News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

nenäpäivää

Started by markkuk, 07.11.2014, 19:32:46

Previous topic - Next topic

Muuttohaukka

Quote from: Malla on 08.11.2014, 14:09:55
Quote from: Muuttohaukka on 08.11.2014, 13:32:32
Länsi-Pohjan sairaalassakin koko väki oli eilen nenät päässä- jopa teholla.

AAAARGGHHH!
Tosi rattoisaa henkitoreissaan oleville.
Kivan hygieenistäkin.

Ajattele, jos itse olisin letkuissa minä!!! ...ja joutuisin noitten punaneniä katselemaan. AAAAAARRRRRRRRGGGGGGG-pelkkä ajatus saa kauhuskenaarion puhkeamaan.

MW

Insane Clown Posse

Taikakaulin

QuoteMatka pakolaisleirille pelottaa – "Samaan aikaan sinne meno tuntuu mielettömän tärkeältä"

Tampereen yhteiskoulun lukion opiskelijat Hilma Toivonen ja Unna-Maria Hakala lähtevät lauantaina kymmeneksi päiväksi Ugandaan.

Heidät valittiin Suomen Pakolaisavun järjestämälle matkalle, jonka aikana kymmenen suomalaista nuorta tutustuu pakolaisnuoriin.

Nuoret vierailevat suurella Nakivalen pakolaisasutusalueella. Leirillä elää yli 70 000 pakolaista.
Köyhyyttä ja järkyttäviä tarinoita

Toivonen ja Hakala myöntävät, että matkalle lähtö pelottaa.

– Pelottaa, että meneekö siellä ihan rikki. Siellä tulee todennäköisesti näkemään köyhyyttä ja kuulemaan tosi järkyttäviä tarinoita, Toivonen sanoo.

– Samaan aikaan sinne meno tuntuu mielettömän tärkeältä. Haluan uskoa, että siellä ovat läsnä myös ilo ja rakkaus, Toivonen jatkaa.

– Haluan nähdä maailman erilaisia puolia, mutta myös tutkia sitä, että ihmiset ovat kuitenkin lopulta aika samanlaisia, Hakala sanoo.
Nuoret kiertävät kouluissa kertomassa matkastaan

Matkalle lähtijät valittiin kuvakilpailulla. Osallistujien piti tehdä kolmen kuvan sarja teemasta "Pakolaisuus – mitä jos se olisinkin minä?".

Ottamiensa kuvien avulla Toivonen ja Hakala pääsivät henkilökohtaisiin haastatteluihin, joiden ansiosta heidät valittiin kymmenen lähtijän joukkoon.

Pakolaisapu järjesti Ugandaan lähteville nuorille syksyllä kaksi koulutusviikkoa matkaa varten. Koulutuksessa käytiin kattavasti läpi käytännön asioita, mutta myös matkaan liittyviä pelkoja psykologin kanssa.

Palattuaan Suomeen 18–20-vuotiaat nuoret kiertävät suomalaisissa kouluissa kertomassa kokemastaan.

http://yle.fi/uutiset/matka_pakolaisleirille_pelottaa__samaan_aikaan_sinne_meno_tuntuu_mielettoman_tarkealta/7605117

Brainwashausta.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

J.M

Quote from: Taikakaulin on 08.11.2014, 15:52:41
– Pelottaa, että meneekö siellä ihan rikki. Siellä tulee todennäköisesti näkemään köyhyyttä ja kuulemaan tosi järkyttäviä tarinoita, Toivonen sanoo.

No tarinoista ei varmasti tule pulaa, muistammehan rikkaan tarinankerrontaperinteen.
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Nuivake

Brainwashausta.

Näin on.
Koko hassun nenän idea on ollut alusta asti ajaa tämä niihin ihmisiin, jotka ovat kaikista ihmisryhmistä eniten alttiita manipulaatiolle, lapsille.
Kun monikulttuurisuuden ihana sanoma saadaan läpi mahdollisimman nuorena, on propagandan teho voimakkain. Historian saatossa on tästä lukemattomia esimerkkejä. Moraalisesta näkökulmasta asia on äärimmäisen kyseenalainen - toki tämä huiskaistaan pois jälleen kerran Oikealla Asialla(TM) olemisen takia. Soraäänet ovat yksinkertaisesti ihmisvihaajia, monikulttuurivastaisia ihmisyyden vihaajia.
Propagandaa ja aivopesua, sitä ne parhaat ideologiat ovat. Aina.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Veikko

Kertovatkohan he myös näkemästään käsittämättömästä velttoilusta, uskomattomasta typeryydestä ja järkyttävästä väkivallasta? Tai eivät tietenkään kerro, sillä näkijät talutetaan näkemään vain sellaisiin huolella ylläpidettyihin kohteisiin, jotka toimivat kurjuuden näyteikkunoina. Ja kurjuudella rahastamisen jatkuvuuden arvokkaina välineinä.

"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Golimar

Quote– Pelottaa, että meneekö siellä ihan rikki.

Eikös Oulussa joku nainen mennyt ihan rikki afrikkalaisten pakolaislapsukaisten keppostellessa myös saksien kanssa.

Lahti-Saloranta

Nenäpäivän sijaan voisimme alkaa viettämään nenästävetopäivää. Päivämäärä voisi olla sama jona Suomeen tuli ensimmäiset somalipakolaiset.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Malla

Quote from: Muuttohaukka on 08.11.2014, 15:18:20
Ajattele, jos itse olisin letkuissa minä!!! ...ja joutuisin noitten punaneniä katselemaan. AAAAAARRRRRRRRGGGGGGG-pelkkä ajatus saa kauhuskenaarion puhkeamaan.

Jep. Juttelin sattumoisin eilen sukulaisen kanssa, joka on työskennellyt yli 30 vuotta hoitsuna teholla. Hän juttelee aina potilaille, tylsän arkisia asioita ("aamulla sateli lunta" tmv.). Vaikka potilaat ovat pääsääntöisesti taju kankaalla, silloin tällöin joku heistä herää -- eikä punanenän näkeminen olisi ehkä parasta hoitoa sekavalle potilaalle.  (Ja  olen varma, ettei hän olisi suostunut käyttämään tekonenää.)

MW

Quote from: Malla on 08.11.2014, 16:41:02
.  (Ja  olen varma, ettei hän olisi suostunut käyttämään tekonenää.)

Se nyt olisikin, kun tulisi mahtikäsky työnantajalta. En tekisi. Minä olen kiltti ja ystävällinen, mutta minulla on rajani.

Ja uskokaa, että niitä on koeteltu, ja koetellaan. Vielä en ole katkennut, mutta pari kertaa olen lähtenyt kävelemään.

Golimar

Joskus käydessäni Varakirissä oli eräs varaosamyyjä viritellyt nenäpäivänenän nenäänsä, en ole nähnyt häntä siellä sen jälkeen, ehkä hän työskentelee nykyään mamuteollisuuden palveluksessa.

Eino P. Keravalta

Milloinkahan saamme nenäviiksipäivän?

Monikultturismi-ideologiahan on kansoja tuhoavaa fasismia, joten sopisi hyvin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

siviilitarkkailija

Quote from: Eino P. Keravalta on 08.11.2014, 17:48:11
Milloinkahan saamme nenäviiksipäivän?

Nenästävedettyjenpäivä kuulostaa paremmalta.

Päivä jolloin kaikki monikulttuurin raiskaamat ja ryöstämät, hoidottajätetyt ja työttömät suomalaiset saisivat yhteisen karnevaalin ja juhlapäivän.  Olisi soppajonotusta, hätäruokanäytöksiä ja vaihtoehtoja poliisille esityksiä.  Polttonäytöksiä ja sammutusoppia. Väkivallan välttelykurssia jne. Työttömien teltta ja yrittäjän jalkapuu jossa rahaa vastaan saa ottaa tomaatteja ja herjaa.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

dothefake

Quote from: dothefake on 08.11.2014, 12:42:22
Voisiko Kerttu etsiä yhden esimerkin projektista, joka on menestynyt ja josta nämä nykyajan nenäapinat ovat voineet vetäytyä. Projekti on avun saamisen jälkeenkin menestynyt ja voi vieläkin hyvin. Siis löytyykö yhtään tällaista projektia Afrikasta.
No, Kerttuseni? Löytyykö? Eipä taida, muuten sillä olisi jo hehkuteltu.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Janix

Nenäpäivä näkyi minulle myytävinä neninä kaupoissa. Kaupan aulassa istui kaksi tyyppiä välkkyvät nenät päässään ja odottivat kai rahaa. TV:ssä oli mainos jossa kaunis musiikki soi ja ulkomaalaiset lapset katsoivat suurilla silmillään kameraan. Joka viides lapsi kuulema on köyhä ja tarvitsee apuani, mutta en soittanut numeroon koska se olisi maksanut 20 euroa. Hassua että tavallisen tv-mainoksen hinta on huikea, mutta tätä musiikkia sai kuunnella pitkään.

Korkea syntyvyys on suurin syy siihen että on köyhiä lapsia. Nenäpäivänä ei ole tarkoituskaan katsoa nenäänsä pitemmälle. Väestönkasvuun ei puututa, sillä tarvitsemme jatkossakin köyhiä lapsia hyvän mielen keräyksiä varten. Välkkyvät nenät symboloivat hyvin lyhytnäköisyyttä ja typeryyttä, itsetyytyväiset ilmeet kruunasivat kaiken.
Jos Eurooppa luopuu omista arvoistaan ja muuttuu toisten kulttuurien jatkeeksi, ei maailma tee sellaisella Euroopalla mitään.

ArtturiE

Quote from: Janix on 08.11.2014, 21:30:02
Nenäpäivä näkyi minulle myytävinä neninä kaupoissa. Kaupan aulassa istui kaksi tyyppiä välkkyvät nenät päässään ja odottivat kai rahaa. TV:ssä oli mainos jossa kaunis musiikki soi ja ulkomaalaiset lapset katsoivat suurilla silmillään kameraan. Joka viides lapsi kuulema on köyhä ja tarvitsee apuani, mutta en soittanut numeroon koska se olisi maksanut 20 euroa. Hassua että tavallisen tv-mainoksen hinta on huikea, mutta tätä musiikkia sai kuunnella pitkään.

Korkea syntyvyys on suurin syy siihen että on köyhiä lapsia. Nenäpäivänä ei ole tarkoituskaan katsoa nenäänsä pitemmälle. Väestönkasvuun ei puututa, sillä tarvitsemme jatkossakin köyhiä lapsia hyvän mielen keräyksiä varten. Välkkyvät nenät symboloivat hyvin lyhytnäköisyyttä ja typeryyttä, itsetyytyväiset ilmeet kruunasivat kaiken.

Suomen kansakin unohtaa hetkeksi hallituksensa raipaniskut selässään kun sille kerrotaan että on joku jolla menee vielä huonommin.  Siihen ei ole kuin yksi kommentti: onko se meidän syytämme?
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Kerttu Täti

Quote from: MW on 08.11.2014, 14:02:48
Neuvostoliitto ja itäblokki, teidän kommunistien internationaaliprojekti.
Millä perusteella ja oikeudella väität minua kommunistiksi?

Quote from: dothefake on 08.11.2014, 20:03:50
No, Kerttuseni? Löytyykö? Eipä taida, muuten sillä olisi jo hehkuteltu.
Miksi vastaisin tähän kun en ole ottanut ensinkään kantaa mihinkään suuntaan kehitysavun onnistumisesta? Mikä tekee tästä minun asiani? - Miksi vastaisin tähän millään järkevällä tavalla, kun tässä ketjussa muutamat näyttävät pitävän sanojen "neekeri", "apina", "punavihervassari", "suvakki", "kommunisti" sisällyttämistä lauseeseen kiistämättömyyden osoituksena - jota ei pyynnöstä huolimatta tarvitse perustella millään.

KVG.
http://www-wds.worldbank.org/external/default/WDSContentServer/IW3P/IB/2000/04/05/000178830_98101911023545/Rendered/PDF/multi_page.pdf

Ernst

Quote from: siviilitarkkailija on 08.11.2014, 17:56:52
Nenästävedettyjenpäivä kuulostaa paremmalta.

Ikävä kyllä, väkisin viikseenvedettyjen päivä on, kunhan se sovitaan, ja se kuulostaa pahalta.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

MW

Quote from: Kerttu Täti on 08.11.2014, 22:51:57
***f

Entäpä se itämeri, ja mitä kommunistit tekivät sille? Selittäisitkö sen hulluuden, kun kerran asian esille toit?

Emo

... "neekeri", "apina", "punavihervassari", "suvakki", "kommunisti" ...

KVG.

Hyi kauhea mitä sinä nettiin kirjoittelet!  :flowerhat:

Kukaan ystävättäristäsi ei enää lähtisi kanssasi lounaalle jos he tietäisivät, mitä sinä Hommalle naputtelet!

dothefake

Miksi vastaisin tähän kun en ole ottanut ensinkään kantaa mihinkään suuntaan kehitysavun onnistumisesta? Mikä tekee tästä minun asiani? - Miksi vastaisin tähän millään järkevällä tavalla, kun tässä ketjussa muutamat näyttävät pitävän sanojen "neekeri", "apina", "punavihervassari", "suvakki", "kommunisti" sisällyttämistä lauseeseen kiistämättömyyden osoituksena - jota ei pyynnöstä huolimatta tarvitse perustella millään.

KVG.
http://www-wds.worldbank.org/external/default/WDSContentServer/IW3P/IB/2000/04/05/000178830_98101911023545/Rendered/PDF/multi_page.pdf
Et vastaa siksi, ettei ole niin paksua valetta, että sen pystyisi esittämään ilman häpeää. Kiitän rehellisyydestä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Kerttu Täti

Quote from: MW on 08.11.2014, 22:54:56
Entäpä se itämeri, ja mitä kommunistit tekivät sille? Selittäisitkö sen hulluuden, kun kerran asian esille toit?
Minusta kuitenkaan yksikään Itämeren valtioista ei ole afrikkalainen, vaan kuuluu Eurooppaan, niin että jos kyse oli siitä että juuri vesien likaaminen paljastaa väitetyn afrikkalaisten erityisen tyhmyyden niin minsuta ihan sama kuka eurooppalainen likaa vesiä. Saksalaisethan muutoin onnistuivat tappamaan liki kaikki Reinin kalata ja harsuunnuttamaan metsät ja ylipäänsä jos luonnontuhoista puhutaan niin .... mutta:

Muistaakseni HELCOMin vuoden 1995 raportin mukaan suurin määrällinen kuormitus Itämereen tuli Ruotsista ja Puolasta. Suomalaiset ovat ihan itse pilanneet ja rehevöittäneet rannikkovetensä. Venäjä tietenkin valuma-alueensa koon vähäisyyteen nähden on suurin saastuttaja, etenkin kun NL ja Venäjä sen perintönä jäljessä kaikessa suojeluasioissa.

Kerttu Täti

Quote from: dothefake on 08.11.2014, 22:58:24
Et vastaa siksi, ettei ole niin paksua valetta, että sen pystyisi esittämään ilman häpeää. Kiitän rehellisyydestä.
Avaa esimerkiksi se linkki ja lue se teksti.

Horn Hill

Quote from: Emo on 08.11.2014, 12:27:55
Ei minkään, ei ole riittäviä todisteita sille väitteelle että ihminen todella olisi kehittynyt apinasta.

Ihminen ei ole kehittynyt apinasta. Ihmiset ja apinat ovat kehittyneet yhteisestä kantamuodosta.

"Ihminen ei ole kehittynyt apinasta" on kreationistien hokema olkiukko.
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

Emo

Quote from: Horn Hill on 08.11.2014, 23:14:51
Ihminen ei ole kehittynyt apinasta. Ihmiset ja apinat ovat kehittyneet yhteisestä kantamuodosta.

"Ihminen ei ole kehittynyt apinasta" on kreationistien hokema olkiukko.

Ja vtut mistään yhteisestä kantamuodostakaan on kehittynyt. Ainakaan todistettavasti.

Golimar

Quote from: Kerttu Täti on 08.11.2014, 23:13:24
Minusta kuitenkaan yksikään Itämeren valtioista ei ole afrikkalainen, vaan kuuluu Eurooppaan, niin että jos kyse oli siitä että juuri vesien likaaminen paljastaa väitetyn afrikkalaisten erityisen tyhmyyden niin minsuta ihan sama kuka eurooppalainen likaa vesiä. Saksalaisethan muutoin onnistuivat tappamaan liki kaikki Reinin kalata ja harsuunnuttamaan metsät ja ylipäänsä jos luonnontuhoista puhutaan niin .... mutta:

Muistaakseni HELCOMin vuoden 1995 raportin mukaan suurin määrällinen kuormitus Itämereen tuli Ruotsista ja Puolasta. Suomalaiset ovat ihan itse pilanneet ja rehevöittäneet rannikkovetensä. Venäjä tietenkin valuma-alueensa koon vähäisyyteen nähden on suurin saastuttaja, etenkin kun NL ja Venäjä sen perintönä jäljessä kaikessa suojeluasioissa.

Kerttu Täti taitaa olla väsynyt, nyt tutimaan ja huomenna uusin eväin nazien, fascistien ja rasistien kimppuun.

MW

Quote from: Golimar on 08.11.2014, 23:21:07
Kerttu Täti taitaa olla väsynyt, nyt tutimaan ja huomenna uusin eväin nazien, fascistien ja rasistien kimppuun.

Sama tuli mieleen. Hyvä että sinä sanoit. Pelkät nazit, faskistit ja rassistit on vaan niin vähän. Täytyyhän sitä olla muutakin ultimaattista pahaa pahaa pahaa?

Ernst

Quote from: Golimar on 08.11.2014, 14:19:02
^ Gorillat ovat yleensä rauhallisia ja lempeitä eläimiä mutta neekerit eivät ole.

Niin, ketäpä ne mahtoivat olla, jotka tappoivat gorillat liki sukupuuttoon? Sigourney Weaver ja Dian FOssey varmaan kimpassa, juu?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Kerttu Täti

Quote from: Golimar on 08.11.2014, 23:21:07
Perustelut. Kiitos.

Mitä muuten Venäjällä Novyje Izvestijassa kirjoiteltiinkaan Perussuomalaisista venäläismielisimpänä? Sen sijaan esimerkiksi viherpiiperot homo-, ihmisoikeus- ym kantoineen eivät liene kovin suuressa suosiossa itänaapurissa, ei nykyisin ei aiemmin.

Horn Hill

Quote from: Emo on 08.11.2014, 23:18:47
Ja vtut mistään yhteisestä kantamuodostakaan on kehittynyt. Ainakaan todistettavasti.

No eipä tietenkään. Minäkään en ole mikään affena.
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.