota Esa Mäkisen puheenvuoroa tippaakaan. Suurin osa kirjoituksesta on sen todistelua, kuinka Mäenpään mielipide on väärä. Mäkinen antaa Mäenpäälle oikeuden mielipiteeseensä vain siksi, että toivoo Mäenpään tulevan suvakkien kivittämäksi.

Ihan samaa yksisilmäistä suvakkipaskaa. Mäkisellä on sentään kuvien perusteella kaksi silmää, joista toinen katsoo itään ja toinen länteen.
Itä-Helsinki, täynnä mutiaiset
Itä-Helsinki, sinä maksat kaiken

--------------

Täytän TT2 on time
Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?

--------------

Jokainen matu maksaa miljoonan.

Eino P. Keravalta

Jos Provinssirockin mielestä pojalla voi olla pimppi, se voisi tämän asian kunniaksi ensi vuonna päästää ilmaiseksi sisään kaikki pimpilliset pojat - elimet esiteltävä verhon takana vartijoille.

Ilmainen idea, saa käyttää!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Betonikostaja

Quote from: Eino P. Keravalta on 02.07.2023, 18:11:34
Jos Provinssirockin mielestä pojalla voi olla pimppi, se voisi tämän asian kunniaksi ensi vuonna päästää ilmaiseksi sisään kaikki pimpilliset pojat - elimet esiteltävä verhon takana vartijoille.

Aika järeä todistustaakka. Kyllä oma kokemus pimpillisyydestä pitäisi riittää.
Itä-Helsinki, täynnä mutiaiset
Itä-Helsinki, sinä maksat kaiken

--------------

Täytän TT2 on time
Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?

--------------

Jokainen matu maksaa miljoonan.

Eino P. Keravalta

Quote from: Betonikostaja on 02.07.2023, 18:24:42
Quote from: Eino P. Keravalta on 02.07.2023, 18:11:34

Aika järeä todistustaakka. Kyllä oma kokemus pimpillisyydestä pitäisi riittää.

Riittäähän se itselle, mutta ulkopuoliselle lipuntarkastajalle asia pitäisi kyllä todistaa jos aikoo saada ilmaisen lipun. Tietysti voi olla, että tytöt alkaisivat huijata, tulisivat tekoviiksissä paikalle ja näyttäisivät pimpin ja pääsisivät ilmaiseksi sisään. Se olisi väärin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

sutki

Kyllä se on uskottava että joillain pojilla on pimppi kun sen omin silmin lukee.
Olen aiemmin kuullut puhuttavan että leidarit voi antaa pojupimppiä eli kakkosta. Oph:n pimppi ei varmaankaan tarkoita tuota? 🙄

https://www.oph.fi/fi/opettajat-ja-kasvattajat/osallisuus
Li Andersson 2.4.2023:  "Vituttaa kuin pientä eläintä"
Kotus kesäkuu 2024: "Kuukauden sana kesäkuussa 2024 on jytkyli"

insinörtti

Selvittäkää nyt tyhmälle kun en pysy mukana. Jos esimerkiksi identifioin itseni miljardööriksi, onko minulla silloin rahaa? Voiko pankki kyseenalaistaa identiteettini? Kenelle voin valittaa jos lainaa hakiessani pankinjohtaja kaikesta huolimatta niin tekee?

Puuha-Pepe

Uli uli, ja voi voi... Ilmaislippuihin liittyy aina reunaehtoja, ja jos niitä ei täytä niin lippu pois.

[tweet]1675502911059533830[/tweet]

Lasse

"Mooses on mooses, mutta biznes on biznes."

Mielipiteitä löytyy jokaiselta, jopa samaanaikaan kahdenlaisia, jos sattuu olemaan Elina, mutta silloin kuin sattuu lompakkoon, ollaan hermopesäkkeessä. Rahat pois roistoilta!

[tweet]1675507936435609601[/tweet]

Ai ette hyväksy vai @ProvinssiFest? Olisi tärkeää kuulla tähän Provinssin yrityskumppaneiden mielipide. Kuuluuko Lapin Kullan (Hartwall), Atrian, Subwayn, Lähitapiolan, Bauer Media Groupin tai Seinäjoen kaupungin arvoihin ihmisten syrjiminen?

Onko Seinäjoen kaupunginvaltuusto bolshevistien hallinnassa? Eikö tästä mädätyksestä päästä eroon?

Sanotaan nyt näin, että ellei Atria irtisanoudu kansanedustajien muiluttamisesta, niin saavat tunkea makkaransa sinne, missä ei aurinko paista!

Kandeis PS:n nyt ryhtyä hyökkäyskannalle, ettei samaistu heikkoranteisten rintamaan...
NOVUS ORDO HOMMARUM

Totuus EPT

Joillakin pojilla on pimppi.  ;D Ja joku kyseenalaistaa sen ja tulos syrjintää.
Enpä yhtään ihmettele miten Pisatulokset laskee, kun koulumaailma ei opeta mitään järkevää. Vain sekopuolivähemmistöjen mielistelyä.

Huomaan, että menossa on punavihernatsien vaino aivan samoin, kuin eräässä koulussa oli taannoin koululaisen väärä mielipiteen suhteen eli Faktan sanomisen: Sukupuolia on kaksi. 
Missä ******i siellä ongelma.

Viimeinen linja

Eikö nyt olisi selkeintä että kaikki tapahtumat ilmoittavat etukäteen arvot mitä noudattavat, tilaisuuteen menevät lukevat ehdot ja allekirjoituksellaan vahvistavat ne.
Näiden arvojen allekirjoituksen voi hoitaa vaikka netissä pankkitunnuksilla, samalla kun ko. tapahtuman liput hankkii. Ongelma ratkaistu.

toumasho

Laitoin tämän viestin toiseen ketjuun, mutta koska keskustelu olikin täällä, niin tämä sopii myös tähän, eli mitä ehdotin päivällä:

Pitäisikö ensi vuonna järjestää tempaus ja mennä Provinssiin sellainen T-paita päällä, jossa lukee "Juha Mäenpää"? Minä olen ainakin itse sen verran hullu, että voin ihan mielelläni painia hieman järjestysmiesten kanssa. En sen takia, että olisin hyvä painimaan, päinvastoin, joutuisin kanveesiin alta aikayksikön.

Väitän, että helvetin hyvää ja puhuttelevaa videota siitä saisi, kun näkyy, että 185-senttistä korstoa retuutetaan kuin vierasta sikaa sen vuoksi, että sen T-paidassa lukee kansanedustajan nimi. Tähän kun saisi sellaisen pari sataa osallistujaa, niin kyllä järkkärit miettisi seuraavana vuonna, että jättäisikö provinssikeikan sittenkin väliin, kun on edelleen lihakset kipeänä.

Ps. T-paita temppu toki niin, että se puetaan alimmaiseksi ja päälle laitetaan jokin Antti Tuisku tms. Katri Helena sympaattinen paituli. Näin huolehditaan siitä, että kaikilla on mukava sisäänpääsy alueelle.

Edit: Tämän paitatempun voisi laajentaa niin, että olisi vaan "Perussuomalaiset"-logo, tai jonkin random PS-kansanedustajan nimi paidassa. Kylläpä olisi ahdistavaa varmasti muilla ja koko festivaali menisi pilalle. Samoin seuraavana vuonna saisimme suurta viihdettä siitä, kun Provinssin sisäänkäynneillä tehtäisiin alusvaatteisiin asti -stripdown etsintä jokaiselle festivaalikävijälle vain siksi, että varmistetaan "arvojen" yhteensopivuus. Jipii!  ;D

--

Nyt tätä hieman seuranneena huomasin pari asiaa:

HS:llä kesti n. kolme tuntia "reagoida" aiheeseen, vaikka saman konsernin Ilta-Sanomat julkaisi jutun jo aamupäivällä. Sama Almamedialla, Iltalehti ei reagoinut useampaan tuntiin, vaikka uutisen pitäisi olla hyvin mielenkiintoinen. Nythän sentään tapahtui jotain, eikä vuosia sitten heitetty mauttomia vitsejä arvonnalla saaduista ehdokasnumeroista.

Itse oletan, että tämä tietenkin sataa PS:n laariin, koska ei voi olla niin, että Perussuomalaiset ry:n jäsenet ovat tästä lähtien persona non grata kaikilla arvopohja-festivaaleilla. Eli kiitos äänistä, te Provinssin dummyt.

Jos oikein halutaan alkaa tehdä paljastuksia edustaja Mäenpäästä, niin tiesittekös, että hänellä on KAASUauto? Olen tavannut hänet pari kertaa Hämeenlinnan Gasumin asemalla, kun on tankattu KAASUA. Voin vain kuvitella, että mikä tilipäivä toimittajilla onkaan, kun tämä tieto KAASUautoilusta alkaa levitä. Eihän tässä voi olla kyse muusta kuin holokaustin ja joukkotuhonnan fanittamisesta sekä natseille flirttailusta, kun ajaa KAASUautolla.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

Vesa Heimo

Quote from: toumasho on 02.07.2023, 19:54:21

Pitäisikö ensi vuonna järjestää tempaus ja mennä Provinssiin sellainen T-paita päällä, jossa lukee "Juha Mäenpää"? Minä olen ainakin itse sen verran hullu, että voin ihan mielelläni painia hieman järjestysmiesten kanssa. En sen takia, että olisin hyvä painimaan, päinvastoin, joutuisin kanveesiin alta aikayksikön.

Väitän, että helvetin hyvää ja puhuttelevaa videota siitä saisi, kun näkyy, että 185-senttistä korstoa retuutetaan kuin vierasta sikaa sen vuoksi, että sen T-paidassa lukee kansanedustajan nimi.

Miksi ihmeessä se saisi järjestysmiehet käymään sun kimppuun että sulla on Juha Mäenpää -paita?
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

simppali

Quote from: Viimeinen linja on 02.07.2023, 19:41:21
Eikö nyt olisi selkeintä että kaikki tapahtumat ilmoittavat etukäteen arvot mitä noudattavat, tilaisuuteen menevät lukevat ehdot ja allekirjoituksellaan vahvistavat ne.
Näiden arvojen allekirjoituksen voi hoitaa vaikka netissä pankkitunnuksilla, samalla kun ko. tapahtuman liput hankkii. Ongelma ratkaistu.
Niin ,vahvalla tunnistautumisella tapahtumiin. Mitä jos tapahtuman järjestäjä havaitsee arvot hyväksyneen ihmisen ympärillä leijuvaa mikro-agressioita, mikro-rasismia, voidaanko henkilö poistaa vaikkapa festareilta järjestäjän tunteen perusteella?
Totta kai provinssilla on oikeus valita kutsuvieraat, mutta kun samalainen mielipiteisiin liittyvä erottelu otetaan käytännöksi lipun ostaneiden kohdalla,,,onko edm. seuraava askel, vain oikein ajattelevien pääsyyn festareille?
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

Lasse

Quote from: Vesa Heimo on 02.07.2023, 19:57:48

Väitän, että helvetin hyvää ja puhuttelevaa videota siitä saisi, kun näkyy, että 185-senttistä korstoa retuutetaan kuin vierasta sikaa sen vuoksi, että sen T-paidassa lukee kansanedustajan nimi.

Miksi ihmeessä se saisi järjestysmiehet käymään sun kimppuun että sulla on Juha Mäenpää -paita?

"Tule kysymään pinpistäni!" -paita olisi passeli...
NOVUS ORDO HOMMARUM

pjentti

Jos oikein halutaan alkaa tehdä paljastuksia edustaja Mäenpäästä, niin tiesittekös, että hänellä on KAASUauto? Olen tavannut hänet pari kertaa Hämeenlinnan Gasumin asemalla, kun on tankattu KAASUA. Voin vain kuvitella, että mikä tilipäivä toimittajilla onkaan, kun tämä tieto KAASUautoilusta alkaa levitä. Eihän tässä voi olla kyse muusta kuin holokaustin ja joukkotuhonnan fanittamisesta sekä natseille flirttailusta, kun ajaa KAASUautolla.

Jos pieni ot sallitaan, niin ilmeisesti Mäenpää harrastaa myös kierrätystä ja kunnostusta, koska olen muutaman kerran rompetorilla tavannut.

IDA

Quote from: Lasse on 02.07.2023, 20:05:44
"Tule kysymään pinpistäni!" -paita olisi passeli...

Maakuntahengessä voisi laittaa sellaiset "Sanotahan mitä sanotahan, mut kyllä pohojanmaan poijil on pimppi" - paidat.
qui non est mecum adversum me est

Vesa Heimo

Quote from: IDA on 02.07.2023, 20:26:31

Maakuntahengessä voisi laittaa sellaiset "Sanotahan mitä sanotahan, mut kyllä pohojanmaan poijil on pimppi" - paidat.

Tai että "Paini on homojen hommaa"
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Lasse

Quote from: Vesa Heimo on 02.07.2023, 20:32:38
Quote from: IDA on 02.07.2023, 20:26:31

Tai että "Paini on homojen hommaa"

"Pesäpallo on perseestä!"
NOVUS ORDO HOMMARUM

IDA

Quote from: Riia on 02.07.2023, 17:00:59
Nyt kyllä IDA, mitä helvettiä sä selität minusta. Tyhmä? Ihan kuin mun pitäis jollekin noubadille selvittää mun äänestyskäyttäytymistä :facepalm:. Voin kyllä avautua sen verran, että aina olen äänestänyt persuja. Ikää on jo 58v. Voi jeesuksen perse tätäkin. Täällähän kohta ollaan kuin ylilaudalla tai Iltalehtien kommenteissa.

No ihmetyttää se miksi äänestät persuja, jos olet eri mieltä koko puolueen läpi menevän ajattelun, että pojat ovat poikia ja tytöt ovat tyttöjä kanssa. Mäenpään sanominen, jota kutsuit perseilyksi, oli juuri tämän asian sanomista. Ja sen sanomista erittäin asiallisesti jopa.
qui non est mecum adversum me est

Emo

Quote from: IDA on 02.07.2023, 20:40:43
Quote from: Riia on 02.07.2023, 17:00:59

No ihmetyttää se miksi äänestät persuja, jos olet eri mieltä koko puolueen läpi menevän ajattelun, että pojat ovat poikia ja tytöt ovat tyttöjä kanssa. Mäenpään sanominen, jota kutsuit perseilyksi, oli juuri tämän asian sanomista. Ja sen sanomista erittäin asiallisesti jopa.

Luulen, että tässä on nyt teillä väärinkäsitys, eikä @Riia ollut ehtinyt perehtyä, mitä Mäenpää on poikien pimpeistä kritisoinut, vaan hän ehkä muisteli niitä Mäenpään aiempia vieraslajeja, joista tämä Provinssin banni siis ei johtunut.

@IDA

akez

Quote from: HMV on 02.07.2023, 12:59:30
Kyseinen Juha Mäenpään yleisönosastokirjoitus:

Lasten mielen myrkyttäminen on lopetettava

(...)
Opetushallituksen sivuilla todetaan "Sukupuolen moninaisuus" -alaotsikon alla seuraavasti: "Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi."
(...)

Sairasta, sanon minä. Lapsille suunnatussa ikätasoisessa tiedossa pitäisi lähteä aivan aluksi siitä, että annettu informaatio pitää paikkansa. Nyt se näyttää unohtuneen Opetushallitukselta.

Pojilla ei ole "pimppiä". Sukupuoli ei ole tunnekysymys vaan ihmisen ominaisuus. Tästä asiasta ei tule valehdella elämänsä tietopohjaa vasta rakentaville lapsille.
(...)

Funtsaanpa vaan jos silloin kun olin kansakoulussa olisi opettaja alkanut kertomaan tuollaisia "pojilla voi olla pimppi" - tarinoita ja sana olisi levinnyt lasten koteihin, niin eipä se hyssyttelyksi olisi jäänyt. Valkotakkiset sedät olisivat toimittaneet opettajan pikaisesti asianmukaiseen hoitoon ja hermolepoon päätään selvittämään. Eikä takaisin olisi ollut enää tarvetta tulla.

Noista ajoista ihmisen biologia ei ole muuttunut mihinkään.

Syytä selvittää mistä tuo valehtelu, valetieto ja harhaanjohtaminen oikein kumpuaa. Kuka luulee sillä hyötyvänsä ja mitä?
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Vesa Heimo

Quote from: akez on 02.07.2023, 20:46:53

Funtsaanpa vaan jos silloin kun olin kansakoulussa olisi opettaja alkanut kertomaan tuollaisia "pojilla voi olla pimppi" - tarinoita

Saatoit kansakoulussa lukea sellaisia kirjoja ihan oma-aloitteisesti, toki sitä aktiivisesti ajattelematta.

Emo

Quote from: Vesa Heimo on 02.07.2023, 20:53:40
Quote from: akez on 02.07.2023, 20:46:53

Funtsaanpa vaan jos silloin kun olin kansakoulussa olisi opettaja alkanut kertomaan tuollaisia "pojilla voi olla pimppi" - tarinoita

Saatoit kansakoulussa lukea sellaisia kirjoja ihan oma-aloitteisesti, toki sitä aktiivisesti ajattelematta.

Kansakoulusta en tiedä, mahtaako akezkaan tietää, mutta ainakaan peruskoulussa en itse lukenut minkäänlaisia pojilla on pimppi- tai tytöillä on pippeli- kirjoja. Johan tuon nyt jokainen lapsikin tietää, miten päin nuo sukuelimet kelläkin on.

Lahti-Saloranta

Kuinkahan tuossa provinssirokissa hoidetaan tuo kutsuvierashomma. Kaiketi ne kutsuvieraat tulevat tilaisuuteen kuten lipun ostaneet eli portin kautta. Kai se Mäenpään kutsu on portilla tarkastettu tai sitten hänelle on lähetetty vapaalippu. Jos kyseessä on ollut vapaalippu niin kuinka sen voi perua ja poistaa sen haltija paikalta.
Itse kyllä uskon että ei Mäenpää ole sitä peruutusilmoitusta lukenut. Todella nolo juttu tuo Mäenpään kohtelu ja kun syykin on se että Juha tohti väittää että pojilla ei ole pimppiä vaikka täti koulussa lapsille niin opettaa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Pöhisijä

Hieman yllätti tämä tapaus, se kun sanoo, että pojalla ei ole pimppiä on nykyään monesta transfobiaa ja syrjintää. Ihmiset ovat täysin seonneet. Hallituksella pitäisi poistaa Setan propaganda kouluista, mutta eipä taida olla munaa (tai pimppiä).

Vesa Heimo

Quote from: Emo on 02.07.2023, 20:57:13

Kansakoulusta en tiedä, mahtaako akezkaan tietää, mutta ainakaan peruskoulussa en itse lukenut minkäänlaisia pojilla on pimppi- tai tytöillä on pippeli- kirjoja.

Viisikon yks poika oli tyttö, ja ei siitä sen ihmeellisempää ihmettelyä ollut että tyttö halus olla poika, ja sai ihan vapaasti kaikkien mielestä niin ollakin.