News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

portter

- Juu. Vääpeli on koko komppanian äiti.
Oli siinä lämpöä ainakin hamarapuolen verran.
- Mutta enemmän tuosta em. textistä tuli vaikutus mr Teuvo Hakkaraisen tyylisestä jutustelusta.
Ehkä se williamin K:pä ravintolan miespuolinen uho on vaikuttanut kulmaan ?

Le Chat Noir

Mongoolin ja hurrin sekoitus ja syntyessäni selässäni oli keltainen täplä, josta meinasi tulla kiinalainen alusasu. Hurri veti kuitenkin pidemmän korren ja minusta tuli  :)

Hippo

Lalli IsoTalo

Quote from: portter on 27.10.2011, 18:36:25
- Juu. Vääpeli on koko komppanian äiti.

No nythän mä tunnen itseni naiseksi kun en tuota tiennyt, siis muistanut! Sovitaanko, että olenkin dementikko?

QuoteOli siinä lämpöä ainakin hamarapuolen verran.

Jätkä, toi oli se terävämpi puoli!

Quote- Mutta enemmän tuosta em. textistä tuli vaikutus mr Teuvo Hakkaraisen tyylisestä jutustelusta.

Mukaudun kuin kameleotti vallitseviin olosuhteisiin, mutta en aina ymmärrä olosuhteitakaan, koska dementia, ja näin siinä sitten käy. Ymmärtänet.

QuoteEhkä se williamin K:pä ravintolan miespuolinen uho on vaikuttanut kulmaan ?

Se tai ikä. 

Joka kuukauden ensimmäisenä perjantaina on tapaaminen niille, jotka eivät pääse viikolla irtautumaan. Se on siis 4.11 klo 18:00 seuraavan kerran.

Sen verran voin kertoa, että se fiilis on siellä kaksoisidentiteettien vuoksi mielenkiintoinen alussa. Jokainen kertoo muille itsestään sen mitä haluaa, et siis alussa välttämättä tiedä mikä "oikea nimi" vastaa mitäkin jäsentä. Se ei ole mikään kokous, jossa jokainen esittelee itsensä -- Hei, olen Lalli, kaappihompanssi -- vaan enemmänkin normaalia kapakkameininkiä.

Jos sinulla on vaikeuksia ymmärtää täällä käytettyä sanastoa (kuten kaappihompanssi), suosittelen Vieraskirjan lyhyttä slangisanastoa.  Kannattaa aloittaa ekan sivun alusta.

Tässä maistiainen:
Quote from: Lalli IsoTalo on 15.09.2011, 21:40:01
Quote from: Kafkamaisuus on 15.09.2011, 21:10:17
Käytät sellaisia sanoja, että vaikka kuinka tavaan, niin en ymmärrä pointtiasi. Mitä ovat "maailmanhalaajahulluus", "mokutusklusteri", "vihersosialistimädättäjä" ja "mokulaarista"?

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.09.2011, 21:28:32
"maailmanhalaajahulluus" = annetaan suomalaisten rahat ulkomaille, koska se on solidaarista. Jos näin ei tehdä, eri maalaiset internationalisti-kommunistit  nostelevat kulmakarvojaan suomalaisille internationalisti-kommunisteille (poliittinen eliittimme) coctail -kutsuilla, joka tarkoittaa, että Suomen kansainvälinen maine on mennyttä.

"mokutusklusteri" = se osa byrokratiasta, joka huolehtii väestönvaihtamisesta

"vihersosialistimädättäjä" = länsimaisen sivistyksen tuhoaja

"mokulaari" = väestönvaihtamiseen varattu osa budjetista, jonka määrää voidaan vain arvailla

Tämä läppä varmaan riittää esittäytymisestä. Saat viimeisen sanan, mutta vedä sellainen niitti, että en enää koe tarvetta vastaamiseen tässä. Nähdään!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

jurima

Quote from: LW on 26.10.2011, 00:14:53
Tsemppiä, jurima. Omassakin elämässä on ollut ilkeitä ongelmia reistailevan kropan ja aivojen kanssa, mutta eipä oikeastaan mitään oikeasti sinuun verrattavaa. Luovuttaa ei kannata. Pahimmillaankin epäonnistuu, mikä johtaa täsmälleen siihen samaan tilanteeseen, mikä olisi seurannut luovuttamisesta. Mitään menetettävää ei oikeastaan ole.

Aika monet täällä ovat kokeneet sen, että kukkahatut alkavat käyttäytyä äärettömän kusipäisesti, jos heidän kanssaan kehtaa olla eri mieltä. Joillain ihmisillä näköjään on vain tarve pitää omaa porukkaansa kaikin puolin erinomaisina, ja sen ulkopuolisia saastana. Joitain sukupolvia takaperin nuo olivat yleensä kiihkonationalisteja tai -uskovaisia, jotka sylkivät ulkomaalaisten tai vääräuskoisten päälle. Nyt he ovat kukkahattuja, jotka sylkevät persujen päälle.

jatkuva taistelu pitää mielen virkeänä. sanoin jo ystävilleni kun olin vielä pyörätuolissa, että ruotsin sotalippua en nosta salkoon. ilman puoskareiden lupaa jätin pyörätuolin ja läksin kävelemään. eniten vituttaa että olin vasen kätinen ja nytten olen joutunut opettelemaan kaiken oikeallakädellä.

kunnan tai pikemminkin kuntatyhmentymän virkailijat pitävät nimeäni kirosanana. monesti olen ottanut yhteen heidän kanssaan ja komentoinut heitä paikallislehdissä. tämän takia on asiani paremmin kuin monen muun. olen pystynyt auttamaan monia henkilöitä heidän taistelussa mielivaltaa vastaan.

kertomallani palstalla on paljon kakkahattutanttoja, heitä vitutti menestykäs taisteluni näitä syöpäläisiä vastaan.
heidän mielestä olisi pitänyt olla heidän edessääm rähmällään ja tyytyä heidän mielivaltaansa. se että autoin monia palstalaisia neuvoillani sai nämä raivon valtaan. ja viimeisiä pisaroita oli se että en ruvennut norjalaisten haudallatanssijain arhimäen ja lipposen persettä nuolemaan kuten he virallisesti pyysivät. laitoin tiedon epäasiallisesta viestistä, niin sain tämän jälkeen bannia. kun kyselin pääpirulta asiaa niin tuli lisää. ei muuten ollut pääpirulla munaa ilmoittaa ulosheitosta vaan kuulin sen muualta. no vielä tulee heilumaan lusikka siinäkin sopassa.
vannoutunut kerettiläinen.

nicam77

Tervehdys arvon foorumilaiset. Olen 33 vuotias urhea perusrehellinen suomalainen mies. Tumman ruskeat hiukset, siniharmaat silmät, pituus 178 cm ja paino n. 75 kg. Penkistä menee joku 75 kg ja pienenä oli luokan paras hemoglobiini. Armeijan kävin Mikkelissä 1994 ja lätkäseurani on JYP, forever. Parhaat elokuvat on ohjanneet  Kubric, Lynch ja Darren Aronofsky. Kaikenlainen musiikki menee, kunhan se on Deep Purplea. Noh, ehkäpä Led Zeppelin, Pink Floyd ja vaikka Kingston Wall, progee aika laajasti ja konemusiikista dnb. Musiikit kuunnellaan vinyyliltä käsin ja käyttöjärjestelmänä on Linux Ubuntu 10.04. Neitsyys meni 18 vuotiaana. Olen hyvin epäsosiaalinen, enkä juuri koskaan saa naista. Alkoholia kulutan varmasti keskivertoa vähemmän ja käytän satunnaisesti Melatoniini pillereitä unen saamista helpottaakseni. Viimeksi lukemani kirja on C.G. Jung'in Unia, ajatuksia, muistikuvia. Näin.

En lukenut ainottakaan viestiä, ennen kuin "astuin" foorumille. Mediaa seuraavana (tv:tä en omista, mutta katson ylen asiaohjelmia netistä. Radiokanavani on yle puhe. Näillä pysyy jotenkin kärryillä. Kun TV:tä ei ole, niin netissä tulee pyörittyä sekin aika.
Varsinainen syy, miksi rekkasin foorumille, on puhdas mielenkiinto siitä, millaista keskustelua täällä käydään ja kyllä nämä maahanmuuttoasiat kiinnostavat. Vielä enemmän kiinnostaa tämä koko ilmiö, mikä Perussuomalaisten myötä on noussut. Kuinka media suhtautuu Persuihin aivan eri lailla, kuin vanhoihin puolueisiin. En ymmärrä, kuinka yle:kin sortuu aivan lapsuksiin. Luulisi heidänkin tajuavan, että asenteellinen ja epäreilu kohtelu koituu omaan nilkkaan. Kansan aliarvioiminen ei ole tervettä journalismia. Ei siitä maahanmuutosta voi olla niin vaikea puhua maahanmuutosta, tai muslimi-kulttuurin ranrautumisesta Suomeen. Täältä varmaan saan vastauksia kysymyksiini. Kiitos ja kummarrus.

ApinA

Quote from: nicam77 on 05.11.2011, 04:49:32
...

Koska normaalit ihmiset ovat tähän aikaan nukkumassa, katson asiakseni toivottaa tervetulleeksi foorumille.

Luulenpa että useampi kuin uskotkaan on tutustunut foorumiin ja mm. Halla-ahon kirjoituksiin ja äänestänyt PerusSuomalaisia juuri median älyttömän suhtautumisen takia. Jos haluaa julistaa valkoista ylivaltaa tämä ei ole oikea paikka. Jos taas on kiinnostunut keskustelemaan maahanmuutosta puolesta tai vastaan tai vain hakemaan näkökulmia paikka on varsin osuva.

ApinA

Ja kuitenkin joku kerkisi ensin. Minulla oli päivystysvuoro!!!

No joo... Se jäi vielä sanomatta, että jos on YLEn radioiden tiedon varassa, voi olla että tulee yllättymään. Positiivisesti toivottavasti.

Lalli IsoTalo

Tervehdys arvon foorumilaiset.

Arvon nicam77, tervetuloa Hommaan.

EDIT: Voitto-Taisto ja ApinA! Mitä te täällä teette? Luulin olevani tänään vuorossa! Okei, mä tiedän milloin mua ei kaivata ... leimatkaa minunkin kellokortti ulos lähtiessänne.
— Missä N, siellä R

ApinA

Ai perkele! Munhan piti olla Ammulehtee spämmäämässä. No alotan sen vuoron nyt. Sama palkanmaksaja kuitenkin. Muutenkin teen nyt tuplavuoroa. Seuraavana kohteena iltasanomat...

PaulR

Quote from: Lalli IsoTalo on 05.11.2011, 05:30:15
Tervehdys arvon foorumilaiset.

Arvon nicam77, tervetuloa Hommaan.

EDIT: Voitto-Taisto ja ApinA! Mitä te täällä teette? Luulin olevani tänään vuorossa! Okei, mä tiedän milloin mua ei kaivata ... leimatkaa minunkin kellokortti ulos lähtiessänne.

Aamuyön pimeinä tunteina joskus, joskus syttyy ajatus, että mikä vittu teidän ongelmanne on. Lapsuudessa mennyt jotain pilalle?

ApinA

Mulla ainakin alko lapsuudesta, mutta jatkunut senkin jälkeen

PaulR

Quote from: ApinA on 05.11.2011, 05:52:11
Mulla ainakin alko lapsuudesta, mutta jatkunut senkin jälkeen

No eipä siltä näytä.

ApinA

No miltä mä sitten näytän?

Lalli IsoTalo

Inkvisitio hengittää niskaan. Off topiccia. Hajaannutaan. Poistetaan turhat viestit.
— Missä N, siellä R

PaulR

Quote from: Voitto-Taisto on 05.11.2011, 05:59:46
Noooh Pauli, mistä kenkä puristaa? Mikäs hätä meillä on valmiissa maailmassa.

Ei mitn. Rauha maassa.
Joskus vain harmittaa, kun sönkottämään veteraaneille.

Emo

Uusia jäseniä kirjautuu koko ajan.
Nostan tätä että huomaavat esittäytyä!

IkarosFin

Kaikille uusille tervetuloa hommaan myös minunkin puolestani, vaikka itsekkin olen suht tuore vielä :)
-God made men, but Samuel Colt made them equal.

-Aseeton kansa on kelvoton. -J.V Snellman

-Laku ja salmiakki nostavat verenpainetta jopa merkittävästi, sen huomaa kommenteistakin.

"Maahanmuutto on mahdollisuus, jota emme voi jättää käyttämättä" - Heidi Hautala

Kaksisilmäinen

Nuiva jo useamman vuoden ajan, nyt vasta kuitenkin päädyin rekisteröitymään Hommafoorumille. Ehkä siksi, etten ole kokenut että minulla olisi paljon lisättävää täällä puhuttuun, mutta en myöskään ole kokenut tarvitsevani vitutuksenpurkukanavaa, koska viimeaikainen kehitys on ollut niin positiivista. Tapaus Breivik ja sitä seurannut välitön viivojen vetäminen Halla-ahoon kuitenkin kiehautti yli ja viimeistään osoitti, ettei valtamedialla ole mitään moraalia. Enkä koe, että maahanmuuttokeskustelu olisi edelleenkään sillä tasolla kuin sen pitäisi olla. Joten ihan vaikka vaan tukeakseni nyt heilautin nickin tänne. Toivottavasti keksin vielä jotain sanottavaakin.

Olen vihreä nainen, mutta vihreys merkitsee minulle eri asioita kuin siinä yhdessä puolueenraadossa oleville. Lisäksi olen maltillisen kansallismielinen.

Lalli IsoTalo

Tervetuloa mukaan, Kaksisilmäinen!

Quote from: Kaksisilmäinen on 08.11.2011, 08:45:50
Toivottavasti keksin vielä jotain sanottavaakin.

Siitä ei taida olla pelkoa ...

Quote from: Kaksisilmäinen on 08.11.2011, 08:45:50
Tapaus Breivik ja sitä seurannut välitön viivojen vetäminen Halla-ahoon kuitenkin kiehautti yli ja viimeistään osoitti, ettei valtamedialla ole mitään moraalia.
— Missä N, siellä R

Sanglier

Hei A4 ja tervetuloa!

Esittäytymisesi jälkeen varmaan mielelläsi kuulet olevasi tynnyrissä kasvanut ennakkoluulokimppu, jonka pitäisi käydä edes joskus ulkomailla ja ottaa vähän selvää asioista, eikä vain örähdellä perunakellaristasi  ;)

Lalli IsoTalo

Tervetuloa Suomeen, A4.

Valitettavasti se persoonallisuushäiriö, johon Englannin paremmat luokat ovat sairastuneet, on tarttunut Suomenkin parempiin luokkiin, reaalimaailman chaveihin. Lokaalit kulttuuripissikset ovat oman kulttuurinsa suhteen oppimattomia, vastuuntunnottomia ja väkivaltaisia. Osa heistä on myös homoetnofobisia, mikä ilmenee myötäelämiskyvyn puuteena oman kaltaisiaan kohtaan, syyllisyydentunnottomuuteena siinä mitä oman kaltaisille ollaan tekemässä, sekä pidäkkeettömyyden puutteena tuon tekemisen innokkuudessa.

Spekuloin, että homoetnofobisen psykopatian kriteerit täyttää 80%kansanedustajista, 20% kokonaisväestöstä ja 1% sarjamurhaajista. Huomattava osa psykopaattisista henkilöistä syyllistyy rikoksiin, esimerkiksi perustuslain rikkomiseen,  mutta ei jää siitä kiinni, koska koko systeemi on fiksattu.

Me täällä Hommassa parhaamme mukaan vastustamme mokuttavia kulttuuripissiäksiämme ja homoetnofobisia psykopaattejamme.

Hei. Tervetuloa mukaan. Ohessa kyselylomake. Osallistuminen vapaaehtoista. Tietenkin. Oma veikkaukseni "stainless steel".

Lalli IsoTalo
Homman VHM -filantrooppi

[ ]  Other
[ ]  A4 paper, a paper size prevalent in many countries (210 × 297 mm), defined in the ISO 216 international standard
[ ]  A4, a type of stainless steel, as defined by ISO 3506, equivalent to SAE steel grade 316L
[ ]  A4 - In the Dungeons of the Slave Lords, a 1981 module for the Dungeons and Dragons role playing game
[ ]  A4 road, in several countries
[ ]  British NVC community A4 (Hydrocharis morsus-ranae - Stratiotes aloides community), a British Isles plants community
[ ]  M16A4, a variant of the American M16 rifle
[ ]  Apple A4, microprocessor used in Apple's iPad, iPhone 4, 4th generation iPod Touch and 2nd generation Apple TV.

http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg836551.html#msg836551
Lähtiessäni opiskelemaan lakia Englantiin olin kyynisyyteen toisinaan sortuva mutta yhtä kaikki onnellisen sinisilmäisen hippiymmärtävä perussuomalainen (ahah) tallukka. Monikulttuurisuus oli njoo, okei ja kun vaan vähän jaksoi ymmärtää niin kyllä se siitä.  Uskoin ihmisten itseajattelukykyyn ja valveutuneisuuteen.
Sitten asuin, elin ja opiskelin kolme vuotta Bradfordissa, Englannissa – kaupungissa jossa ikkunasta ulos katsoessaan unohti helposti asuvansa länsimaisessa valtiossa. I was the white infidel among the righteous.

Opiskeluja seurasi muutama vuosi harhailua ja työskentelyä Lontoossa. Tulin takaisin Suomeen kun en jaksanut enää katsella paikallista menoa.

Ensikäden kokemusta tuolta ajalta kertyi niin päivittäisestä elämästä no-go-zoneilla kuin Bradfordin 2008 mellakoistakin. Myös peri-englantilaiset chavit on koettu, kuten myös parempien luokkien lähes psykopatiaa välinpitämättömyydessään lähentelevä asenne herrojen omassa kotimaassa tapahtuvaa kehitystä kohtaan.

Nykyään olen optimistikohtauksista kärsivä misantrooppi. Uskontoa ja poliittista katsantokantaani koskevat ajatukset pysykööt toistaiseksi lukittuina pääni sisälle. Foorumille rekisteröitymsen takana lojuu toivo Englannissa todistamani yhteiskuntatilanteen & kehityksen välttämisestä Suomessa.

Hei.
— Missä N, siellä R

JohnDecember1972

Olen 38 vuotias parkkiintunut Palkisten metsäalan sinkku, jonka voi sanoa olevan juurta noitain. Maailma on kouluttanut minut  titsenäiseksi toimijaksi niin tuulessa kuin pakkasessa. Olen maksanut tästä elämästä niin henkisesti kuin fyysisesti. Asun  Vantaalla. Maailma on tuonut minut nykyiseen elämään monen mutkan kautta. En kuitenkaan vähättele tätä kaikkea. Olen löytänyt oman maailmani.
Olen nuoresta asti seurannut politiikkaa niin uutislähetyksista että lehdistä ja minulle on sen myötä kehittynyt poliittinen kanta. Olen liberaalinen sosialisti tai liberaali-sosialisti. Pidän ammattiliittojen tekemää työtä arvokkaana ja yhtälailla tykkään yksilön vapauksista ja pidän kansalaisen omista lähtökohdista perustuvaa yhteiskuntaa tärkeänä. Ihmisillä on oikeus omaan elämään. Seuraan maailman menoa niin televisiosta, lehdistä ja netistä.  Yhteiskunta on kehittynyt niin hektiseksi ja pikapanojen suomaksi yhteisöllisyydeksi. Kaikki on vain kapitalistien omaisuutta ja normi kansalainen saa jämät. Ei oikein luo tulevaisuutta tuommoinen toiminta jopa Suomessa. Työpaikat on menneet ulkomaalaisille ja yritykset tuovat omaa henkilökuntaa Suomeen. Näin kapitalisti saa paremman voiton. Minusta ensin pitäisi hoitaa kotimainen työvoimapolitiikka ja sitten tuoda ulkomaista työvoimaa. Nykyinen meno tuo entistä enemmän ulkomaalaista työvoimaa ja me jäädään työvoimatoimistoon ja jossain vaiheessa saamme työpajajakson. Kaikensortin maahanmuuttajat koulutetaan tänne "osaavaksi työvoimaksi". Kyrsii tämmöinen toiminta. Missä on yhteiskunta vastuu?
En peittele  henkilötietojani  mutta sen verran pidän nämä asiat omana tietona, että  haluan toimia yksityisesti. Löytänen ystävia joilla on samankaltainen maailmankuva ja tuoden tästä uutta yhteiskunnallista keskusteltavaa. 

Tom Kärnä

Parhaimmat tervetuliaistoivotukseni, JohnDecember1972! (tunnen nimimerkin)

Tästä se lähtee. Nyt alkaa siiselintyö...
"Delenn's fleet is a start. Now we have to build on it."
-John Sheridan

nicam77

Quote from: ApinA on 05.11.2011, 05:09:21

Koska normaalit ihmiset ovat tähän aikaan nukkumassa, katson asiakseni toivottaa tervetulleeksi foorumille.

Kiitos!  :) Saanen myös vastata, kun epänormaalitkin ovat jo pikkuhiljaa heräilemässä.

Quote from: ApinA on 05.11.2011, 05:09:21
Luulenpa että useampi kuin uskotkaan on tutustunut foorumiin ja mm. Halla-ahon kirjoituksiin ja äänestänyt PerusSuomalaisia juuri median älyttömän suhtautumisen takia. Jos haluaa julistaa valkoista ylivaltaa tämä ei ole oikea paikka. Jos taas on kiinnostunut keskustelemaan maahanmuutosta puolesta tai vastaan tai vain hakemaan näkökulmia paikka on varsin osuva.

Jep. Olen saanut median kautta sellaisen kuvan, että täällä suunnitellaan suunnilleen tummaihoisten maastakarkoittamiskampanjoita jne.. Ja Scripta saa niin tylyä kommenttia ja sitten kun sitä kävin lukemassa, niin teksti puhutteli ainakin minua. Mukaansa tempaavaa tekstiä, mutta asiaa paljon, vaikkakin aika karusti ilmaistuna, mutta todellisena silti.

Valkoista ylivaltaa en ole julistamassa. Se on kovin kapea näkökulma ja taitaa olla lähinnä pikku-skinien kasvukipuja. Heikot yksilöt hakevat joukosta turvaa. Näin minä olen selittänyt uusnatsi-ilmiön itselleni. Aikuiset herrarodun edustajat ovat mielestäni hieman huvittavia juntteja. Ei ole pelkoa, että natsi-ideologia nostaisi päätään. Ne vääryydet ovat niin tuoreessa muistissa, että eivät ne sieltä enää nouse. Sitten, kun II Maailmansota on sota muiden joukossa, niin hakaristi nähdään hyvyyden ja jatkuvuuden symbolina, tai mikä se nyt olikaan, ennen kuin natsit teki siitä tunnuksensa.

Mutta varmasti löydän mielenkiintoisia aiheita ja keskusteluja. Itse yritän suhtautua mahdollisimman objektiivisesti ja "järkevästi" näihin tapetilla oleviin asioihin. Ne kun koskevat meitä kaikkia. Ilmiönäkin tämä mamu-keskustelu on aika mielenkiintoinen.

:)

Minski

Esittäydyn: kirjauduin foorumille jo keväällä lähinnä seuratakseni uutisoimisen taustoja, olen päivittäinen lukijakävijä. Kiitos asiallisesta keskustelufoorumista, arvostan!

Olen vajaan parin vuoden sisällä hiljalleen nuivaantunut tutkijataustainen akateeminen pätkätyöläinen. Pohjimmiltaan parantumaton optimisti joka uskoo oikeudenmukaisuuteen. Juuret syvällä maaseudun mullassa, joskin nykyään pihamaalta löytyy multaa vain kasvimaan verran.

Lukijakunnassa siis jatkossakin!

ike60

Tervetuloa, Minski!

Quote from: Minski on 12.11.2011, 10:19:26
Olen vajaan parin vuoden sisällä hiljalleen nuivaantunut tutkijataustainen akateeminen pätkätyöläinen. Pohjimmiltaan parantumaton optimisti joka uskoo oikeudenmukaisuuteen. Juuret syvällä maaseudun mullassa, joskin nykyään pihamaalta löytyy multaa vain kasvimaan verran.

Entisenä akateemisena pätkätyöläisenä olisi mukava lukea nuivaantumistarinasi tässä ketjussa. Itsekin olen optimisti ja uskon mm. että maahanmuuttopolitiikka voidaan saada pysyvästi järkipohjalle nyt kun vielä on aikaa. Oikeudenmukaisuuteen uskon siinä mielessä, että oikeudenmukaisuus on oikein; se, toteutuuko oikeudenmukaisuus tässä maailmassa, on aika pitkälle järjestelykysymys. Oikeudenmukausuutta järjestelen tähän maailmaan omalta pieneltä osaltani mm. toimimalla oikeudenmukaisen maahanmuuttopolitiikan puolesta.

Sen varmaan olet huomannutkin, että multaa voi lapioida virtuaalisesti täällä.

ProPatria

Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Entinen Lieksalainen, nykyinen Turenkilainen. Luonnehtisin itseäni erittäin maahanmuuttokriittiseksi ja hyvät keskustelutaidot omaavaksi.

Emo

Quote from: ProPatria on 14.11.2011, 00:38:20
Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Entinen Lieksalainen, nykyinen Turenkilainen. Luonnehtisin itseäni erittäin maahanmuuttokriittiseksi ja hyvät keskustelutaidot omaavaksi.

Tervetuloa ProPatria!

Lieksalaisista täällä on juteltukin viime aikoina, ja avatarkuvavalintasi on mielenkiintoinen  :o

Pitemmittä puheitta kun kellokin on jo mitä on... 

vilinpoika

Olen jo yli 60 vuotias, kuulun sodanjälkeiseen sukupolveen, puolet elämästäni olen viettänyt ruotsissa, ollut työelämässä 16 vuotiaasta. En ole mikään ulkomaalaisvihaaja, minulla on ollut monia hyviä ystäviä heissä, joihin pidän vieläkin yhteyksiä. Se mikä sai minut hereille, niinsanoakseni, ovat omat kokemukseni muslimeista, joiden kanssa jouduin tekemisiin ammattini vuoksi. Ne ovat noin 95 prosenttisesti negatiivisia, murhauhkauksia ym.Tunsin tästä kielteisestä tunteestani huonoa omaatuntoa, tunsin itseni rasistiksi, mutta kun olen lukenut täältä Homma sivustolta, ja ruotsalaiselta Avpixlad (paljastettu) sivustolta vastaavanlaisia kokemuksia, havaitsin etten olekkaan yksin.Kysymyshän ei olekaan rasismista, vaan puhtaasta itsesuojelu vaistosta, tätä samaa vaistoa tunsivat varmasti myös isämme ja isoisämme, kun tukkivat venäläisten joukkosiirtolaisuus yritystä Suomeen 70 vuotta sitten. Kiitos siitä että olette olemassa, hyvät ystävät.