News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

paha kurki

Tervehdys!

Nuivistunut pääkaupunkiseudun opiskelija liittyy joukkoon parin vuoden lukemisen jälkeen. Politiikan (etunenässä maahanmuuttosellaisen) aiheuttaman verenpaineen nousun vastapainoksi rentoudun soittamalla/kuuntelemalla metallimusiikkia ja katson jalkapalloa. Eksyn myös välillä videopelien turmelevaan maailmaan. Kummelin huumori iskee, kuten myös kuiva brittihuumori. Olen poliittisesti sitoutumaton ja pyrin sellaisena pysymään. Suosikkivaatteeni on itsetehty foliopipo  ;)

Sunt Lacrimae

Tervetuloa Hommaan, toivottaa nuiva pääkaupunkiseutulainen.
Play stupid games, win stupid prizes.

Pohjan Poika

Perussuomalainen ja kaupungin valtuuston jäsen. Kuulun useaan suomalaisuutta tukevaan järjestöön ja hommaforumiin äkkäsin vasta nyt. Mutta paree myöhään ku ei koskaan. Kirjoittelen varmaankin aina joutoaikanani polttavista aiheista forumilla !!!
Dulce et decorum est pro patria mori

Koivisto

Moro,

Hommaa on tullut selailtua ei niin kovin useasti. Poliittisen herätyksen koin Halla-ahon myötä ja silloin kun hän vielä oli Facebookissa niin tuli tarkkaan luettua hänen uusimmat päivitykset. Politiikassa en ole ollut koskaan valtavirran mukana, äänestinhän Velttoakin presidentiksi aikoinaan.

Ikää on yli 30, mutta alle 40 vaikkakaan se ei naamasta näy. Olen ateisti ja niissä piireissä hölmistelen kyllä ihmisten tarvetta luoda luojansa, mutta olen kyllä rankannut uskonnot omaan järjestykseen sen perusteella keiden joukossa pystyn elämään, karsastan kiihkouskonnollisuutta.

Olen nuiva siinä mielessä etten hyväksy Suomeen luotavan eri yhteiskuntajärjestelmien sisällä toimivia ryhmittymiä, vastustan mm. sharia-lain käyttöönottoa edes pienimuotoisimmissakaan tapauksissa, Suomessa on Suomen lait ja jokaisen tulee niiden mukaan elää. Ihmettelen myös tarvetta raahata tänne epäkuranttia sakkia jotka eivät edes halua sopeutua länsimaisiin normeihin.

Olen hetero ja kahden lapsen isä, mutta minulla ei ole ongelmia hyväksyä esimerkiksi seksuaalivähemmistöjen(homojen) siviilivihkimiset, kirkkohäät on kirkon asia ja aivan yksiselitteisesti on sen kerhon oma asia keitä vihkivät ja keitä eivät, adoptioita en kuitenkaan heille soisi, en sen takia etteikö he pystyisi lasta kasvattamaan, mutta yhteiskunta on se mikä on ja lapset osaavat olla julmia toisilleen.

Ehkä hieman pitkä, mutta silti puutteellinen kuvaus itsestäni. Seurailen keskusteluja luultavasti taustalla ja kommentoin sitten jos on jotain kommentoitavaa.

- Ota valta pois niiden käsistä jotka kuitenkaan eivät ymmärrä, ole ilolla paha ihminen.

T.Wirtanen

- Onko rakkautta ilmassa? Onko tänään turvallista ulkona?

Hector

Nuivanlinna

Terve tuloa palstalle Koivisto ja näppis laulamaan vain.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

anatall

3:n tyttölapsen isä (+ yhden pojan), joka on huolissaan nyky"trendistä" Suomessa, jossa VHM alkaa olemaan todellinen likasanko ja paskanheiton kohde. 

Varsinainen huolenaiheeni on maahanmuuttajien ja ulkomaalaisten järkyttävä edustus raiskaustilastoissa, koska tyttäreni alkavat olemaan siinä iässä, missä nämä kunniakansalaiset alkavat suomalaistyttöjä väijymään.

Maahanmuuton ongelmista puhuminen ja sosiaaliperäisen maahanmuuton järkevyyden kritisointi tuntuu olevan nykyään rikos.

Itse luen paljon eri foorumeita, joskus kommentoiden.

Eipä tässä paljon sen enempää "avautumista" tälläkertaa, lisää on tulossa, mielentilasta riippuen. :D
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

anatall

Quote from: Nousuhumala on 20.04.2012, 16:33:36
Tervetuloa AntiÄhly! Katselin tuossa tilastoja, ja pelkästään tänään on tullut jo 34 uutta jäsentä foorumille. Onko kenties eräällä yksittäistapauksella vaikutusta asiaan?

Kiitos!

Kyllä nämä "yksittäistapaukset" alkavat avamaan väkisinkin ihmisten silmiä, tosin joidenkin silmät ja korvat ovat kiinni totuudelta viherpunaisten lasien, ja virkattujen villamyssyjen suojissa.

ps. miten muuten saan laitettua kuvani avatariin?
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

anatall

Quote from: Nousuhumala on 20.04.2012, 16:49:28
^Taisi olla niin, että ensiksi pitää näppäillä 50 viestiä foorumille. En ole aivan varma muistanko oikein.

Ok. Kiitos tästäkin.

Emo

Paha Kurki, Pohjan Poika, Koivisto ja AntiÄhly ynnä muutkin uudet, tervetuloa!

Emo

Quote from: AntiÄhly on 20.04.2012, 16:51:21
Quote from: Nousuhumala on 20.04.2012, 16:49:28
^Taisi olla niin, että ensiksi pitää näppäillä 50 viestiä foorumille. En ole aivan varma muistanko oikein.

Ok. Kiitos tästäkin.

Eihän sinulta puutu kuin 46 viestiä, ne saat nopsaan esim. Uuninpankolta, Koirahommasta, Suklaaketjusta, Mitä hommalainen juo -  tai Mitä Nuivat Kuuntelee-ketjusta  ;D

anatall

Quote from: Emo on 20.04.2012, 16:52:00

Kiitos. Menee tämä ilta mukavasti tutustuessa tähän paljon parjattuun, hirveän kauheaan Hommaan. Täytyy ottaa pari olutta samalla, tasoittaa järkytystä. ;D

Emo

Quote from: AntiÄhly on 20.04.2012, 16:55:10
Quote from: Emo on 20.04.2012, 16:52:00

Kiitos. Menee tämä ilta mukavasti tutustuessa tähän paljon parjattuun, hirveän kauheaan Hommaan. Täytyy ottaa pari olutta samalla, tasoittaa järkytystä. ;D

Ja ihan oikeaoppisesti olet jo juomisesi kirjannut Mitä hommalaiset juo -ketjuun!
Hyvä poika!  :D

Haka

Ehtoota Hommalaiset,
Olen jonkun matkaa päälle kolmekymppinen itsensä työllistäjä Karjalan kunnailta, sivusta seurannut hommaa jonkun tovin ja koin nyt että on aika rekisteröityä jäseneksi vaikka luultavasti en kovin aktiivisesti tule osallistumaan keskusteluun.
Kuitenkin haluan rohkaista muitakin jotka ovat huolissaan nykyisestä vähäjärkisestä talous, maahanmuutto/ hyysäyspolitiikasta rekisteröitymään hommaan vaikkei olisikaan aikaa/kiinnostusta osallistua keskusteluun vaan ihan tuen osoitukseksi huolenaiheelle joka koskettaa meitä ja eritoten lapsiamme tulevaisuudessa.

Pari vuotta sitten, kun suvis sukulaiseni kauhisteli miten hirrrrvveee rasisti se Halla-Aho on, ja koska luonteeltani olen utelias otin selvää tästä "maanpäällisestä demonista" ja luettuani Jussin kirjoituksia tajusin että on niissä joku tolokku ja siitä alkoi nuivaantuminen...

Toivotan kuitenkin tervetuleeksi kaikki maahanmuuttajat jotka ovat valmiita kunnioittamaan Suomen lakia ja suomalaista yhteiskuntaa, elättämällä työtä tehden itsensä ja perheensä.

ELI MAASSA MAAN TAVALLA TAI MAASTA ULOS.

Rupusakkia ja loiseläjiä meillä on riittävästi ilman ulkomaanvahvistuksiakin.  >:(

AstaTTT

Lämpimästi tervetuloa Haka, ja kaikki muutkin uudet samalla kertaa!

Viihtyisää hommailua. Päivä kerrallaan.  :)

Lasse

Quote from: Haka on 21.04.2012, 18:45:06
luultavasti en kovin aktiivisesti tule osallistumaan keskusteluun.

Ne kuuluisat, ei viimeiset, vaan ensimmäiset sanat.

Joo tervetuloa Haka ja kaikki muut uudet! Aika kivasti näyttää viime päivinä uutta porukkaa tuppaantuneen.

Kirjoitelkaa, ja varokaa, ettei kiljua roisku näppikselle...
NOVUS ORDO HOMMARUM

Eino P. Keravalta

Hei kaikille.

Olen Eikka, keravalainen perheenisä. Olen melko nuiva eli tiedostava yksilö. Pidän mustasta musiikista ja vaaleanpunaisista asioista. Olen aikaisemmassa elämässäni ollut neekeri ja sitä perua ovat rakkauteni gospel-musiikkiin ja bluesiin - itse asiassa lauluääneni on vieläkin aika "musta". Minulla on tatuointeja ja harrastan poikkitaiteellisia oluenkanssaläträämisiltoja sekä zen-performansseja. Lisäksi olen kusipää. Mutta aina kohtelias.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Sir Mustapossu

Haluaisin esitellä nimimerkkini. Pienenä tykkäsin vierailla Intiassa. Siellä näin paljon pikkuisia söpöjä mustia porsaita. Pienet hassut mustat possut köpöttelivät pitkin poikin ihmisten pihoja. Aina kun kyselin, possujen ystävälliset omistajat halusivat mielellään esitellä possujaan. Tarvittaessa he huutelivat ja houkuttelivat niitä näytille piilopaikoistaan. Mustat possut olivat herttaisia, uteliaita ja vaikuttivat älykkäiltä. Viisaampia kuin minä. Sellaisen kuvan niistä sain. Sitä kuvaa ei voi liittää
kuvaksi nimimerkkiini, siis olkoon ilman. "Sir", sitä en oikeastaan tiedä mistä se tuli. Se voisi olla sarkastinen kuvaus siirtomaaherroista joita Intiassakin on tavattu.

Sir Mustapossu

Juurikin muistaakseni jostain luin, että jopa epämatemaatikko Einstein arvosti käsitettä "korkoa korolle" erittäin korkealle. Pitäisikö sittenkin vähemmistöt vähemmistökansojen, kuten suomalaisten, keskellä arvostaa vieläkin korkeammalle kuin keskenään sovimme?!

inviere

Terve, olen vähitellen nuivistunut 20v opiskelijatyttö Kuopiosta. Täällä jonkun aikaa stalkkailtuani päätin nyt rekisteröityä.(Malminkartanon yksittäistapauksen ja sen uutisoinnin aiheuttamalla muumituksella lienee osuutta asiaan...)

Vielä pari vuotta sitten olin todellisuudesta mitään tietämätön kukkahattusuvis, mutta sitten löysin jostain linkin scriptaan ja koin valaistumisen. Pidän kissoista ja metallimusiikista. Ainoa harrastukseni on tällä hetkellä pääsykokeisiin lukeminen, joten en ehkä ole kovin aktiivinen keskustelija.

Emo

MW

Ohoh, kuinka ovi käy. Tervetuloa vaan, inviere ja muut!

Noottikriisi

Tervetuloa kaikille uusille!
Mukava nähdä että mukaan tulee eri elämäntilanteessa olevia ja muutenkin erilaisia henkilöitä.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

ike60

Quote from: Eino P. Keravalta on 21.04.2012, 21:52:44
Hei kaikille.

No kato, Eikka rohkeni ottaa ratkaisevan askelen ja esitellä itsensä. Tervetuloa vaan ja käypä vieläkin peremmälle!

Tullaanpa nyt itsekin lyhyesti ulos kuoresta. Olen nuivahko ja ehkä tiedostavakin perheenisä, mutta Espoosta. Lisäksi minulla ei ole erityissuhdetta mustaan vaan pikemminkin klassiseen musiikkiin. Mutta eikö se ole sitä monikulttuurisuutta parhaimmillaan että mustan ja klassisen musiikin harrastajat mahtuvat samalle forumille?

Toni R Jyväskylästä

Niin pitäskö, sitä niinkun esitelle itsensä? Viimeksi tässä triidissä, vain ilmoitin saapumisestani foorumille :). No oon 28-vee, sähkömies, kehonrakentaja, nörtti jne. Mestari johdatteli mut tänne. Mun "hommalaisuus" alkoi kuitenkin jo 90-luvulla, kun mannet....sori (kotimaiset mannet), tähtäsivät mua aamuisin pistoolilla, kun kävin hakemassa keski-suomalaista postilaatikosta. En uskonut, että niillä on munaa ampua ketään, mutta vahinkoja sattuu ja nää mannet ovat kaikki hmm...romaneja. Ei nää sankarit ole ikinä armeijaa käyneet, jos olisivat, ei ne osoittelisi ihmisiä aseilla (huvikseen).

Jukka Wallin

Teitä Keski-Suomalaisia on muitakin täällä, joten ota yhteyttä Hommakerho Jyväskylään ja mene mukaan keskutelemaan mukavia..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Katinkontit

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 22.04.2012, 20:52:08
Niin pitäskö, sitä niinkun esitelle itsensä? Viimeksi tässä triidissä, vain ilmoitin saapumisestani foorumille :). No oon 28-vee, sähkömies, kehonrakentaja, nörtti jne. Mestari johdatteli mut tänne. Mun "hommalaisuus" alkoi kuitenkin jo 90-luvulla, kun mannet....sori (kotimaiset mannet), tähtäsivät mua aamuisin pistoolilla, kun kävin hakemassa keski-suomalaista postilaatikosta. En uskonut, että niillä on munaa ampua ketään, mutta vahinkoja sattuu ja nää mannet ovat kaikki hmm...romaneja. Ei nää sankarit ole ikinä armeijaa käyneet, jos olisivat, ei ne osoittelisi ihmisiä aseilla (huvikseen).
Yhtä lailla romaneja aka manneja kuoli itsenäisyysaikojemme sodissa, kuin muitakin suomalaisia, joten turhaan haukut heitä, jos yksi heistä on uhannut sinua aseella. Muuten, olen myös Toni Jyväskylästä.

chacha2

Quote from: Katinkontit on 24.04.2012, 17:56:01
Yhtä lailla romaneja aka manneja kuoli itsenäisyysaikojemme sodissa, kuin muitakin suomalaisia, joten turhaan haukut heitä, jos yksi heistä on uhannut sinua aseella. Muuten, olen myös Toni Jyväskylästä.
Tervetuloa foorumille.
Mitä mieltä olet sitten tästä ilmiöstä; Krp 'Romanialaisrikollisuus Suomessa', http://hommaforum.org/index.php/topic,51959 ?
¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

Katinkontit

Quote from: chacha2 on 24.04.2012, 18:29:35
Tervetuloa foorumille.
Mitä mieltä olet sitten tästä ilmiöstä; Krp 'Romanialaisrikollisuus Suomessa', http://hommaforum.org/index.php/topic,51959 ?
Kyse oli romaneista ylipäätänsä (vrt. Suomen romanit), eikä ulkomailta saapuneesta rikollisuudesta.

K.K.

Quote from: Katinkontit on 24.04.2012, 18:39:00
Quote from: chacha2 on 24.04.2012, 18:29:35
Tervetuloa foorumille.
Kyse oli romaneista ylipäätänsä (vrt. Suomen romanit), eikä ulkomailta saapuneesta rikollisuudesta.

Kelpaako nämä?
http://hommaforum.org/index.php/topic,62213.msg838364.html#msg838364

p.s. Hakutoiminnolla löydät useammankin ketjun,jossa keskustellaan romaneista.

Katinkontit

Quote from: K.K. on 24.04.2012, 18:49:05
Kelpaako nämä?
http://hommaforum.org/index.php/topic,62213.msg838364.html#msg838364

p.s. Hakutoiminnolla löydät useammankin ketjun,jossa keskustellaan romaneista.
Jos muutama romani syyllistyy tappoihin, ym. rikoksiin, niin turha niistä on syyttää kaikkia. Itse tunnen kunnollisia työssä käyviä romaneja. Ja muutenkin Wikipedia kertoo, ettei 15% työnantajista harkitsisi palkkaamaan romania edes työharjoitteluun.