News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-09-05 Hollanti - maahanmuutto ja monikulttuurisuus (yhdistetty)

Started by kohmelo, 06.09.2009, 01:17:32

Previous topic - Next topic

Roope

Quote from: kohmelo on 04.02.2011, 22:51:22
Another problem in several European countries is the slow processing of applications for family migration - even for those who can meet the strict conditions. Even in the most urgent cases the decisions now tend to come with long delays. This appears to be intentional.

Epäilemättä onkin. Thorsin kaudella syntynyttä perheenyhdistämisjonoa puretaan näillä näkymin vielä vuonna 2025 (ihan oikeasti, sillä nykyisillä resursseilla on jo kymmenen vuoden jono), mutta Thorsille turvapaikanhaku ei ole enää mikään ongelma, koska viime vuoden hakijamäärä (kaikkien aikojen kolmanneksi suurin) oli edellisiä (kaikkien aikojen suurin ja toiseksi suurin) pienempi.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

kohmelo

Hollannin turkkilaisnuoria on pitkään pidetty loistavana esimerkkinä onnistuneesta integratiosta, mutta nyt monet ovat kääntäneet selkänsä hollantilaiselle yhteiskunnalle. Hyvinkoulutetut jättävät maan ja lähetevät Turkkiin (sama ilmiö myös Saksassa).

10.1. kymmenen turkkilaistaustaista henkilöä (opettajia, tutkijoita, virkamiehiä) julkaisivat avoimenkirjeen de Volkskrant -lehdessä.

Avoimen kirjeen allekirjoittajat halusivat hälyttää Hollannissa asuvien turkkilaisnuorten äärimmäisen huolestuttavasta tilasta. Turkkilaisnuorilla on kasvavassa määrin psykologisiaongelmia ja apatiaa ja he kääntyvät joko rikollisuuteen tai radikaaliin islamiin.

Turkkilaisten ongelma on syrjintä, mutta myös turkkilaisyhteisöä itseään on syyttäminen ongelmista. Vahvat roolimallit puuttuvat, oman yhteisön ongelmia ei ole ratkaistu (kuten perheväkivalta).

Valtion, koulutusjärjestelän ja teollisuuden on otettava lusikka käteen ja pidettävä huoli siitä, että nuoret saavat koulutuksen ja tarvitsemansa johtajuuden.

Dutch Turkish community raises alarm about its disaffected youth
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2011/01/dutch_turkish_community_raises.php
Young Dutch Turks cause for concern
http://www.rnw.nl/english/bulletin/young-dutch-turks-cause-concern

http://www.rnw.nl/english/article/turkish-talent-turns-back-netherlands
QuoteTurkish talent turns back on Netherlands
The young people of the Netherlands' ethnic Turkish community used to be a shining example of successful integration, but many are now turning their backs on Dutch society. Some of the more well-educated among them are even leaving the country to seek work in Turkey.

For years, Turkish migrants and their children were hailed as the success story of integration into Dutch society. They were entrepreneurial, set up their own companies and Turkish youths didn't cause trouble. As a result, government subsidies were earmarked for other migrant groups – which were more a source of problems - such as young Antilleans and Moroccans.

But things have changed, it seems. The country's official statistics bureau, Statistics Netherlands, recently said there is a growing problem with the integration of Dutch-Turkish youths. And now a group of Turkish professionals, including entrepreneurs and pedagogue Kadir Tas, have raised their concerns too, putting them down in an open letter, published in a national newspaper this week.
...

Turkin hallitus kritisoi jyrkästi Hollannin huonoa integratiopolitiikkaa jonka johdosta turkkilaiset ovat toisen luokan kansalaisia...tehdän tulisi ottaa mallia USA:ta, Austraaliasta, Iso-Britanniasta...

Turkey criticises Dutch integration policy, America gets it right
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2011/01/turkey_criticises_dutch_integr.php
Young Turks in Holland fall through the cracks
http://www.rnw.nl/english/video/young-turks-holland-fall-through-cracks

Hollannista poismuuttavista kaksi kolmasosaa kuluu etnisiin vähemistöihin. Erityisesti lähtijöinä ovat hyvinkoulutetut turkkilaiset ja marokkolaiset, jotka ovat kyllästyneet suvaitsemattomuuteen tai odottavat saavansa lähtömaissaan paremmat uramahdollisuudet.

Puolet lähtijöistä on 20-45 vuotiaita ja heillä on vähintään keskiasteen ammatillinen tutkinto.

Liberaalidemokraattien mukaan kehitys on huolestuttavaa ja pahaksi taloudelle.

QuoteIntolerance, poor prospects drive away well-educated immigrants
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2011/01/intolerance_poor_job_prospects.php

Some two thirds of the people leaving the Netherlands have an ethnic minority background and are fed up with intolerance or see better career prospects in their country of origin, the Volkskrant reports on Friday.

In particular, well-educated young people with a Turkish or Moroccan background are leaving, the paper says, quoting research by Regioplan for the home affairs ministry. They are most likely to cite hardening attitudes to foreigners as the primary reason.
...

2010-07-03 Saksa: Turkkilaisten paluu kotimaahansa
http://hommaforum.org/index.php/topic,30772.0.html

kohmelo

Amsterdamin ainoa islamilainen koulu joutuu sulkemaan ovensa, koska viranomaisten mukaan mm. opetus on ollut ala-arvoista.

97 oppilaan vanhemmat haluavat hoitaa jatkossa lastensa opinnot kotiopetuksena, koska eivät missään tapauksessa halua lapsiaan maalliseen kouluun. Tosin koulun nykyiset opettajat haluaisivat mielellään perustaa uuden koulun suljettavan tilalle.

Kasvava joukko nuoria muslimeja on sitä mieltä, että koulu ja uskonto ovat toisistaan erottamattomia.

http://www.rnw.nl/english/article/dutch-muslims-looking-a-good-orthodox-school
QuoteDutch Muslims looking for a good orthodox school

The schooling of a group of Muslim pupils in Amsterdam has become the prize in a hard-fought battle. Hundreds of Amsterdam school kids may end up staying at home next year. Not because there's no place for them, but because their parents have no faith in the city's non-Islamic schools.

Education Minister Marja van Bijsterveldt recently announced that the ICA, an Islamic secondary school in Amsterdam, would have to close its doors. The school was attracting too few pupils and the inspectorate ruled that its teaching was substandard. In such cases pupils are usually sent to another school, sad that their old school had to close but ready for a new start nonetheless. However, many of the ICA's pupils are orthodox Muslims and don't feel welcome at Amsterdam's other schools. And there is no other Islamic secondary school in the city.
...
http://www.rnw.nl/english/video/fighting-islamic-education-amsterdam
QuoteFighting for Islamic education in Amsterdam

Amsterdam's only Islamic middle school, Islamic College Amsterdam, has been ordered to close because the education on offer in the school has been deemed substandard. But the parents of 97 of the students who attend the school say they want to teach their children at home, as opposed to sending them to a secular school.
...

kohmelo

Manner-Euroopan suurin hindutemppeli nousee Haagiin. Tempelin on tarkoitus valmistua 2014 ja yhteyteen rakennetaan myös 45 asuntoa.

1% Hollannin asukkaista on hinduja, Haagissa hindut ovat kuitenkin suurin maahanmuuttaja ryhmä.

http://www.dutchnews.nl/news/archives/2011/02/mainland_europes_biggest_hindu.php
QuoteMainland Europe's biggest Hindu temple to be built in The Hague

Friday 18 February 2011

The biggest Hindu temple complex on the European mainland is to be built in The Hague, Trouw reports on Friday.

A consortium of three Hindu groups is building three temples on a site behind the Hollands Spoor railway station. The complex will also include 45 apartments and is set to open in 2014.

Some 1% of people living in the Netherlands is Hindu and Hindus account for the largest immigrant group in The Hague, the paper said.

© DutchNews.nl

Den Haag krijgt een grote hindoetempel
http://www.trouw.nl/religie-filosofie/nieuws/article3429209.ece/Den_Haag_krijgt_een_grote_hindoetempel.html

Roope

Kun Suomessa maahanmuuttopoliittisen linjan muuttaminen yritetään osoittaa mahdottomaksi vetoamalla kivitauluihin kirjoitettuihin EU-direktiiveihin, niin Hollannissa on toinen meininki. Siellä hallitus on lähtenyt korjaamaan nykyisissä direktiiveissä havaittuja puutteita.

Hallituksen esityksen mukaan turvapaikanhakijalla olisi vastaisuudessa velvollisuus todistaa, ettei voi siirtyä asumaan maansa rauhalliselle alueelle, kun tähän asti viranomaisilla on ollut todistustaakka osoittaa, että muuttaminen on mahdollista. Myös muun muassa perheenyhdistämisen ja pitkäaikaisen oleskeluluvan ehtoihin esitetään EU-tasolla tiukennuksia.

Maahanmuuttoministeri Gerd Leersin mukaan direktiiviesitykset on otettu monissa jäsenmaissa vastaan positiivisesti.

Position paper -Nederlandse inzet EU migratiebeleid (English)
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

kohmelo

Hollannin sisäministeri Henk Kamp haluaa leikata EU:n ulkopuolelta tulevien työlupien määrää. De Telegraafin mukaan ministeri haluaa vaikeuttaa työvoiman tuottamista Hollannin ja EU:n ulkopuolelta. Jatkossa yritysten olisi vaikeampi todistaa, että tarpeellista työvoimaa löytyy vain EU:n ulkopuolelta.

Rajoitus ei tulisi koskemaan korkeastikoulutettuja.

Viime vuonna maahanmuuttoministeriö myönsi 14 000 ei-korkeastikoulutettujen työlupaa.

http://www.dutchnews.nl/news/archives/2011/04/minister_wants_to_slash_noneu.php
QuoteMinister wants to slash non-EU work permits

Friday 08 April 2011

The cabinet on Friday will discuss home affairs minister Henk Kamp's plan to drastically reduce the number of work permits for non-EU nationals, the Telegraaf reports.

The rules for knowledge migrants will not be affected, the paper says.

The paper says the minister wants to make it much more difficult for companies to prove they cannot find suitable staff in the Netherlands or the EU.

'There are 500,000 people sitting on the sidelines on social security benefits. That is a reservoir to be tapped into,' the paper quotes the minister as saying.

Last year, the immigration service approved 14,000 work permits for people from outside the EU who did not fall under the knowledge migrant scheme.

© DutchNews.nl

OTU

Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.

elukka

Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

kohmelo

Hollannin maahanmuuttoministeri on joutunut ottamaan maahanmuuttosta vastaavan viraston johtajan toiminnat selvityksen alle. Epäilysten mukaan COA-virasto on hassannut valtavia määriä julkisiarahoja.

Pakolaisten määrät ovat laskeneet jyrkästi, mutta viraston kulut eivät...

http://www.dutchnews.nl/news/archives/2011/09/immigration_minister_to_invest.php
QuoteImmigration minister to investigate claims about refugee boss

Monday 19 September 2011

Immigration minister Gerd Leers is to investigate claims that the head of the COA, the government organisation in charge of looking after asylum seekers, is wasting large amounts of public money.

Nos television at the weekend quoted anonymous workers who made a number of allegations about the organisation's director Nurten Albayrak.

They said she 'queened' it over the organisation, and that it had failed to adapt to the sharp drop in refugee numbers. The claims are backed up by minutes of meetings and other documentation, the Nos says.

The Labour party has called for an emergency debate in parliament on the claims.

© DutchNews.nl


http://www.expatica.com/nl/news/dutch-news/ceo-dutch-asylum-organisation-under-scrutiny_176342.html
QuoteCEO Dutch asylum organisation under scrutiny
...
A spokesperson for the COA says the news reports are "disappointing". The minister says he will speak to the CAO's Supervisory Board to find out the facts. Freedom Party MP Sytze Fritsma has questioned whether Ms Albayrak's company car is more expensive than permitted and whether money is wasted by keeping asylum beds unnecessarily open.
...

MikkoAP

Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Veli Karimies

Holokaustivertaus on aika osuva, koska eläinsuojelulait ovat pitkälti natseilta lähtöisin olevaa ideologian tulosta.

Suomi2050

Noin 130 turvapaikanhakijaa, jotka eivät saaneet turvapaikkaa Hollannista on määrätty lähtemään pois pystyttämästään leiristä perjantaihin mennessä.

http://www.dutchnews.nl/news/archives/2012/11/amsterdam_refugee_camp_to_be_c.php

QuoteAmsterdam refugee camp to be cleared by Friday

Some 130 failed asylum seekers who have set up camp in Amsterdam's Osdorp have been told to clear their tents by Friday.

Judges have ruled the camp must go because of safety fears and Amsterdam's mayor Eberhard van der Laan has given them until Friday morning to comply.

Judges said there are serious hygiene issues at the site because there is no running water and rubbish is not cleared. In addition, the camp is proving a nuisance to people living in the area. Van der Laan has come up with temporary accommodation to house the refugees while their cases are being re-examined.

The camp was set up in September by a group of some 40 failed asylum seekers who argue they cannot return to their home countries, either because it is unsafe or because they have no papers.

Under Dutch asylum rules, failed asylum seekers are not entitled to any help with housing unless they agree to work towards their return.

Suomi2050

Turvapaikanhakijat joilla on oleskelulupa Alankomaihin voivat saada jopa 10 000 euroa maksaakseen integraatio kurssinsa.

http://www.dutchnews.nl/news/archives/2013/01/refugees_to_get_grants_to_pay.php

QuoteRefugees to get grants to pay for integration courses

Asylum seekers with a residency permit for the Netherlands can get a grant of up to €10,000 to pay for their compulsory integration course, social affairs minister Lodewijk Asscher has announced.

Since January 1, refugees have to organise their own courses but will be able to borrow the funds from education funding group DUO, the same body that organises student grants.

'That amount is sufficient to allow an illiterate asylum seeker to complete the course,' Asscher said in a briefing to MPs.

DUO will pay the money directly to the course organisers. If the refugee passes the course, the loan will not have to be repaid.

If they fail because they did not work hard enough, they will have to repay the loan over a 10-year-period at a low rate of interest, Asscher said. Personal circumstances, such as long-term illness, will be taken into account.

veikko1980

A new integration bill (covering letter and 15-page action plan), which Dutch Interior Minister Piet Hein Donner presented to parliament on June 16, reads. http://www.gatestoneinstitute.org/2219/netherlands-abandons-multiculturalism

Ministerin ehdotus parlamentille miten maassa tulee käyttäytyä. Tein google translate hollannin kielestä, mitä tulisi tehdä jne.

1 uusi näkökulma

Integraatio on aihe, joka tänään sekavin tuntein on käsitelty. Euroopan maat joutuvat kuriton seurauksia vuosikymmenien maahanmuuton ja Euroopassa suurten ihmisryhmien, usein ei-länsimaista. Useat poliitikot Alankomaiden ja hallituksen naapurimaissa äskettäin vastustaneet yhteiskuntaa, jossa ryhmät elävät rinnakkain. Tässä yhteydessä erityisesti näkökulmasta monikulttuurisen yhteiskunnan kyseenalaiseksi. On huomattava, että monikulttuurisuus ei ole muutoin kuin ajatteli ja odotettua eri etnisten ja kulttuuristen ryhmien, jotka ovat osa Euroopan yhteiskuntien viime vuosikymmeninä ole toisiaan ovat tulleet yhdessä uuden yhtenäisyyttä. Kulttuurinen monimuotoisuus heidän silmänsä melko ristiriitainen ja parhaimmillaankin keskinäisen hyväntahtoisen laiminlyönnin seurauksena.

Hallitus yhtyy tähän tyytymättömyys monikulttuurinen yhteiskunta. Pysyvyys integraation ongelmat korostavat kuvan että malli monikulttuurinen yhteiskunta voi tarjota mitään ratkaisua ongelmaan ja moniarvoiseen yhteiskuntaan. Vaikka on kiistaton osoitus yhdentymisen ja monien maahanmuuttajien menestyksekkäästi tiensä ovat onnistuneet löytämään talouden, kulttuurin, politiikan ja koulutuksen, hallitsee huolta siitä osa maahanmuuttajien että epäonnistuu Alankomaissa itsenäisen olemassaolon rakentaa. Liian monet lapset varttuvat häiriintyneiden perheiden ympäristössä, jossa työttömyys, velka, koulu-ja rikollinen käyttäytyminen ovat nykyaikaa. Kaikella on kasvava huoli siitä, että integraatio on sosiaali-ja kulttuurialan edelleen vihamielisyyttä kestävää ja kovettua. Kerta toisensa jälkeen, että monet hollantilaiset etninen ja kulttuurinen monimuotoisuus, joka leimaa Alankomaissa rikastukseen kokemus, mutta uhkana. Lähes kaksikymmentä vuotta, noin puolet Hollannin että liian monet muiden kansallisuuksien Alankomaiden wonen.1

Integraatio on viime vuosina kehitetty vuorovaikutuksessa muuttuviin sosiaalisiin ja poliittisiin käsityksiin ja huomiota huolenaiheisiin ja kansalaisten tarpeisiin. Tuloksena on integraatio, joka enemmän huomiota on saatettu tärkeää yhteisen perustan ja tunnistettavissa fundament.2 vanavedessä hänen vel-eella enemmän elementtejä uusille käyttöön, kuten integrointi, testaus taidon hollannin kielen ja yhteiskunnan tullessa ja ei-Hollannin kansalaisuuden kansalaistaminen. Integraatio ja sosiaalinen yhteenkuuluvuus ovat edelleen paineen alla, ja lisätoimia tarvitaan etujen jatkuvuuden ja vakauden yhteiskunnan.

Tämä hallitus on ryhtynyt lähestymistapaa, jonka virtaa asemassa maahanmuuttajien vähenee ja että ihmiset, jotka pysyvästi asuvat odotetaan toimivan, noudattaa sääntöjä ja itsensä integraatio.Hallitus on tietoinen kielteisistä vaikutuksista maahanmuuttoon, ja jääneet integraation, torjutaan tätä joukko toimenpiteitä ja toimia pontevasti normi rikkomatta käyttäytymistä. Integraatio on enemmän kuin täytäntöönpano ulkomaalaislain ja rikoslain.Hallitus haluaa mennä pidemmälle käsitellään ja pyrkii torjumaan oireita ja ylilyöntejä hetkellä. Sosiaaliset ristiriidat häviävät paitsi oireita taistelun, mutta kehitys pro-Mote, joiden avulla ihmiset edetä ristiriidat hedelmällistä työtä yhdessä ja elää yhdessä.Pakollinen integraatio keskittyy mekanismeihin asumisen, työllisyyden ja koulutuksen johtuu laajempaa politiikkaa, jolla pyritään keskinäisen sitoutumisen ja jatkuvuuden

Alankomaiden yhteiskunnassa ja arvoja, joille se perustuu. Vapaus, tasa-arvo, suvaitsevaisuus ja solidaarisuus ovat arvoja, jotka perinteisesti ovat tukeneet Alankomaiden yhteiskuntaan. Kaikkien kansalaisten odottavat hallituksen sitoutuminen näihin arvoihin tulevaisuudessa takauksia. Yhteiset säännöt ja standardit, sitoutuminen, vastuu ja omavaraisuutta ovat perusta kansalaisten välistä yhteisvastuullisuutta yhteiskunnassa odotetaan.

Tämä visio, periaatteet ja vaikutukset politiikkaan kehitellään tässä asiakirjassa. Siten hallitus vastasi pyyntöön huoneen lähtökohdat integraation formuleren.3 Ensiksi tarkastellaan nykytilaa yhdentymistä. Sitten kehitellään tarkemmin visio ja periaatteet politiikkojen tämän hallituksen ja sen vaikutuksista integraation. Koska integrointi tämän hallituksen on ymmärrettävä valossa laajempaa politiikkaa, jonka tavoitteena on edistää vastuun kansalaisten omasta elämästään ja ympäristöstään, se visio kanssa tehdään vaikutukset periaatteita tämän hallituksen toteuttamistapolitiikan osalta kansalaisuuden ja uudelleenjako tehtävien hallituksen ja kansalaisten välillä.


2 kuriton todellisuutta

jatkuva maahanmuutto
Yhteiskunta ilman ulkopuolisia vaikutteita ei ole mahdollista. Tämä koskee myös Alankomaissa. Vuosisatojen eurooppalaisissa yhteiskunnissa sekä taloudellisesti että kulttuurisesti määritetään muuttoliike Euroopassa, kauppaa siirtokuntia ja maastamuutto muualla.Pää toisen maailmansodan laittaa Euroopan hallituksia valtava tehtävä miljoonia ihmisiä, jotka olivat juuriltaan sota ja muutti kaapata ja palauttaa. Tämä liike seurasi muuttoliike, joka lähti purkamisesta ja dekolonisaatio siirtomaita, rekrytointi suuri määrä siirtotyöläisiä Pohjois-Afrikkalainen ja Välimeren maissa ja - vuosikymmeniä - kasvava määrä turvapaikanhakijoita maailmassa.

Puoli vuosisataa muuttoliike tarkoittaa, että merkittävä osa Hollannin väestöstä on juuret muualla. Alankomaat on 1.500.000 Länsi maahanmuuttajaa ja 1,8 miljoonaa ihmistä ei-Länsi alkuperää, mikä on 9% edellisestä vuosineljänneksestä ja 11% koko väestöstä. Kaksi kolmasosaa viimeisen 1,8 miljoonaa ihmistä Turkin-Hollanti, Marokon ja Hollannin, Surinamin ja Alankomaiden tai Karibian alkuperästä (Antillean ja Aruban-hollanti). Noin 11% ihmisistä, joilla ei ole länsimainen tausta tulee maista kuten Kiinasta, Afganistan, Irak, Iran ja Somalië.4 hetkellä painopiste maahanmuuton ns tietotyöntekijöiden ja asukkaille EU yhteydessä vapaan liikkuvuuden henkilöiden ja työntekijöiden lyhyen tai pitkän aikaa Hollannissa.Päävirta on muodostettu siirtotyöläisiä EU jotka tulevat Alankomaiden tehdä työtä. Vuonna 2009 laskettiin, että noin 165000 vuonna asuvat Keski-ja Itä-Euroopan maat Alankomaat verblijven.

5 jatkuvat ongelmat

Jatkuvaa keskustelua maahanmuutosta ja kritiikki monikulttuurisen yhteiskunnan tuottaa valoa harhakäsitys, että ei ole ollenkaan siellä olisi yhdentymistä.Todellisuus on toisenlainen. Kuviot ja tilastot osoittavat edistystä. Taustalla yleiskuvan kuitenkin kätkee hyvin erilaisia välillä ja ryhmien sisällä.Ero yhdentymisen ensimmäisen ja seuraavan sukupolven maahanmuuttajien on fundamenteel.6 myönteistä kehitystä ja saavutuksia eivät myöskään ottaa pois, että on vielä monia ongelmia ja haittoja ovat.Perustaminen joidenkin heikosti koulutettujen maahanmuuttajien eri puolilta maailmaa on johtanut erittäin monipuolinen väestö käyttäytymistä ja asenteita, jotka joskus ristiriidassa Flink.3

Näkökulmasta turvallisuuden yliedustettuina maahanmuuttajien ja heidän lastensa vuonna rikosten määrä jatkoi . Alankomaissa vuonna 2008 1,5% väestöstä yli 12-vuotiaat ja vanhemmat epäillään rikoksesta. Alankomaiden ihmisiä kuin Länsi alkuperä oli tämä osuus oli 4,3%. Erityisryhmille, prosentit kuitenkin mer-rajalla suurempi: jopa 7%. Ja vaikka epäilemättä on iän vaikutus, on hämmästyttävää, että hoidon piirissä lähes kaikissa toisen sukupolven tässä vaiheessa pahempi kuin ensimmäisen sukupolven (at jopa 10%). Luvut että Utrechtin kriminologi Bovenkerk vuonna 2009 nimeltään, osoittaa ongelman vakavuuden vieläkin. Hän con-gularity Rotterdamissa peräti 54,7% poikia marokkolainen taustan ainakin kerran poliisi oli tehtävä ennen. Ottamatta Antillien ja Surinamin Hollanti oli 40%, Turkin-hollantilainen nuorten miesten 36%. Alkuperäiskansojen pojat saapui nopeudella 18,4%.

Pysyvät ja monimutkaiset ongelmat vahva sosiaalinen vaikutus syntyä myös alueilla koulun ja työttömyys. Vuonna 2009-2010 lukuvuoden keskeyttäneiden määrä keskuudessa Marokon ja Hollannin ja Hollannin-Antillean nuorten kanssa vastaavasti 5,6% ja 6,8%, selvästi suurempi kuin muun natiivi ryhmissä (2,4%) 7, neljäsosa nuorista näissä ryhmät eivät toimi ja noin 10% (viisi kertaa niin usein kuin natiivi nuoriso) on sitten ajattelin rikollisuutta. Integrointi pakolaisryhmien - erityisesti somalit - pitkälle toimii hyvin hitaasti. Tämä viimeinen ryhmä on erittäin huonosti koulutettuja. Yli puolet (58%) ei koskaan tai vain perusasteen koulutus. Hälyttävän alhainen net osallistuminen työmarkkinoille (osuus väestöstä 15-64 vuotta ansiotyössä) pakolaispolitiikan ryhmät paitsi verrattuna natiivi hollanti (69%), mutta myös verrattuna neljä suurta ei- Länsi-ryhmiä. Vain 29% Somalian Hollannin palkkatyöhön. Kun Irakin ja Afganistanin ryhmä menee peräkkäin 35% ja 36%. Että Turkin ja Marokon Hollannin ryhmä prosenttiosuus on 54% ja 50% 0,8

Yleiskuva on, että maahanmuuttajat ja heidän lapsensa ovat edelleen yliedustettuina alimmissa sosioekonomisissa luokissa. Työmarkkinoille osallistumista Turkin ja Marokon hollantilaiset on, vaikka viimeisten 15 vuoden aikana on noussut jyrkästi, esimerkiksi 10-12 prosenttia pienempi kuin työmarkkinoille osallistumista Surinamin ja Antillean hollanti. Välinen etäisyys Hollannin työmarkkinoille osallistumisen kanssa kuin Länsi tausta ja syntyperäisten Hollanti on edelleen korkea (69% vs. 53% vuonna 2010) 0,9 Alhaiset työmarkkinoille osallistumisen näkyy suuri riippuvuus etuuksista. Vaikka on ollut laskusuunnassa 2009 oli vielä 10,7% Hollannin väestöstä kuin länsimainen tausta mukaan valtion eläkettä, 2,9% heistä sai työttömyysetuuksia (verrattuna 1,6 % ja 1,9% natiivi hollanti). Yliedustettuina riippuvuutta hyvinvointia pätee erityisesti ikääntyneiden maahanmuuttajien. Toisin apua ja työttömyys, sai Hollannin ei-länsimainen tausta harvemmin kuin syntyperäisten hollanti työkyvyttömyysvakuutus (6,4% vs. 7,1%) .10

On myös huolissaan keskinäistä osallistumista ja sosiaalista yhteenkuuluvuutta. On siinä vähän eteenpäin, ja tuki on hauras. On keskinäinen epäluottamus ja tunteita puutetta. Peräti 61% Hollannin väestöstä uskoo, että ristiriitojen välillä maahanmuuttajien ja syntyperäisten hollannin, ja 41% natiivi Hollannin, ajatus siitä, että Länsi elämäntapa ja elämän islamilainen tavalla ei samengaan.11 vuonna 2009 välillä 35% ja 40% ihmisistä yhtyy väitteeseen, että Alankomaissa on miellyttävämpi maassa olisi vähemmän maahanmuuttajia eläisi. Tämä osoittaa, että positiivinen ja negatiivinen uskomuksia läsnäolo ei-länsimaisten maahanmuuttajien Alankomaiden yhteiskuntaan kulkevat käsi kädessä, sillä samana vuonna, samanlainen osa Alankomaiden kansalaisista katsoo, että läsnäolo eri kulttuureissa on voitto meidän yhteiskunnassa .

4
Kestävyys läsnäolo maahanmuuttajien on paljon tuntema pieni-ja keskituloisiin-osaa kuin Korkeasti koulutetut opgeleiden.12 lausunnoissa Tämän eron koulutuksen tutkijat totesivat, että kielteiset asenteet noin kuin Länsi maahanmuuttajien voi johtua kilpailua erityisesti alemman koulutuksen kokema esimerkiksi työmarkkinoilla. Myös vähemmän koulutettuja useammin ympäristönsä kohtaavat ongelmia, jotka johtuvat integraation puute. Vuosina 2008 ja 2010 todettiin 49%: sta 57% vähemmän koulutettujen Alankomaissa on miellyttävä maa olisi, jos tilalla on vähemmän kuin Länsi maahanmuuttajien eläisi. Alle korkeampi koulutus oli 19%: sta 29% tämän lausunnon. Arvostusta eri kulttuureista on korkeakoulutuksen on paljon korkeampi (56%: sta 67%) kuin alempi koulutetut (15%: sta 29%). Puolestaan Korkeasti koulutetut muslimit kokivat sosiaalisen ilmapiirin kohti maahanmuuttajien enemmän negatiivisia kuin alempi koulutettuja moslims.13

Erityisesti osa ongelmaa on muodostettu yhdistämällä nykyajan kehityksestä islamilaisen ja arabimaailman. Huoli kansainvälisen kehityksen Alankomaissa liittyvät huolet Alankomaissa. Raportteja hyökkäyksistä ja muista väkivaltaisista aikavälin toimet järjestöt väittäen "Islam" edustaa ruokkivat epävarmuutta olemassaolosta kulttuurisia eroja lännen ja muslimimaailman, ja että ei ainoastaan kulttuuri-identiteetti, mutta myös perusarvoja Hollannin yhteiskunta on vaakalaudalla. Siten 41% natiivi Hollannin uskoo islamilaisen ja läntisen elämäntavan samengaan.14

Vakaa integraatio
Integraatio on prosessi pitkällä aikavälillä pysyviä ongelmia ja myönteisen kehityksen kulkevat käsi kädessä. Tämä käy ilmi luvuista ja tilastoista. Huolimatta epäsuotuisa alkuasentoon ja jatkuvat ongelmat rikollisuuden, koskee myös muita aloja, jotka seuraavat sukupolvet tekevät paremmin kuin heidän vanhempansa tai isovanhempansa. Niinpä viime vuosina on ollut valtava ponnistus nuorten toisen sukupolven vuonna koulutusalalla. Yhä useammat lapset maahanmuuttajataustaisten läpi ja Havo ja VWO. Näin kiinalaisia opiskelijoita enemmän Havo / VWO kuin syntyperäinen oppilasta. Myös virtaus kuin Länsi maahanmuuttajanaisten korkeakoulutukseen kasvaa. Surinamin-Hollannin ja Hollannin-Antillean tytöt virrat jopa korkeampi kuin keskimäärin korkeampi koulutus kuin natiivi tyttöjen (vastaavasti 65%, 80% ja 61%). Nouseva koulutustaso kuin Länsi maahanmuuttajien muuntuu parempi ammatillinen tasoa non-Western maahanmuuttajia käytetään. Tämä on erityisen ilmeistä joukossa toisen sukupolven. Itsenäinen yrittäjyys on kasvanut merkittävästi, leviäminen siirtotyöläisten yrittäjien eri alojen kasvava wordt.15

Edistystä on myös muilla alueilla, joskin merkittävä osa US Marokon-Hollannin ja Turkin-Hollannin vanhempien kotikieli lastensa kanssa puhua, on yhä puhutaan Hollanti perheitä. Alle turkkilaiset lapset, osuus lähdekielen vanhempiensa kanssa keskustelemme laski noin 80%: sta 60%. Erityisesti lapset Marokon syntyperää puhua vähemmän ja vähemmän lähdekielen vanhempiensa kanssa. Yhdessätoista vuosina osuus Marokon ja Hollannin nuorta lähdekielen isäänsä tai äitiänsä puhuu laski lähes 70%: sta yli 30% 0.16 On outoa, että koska lähes kaikkien maahanmuuttajataustaisten nuorten on hollantilainen äidinkielenään. Young toisen sukupolven marokkolaisia ja Antillean alkuperää puhu hollannin kieltä sekä Hollannin kansalaiset Surinamin alkuperää, joille hollanti tuskin ongelma. Valvonta sekä Hollannin nuoriso turkkilaista alkuperää pysyy achter.17

Myös sosio-kulttuurisesti erillinen ihmisiä yhä vanhemmiltaan: helppous suuntautuminen Alankomaissa tai samaistuminen kaupunki tai naapuruston, yhdistetään solidaarisuutta alkuperämaa, on tyypillinen tämän ryhmän. Etenkin Turkin ja Marokon hollannin-SE on suuria eroja sukupolvien. Ensimmäisen sukupolven Turkin ja Marokon Hollannin katsoo peräkkäin 15% ja noin 20% siirtyy Alankomaihin. Tämä osuus kuuluu toisen sukupolven Turkin ja Marokon hollantilaiset oli merkittävästi korkeampi vast. 45% ja 55%. Vaikka tämä on selvää edistystä, kuva on edelleen huolestuttava: puolet nuorten turkkilaisten ja marokkolaisten Hollannin tuntuu selvästikään ole suurelta osin tai kokonaan Nederlander.18

3 Turvallinen, vakaa ja asiaan: hollanti yhteiskunnan lähtökohtana integroitumiseen ja kansalaisuuteen
Sitoutuminen hallituksen politiikan muuttuvassa maailmassa, turvallisuutta, vaurautta ja hyvinvointia varmistamiseksi ja edistämiseksi. Tavoitteena on hollantilainen yhteiskunta jossa henkilö oikeutettu asettua tänne pysyvästi kotiin voi tehdä hänen panoksestaan tähän yhteiskuntaan. Hallitus nimenomaisesti kiistää relativismi implisiittisesti käsitteen monikulttuurinen yhteiskunta ja olettaa yhteiskunnan, tosin osittain johtuu maahanmuuttajien asettunut tänne, muutokset, mutta eivät ole vaihdettavissa mihinkään muuhun yhteiskuntaan kuin samoin. Perustekijät, jotka määräävät sosiaalisen elämän Alankomaissa on perinteisesti muotoiltu ja lomakkeet maamerkit että monet hollantilaiset ja osia, joita ei voida määrittää. Tämä ei ole vain saavutuksista ja perusarvoja että peruselementti Hollannin lain, mutta myös enemmän historiallisia tai kulttuurisia maamerkkejä kuten hollannin kielen, monumentteja tai arkkitehtonisia ominaisuuksia tai kirjoittamattomia tapoja ja suorittaa esiintyvien aikana historia on kehitetty ja jotka tilanteen mukaan edelläkävijä.

Kun integraatio edellyttää integroitumista Alankomaiden yhteiskuntaan. Yhteiskunta kuten luoma omistautumista, vaivaa, odotukset ja uskomukset sukupolvien täällä meni mitä säätiöt he kehitetään edelleen sitoutumista, vaivaa, odotukset ja uskomukset, jotka meidän yhteiskunnan kestävän koti tehdä. Kaikissa sosiaalisen muutoksen ja kulttuurisen kehityksen selvästi on, yhteiskunta perustuu perusoikeuksien jatkuvuutta arvoja, uskomuksia, instituutioita ja tapoja, jotka johtavat kulttuuristen muotojen Alankomaiden yhteiskunnassa ja auttaa määrittämään sen tunnustaminen. Se on näkynyt lainsäädännössä ja sosiaalinen kanssakäyminen. Tämä ei tarkoita suljettua yhteiskuntaa ja kulttuuria. Sijainnin, talouden, kulttuurin ja perinteet, Alankomaissa avoin yhteiskunta. Se on ominaisarvo Alankomaiden yhteiskunnassa.

Hollannin yhteiskunta kaikessa monimuotoisuudessaan on yhteiskunta, jossa ne asettuivat Alankomaissa, oppia elämään, että ne on sopeuduttava ja aseta tarpeessa. Tämä saattaa tuntua kiinteä suhtautuminen maahanmuuttajiin, mutta se ei ole. Kuka jättää kotimaansa asua toisessa maassa, arvioi liiketoiminnan löytää että yksi alkuperämaassa niin jäi että yksi olennainen askel, rakentaa uuden elämän muualla. Erityisesti pakolaisten omakohtaisesti, mitä se tarkoittaa, kun kansalaisten perusoikeuksista rikotaan.Perusarvot ja vapauksia, jotka Alankomaiden lainsäädännön perustana ovat perustana ilmaston vapauden ja vastuun, että tämä hallitus edustaa.

Tärkeä osa vapaata ilmapiiriä ja vastuu on perinteisesti Uskonnonvapaus. Tämä vapaus sisältää kaikki uskonnot ja uskomukset, jopa islamia. Tämä ei tarkoita, että hallitus on tietoinen siitä, että islam, joka niin monien usko maahanmuuttajien lyhyessä ajassa tullut yksi suurempi uskontojen Alankomaissa on tullut, että osa väestöstä soittaa koska muita perinteitä, uskomuksia ja yhdessä väkivallan ja radikalismin muualla maailmassa sekä Alankomaissa.Saavutukset demokraattisen valtion olisi heidän silmissään paineen, kohtaavat.Kaappi


tunnustaa olemassaolon nämä huolenaiheet ja näkee sen tehtävänä mahdollisuuksien poistaa, koska ne uhkaavat yhteenkuuluvuutta yhteiskunnassa, mutta ei kieltäminen uskonnonvapauden islamia tai perusoikeuksien epäluottamus että uskonto. Uskonnonvapaus ei kuitenkaan suojaa radikalisoitumisen ja epädemokraattisia tai olennaisesti vastoin periaatteita Alankomaiden yhteiskunnassa. Muslimiyhteisön itsensä ja edeltäjien islamin luoneet tehtävän tekemällä selväksi, että radikalisoituminen ja anti-integroiva ja epädemokraattinen ilmaisuja eivät liity islamiin osittain luopuu ottaa. Perustuslaillinen demokratia on ja pysyy vain lähtökohta Alankomaiden yhteiskuntaan.

Maahanmuuttajat voidaan pyytää kehittää taitoja osallistua Alankomaiden yhteiskunnassa ja kykyä osallistua sen kehittämiseen. Tämä edellyttää paitsi mestaruus hollannin kielen tai tarjota omaa toimeentuloaan työtuloa, vaan myös kunnioittaa ja jakaa arvot Hollannin lain: vapaus, vastuu, tasa-arvo, suvaitsevaisuus ja solidaarisuus. Nämä arvot johtuvat ihmisarvon kunnioittaminen ja tasa jokaisen ihmisen. Jakaminen Näiden arvojen on yhtä tärkeää yhteenkuuluvuutta ja yhtenäisyyttä yhteiskunnassa kielitaito ja tulli. Tämä ei tarkoita sulautumiseen tai yhtenäinen identiteetti tavoite yhdentymisestä. Tilaa monimuotoisuuden ja moniarvoisuuden ovat saavutuksia Hollannin yhteiskunta, jotka ovat löytäneet tiensä perustuslakiin. Yksilönvapaus harkintansa elää yhdessä määrätyissä rajoissa on hieno asia. Ihmiset, jotka valitsevat elämän Alankomaissa rakentamaan sitä ei kysytä heidän henkilöllisyytensä tai uskonsa antaa sen yhdistää. Ominaisuus integraatio on että oma tulevaisuus ja näkee identiteetin liittyvät kuin yhteisö, jossa yksilö kuuluu.

Yhteiskunta, jossa jokainen, joka asuu tässä tai pysyvästi perustaa kodin voi tehdä ei ole helppoa eikä välttämättä tulosta kun kukin kulkee omia teitään. Enemmän pakollinen integraatio on perusteltua ja välttämätöntä, koska muutoin yhteiskunta vähitellen kasvaa erilleen, kansalaiset elävät rinnakkain ja lopulta kukaan tuntee enemmän kotonaan Alankomaissa. Ihmisiä, jotka haluavat asettua Alankomaissa odotetaan panoksensa vahvistaa sosiaalista yhteenkuuluvuutta ja sitoutumista ja kansalaisuutta show. Making vaatimuksia maahanmuuttajien asettua pysyvästi meidän yhteiskunnassamme on perusteltua, koska yhteiskunta edellyttää myös asettaa omille kansalaisilleen. Enemmän pakollinen yhdentyminen edellyttää yleisempää sitoutunut vahvistamaan sosiaalista yhteenkuuluvuutta, kansalaisuuden edistäminen ja vahvistaminen Alankomaiden yhteiskunnassa. Integraatio vahvistaminen solidaarisuuden ja kansalaisuuden Hang tiiviisti yhdessä ja olla ilmaus arvon yhteiskunta, jossa halutaan tunnistaa. Tämä edellyttää yhteisen pohjan yhteisten arvojen ja normien.

Yhä moniarvoisuus ja monimuotoisuus on yhteinen perusta yhteisiin normeihin, ei kuitenkaan ilmeinen. Voit hetkellä edistyvän moniarvoisuuden ja yksilöllisyyden harmoniassa jatkaa yhteiselämää on sitoutuminen ja osallistuminen edellyttää, jotka asuvat täällä. Yhteinen Heid ja keskinäinen muodostavat haasteen kaikille kansalaisille. Valtioiden lainsäädäntö ja politiikat antavat ei korvata, mutta voi olla tarpeen puitteet, tukea ja opastaa. Luottamus valtaa yhteiskunnan ydin ja luonne Hollannin yhteiskunnan yhteiskunnassa säilyttää, on lähtökohta. Tilanteessa, jossa sosiaalista yhteenkuuluvuutta ja vakautta vaarassa, julkisen intervention voidaan perustella, mutta sen tueksi.

Molemminpuolista sitoutumista, joka ei rajoitu yksityiselämään ja sosiaalinen vakaus ovat tärkeitä ominaisuuksia yhteiskunnan hallitus harjoittaa ja jossa kansalaiset kantavat itse vastuun. Tämä edellyttää enemmän kuin vain asemaa ja osallistumista maahanmuuttajien. Hallituksen politiikka suojelemaan yhteiskunnallista vakautta ja vahvistaa luonnetta Hollannin yhteiskunta vaikuttaa kaikkiin kansalaisiin Alankomaissa. Osallistu aktiivisina kansalaisina moniarvoisessa yhteiskunnassa kaikin puolin kunnolla vaivaa ja sitoutumista vaaditaan kaikkien kansalaisten. Kaikkien kansalaisten Alankomaiden hallitus odottaa
7
osallistuminen, osallisuus ja sitoutuminen Alankomaiden yhteiskuntaan. Kaikkien kansalaisten odottavat hallituksen että niihin voidaan pystyä osallistumaan yhteiskuntaan ja työmarkkinoille. Yhteiset säännöt ja vaatimukset muodostavat perustan kansalaisten välistä yhteisvastuullisuutta yhteiskunnassa odotetaan.
Seuraavissa luvuissa vaikutukset selitti laittaa hallituksen politiikkaan.


4 Integration
Tämä visio ja periaatteet vaikuttavat maahanmuutto-ja kotouttamispolitiikan hallituksen. Maahanmuuttopolitiikka tulevina vuosina tullaan tarkistamaan. Periaatteena on, että maahanmuutto on ihmisiä, joilla on vähän tai ei lainkaan mahdollisuuksia ja näkökulma osallistumiseen ja omavaraisia elämä Alankomaiden yhteiskunnassa olisi estettävä. Tästä syystä myös maahantulon vaatimuksista tietoa hollannin kieli ja tavat. Maahanpääsypolitiikan edistää tällä tavalla integroitumista ulkomaalaisten yhteiskuntaamme ja muodostaa välttämättömän edellytyksen. Aiemmin hallitus keskusteli maahanmuutosta ja maahanmuuttopolitiikasta että tämä hallitus kuvitteli staat.19

Osallisuutta koskevan politiikan maahanmuuttajat, jotka ovat myöntäneet varten kiinteä toimipaikka Alankomaissa. Ensimmäinen on se, että kotouttaminen ei ole hallituksen vastuulla, mutta ne, jotka asettua tänne pysyvästi. Integraatio ja hankkia tietoa tarpeen tehdä asuu Alankomaissa rakentaa henkilökohtaista vastuuta. Joka perustuu kansalaisuuteen vaatimuksista että jokainen Alankomaiden kansalainen tehdä mistä tahansa kansalainen voi odottaa - valtaan edistää yhteiskunnan ja sen omavarainen. Tämä standardi koskee myös syntyneet täällä ja jotka myöhemmin elämässä Alankomaissa.
Toinen periaate on, että "no alkuperää, mutta tulevaisuudessa laskee. Tämä merkitsee sitä, että ei ole enää politiikkaa harjoitetaan alkuperän perusteella. Integraatio ei siis erityisiä politiikkoja yksittäisiä ryhmiä, toteutetaan, vaan yleisiä toimenpiteitä, jotka on vastuu sidosryhmien ja yhteiskunnalliset instituutiot. Vakio Cross ja rikollinen käyttäytyminen on riidanalainen, etnisyys ei ole mitään merkitystä. Lisäksi kokemus on osoittanut, että toimenpiteitä tiettyjä etnisiä ryhmiä, ihmiset lukittuna ryhmissä ja erottavia jakolinjoja stressiä. Näin ovat ristiriidassa yhteisten tavoitteiden edistäminen kansalaisuuden.
Integraatio ei synny väärinkäytöksiä ja ylilyöntejä, jotka johtuvat integraation puute taas pois. Integraatio saavutetaan, kun maahanmuuttajat työskentelevät näillä alueilla ja auttaa ovat käytössä. Tätä edistää mekanismeja sosiaalisen integraation. Tämä on kolmasosa lähtökohta. Säännöllisen politiikan aloilla työllisyyden, koulutuksen ja asumisen, jokaisen kansalaisen kykyä rakentaa itsenäistä elämää, tarvittaessa tukee perheen tai lähiympäristön. Politiikan pitäisi toimia kaikkien ryhmien. Jos se ei ole, säädetään yleisen politiikan ja enää tartutaan tiettyihin välineisiin.


4.1 Pätevyys ja riippumattomuus

Kaikki ihmiset ovat vastuussa rakentamaan itsenäistä elämää ja osallistua yhteiskuntaan. Tämä alkaa sijoittavat omia tietoja ja taitoja, joita tarvitaan. Komento hollannin kielen ja yhteiskunnan tuntemuksen näkee hallitusta olennaisia edellytyksiä voidakseen osallistua aktiivisesti yhteiskuntaan. Aktiivinen osallistuminen edellyttää myös, että ihmiset kehittyvät tai ilman apua perheen, ystävien, naapureiden, yhdistysten tai kirkkoja. Tai laati käsitteen itsenäisen koulutuksen laajempaa iän sosiaaliturvaan ja lukutaidottomuuden torjunnan perusta voidaan asentaa.
? 19 toinen jaosto, 2010-2011, 30 573, 61.

Toiminta että hallitus tekee kansalaisille edelleen kehittämään ei ole vapaaehtoista, ja säilytetään niin toimeentulotukea.Hallitus odottaa luottavan sosiaaliturvan ihmiset työskentelevät aktiivisesti integroitumista uudelleen työmarkkinoille. Ihmisiä, jotka eivät puhu hollannin tai ei tarpeeksi kontrolloida voi löytää ansiotyöhön odotetaan oppia kieltä omalla kustannuksellaan. Noudattamatta jättäminen tämän velvoitteen laskee hinnan tai lopettaminen hyvinvoinnin tuloksen. Jotta vältettäisiin sosiaaliturvajärjestelmän vetovoimatekijä muuttoliike on otettava eri vaiheiden turvautua apuun maahanmuuttajien vähentää.


• Kunnat kehotetaan kiireellisesti varmistaa, että vakavia henkilöihin kohdistuvia toimenpiteitä heidän todelliset mahdollisuudet saada töitä haittaavat heidän käyttäytymisensä tai mekko, pelkistämällä, peruuttamista taikka etuuden Työ ja sosiaalihuoltoon (WWB). Tarvittaessa hallitus päättyy ehdotuksen.

• Tulokkaiden voi saada apua sen jälkeen lainmukaisuuden heidän oleskelunsa Alankomaiden on sijoittautunut. Oikeus apuun liittyy yleinen vaatimus, että henkilöt, jotka eivät puhu hollantia pian Hollannin kurssin ja onnistuneesti loppuun.
• Maissa, joissa yhteistyötä paikallisten viranomaisten voidaan parantaa
valvonta ja ylläpito virtapainikkeen vuonna WWB, hallitus tätä käsitellään
asetettu keskusteluihin mukauttamista kahdenvälinen sosiaaliturvasopimus. kuin
20
Ensinnäkin Turkin viranomaiset ovat puhuneet.
'

Ihmisiä, jotka asettuvat pysyvästi Alankomaissa on integraatio ensimmäinen askel kohti itsenäistä olemassaoloa. Käsite integraatio perustuu ajatukseen, että hollantilainen yhteiskunta ei ole satunnainen kokoelma ihmisiä, jotka asuvat täällä, mutta ihmisten yhteisö, jossa yhteinen kieli, arvot ja uskomukset. Kuka tulee Alankomaiden asettua tänne, olisi ainakin odotetaan noudattavan sääntöjä, osallistua sosiaaliseen kanssakäymiseen ja investoida taitoja tarvitaan. Periaate itseluottamus saa tällaisen käännöksen tarkistetussa kotouttamislain, että maahanmuuttajat ovat vastuussa vaadittu tietämys hollannin kielen ja Alankomaiden yhteiskunnan saavuttamiseksi. Jos tarvitset koulutusta, maahanmuuttajan on maksettava. Vasta kun ihmiset eivät pysty vastaamaan kustannuksista, voidaan hyödyntää sekä turvaverkon sosiaalisen feodalismin.

Tarkistaminen kotouttamislain otetaan huomioon se, että nyky-yhteiskunnassa, kasvavat vaatimukset ovat osallistumaan tehokkaasti. Ihmiset, jotka pystyvät tekemään, pitäisi heti saapumisen Alankomaat voi valita ohjelma, joka tekee oikeutta kykyjään ja toiveitaan. Integraatio testi että luvat tarvitaan sekä taso ja suhteen tarkastelun menetelmä sopii erityisesti matala-ja kouluttamattomia ihmisiä. Korostaa siksi hallitus muutetun Kotouttamislain että kansalaisoikeuksien todistus ei ole ainoa keino vastata integraation vaatimus ja että koska rajoitukset yhteiskunnan, on toivottavaa, että ihmiset, joilla korkeampi kuin vaihtoehto myös hyödyntää. Tästä syystä kotouttamisen vaatimuksista hakiessaan pysyvää oleskelulupaa korkeampi. Tämän mukaisesti hallitus käyttää periaatetta, että jos läpäiset kokeen, paitsi erityistapauksissa johtaa peruuttamiseen väliaikaisesti säännöllistä oleskelulupa. Tarkistaminen kotouttamislain ehdotukset tätä varten. Ilmeisesti peruuttaminen oleskelulupa ei koske turvapaikkaa hakijat ja niissä tapauksissa, peruuttaminen on vastoin kansainvälisen oikeuden säännöksiä.

? ? ? ? • Uusi periaatteet käännetään muutos kotouttamislain.
• ei läpäise tentti, paitsi erityistapauksissa johtaa
peruuttaminen väliaikaista säännöllistä oleskelulupa.

• vuosina 2011 ja 2012 ovat siirtyminen vuoden joissa osuudet kunnille vaiheittain vähenee.
• Vuosina 2011 ja 2012 kuntien lisäksi pakollisen ostotarjouksen maahanmuuttajille, vaikka tarjous vapaaehtoisia maahanmuuttajia, myös EU: n kansalaisten (myös CEE kansalaisia), ja sikäli kuin tilaa kunnan talousarviosta.
• Perusperiaate on, että kuntien vuoden 2013 loppuun mennessä niiden tehtävät liittyvät kansalaisten integraation ringsplichtigen päätökseen.
• vastuu maahanmuuttajien täyttämään kansalaisten integrointi on tuettu sosiaalinen laina järjestelmä.
• tutkintojen tunnustamista ja aiemman oppimisen nopeutuu. Sitä käytetään paremmin julkistaminen hyödyllisyydestä ja mahdollisuuksia credential arviointi. Työskentely onko olemassa mahdollisuuksia menettelyjä ammatillista tunnustamista sairaanhoidon kutsutaan edelleen lyhentää.Ominaisuuksia APL-kuin instrumentti turvapaikan hakijat tutkitaan.

Huoli on kanta joidenkin maahanmuuttajien - lähinnä nuoria naisia - yhteydessä perheenyhdistämistä tai Alankomaissa.Jatkuva virta uuden perheen maahanmuuttajia, jotka ovat huonosti valmistautunut niiden saapumisesta yhteiskunnassamme edelleen jäljessä yhdentymisprosessia. Osa avioliiton ja perheen maahanmuuttajat tulee hyvin riippuvainen asema. Jotkut heistä on tekemistä kunnian liittyvä väkivalta, pakkoavioliitot ja moniavioisuuden; ylilyöntejä että ei voida hyväksyä demokraattisessa oikeusvaltiossa, että Alankomaissa. Koska uusia vaatimuksia ottamista perheen maahanmuuttajat ovat, että heidän on oltava riippumattomia asumiseen ja sairausvakuutus. Kielitaidon puute, huono koulutus ja tietämättömyys Hollannin instituutiot muodostavat riskin sekä emansipaation ja tulevaisuudennäkymiä nämä maahanmuuttajat, kuin heidän lapsensa. Kannustaa, että tämä ryhmä on omavarainen Alankomaiden yhteiskunnassa voi liikkua, koska laatimista yleisistä inburgerplicht vaatimukset sisällyttää kielitaitoa tämän ryhmän maahanmuuttajien.Kansalaistoiminnan integraatio tutkimus ulkomailla edistää integraatiota perheen siirtolaisten Alankomaiden komen.21

• Talo 2. helmikuuta 2011 ilmoitettiin aikomuksesta tuhota laki pakollisesta ilmoittamisesta koodi perheväkivaltaa ja lasten pahoinpitelyä päästä sellaisille perheväkivaltaa. Niistä raporttikoodi ovat myös kulttuurisesti erityisiä väkivallan muotoja kuten eergerela perustuvan väkivallan ja naisten sukuelinten silpomisen.Lasku kesällä 2011 alahuoneen.
• kaappi tulee lasku rikosoikeudellisen lähestymistavan pakkoavioliitot. Siviilisääty pakottaminen on jo rangaistavaa, on laskun kuulemista valtioneuvosto, on useita toimenpiteitä kiristää rikoksen, kuten laajentaminen ekstraterritoriaalisia teho (Papers II, 2010-2011, 32 175, nro 15).

• 1 päivästä huhtikuuta 2011 tasoa kansalaisten integraation tarkastus ulkomaille kasvoi taso tasolta A1 A1min (Eurooppalainen kielten) ja on keskeinen Lukutaito ja luetun ymmärtämistä käyttöön. On odotettavissa, että laki inbur-molli ulkomailla edelleen edistää myönteisen kannan perheen maahanmuuttajien Alankomaissa.
• lisäksi yksityisen ja rikosoikeudellisia toimenpiteitä pakkoavioliitot, moniavioisuus ja serkku avioliitot (Papers II, 2010-2011, 32 175, nro 15) on edelleen käytetään ehkäisyyn pakkoavioliittoja.
• tiedotuskampanja pyrittiin vapaan kumppanin valintaan ja ehkäisy pakkoavioliitot on jo alkanut.
• vaatimuksia itsenäisen asumisen ja sairausvakuutus on kirjattu pääsyvaatimukset perheen maahanmuuttajia.

Maahanmuuttajia Euroopan unionin on erillinen luokka sisällä integraation kysymys. Kuten EU: n kansalaisille, he ovat oikeutettuja Alankomaissa elää ja työskennellä. Mutta tulee nykyinen tilapäisten maahanmuuttajien Keski-ja Itä-Euroopan maissa tällä kertaa ylikuormitus vanhoja kaupunginosia Rotterdamissa ja Haagissa. Ihmiset ovat usein huonosti sijoitettu, puhuvat kieltä ja odottavat vain lyhytaikaista oleskelua Alankomaissa. Käytännössä yhä useampi heistä lopulta kestävämpiä Alankomaissa. On siis oltava, että muutaman vuoden uusia ryhmiä on syntynyt Alankomaissa suuri jälkikäteen. Tämä edellyttää herkkää tasapainoa vapaata liikkuvuutta Euroopan kansalaisille. Hallitus, parlamentti pikemminkin yleiskuvan eteenpäin toimenpiteitä työvoiman maahanmuuttoa Keski-ja Itä-Euroopan maiden radalla leiden.22 toimenpiteet koskevat myös tietoa ja rekisteröinti, työllisyys, sosiaalipalvelut, kieli, kansalaisuus ja koulutus ja verblijfsbeëindiging ja paluu. Myös työntekijöiden että he ottavat vastuun heidän kotoutumistaan. Tämä on kysymys, joka on nyt laajemmin Euroopan unioni tekee. Koska laaja muuttoliike Euroopan unionissa on saada hyvä lähtöasetelma taloudellisen ja sosiaalisen vaikutusvallan yhteiskunnassa ei ole ainoastaan Hollannin kiinnostusta. Se on myös Euroopan etua, etenkin kun otetaan huomioon vallitseva liikkumista Euroopassa. Siksi on tärkeää, että EU kehittää samanlaista lähestymistapaa ja tapa käsitellä yhdentymisen edistäminen maahanmuuttajien EU: ssa.

Maahanmuuttajien ensimmäisen sukupolven Alankomaissa toivottomassa tilanteessa ilman hyötyä näkökulman täysipainoista osallistumista ja haluavat palata kotimaahansa, paluumuutosta laissa säädetään ulospääsyä. Hallitus haluaa siitä pitävänsä tärkeänä kaikkien kansalaisten Paluumuuttoa ainoastaan ensimmäisen sukupolven ihmisiä, joille tällainen säännös on tarpeen. Lain tätä varten mukauttaa ja leikattu.

Sitoutuminen hankkimalla kannatusta Euroopan unionissa on ilmaistu Ro-ADMAP eurooppalainen sitoumus (toinen jaosto, 2010-2011, 30 573, 61). Tämä veto koskee direktiivin tarkoitus valtion pitkään oleskelleiden muuttaa hyväksi käyttöön vaatimus perustutkinto, mukauttaminen EU direktiiviksi oikeudesta perheen yhdistämiseen (mm. lisäämällä tuloja vaatimus ja iän vaatimukset) ja optio - poikkeukset- tilapäinen oleskelulupa vetäytyä noudattamatta jättämisestä ehtojen soveltamista jäsenval kansalaisoikeuksien.
• Hallitus on sitoutunut yhdentymisen Turkin kansalaisten Alankomaissa ja, jos Keski Muutoksenhaku ristiriidassa lain ry toteaa, harkitsee jatkotoimia, mukaan lukien mahdollisuus säätö assosiaatiosopimuksen.
• Kannustetaan riippumattomia oppimista keskuudessa siirtotyöläisten nykyistä pakettia zelfstu-joka kehitettiin osana WIB täydennetään ohjausta Puolan, Bulgarian ja Romanian.
• hankinta Alankomaiden kansalainen edustaa huippua integraation.Hallitus ehdottaa yksityiskohtaiset saamiseksi Hollannin kansalaisuus. Alankomaiden-seen voidaan saada myös, jos vain lopullinen pidättämistä yhden tai useamman muun kansallisuuksia, joiden etäisyys voidaan tehdä.
• Hallitus esittää ehdotuksen henkilöille viiden vuoden kuluessa hankinnasta Hollannin kansalaisuuden tuomittu tai tuomittu rikoksesta, jossa 12 vuotta tai enemmän valtion, riistää Hollannin kansalaisuus. Tätä varten yritetään puitteissa kansalaisuutta koskevan eurooppalaisen yleissopimuksen saavuttaa laajemman 7 artiklan tulkintaa.
• kotiuttaminen Laki on versoberd.23

4.2 Integraatio kautta yleinen politiikka
Osallisena yhteiskuntaan määrää, mikä meitä yhdistää, eikä mikä meitä erottaa. Siksi on tärkeää, ettei politiikkaa alkuperän perusteella mutta kuitenkin säännöllisesti politiikan räätälöity tarjoamaan tarvittaessa. Kotouttaminen on dynaaminen prosessi, joka etenee tapaan useita strategisia muuttujia: hyvä koulutus, alueella, jossa se on miellyttävä (yhdessä) elää, hyvä fyysinen ja psyykkinen terveys ja kestävää työtä. Sitoutuminen hallitus että säännöllinen politiikan näillä aloilla kaikissa ryhmissä Alankomaiden yhteiskunnassa todella saavutetaan.
Säännöllisten palvelujen ja politiikkojen tulisi jokaisen kansalaisen kykenee riippumaton olemassaolo rakentaa, mahdollisesti tukea perheen tai lähiympäristön. Tämä tarkoittaa sitä, että politiikka ja täytäntöönpano on asianmukaista erityisiä sosiaalisia ongelmia tehokkaasti ja pakkaus-ta asiasta olisi suunnattava. Erityisiä ongelmia tulee valtavirran virastojen ja sään-rin toimet on osoitettu. Onko se nostaa työllisyyttä, parantaa kielitaitoa ja vähentää koulupudokkaiden määrää, riesa ja rikollisuus. Tämä koskee myös jatkuvia ongelmia alalla haittaa, turvallisuus ja riskitilanteita nuoriso. Yleinen politiikka tarjoaa erilaisia toimenpiteitä, että hallitus toimii vastoin tämän ongelman.

Nykyiset erityisiä toimenpiteitä ongelmien ratkaisemiseksi joissakin ryhmissä näyttävät vahvistettava tulevalla kaudella upotettu säännöllisin politiikkaan. Laajemmassa tuet integroitumaan erityisryhmät lopetetaan. Erityinen lähestymistapa Antillien ja Marokon ja Hollannin riskin nuoriso menee generic-pakkaus rikollisen nuorisoryhmien ja nuorten riesa. Kaappi 18. toukokuuta toiminta rikollista nuorisoryhmiä House, jota käytetään seuraavan kahden vuoden aikana kaikki tunnetut rikollista nuorisoryhmiä käsitellä poliisin, syyttäjäviraston ja kunnat. Nuorille Alankomaissa näkökulman keskiarvo-er tulevaisuuden kaappi on hyvä ammatillinen peruskoulutus nuorille ja hallitus jatkaa hyökkäystä kouluun. Tavoitteena on koulunkäynnin keskeyttäneiden puolella enintään 35000 vuonna 2012 ja edelleen vähentää jopa 25000 vuonna 2016. Lisääntyvät ongelmat ympäröivä käytön ja kaupan khat tietyissä ryhmissä maahanmuuttajat, erityisesti Somalian yhteisöä muodostavat aiheuttaa onko khat on kiellettyjen aineiden luettelon olisi perittävä. Seuraavan kuuden kuukauden aikana tutkitaan niitä, jopa ongelman laajuuden. Tänä syksynä hallitus päätti, ottaen tutkimustuloksista, mitä toimenpiteitä tarvitaan. Huoneesi kuuluu äskettäin ilmoitettu.

Tehokkaan toiminnan säännöllinen toteuttaminen edellyttää perusteellista tietoa erityisistä ongelmista ja sen tausta, vaikutus säännöllisen politiikan ja mitään ongelmia siinä, ja tehokkaat ja menetelmiä. Paikallisen politiikan tukemiseksi hallitus tietää asemaa eri ryhmien Alankomaiden yhteiskunnassa kehittä-tiivistä ja tehokasta toimien kehittää, tarjota ja valjastaa se aktiivisesti kannustamaan säännöllistä asetuksia. Osaaminen ja kokemus, myös kokemusta ohjelman nuorisopolitiikan ja monimuotoisuutta lähestymistapa Marokon-hollantilais-Antillean ja liitin-hollantilainen nuorten, hyväksi geneeristen asetukset taitoja ja valmiuksia ryhtyä tehokkaasti ja osana säännöllisesti politiikan erityisongelmia joidenkin maahanmuuttajien torjumiseksi. Integraatio on paljolti paikallisesti. Tämä edellyttää, että jokainen kaupunki ja jokainen kaupunki Alankomaissa laatia tarkoituksenmukaisia ratkaisuja ongelmiin, jotka johtuvat integraation puute sen asukkaita. Koordinointi kuntien ja osallistuminen valtion on suuri merkitys.

Tehokas lähestymistapa sopeutumisessa säännöllisesti politiikka on läheisessä yhteydessä avainhenkilöiden ja organisaatioiden osaamista ja laaja verkon sisällä, maahanmuuttajayhteisöjen on suuri merkitys. Tämä pitää yhteyttä, mitä yhteiskunnassa tapahtuu elämässä ja onko säännöllinen politiikka on riittävän tehokas. Nämä yhteydet voidaan käyttää myös vaikuttaa tähän politiikkaan.

• hallitus tällä hallituskaudella tietoa asemasta eri Alankomaiden yhteiskunnassa, tehokkaita toimia ja kehittää toimivia menetelmiä, käytettävissä ja hyödyntää niitä aktiivisesti edistää geneeristen asetuksia.
• erityinen lähestymistapa Antillien ja Marokon-hollantilainen nuorten riski on luovuttu ja korvattu geneerisen lähestymistavan rikosoikeuden nuorisoryhmien ja nuoriso-antavat haittaa. Seuraavan kahden vuoden aikana kaikki tunnetut rikollinen nuorisoryhmät osoitettu kuntien, poliisin ja syyttäjälaitoksen. Tietämystä ja asiantuntemusta saatu viime vuosina erityistä lähestymistapaa, tämä voidaan varmistaa, että tämä uusi lähestymistapa oikeat ihmiset tavoittaa ja menestyä.
• Hallitus puhuu sidosryhmät (kollegoiden ja kansalaisyhteiskunnan järjestöt) vastuunsa, jos näyttää siltä, että yleinen asetukset vaikea ryhmät eivät riitä. Maahanmuuttajayhteisöjen pelata tärkeä merkitys signaaleina.
• Kunnat tukevat varmuuden tuntemusta ja kokemusta yleinen politiikka.
• Cabinet tai markkinaosapuolten tukea olemassa hankintaan asiantuntemus itsensä järjestöjen vaikeasti tavoitettavat ryhmät, ja onko (ja miten) hallitus voi helpottaa tällaisen markkinoilla.
• Tulee leikkauksia tukia hallituksen tavoitteena on integraatio, lukuun ottamatta avustuksen Refugee. Tuilla pyritään integroitumaan erityisryhmät mukaisesti integraatiokäsite ongelmat säännöllisesti politiikan irtisanotaan. Hallitus ei myönnä järjestöille, jotka toteuttavat toimia, jotka on geeni integraatio keskittyä.
• mukaisesti päättymisen tukien integroitumaan erityisryhmät, tuet ryhmille vähemmistöjen laittaa stop. Over-lay vähemmistövaltuutettu lailla kumotaan.
• Kunnolla seurata edistymistä yhdentymisen ja toiminnan politiikan yleinen, jatkaa resurssien seurantaan yhdentymistä, esimerkiksi vuosikertomusten integraatio, ainakin tämä kaappi ajan voimassa.


5 Osallistuminen ja kansalaisuus
5.1 Johdonmukaisuus ja kansalaisuus: tärkeä
Integraatio on osa laajempaa politiikkaa vahvistaa yhteenkuuluvuutta yhteiskunnan ja kansalaisuuden. Tulevina vuosina Alankomaiden yhteydessä taloudellisen vallan muutoksia maailmassa, kiristynyt kilpailu energiavaroista, ruoka ja vesi väistämättä kohtaamaan jännitteitä. Yhteenkuuluvuuden ja solidaarisuuden yhteiskunta voi samanaikaisesti yhä tiivistä kansainvälistä yhteiskunnallisten liikkeiden ja markkinoiden globaalistuminen testataan. Samalla hallitus syistä olevia resursseja ja työvoimaa enemmän kuin nyt luottaa kansalaisten osallistumista käsitellä ja ratkaista sosiaalisia ongelmia. Tämä kehitys yhdessä vaativat aktiivista huomiota valtioneuvoston yhteenkuuluvuuden yhteiskunnassa.
Varmistetaan sosiaalisen yhteenkuuluvuuden, keskinäisen osallistumisen ja yhteiskunnallisen vakauden edellyttää ensinnäkin aktiivinen sitoutuminen kansalaisten. Moniarvoisessa yhteiskunnassa, jossa perinteinen sitoviin kehyksiin ovat laskeneet ja siellä - erityisesti kaupungeissa - on usein suuria eroja elämäntapojen ja asenteita kansalaisten luottamus, solidaarisuus ja keskinäinen huolenpito ole ilmeinen. Myöskään sosiaalisia koodeja rinnakkaiselon sama kaikkialla ja kaikissa paikoissa pätevä. Politiikat, joilla pyritään edistämään osallistumista olisi otettava huomioon nämä erot.Monimuotoisuus Hollannin yhteiskunta vaatii asennetta kansalaisuuden, joka erot alkuperää, uskomusten ja uskonnon tunnustaa, mutta samalla perustuva yksilöllinen ja kollektiivinen vastuu, sanoin ja teoin, yhteiskunnalle kokonaisuudessaan.



5.2 asenne yhtenäisyyden ja kansalaisuuden
Kansalaisuus alkaa osallistua jokaisen kansalaisen: itsenäinen olemassaolo rakentaa kautta itseluottamusta ja säännöt Hollannin yhteiskunnan tietää ja soveltaa. Kansalaisuus nojaa siten aktiivista osallistumista kaikkiin yhteiskunnan osa: työmarkkinat, koulutukseen, oman asuinalueensa ja ympäristön, suojelemalla ja säilyttää demokraattinen oikeusvaltio, kasvattaa lapsia tulemaan vastuuntuntoisiksi kansalaisiksi asianmukaisilla olla mukana kansalaisten ja heidän oikeuksiaan kunnioitetaan.
Komento hollannin kieli on olennainen edellytys aktiivisina kansalaisina osallistua yhteiskuntaan. Kansalaisuuden edellytykseksi on myös se, että kansalainen kansalainen tuntee yhteiskunnan tunnistaa yhteiskunnan kanssa, tuntevat olevansa vastuussa siitä, että tunne ja siellä haluaa kuulla. Alankomaat on yhteiskunta perustuu solidaarisuuteen. Tarvittavaa luottamusta, syntyy ei tuleva. Se merkitsee, että perusarvoja yhteiskunnan jaetaan. Perusarvot johtuvat ihmisarvon kunnioittaminen ja tasa jokaisen yksilön, yhteisön tietoisuutta ja kunnioitusta vaatimuksiin elää yhdessä monimuotoisuus aiheuttaa. Kyse ei ole abstraktioita, mutta arvot käytännössä tavoilla, vuonna opetuksia, tavoitteet ja työskentelytapa järjestöjen, yritysten, koulujen, perheiden, julkishallinto, jne. Tämä merkitsee myös sitä, että ihmiset on osoitettu niiden käyttäytymistä, ovat vastuussa teoistaan, ja pystyttävä olettaa, että sama pätee kaikkien muidenkin, että ihmisillä on tilaa oman sosiaalisen vastuunsa ja totta. Jos samaistuminen perusarvoja ja sen täytäntöönpanoon jokapäiväisessä elämässä puuttuu, tämä on seurauksia osallistumisen ja yhteenkuuluvuuden yhteiskunnassa.
Johdonmukaisuus on ensisijaisesti kansalaisten. Tämä ei tarkoita, että hallitus järjestelmien välityksellä, kannustimet ja joskus standardit voivat tukea esimerkiksi koulutuksen avulla. Essence kansalaisuudesta on se vastuuntuntoa yhteiskunnalle ja liuos kollektiivisen kysymyksiä, ei ollut noudattanut oikeudellisia vaatimuksia. Hallitus voi edistää tätä ihmisten ja kansalaisyhteiskunnan, mukaan lukien kirkot, soittaa henkilöstölle. Jos käyttäytyminen kansalaisten perustan rinnakkaiselon kompromissi ja voi enää vain luottaa heidän vastuunsa, voi olla tarpeen lainsäädäntöä. Oikeusvaltio on yhtä turvallisuuden ja kansalaisten oikeusvarmuutta, joka muodostaa perustan vuorovaikutuksen sekä kansalaisten ja valtion kansalaisina. Hallitus valvoa lakia, kun rajat lain ylittyvät.



Vuonna hetkellä hoitaa valtion kuitenkin edelleen. Maailmassa toisiaan suhteellisen suljettujen kansallisvaltioiden kuten tapahtui, hallitus kotimaassa korkea suhteellisuusteoria ja puolueettomuuden osalta asenteita ja sosiaalista käyttäytymistä, kun ulos valikoiva kansalliset edut ja uskomukset edustaa ja suojella. Tällaisessa maailmassa läsnä, jos sisustus ja ulkopuolinen maailma on yhä enemmän yhteen, hallitus myös kotimaassa pysty toteuttamaan edut rinnakkaiselon ja arvot, joihin se lepää. Hallituksen on kohdattava ihmiset käytös on vastoin käsitteitä yhteenkuuluvuutta ja kansalaisuutta sekä edellyttämät oikeudelliset velvoitteet tulisi vahvistaa.
Erityisesti syrjäytymisen ja syrjinnän muodosta uhkaa luottamusta ja osallistumista yhteiskuntaan. Syrjintä vaikuttaa ihmisiin sydämessä ja valtion osallistumista yhteiskunnassa tavalla. Vuonna demokraattinen valtio olisi saatettava kaikkien ihmisarvoa, umpimähkään. Kaikki syrjivät toimet tai hoitoa tulisi voimakkaasti riidanalainen. Hallitus siis taistella suojelemiseksi yhdenvertaisuusperiaatteen vahvistettu 1 artiklassa perustuslakimme ja tulee valmiiksi syrjinnän vastaiset toimet.
Syrjäytyminen ja syrjintä ovat molemmat tärkeitä ainesosia yhteiskunnallista tyytymättömyyttä. Tämä voi tarkoittaa, että lainsäätäjä tällä alalla normatiivisia säädöksiä. Tämä tapahtuu harkinnan hallituksen etenkin päällään kasvot peittävä vaatetus. Yhteiskunnassa, kuten Hollannin perustuu avoimuuteen
14
keskinäinen sosiaalinen kanssakäyminen, kuka on se peruuttaa henkilöllisyytensä julkisesti liikenteen salata, paitsi erityistilanteissa kuten karnevaali skate kilpailuun, herättää turvattomuuden tunnetta ja aggressiota osallistumista ja yhteydenpitoa kansalaisten tavalla. Nämä ovat periaatteita, yleistä järjestystä, joka tarvittaessa oikeusturvaa koska ne eivät enää ole itsestään selvää. Vastaava periaate yleisen politiikan periaate, Alankomaissa emme syrji etniseen alkuperään, kansallisuuteen, uskontoon tai muista syistä, että tasa-arvo ihmisten vaikuttavat.


Kaapin mukana laskun tulla kasvot peittävä vaatetus julkisilla paikoilla kielletään.Tavoitteena on laki 1. tammikuuta 2013 voimaan.
• Hallitus tunnistaa ne elementit syrjinnän vastaista toimintaa parannusta tai tarvitset kiristämällä (Papers II, 2010-2011, 32 123 VII, nro 74).Tulokset yleisen kuulemisen antisemitismistä 2. helmikuuta tässä mukana.



5.3 Vahvistetaan ja laajennetaan harjoittaa kansalaisuuteen
Hallitus tulevina vuosina vahvistaa ja laajentaa harjoittaa kansalaisuuteen. Intent on katkos sosiaalisen kehityksen viime vuosikymmeninä yhteydessä kansalaisten hyvinvoinnin, ammattilaiset ja kansalaisyhteiskunnan yhä enemmän vastuuta käsistä on ottanut hallituksen tehtävä ja vastaa. Tämä kehitys on kellonaika vastaan rajoja resursseja ja työvoimaa tarjolla PSI ja lähitulevaisuudessa hävittämistä. Myös erikseen, on todettava, että tämä kehitys tekee osansa, että kansalaiset ovat yhä enemmän kuluttajien asemaa ja asiakkaiden julkisten palvelujen ja hoidon tuodaan, ja vielä vähemmän aseman mukana ja vastuullinen kansalainen. Se edistää ilmapiirin ratkaisu kaikkiin ongelmiin hallitus näyttää ja luovuutta, sitoutumista ja tarkkuus valtaa ihmiset menettäneet tai ovat vain kritisoi hallitusta ulos. Tämä tilanne ei ole kestävä.
Ainakin kolmesta eri hallituksen tulee yhdessä kysymystä vahvistamista ja laajentamista mukana kansalaisuutta, nimittäin: 1) harjoittamisesta kompakti tila, 2) käyttöön sitoutumista ja vastuuta kansalaisten perustamista ja kannattavuutta niiden ympäristön ja 3) haku säilyttämiseksi pieniä osallistumista prosessien mittakaavassa. Kussakin politiikan kehityksestä, se on etsiä uusia osallistumisen ja vastuun kansalaisten ja kansalaisjärjestöjen niiden ympäristöä merkittävästi yli perinteisten osallistumisen, kuulla ja yhteiskunnallista keskustelua. Kun ymmärtämättä kompakti tila ei ole niin paljon klassikko takaisin vauhtiin hallitusta sekä löytää rakenteita ja ratkaisuja, joissa yleisen edun ja julkisia tehtäviä voidaan saavuttaa ilman osallistumista virkamieskunnan ja hallinnolliset päätökset. Vuonna kansalaisten ja kansalaisyhteiskunnan viittaa muotoja itsehallinnon kaupunginosissa ja kylissä julkisia välineitä taikka itsehallinnon järjestämiseen julkisen tilan. Se tarkastelee myös hyödyllisyyttä esimerkkejä Yhdistyneen kuningaskunnan, sillä seurakunnan neuvostoja, sillä Hollannin tilannetta. Erityisesti se voidaan tehdä suunnitelmat hallituksen mitä Cameron nimeltään Big Society missä yhteydessä "paikallisuuden Bill on valmisteilla.


Hollanti on jo sitoudutaan vahvasti vastaamaan kysymyksiin niiden ympäristössä. Monet ovat sosiaalisesti aktiivisia, kuten yhdistykset, säätiöt ja uskonnolliset järjestöt. Kokemuksia asuinalueilla eri kaupungeissa osoittavat, että monet ihmiset aivan pysty vetämään parannuksia lähiympäristönsä ymmärtää. He tietävät, mitä tapahtuu niiden ympäristössä ja haluavat myös osallistua. Mitä tämä tarkoittaa politiikoille ja toimille hallitusten, on usein riittämättömästi toteutuu. Valmistelu ylläpitäjät, virkamiesten ja paikallisten asukkaiden ammattilaisille, jotka helpottavat tai yhteistyössä niiden kanssa on olennaista tässä. Haaste johtajia, toimihenkilöitä ja ammattilaisia on auttaa kansalaisia ottamaan vastuuta ja aloitekykyä. Tämä pätee erityisesti tilanteisiin, joissa etäisyys kunnan ja kansalaisten kasvaa muutosten seurauksena hallinnollisen järjestelmän uudelleenluokitukset ja prosesseja skaalaus. Se edellyttää tehokasta
?
?
• kaappi mukana laskun tulla kasvot peittävä vaatetus julkisilla paikoilla kielletään. Tavoitteena on laki 1. tammikuuta 2013 voimaan.
• Hallitus tunnistaa ne elementit syrjinnän vastaista toimintaa parannusta tai tarvitset kiristämällä (Papers II, 2010-2011, 32 123 VII, nro 74). Tulokset yleisen kuulemisen antisemitismistä 2. helmikuuta tässä mukana.
?
?
15
takaisin vauhti ja hyväksyminen tuloksista päätöksen toimijat, vaikka on pelättävissä, että vääriä valintoja tehdään. Hallitus olisi rajoitettava siihen, mikä hänen työnsä: hoito yleishyödyllisiin, koulutus, turvallisuus ja yleinen järjestys, mutta loput on annettava enemmän luottamusta ja vastuuta olla mukana kansalaisia. Merkitys vapaaehtoisten on tunnustettu hallitus. Hallitus tukee ja helpottamaan vapaaehtoistyötä tarjoamalla koulutusta ja valmennusta ja kautta verosäännösten (vapaaehtoinen vähennykset).
Pian raportoi vierailusta Wijkenaanpak. Loppuraportti on tärkeää tavoitteiden sisältävät esityslistan nykyajan kansalaisuuden. Nämä ovat pääasiassa kollektiivisen asialistalla. Tämä lähinnä täytetään hankkeiden, suunnitelmien ja sopimusten kuntien, kansalaisjärjestöjen ja burgers.24 myös ge-deciduous asetukset voi tehdä arvokasta. Kokemuksia naapuruston lähestymistavasta ja sosiaalinen tuki Act hyödyntää tässä blogissa.

• istuntosalista kesän tiedotetaan yhteisen asialistan nykyajan kansalaisuuden. Tämä ohjelma kuntien, kansalaisjärjestöjen ja kansalaisten valmis.
• Yhteistyössä kuntien tutkii, onko mahdollista kansalaisten osallistumista suunnitteluun ja toteutukseen lähestymistavan elinympäristönsä lisäämiseksi.
• kunnallishallinnon helpottaa ja edistää lisääntynyt varainhoidon valvonnasta asukkaiden, myös asukkaiden budjetit, kiinnitä.
• Tutkimusta tehdään laajempiin sovelluksiin käsitteen "Personal Power keskuksia", joissa asukkaat yhdessä suunnitelman tulevaisuudesta naapurustossa. Siinä tarkastellaan myös oikeudellisia välineitä, jotka hallitus kontrolloi kansalaisten ympäristön voi kasvaa.

6 Final
Kotouttamispolitiikan on siirtymässä uuteen vaiheeseen ja hallitus haluaa seurata kurssin perusteella
mikä sitoo.Sosiaalisesti vakaa yhteiskunta on ensiarvoisen: yhteiskunta, jossa ihmiset voivat elää vapauden ja vastuun, ja joka ei ole peräisin, mutta tulevaisuudessa laskee.Hallitus on saamassa muutokseen, aiempien vaiheiden aikaisemmilta kausilta on laittaa.Keskeiset käsitteet ovat kansalaisuus, osallistuminen ja voimaantuminen.Lähtökohtana on, että jokainen kansalainen hänen bittinen Hollannin yhteiskunnalle ottamalla vastuun omasta elämästään, hänen ympäristönsä ja koko yhteiskuntaa. Integroimalla ihmiset, jotka täällä hakevat kestäviä ja voivat perustaa paikkansa Alankomaiden yhteiskuntaan voi ottaa. Ne, jotka asettuvat itse on otettava suuri vastuu tässä prosessissa.Hallitus edistää näin Alankomaiden yhteiskuntaan, että kukaan täällä kestävä kiinnittää kotiinsa voi tehdä osallistumalla aktiivisesti. Tämän muutoksen vahvistaa hallituksen yhteiskunnallisia normista itseluottamustaan ja henkilökohtaisen vastuun virhe, että historialliset ja kulttuuriset perusteella Alankomaiden ja perusarvoja oikeusvaltion muodostaa puitteet integraation ja vahvistamiseen liimaus ja sosiaalisen yhteenkuuluvuuden hyödyllistä kotouttamisen.
monikulttuuri vie terveyteni

Suomi2050

http://www.dutchnews.nl/news/archives/2013/07/19-year-old_woman_arrested_for.php

Quote19-year-old woman arrested for recruiting for jihad

Sunday 21 July 2013

A 19-year-old Dutch woman has been arrested on suspicion of recruiting jihadists to fight with Muslim rebels in Syria, the public prosecution department has confirmed.

The woman has been remanded in custody for two weeks as the investigation into her continues. She was picked up in Zoetermeer, near The Hague, after several people made complaints, the department statement said.

Earlier this year, the Dutch security service AIVD said around 100 Dutch young men may have travelled to fight abroad. Several are thought to have died.

Ink Visitor

Quote
Punaisen Ristin sisäinen hätä: työ turvapaikanhakijoiden kanssa ei maistu kaikille vapaaehtoisille

Hollannissa Punaisen Ristin tuhannet työntekijät eivät luottamuksellisen raportin mukaan ole valmiita auttamaan pakolaisia.

Dutch News.nl kertoo Nos:n saamasta Hollannin Punaisen Ristin raportista, jossa kerrotaan järjestön kyselystä 1 300 vapaaehtoiselleen.

Tulosten maan suunnilleen joka viides on haluton työskentelemään turvapaikanhakijoiden parissa. Syyt vaihtelivat skaalalla "haluaisin rajojemme olevan kiinni", "heille ei ole täällä mitään" ja pakolaisten helpon elämän tavoittelun välillä.

Punaisen Ristin kerrotaan pitävän 25 alueensa virkailijan tapaamisen kyselyn tulosten ongelman johdosta. Dokumentin mukaan "on oltava selvää että ihmiset jotka periaatteessa vastustavat auttamista eivät voi enää olla Punaisen Ristin vapaaehtoisia".

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/hollanti%20punainen-43853
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Alaric

Ideologinen aivopesu ei siis ole tuottanut haluttuja tuloksia kaikkien yksilöiden kohdalla, joten heistä on syytä päästä eroon.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Spesialisti

Onneksi Sipilästanissa on valttikorttina mahdoillisuus käyttää 9 eur/pvä orjatyövoimaa matuprinssien passaamiseen.

ISO

On aivan eri asia olla vapaaehtoistyössä auttamassa hädän alaisia, kuin palvelemassa elintasopakolaisia.

Vielä kun siihen lisää elintasopakolaisten tavan raiskailla ja alistaa naisia, jotka tekee vapaaehtoistyötä, niin eipä ihme jos paatuneimmallakin avustustyöntekijällä menee usko tekemäänsä työhön.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Siili

Quote from: Ink Visitor on 01.12.2015, 10:59:16
Quote
Tulosten maan suunnilleen joka viides on haluton työskentelemään turvapaikanhakijoiden parissa. Syyt vaihtelivat skaalalla "haluaisin rajojemme olevan kiinni", "heille ei ole täällä mitään" ja pakolaisten helpon elämän tavoittelun välillä.

Punaisen Ristin kerrotaan pitävän 25 alueensa virkailijan tapaamisen kyselyn tulosten ongelman johdosta. Dokumentin mukaan "on oltava selvää että ihmiset jotka periaatteessa vastustavat auttamista eivät voi enää olla Punaisen Ristin vapaaehtoisia".

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/hollanti%20punainen-43853

Eli Punainen Risti haistattaa nuivilla vapaaehtoisilla, eikä käytä heitä missään muissakaan tehtävissä?  Voisi kuvitella, että tuo näivettää Punaisen Ristin muuta toimintaa, kun kaikki "puhdistuksen" jälkeiset vapaaehtoiset pitää kerätä hyysäämään tupahoita.

fennikko

Hollannissa Geert Wildersin Vapauspuolue tahkoaa muutenkin melkoista tulosta. Tällä hetkellä puolue saisi 39 paikkaa 150 paikkaiseen parlamenttiin, ollen näin ylivoimainen ykkönen.

(https://pbs.twimg.com/media/CU-CCM2W4AAF-SS.jpg)

Tässä Wildersin mietteitä islamista.

http://youtu.be/rFLlyoi-fxs


Chew Bacca

Punaisen ristin tarkoitus oli lievittää hätää ja vähentää kärsimystä. Aikaisemmin liitin toiminnan kotimaassa lähinnä suuronnettomuuksiin, ensiapuun, veripankkiin, siis eräänlaiseen maanpuolustuksen ja siviiliyhteiskunnan tukitoimiin vapaaehtoispohjalta. Missään nimessä en ajatellut spr:ää suuren mittakaavan majoitus- ja huolto-organisaationa maahan tunkeutuneille muslimeille tai kiinteistökeinottelun välineenä. Organisaation puhuvat päät mokuttavat maata nurin, "autettavat" sikailevat ja raiskaavat ja valittavat ruoasta, noin alkajaisiksi.

Yksikään auttamisesta kiinnostunut ei voi olla mukana tuollaisessa toiminnassa. Maahantulijoiden kontrollointi kuuluu viranomaisille, samoin heidän huoltamisensa ja poistamisensa. Kun mittakaava on mitä on, ainoa kykenevä instanssi on armeija.

Alaric

Turkkilainen nuorisojengi on viime kuukausien aikana hakannut hollantilaisia, hajottanut paikkoja, uhkaillut poliisia ja käynyt uutisryhmän kimppuun Zaandamin kaupungissa. Jengi on myös videoinut perseilyään.

Viime yönä poliisi teki ratsian maahanmuuttajalähiöön ja pidätti kaksitoista näihin väkivaltaisuuksiin liittyvää henkilöä.

Ihanaa ja värisevää monikulttuurisuutta muuten niin tylsän hollantilaiskaupungin kaduilla. Miksi paikalliset valittavat, kun he ovat viimeinkin saaneet kunnon maistiaisen Unelmasta?

http://www.express.co.uk/news/world/713594/Turkish-migrant-gang-ATTACKS-locals-Dutch-city

QuoteTurkish migrant gang ATTACKS locals during reign of terror across entire Dutch city

SHOCKING attacks have ripped through a quiet Dutch city as a mob of Turkish youths terrorised locals

The terrifying attacks have been filmed by the twisted gang of migrants around the city of Zaandam.

For months now, migrant youths have uploaded videos of themselves beating up random citizens and even intimidating police officers.

In one shocking clip last weekend, the gang can be seen relentlessly chasing after and attacking local Dutch civilians.

The chaotic fighting, in the square outside a supermarket, sees one of the attackers wielding what appears to be a crowbar.

Another chilling video captured the gang laughing while they beat up a passerby after knocking him off his bicycle.

Two weeks ago, police were criticised for arriving nearly an hour after a news crew was attacked and pelted with eggs by the terrifying mob.

In previous videos, the gang - nicknamed the 'Erdogan warriors' by local press - have shown off their weapons while boasting that they will "kill" people who anger them.

The city has been in turmoil for months - but the group of violent youths has finally been punished.

Crowds of locals met earlier this week at the town hall to complain about the officials' reaction to the unrest.

Thi meeting was set up after Dutch prime minister Mark Rutte described them as "scum" and a local councilor made a formal police complaint after being threatened.

Cinderella Meijer, who works at a local youth centre, said the migrants had been banned after damaging the facility and stealing from it.

She said: "This has already been playing out for ten years. They get everything from the city council, everything is done. But each time they destroy and steal.

"They even threatened us with a firearm when we tried to stop them from smoking inside."

Last night, dozens of police raided the neighbourhood where the migrants live and arrested 12 people.

This comes as the police announced extra surveillance in the neighborhood as well as a temporary ban on public meetings of youth.

The ringleader of the mob, 19-year-old Ismail Ilgun, who posted the videos of the attacks onto YouTube, was among thos arrested.

He has since apologised for his "stupid" behaviour.

He said: "I've put things online which I should not have done. Things should never have gone this far 

"This is not what the lads and I wanted. We are young and inexperienced and don't know anything about television and the media."
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Vredesbyrd

Kohtaamisteoria käytännössä - siinä voi lähteä henki!
Psykoanalyyttisessä näkökulmassa aikuinen on ihminen, jolle ei tarvitse valehdella. Aikuinen kestää, jos hänelle sanotaan, miten asia on.

CaptainNuiva

Väärin kotoutettu jengi !
Vaan onneksi Suomessa tämmöistä ei ole tapahtunut, ei tapahdu ei tule tapahtumaan koska täällä hallitaan kotouttaminen siihen malliin että jengiläisen selkärankaan iskostunut kulttuurimalli vaihdetaan yhdessä yössä runoilijaksi joka toimii äiti Teresana lastenkodissa päivät ja yöt valvoo vanhustenhoitajana.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Uuno Nuivanen

Quote from: CaptainNuiva on 23.09.2016, 14:46:40
Väärin kotoutettu jengi !
Vaan onneksi Suomessa tämmöistä ei ole tapahtunut, ei tapahdu ei tule tapahtumaan koska täällä hallitaan kotouttaminen siihen malliin että jengiläisen selkärankaan iskostunut kulttuurimalli vaihdetaan yhdessä yössä runoilijaksi joka toimii äiti Teresana lastenkodissa päivät ja yöt valvoo vanhustenhoitajana.

Kyllä! Onhan homman takuu- ja nokkamiehenä Pihvi Lindström!1!

ämpee

Varsin ruokaisa hallitus, siellä lisäksi on kinkkuleipä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

kriittinen_ajattelija

#57
Ihan kiintoisaa sikäli kuinka vieraassa maassa perseillään mutta jos he olisi Turkissa, niin luultavasti he olisi ihan lainkuuliaisia kansalaisia, jotka voisi käyttää energiaansa vähemmistöjen kiusaamiseen hallituksen tuella, sensijaan että kiusaisi enemmistöä niinkuin nyt. Toisaalta kyllähän sen ymmärtää, Hollanti ei tarjoa mamuille "heille sopivaa" työtä ja muutenkin syrjäytyminen helppoa kaiken maailman sossutukien takia, ja mamut tuntee olonsa luuseriksi. Arvostusta pitää sitten saada jotain muuta kautta, ja miksipä ei leikkiä gangsteria kun ei Hollannin poliisi mitään kuitenkaan tee, max pari kk pleikkarin peluuta hotellin tasoisissa vankiloissa.

Paras tapa ehkäistä heidän perseilyä on kollektiiviset rankaisut koko turkkilaisyhteisölle, he kyllä laittaa omansa ruotuun.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Chew Bacca

Monikulttuuri. Kaikkialla samanlaista.

Ei ihme että kansaa riisutaan aseista.

Alaric

Hollannissa on noussut kohu ihan parlamentissa saakka, kun virallinen ja verorahoitteinen (kts. linkki uutislainauksen jälkeen) syrjinnän vastainen internetpalvelu MiND vastasi muslimien kirjoittamista homoihin kohdistuneista tappouhkauksista, että lain mukaan muslimeilla on uskontonsa puolesta oikeus esittää tällaisia näkemyksiä. MiND ei siis suostunut ottamaan valitusta vastaan.

Tappouhkaukset lähetettiin Hollannissa notkuville marokkolaisille tarkoitetulla nettisivuilla julkaistun hollantilais-marokkolaisista homoseksuaaleista kertovan artikkelin kommenttiosioon.

En kannata tappouhkauksia kenellekään, mutta olisihan se ollut mielenkiintoista nähdä miten asiaan olisi suhtauduttu, jos uhkailija olisikin ollut perushollantilainen. En usko, että homoihin kohdistunutta väkivaltafantasiointia olisi katsottu tuossa syrjintäpalvelussa läpi sormien.

Muslimit vaikuttavat tuollakin olevan vähän tuollaisia apukoulutasoisia reppanoita, joille pitää joidenkin mielestä sallia erivapauksia, kun länsimaiseen kulttuuriin sopeutuminen on niin kovin vaikeaa.

http://www.express.co.uk/news/world/739275/Dutch-watchdog-OK-send-gay-people-death-threats-Muslim (3.12.2016)

QuoteFury as watchdog says it's OK to send gay people death threats – but only if you're Muslim

FURIOUS Dutch MPs have demanded an immediate public inquiry after a government-backed watchdog said it was acceptable for Muslims to send gay people death threats.

In a shocking move, the taxpayer-funded hotline said it would not pursue a criminal complaint over horrific messages from radical Islamists because the Koran says gay people can be killed.

The disgraceful stance came to light when a member of the public complained about death threats posted to an online forum which called for homosexuals to be "burned, decapitated and slaughtered".

Dutch MPs today reacted with horror to the revelations, demanding an immediate inquiry into the remarks and calling for the hotline to be stripped of public funding.

According to Dutch media advisors from the anti-discrimination bureau MiND said that, while homophobic abuse was usually a crime, it was justifiable if you were Muslim due to laws on freedom of religious expression.

They argued that the Koran says it is acceptable to kill people for being homosexual, and so death threats towards gay people from Muslims could not be discriminatory.

In a jaw-dropping email explaining why they could not take up the complaint, they wrote: "The remarks must be seen in the context of religious beliefs in Islam, which juridically takes away the insulting character."

They concluded that the remarks were made in "the context of a public debate about how to interpret the Quran" and added that "some Muslims understand from the Quran that gays should be killed".

And they went on: "In the context of religious expression that exists in the Netherlands there is a large degree of freedom of expression. In addition, the expressions are used in the context of the public debate (how to interpret the Koran), which also removes the offending character."

The death threats had been made in the comments section for an article about a Dutch-Moroccan gay society, which had been posted to an online platform for Holland's large Moroccan community.


The revelation that they were so easily brushed aside by the anti-discrimination hotline will fuel an intense debate in the Netherlands over freedom of expression.

Far-right politician Geert Wilders, whose party is expected to win next spring's general election, is currently on trial for inciting racial hatred after telling a rally there were "too many Moroccans" in the Netherlands.

And two right-wing MPs, Joram van Klaveren and Louis Bontes, have now announced their intention to bring up the incident in the Dutch parliament by asking questions of the Justice Minister.

The pair argued that public prosecutors must be permitted to take up cases of homophobic abuse, especially where it concerns threats of violence, no matter who is making the discriminatory remarks.

Mr Van Klaveren will ask: "Do you share our disgust at the fact that this explicitly states that inciting violence is not a problem if it comes from the Islamic belief?"

A spokesman for the MiND hotline admitted that after "further research" of the issue it had concluded that the complaint had been "unjustly assessed".

He added that when the complaint involved calling for violence against a particular group, the beliefs of the person making the threats should not matter.

https://www.government.nl/topics/discrimination/contents/reporting-discrimination

QuoteThe Internet discrimination hotline

If you find discriminatory statements on the internet, you can report them to the internet discrimination hotline (MiND Nederland). The internet discrimination hotline registers and processes these reports. The hotline evaluates reports of discrimination on the Dutch part of the internet. If MiND believes that a particular statement is unlawful, it issues a request for the removal of that statement. In exceptional cases it contacts the police. You can report internet discrimination by sending an email to MiND.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.