News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

mini

Quote from: Emo on 05.01.2012, 16:26:34
Täältä toinen hieman aina ennakkoluuloinen nainen lähtöjään Lapista toivottaa sinut jäsen mini tervetulleeksi!!  :)

Kiitoksia :) Sehän hauska sattuma.
rutinuiva <3

Antti L

Olen 20 vuotias, Helsingissä asuva melko hyväkäytöksinen nuorimies. En juo, en käytä huumeita tai edes polta tupakkaa. En kuitenkaan väitä, että juomista tai tupakan polttelua en ole silloin nuoruudessa kyllästymiseen asti kokeillut. Nykyään käyn Heltechissä metallialan ammattikoulussa herttoniemen toimipisteessä ja perheeseeni kuuluu minua puoli vuotta nuorempi vaimoni ja hänen 70-vuotias mummonsa joka hoitaa sujuvasti kotihommat. Asun itä-helsingin suunnilla. Olen jo pari vuotta seurannut aktiivisesti, eli joka päivä helsingin sanomien nettiversiota ja olen "Herännyt" ajattelemaan omilla aivoillani sen perusteella MIKÄ ON LOOGISINTA suomen hyvinvoinnin kannalta. En ole patriootti, mutta olen kiinnostunut maani tulevaisuudesta. Sloganini olisi:

- Aivan sama mistä maasta tulet, kunhan käyt töissä, et yritä saada yksilövapauksia, tuoda väkivaltauskontoja Suomeen, tai tee rikoksia -

Olen onnellinen nykyisestä elämäntilanteestani ja olen nähnyt ja kuullut sen toisenkin synkän puolen suomalaisessa yhteiskunnassa, nuorten valtava masennuslääkkeiden käyttö, kaikenikäisten alkoholiongelmat, erilaiset sosiaaliset ongelmat, perheiden hajoamiset, huostaanotot, väkivallanteot perheen sisällä, vanhustenhoidon törkeä laiminlyönti hoitopaikoissa kuten palvelutaloissa, lista jatkuu...

Täällä haluan kuitenkin mieluiten keskittyä puhumaan maahanmuutosta vaikka uskon, että monet ovat kanssani samaa mieltä jos sanon, että Suomessa on paljon muitakin asioita viallaan kuin pelkkä maahanmuutto ja sen tuomat ongelmat, raiskaukset yms, integroitumisongelmat.

Milloin Suomeen saadaan ensimmäinen Rinkeby?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rinkeby_(kaupunginosa)

Emo

Quote from: Suomi2050 on 06.01.2012, 16:27:50
Kiitos Asta ja Emo mukavista vastauksista, mutta en minä mikään timantti taida olla.  ;D

OLET! Tämä on KÄSKY! 

;D

Emo

Quote from: Antti L on 06.01.2012, 13:38:24
Vielä en ole keksinyt sopivaa avatarkuvaa, onko ehdotuksia? .. ajattelin jotain hauskaa, esim sen, missä evoluutioteorian keksijä kuvataan itse apinana :D Minä siis en usko evoluutioteoriaan, siinä on hyvin monta aukkoa. Tosin siinäkin on monta aukkoa, että meidät on luotu, mutta uskon että tässä maailmassa on monta asiaa joita ei voi tieteellä selittää. nyt pidätte minua hihhulina :D jokainen olkoon mitä mieltä tahtoo.

Ei haittaa, minäkin olen hihhuli. Enkä usko darwiniin, mutta monet uskovat. He ovat evoluutiouskiksia  ;D

Hihhulina olossa olennaisinta on kova pokka. Se ei sovi sellaisille ihmisille, joille merkkaa jotain se "mitä nuo muut ajattelevat minusta".   :roll:   :P    :flowerhat: 

Antti L

Quote from: Emo on 06.01.2012, 16:44:08
Quote from: Antti L on 06.01.2012, 13:38:24
Vielä en ole keksinyt sopivaa avatarkuvaa, onko ehdotuksia? .. ajattelin jotain hauskaa, esim sen, missä evoluutioteorian keksijä kuvataan itse apinana :D Minä siis en usko evoluutioteoriaan, siinä on hyvin monta aukkoa. Tosin siinäkin on monta aukkoa, että meidät on luotu, mutta uskon että tässä maailmassa on monta asiaa joita ei voi tieteellä selittää. nyt pidätte minua hihhulina :D jokainen olkoon mitä mieltä tahtoo.

Ei haittaa, minäkin olen hihhuli. Enkä usko darwiniin, mutta monet uskovat. He ovat evoluutiouskiksia  ;D

Hihhulina olossa olennaisinta on kova pokka. Se ei sovi sellaisille ihmisille, joille merkkaa jotain se "mitä nuo muut ajattelevat minusta".   :roll:   :P    :flowerhat:

Juu pokkaa pitää olla, tämä hommaforum on ihan mahtava paikka! Ensimmäinen forum mistä "omista pidetään huolta" ja olen varmaan saanut viidet "tervetuloa" viestitkin, todella hyvä alkutunnelma, kiitos kaikille. Joo, itse en ole uskovainen siinä mielessä, että kävisin kirkossa ahkerasti (Erosin kirkosta vuosi sitten kun homot veivät voiton), vaan hiljaa yksin silloin tällöin rukoilen. Minua myös kuvottaa uskovaiset, myös kristityt jotka kirjoittavat netin täyteen lainauksia raamatusta ja plaa plaa, minun mielestä se on oman mielipiteensä tuputtamista ja sellaiseen en ikinä ryhdy että raamatusta sitaatteja ottaisin ja muuta sellaista väkinäistä väkytystä. olen siis hyvin normaali kristitty joka ei käy kirkossa, rukoilee joka viikko kerran ja ei puhu uskonnostaan missään yleisessä keskustelussa kadulla.

Emo

^ Täälläkään ei saa hirmupaljon puhua uskonnosta, Homman säännöt näes. Sen kai tiesitkin?
Mutta jos tunnet tarvetta joskus paasata, laita yksäriä  ;D Minä pistän "propagandaa" tulemaan takaisinpäin  ;D

Antti L

Quote from: Asta Tuominen on 06.01.2012, 16:40:05
^ Yhdyn Emoon!  ;D

Antti L, olet oikeassa paikassa oikeaan aikaan! Tervetuloa! Ehkä helsinkiläisillä on näköalapaikka nykytilanteeseen, mikä ei maaseuduilla vielä - poikkeuksia lukuunottamatta - näy. Mukavaa, että herääjien joukko kasvaa.  :)

Kiitän kauniisti :) Helsinki on ensimmäinen paikka, tarkemmin ottaen itä-helsinki missä asun on ensi paikka jossa asiat rupevat menemään päin v*ttua sittenkuin Suomi putoaa puusta. Varatkaa siis popcornia, muuttakaa itä-helsinkiin ja katsokaa mihin suuntaan maamme on menossa.. Itäkeskuksen moskeijan tolpan nokasta kuuluvat huudot eivät ihan tänne asti säestä, harmi.

Emo

Quote from: Suomi2050 on 06.01.2012, 17:01:15
Quote from: Emo on 06.01.2012, 16:36:01
OLET! Tämä on KÄSKY! 

No sovitaan sitten niin xD

Johtuuko tämä timanttius siitä, että olen 15?  ;D

Osin siitäkin mutta ei toki pelkästään. Vaan onhan se suloista, että 15v on jo valveutunut ja hompanssi. Sinusta hiomme täällä Suomelle presidentin vuodelle 2050!!!

No joo, vitsit nyt jo sikseen.  :-X  Minä olen kolme kertaa niin vanha kuin sinä, mutta lapsellinen hölösuu kuten huomaat.  :D

Antti L

Quote from: Emo on 06.01.2012, 17:08:43
OLET! Tämä on KÄSKY! 

Osin siitäkin mutta ei toki pelkästään. Vaan onhan se suloista, että 15v on jo valveutunut ja hompanssi. Sinusta hiomme täällä Suomelle presidentin vuodelle 2050!!!

No joo, vitsit nyt jo sikseen.  :-X  Minä olen kolme kertaa niin vanha kuin sinä, mutta lapsellinen hölösuu kuten huomaat.  :D

Hompanssi XDXD Ei hemmetti ku oli hyvä sana, tuon minä kyllä varastan D: Mites Emon päivä on lähtenyt käyntiin, miksi moinen nimimerkkivalinta muuten?

Antti L

http://hommaforum.org/index.php/topic,64819.0.html

Lisäsin oman äänestyksen joka on mielestäni mielenkiintoinen, KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN! :) tai jos viitsisitte kertoa oman mielipiteenne niin arvostaisin sitä.

Antti L

Quote from: Suomi2050 on 06.01.2012, 17:21:49
Quote from: Antti L on 06.01.2012, 17:17:03
http://hommaforum.org/index.php/topic,64819.0.html

Lisäsin oman äänestyksen joka on mielestäni mielenkiintoinen, KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN! :) tai jos viitsisitte kertoa oman mielipiteenne niin arvostaisin sitä.

Minä olin äänestäjä numero 2.   :D

minä haluan näin äänestyksen aikaan lähestyä äänestäjiä (XD) ja kysyä että oliko sinun mielestä hyvät nuo eri vaihtoehdot kyseisessä äänestyksessä? Yritin keksiä hyvät ja ajankohtaista keskustelua herättävät vaihtoehdot

Antti L

Tylsyys yhdistettynä uutuuttaan kimaltelevaan mielenkiintoiseen sivustoon (minulle uusi sivusto) niin kkyllähän sitä tuloksia tulee. Olen kenties vähän yli-innokas mutta yritän pysya asiassa kun asiassa enkä kirjoittaa viestejä jossa lukee "moi" Tai sellaisia lyhyitä ilman kirjailijan sielua kirjoitettu liirumlaarum tekeleitä.

Mitä vastaukseesi tulee, niin hyvä että kelpasi :) ja eihän tuo 30 viestiä sinänsä paljon ole.

mikkoellila

Quote from: Emo on 05.01.2012, 13:05:51
Quote from: A4 on 05.01.2012, 12:45:14
Olen kade. Sait yksimerkkisen nimimerkin. Muuten olen täysin samaa mieltä kanssasi; Suomessa on aivan liikaa sinisilmäisiä teinejä joille imarrellen juttelemaan tuleva afrikkalaismies ei rekisteröidy mahdollisena uhkana vaan hämmentävänä erilaisuutena. Ja sitten ihmetellään että miten tyttö houkuteltiinkin jo varjoisaan syvennykseen ja rauhan uskonnon tumma kulli luikahti kuin varkain pienen väkivallan avustama dhimmitytön jalkoväliin.

Kohtuullisen suoraa tekstiä, mutta kukapa voi väittää etteikö tuo olisi totta.

Veljentyttäreni on nyt jo 21v, ja kihloissa aivan ihanan isänmaallisen töissäkäyvän suomalaisKANTISNUORUKAISEN kanssa, mutta tytön vielä ollessa teini näytti joskus tosi pahalta. Hän oli teininä hyvin kiinnostunut somalinotkujista, ja kertoi minullekin ihastuneena, millaista huomiota hänelle sataa näiden taholta. Pidin pitkät palopuheet ja kerroin, että itselleni samanlaista "huomiota" alkoi tulla täytettyäni 12v (joskin silloin ei Suomessa ollut vielä somaleita) ja kerroin, että nykyäänkin vielä huomiota toisinaan saan (yli 40v) eikä suurimmasta osasta huomiota kannata olla vähääkään imarreltu! Päinvastoin!

Varsinkin naisten pitää kertoa asiasta tyttärilleen ja muillekin tytöille, kun asian omakohtaisesti tietää, että tuossa 10 ikävuoden jälkeen tämä "huomio" alkaa.

(lihavointi M. Ellilä)

Tästä pitäisi puhua enemmän. Kaikille tytöille pitäisi vääntää rautalangasta: He haluavat pillua. He haluavat panna sinua. He haluavat viedä neitsyytesi.

Monet pikkutytöt eivät tajua tätä ennen kuin on liian myöhäistä. Monien suomalaisten murrosikäisten pissistyttöjen mielestä Muhammed, Abdi, Abdullah, Mustafa jne. ovat "vain kavereita".
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Lalli IsoTalo

Quote from: Antti L on 06.01.2012, 17:15:22
Quote from: Emo on 06.01.2012, 17:08:43
OLET! Tämä on KÄSKY! 

Hompanssi XDXD Ei hemmetti ku oli hyvä sana, tuon minä kyllä varastan D: Mites Emon päivä on lähtenyt käyntiin, miksi moinen nimimerkkivalinta muuten?

Tervetuloa, Antti L!

Arvelen Emon nimimerkkivalinnan tulevan siitä, että emot ovat kärsivällisiä ja oikeudenmukaisia (lähde Suuri unikirja, s. 64)!  ;D
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Antti L

Quote from: mikkoellila on 06.01.2012, 17:38:48
Quote from: Emo on 05.01.2012, 13:05:51
Quote from: A4 on 05.01.2012, 12:45:14
Olen kade. Sait yksimerkkisen nimimerkin. Muuten olen täysin samaa mieltä kanssasi; Suomessa on aivan liikaa sinisilmäisiä teinejä joille imarrellen juttelemaan tuleva afrikkalaismies ei rekisteröidy mahdollisena uhkana vaan hämmentävänä erilaisuutena. Ja sitten ihmetellään että miten tyttö houkuteltiinkin jo varjoisaan syvennykseen ja rauhan uskonnon tumma kulli luikahti kuin varkain pienen väkivallan avustama dhimmitytön jalkoväliin.

Kohtuullisen suoraa tekstiä, mutta kukapa voi väittää etteikö tuo olisi totta.

Veljentyttäreni on nyt jo 21v, ja kihloissa aivan ihanan isänmaallisen töissäkäyvän suomalaisKANTISNUORUKAISEN kanssa, mutta tytön vielä ollessa teini näytti joskus tosi pahalta. Hän oli teininä hyvin kiinnostunut somalinotkujista, ja kertoi minullekin ihastuneena, millaista huomiota hänelle sataa näiden taholta. Pidin pitkät palopuheet ja kerroin, että itselleni samanlaista "huomiota" alkoi tulla täytettyäni 12v (joskin silloin ei Suomessa ollut vielä somaleita) ja kerroin, että nykyäänkin vielä huomiota toisinaan saan (yli 40v) eikä suurimmasta osasta huomiota kannata olla vähääkään imarreltu! Päinvastoin!

Varsinkin naisten pitää kertoa asiasta tyttärilleen ja muillekin tytöille, kun asian omakohtaisesti tietää, että tuossa 10 ikävuoden jälkeen tämä "huomio" alkaa.

(lihavointi M. Ellilä)

Tästä pitäisi puhua enemmän. Kaikille tytöille pitäisi vääntää rautalangasta: He haluavat pillua. He haluavat panna sinua. He haluavat viedä neitsyytesi.

Monet pikkutytöt eivät tajua tätä ennen kuin on liian myöhäistä. Monien suomalaisten murrosikäisten pissistyttöjen mielestä Muhammed, Abdi, Abdullah, Mustafa jne. ovat "vain kavereita".

Minä pidänkin sydänasiana eräänlaista kansallisopetusta, jonka tarkoitus olisi ehkäistä kullien luikahtelemista pahaa aavistamattomien Suomalaisteinejen haaroväliin.
Olen lopen kyllästynyt ja turhautunut kun uutisissa lukee todella usein raiskausjuttuja, järjenkäyttö on sallittua ja nimenomaan sinisilmäisyys on oikea sana kuvaamaan sitä uskomatonta varomatonta suomalaisteinejen tyyliä ja sitten on helppo itkeä että mites kävikään jos ei ole järkeä päässä.

En todellakaan yritä vierittää raiskausta uhrin syyksi vaan raiskaaja on ensisijaisesti se aiheuttaja, mutta oma varovaisuus on myös tärkeää eikö vain?

Emo

^ ^ ^ Viitaten Mikko Ellilän kommenttiin edellä:

Koimme tuossa taannoin hämmentävän monikulttuurisen kohtaamisen, kun 6v tyttäreni sai mamumieheltä huomiota, joka oli hämmentävää ja epäsopivaa. Siinä meni änkäksi niin äiti (minä) kuin tytärkin. Eli jo ihan pienikin tyttö tajuaa, milloin huomio on kiusallista, vaikkei sinänsä tajua "näistä asioista" yhtikäs mitään. Voin joskus kertoa tarkemmin monikulttuurikohtaamisketjussa, mitä tapahtui, mutta tuo mamu kohdisti tyttäreeni kehuja ja huomiota, jollaista yleensä Suomessa kohdistetaan 10 vuotta vanhempaan tyttöön/nuoreen naiseen!

Että todellakin! Muslimeilta ei tunnu olevan turvassa alle kouluikäisetkään, tuskin edes sylivauvat.

Emo

Quote from: Lalli IsoTalo on 06.01.2012, 17:41:31
...

Arvelen Emon nimimerkkivalinnan tulevan siitä, että emot ovat kärsivällisiä ja oikeudenmukaisia (lähde Suuri unikirja, s. 64)!  ;D

Lalli IsoTalo on oikeassa, kuten aina.

Kärsivällisyyttä se on lyhytkin kärsivällisyys, ja oikeudenmukaisuus on syvin olemukseni.

Antti L

Quote from: Emo on 06.01.2012, 17:46:18

Koimme tuossa taannoin hämmentävän monikulttuurisen kohtaamisen, kun 6v tyttäreni sai mamumieheltä huomiota, joka oli hämmentävää ja epäsopivaa. Siinä meni änkäksi niin äiti (minä) kuin tytärkin. Eli jo ihan pienikin tyttö tajuaa, milloin huomio on kiusallista, vaikkei sinänsä tajua "näistä asioista" yhtikäs mitään. Voin joskus kertoa tarkemmin monikulttuurikohtaamisketjussa, mitä tapahtui, mutta tuo mamu kohdisti tyttäreeni kehuja ja huomiota, jollaista yleensä Suomessa kohdistetaan 10 vuotta vanhempaan tyttöön/nuoreen naiseen!

Että todellakin! Muslimeilta ei tunnu olevan turvassa alle kouluikäisetkään, tuskin edes sylivauvat.

Pedofilia on osa uskontoa, ei pidä olla suvaitsematon.

mikkoellila

Quote from: Antti L on 06.01.2012, 18:05:35

Pedofilia on osa uskontoa

Kuten myös sukupuolielinten silpominen ja pakkoavioliitot ja kunniamurhat ja homojen tappaminen.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Antti L

Quote from: mikkoellila on 06.01.2012, 18:32:55
Quote from: Antti L on 06.01.2012, 18:05:35

Pedofilia on osa uskontoa

Kuten myös sukupuolielinten silpominen ja pakkoavioliitot ja kunniamurhat ja homojen tappaminen.

Juu pitää sallia ei saa arvostella noitakaan.

Emo

^ Ihan ok minun puolestani  :D

Arttu Vanninen

Hei, olen Arttu ja juuri rekisteröitynyt. Rekisteröidyin, koska ajattelin että Hommaforumilta voisi löytyä yhteiskunnallista keskustelua jossa ei pelätä sanoa ajatuksiaan.

Olen 23-vuotias opiskelija Lahdesta, opiskelen ympäristötekniikkaa AMK:ssa, valmistuminen keväällä edessä ja opinnäytetyön aiheena on suunnitella ghanalaiseen kylään jätehuoltojärjestelmä 8)

Vastustan ylipäänsä typeriä poliittisia luokitteluja, jotka luovat enemmän eripuraa kuin onnistuvat yhdistämään. Kaiketi olen jonkinlainen filosofinen anarkisti, Jukka Hankamäen Filosofia räjähti, tulevaisuus palaa löytyy kirjahyllystä.

Kannatan iloista asennetta ja älykästä provosointia, vastustan ummehtumista ja paikalleen jäämistä. ;D
"If there is one thing I can't stand, it is stupidity. I always say that stupidity is the Sin against the Holy Ghost." - Merlyn

Lalli IsoTalo

Quote from: Suomi2050 on 06.01.2012, 23:00:32

Vaan onhan se suloista, että 15v on jo valveutunut ja hompanssi. Sinusta hiomme täällä Suomelle presidentin vuodelle 2050!!!

Voinko Emo ottaa tuon lauseen allekirjoitukseksi, koska se on niin hauska ja mukavasti sanottu. :D

Jos saisit kysyä yhden kysymyksen yhdeltä nykyisistä presidenttiehdokkaista, mikä tuo kysymys olisi, ja keneltä sen kysyisit?
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Arttu Vanninen on 07.01.2012, 00:29:12
Hei, olen Arttu ... Vastustan ylipäänsä typeriä poliittisia luokitteluja ...

Jaahas ... Vanninen, Arttu, katsotaas .... hetkinen vaan ... joo-o ... noin! Laitoin sinut laariin, jossa lukee  "esivallan ikeestä itsensä vapauttanut viisauden rakastaja ja veneenheiluttaja"  :D :D :D. Tervetuloa!
— Missä N, siellä R

Mansikka

Quote from: Arttu Vanninen on 07.01.2012, 00:29:12
Hei, olen Arttu

Morjensta ja tervetuloa, olen itsekin verrattain uusi täällä!

Jukka Hankamäki on parhaimpia suomalaisia kirjoittajia ja erinomainen filosofi. Hankamäen kirjoja on neljä hyllyssä, mutta tuota sinulla olevaa ei minulla ole. Yksi noista on Hankamäen pääteos ja jos sitä et ole lukenut, niin voin sanoa, että on aika diippiä kamaa. Mistä pidit tuossa Filosofia räjähti teoksessa? Olethan Hankamäen blogia lukenut?

Kerro myös Hommalle miten ghanaprokkis etenee!

Arttu Vanninen

Quote from: Mansikka on 07.01.2012, 01:15:49

Jukka Hankamäki on parhaimpia suomalaisia kirjoittajia ja erinomainen filosofi. Hankamäen kirjoja on neljä hyllyssä, mutta tuota sinulla olevaa ei minulla ole. Yksi noista on Hankamäen pääteos ja jos sitä et ole lukenut, niin voin sanoa, että on aika diippiä kamaa. Mistä pidit tuossa Filosofia räjähti teoksessa? Olethan Hankamäen blogia lukenut?

Jotain muita kirjoja olen yrittänyt häneltä lukea enkä ole tajunnut mitään :D Filosofia räjähti iski siksi, että se oikeasti haastoi ajattelemaan itse näitä juttuja. Blogia olen joskus lueskellut, mutta kommentointimahdollisuuden puuttuminen ärsyttää.

Kerron prokkiksen etenemisestä, varmaan pitää jossain vaiheessa perustaa ketju kehitysyhteistyön ongelmista jos sellaista ei vielä ole. Olin viime kesänä 3kk Ghanassa yhden kehy-projektin puitteissa, jonkinlainen näkemys siinä ehti kehittyä.
"If there is one thing I can't stand, it is stupidity. I always say that stupidity is the Sin against the Holy Ghost." - Merlyn

Mansikka

Quote from: Arttu Vanninen on 07.01.2012, 01:43:11
Jotain muita kirjoja olen yrittänyt häneltä lukea enkä ole tajunnut mitään :D Filosofia räjähti iski siksi, että se oikeasti haastoi ajattelemaan itse näitä juttuja. Blogia olen joskus lueskellut, mutta kommentointimahdollisuuden puuttuminen ärsyttää.

Itse tajusin tosiaan vain osan Hankamäen pääteoksesta, vaikka aihepiiri on kaikilta osiltaan äärimmäisen mielenkiintoinen. Teos on kyllä vielä kesken paikka paikoin. Tuon Enkelirakkauden osalta vaikeatajuisuudessa on ensisijaisesti kyse siitä, että sen on kirjoittanut asiantuntija toisille asiantuntijoille. Samaten ymmärtäisin vain osan insinööritieteiden teksteistä, ja insinööri ymmärtäisi vain osan oman tieteenalani erityisteksteistä.

Hankamäki on jo jonkin aikaa pitänyt blogia myös Uuden Suomen palvelussa, jossa on kommentointimahdollisuus. Askel parempaan, mutta vielä toivoisin Hankamäen osallistuvan keskusteluun bloginsa kommenteissa. Hiukan paksua, että henkilö, joka on kirjoittanu kirjan nimeltä Dialoginen filosofia ei suostu dialogiin lukijakuntansa kanssa.

Kerron prokkiksen etenemisestä, varmaan pitää jossain vaiheessa perustaa ketju kehitysyhteistyön ongelmista jos sellaista ei vielä ole. Olin viime kesänä 3kk Ghanassa yhden kehy-projektin puitteissa, jonkinlainen näkemys siinä ehti kehittyä.

Todella mielenkiintoista, toivottavasti en missaa tulevaa ketjua!

Awnker

Quote from: Arttu Vanninen on 07.01.2012, 01:43:11
Quote from: Mansikka on 07.01.2012, 01:15:49

Broidi on kehitysmaatutkija ja pahin "rasisti" kenet tunnen.

Korjaus ei "rasisti" vaan kriittinen kehitysapua kohtaan ei niinkään siellä oleileviin ihmisiin.

Arttu Vanninen

Quote from: Awnker on 07.01.2012, 15:51:10

Korjaus ei "rasisti" vaan kriittinen kehitysapua kohtaan ei niinkään siellä oleileviin ihmisiin.

Mun broidi taas on medianomi eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat  ;D

Antti L

Quote from: Arttu Vanninen on 07.01.2012, 17:03:07
Quote from: Awnker on 07.01.2012, 15:51:10

Mun broidi taas on medianomi eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat  ;D

minun veljeni on taas 25 vuotias sossuntuella elävä juoppo. Ja 100% suomalaista sorttia. meitä on moneen junaan ja en tosiaan pidä häneen yhteyttä.