News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Lentomestari

Quote from: ProPatria on 14.11.2011, 00:38:20
Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Entinen Lieksalainen, nykyinen Turenkilainen. Luonnehtisin itseäni erittäin maahanmuuttokriittiseksi ja hyvät keskustelutaidot omaavaksi.
Tervetuloa joukkoon. Kun käyt sukuloimassa Lieksassa, nin raporttia tänne vaan.  ;)

Hoomeri

Kirjoitin Hesarin palstalle kommentin koskien Breivikin joukkkomurhaa Norjassa ja viesti sensuroitiin välittömästi. Päätin siirtyä tänne kirjoittamaan mielipiteeni.

Aihe oli seurabanlainen:

Joku väitti, että Breivik on kristitty uskonnollinen fanaatikko, jolla ei mitään eroa mulimiterroristeihin. Muut peesasivat.

Minun sensuroitu viestini oli seuraavanlainen:

"Breivikillä ja muslimiterroristeilla on semmoinen ero, että Breivik on yksittäinen hullu, kun taas äärimuslimeilla on organisoitu armeija."

Olemmeko tosiaan noin pahasti suomettuneita, että tuollaisia mielipiteitä ei sallita?

Maisterinna

Tervetuloa nykyiseen mediatodellisuuteen! Täältä löydät vertaistukea.

rähmis

Quote from: Hoomeri on 29.11.2011, 22:19:02
Olemmeko tosiaan noin pahasti suomettuneita, että tuollaisia mielipiteitä ei sallita?

Olemme. Tervetuloa!

Emo

Tervetuloa minunkin puolestani!

Breivik oli myös psykoottinen teot tehdessään, sairas! Milloinkahan media väittää, että kaikki persuäänestäjät ovat myös psykoosissa?

siviilitarkkailija

hoomer, raamatullisia mittasuhteita eli n 4 l.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

JoKaGO

Quote from: rähmis on 29.11.2011, 22:22:02

Olemme. Tervetuloa!

Emmepäs ole! Hyysäri on, mutta hyysäri EI ole sama kuin Suomi tai suomalaiset.

Hyvä, että tulit tänne, Hoomeri. Meitähän on kohta 10000!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JR

Ajatelkaa, miten ikävä takaisku antifasisteille, Breivik olikin hullu, eikä fasisti, nyt häntä pitää vain kauheasti ymmärtää.

Veikko

Niin pahasti olemme tosiaankin eurottuneita - Hyysärin hyvällä tuella.

Ja terve vaan tuloa, minunkin puolestani; vaikka aloittelija minäkin vasta olen.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Ruckafella

Tervetuloa (osittais)vapaaseen mediaan. Täällä yleensä saa asiansa esittää jos perustelee sen sopivasti. Suomettumisaste on ainakin huomattavasti alhaisempi :)

Jepulis

Kirjoitin Hesarin palstalle kommentin koskien Breivikin joukkkomurhaa Norjassa ja viesti sensuroitiin välittömästi. Päätin siirtyä tänne kirjoittamaan mielipiteeni.

Aihe oli seurabanlainen:

Joku väitti, että Breivik on kristitty uskonnollinen fanaatikko, jolla ei mitään eroa mulimiterroristeihin. Muut peesasivat.

Minun sensuroitu viestini oli seuraavanlainen:

"Breivikillä ja muslimiterroristeilla on semmoinen ero, että Breivik on yksittäinen hullu, kun taas äärimuslimeilla on organisoitu armeija."

Samantapainen havainto toi minutkin aikoinaan foorumille. Tervetuloa keskusteluun.

Breivikin kautta on tosiaan pyritty väittämään vaarallisimmaksi ääriliikkeiksi nimenomaan äärioikeistolaisia. Breivikiä on valtakunnan huippua myöten pidetty nimenomaan järjestyneen toiminnan osana. Sitä kautta on sitten eritavoin leimattu kotimaisia toimijoita, ääri- ja vähemmän ääriliikkeitä.

Yhteys on kuitenkin kohtuuton syyte jopa äärijärjestöjä koskien, eritoten nyt sen tiedon valossa, että mielenvikainen Breivik on todistetusti yksittäinen seinähullu ilman ulkopuolista kannatusta. Sensijaan on täyttä totta, että muslimiterrorismi on selkeästi todistetusti organisoitua ja hyvin laajalle levinnyttä toimintaa. Heidän iskuilleen myös löytyy paljon kannatusta. Mieleen tulee kaksoistornien iskun aika, jolloin liki kaikille foorumeille löytyi ihmisiä, jotka tuomitsi siinä yhteydessä nimenomaan Yhdysvaltojen imperialistisen politiikan mutta itse iskuja ymmärrettiin. Ne terroristijärjestöt eivät käytännössä ole lainkaan menettäneet kannatuspohjaansa, ehkä pikemmin päinvastoin. On osoitettu, että Suomessakin on jo tähän toimintaan osallistuvia, josta itse suojelupoliisi vastikään varotti. Linkki. Tällä foorumilla sen totuuden sanomisesta ei heitetä ulos.

(http://is11.snstatic.fi/kuvat/alshabaab/img-1288370516196.jpeg)
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

ilppa

Päivää! Foorumille liityin tänä keväänä, joten eiköhän ole jo korkea aika esittäytyä. Elikkäs olen alunperin Turengista lähtöisin oleva duunari, nykyään tosin vaikutan Turussa suurimman osan vuodesta. Kesät tuleekin vietettyä Utajärvellä rauhoittuen. Nuivistuminen alkoi muutama vuosi sitten kun muutin Turkuun ja seurasin läheltä menoa Varissuolla sekä Halisissa. Silmäni alkoivat aueta maailman menolle, että emme tällä menolla  välttämättä enää asukkaan niin kovin rauhallisessa ja mukavassa paikassa. Viimeisen niitin suvaitsevaisuudelleni on media antanut niin kovin yksi puolisella kirjoittelullaan eri kulttuurien hienoudesta ja ylivertaisuudesta. Kun suomalaiset taas ovat syypäitä kaikkeen pahuuteen maailmassa.

Emo

Tervetulotoivotukseni sinulle, ilppa! Sekaan vaan porisemaan!  :)

Kalevi Aronen

Quote from: Emo on 29.11.2011, 22:24:55

Breivik oli myös psykoottinen teot tehdessään, sairas! Milloinkahan media väittää, että kaikki persuäänestäjät ovat myös psykoosissa?
Tota, entäs ku ne on lääkityksessä?
Om mani padme hum.

Emo

Quote from: Hehcux on 05.12.2011, 11:24:25
Quote from: Emo on 29.11.2011, 22:24:55

Tota, entäs ku ne on lääkityksessä?

Niinku ketkä ovat lääkityksessä? Persut?

Tuo lainaamasi pätkä oli vastaukseni Hoomerille hänen viestiinsä nro 1956.

Emo

Hei mutta täällähän on uusi esittäytyjäkin, en heti huomannut...

Nousuhumala, tervetuloa! Näin itsenäisyyspäivän aattona onkin hienoa rohkaistua kirjautumaan tänne!  :)

T.J Antila

Olen palannut Tomi Antilan hahmossa takaisin. Vanhan profiilin salasanan menin unohtamaan ja sähköpostini poistettiin. Antilan Tomi, taas siis täällä. Joillekin ehkä tuttu, toisille ei.

Emo

^ Hyvä että löysit tien takaisin. Mitä tarkoittaa "sähköpostit poistettiin"? Näkyyhän tuo sinun viestihistoriasi edellisellä nikilläsi kirjoitettuna edelleen...

Veikko

Quote from: Nousuhumala on 05.12.2011, 07:02:51
Huomenta vaan kaikille! Olen 25-vuotias jätkä Kalliosta, --

Huomenta vaan -  ja tervetuloa joukkoon kummaan. Erityisesti jokainen Kallion alkuasukas on bongorummun arvoinen  ;D
Tätä mieltä olen ainakin minä, jolla on oma jalka katuojassa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

T.J Antila

Quote from: Emo on 05.12.2011, 11:41:21
^ Hyvä että löysit tien takaisin. Mitä tarkoittaa "sähköpostit poistettiin"? Näkyyhän tuo sinun viestihistoriasi edellisellä nikilläsi kirjoitettuna edelleen...

Matkapuhelinkeskuksen palvelin lakkautettiin Saunalahdelta, eli en saanut palautettua  Homman nimimerkkini salasanaa enää takaisin.

T.J Antila

Quote from: Voitto-Taisto on 07.12.2011, 11:12:02
Quote from: T.J Antila on 07.12.2011, 11:08:56
Quote from: Emo on 05.12.2011, 11:41:21

Matkapuhelinkeskuksen palvelin lakkautettiin Saunalahdelta, eli en saanut palautettua  Homman nimimerkkini salasanaa enää takaisin.

Ylläpidon kanssa et ilmeisesti asiaa hoitanut, koska sinulle olisi saatu uusi salasana vanhalla nimimerkillä?

Ei ollu tiedossa, että se onnistuu silläkin tavalla.

ilppa

Quote from: Voitto-Taisto on 07.12.2011, 06:04:58
Quote from: ProPatria on 14.11.2011, 00:38:20
Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Entinen Lieksalainen, nykyinen Turenkilainen.

Quote from: ilppa on 04.12.2011, 13:49:46
Elikkäs olen alunperin Turengista lähtöisin oleva duunari

Mitä siellä Turengissa on tapahtunut?

Itse lähdin Turengista paremman työpaikan perässä. Ei siellä kaiketi mitään suurempia taida tapahtua, tai sitten vain en ole kuullut niistä. :) Tai onhan viereisessä kylässä elikkäs Lammilla tämä vastaanottokeskus.

nahkhiirmees

Huomentapäivää kaikille hommalaisille tasapuolisesti. Joku foorumilla ehdotti pientä esittäytymistä, joten täältä pesee:

Oleni siis n. 5-kymppinen "lepakkomies", stadilainen, akateeminen tausta. Nuiva ja hieman skeptinen olen ollut niin pitkään kuin muistan. Jo kouluaikoina ihmettelin päivänavauksia, kirkossakäyntejä ja muita lieveilmiöitä, myöhemmin sitten esim. pakkoruotsia ja n.s. suomettumista. Oli vaikeaa ymmärtää, miksi ihmeessä oman maan kansalaisia kyykytettiin jatkuvasti mitä erilaisimmissa yhteyksissä, miksi vähäteltiin suomalaisten saavutuksia sillä periaatteella että vain ulkomailta tullut oli hyvää. Suomalaisilla ei ollut kuulemma mitään omaa kulttuuria, vaan siitä saatiin aina kiittää muita maita, kieleenkin oli suuri osa sanastosta lainattu "ulkoa". Jotenkin tuntui kuin suomalaiset olisivat pyydelleet anteeksi olemassaoloaan.

Viime aikoina olen voinut todeta, miten "positiivinen erityiskohtelu" sorsii suomenkielistä suurta enemmistöä ja on muodostunut yhä uusia vähemmistöryhmiä, jotka kaikki ovat vaatimassa meitä sopeutumaan ja haalimassa itselleen etuja. Huolestuneena olen seurannut, miten sanomisen vapautta rajoitetaan ja neuvostoaikainen, yhden ainoan totuuden ilmapiiri on taas muodostumassa. Maa alkaa olla täynnä erilaisia "tabuaiheita" ja rahareikiä, joihin ei saisi puuttua vaan mukisematta maksaa viulut ja olla hiljaa. Olen vakaasti sitä mieltä, että Suomi on hyvä maa, sen kulttuuri on vähintään yhtä arvokasta kuin muiden maiden ja käytännöt tai tavat täällä suojelun ansaitsevia. Meillä on oikeus olla suomalaisia, yhtä ainutlaatuisia kuin muutkin kansat. Vain me voimme puolustaa omia arvojamme, omaa elämäntapaamme ja kieltämme, kukaan toinen ei sitä maailmalla tee.

Olen äänestänyt "persuja" sen takia, että he ovat ainoa varteenotettava ryhmittymä, jolla saattaisi olla mahdollisuuksia vaikuttaa joihinkin asioihin. Ja tällä hetkellä heillä on ehkä parhaiten samansuuntaisia näkemyksiä eräissä minulle keskeisissä kysymyksissä.
There is no Ought from Is (D. Hume)

Lalli IsoTalo

Quote from: nahkhiirmees on 14.12.2011, 10:39:05
Huomentapäivää kaikille hommalaisille tasapuolisesti. Joku foorumilla ehdotti pientä esittäytymistä, joten täältä pesee:

Oleni siis n. 5-kymppinen "lepakkomies", stadilainen, akateeminen tausta.

Samoin.

QuoteJo kouluaikoina ihmettelin päivänavauksia, kirkossakäyntejä ja muita lieveilmiöitä ...

Jostain syystä Jeesuksen ilosanoma konvertoitui minulle poikkeutta ahdistussanomana. Eipä ihme, että päädyin iskemään kirkonmiestä kirveellä päähän avatarissani.

Quote... myöhemmin sitten {ihmettelin} ... n.s. suomettumista.

Minä otin sen annettuna vakiona!

QuoteOli vaikeaa ymmärtää, miksi ihmeessä oman maan kansalaisia kyykytettiin jatkuvasti mitä erilaisimmissa yhteyksissä, miksi vähäteltiin suomalaisten saavutuksia sillä periaatteella että vain ulkomailta tullut oli hyvää.

"Suomalaisilla on huono itsetunto." Tämä meille opetetaan aina ensimmäisenä kansanluonteestamme.

QuoteSuomalaisilla ei ollut kuulemma mitään omaa kulttuuria, vaan siitä saatiin aina kiittää muita maita, kieleenkin oli suuri osa sanastosta lainattu "ulkoa".

Nuo paikallisen eliitin sponsoroimat itseruoskinnan jäljet katoavat, kun kokemuksen kautta tajuaa kuinka takapajuisesti monet asiat toimivat erinäisissäkin sivistysvaltioissa, esimerkiksi Amerikassa.

Aika harvat tajuavat muuten mitä seurauksia on esimerkiksi siitä, että suomalaiset eivät pakkoerottele naisia ja miehiä eri laareihin kielessä, ja sitä kautta ajatuksissa. Vaikka meille on itsestään selvää, että "hän" voi olla mies tai nainen, niin ehkäpä emme tajua asian käytännön seurauksia aivan yhtä kirkkaasti. Koko ajattelumme lähtökohta on sukupuolisesti neutraali, kun taas riffraff -kielissä kaikki lähtökohtaisesti sortataan sukupuolilaarin mukaan jo ajatuksen tasolla.

Maailmalla on paljon oppimista suomalaisilta.

Tervetuloa mukaan, nahkhiirmees.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lucius Vorenius

Heipä hei kaikille.

Olen seurannut tapahtumia ja keskusteluja täällä ( sekä edeltäjien eli Halla-ahon vieraskirjan ja Suomen Sisun keskustelupalstan ) parissa Muhammedin pilakuvajupakasta lähtien, jolloin havahduin siihen, että muslimien ja muiden elintasopakolaisten maahanmuutto Eurooppaan on oikea ongelma, joka olisi syytä ottaa vakavasti.

Hieman idealistisesti olen ajatellut, että pitäisi esiintyä omalla nimellä ja jonkun kerran olen jotakin niin tehnytkin. Joskin vain on pakko myöntää, ettei Suomessa sananvapaus sikäli toteudu ja että ajatukseni joistakin poliittisista aiheista ovat sen verran radikaaleja, että niiden julkisesta esittämisestä voisi olla haittaa yrityksen liikesuhteille. Ehkä sitten joskus eläkkeellä voi sana olla vapaa myös omalla nimellä. Nyt on parempi omien hermojen rauhoittamiseksi toimia vain nimimerkillä.

Lalli IsoTalo

Quote from: Lucius Vorenius on 19.12.2011, 16:48:32
Heipä hei kaikille. ... on pakko myöntää, ettei Suomessa sananvapaus sikäli toteudu ...

Heipä hei. Tervetuloa keskustelemaan.

Yritetään tehdä jotain sille sananvapaudelle.

Sananvapaus tarkoittaa ytimeltään sitä, että minä joudun sietämään idioottien lausumien sietämättömien ja vihantäyteisten mielipiteiden olomassaoloa.  Onneksi minun ei pakko kuunnella niitä.

Länsimaissa ei kuitenkaan enää anneta idioottimaisten typeryyksien mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, koska ne ilmeisesti voivat saastuttaa nuorison aivot. Vääristä mielipiteistä on rankaistava, tavalla tai toisella. Oi aikoja, oi tapoja.

Yritin löytää tähän jonkin sopivan lainauksen Rooma -sarjan Luciukselta, mutta löysin vain epäsopivan. Sananvapauden nimissä annoin kuitenkin palaa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Isengard

Tervehdys

Täällä tällainen melkoisen rehelinen luonnon, kulttuurin ja kansan vaalija rekisteröityy ja opettelee käyttämään näitä forumin kommervinkkejä.

Pitkään forumia toki seuranneena ja vaikka sopinen sinne "äärisiipeen", lupaan ja vannon käyttäytymiseni sopivan säädettyihin mittoihin.  :)

Isengard

Quote from: Asta Tuominen on 20.12.2011, 19:00:33
Älä lupaa ja vanno yhtään mitään - se on paljon hauskempaa! Tervetuloa!  ;D

Kiitos! :)

Jiusonium

Hyvää joulua vaan kaikille,

Vihdoinkin tuli tännekin rekisteröidyttyä, vaikka  useampi vuosi on tullut satunnaisen aktiivisesti tätä foorumia seurattua.

Tietoja minusta:
- 22-vuotias mieshenkilö
- Asustelen Pieksämäellä avovaimoni kanssa
- Koulutus: Elektroniikka-asentaja
- Työskentelen matkapuhelinhuollossa
- Harrastan jonkin verran autojen sekä tietokoneiden rassailua
- Joskus aikoinaan harrastanut myös suht aktiivisesti Airsoft-nimistä peliä
- Harrastan myös tuttavapiirissäni politiikasta keskustelua (painopisteenä maahanmuutto ja sen negatiiviset vaikutukset)

Nuivistuin aikoinaan ammattikouluaikoina, koska alkoi politiikka ja maahanmuuttoasiat kiinnostamaan. Myöskin nuivistumista edesauttoi eittämättä se seikka, että ammattikoulun "kaksoistutkinto"-ryhmässäni oli ensimmäisen vuoden eräs tummempi-pigmenttinen henkilö, joka tuntui saavan joka kurssista hyväksyttävän arvosanan, vaikka ponnistelut eivät tällaiseen tulokseen mielestäni riittäneetkään (eihän hän puhunut suomeakaan kuin muutaman sanan).

Liityin tähän foorumiin sen takia, että on tosiaan tullut jo useampi vuosi seurattua suhteellisen aktiivisesti eri osioita tästä foorumista. Varsinkin nuo uutis-osiot ovat hyvin mielenkiintoisia, sillä keltaisen lehdistön (unohtamatta myös hyysäriä ym. monikulttuurisuuden ihannoitsijoita) uutisointi jättää huomattavan paljon arvailun varaan, ja yleensä tämä foorumi onkin ollut se kanava, josta on linkit tarjottu eri julkaisujen huomattavasti kattavampiin uutisointeihin. Jatkossa voi olla, että en hirveästi keskusteluun osallistu, mutta sitäkin aktiivisemmin seuraan kulisseista keskusteluja.

Tällä esittelyllä halusin toivottaa kaikille hyvää ja valkoista joulua (vaikka eipä tuolla ulkona nyt ihan hirmuisesti näytä tupruttavan).

Jouluterveisin,
Juuso "Jiusonium" Hippi
"Kannattaa muistaa, että esim. afrikan sarvessa moniosaaminen ja korkea koulutus on se, jos osaa taputtaa paskaa lattialle molemmilla käsillä"

Topi Junkkari

Tervetuloa nuivalistoon, Juuso! Olet juuri sopiva tyyppi täydentämään joukkoamme.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950