News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-02-12 Kataja: "Asianajajana minulla oli iso työhuone merinäkymillä"

Started by Isäntä ja loinen, 12.02.2015, 09:43:31

Previous topic - Next topic

KJ

Mulle tulee Katajasta aina mieleeni tämä:

Nyt ymmärrän tuon paremmin: miksi olla työpaikalla selvinpäin, kun liksakin on ihan perseestä eikä merinäköalaa näy missään.
What would Gösta Sundqvist do?

Uimakoulutettava

Quote from: Isäntä ja loinen on 12.02.2015, 09:43:31
Eduskunnasta väistyvän kokoomusjuristin Sampsa Katajan mielestä kansanedustajan työ ei ole tarpeeksi hohdokasta.

- Asianajajana minulla oli iso työhuone merinäkymillä, Ilja Repinin taulu seinällä, iso nahkatuoli, Kataja toteaa kirjassa.

Jotta Kataja ei lähtisi jälleen ehdolle, voisin osallistua kansalaiskeräykseen, jonka tuotolla hankitaan hänelle rahi.(Omat kuluni ko. keräyksen järjestäjänä menevät toki päältä pois. En voisi harjoittaa vaativaa luottamustointani missään paperivarastossa.)

Katajalla on ihmisoikeus päästä nojatuoliinsa katselemaan Ilja Repinin taulua.

Lakimiehen on jännittävää tutustua myös merenpohjassa liikuskeleviin selkärangattomiin ryömijöihin.

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Mika

Quote from: jumahul on 12.02.2015, 13:36:44
Niin paljon palkkaa kansanedustaja ei tule koskaan saamaan, että "parhaat kyvyt" lähtisivät ehdolle.

Ja vaikka lähtisivätkin, ei niitä sinne valittaisi.  Demokratia keskinkertaistaa kaiken.  Palkka ei toisaalta ole mikään tae kansanedustajaehdokkaan erinomaisista kyvyistä.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Uuno Nuivanen

Quote from: Mikko pa on 12.02.2015, 12:18:56
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/eduskunta-perustaa-kansallispuiston-nain-kansanedustaja-sampsa-katajan-bisnekset-hyotyvat/

Eduskunta perustaa kansallispuiston – näin kansanedustaja Sampsa Katajan bisnekset hyötyvät

700 000 euron intressi. Kokoomuksen kansanedustaja Sampsa Kataja osti sijoitusyhtiölleen hotelli- ja lomarakentamiseen kaavaillun merenrantakiinteistön Taivassalon Värkikarista viime kesänä. Se sijoittuu oivallisesti paitsi Selkämeren kansallispuiston vaikutusalueelle myös takana näkyvän sillan kautta kulkevan saariston rengastien tuntumaan

Hän taitaa olla nyt siis eduskunnassa asiansa ajanut, ja joutaa rahakkaampiin hommiin, kuten puolueessaan onkin tapana.

Jukka Wallin

Aika kohtuuttomat laskutus palkkiot vähäisestä työstä. Olen työskennellyt isännöitsijänä ja voin laskuttaa taloyhtiötä tapauksesta riippuen 80-130€/h, siis työajan ulkopuolelta.  Asianajajan hommat on oikeastaan aika leppoisia, on sihteereitä ja ammattiin opiskelevia oikeustieteidenkandeja, jotka tekevät kaikki paskahommat eli alustavat osakkaiden jutut ja riitelevät joistakin pikkujuttuista käräjillä.

Tein eräästä tapauksesta hallinto-oikeuteen huomautuksen, virkamiehen salailusta,eikä sen tekeminen kovinkaan kummoinen juttu ollut. Selasin nettiä hakusanalla ja kävin Helsingin yliopiston kirjastossa selaamassa tapaukseen liittyviä lakikirjoja ja muita opuksia. Laitoin sen sähköpostilla Ouluun ja juttu lähti etenemään..

Eli mitään todellista rakettitiedettä se ei loppujen lopuksi ole. Kun kaikki asiakirjojen pohjat on valmiina, niin vaihtelee nimiä ja muita vaihtuvia tietoja, niin siihen nähden 250 euroa/h on jo laillistettua ryöstöä. Jos häviää jutun, niin asiakas maksaa kuitenkin...Taidankin lähteä opiskelemaan oikikiseen.. Olen erään taloyhtiön riidan aikana ollut hallituksen puheenjohtajana, niin lakimiehen laskutus oli jotain aivan mieletöntä- Laskussa oli kirjeen kirjoittaminen 15 min tai vastaaminen sähköpostiin 10 min ja niin edelleen. Jutun vieminen käräjille maksoi taloyhtiölle muistaakseni 150 000, sitten vielä käräjät päälle, Hovioikeus 100 000 ja niin edelleen..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Sour-One

Ei 8 keur mikään kummonen palkka ole. Ihan hyvin voisi maksaa vaikka tuplat, jos saatais hyviä kansanedustajia. Tai vaikka triplatkin.

Nuivake

Jos nykyinen hallitus on ottanut valtiolle lisävelkaa 30 000 miljoonaa euroa, on aivan yksi saatanan hailee, saako kansanedustaja 8000 euroa vaiko 16000 euroa kuukaudessa. Tuossa viemärissä ei tunnu (eikä näy) enää missään.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Shemeikka

Tämä on ammatinvalintakysymys. Ketään ei eduskuntaan pakoteta edellistä työtä pienemmille tuloille.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Alkuasukas

Quote from: Shemeikka on 12.02.2015, 18:09:51
Tämä on ammatinvalintakysymys. Ketään ei eduskuntaan pakoteta edellistä työtä pienemmille tuloille.
Minä ainakin haluaisin että miljardipäätöksiä on tekemässä kovan luokan asiantuntijat eikä mitkään missit ja janitoivolat.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Uuno Nuivanen

Quote from: Nuivake on 12.02.2015, 18:00:58
Jos nykyinen hallitus on ottanut valtiolle lisävelkaa 30 000 miljoonaa euroa, on aivan yksi saatanan hailee, saako kansanedustaja 8000 euroa vaiko 16000 euroa kuukaudessa. Tuossa viemärissä ei tunnu (eikä näy) enää missään.

Olisivathan ne ottaneet vaikka 130 000 miljoonaa, jos olisi siitä luvattu 16000/kk.

Liikaa on vallalla ajattelu, että kun tuhlataan ja otetaan velkaa noin paljon, niin mitä tuokaan lisä enää meinaa.

toumasho

Niin, Kokoomuslaisuuden voi vuonna 2015 tyhjentää Margaret Thatcherin sanoin:

"It used to be about trying to do something. Now it's about trying to be someone."

Olen kyllä tiennyt aina sen että Sampsa Kataja on kävelevä paskasäkki. Vaan se että hän on vielä noin röyhkeä paskasäkki jää kyllä Suomen poliittiseen historiaan ikiajoiksi. Kokoomus pääse 10% kerhoon expressinä ensimmäisessä luokassa. 

Masentaa kyllä puolueet missä paksulla lompakolla pääsee puolueen mukana ajelehtimalla eduskuntaan kun perinne-äänestäjät kippaavat puolueille ääniä mitään ajattelematta.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

Mehud

Itse en suostuisi tuolla palkalla tekemään kansanedustajan tointa, koska tuloksiin ja vaikutusmahdollisuuksiin nähden palkka on aivan liian iso.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Tuomas3

Quote from: Alkuasukas on 12.02.2015, 12:09:20
Quote from: Tuomas3 on 12.02.2015, 11:46:33
Quote from: Alkuasukas on 12.02.2015, 11:17:05
6500€ kuukausiliksa on niin huono että minä en sillä elättäisi perhettäni.
Mä pystyn elättämään perheeni kevyesti alle 60000€ vuosiansioilla. Toiset vaan osaa käyttää rahaa paremmin kuin toiset ;).
No jaa, tuo 60k pitäisi saada vuodessa säästöön ettei eläkkeellä joudu köyhäintaloon. Lisäksi toiset elävät eri tavalla kuin toiset. Tai eri kaupungissa. Helsingissä perheasunnot lähtee 500 tonnista, omakotitaloon palaa miljoona.
Sillä hinnalla sain 450 neliöisen luksushuvilan sieltä, jossa vietän eläkepäiväni. Vuodessa kuluu eläkkeellä 20000€, jos elää todella leveästi. 600 000€ pärjään 30 vuotta tienaamatta lisää. Kannattaa tutkiskella hintoja kaukoidässä. Normaaliin ruokaan kuluu yhdeltä hengeltä 2€ päivässä, jos on oma kokki, jonka palkkaan taas kuluu 300€/kk. Siivous 50€/kk. Jne. Tuon 600 000€ saa helposti säästettyä keskimääräistä pienemmällä työuralla.

Arvoton

Isänmaata voidaan sitten palvella, jos järkätään olosuhteet kuin sheikillä.

Samaan yhteyteen sopii muistelu pakinoista eduskunnan naisverkostosta, ilmestyikö se kummassa iltapv-lehdessä, joka kokouksiinsa järkkäsi aina jotain ihan sairaan kallista ranskalaista viiniä (aluksi) laatikollisen, mahdollisimman kalliit syötävät päälle. Asialista heillä oli sitten kovin painavaa tavaraa.

Mutta, valitettavan yleistä on Sampsan ja näiden muiden kusipäisyys. Minusta nousukas puhuu merinäköaloista ja Repinin tauluista. Ohkohan Sampsalla sittenkään oikeasti luvassa miljoonatulot eduskunnan jälkeen? Vähän tyhjältä arvalta jätkä on vaikuttanut, mitä häntä olen telkussa ja lehdissä nähnyt.

Eino P. Keravalta

Sampsa Katajan mielestä keskipalkkaan nähden kolminkertainen korvaus olemattomien hömppätöiden hoitamisesta on heikko?

Tutkijat ovat havainneet, että kaikki yli 4000 euron yli menevä palkka ei lisää ihmisen onnellisuutta. Miksi Sampsa siis haluaa viisinumeroisen summan kuukausittain pelkästä läsnäolosta? Siksikö, että yli 4000 euron kuukausipalkka ei tuo Sampsalle onnellisuutta, koska ilmeisesti hän on joko niin sisäisesti tyhjä tai sitten narsisti, että mikään raha ei auta Sampsan sisäiseen mitättömyydentunteeseen.

Sampsa-nulikalle ei riitä edes kolminkertainen keskipalkka. Mitä Sampsa-nulikka on tehnyt ansaitakseen edes 0,5-kertaisen siivoojanpalkan? Ei mitään.

Sampsa on myös kyllin tollo luullakseen, että Eduskuntaan mennään tekemään itselle rahaa. Voin nyt kertoa tuolle lahjattomuudelle, että näin ei ole: sinne mennään edustamaan kansaa ja tekemään sille palvelusta - johon S.K:n kyvyt eivät kylläkään näytä riittävän.

Enkä ole vakuuttunut siitäkään, että Samppuli olisi luotettava asianajajakaan: jos ihmisen pääprioriteetti on vain nyhtää rahaa niin paljon kuin mahdollista, en luottaisi sellaiseen epeliin vähääkään, en asiakkaana enkä työnantajana.

Kuka h--vetti tuotakin henkistä pulkannarua on äänestänyt?

Maksakoon peelo rahat takaisin, jos ei j-malauta kelpaa!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Goman

Quote from: Uuno Nuivanen on 12.02.2015, 09:56:35
Quotehän antaa itsestään todella elitistisen, tyylitajuttoman, snobbailevan, statussymboliriippuvaisen, asennevammaisen ja ihan vaan kusipäisen kuvan
Juuri tällainenhan nykykokoomus on, joten hän on puoleensa tyylipuhdas edustaja.

Puolueensa tyylipuhdas edustaja, joka vihdoinkin pystyy sanomaan mitä ajattelee. Ne kokkarit jotka ovat vielä Arkadianmäellä, ja ne jotka ovat sinne pyrkimässä, ymmärtävät pitää suunsa kiinni. Uskoakseni asenteeltaan kuitenkin samaa sakkia.

Oiva Armas

Eikö herraherraisoherralle ole valtion- ja niistä riipuvaisten yhtiöiden hallituspaikkoja satanut. Mahtaa olla kökkö "kansan" edustaja, kun ei ole päässyt hyvävelikerhoon. Olisiko edes vapaamuurari, leijona tai rotary.

Eino P. Keravalta

Kaikesta näkee, ettei tuo tyhjäpää ole ajatellut kansaa laisinkaan, vaikka hänet on palkattu sitä tekemään työkseen. On kai luullut, että homma on vähän samanlainen kuin asianajajan homma, eli rahat lypsetään asiakkaalta eikä tehdä mitään - senkuin lähetellään isoja laskuja summanmutikassa ja odotellaan, että viimeistään vakuutusyhtiö korvaa. Valitettavasti Sampun Eduskunnassa tekemiä vahinkoja ei korvaa mikään vakuutusyhtiö.

On suorastaan loukkaus maamme raskautettuja ja sinnitteleviä työtätekeviä köyhiä kohtaan, että he paljon Samppu-poikaa lujemmin töitä puskettuaan eivät yllä edes viidesosaan niistä rahoista, joita Samppu pitää halveksittavina lantteina hänen Jumalallisesta Läsnäolostaan.

Kertakaikkiaan vastenmielinen limanuljaska, josta ei tämän elämän aikana kasva minkäänlaista miestä tai kunniallista olentoa. Jopa Kokoomuksen edustajaksi poikkeuksellisen epäinhimillinen, tollo ja tyhmänylpeä ketale!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mehud

Lakimiehen ammatti on laillisista ammateista lähimpänä rikollisuutta ja lakimies on totuuden puhujista lähimpänä valehtelijaa. Kataja on lakimiehistä lähimpänä molempia.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Huscarl

Kansanedustajia ei pitäisi olla ollenkaan, koska demokratia (eli kansanvallaksi naamioitu kleptokratia) hallitusmuotona on perseestä. En ymmärrä miksi ihmiset palvovat tätä rappiollista rikollispankkien edunvalvontakoneistoa kuin jumalasta seuraavaa. 200 turhaketta kotkottaa kuin kanalauma, mitään ei saada aikaiseksi ikinä, kenenkään tarvitse kantaa vastuuta mistään eikä kenelläkään ei ole mitään pätevyyksiä mihinkään tehtäviin. Miettikää jos kouluja johdettaisiin tällä tavalla. Tai armeijaa. Tuloshan olisi täysi kaaos!
Enemmistön valta = keskinkertaisuuden valtaa. Nyt maksetaan kyvyttömälle rupusakille valtavaa liksaa, vaikka tarvittaisiin vain yksi kunnon valtakunnandiktaattori (esimerkiksi minä) ja noin kymmenen kylänvanhinta hoitamaan taloutta, ympäristöä, lakiasioita, ulkomaankauppaa, armeijaa, jne. Nämä vanhimmat tulisi kukin olla alansa ehdottomia eksperttejä ja 100% kansallismielisiä suomalaisia. Heille voisi maksaa oikeasti kunnon palkkaa, ja näin kilpailutettaisiin halukkaasta talenttipoolista parhaat kyvyt näille palleille. Säästyisi huikea penni ja valtaosa maan ongelmista olisi muutamassa vuodessa laitettu kuntoon.

Isäntä ja loinen

Aikani tätä Kataja-keissiä pohdittuani tulin siihen tulokseen, että tämä kahdeksan vuoden eduskuntakeikka oli Sampsalle pelkkä epäonnistunut egotrippi. Hän ei koskaan noussut ministeriksi ja hänet muistetaan ainoastaan siitä humalaisesta puheenvuorostaan. Kova paikka jätkälle, joka alunperin pyrki eduskuntaan saadakseen henkilökohtaista nostetta, prestiisiä sekä kivoja lisämerkintöjä ansioluetteloon tyyliin "valtiovarainvaliokunnan verojaoston puheenjohtaja vuosina xxxx-xxxx".

Pienestä työhuoneesta urputtaminen sekä edellisen elämän statussymboleiden haikailu osoittavat aukottomasti, ettei Kataja koskaan ollut Arkadianmäellä kansaa edustamassa. Eduskuntavuodet olivat hänelle pelkkä henkilökohtainen pönkitysprojekti. Pönkityksen sijaan Sampsa onnistui ainoastaan nolaamaan itsensä ja nyt hän kitisee katkeroituneena, kuinka kansanedustajat ovat hänen mielestään pelkkiä alipalkattuja kusitolppia.   
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Eino P. Keravalta

Olihan se surku, ettei kukaan tullut kertoneeksi Samppuli-pojalle, että näköalat merelle ovat Eduskunnasta hieman heikot. Olisi tältäkin kitinältä vältytty.

MW

Quote from: Uuno Nuivanen on 12.02.2015, 20:43:07
Mutta miten tuo diktaattori ja ne kylänvanhimmat valittaisiin?

Aivan niin..  8)

AK-47 arvonta?

On niitä hyviäkin itsevaltiata ollut, mutta yleensä hyvä kestää korkeintaan yhden sukupolven, itsensä. Seuraava on välinpitämätön hedonisti, ja viimeistään sitä seuraava täysi psykopaatti. Vaikka vallanperimys ei perustuisi nepotismiin.

Demokratiaa on kai sanottu parhaaksi huonoista vaihtoehdoista.

JoKaGO

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021219184848_uu.shtml

"Kyllä se oikea luku on 6000 euroa ja jonkin verran päälle. Siitä sitten maksetaan esimerkiksi kakkosasunnon vuokrat ja jopa postimerkit. Kuinka monessa työpaikassa joutuu itse maksamaan työpostiensa postimerkit?"

Kuinka monessa työpaikassa maksetaan verotonta "kulukorvausta", joka ei mitenkään riipu kuluista? Jos kansanedustaja ei osta yhtään postimerkkiä, hän saa koko kulukorvauksen puhtaana käteen. Ja Porista asti tuleva kansanedustaja saa korvausta Helsingin asunnon kustannuksista. Sampsa Katajan mielestä kansanedustajan pitäisi saada verovapaa kulukorvaus kuukausittain verollisen palkkion päälle, ja sitten vielä mm. postimerkkikulut ja muut huvittelukustannukset maksettavaksi valden kassasta.

Tällaisia puliveivareita, jotka esiintyvät kännissä eduskunnassa, jotka pumppasivat laittomasti vaalirahaa Kehityvien Maakuntien Suomelta, ja vielä saa rahaa KeValta eli kuntatyöntekijöiden eläkekassalta, ja vielä valittavat kurjuuttaan, näistä aineksista on tehty Kataisen ja Stubbin kokoomuslaisuus. Kiitos Sampsa, teit hyvää vaalityötä muille puolueille!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: Alkuasukas on 12.02.2015, 18:14:03
Quote from: Shemeikka on 12.02.2015, 18:09:51
Minä ainakin haluaisin että miljardipäätöksiä on tekemässä kovan luokan asiantuntijat eikä mitkään missit ja janitoivolat.

Esim. Sampsa Kataja?

;D
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: räsänen on 12.02.2015, 10:06:00
Quote from: Isäntä ja loinen on 12.02.2015, 09:43:31Jotenkin paska fiilis tuli tästä uutisesta..........

Se oli jutun tarkoituskin. Siis toimittajan tarkoitus, tuskin Sampsa Katajan.

Kiitetään yhdessä iltapulua paskamaisesta fiiliksestä.......

Mielestäsi Sampsa Katajalla ei ole osaa ei arpaa?

JoKaGO

Quote from: räsänen on 12.02.2015, 10:40:30
Quote from: Isäntä ja loinen on 12.02.2015, 10:14:48Tämä pitänee paikkansa. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että Katajaa pitäisi läimäistä avokämmenellä. "Anteeksi, herra vahtimestari, mutta minä olen kyllä edellisessä toimenkuvassani tottunut hieman isompaan työhuoneeseen" VMP

Tämä kommentti pitäisi sijoittaa siihen kontekstiin missä se on alunperin kerrottu, ei irrallisena iltapulun otsikkoon tähtäävänä lauseena. Juuri tämän sortin paskaa PS:n edustajat ovat saaneet nauttia yltä kyllin viime vuosina ja se tässä puistattaa.

Suurinpana roistona minä näen tässä toimittajan joka keinoja kaihtamatta kusee lukijoita silmään ja hakee helppoja klikkauksia artikkelilleen.

Mielestäsi Sampsa Katajalla ei ole osaa ei arpaa?

JoKaGO

Quote from: Jukka Wallin on 12.02.2015, 10:43:39
Quote from: räsänen on 12.02.2015, 10:40:30
Quote from: Isäntä ja loinen on 12.02.2015, 10:14:48Tämä pitänee paikkansa. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että Katajaa pitäisi läimäistä avokämmenellä. "Anteeksi, herra vahtimestari, mutta minä olen kyllä edellisessä toimenkuvassani tottunut hieman isompaan työhuoneeseen" VMP

Tämä kommentti pitäisi sijoittaa siihen kontekstiin missä se on alunperin kerrottu, ei irrallisena iltapulun otsikkoon tähtäävänä lauseena. Juuri tämän sortin paskaa PS:n edustajat ovat saaneet nauttia yltä kyllin viime vuosina ja se tässä puistattaa.

Suurinpana roistona minä näen tässä toimittajan joka keinoja kaihtamatta kusee lukijoita silmään ja hakee helppoja klikkauksia artikkelilleen.

Olen samaa mieltä, kun on katsonut ps edustajia tai muidenkin ensimmäisen kauden takapenkkiläisiä, niin aika harva on aukaissut suutansa muulle kuin kahville ja pullalle..

Kuka noista kahvi-ja-pulla PS-läisistä takapenkkiläisistä on valittanut huonoa palkkaa kahvin ja pullan nauttimisestaan?