News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2014-08-03 Svenska Yle: Suomeen uusi antirasistinen nuorisojärjestö

Started by Roope, 03.08.2014, 21:44:22

Previous topic - Next topic

nurkkakuntalainen

Hijab-päivänä vedetään hijab liehumaan lipputankoon. Tai sitten vain yksinkertaisesti ripustetaan silmukkaan roikkumaan, kuten Siitoin teki muumeille.
Ghettoutuminen parempi kuin assimilaatio. Paluumuutto parempi kuin ghettoutuminen.
Kotiutus kotoutuksen tilalle!
Eroa valtiosta

Blanc73

Quote from: Mika on 28.01.2015, 12:11:20
Quote from: Blanc73 on 28.01.2015, 12:00:46
Kansainvälistä hijab-päivää vietetään helmikuun ensimmäisenä päivänä.

Nyt sitten vain odotellaan, koska tästä tulee Suomessa virallinen liputuspäivä.

Kyllä se sieltä tulee, onhan mustalaisillakin jo oma kansallispäivänsä kalenterissa.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

kummastelija

Quote from: Salaa nuiva on 28.01.2015, 11:26:53
http://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/hijab-paiva-vaasassa-tulevana-lauantaina-1.1763174

QuoteHijab-päivä Vaasassa tulevana lauantaina
27.01.2015 07:42

Nuoret rasismia vastaan -järjestö järjestää hijab-tapahtuman Rewell Centerissä ensi lauantaina.

Ihmiset voivat tapahtumassa sovittaa päähänsä musliminaisen perinteistä hijab-huntua. Samalla yleisölle kerrotaan, miksi huntua käytetään.

Kansainvälistä hijab-päivää vietetään helmikuun ensimmäisenä päivänä. Nuoret rasismia vastaan -järjestö haluaa poistaa ennakkoluuloja, ehkäistä islamofobia ja työskennellä tasa-arvon puolesta,

Tuonne sitten huivia sovittelemaan  :D

Ei muuta ku kaikki laittamaan huivit päähän, ostamaan sikanautaa evääksi ja kalijaa kyytipojaksi ja imitoimaan muhammedia.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

koli

(https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11071579_1679490318939803_5456931717534171346_n.png?oh=11ecc5a3461f95ed531dce3ae669fadd&oe=55C66872)
QuoteNUORET RASISMIA VASTAAN ON YLTÄNYT 500 JÄSENEEN!

Olemme nyt askelta lähempänä 1.000 jäsentä, jonka tarvitsemme saadaksemme valtionavustusta. Liity jäseneksi ilmaiseksi, kutsu kaverisikin. Auta meitä kaikin mahdollisin tavoin, jotta voisimme vastustaa rasismia ja vihaa avoimuudella ja rakkaudella.
https://www.facebook.com/umrfinland/photos/a.1504302093125294.1073741828.1503926966496140/1679490318939803/?type=1
Mörökölli

Kaptah

Quote from: Eino P. Keravalta on 03.08.2014, 21:54:06
Olen itse antirasisti, mutta se ei ole ristiriidassa sen kanssa, että minusta tuo herra Mwangi saisi lähteä pois Suomesta, sillä häntä ei täällä tarvita eikä kaivata. Kiitos.

Tämä on kyllä aika niin sanotusti hinnaton argumentti. Minkälainen komitea on päättänyt että sinua tarvitaan?
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Kaptah on 06.05.2015, 19:47:46
Olen itse antirasisti, mutta se ei ole ristiriidassa sen kanssa, että minusta tuo herra Mwangi saisi lähteä pois Suomesta, sillä häntä ei täällä tarvita eikä kaivata. Kiitos.

Tämä on kyllä aika niin sanotusti hinnaton argumentti. Minkälainen komitea on päättänyt että sinua tarvitaan?

Komiteana on toiminut Einon 50+ sukupolvea suomalaisia esi-isiä ja aitejä. 
Non poteris veritatem

Eino P. Keravalta

Suomessa tarvitaan suomalaisia. Olen suomalainen.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tykkimies Pönni

Onhan tuo nyt täysin selvää että kaikilla suomalaisilla on kiistaton paikkansa Suomessa ja kaikilla kiistattoman paikan haltijoilla on oikeus ja velvollisuuskin suhtautua kriittisesti muiden kuin suomalaisten maassaoleskeluun. Kaikkia suomalaisia tarvitaan Suomessa.

Lupu(kulkuri)

Quote from: koli on 06.05.2015, 17:43:45
(https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11071579_1679490318939803_5456931717534171346_n.png?oh=11ecc5a3461f95ed531dce3ae669fadd&oe=55C66872)
QuoteNUORET RASISMIA VASTAAN ON YLTÄNYT 500 JÄSENEEN!

Olemme nyt askelta lähempänä 1.000 jäsentä, jonka tarvitsemme saadaksemme valtionavustusta. Liity jäseneksi ilmaiseksi, kutsu kaverisikin. Auta meitä kaikin mahdollisin tavoin, jotta voisimme vastustaa rasismia ja vihaa avoimuudella ja rakkaudella.
https://www.facebook.com/umrfinland/photos/a.1504302093125294.1073741828.1503926966496140/1679490318939803/?type=1

avustusta avustusta avustusta... loputonta vonkaamista... Taas on oma puuhamaa perustettu.
Kerätkää itte rahaa, puupäät. Älkää tulko mun lompakolle, en edes kiitä.

Chew Bacca

Puuhakerhoille ei pitäisi olla mitään tukiautomaatiota. Varsinkaan poliittisille toimijoille. Kiva kyllä että julkistavat motiivinsa.

On ok että urheiluseuroja subventoidaan suorituspaikkoja rakentamalla ja käyttöön luovuttamalla. Yhdistyksen pitäisi olla kuntoa, terveyttä tai yleistä hyvää edistävä ansaitakseen mitään rahoitusta.

Että valtiontukea ruotsinkieliselle mokuklubille. Veroeuromme työssä, todellakin.

Kaptah

Quote from: samuliloov on 06.05.2015, 20:02:44
Kaikkia suomalaisia tarvitaan Suomessa.

No ei muuten todellakaan tarvita. Mainitaan nyt esimerkkinä vaikkapa Päivi Lipponen. Ei mitenkään kovin korvaamaton otus.

Noh, saivarteluksihan tämä menee, mutta Einon pistämätön logiikka siitä että jos nimi on vieraskielinen, niin turha jätkä, on aika, miten tämän nyt sanoisi, idioottimainen. Kieltämättä aika iso osa vierasnimisistä on sellaista väkeä jota ilman Suomi pärjäisi paremmin, mutta joukossa on myös niitä joista on enemmän hyötyä Suomelle kuin Einosta ja hänen viidestäkymmenestä polvesta esi-isiään.

Itseni ei muuten tarvitse mennä kuin kolme sukupolvea taaksepäin että löytyy tarpeeton ulkomaalainen, mutta tietoa siitä kyseenalaistiko joku isoäitini isän tarpeellisuuden minulla ei valitettavasti ole.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

koli

QuoteNuoret rasismia vastaan yhteistyössä Nuoret muslimin kanssa järjesti hijab-testauksen Vaasassa 31.1.2015 sanoa ei vihapuhelle jonka hijab käyttävät naiset kohtaavat päivittäin Suomessa.
https://www.youtube.com/watch?v=Eh3RI3Ic6W8

Ahahahaha ;D
Mörökölli

Maija Poppanen

Miten olisi Homman antirasistinen, ikärasismista vapaa järjestö?

Paljonkohan RAY:ltä irtoaisi fyffee?

foobar

Quote from: koli on 08.06.2015, 23:22:22
QuoteNuoret rasismia vastaan yhteistyössä Nuoret muslimin kanssa järjesti hijab-testauksen Vaasassa 31.1.2015 sanoa ei vihapuhelle jonka hijab käyttävät naiset kohtaavat päivittäin Suomessa.

Ahahahaha ;D

Maamme pääkielen kirjoitustaidottomuuden taso herättää minussa pelonsekaista kunnioitusta.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

saifa

Hijab-päivässä ei ole mitään erikoista. Päiväkodissa jossa itse työskentelen kiinnostaa lapsia paljonkin Islamilainen kulttuuri ja olemne tehneet lakanoista burkhia leikeissä. Lapsen mieli on avara
Rasismi sulkee silmät. Viha sulkee silmät. Sitä vastoin suvaitsevaisuus avaa silmät. Myötätunto avaa silmät.

Maija Poppanen

Quote from: saifa on 09.06.2015, 00:00:03
Hijab-päivässä ei ole mitään erikoista. Päiväkodissa jossa itse työskentelen kiinnostaa lapsia paljonkin Islamilainen kulttuuri ja olemne tehneet lakanoista burkhia leikeissä. Lapsen mieli on avara

Lapsen mieli on todellakin niin avara, että aikuisella on hyvin raskas vastuu siitä, mitä paskaa sinne viattomaan mieleen lähtee tunkemaan.

koli

Menes nyt sinne Piffille jo siitä, sut on nähty. :D
Mörökölli

Sitruunamelissa

Jotenkin kummallisia tällaiset "kokeile islaminuskoista symbolia hetki"-tempaukset. Itse vaan kävelisin tuollaisen kojun ohi. Vastaavanlainen "kokeile olla ilman hijabia"- tai "kokeile pitää rippiristiä"-ständi olisi varmaan kauhean rasistinen, kun kyse ei ole islamilaisesta symboliikasta.

(saifa-trolli meni estolistalle.)
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Veikko

Kiinnostaako myös juutalainen kulttuuri? Ja vietetäänkö siellä myös kipa-päivää? Tai ripustetaan korkkiruuvikiharoita ohimoille?

Entäs hindulaisuuden päivä? Laitetaanko bindiä otsalle?

Tai miten buddhalaisuuden päivän kanssa on? Onko keltaisia lakanoita joka lapselle? Varmasti te siellä päiväkodissa vietätte tätäkin päivää. Lapsen mieli on avara.

Ja ateismin päivää varmasti vietätte - ja kiellätte nuo kaikki jumaluudet (ja sen yhden valtiokirkollisen) ääneen? Eiköstä niin?
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

TheVanishedTerrorist

Voi hellanlettas sentään. Onko leikeissä mukana myöskin silpominen?

miheikki

Ruotsissakin päiväkotilapset ovat kiinnostuneet islamista.

QuoteMona Sahlin: "Lapset leikkivät ISIS:iä tarhassa"
2.5.2015 09:42

http://esaniemi0.puheenvuoro.uusisuomi.fi/194463-mona-sahlin-%E2%80%9Dlapset-leikkivat-isisia-tarhassa%E2%80%9D
One man with a gun can control 100 without one.
-Vladimir Lenin

Siili

Quote from: SerialSuicideBomber on 09.06.2015, 07:16:47

Kyllä minäkin naperona leikin rofea ja poldea, ja toki siinä ammuttiin leikisti toisiaan.  Miksei ISIS-herätteisissä päiväkotileikeissä leikattaisi leikisti päitä irti?

TheVanishedTerrorist

Quote from: Siili on 09.06.2015, 07:43:51
Quote from: SerialSuicideBomber on 09.06.2015, 07:16:47

Kyllä minäkin naperona leikin rofea ja poldea, ja toki siinä ammuttiin leikisti toisiaan.  Miksei ISIS-herätteisissä päiväkotileikeissä leikattaisi leikisti päitä irti?
Eikös ne juuri tuota harjoitellut ruåtsissa ja siitä nousi jonkunmoinen kohukin  :roll:

Sori, tossa alla se jo on mainittukin... mokutus tekee sokeaksi??

Malla

Quote from: Siili on 09.06.2015, 07:43:51

Me leikimme ilmeisesti rofea ja dialogipoldea, koska meidän leikissämme vain juostiin karkuun ja ottettiin kiinni, ei ammuttu edes leikisti. (Hippaa siis)

Lapsen mieli ja mielikuvitus on avara. Kun naperoille antaa, ohjeistamatta, korillisen vaatteita ja kankaanpaloja, he keksivät kyllä mielikuvituksellisia asuja ja hauskoja pikku näytelmiäkin. Toivottavasti ilman kulttuuritulkkeja.

saifa

QuoteKiinnostaako myös juutalainen kulttuuri? Ja vietetäänkö siellä myös kipa-päivää? Tai ripustetaan korkkiruuvikiharoita ohimoille?

Tai miten buddhalaisuuden päivän kanssa on? Onko keltaisia lakanoita joka lapselle? Varmasti te siellä päiväkodissa vietätte tätäkin päivää. Lapsen mieli on avara.

Ja ateismin päivää varmasti vietätte - ja kiellätte nuo kaikki jumaluudet (ja sen yhden valtiokirkollisen) ääneen? Eiköstä niin?
Ei kukaan lapsista ole ainakaan ilmaissut kiinnostusta noihin kulttuureihin. Ehkä he eivät ole nähneet missään buddhalaisia. Juutalaiset näkyvät kyllä välillä uutisissa tappamassa Palestiinalaislapsia ja lapsen mieli haluaa suodattaa sen pois. Isis ei liity mitenkään islamiin joten miksi sitä pitäisi sotkea pukuleikkeihin? Vanhemmat ovat ainakin tykänneet kun lapset saavat kokemuksia eri kulttuureista. On erittäin suuri mahdollisuus ettei lapsista tule rasisteja vanhemapina.  Osa varmastikin palaa Islamiin kun on täysi-ikäinen.
Rasismi sulkee silmät. Viha sulkee silmät. Sitä vastoin suvaitsevaisuus avaa silmät. Myötätunto avaa silmät.

Siili

Quote from: saifa on 09.06.2015, 11:24:20
Vanhemmat ovat ainakin tykänneet kun lapset saavat kokemuksia eri kulttuureista.

Riippuu vanhemmista.  Osa mamumusvanhemmista on kauhuissaan, kun naperot suomalaistuvat ja koettavat tehdä kaikkensa tämän estämiseksi.

TheVanishedTerrorist

QuoteKiinnostaako myös juutalainen kulttuuri? Ja vietetäänkö siellä myös kipa-päivää? Tai ripustetaan korkkiruuvikiharoita ohimoille?

Ei kukaan lapsista ole ainakaan ilmaissut kiinnostusta noihin kulttuureihin. Ehkä he eivät ole nähneet missään buddhalaisia. Juutalaiset näkyvät kyllä välillä uutisissa tappamassa Palestiinalaislapsia ja lapsen mieli haluaa suodattaa sen pois. Isis ei liity mitenkään islamiin joten miksi sitä pitäisi sotkea pukuleikkeihin? Vanhemmat ovat ainakin tykänneet kun lapset saavat kokemuksia eri kulttuureista. On erittäin suuri mahdollisuus ettei lapsista tule rasisteja vanhemapina.  Osa varmastikin palaa Islamiin kun on täysi-ikäinen.
Hindujako ne isiksen porukat on :) ? Mites muuten ne lapset ja naiset jotka räjäyttelevät itsensä? Onko siinä monelle heistä uravalinta?

Entäs katolta lentelevät homot? Vai onko ne vaan avustettuja itsemurhia a'la islam?

Malla

Ei kukaan lapsista ole ainakaan ilmaissut kiinnostusta noihin kulttuureihin. Ehkä he eivät ole nähneet missään buddhalaisia.

No näyttäkää, värikkäitä hinduja kans. Lapset saavat kokemuksia eri kulttuureista, eivät vain yhdestä tai kahdesta. Rasisimin riski vähenee.

Miniluv

Isikselle on oma ketju, jatkot jotka eivät liity mitenkään islamiin sinne.

Tässä sitten ketjun aiheesta.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

CaptainNuiva

Ahahahaha ;D

Kait ovat muistaneet tuon musiikin tekijänoikeuksien omistajan suuntaan velvoitteet hoitaa, ettei ole luvatta menty omimaan?
Meinaan että jos ei ja vaikkapa levy-yhtiö saa tietää niin pukkaa maksua ynnä penalttia ja valtiota pitää taas huutaa apuun....Tai voihan se olla että kun lausutaan maaginen antirasismiloitsu niin silloin kaikki on sallittua, ainekin larppaajien mielestä.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."