News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-02-12 Kataja: "Asianajajana minulla oli iso työhuone merinäkymillä"

Started by Isäntä ja loinen, 12.02.2015, 09:43:31

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Quote from: Alkuasukas on 12.02.2015, 11:17:05
Oikeassahan Sampsa on. Eki peruskommarina tuskin omaa mitään osaamista jota voisi hyödyntää työelämässä, Lehti taas on monimiljonääri jolla on aikaa harrastaa poliitikonhommia.

6500€ kuukausiliksa on niin huono että minä en sillä elättäisi perhettäni.

Oletko kansanedustaja? Onko Sampsa Kataja Kalasnikov kyljessään pakotettu kansanedustajaksi?
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: Alkuasukas on 12.02.2015, 12:09:20
Quote from: Tuomas3 on 12.02.2015, 11:46:33
Mä pystyn elättämään perheeni kevyesti alle 60000€ vuosiansioilla. Toiset vaan osaa käyttää rahaa paremmin kuin toiset ;).
No jaa, tuo 60k pitäisi saada vuodessa säästöön ettei eläkkeellä joudu köyhäintaloon. Lisäksi toiset elävät eri tavalla kuin toiset. Tai eri kaupungissa. Helsingissä perheasunnot lähtee 500 tonnista, omakotitaloon palaa miljoona.

Ja kun jäät eläkkeelle, myyt miljoonan talosi, ja voit ostaa kokonaisen kerrostalon syrjäseudulta, rempata itsellesi yhden kerroksen, ja vuokrata loput huoneistot. Rahan tuloa ei voi estää  ;)
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Porari

Quote from: Eino P. Keravalta on 12.02.2015, 20:52:36
Olihan se surku, ettei kukaan tullut kertoneeksi Samppuli-pojalle, että näköalat merelle ovat Eduskunnasta hieman heikot. Olisi tältäkin kitinältä vältytty.

Lähempänä meri kuitenkin on kuin Porissa, siellä hänellä lienee lähemmäs 30km merinäköalaan...

Kukahan tuota merinäköala-valhetta on alkanut levittää? Ainakin iltasanomissa mainitaan torinäkymä http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423592743658.html.

(itse inhoan tyyppiä suuresti, onneksi on kauan sitten ilmoittanut ettei aio olla ehdolla seuraavissa vaaleissa (on niin paljon sotkua taustalla) http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194941920441/artikkeli/sampsa+kataja+sittenkin+ehdolle+eduskuntavaaleihin.html)

MW

Quote from: JoKaGO on 12.02.2015, 21:35:54
Quote from: Alkuasukas on 12.02.2015, 12:09:20
Quote from: Tuomas3 on 12.02.2015, 11:46:33
Mä pystyn elättämään perheeni kevyesti alle 60000€ vuosiansioilla. Toiset vaan osaa käyttää rahaa paremmin kuin toiset ;).
No jaa, tuo 60k pitäisi saada vuodessa säästöön ettei eläkkeellä joudu köyhäintaloon. Lisäksi toiset elävät eri tavalla kuin toiset. Tai eri kaupungissa. Helsingissä perheasunnot lähtee 500 tonnista, omakotitaloon palaa miljoona.

Ja kun jäät eläkkeelle, myyt miljoonan talosi, ja voit ostaa kokonaisen kerrostalon syrjäseudulta, rempata itsellesi yhden kerroksen, ja vuokrata loput huoneistot. Rahan tuloa ei voi estää  ;)

Valtio voisi olla hyvä vuoralainen. Penthouse itselle, ja vastaanottokeskus alakerroksiin. Normitaksalla, eli vähintään kolme kertaa paikkakunnan vuokrataso.

Kuka väittää, että eläkkeellä täytyy viettää tylsää, vaaratonta elämää?  ;)

JoKaGO

Quote from: Sour-One on 12.02.2015, 17:50:53
Ei 8 keur mikään kummonen palkka ole. Ihan hyvin voisi maksaa vaikka tuplat, jos saatais hyviä kansanedustajia. Tai vaikka triplatkin.

Laadipas lista ja postaa tänne, alkuun vaikka 200 henkilöä, jotka saisit 24000 euron kuukausipalkalla eduskuntaan.

E-hei, en pidätä hengitystäni, koska tiedän, että länkytät. Jotta vaalit olisivat jollain lailla demokraatiset, niin ehdokkaita pitäisi olla minimissään 2000, joten sinun pitäisi nimetä 2000 sellaista, joille olisit valmis antamaan 24000 euroa kuukaudessa valtion kirstusta.

Sour-one on aika blondi kun väittää, että 24000 euron kuukausipalkalla voisi saada asiantuntevan eduskunnan. Ei jatkoon!

JoKaGO

Quote from: Mehud on 12.02.2015, 19:09:19
Itse en suostuisi tuolla palkalla tekemään kansanedustajan tointa, koska tuloksiin ja vaikutusmahdollisuuksiin nähden palkka on aivan liian iso.

Ei toimi. Voit aina palauttaa Valtiokonttoriin sen määrän palkastasi, mikä on liikaa. Näin on toiminut Mauno Koivisto ja Martti Ahtisaari Tasavallan Presidenttinä ollessaan, ja Sauli Niinistö ollessaan eduskunnan puhemies, kun samalla sai eläkettä EKP:stä.

toumasho

Quote from: Goman on 12.02.2015, 19:56:21
Puolueensa tyylipuhdas edustaja, joka vihdoinkin pystyy sanomaan mitä ajattelee. Ne kokkarit jotka ovat vielä Arkadianmäellä, ja ne jotka ovat sinne pyrkimässä, ymmärtävät pitää suunsa kiinni. Uskoakseni asenteeltaan kuitenkin samaa sakkia.

Kokoomuksen konkurssista kertoo jotain se että toistaiseksi ainoa joka on saanut suunsa auki ja jotain järjellistä ulos on Ben Zyskowicz.

Ainoa vaan että ei riitä.

Benin pitäisi nyt sanoa:

"Kuulehan Sampsa. Nyt sinä tuot sen Kokoomuksen jäsenkirjasi tänne Arkadianmäelle minun työhuoneeseen. Sen jälkeen minä suoritan sille jäsenkirjalle Kosher-teurastuksen ja sinä painut helvetin kuuseen täältä ikiajoiksi. Tai minä jätän tämän puolueen."

Silloin tässä hommassa olisi joku roti.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

Eino P. Keravalta

Tällaisia alemmuudentuntoisia, itsekeskeisiä, suhteellisuudentajuttomia ja muita ihmisiä halveksivia turvenuijia Eduskunta puolillaan, ja sitten ihmetellään, että maan asiat ovat perseellään..

:facepalm:
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Mika on 12.02.2015, 12:49:41
Quote from: Isäntä ja loinen on 12.02.2015, 09:43:31Mielestäni on kuitenkin todella mautonta ryhtyä ääneen jorisemaan isoista työhuoneista, merinäköaloista, Ilja Repinin tauluista ja isoista nahkatuoleista.
Kiinnitin täysin samaan huomiota. Tuo Ilja Repinin taulun mainitseminen on kaiken huippu. On siinä miehellä arvot kohdallaan....

Toivottavasti teos on aito.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

JoKaGO

Quote from: toumasho on 12.02.2015, 21:50:07
Quote from: Goman on 12.02.2015, 19:56:21
Puolueensa tyylipuhdas edustaja, joka vihdoinkin pystyy sanomaan mitä ajattelee. Ne kokkarit jotka ovat vielä Arkadianmäellä, ja ne jotka ovat sinne pyrkimässä, ymmärtävät pitää suunsa kiinni. Uskoakseni asenteeltaan kuitenkin samaa sakkia.

Kokoomuksen konkurssista kertoo jotain se että toistaiseksi ainoa joka on saanut suunsa auki ja jotain järjellistä ulos on Ben Zyskowicz.

Ainoa vaan että ei riitä.

Benin pitäisi nyt sanoa:

"Kuulehan Sampsa. Nyt sinä tuot sen Kokoomuksen jäsenkirjasi tänne Arkadianmäelle minun työhuoneeseen. Sen jälkeen minä suoritan sille jäsenkirjalle Kosher-teurastuksen ja sinä painut helvetin kuuseen täältä ikiajoiksi. Tai minä jätän tämän puolueen."

Silloin tässä hommassa olisi joku roti.

Ben Zsskwcch on siitä hyvä(?) kokoomuslainen, että vaalien alla ärjyy mamuilusta, keputtelusta ym. sekä huutaa lisää lapsilisiä, pienille eläkkeille lisää ja muuta kymmenen kaunista ja yhdeksän hyvää. Valituksi tultuaan nämä unohtuvat, jollei aina niin joka kerta.

JoKaGO

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 12.02.2015, 21:57:16
Quote from: Mika on 12.02.2015, 12:49:41
Quote from: Isäntä ja loinen on 12.02.2015, 09:43:31Mielestäni on kuitenkin todella mautonta ryhtyä ääneen jorisemaan isoista työhuoneista, merinäköaloista, Ilja Repinin tauluista ja isoista nahkatuoleista.
Kiinnitin täysin samaan huomiota. Tuo Ilja Repinin taulun mainitseminen on kaiken huippu. On siinä miehellä arvot kohdallaan....

Toivottavasti teos on aito.

Toivon vilpittömästi, että ei olisi.  ;)

MW

Kylläpä on epistä kertynyt yhden sampsan kannettavaksi? Kuka korvaa? joku on tästä vastuussa!j!1!

Eino P. Keravalta

http://fi.wikipedia.org/wiki/Volgan_lautturit_%28maalaus%29

Sampsan seinällä on ilmeisesti ollut 'Volgan lautturit'- maalaus, joka symbolisoi Suomen kansaa vetämässä Sampsan egoa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mehud

Jos Ilja Repinin teos olisi ollut Samppulin oma, niin hän olisi ottanut sen mukaansa eduskunnan työhuoneeseensa.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

FlyinHighAgain

Lukematta ketjua kokonaan läpi tulee tuosta Katajasta mieleen että siinäpä yhdessä miehessä kiteytyy hienosti se kaikki mikä tässä maassa on pielessä. Tietyssä mielessä puhutaan aivan samasta asiasta kuin vaikkapa oli kyse valtionyhtiöiden hallitusten palkkionnoston yrityksessä ja muissa vastaavissa.

Ahneus ja ylimielisyys yhdistettynä korkeintaan keskinkertaisiin kykyihin ja älykkyyteen mutta samalla laajaan puolue-ja/tai hyväveliverkostoon. Meidän jälkeemme maailmanloppu, tämmöiset kuvatukset ainakin alitajunnassaan ajattelevat, ja heidän jälkeensä semmoista on ihan realistista odottaakkin.

Jukka Wallin

Quote from: Mehud on 12.02.2015, 22:07:12
Jos Ilja Repinin teos olisi ollut Samppulin oma, niin hän olisi ottanut sen mukaansa eduskunnan työhuoneeseensa.

Mutta silloin Sampsan ego ei olisi mahtunut työhuoneeseen..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

ruikonperä

Sampsan järkyttävää kokemusta voisi lievittää järjestämällä pakollinen kansalaiskeräys Kokoomus johtoisen hallituksen aikana työttömiksi sosiaalipummeiksi jättäytyneiden velttoilijoiden parissa.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

MW

Quote from: Jukka Wallin on 12.02.2015, 22:11:55
Quote from: Mehud on 12.02.2015, 22:07:12

Mutta silloin Sampsan ego ei olisi mahtunut työhuoneeseen..

Kannattaa tarkistaa, ettei männä työhuoneessa roiku tällä hetkellä valokopio. Ellei se nyt sitten ollut kopio alun alkaenkin.

JoKaGO

Quote from: Porari on 12.02.2015, 21:37:58
Kukahan tuota merinäköala-valhetta on alkanut levittää? Ainakin iltasanomissa mainitaan torinäkymä

Sinä ainakin jatkat! Aloitusviesti Iltalehden linkin takana olevaan juttuun on tullut korjaus:

"Juttua muokattu 12.2. klo 12.23: Vaihdettu merinäkymä torinäkymäksi"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021219183501_uu.shtml

Eihä tuollaisten raflaavien virheiden paikka olisi alkuperäisessä jutussa, mutta pieni hatunnosto toimittelijalle, että on tunnustanut virheensä.

koli

Eduskuntataloon voisi rakentaa 100 metrisen minareetin, niin ei tarvitsisi Kokkarien kärvistellä merinäköalattomuudessa.
Mörökölli

Eino P. Keravalta

Tämä kansanedustajan irvikuva ja itsestään julkisen pellen tehnyt, käsittääkseni jurrissa Eduskunnassa esiintynyt ja muutenkaan mistään mitään tajuamaton, alemmuuskompleksinen uuvatti on kahden edustajakautensa kuluessa saanut Suomen kansalta kulukorvauksineen noin 800 000 euroa, eli parin pienen lottovoiton verran.

Mitä tämä narrinkuvatuksen kuvatus ja kävelevä ihmisiljetys on tehnyt Eduskunnassa Suomen kansan hyväksi ansaitakseen edes yhtä prosenttia tuosta summasta? Jos tuollaisilla lahjoilla ja tuollaisella isänmaallisuudella - tai niiden puutteella - saa Suomen kansalta noin valtavan summan rahaa, tulisi Sampsukka-poitsulin kiertää joka koti tässä maassa, rimputtaa jokaista ovikelloa ja hattu kädessä nuolla kaikkien paikallaolijoiden p-rseet.

Ja kiittää päälle.

Sour-One

8000 euroa kuukaudessa? Outoa. Kansanedustajan palkka on pyöreäsati 6500 euroa/kk (brutto). Sitten tulee kulukorvauksia, jonka suuruus riippuu asuinpaikasta. Tällä kulukorvauksella maksetaan esim se mahdollinen kakkosasunto. Kysymys kuuluu miten päästään 8000 euron palkkaan tai edes lähellekään sitä?

MW

Quote from: ruikonperä on 12.02.2015, 22:18:36
Sampsan järkyttävää kokemusta voisi lievittää järjestämällä pakollinen kansalaiskeräys Kokoomus johtoisen hallituksen aikana työttömiksi sosiaalipummeiksi jättäytyneiden velttoilijoiden parissa.

Herrajumala, sampsa on vaarassa syrjäytyä! Mitätön toimeentulo, vanhentuneet Repinit... merinäkymät vaihtuneet näköalattomiksi toriaukeiksi... onkohan lastensuojelu nyt tehtävänsä tasalla?

Isäntä ja loinen

Sampsan puolustukseksi täytyy todeta, että "torinäkymä" ei sentään kuulosta yhtä helvetillisen snobbailevalta ja kansalaisten arjesta vieraantuneelta kuin "merinäkymä"  ;D
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Uuno Nuivanen

Quote from: koli on 12.02.2015, 22:22:39
Eduskuntataloon voisi rakentaa 100 metrisen minareetin, niin ei tarvitsisi Kokkarien kärvistellä merinäköalattomuudessa.

Taitaisi olla turha vaiva se, näillä eväillä kun kokkariedustajat ovat vahvasti vähenemään päin.

JoKaGO

Quote from: Sour-One on 12.02.2015, 22:24:22
8000 euroa kuukaudessa? Outoa. Kansanedustajan palkka on pyöreäsati 6500 euroa/kk (brutto). Sitten tulee kulukorvauksia, jonka suuruus riippuu asuinpaikasta. Tällä kulukorvauksella maksetaan esim se mahdollinen kakkosasunto. Kysymys kuuluu miten päästään 8000 euron palkkaan tai edes lähellekään sitä?

Itse halusit maksaa kansanedustajille 24000 euroa kuussa. Älä kiemurtele vaan vastaa huutoosi!

Ai niin, et päässytkään edes jatkoon länkytyksinesi, sorry  8)

Sour-One

Quote from: JoKaGO on 12.02.2015, 22:27:55
Quote from: Sour-One on 12.02.2015, 22:24:22

Itse halusit maksaa kansanedustajille 24000 euroa kuussa. Älä kiemurtele vaan vastaa huutoosi!

Ai niin, et päässytkään edes jatkoon länkytyksinesi, sorry  8)

Juu toki. Jos saamme parempia kansanedustajia, niin 24 keur on pieni raha siitä. Nyt meillä on eduskunnassa 200 kpl paskaa tai tosipaskaa. Edeelleenkin mistä tulee se 8000 euron palkka?

JoKaGO

Quote from: Sour-One on 12.02.2015, 22:30:06
(napsis)
Juu toki. Jos saamme parempia kansanedustajia, niin 24 keur on pieni raha siitä. Nyt meillä on eduskunnassa 200 kpl paskaa tai tosipaskaa. Edeelleenkin mistä tulee se 8000 euron palkka?

Laittaisit nyt sen listasi 200 suomalaisesta, joille olisit valmis maksamaan 24000 euroa kuussa. Pliis. Ole kiltti! pyydän niin kauniisti kuin osaan... edes 100 ... 50 ... 25 ... 20 ... Yrittäisit edes, iso mies...

Sour-One

Quote from: JoKaGO on 12.02.2015, 22:32:10
(nipsis)
Laittaisit nyt sen listasi 200 suomalaisesta, joille olisit valmis maksamaan 24000 euroa kuussa. Pliis. Ole kiltti! pyydän niin kauniisti kuin osaan... edes 100 ... 50 ... 25 ... 20 ... Yrittäisit edes, iso mies...

Eikö jokagokaan tiedä vastausta, mistä 8 donaa tulee?

Ei, ei minulla ole antaa yhtään nimeä. Kerroin, että jos saisimme parempia kansanedustajia, voisimme helposti maksaa reilusti enemmän. Joko hokasit jokago? Iso mies?

JoKaGO

Quote from: Sour-One on 12.02.2015, 22:33:24
Eikö jokagokaan tiedä vastausta?

No, mun väitteenihän on ... Saanko sanoa mun mielipiteen? Kiitos!

Jos kansanedustajaehdokkaita on jo nyt 4000(?), niin miksi pitäisi parantaa etuja? Ja äkkiäkös ne, joilla on edellytykset 24000 euron kuukausituloihin, ei siihen pystyisi edustajantoimensa ohessa.

Mutta älä nyt käännä katseita tänne, vaan luettele nyt ne kaksi, joille olet valmis maksamaan 24000 euroa ja jotka myös suostusivat tuolla palkalla kansakunnan kusitolpiksi. Ei pitäisi olla vaikeaa, koska mielestäsi jopa 200:lle voitaisiin maksaa tämä palkka. Sinä ja minä ei nyt kelpaa  ;D  Eikä kukaan "gebardisuikka".