News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-03-25 PIF: Ozan Yanar (vihr.) yritti käydä Jari Leinon (m11.) päälle

Started by sivullinen., 25.03.2015, 22:18:25

Previous topic - Next topic

Nuiva kansalainen

Quote from: koli on 29.03.2015, 00:20:01
Rasistinen katse™ bongattu :flowerhat:

Tyypillinen "mitä vit*ua" -ilme jonkun mamun/suviksen höpinöitä kuunnellessa. :)
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Defend Finland!

Jari puhui täyttä asiaa! Minulle tuli mieleen mitä se Puolasta pakolaisena lähtenyt insinööri, joku tuli Suomeen ja oli mukana rakentamassa Nokian menestystarinaa. Hän sanoo kirjassaan suunnilleen näin: Jos tulet pakolaisena Suomeen niin sinä joko haluat integroitua tai et halua integroitua tähän maahan. Jos haluat, niin huolehdit siitä itse ja opit kielen ja opit käyttäytymään ja hankit itsellesi työpaikan. Ja se ei saa maksaa mitään yhteiskunnalle, vaan se on sinun vastuullasi!

Toisaalta, jos et halua integroitua niin kotouttamismiljardit eivät auta yhtään! Tästä Ruotsi on varoittava esimerkki!

Niin, muistaako joku minkä niminen tämä puolalainen oli? Minulla oli se kirja mutta olen antanut sen pois.

Herbert

Quote from: Defend Finland! on 29.03.2015, 13:42:26
Niin, muistaako joku minkä niminen tämä puolalainen oli? Minulla oli se kirja mutta olen antanut sen pois.

Olisikohan ollut Stefan Widomski?
"The problem isn't that Johnny can't read. The problem isn't even that Johnny can't think. The problem is that Johnny doesn't know what thinking is; he confuses it with feeling."

Thomas Sowell

Foundation

Quote from: Hohtava Mamma on 29.03.2015, 00:11:47
Tuon videon perusteella äänestäisin Mika Raatikaista. Jari Leino oikoo vähän liian suoraksi, ja henkilöille joilla ei ole monen vuoden nuivataustaa se voi kieltämättä kuulostaa rasismilta.

Ei pidä lähteä iskulauselinjalle. Aína pitää jaksaa perustella faktoilla. Ei mennä yhtä matalalle kuin Husut ja Yanarit ja Honkasalot. Iskulauselinjalla poliittinen korrektius voittaa. Valitettavasti.

Leinohan hyysäsi numeroista pihalla olevaa Raatikaista sanomalla 244, kun piti sanoa nolla. Jos Leino olisi sanonut nolla, niin oltaisiin voitu siirtyä Raatikaisen mystiseen rahoitusmalliin, jolla viedään apua paikan päälle ja kotoutetaan samalla Suomessa ja sitten lopulta ehkä niihin Raatikaisen numeroihinkin.

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Kuningasweecee

Quote from: Jari Leino on 25.03.2015, 23:29:14
Ei käynyt päälle, koska Husu tuli fyysisesti siihen väliin.

Somaleiden maine maailmankuuluina sovittelijoina ei siis todellakaan ole tuulesta temmattu! ;)

Palataan tähän tapaukseen kunhan videotuomarit ovat tarkastaneet nauhoitukset.

Nimimerkki Al Porusi on oikeassa kahdessa asiassa:

Quoteikuinen koulukiusaaja, joka ei tajua, että seitsemännellä luokalla opitut välituntisäännöt ...

Kyllä. Mutta tällä kertaa tuollaisia elkeitä esitteli nimenomaan Ozan Yanar.

QuoteJari Leino voittaa joka erän ja ottelun kaikissa tapauksissa

Kyllä. Tuohon ei tarvitse lisätä mitään. Piste perään.

Olen hieman krapulassa ja tämä kommentti piristi kimmoilevat ohimoni takaisin normaalitilaan. Kiitos 14.15-14.16!

vihapuhegeneraattori

Quote from: Mehud on 29.03.2015, 01:09:25
Quote from: SimoMäkelä on 29.03.2015, 00:52:25
Husun olisi pitänyt jälkinäytöksessä sanoa Yanarille "koetahan olla ihmisiksi nyt".

Tai, Husu olisi voinut sanoa, että "Pidä sisimpäsi piilossa, sillä aikamme koittaa vielä".

Ozanin kuitti "Me saadaan monta kertaa enemmän ääniä kuin te" on aika huono, koska siihen voi tulla suurin osa muista puolueista väliin ja sanoa "nii, mut me saadaan enemmän kuin te".

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

tosipaha

Tästäkin keskustelusta olisin mielummin katsonut editoimatonta materiaalia. Häiritsevää tuo jatkuva pätkiminen. Sama juttu oli videossa Muutoksen tilaisuudesta pikkuparlamentissa.

Golimar

Quote from: vihapuhegeneraattori on 29.03.2015, 17:57:13

Ozanin kuitti "Me saadaan monta kertaa enemmän ääniä kuin te" on aika huono, koska siihen voi tulla suurin osa muista puolueista väliin ja sanoa "nii, mut me saadaan enemmän kuin te".

Ei se ole huono kommentti vaan kertoo juuri siitä mistä nykyisessä Suomeen kohdistuvassa maahanmuutossa on kysymys, Suomen valtaamisesta ja suomalaisten hävittämisestä.

Kuningasweecee

Quote from: Arvoton on 28.03.2015, 20:55:13
Räyhä-Ozan, ei jatkoon (vaikka saaneekin ihan -vetisti ääniä, mistä muistaa muistuttaa tämän tästä jo ennen vaaleja).

Katsoin tulospalvelusta ja eurovaaleissa 2269 ääntä. Vaikka nyt saisi saman verran, niin ei vissiin silti menisi läpi?

Nuiva kansalainen

Jos aletaan puhumaan äänistä, niin Halla-aho voisi sanoa saaneensa eurovaaleissa lähes 40 kertaa enemmän ääniä kuin Ozan (80 000 vs 2200). :D
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

L. Brander

Ai jumalauta, että nauroin. Hyvä Jussi Halla-aho!  ;D
Dystooppinen salamasota

J. Lannan haamu

Tämä ei liity ihan suoraan aiheeseen, mutta tavallaan kuitenkin. Joko me voisimme oikeasti alkaa puhumaan sodankäynnistä? Identiteettisodasta. Näkeehän sen sokeakin jo, että suvakit ovat puolensa valinneet ja masinoivat kokonaista kulttuurin katoamista. Nuivat sen sijaan koittavat taistella identiteettinsa ja kulttuurinsa puolesta. Vasta kun me tajuamme, kuinka laajasta ja syvällisestä sosiaalisesta tapahtumasta tässä on kyse, 'emme' keskity irtisanoutumisiin tai lillukanvarsiin siitä, että Teuvo Hakkarainen sanoi neekeriukko tai että James Hirvisaari on poliittisesti epäkorrekti.

Toivottavasti Leino jaksaa pitää linjansa, ja juuri tuo hieman hidas puhetyyli on paras, se ärsyttää suvakkeja vielä enemmän, selkeä toistomainen ja ennen kaikkea kyseenalaistava tyyli.

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Eino P. Keravalta

Jari "Suomi ei tarvitse ainuttakaan maahanmuuttajaa" Leino sanoo asiat niinkuin ne ovat!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Nuivake

Suomalaiset eivät tarvitse yhtäkään humanitääristä elintasopakolaista mutta jok' ikinen heistä "tarvitsee" suomalaisia.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Jari Leino

Kirjoitin tällaisen bloggauksen Uuteen Suomeen:

Väkivallan uhka tummensi vaalipaneelia

28.3.2015 20:06 Jari Leino 53 kommenttia, 1 uusi

Monikulttuurikeskus Caisassa järjestetty, maahanmuuttajille suunnattu Kaikkien vaalit -tilaisuus oli pääosin miellyttävä kokemus. Keskustelu sujui melko asiallisissa merkeissä, tosin tilaisuuden ammattitaitoinen juontaja Petr Potchinchtchikov joutui pariinkin otteeseen muistuttamaan suvaitsevaisille ehdokkaille, että heidän kannattaisi keskittyä toisten ehdokkaiden ja puolueiden haukkumisen sijasta omien ajatustensa ja vaaliteemojensa esille tuontiin.

Vaalipaneelin päätyttyä kysyin ohitseni kulkevalta Ozan Yanarilta (vih) tarkennusta erääseen hänen kommenttiinsa, jossa hän oli yrittänyt pistää suuhuni sellaisia sanoja, joita en ollut sanonut. Jo vaalipaneelin aikana melkoisesti lämmennyt Yanar menetti tällöin lopullisesti malttinsa ja alkoi uhitella minulle käyttäytyen hyvin aggressiivisesti.

Keskustan ehdokas Abdirahim "Husu" Hussein katsoi tilanteen ilmeisesti niin vaaralliseksi, että hän joutui menemään väliin rauhoittaakseen Yanaria. Husu astui fyysisesti väliimme pitäen kiinni Ozan Yanarista ja ohjasi tämän pois tilanteesta. Aggressiivisen kaverin rauhoitteleminen näytti olevan Husulle tuttua puuhaa ja hän hoiti tilanteen hyvin ammattitaitoisesti, mistä Husulle suuri kiitos. En tiedä, mitä olisi voinut tapahtua ilman Husun väliintuloa.

Samana iltana pidetyssä MTV:n Kuumat nimet -vaalitentissä vihreiden Jani Toivola totesi, että "Me tarvitaan tähän maahan maahanmuuttajia, jotta erilaiset kulttuurit ja temperamentit kohtaavat."

Tällä kertaa todellakin erilaiset kulttuurit ja temperamentit kohtasivat. Olen osallistunut kaikkiaan kaksiin eduskunta- ja yksiin eurovaaleihin. Olen kiertänyt lukemattoman monissa vaalitapahtumissa ja -paneeleissa. Milloinkaan aikaisemmin en ole joutunut kokemaan minkäänlaista väkivallan uhkaa tai räyhäämistä toisten ehdokkaiden taholta. Aggressiivinen uhittelu saattaa olla normaali osa asioiden hoitamista ja poliittista keskustelua Turkissa, mutta Suomessa ihanteena pidetään sitä, että asiat riitelevät, eivät ihmiset.

Ei ihme, että Ozan Yanar ei uskaltanut ottaa vastaan haastettani lähteä väittelemään maahanmuuttopolitiikasta. Hänhän ei nähtävästi pysty lainkaan säilyttämään malttiaan aivan normaalissa poliittisessa keskustelussa. Melko noloa vihreiden kannalta.

Itse kannatan sitä, että asiat pyritään väkivallan sijasta ratkaisemaan demokraattisin keinoin. Kaikista asioista ei tietenkään ole mahdollista päästä yhteisymmärrykseen keskustelemalla, mutta jos puhe ei auta, pidetään sitova kansanäänestys.

Vaalikampanjan käyminen väkivallan uhan varjossa on hyvin raskasta. Haluaisinkin vedota kaikkiin Suomen puoluejohtajiin, erityisesti Ville Niinistöön, jotta he allekirjoittaisivat vaaliväkivallan vastaisen julistuksen. Ratkaistaan asiat kansanäänestyksellä, ei nyrkeillä!

Jari Leino

Quote from: Nuiva kansalainen on 29.03.2015, 09:54:13
Quote from: koli on 29.03.2015, 00:20:01
Rasistinen katse™ bongattu :flowerhat:

Tyypillinen "mitä vit*ua" -ilme jonkun mamun/suviksen höpinöitä kuunnellessa. :)

Ihan tahallani vedin tuon "MITÄ minä juuri kuulin!?!?1" -ilmeen pariin kohtaan.

Ensimmäinen oli se, kun Husu ilmoitti, että vuonna 2010 kukaan ei olis uskonu että tulee tällaisia muutoskavereita ja meidän pitäs ottaa tosissaan näitä ihmisen sanomia, koska ne on niin vaarallisia.

Toinen oli siinä vaiheessa, kun meitä katsoo oikeesti pieniä lapsia. Yritin tähyillä, että missä niitä pieniä lapsia on, koska ei niitä ainakaan siellä salissa näkynyt. Mutta joka tapauksessa lapset huudettu. ;)

Juuri ennen tuota Husun "vaarallisia puheita" -repliikkiä olin sanonut, että ihmisen, joka muuttaa pysyvästi Suomeen asumaan, kannattaisi asennoitua siten, että hänen oma identiteettinsä ja viimeistään hänen lastensa identiteetti tulee olemaan suomalainen.

En ymmärrä, mitä pahaa tai vaarallista tuossa oli.

Hetkeä myöhemmin toinen paikalla olleista vanhemmista maahanmuuttajaehdokkaista (jotka molemmat ottivat hyvin rauhallisesti ja fiksusti ammattisuvaitsijoihin ja nuoriin, poliittisiin mamubroilereihin verrattuna), muistaakseni kristillisdemokraattien (katolinen) ehdokas Elie El-Khouri, sanoi identiteeteistä puhuttaessa, että hän itse kokee olevansa libanonilais-suomalainen, vaimo on suomalainen ja lapset ovat suomalaisia. Ja tämä oli käsittääkseni hänen mielestään ihan OK. Jostain syystä kuitenkin aivan saman asian sanominen oli minun suustani pahaa ja vaarallista vihapuhetta ja "lasten ihmisarvon riistämistä" (Veronika Honkasalon mielestä).

Jari Leino

"Mä puhun paremmin suomee kun sä."

"Me saadaan monta kertaa enemmän ääniä kuin te."

Pahus kun Husu vei Yanarin pois ennen kuin se ehti todelliseen klassikkoon: "Meidän isä on vahvempi kuin teidän isä!!" ;)

Jäsen tosipaha kaipaili editoimatonta koostetta. Sitä kannattaa kysyä tilaisuuden järjestäjiltä. Käsittääkseni tuo ainakin meni striiminä nettiin.

Todellisuudessa se koko kaksi tuntia voi olla aika puuduttavaa katseltavaa. Ainakin paikan päällä oli välillä todella puuduttavaa kuunnella, kun suvakkipoliitikot kilpailivat toistensa kanssa suvaitsevaisuudessa ja rahanjaossa mm. keksiessään syitä, miksi toisen asteen oppikirjojen tulisi olla maksuttomia. Eikö nykyään enää kurssikirjoja saa kirjastoista?

Jari Leino

Quote from: J. Lanta on 29.03.2015, 20:02:09
Toivottavasti Leino jaksaa pitää linjansa, ja juuri tuo hieman hidas puhetyyli on paras, se ärsyttää suvakkeja vielä enemmän, selkeä toistomainen ja ennen kaikkea kyseenalaistava tyyli.

Ylenpalttisen hidas puhetyyli johtui tällä kertaa siitä, että tilaisuuden järjestäjät olivat pyytäneet puhumaan selkosuomea, koska yleisö oli maahanmuuttajavaltainen. Olin ainoa ehdokas, joka edes yritti puhua selkosuomea. Hirvisaaren siskonmies (joka on mamu) kehui, että minä olin ainoa ehdokas, jonka puheista hän ymmärsi kaiken.

Kyseenalaistamisesta sen verran, että suvaitsijat ja varsinkin mamuehdokkaat tuntuvat olevan täysin tottumattomia siihen, että heidän puheitaan ja totuuksiaan aletaan vähänkään kyseenalaistaa. Ilmeisesti kovin moni muu ei ole aiemmin tehnyt tällaista eduskuntavaalitasolla.

Hyvänä esimerkkinä keskusteluni maahanmuuttopolitiikasta Nasima Razmyarin kanssa CREAT.FI-paneelissa (linkissä puolivälistä alkaen)

http://creat.fi/samalla-viivalla-nasima-razmyar-vs-jari-leino/

jossa Nasima aivan ensimmäiseksi kieltäytyi keskustelemasta koko asiasta (nuorten afgaanimiesten sopeutumisongelmat Suomessa, mm. taipumus raiskata ja tappaa suomalaistyttöjä) ja suurimman osan ajasta läksytti minua vimmaisesti toistellen kaikkein kuluneimpia mokuttajien kliseitä.

Caisan paneelissa taas tuntuivat erilaiset rasistikortit ja kysymysten väistäminen olevan muotia, mutta mitään järkeviä vasta-argumentteja ei oikein löytynyt.

J. Lannan haamu

^ No sepä siinä onkin, kun kaikkina näinä vuosina on varmaan alle viisi yksittäistapausta, jossa maahanmuuttokriittinen henkilö on kysynyt, tai tivannut vastausta toimittajalta tai muulta vastustajalta. Ja nämä voivat olla juuri ihan simppeleitä kysymyksiä, tyyliin 'Miksi Pariisissa niin iso osa homoja kannattaa teidän termein 'äärioikeistolaista' puoluetta. Tai, eikö teidän mielestä siinä ole mitään outoa, että afrikkalaiset ja arabit tarvitsevat niin paljon kotouttamispalveluita, kun esim. monet aasialaiset pistävät heti ravintelit pystyyn ja oppivat kielen. No nuo nyt olivat esimerkkejä melkein huonoimmasta päästä, mutta ideana siis pukea kysymyksiksi ne teesit ja irvokkaat faktat, joita täällä on vuosia keskusteltu.

Siitäkin Rotherdamin ja sen toisen kaupungin raiskaustapauksesta saisi vaikka kuinka monta hyvää kysymystä, saatika Italian massamaahantulosta, miksi kaikki ovat miehiä, eikös se olisi tasapuolista jos siellä olisi naisia jne jne.

Asia nimittäin oikein särähti korvaani, kun Sebastian Tynkkynen aikansa kuultuaan sitä radio-rokin paskaa kysyi toimittajalta vastakysymyksen, joka oli sata kertaa relevantimpi kuin toimittajien urpot jutut...

Edit. se pointti. Niin, eikä välttämättä paha idea muutenkaan jatkaa ns. hitaalla ja selkeällä linjalla. Se on vähän niinkun opettaisi lasta laskemaan 1+1=2. Etenkin jos ollaan tilaisuuksissa, jossa on suvaitsevaisia. Mutta esim. se Leino Show puhetyyli on juuri sopivaa

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Jari Leino on 29.03.2015, 21:28:34Juuri ennen tuota Husun "vaarallisia puheita" -repliikkiä olin sanonut, että ihmisen, joka muuttaa pysyvästi Suomeen asumaan, kannattaisi asennoitua siten, että hänen oma identiteettinsä ja viimeistään hänen lastensa identiteetti tulee olemaan suomalainen.

En ymmärrä, mitä pahaa tai vaarallista tuossa oli.

Hetkeä myöhemmin toinen paikalla olleista vanhemmista maahanmuuttajaehdokkaista (jotka molemmat ottivat hyvin rauhallisesti ja fiksusti ammattisuvaitsijoihin ja nuoriin, poliittisiin mamubroilereihin verrattuna), muistaakseni kristillisdemokraattien (katolinen) ehdokas Elie El-Khouri, sanoi identiteeteistä puhuttaessa, että hän itse kokee olevansa libanonilais-suomalainen, vaimo on suomalainen ja lapset ovat suomalaisia. Ja tämä oli käsittääkseni hänen mielestään ihan OK.

Ehdokas Elie El-Khouri on melko nuiva (Ylen haastattelu).
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

nollatoleranssi

Husun mainitsemat "lapset" olivat joko keppostelemassa tai miettimässä kepposteluja. Tietysti Leinon puheiden vaikutusta keppostelemiseen ei pidä vähätellä.

On toki mahdollista, että kepposteluja on ollut aiemminkin, mutta yhdeltäkään poliisilta ei ole kadonnut muistiota nettiin. Vika meni viimeistään siinä vaiheessa "rasistien piikkiin" kun aiheesta uutisoitiin laajemmin.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

vihapuhegeneraattori

Quote from: Jari Leino on 29.03.2015, 21:35:31

"Mä puhun paremmin suomee kun sä."

"Me saadaan monta kertaa enemmän ääniä kuin te."

Pahus kun Husu vei Yanarin pois ennen kuin se ehti todelliseen klassikkoon: "Meidän isä on vahvempi kuin teidän isä!!" ;)

Jäsen tosipaha kaipaili editoimatonta koostetta. Sitä kannattaa kysyä tilaisuuden järjestäjiltä. Käsittääkseni tuo ainakin meni striiminä nettiin.

Todellisuudessa se koko kaksi tuntia voi olla aika puuduttavaa katseltavaa. Ainakin paikan päällä oli välillä todella puuduttavaa kuunnella, kun suvakkipoliitikot kilpailivat toistensa kanssa suvaitsevaisuudessa ja rahanjaossa mm. keksiessään syitä, miksi toisen asteen oppikirjojen tulisi olla maksuttomia. Eikö nykyään enää kurssikirjoja saa kirjastoista?

Jari, arvostan työtäsi nuivan liikkeen eteen. Valitettavasti itse näen sen viemässä ääniä persuilta (joilla sentää mahdollisuus hallitukseen), joten en voi äänestää teitä tällä hetkellä.

En yritä tehdä mitään pointtia.. sanon vaan kiitos ja sori :)
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Kyklooppi

Soini ja Leino eivät taitaisi mahtua samaan puolueeseen.
Mutta kyllä uskon että James ja Leino tulevat muhkean
potin ääniä saaman ja totisesti nämä kaksi näkisin
mielelläni arkadian mäellä.
Ihmisjäte.

Eino P. Keravalta

Timohan itse aikanaan loi Muutoksen sorsimalla Halla-ahoa eikä Timo vieläkään näiden vuosien jälkeen ymmärrä, että kansa on maahanmuuttokriittistä. Siksi Muutos elää ja kasvaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kyklooppi

Quote from: Eino P. Keravalta on 29.03.2015, 23:12:32
Timohan itse aikanaan loi Muutoksen sorsimalla Halla-ahoa eikä Timo vieläkään näiden vuosien jälkeen ymmärrä, että kansa on maahanmuuttokriittistä. Siksi Muutos elää ja kasvaa.

Ei jumprahuit,miten Soinilla on ollut varaa sorsia Halla-ahoa?
Olikos tämä silloin kun Jussi oli lööpeissä harva se päivä
ja valtakunnan vihollinen nro1?
Ihmisjäte.

Tykkimies Pönni

QuoteJari, arvostan työtäsi nuivan liikkeen eteen. Valitettavasti itse näen sen viemässä ääniä persuilta (joilla sentää mahdollisuus hallitukseen), joten en voi äänestää teitä tällä hetkellä.

En yritä tehdä mitään pointtia.. sanon vaan kiitos ja sori :)

Mitä enemmin Muutos saa ääniä, sen enemmin Soini on pakotettu skarppaamaan todella surkeaa maahanmuuttopolitiikkaansa.

Kalevi Soilander

Jos oikein muistan, niin Halla-aho hyväksyttiin Perussuomalaisten jäseneksi saman päivän iltana, kun aamulla oltiin hyväksytty Muutos 2011 puoluerekisteriin. (Minulla on vahvasti tämmöinen muistikuva, korjatkaa jos olen väärässä.) Tämä tarkoitti että Halla-aho oli muodollisesti kelvollinen PS:n ehdokkaaksi eduskuntavaaleihin.

Voi toki olla sattumaakin että osuivat samalle päivälle. Muistelen kuitenkin, että jäsenhakemuksen Halla-aho oli lähettänyt jo kesäkuussa, ja hyväksyminen tuli siis vasta lokakuussa.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Miniluv

Brax löysi etsintöjen jälkeen kynän, jolla puoluerekisteriä pidetään yllä 8.10.

Lehtitiedot JH-a:n ps-liittymisestä ovat 9:nneltä päivältä lokakuuta.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/jussi-halla-aho-liittyi-perussuomalaisiin/1850804

Ei kai tuota mitään järkeä olisi ollut persujen puolelta vitkuttaa, kun tiedettiin, että Braxin on kuitenkin pakko hyväksyä?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

DuPont

Kyllä Soinille ja PS:lle sopii, että osa puolueesta on näitä mamukriitikkoja. Soini edustaa sitä toista puolta, eli EU-kriitikkoja ja pienen ihmisen puoluetta. Ei mielestäni mitenkään toimimaton yhtälö. Soinilla ei ilmeisesti ole suuria ongelmia mamukriittisen siiven kohdalla, vaan tulevat ihan ok toimeen keskenään.