News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Pasi Kuikka

Ei kai kiljun tissuttelua lasketa alkoholin kokonaiskulutukseen? ;)

Miniluv

Quote from: Mokumies on 03.09.2011, 22:05:30
Terve, onko "white power"-ihmiset tervetulleita, vai lynkataanko?

Ei ole sijaa tässä majatalossa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

dothefake

Taidat ollakin meidän miehii, teretulemast.

Hehe, oli kyllä tarkoitettu Pasi Kuikalle, ei natural whitening baking sodalle.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Eino P. Keravalta

QuoteTerve, onko "white power"-ihmiset tervetulleita, vai lynkataanko?

Itse en ole "white power"-ihminen. Sen sijaan olen "bright power"-ihminen. Eli en kannata valkoista valtaa, vaan vallankäyttöä, jossa fiksut ihmiset ihonväriin katsomatta tekevät päätöksiä. Jankutan vielä siitäkin, että Platonin sanoin joko kuninkaiden tulee olla filosofeja tai filosofien kuninkaita. Nykymaailmassahan on päinvastoin: meitä johtaa tomppeleiden armeija.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

KJ

Quote from: Pasi Kuikka on 03.09.2011, 22:23:50
Ei kai kiljun tissuttelua lasketa alkoholin kokonaiskulutukseen? ;)

Ei lasketa, kuten ei mustaherukkaviiniäkään. Ainoastaan P:llä alkavista sinisistä juomista 12 prosenttia lasketaan melkein olueksi, jos on täysikuu ja jos naapurin pihalla on purettava Corolla jossa on violetti peräkoukku ja jonka takapenkillä on rintansa vahannut italialainen.
What would Gösta Sundqvist do?

Lalli IsoTalo

Quote from: dothefake on 03.09.2011, 22:26:36

Mokumies: tämä lieni Pasi Kuikalle. Moi moi!

Pasi: Tervetuloa!

Kommentti: Täällähän pyöröovi käy kuin säänneltävän ja sääntelijän välillä!

EDIT - Otetaan uusiksi:

Mokumies: edellinen viesti oli Pasi Kuikalle, joten se on "moi moi" sinulle!

Pasi: Tervetuloa inessiiviin!

EDIT: Selväpäisyyttä vähennetty!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Mokumies

Ei mulla ole mitään juutalaisia vastaan, muslimeja on. Mielestäni jo se seikka, että kaikki merkittävät "nerot" ovat valkoisia, kertoo mikä on evoluution suurin saavutus.

dothefake

Nyt on kyllä vaikea sanoa, onko Lallin vai KJ:n viesti outoakin oudompi.
-Tytti Tuppurainen

Mokumies

Quote from: Eino P. Keravalta on 03.09.2011, 22:33:19

Itse en ole "white power"-ihminen. Sen sijaan olen "bright power"-ihminen. Eli en kannata valkoista valtaa, vaan vallankäyttöä, jossa fiksut ihmiset ihonväriin katsomatta tekevät päätöksiä. Jankutan vielä siitäkin, että Platonin sanoin joko kuninkaiden tulee olla filosofeja tai filosofien kuninkaita. Nykymaailmassahan on päinvastoin: meitä johtaa tomppeleiden armeija.
Allekirjoitan täysin, kiva huomata, että ei kaikki "nuivat" ole kaljupäisiä idiootteja kuten minä ;)(kalju on vaan kätevä, en koita sillä mitään viestittää)

dothefake

Quote from: Mokumies on 03.09.2011, 22:43:12

Allekirjoitan täysin, kiva huomata, että ei kaikki "nuivat" ole kaljupäisiä idiootteja kuten minä ;)(kalju on vaan kätevä, en koita sillä mitään viestittää)
Sanot vaan, kuitenkin on tatuoitu koko pää.
-Tytti Tuppurainen

Mokumies

Quote from: Asta Tuominen on 03.09.2011, 22:42:27
Tervetuloa, joka iikka ja akka! Moderaatio kyllä pyyhkii asiattomat viestit ja jäsenet pois, väliaikaisella tai pysyvällä bannilla.

Itse alan kallistua sille kannalle, että "power" on kannatettava asia.
Tilastojen takia.  :)

Mokumies, harkitse sanojasi äläkä laita kypärääsi liian tiukkaan. Minun lähin ystäväperheeni on muslimiperhe ja he ovat hienoja ihmisiä. Älä niputa liian tiukkaan. Nykytilanteen syylliset ovat päättäjät, eivät maahanmuuttajat, ja pysymällä asialinjalla voimme vaikuttaa tilanteeseen.  :)

Sain,

pidetään mielessä, hyvä että minuakin "suvaitaan", vaikka nykyään tuntuu siltä, että kaikkea paitsi mamukriittisiä ylisuvaitaan :)

Eino P. Keravalta

Quoteei kaikki "nuivat" ole kaljupäisiä idiootteja kuten minä

Minä olenkin suomalaiskriittisten mielestä varmastikin piilofasisti, koska minulla kyllä on kalju, mutta olen ovelasti peittänyt sen hiuksilla.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

dothefake

Tuskin kuitenkaan olet vaatteiden alla alasti, se olisi noloa.
-Tytti Tuppurainen

Eino P. Keravalta

Quote from: dothefake on 03.09.2011, 22:52:53
Tuskin kuitenkaan olet vaatteiden alla alasti, se olisi noloa.

No en tietenkään, mutta pervot kuulemma ovat.

Mokumies

Quote from: Lalli IsoTalo on 03.09.2011, 22:36:26

Mokumies: tämä lieni Pasi Kuikalle. Moi moi!

Pasi: Tervetuloa!

EDIT - Otetaan uusiksi:

Mokumies: edellinen viesti oli Pasi Kuikalle, joten se on "moi moi" sinulle!

Hyvä että tämä selvisi, meinasin jo sanoa "Klaanilainen minä olen" ;D

Lalli IsoTalo

... kiva huomata, että ei kaikki "nuivat" ole kaljupäisiä idiootteja kuten minä ;)(kalju on vaan kätevä, en koita sillä mitään viestittää)

Se kalju on kyllä kätevä kalloindeksin ja genotyyppin määrittelyssä.

EDIT: kuva poistettu.
— Missä N, siellä R

Mokumies

Quote from: Lalli IsoTalo on 03.09.2011, 23:14:36
... kiva huomata, että ei kaikki "nuivat" ole kaljupäisiä idiootteja kuten minä ;)(kalju on vaan kätevä, en koita sillä mitään viestittää)

Mun kalloa on kehuttu komeaksi, naiset silittelevät mua kuin olisin siili ;D

Lalli IsoTalo

Itse en ole "white power"-ihminen. Sen sijaan olen "bright power"-ihminen.

Itse olen "light power" -ihminen: kevyesti valtaa itse kullekin. Raskaasti keskitetty valta korruptoi.
— Missä N, siellä R

Martin

Voi tunnustaa äänestäneeni kokoomusta joskus teekkarivuosina. Nyttemmin nuivistunut perussuomalainen DI.
"Mä koin, että kokoomukselle koti on Euroopassa ja Raamattu roskissa ja isänmaallisuudesta on tehty rasismia." - Laura Huhtasaari SK 8.6.2017

Lalli IsoTalo

Quote from: Lalli IsoTalo on 03.09.2011, 23:14:36

Quote from: Mokumies on 03.09.2011, 23:23:16
Mun kalloa on kehuttu komeaksi, naiset silittelevät mua kuin olisin siili ;D

Silittelevät, koska kalju viestittää testosteronin ylituotantoa. Siksipä emme uskalla päästää sinua majataloon. Saat huudella sieltä tallista.

QuoteMiestyypin kaljuuntuminen on perinnöllinen testosteroni-miessukuhormonin liikatoiminnan vaikutuksesta tapahtuva hiustenlähtö ...
-- http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalju#Kaljun_sosiaalinen_merkitys
— Missä N, siellä R

Mokumies

Poltinko mää sun ristin, vai mistä tää kaikki viha?

dothefake

Eihän vielä ole edes lakanoitasi tervattu, ei tässä mitään vihaa ole, totuttele forumhuumoriin.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Quote from: Mokumies on 03.09.2011, 23:53:47
Poltinko mää sun ristin, vai mistä tää kaikki viha?

Ymmärrät varmaan, että paras tapa hankkia lämmintä tervetulottamista ei ole esittäytyä sellaisen ideologian kannattajaksi, jonka Wikipedia määrittelee rasismiksi, samaan aikaan kun keskustelu vihapuhelainsäädännön tulkinnoista käy yhteiskunnassa kiivaana. Nettipoliisi Fobba:

QuoteSuomessa virallisen syytteen alaisissa internettiin liittyvissä sananvapausrikoksissa syyteoikeus on valtakunnansyyttäjällä. Olin yhteydessä tällä keskustelufoorumilla "suurta suosiota" nauttivaan Valtakunnansyyttäjänviraston Mika Illmaniin. Yhteinen näkemyksemme on, että etenkin kiihottaminen kansanryhmää vastaan -rikosnimike vaatii tarkempaa ohjeistusta.

Sovimme, että avaan viestiketjun Hommafoorumille ja kerään palstalaisilta kysymyksiä, epäselvyyksiä ja epäkohtia nykylainsäädännön tulkintaan koskien kiihottamista kansanryhmää vastaan. Mitä saa kirjoittaa ja kuinka ulottuva on ylläpitäjän vastuu julkaisuista?
-- http://hommaforum.org/index.php/topic,54305.0.html

EDIT: deletoin ekan kappaleen.
— Missä N, siellä R

Mokumies

Onko nykyään "Minority report" todellisuutta, että voidaan tuomita ihminen sen perusteella mitä hän saattaa tehdä?

Lalli IsoTalo

Quote from: Mokumies on 04.09.2011, 01:02:06
Onko nykyään "Minority report" todellisuutta, että voidaan tuomita ihminen sen perusteella mitä hän saattaa tehdä?

Minority reportissa pyrittiin estämään tulevaisuudessa tapahtuvaksi tiedetyt rikokset, eikä tuomitsemaan sen perusteella mitä hän saattaa tehdä.

QuoteIn the future, criminals are caught before the crimes they commit ...
-- http://finnish.imdb.com/title/tt0181689/

Kannattaa muistaa, että ravintola saa valita asiakkaansa, ja keskusteluforumi kommenttinsa.

Quote4. Luku, 2 § Julkaisuvapaus
Forumilla vallitsee sananvapauden ohella julkaisuvapaus. Julkaisuvapaus tarkoittaa sitä, että forumin moderoijilla ja ylläpidolla on oikeus päättää siitä, mitä materiaalia sillä julkaistaan.
-- http://hommaforum.org/index.php/topic,99.msg486/topicseen.html#msg486

Jos kerrot tarkemmin itse minkä sortin white poweristi olet, niin wikin luomat negatiiviset mielleyhtymät saattavat hälventyä.
— Missä N, siellä R

Nissemand

Lalli ei selvästikkään ole katsonut kyseistä elokuvaa
Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

Lalli IsoTalo

Quote from: Nissemand on 04.09.2011, 01:27:06
Lalli ei selvästikkään ole katsonut kyseistä elokuvaa

Nissemand ei selvästikään ollut paikalla, kun katsoin kyseisen elokuvan.

Se, että sisäpiiriläinen lavasti rikostutkijan syylliseksi systeemin porsaanreikien avulla, ei kai muuta sitä perusasetelmaa, että tulevaisuuden systeemi oli elokuvassa rakennettu estämään aitoja tulevaisuusrikoksia, eikä tuomitsemaan ihmistä sen perusteella mitä hän saattaa tehdä.

Toisekseen, päähenkilöä ei tuomittu sen perusteella mitä hän olisi saattanut tehdä, vaan sen perusteella mitä huijattu systeemi todisti hänen tehneen tulevaisuudessa, jos oikein muistan.

Kolmanneksi, yritän palauttaa yleisen esittäytymisketjun juurilleen toteamalla, että Mokumiestä ei ehkä otettu avosýlin vastaan (koska rasismikonnotaatiot wikin kautta), mutta häntä ei ole tuomittu eikä rangaistu (kuten Minorityssä tehtiin syyttömälle uhrille.

Neljänneksi, Nissemand saattaa antaa uskottavan kuuloisia selityksiä siitä mikä elokuvan todellinen viesti oli, ja olla asiassa 100%:sesti oikeassa, koska en enää muista mikä se oli, tai ymmärsinkö sen oikein. Nissemand, ole hyvä:
— Missä N, siellä R

Mokumies

Quote from: Lalli IsoTalo on 04.09.2011, 01:26:03
Jos kerrot tarkemmin itse minkä sortin white poweristi olet, niin wikin luomat negatiiviset mielleyhtymät saattavat hälventyä.

Noh, mää olen 197-senttinen, 98-kiloinen sähköasentaja. Pidän kylmästä oluesta ja auringonlaskuista. Jääkiekko on mun laji ja pelasin junioreissa, kunnes olkapääni lopetti lätkän puolestani. Olen omillani toimeentuleva ja katseen kestävä mies.

Jos haluat tutustua lähemmin pistä rohkeasti pos....vittu eihän tää olekkaan netti deitti! Mun moka.

Lalli IsoTalo

Quote from: Lalli IsoTalo on 04.09.2011, 01:26:03

Quote from: Mokumies on 04.09.2011, 02:36:01
Noh, mää olen 197-senttinen, 98-kiloinen sähköasentaja. Pidän kylmästä oluesta ja auringonlaskuista. Jääkiekko on mun laji ja olen pelannut junioreissa, kunnes olkapääni lopetti lätkän puolestani. Olen omillani toimeentuleva ja katseen kestävä mies.

Jos haluat tutustua lähemmin pistä rohkeasti pos....vittu eihän tää olekkaan netti deitti! Mun moka.

Pistä sama tänne deittiketjuun:
http://hommaforum.org/index.php/topic,7245.0.html
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Martin on 03.09.2011, 23:34:55
Voi tunnustaa äänestäneeni kokoomusta joskus teekkarivuosina. Nyttemmin nuivistunut perussuomalainen DI.

Sekaan vaan! Tervetuloa!
— Missä N, siellä R