News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Emo

Kiitän, mahdollisesti se yv-viestillä lähestynyt henkilö tarkoitti lehtiartikkelilainauksiani. Selasin historiikkiani enkä muita huonoja lainauksia äkkiseltään keksinyt. Pitää harjoitella, miten saisi lehtilainaukset tummalle pohjalle. No, ei tästä esittäytymisketjussa tämän enempää  :)

Ernst

Quote from: Topi Junkkari on 02.01.2012, 13:22:57
Quote from: Tuffa on 02.01.2012, 13:14:47
Niin, olen tällainen perin pohjoissatakuntalainen tuppisuu, ikää vasta 60v.

Tervetuloa foorumille, Tuffa! Taidat oikeasti olla Jussi Vareksen setämies Valtteri Vares, jolla on pirtillään jemmassa muun muassa Suomi-konepistooli. Vai kuoliko Valtteri-setä jo, en muista.

Kuoli, mutta fiktiokirjallisuuden parhaimpien perinteiden mukaan hän ei ollutkaan kuollut.  Höperö naapuri oli lähetellyt olemattomia kuolinuutisia.

:)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Sheo

Moi! Kirjotetaan nyt sitten sananen tännekin, vaikka tälläiset esittäytymisketjut onkin kinkkisiä, koska pitäisi osata vastata kahteen kysymykseen: mitä haluan itsestäni kertoa ja mitä osaan itsestäni kertoa. Mutta koitetaan, jossain vaiheessa toisessa ketjussa tulee kuitenkin sanottua enemmän kuin oli 'tarkoitus'. Onhan se epäkohteliasta lörpöttää joutavia, jos ei ole edes esittäytynyt.

Olen nuori miespuolinen tyyppi ja yliopisto-opinnot olisi tarkoitus aloittaa toivottavasti ensi syksynä. Eipä tähän toistaseks enempää.

Sanotaan nyt vielä sen verran että Hommaa tuli seurattua pitemmän aikaa ennen kuin vaivauduin tekemään tunnuksen. Mikä onkin rasittavaa touhua, tunnuksen tekeminen siis.
Pakkomielle keksiä aina joku muka osuva nimimerkki, ja ei ole vakiintunut ns. omaa nimimerkkiä, joten usein joutuu uuden keksimään. Eikä omalla nimellä esiintyminen oikeen tunnu siltä omalta jutulta vaan pitää "nimimerkin takaa huudella". Tälläkin kertaa se oli sitten fantasiaan/mytologiaan liittyvä - ei mikään yllätys kun miettii rekistöröitymispäivää. Ja muutenkin noina päivinä tuntui, että omat ajatukset olivat jokseenkin lähellä kyseisen herran maailmaa. Tosin Wilho oivalsi huvittavan yhteyden herran ja mokutuksen välillä, mitä en itse tullut edes ajatelleeksi - sen verta osuvalta se kuitenkin ajottain tuntuu että oli pakko siguun laittaa.

Perus nuiva en kuitenkaan ole aina ollut, mutta siitä stoorista laitan sinne sopivampaan ketjuun joskus paremmalla ajalla, jos laitan. Eipä tässä muuta tällä kertaa.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Seal

Terveppä terve. Tämän nimimerkin takaa kirjottelee reilu parikymppinen nuori neiti. Olen lukenut tätä foorumia jo jonkin aikaa, mutta nyt päätin sitten viimein uskaltautua rekistöröitymäänkin. Pidän kumminkin itseäni aika erilaisena tämän palstan pääkirjoittajiin verrattuna, kun esimerkiksi seksuaalivähemmistöön kuulun ja täällä on osa hyökännyt vastaan aika rankallakin tavalla. Maahanmuutossa ja EU-asioissa olen aika pitkällä hommalaisten kanssa samoilla linjoilla kuitenkin, joten enköhän joukkoon tavalla tai toisella sopeudu.

Enpä nyt muuta kirjoitettavaa keksi tähän hätään.

Emo

Vielä toistamiseen, tervetuloa! Enpä olisi sinua naiseksi arvannut, kun armeijaketjussa tapasimme  ;D No, olinhan siellä tosin itsekin  ;D

Kyllä tänne sopeutuu!

Lalli IsoTalo

Quote from: Seal on 04.01.2012, 02:36:55
... enköhän joukkoon tavalla tai toisella sopeudu.

Sekaan vaan, Seal! Kyllä tänne mahtuu. Tervetuloa!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Ernst

Terveppä terve. Tämän nimimerkin takaa kirjottelee reilu parikymppinen nuori neiti. Olen lukenut tätä foorumia jo jonkin aikaa, mutta nyt päätin sitten viimein uskaltautua rekistöröitymäänkin. Pidän kumminkin itseäni aika erilaisena tämän palstan pääkirjoittajiin verrattuna, kun esimerkiksi seksuaalivähemmistöön kuulun ja täällä on osa hyökännyt vastaan aika rankallakin tavalla. Maahanmuutossa ja EU-asioissa olen aika pitkällä hommalaisten kanssa samoilla linjoilla kuitenkin, joten enköhän joukkoon tavalla tai toisella sopeudu.

Seksuaalivähemmistöistä sana, kaksikin. Tulkitsen, että meillä vakituisemmin kirjoittajilla on varsin vähän (=0)  halua kurmoottaa tai dissata mitään  vähemmistöjä. Tietysti hörhöjä on suurella foorumilla, mutta suosittelen niiden juttuihin törmätessäsi Ilmoita valvojalle -napin painamista. Moderaatio toimii.

Tervetuloa!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Sunt Lacrimae

Quote from: M on 04.01.2012, 09:24:19

Seksuaalivähemmistöistä sana, kaksikin. Tulkitsen, että meillä vakituisemmin kirjoittajilla on varsin vähän (=0)  halua kurmoottaa tai dissata mitään  vähemmistöjä. Tietysti hörhöjä on suurella foorumilla, mutta suosittelen niiden juttuihin törmätessäsi Ilmoita valvojalle -napin painamista. Moderaatio toimii.

Tervetuloa!

Juurikin näin. Meitä hompansseja on moneen lähtöön.

Täältäkin tervetulotoivotukset!
Play stupid games, win stupid prizes.

ike60

Tervetuloa, Sheogorath!

Quote from: Sheogorath on 03.01.2012, 00:19:59
Perus nuiva en kuitenkaan ole aina ollut, mutta siitä stoorista laitan sinne sopivampaan ketjuun joskus paremmalla ajalla, jos laitan. Eipä tässä muuta tällä kertaa.

Oivalluksen hetkistä on aina mukava lukea. Tiesit kai, että täällä on tuonkaltaisille kertomuksille oma ketjunsa?

Antti L

Minä en pidä itseäni sinivalkolippuun kietoutuneena patrioottina, pidän itseäni hyvinkin avarakatseisuuteni rajat tiedostavana, 20 vuotiaalta normaalilta helsinkiläismieheltä. Oman maahanmuuttonäkemykseni voisin tiivistää lauseeseen:

"Aivan sama, mistä maasta tulet, kunhan et tee rikoksia ja käyt töissä"

Minulla ei ole mitään minkään maalaisia vastaan kunhan he eivät aiheuta ongelmia tai levitä muslimip*skaa suomeen. vaimoni on venäläinen ja rakastan häntä yli kaiken.
Milloin Suomeen saadaan ensimmäinen Rinkeby?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rinkeby_(kaupunginosa)

Emo

Tervetuloa Antti L ! Varmasti tulemme juttuun!  :)

Toivoton tapaus

Quote from: Antti L on 04.01.2012, 23:53:51
Minä en pidä itseäni sinivalkolippuun kietoutuneena patrioottina, pidän itseäni hyvinkin avarakatseisuuteni rajat tiedostavana, 20 vuotiaalta normaalilta helsinkiläismieheltä. Oman maahanmuuttonäkemykseni voisin tiivistää lauseeseen:

"Aivan sama, mistä maasta tulet, kunhan et tee rirkoksia ja käyt töissä"

Minulla ei ole mitään minkään maalaisia vastaan kunhan he eivät aiheuta ongelmia tai levitä muslimip*skaa suomeen. vaimoni on venäläinen ja rakastan häntä yli kaiken.

Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta, onko kyseessä vaaleanpunainen eskimo, vihreä perussuomalainen, hieman päivittyneempi saharan kasvatti tai albiino kanadalainen. Minua kiinnostaa se, miten käyttäydyt ja olet. Jos et ole ihmisiksi ole hyvä ja palaa sinne mistä tulitkin. Olet saanut mahdollisuuden Suomessa. Jos munaat sen, kyynel. Se ei ole meidän murhe!

Eli Antin kanssa samoilla linjoilla. Itse olen maahanmuuttajan poika, tosin isäni ei välttämättä ollut se ahkerin valtion verokirstun täyttäjä. Tästä mallia ottaneena päätin kouluttautua insinööriksi ja siirtyä valtion leipiin, joten omakin osuuteni tullee jäämään kohtuu laihaksi. Tapa haistatella voutille se on tämäkin...
"Ei erilaisuus ole rikkautta - eikä köyhyyttä. Se on normaalia" Olli Löytty - Kulttuurin sekakäyttäjät

Osiossa rikostarinoita Suomesta: "Epäillyllä on ihonväri, hän osaa puhua ja hänen epäillään edustavan kansalaisuutta." - törö 28.3.2012

Varium et mutabile semper femina.

Nunc est bibendum!

Culus suge!

L

Olen jo pitkään lukenut Hommaa ja Scriptakin on käyty läpi, nyt vasta laittelin ensimmäistä viestiä uutisosioon. Itse olen ollut aina, tai niin pitkään kuin muistan, melko nuiva, mutta nyt viimeisen vuoden aikana nuivuus on todella voimistunut huippuunsa.

Olen paljasjalkainen tamperelainen, ja täällä on pistänyt silmään voimakkaasti värittynyt katukuva varsinkin keskustan alueella, missä itse joutuu aina silloin tällöin asioimaan. Lähi-idän ja afrikan kansalaistoa istuskelee Hämeenkadun varrella sijaitsevissa kahviloissa päivä- ja ilta-aikaan jo sellaisina laumoina, ettei sinne tee mieli viettämään kahvihetkeä yhtään. Ja näin naisena on tullut todettua liian monta kertaa, kuinka edellämainittujen kansanryhmien miehet katsovat asiakseen monesti imelästi tervehtiä ja kysellä kuulumisia kun vastaan tulevat, ja kyseistä käyttäytymistä on jatkunut ihan siitä teini-iästä asti. Muutaman kerran on jopa alettu kyselemään henkilökohtaisia tietoja, ja että saako tulla mukaan kotiini(!). Teininä sitä oli vähän ihmeissään moisesta eikä osannut kuin vaivautuneesti hymyillä, mutta nykyään olen jo niin vanha ja kyyninen akka että sanon suoraan että painukoot vittuun tai soitan poliisin. Kummasti on lopettanut tutustumisyritykset.
Hyvin on myös muistissa täälläpäin 90-luvulla tapahtunut nuoren tytön raaka tappo, josta somali oli vastuussa. Itse oli tuolloin melko samanikäinen uhrin kanssa ja samalla suunnallakin asusteltiin. Ajattelen että yksikin mamun tekemä tappo tai raiskaus on liikaa, ja tuntuu tosi ahdistavalta että tämä hullutus vaan jatkuu, ja rajojen yli tulee jatkuvasti porukkaa joiden tekemistä toimista saamme maksaa kovan hinnan, sekä taloudellisesti että sosiaalisesti. Mielestäni muslimien massamaahanmuutto Eurooppaan on ihan järjetöntä ja mitkä sen vaikutukset länsimaiseen, sivistyneeseen yhteiskuntaan on.

No niin, avautumista riittäisi mutta säästän jotain muihinkin ketjuihin. Olette Hommalaiset mielestäni suurin osa tosi fiksua porukkaa ja keskustelujen seuraaminen on ollut antoisaa. :)

Emo

Quote from: LJT49/62 on 05.01.2012, 07:48:42
Sanovat, että onni on venäläinen vaimo. Tiedä häntä, onko jutussa perää.

Sanovatko? En ole kuullutkaan!

Olen lukenut vain tutkimuksia, että jos miehellä on vaimo, hän elää pitempään ja taisi elää vielä onnellisempanakin (tuosta en ole kyllä ihan varma). Vaimo kuin vaimo, kansallisuudesta ei mitään mainittu.

Ja uusin jäsen L (iso äl), TERVETULOA!

Emo

Jäsen L:lle vielä; tiedäthän täällä olevan myös ketju monikulttuurisista kohtaamisista? Laita sinne noita kohtaamistarinoita.

Itsekin olen sinne yhden kirjoittanut, somalimiehestä joka alkoi keskellä yötä kysellä minulta nimeä ym. , kun olin koiria hyvin myöhään lenkittämässä. Minulle joku siellä kohtaamisketjussa muistaakseni väitti, ettei kyseessä ollut sen kummempi "kohtaaminen", mutta kyllä nainen tietää kyselijän äitelästä ilmeestä ja makeilevasta äänestä, milloin on kyseessä minkäkinlainen kohtaaminen.

Kiva, että tänne nuorten vihaisten miesten keskuuteen saadaan lisää naiskeskustelijoita. Ei mitään feminismiä tämän lausuman  taustalla, vaan saadaanpa vain tasapainoisempi ja yhteiskunnan koko kirjoa paremmin kuvaava keskusteluporukka kasaan.

Emo

Quote from: A4 on 05.01.2012, 12:45:14
Olen kade. Sait yksimerkkisen nimimerkin. Muuten olen täysin samaa mieltä kanssasi; Suomessa on aivan liikaa sinisilmäisiä teinejä joille imarrellen juttelemaan tuleva afrikkalaismies ei rekisteröidy mahdollisena uhkana vaan hämmentävänä erilaisuutena. Ja sitten ihmetellään että miten tyttö houkuteltiinkin jo varjoisaan syvennykseen ja rauhan uskonnon tumma kulli luikahti kuin varkain pienen väkivallan avustama dhimmitytön jalkoväliin.

Kohtuullisen suoraa tekstiä, mutta kukapa voi väittää etteikö tuo olisi totta.

Veljentyttäreni on nyt jo 21v, ja kihloissa aivan ihanan isänmaallisen töissäkäyvän suomalaisKANTISNUORUKAISEN kanssa, mutta tytön vielä ollessa teini näytti joskus tosi pahalta. Hän oli teininä hyvin kiinnostunut somalinotkujista, ja kertoi minullekin ihastuneena, millaista huomiota hänelle sataa näiden taholta. Pidin pitkät palopuheet ja kerroin, että itselleni samanlaista "huomiota" alkoi tulla täytettyäni 12v (joskin silloin ei Suomessa ollut vielä somaleita) ja kerroin, että nykyäänkin vielä huomiota toisinaan saan (yli 40v) eikä suurimmasta osasta huomiota kannata olla vähääkään imarreltu! Päinvastoin!

Varsinkin naisten pitää kertoa asiasta tyttärilleen ja muillekin tytöille, kun asian omakohtaisesti tietää, että tuossa 10 ikävuoden jälkeen tämä "huomio" alkaa. Miehet eivät edes välttämättä tiedä tästä asiasta. Omalle miehelleni on ollut yllätys kun olen kertonut, mitä on "elämä naisena". Josta muistuikin mieleeni oman tyttäreni (silloin juuri 6v. täyttänyt) monikulttuurinen kokemus, kerron sen joskus kohtaamisketjussa.

mini

Hei vaan, olen mini. Joskohan nyt uskaltautuisin jotakin itsestäni kertomaan. Olen ihan vähän aikaa tätä seurannut ja muutaman viestin kirjoittanut. Pikkuisen arka taidan vielä olla.

Olen pian 40v nainen, syntyisin Lapista. Ristiin rastiin pitkin Suomea asunut ja parkkeerannu nyt Ouluun. Perhettä löytyy miehen ja koiran verran. Olen kuulovammainen ja käytän viittomakieltä. Saattanee tulla kirjoitusvirheitä ja yhdyssanavirheitä, mut toivoakseni asiasisältö on ymmärrettävässä muodossa.
Olen varmaan aina ollut hieman ennakkoluuloinen. Kouluaikoina minua moitittiin siitä ja häpeilin asiaa, yritin olla avoin, suvaitsevainen yms. Nykyisin uskallan jo myöntää, että olen ennakkoluuloinen niin pitkään kunnes itse tutustun ja sen perusteella päätän mitä olen mieltä. En osaa sanoa missä vaiheessa musta tuli nuiva. Se kaiketi kävelly käsi kädessä ton mun ennakkoluuloisuuden kanssa. En vain voi hyväksyä että Suomen kulttuuri pitäisi muuttaa muuksi jonku toisen takia. Koulussa yks opettaja kertoi eri kulttuureista ja jäänyt mieleen hyvin se käyttämänsä esimerkki. Jos matkustamme vieraaseen maahan, on hyvä ottaa selvää maan tavoista ja kulttuurista. Mainitsi vielä just arabimaat, kun siellä naisten asema ja pukeutuminen on erilaista. Ei siellä sovi bikinit päällä kävellä, vaan pitäisi peittää itsensä vaikka onkin kuuma. Opettaja sanoikin, maassa maan tavalla. Sitä mieltä itsekin olen.
Mitähän vielä. Jaa, joo, aika moni koulutuksestaan kertonut. Oivoi, minä olen sit sieltä toisesta päästä. Ei mul ole korkeaa koulutusta. Olen vain ruohonjuuritason maantallaaja, mm. opettanut viittomakieltä ja siivonnut. Maalaisjärjellä ajattelen.
No tässä nyt jotakin.
rutinuiva <3

Marius

Tervetuloa, Mini. Ja samantien ennakkoluulot romukoppaan. Sinulla selvästi on sanailu hallussa, joten anna palaa!
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Emo

Täältä toinen hieman aina ennakkoluuloinen nainen lähtöjään Lapista toivottaa sinut jäsen mini tervetulleeksi!!  :)

Antti L

Quote from: Emo on 05.01.2012, 00:34:25

Jes vihdoinkin tajusin tämän quotejutun! :) Kiitos viestistäsi! Varmasti tulemmekin, jos löydän jostain ystäväksipyytämisnappulan niin käytän sitä :)

Antti L

Quote from: JensTheViking on 05.01.2012, 10:16:15

"Aivan sama, mistä maasta tulet, kunhan et tee rirkoksia ja käyt töissä"

Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta, onko kyseessä vaaleanpunainen eskimo, vihreä perussuomalainen, hieman päivittyneempi saharan kasvatti tai albiino kanadalainen. Minua kiinnostaa se, miten käyttäydyt ja olet. Jos et ole ihmisiksi ole hyvä ja palaa sinne mistä tulitkin. Olet saanut mahdollisuuden Suomessa. Jos munaat sen, kyynel. Se ei ole meidän murhe!

Eli Antin kanssa samoilla linjoilla. Itse olen maahanmuuttajan poika, tosin isäni ei välttämättä ollut se ahkerin valtion verokirstun täyttäjä. Tästä mallia ottaneena päätin kouluttautua insinööriksi ja siirtyä valtion leipiin, joten omakin osuuteni tullee jäämään kohtuu laihaksi. Tapa haistatella voutille se on tämäkin...

Mukavaa nähdä henkilöitä samoilla linjoilla! Kyllä, jokainen osoittakoon mikä on miehiään tai naisiaan! Jos munaa mahdollisuutensa ja tulee potku p*rseeseen joka lennättää takaisin kotimaahansa niin ketä voi syyttää? Minun mielestäni tämä jos mikä on oikeudenmukaista! Itse haluan jatkokouluttautua insinööriksi, olen koneasentajalinjalla ammattikoulussa tällä hetkellä, tulevaisuus on vielä auki, mutta eihän kaikkea voikkaan etukäteen tietää :) Tuntuu kuitenkin hyvältä oppia joka päivä uutta, olen todella ylpeä suomen koulutustasosta, meillä on todella korkea taso.

Emo

Quote from: Antti L on 05.01.2012, 17:45:16
Quote from: Emo on 05.01.2012, 00:34:25

Jes vihdoinkin tajusin tämän quotejutun! :) Kiitos viestistäsi! Varmasti tulemmekin, jos löydän jostain ystäväksipyytämisnappulan niin käytän sitä :)

Sellaista en ole täällä nähnyt  ;D

Mutta pysytään ystävinä ilman mitään spesiaalinappejakin, vaikka asiat joskus tulevissa ketjuissa äityisivätkin riitelemään. Olen joskus ikävän särmikäs ja suvaitsematon, mutta harvemmin tahallaan ihan kamalan paha eukko.

Itselleni on ollut epäselvää, miten lainataan lehtijuttua, ja kysyin sitä asiaa puolestani Rapsakalta Ravulta joka minulle vastasikin. Ja nyt luulen osaavani, testaan kohta jossain ketjussa. Kiitokset Rapsakalle Ravulle!!!  :)

Hommassa ei kaveria jätetä!!!

Marius

Kamalan paha ukko, täällä....toisinaan...

Noottikriisi

Quote from: Emo on 05.01.2012, 18:43:45

Tuolla profiilissa on kyllä [Lisää kaverilistaan] -linkki mutta en ole koskaan kokeillut sitä.  :P
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Emo

Quote from: Marius on 05.01.2012, 18:50:25
Kamalan paha ukko, täällä....toisinaan...

Taidat ihan vaan kehuskella, en ole ainakaan huomannut mitään tuollaisen väitteen tueksi.

Marius

No näinpä, kunhan joku ees kehuskelee....vaik ite...

Ja täten yleisesti esittäydyn, tai joo...olen olemassa, toistaiseksi, Marilyn, Marilyn, milloin riisun jumpperin...

Antti L

Quote from: Noottikriisi on 05.01.2012, 20:11:33
Quote from: Emo on 05.01.2012, 18:43:45

Tuolla profiilissa on kyllä [Lisää kaverilistaan] -linkki mutta en ole koskaan kokeillut sitä.  :P

juu se toimiii :)

Topi Junkkari

Quote from: Antti L on 05.01.2012, 22:41:45

juu se toimiii :)

Tervetuloa Antti L!

Juu, se toimii, mutta en ole ainakaan vielä löytänyt sille muuta tarkoitusta tai toimintoa kuin sen, että foorumin etusivun läsnäolijalistalta näkee yhdellä silmäyksellä, onko kavereita paikalla. Eikä sekään auta, jos kaveri on valinnut profiilistaan "Piilota läsnäoloni muilta" vai mikä sen valintaruudun nimi nyt olikaan.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Antti L

Vielä en ole keksinyt sopivaa avatarkuvaa, onko ehdotuksia? .. ajattelin jotain hauskaa, esim sen, missä evoluutioteorian keksijä kuvataan itse apinana :D Minä siis en usko evoluutioteoriaan, siinä on hyvin monta aukkoa. Tosin siinäkin on monta aukkoa, että meidät on luotu, mutta uskon että tässä maailmassa on monta asiaa joita ei voi tieteellä selittää. nyt pidätte minua hihhulina :D jokainen olkoon mitä mieltä tahtoo.

Emo

Quote from: Suomi2050 on 06.01.2012, 13:51:37
Jaahas... Mitäköhän laittas tähän....? En ole kovin hyvä esittelemään itseäni.

Olen 15-vuotias poika ja olen 9. luokkalla (enää 5 kuukautta JESS!!!). Sen jälkeen ajattelin mennä lukioon.

Olen kiinnostunut politiikasta, taloudesta ja muista yhteiskunnallisista asioista, sekä nuiva. :D

Ei mikään kummoinen esittely, mutta jonkinlainen. :D

Hyvä esittely, timantti olet kuten Asta jo totesi! Tervetuloa!  :)