News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Tapiotar

Pitäisikö täällä luetella kaikki sukujuurensa? Vain yhdellä on nyt merkitystä ja siitä olen ylpeä: olen suomalainen. Tässä ylpeydessäni saavuin tälle foorumille. Suomi on kotimaamme, Suomi on uskontomme, Suomi on juuremme, isämme, äitimme, kehtomme.

Tuu-tuu tupakkarulla,
mistäs tiesit tänne tulla?
Tulin pitkin Turuntietä,
hämäläisten härkätietä...

Lalli IsoTalo

Quote from: Asta Tuominen on 05.08.2011, 22:32:50
... Sigfrid Eerikinpo{ika} ... nielaisi pikkulinnun elävältä ...

Ozzy Lepakonpäänpuraisija on kevyttä kamaa Sigfridiin verrattuna!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

paavo_kurkela

Juu hei vaan kaikkille!

Nimeni on Paavo Kurkela ja toimin Helsingissä yksityisyrittäjänä.

Yritän toteuttaa foorumin etikettiä postaamalla ensimmäisen viestini tänne esittelyketjuun - todellinen kirjautumiseni syy on se, että haluan jättää viestini mainion poliisimies fobban aloittamaan ketjuun.

Tahdon tässä samassa myös lausua julkisen kiitoksen kaikille foorumilaisille sen modeille ja ylläpitäjille foorumin olemassaolosta.

Rok rok,
Paavo
Kielletään kaikki - varmuuden vuoksi

Loppuasukas

Morjesta!

Olen 18v miespuolinen abiturientti Siilinjärveltä Kuopion vierestä. Poliittisilta ajatuksiltani olen ehkä juuri sellainen vihervasemmistolainen ituhippi joita täällä kummastellaan, mutta nostan hattua tälle foorumille; ehkä ainoa aktiivinen politiikkaan erikoistunut internetkeskustelupalsta Suomessa?
eiiih

petebe

Quote from: Loppuasukas on 06.08.2011, 00:56:54
Morjesta!

Olen 18v miespuolinen abiturientti Siilinjärveltä Kuopion vierestä. Poliittisilta ajatuksiltani olen ehkä juuri sellainen vihervasemmistolainen ituhippi joita täällä kummastellaan, mutta nostan hattua tälle foorumille; ehkä ainoa aktiivinen politiikkaan erikoistunut internetkeskustelupalsta Suomessa?

Meriitit on jo nyt kovat, olethan nykyisen pääministerin kotikunnasta. Ei ajatuksissa mitään pahaa ole, kunhan niihin ei ala liian sokeasti uskoa ja kuvitella Paavo Suuren tapaan olla ainoa joka on totuuden lähteillä. Tervetuloa.
"Suomellahan on erittäin hyvä maine Afrikassa, meillä ei oo minkäännäköstä historiallista taakkaa...oikeestaan päinvastoin"  -Alexander Stubb-

Puoluekanta määrittää mielipiteen oikeellisuuden sekä syyttämis- että tuomitsemiskynnyksen. -oma-

dothefake

Quote from: Asta Tuominen on 05.08.2011, 23:01:40
^ Meidän esi-isiemme mieleen ei varmaankaan ihan ensimmäisenä tullut, mikä mahtaa olla vihakirjoittelua ja mikä ei!  :D
Niin, olen opetellut noita hieroglyfejä jonkun verran ja voin sanoa, että kyllä pientä vihanpitoa sielläkin esiintyy. Joku valtuutetttu voisi nostaa jupakkaa, jos pääsisi 6000 vuotta takaisin.

Ps. Nikkaroin itselleni hautakiveä hioroglyfein muutama vuosi sitten metsästä löytämääni haljenneeseen kivenpuolikkaaseen. Pakettiautolla haettiin. Tuntui omalta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

petebe

Quote from: dothefake on 06.08.2011, 01:15:06
Niin, olen opetellut noita hieroglyfejä jonkun verran ja voin sanoa, että kyllä pientä vihanpitoa sielläkin esiintyy. Joku valtuutetttu voisi nostaa jupakkaa, jos pääsisi 6000 vuotta takaisin.

Vai on ne varavaltuutetut jo silloinkin aukoneet päätään sopimattomasti...
"Suomellahan on erittäin hyvä maine Afrikassa, meillä ei oo minkäännäköstä historiallista taakkaa...oikeestaan päinvastoin"  -Alexander Stubb-

Puoluekanta määrittää mielipiteen oikeellisuuden sekä syyttämis- että tuomitsemiskynnyksen. -oma-

dothefake

Quote from: petebe on 06.08.2011, 01:17:09
Quote from: dothefake on 06.08.2011, 01:15:06

Vai on ne varavaltuutetut jo silloinkin aukoneet päätään sopimattomasti...
Ruukkuun ryhtyivät ja katuojasta ryöstettyinä löytyivät, en tunnusta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Sunt Lacrimae

Quote from: Loppuasukas on 06.08.2011, 00:56:54
Morjesta!

On noita muitakin, mutta homma erottuu muista löyhemmällä sensuuripolitiikalla (jälkisensuuriin vain ilmiselvät trollit ja öyhötyksen harrastajat sun muut laittomuuksiin yllyttävät) ja näkökulmasta, jota kautta politiikkaa peilataan. Ei sillä, etteikö täällä saisi keskustella muustakin kuin monikulttuurisuudesta ja maahanmuutosta. Foorumi kylläkin on perustettu tämän teeman ympärille, mutta kyllähän täällä on viritelty poliittista ja muuta keskustelua siitä sun tästä aiheesta.

Tervetuloa!
Play stupid games, win stupid prizes.

Catholic

Quote from: Uuno Nuivanen on 05.08.2011, 21:04:01
Quote from: Catholic on 05.08.2011, 20:44:44
katolilainen, helsinkiläinen, virolainen, perSu, akateeminen, ... en tykkää punikeista enkä vihreistä eli homoista/ateisteista/sivareista.

Gott mit Uns.

Vihdoinkin pesunkestävä natsi, ellei trolli.. no mahtuu tänne, tere tulemast.  :P

En ole trolli enkä natsikaan. Aatu oli ateisti. *nips*

Jatkossa pidä tuollaiset mielipiteet omana tietonasi tai kenkä heiluu.

Sunt Lacrimae

Quote from: Kaapo on 06.08.2011, 08:56:12
Quote from: Catholic on 06.08.2011, 08:03:31
katolilainen, helsinkiläinen, virolainen, perSu, akateeminen, ... en tykkää punikeista enkä vihreistä eli homoista/ateisteista/sivareista.

Gott mit Uns.

Vihdoinkin pesunkestävä natsi, ellei trolli.. no mahtuu tänne, tere tulemast.  :P

En ole trolli enkä natsikaan. Aatu oli ateisti. Oli oikeassa vain romanien suhteen.
Mussolini ja Franco olivat katolilaisia. Hitlerin ateismista nyt tiedä... Mitä sillä on edes väliä? Käytätkö sitä tosissaan argumenttina ateismia vastaan? ;D

Itse olen käsittänyt, että Hitler ei ollut perinteisesti ymmärretyssä mielessä ateisti vaan uskoi jonkinlaiseen persoonattomaan kohtalonvoimaan.

Noottikriisi

Mussolini ja Franco olivat katolilaisia. Hitlerin ateismista nyt tiedä... Mitä sillä on edes väliä? Käytätkö sitä tosissaan argumenttina ateismia vastaan? ;D

Käsittääkseni Catholic kommentoi Uuno Nuivasen, "pesunkestävä natsi" -määritelmää siltä osin että katolilaisuus ei välttämättä kuulu pesunkestävän natsin määritelmään. :)
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Catholic

Quote from: Sunt Lacrimae on 06.08.2011, 09:03:17

Gott mit Uns.

En ole trolli enkä natsikaan. Aatu oli ateisti. Oli oikeassa vain romanien suhteen.

Itse olen käsittänyt, että Hitler ei ollut perinteisesti ymmärretyssä mielessä ateisti vaan uskoi jonkinlaiseen persoonattomaan kohtalonvoimaan.

Pyhä Pietari oli katolilainen...Ei Hitleriä voi muuksi kuin ateistiksi sanoa. Stalin myös.

Catholic

Quote from: Kaapo on 06.08.2011, 09:14:31
Quote from: Noottikriisi on 06.08.2011, 09:09:10

Käsittääkseni Catholic kommentoi Uuno Nuivasen, "pesunkestävä natsi" -määritelmää siltä osin että katolilaisuus ei välttämättä kuulu pesunkestävän natsin määritelmään. :)

En vain jotenkaan osannut taaskaan ajatella yksittäisen henkilön uskonnollisuutta suurena osana. Ilmeisesti vain ateisti voi olla natsi, koska joku on sitä mieltä, että Hitler oli ateisti.

QuotePyhä Pietari oli katolilainen...Ei Hitleriä voi muuksi kuin ateistiksi sanoa. Stalin myös.
Jep ja Mao... Sitten?

Ja Tavja Halonen myös :)

Noottikriisi

Quote from: Kaapo on 06.08.2011, 09:14:31
Quote from: Noottikriisi on 06.08.2011, 09:09:10

En vain jotenkaan osannut taaskaan ajatella yksittäisen henkilön uskonnollisuutta suurena osana. Ilmeisesti vain ateisti voi olla natsi, koska joku on sitä mieltä, että Hitler oli ateisti.

Vain ateisti voi olla pesunkestävä natsi. :D
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Sunt Lacrimae

Quote from: Catholic on 06.08.2011, 09:13:48
Quote from: Sunt Lacrimae on 06.08.2011, 09:03:17

Gott mit Uns.

Pyhä Pietari oli katolilainen...Ei Hitleriä voi muuksi kuin ateistiksi sanoa. Stalin myös.

Ateisti kieltää sekä jumaluuksien mutta myös muiden yliluonnollisiksi määriteltyjen olentojen ja ilmiöiden olemassaolon. Jos Timo sanoo, että ei usko jumalaan mutta uskoo sen sijaan, että saunatontulle lahjoja jättämällä tulee potria lapsia niin Timo ei ole ateisti. Jos Adolf sanoo, että kristinusko on juutalaisten keksintö ja kaverinsa Heinrichin pakanaritarikoohotus vähän tyhmää mutta uskoo silti epämääräisen kohtalon johtavan Saksan tuhatvuotiseen valtakuntaan, niin Adolf ei ole myöskään ateisti.

Vaikka tunnustaudun itse ateistiksi niin ei tällä poliittista merkitystä ole. Kunhan harrastan myös historiaa joten peitsentaitto tällaisista asioista kerää aina meikäläisen paikalle kuin kauppatori kalalokkeja.  ;)

Tapiotar

Mullon kans joitain kuuluisuuksii kantaisisissä varsinkin Olavinlinnan rakuunoiden puoella, siellä on myös ritarisalissa vaakuna. Joitain penempiä sanmkaritekoja he tekivät sitten yksityiselämässään. Ite oon tehnyt joitain tekoja, mutta niistä ei puhuta.

Tapiotar

Sankareista assosioituikin heti mieleeni tämä reipas Sillanpään marssilaulu:

http://www.youtube.com/watch?v=H0dpsB5lmk8&feature=related

:)

maahanmuuttanut

Olen täysin uusi täällä , koska olen todellakin " maahanmuuttanut " - en vain

teoriassa , vaan myöskin aivan todella .

Maahanmuuttanut Suomen ulkopuolelta enkä siis ole etninen suomalainen enkä

suomen ruotsinkielinen alkuasukas en saamelainen enkä romani .

Ikää on noin 67 vuotta ja Suomessakin on tullut asuttua reilusti 20 vuotta ...

Maastamuuttaja

Olen yrittänyt saada vasta ilmestyneelle "Fobban" keskustelupalstalle seuraavan kysymyksen/kommentin:

"Diktatuureja kuvataan usein kasvottomiksi. Voisikohan "Fobbe" antaa tälle ihmisoikeuskeskustelulle kasvot? Kertoa hieman itsestään ja näkemyksistään maahanmuutosta? Ja tähän keskusteluun liittyvistä tavoitteistaan"?

Palstalla käy sen verran navakka puhuri, että päätin siirtää kommenttini tänne, jonne se aasinsillan kautta saattaisi sopiakin.

Heti kun Fobbelta aikaa liikenee. 

Lalli IsoTalo

Quote from: Maastamuuttaja on 08.08.2011, 19:53:23
Heti kun Fobbelta aikaa liikenee. 

Jeps, ei tänne marssita kuin hollitupaan, ilman ilmoituksia!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Nestori K Kunnari

Terve.
Viimeaikaisen eripuolilla harrastetun homma/H-A mainonnan innoittamana rekisteröidyin taustalle jäsenmäärää lisäämään.

Tarkoitus on aiheen mielenkiintoisuudesta johtuen heittää kommenttiakin,kunhan keksin asiaakin.

Sitä odotellessa jatkakaa te kokeneemmat hyvää työtä foorumin asiassa pitämisessä.

mannym

Tervetuloa Nestori K Kunnari joukkoon kummaan.
Kyllä se asia sieltä jostain löytyy. Koska Asta on vetäytynyt impiwaaraan tapaamaan prinssiään niin Tervetulias hali!

Tervetuloa myöskin Maahanmuuttanut. Hali nyt sinullekin.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

cassius ali

Noiden auringontarkasti aiheeseen liittyvien a/teismijuttujen lomaan jos tälläi vaatimaton esittäytyminen sallitaan. Kuten profiilista ilmenee, koti ja suku on kaukana pohjoisessa. Ja se alkuperäinen äitin/isänkoti oli kyllä vasemmalle kallellaan, nykyinen omakoti on nähnyt vihreitäkin tuulahduksia. Toki nykyisin olen kasvanut kummastakin erilleen ja ryhtynyt fundeeraman ihan itse omia ajatuksiani ja edelleenkin näen kaikissa puolueissa jotain hyvääkin.

Persut on jo vuoden pari ollut eniten inessä. Monikulttuurisuutta suosin kyllä itse kovasti: maapallo on monikulttuurinen, se on fakta, turha muuta urputtaa. Suomessa suomalainen kulttuuri, Somaliassa somalialainen, Amerikassa amerikkalainen, Venäjällä venäläinen, Kiinasa kiinalainen. Kaikki on kehitelleet ittellensä sopivan. Tärkeintä on, että nämä eri kulttuurit tulevat jotakuinkin keskenään toimeen ilman isompia vihapuheita. Se on oikeaa suvaitsevaisuutta.

Maahanmuuttokin on hieno asia kun se tapahtuu oikealla tavalla, oikeilla motiiveilla: esim. opiskelu, työt, rakkaus, avioliitto jne.

Sosiaalinen omatunto, yhteisvastuu ja heikompien auttaminen sosiaalituella ovat ehdottomasti myöskin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan parhaita saavutuksia. Kaikki tämä tietysti resurssien ja rahkeitten asettamissa rajoissa. Ja jotenkin on syntynyt sellainen kuva, että täällä meilläkin  rahkeet ja rahat ovat rajalliset ja kansalaisten keskuudessa suurta vapaehtoista halukkuutta lisäverojen maksamiseen on hyvin vaikea löytää.

Jos johonkin alkuperäiseen kultuurin aletaan oikeen viranomaisten toimesta änkeämään ja ymmppäämään jonkin tekosyyn varjolla liiallisesti vierasta vaikutinta vieläpä aivan kaukaisilta leveysasteilta ja vieläpä kantaväestön niskoilla loisimaan ja heidän kulttuuriaan irvistelemään ja heidän sopusuhtaiseksi hioutunutta kulttuuriaan nakertamaan, ja vieläpä ollaan asettamassa heitä lain edessä paremmin suojatuiksi, kuin kantaväestö,  niin se ei ole enään mitään suvaitsevaisuutta. Se on erittäin vahingollista ja typerää politiikkaa ja on omiaan myrkyttämään erilaisten kulttuurien suhteita ja omiaan herättämään pahoja vihapuheen purkauksia ja omiaan häritsemään vaivalla rakennettua pohjoismaisten hyvinvointiyhteiskunnan rauhaa.

Kaikessa sosiaaliavussa on oma väki hoidettava aina ensin, ja sen jälken katsotaan mitä varaa on auttaa ulkopuolisia. Nyt näyttää, että järjestys on päinvastainen ja oikeen lakejakin semmoisiksi ollaan laatimassa. Niinkauan kun yhteisvastuu- ym. keräyksillä on tarpeen kerätä rahaa omille veteraaneille, syöpäsairaille ja muille kantaväestön avuntarvitsijoille, ei valtion budjetista pitäisi osoittaa senttiäkään ulkopuolisille.

Onneksi on Persut ja Jussi H.

ceterum censeo immigration esse delevit

mannym

Vaikuttava esittäytyminen, tervetuloa cassius ali.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Miniluv

Quote from: Asta Tuominen on 09.08.2011, 14:03:26
Hih, tervetuloa uudet jäsenet, t. hyvin erikoisen uniprintsin luota paluun tehnyt.  ;D

Toivottavasti ei tullut sinistä tekstiä tällä kertaa :D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Zarquon

Hei!

Olen 21-vuotias ylioppilas Hämeenlinnasta, tarkemmin sanottuna Iittalasta. Hurjat nuoruusvuodet tuli vietettyä Parolassa, joiden jälkeen koitti siirtyminen Suomen pikku-Italiaan. Täällä on tullut asustettua n. 8 vuotta vanhempien luona. Kuun lopussa  muutan Ouluun ja pois tästä maalaisidyllistä. Yritän nauttia viimeiset viikot omasta pihasta, nurmikonleikkuusta ja autotalli-dartsista.

Oulussa aloitan aate- ja oppihistorian opinnot. Odotan pelonsekaisin tuntein, mitä yliopistomaailma eteen tuo. Tätä foorumia lukemalla on saanut varsin mielenkiintoisen kuvan yliopistosta ylipäätään. Ymmärtääkseni kriittiselle ajattelulle ja poliittisista mielipiteistä riippumattomalle tutkimukselle (ja varsinkin journalismille) olisi nyt todella tilausta.

Politiikkaa olen seurannut varsin vähän. Viime kunnallisvaaleissa tein muutaman vaalikoneen, ja äänestin SDP:n ehdokasta sen ihmeempää ajattelematta. Viime eduskuntavaaleissa taas pohdin juuri maahanmuuttoa vähän enemmän. Lopulta löysin itseni lukemasta hommaforumia. Minua kiinnosti lukea asiallista keskustelua ja tutustua faktoihin mielipiteiden sijasta. Mielestäni kriittinen ja skeptinen suhtautuminen kaikkeen (ainakin politiikkaan) on nykypäivänä milteipä vaadittua. Informaatiota on tarjolla suunnaton määrä, ja sen suodattamisessa auttavat tällaiset yksinkertaiset työkalut.

Edellisen sivun keskustelun innoittamana tunnustaudun ateistiksi, tai jopa antiteistiksi. Uskontoon liittyvien asioiden kohdalla eräänlaisena sankarina pidän Christopher Hitchensiä. "Jumala ei ole suuri" on tullut luettua, ja Youtubesta olen kuunnellut useita (ehkä liiankin monta) hänen väittelyitään/puheitaan.

Ehkä kummalliselta kuulostava nimimerkki on pienimuotoinen kunnianosoitus Douglas Adamsia ja Linnunradan käsikirjaa liftareille kohtaan. Luin viisiosaisen trilogian ensimmäistä kertaa 12-vuotiaana, ja olen lukenut useasti senkin jälkeen.

edit: Pyydän anteeksi rönsyilyä, mutta on perjantai-ilta ja olut maistuu. Vakuutan myös, että kielioppivirheet eivät ole omaa syytäni!

akez

Quote from: Zarquon on 12.08.2011, 22:56:47
Oulussa aloitan aate- ja oppihistorian opinnot. Odotan pelonsekaisin tuntein, mitä yliopistomaailma eteen tuo. Tätä foorumia lukemalla on saanut varsin mielenkiintoisen kuvan yliopistosta ylipäätään. Ymmärtääkseni kriittiselle ajattelulle ja poliittisista mielipiteistä riippumattomalle tutkimukselle (ja varsinkin journalismille) olisi nyt todella tilausta.

Eikun tervetuloa vaan, vaikka itsekin olen kirjoitellut tänne vasta muutaman kuukauden ajan. Monesti ei lehtien keskusteluihin asiallisiakaan "vääriä mielipiteitä" saanut läpi, kuin jollakin 50% läpäisyllä.

Yliopistomaailmassa taas pärjää hyvin normaalihoksottimilla ja paksuilla p*rslihaksilla. Kokemusta on. Oikeat metodit oppii ajan mittaan. Rakettitieteestä ei kyse (kaikilla aloilla) ole. Valtiotieteen luennoilla eräs luennoitsija näin heitti. Samaa mieltä olen. Kiinnostuksella ja perehtymällä asioihin kaikista voi tulla asiantuntijoita. Jokunen kirja samasta teemasta, niin pitkällä jo on ...
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Lankkimutina

Heip!

Olen 31-vuotias syntymänuiva mutta hyväkäytöksinen VHM-netsi Lounais-Suomesta. Hommaa olen seuraillut jo useamman vuoden, mutta vasta nyt iski hinku osallistua keskusteluun, kun täällä on niin täysipäistä porukkaa, ja vihapuhekin minimissä!  :-X

Luonteeltani olen stoalaisen rauhallinen, hiukan introvertti tapaus (ihan omasta vapaasta tahdostani), joka ei ymmärrä tai samaistu "normaaleihin" ihmisiin. Kuljen omaa tietäni ja harjoittelen vielä laumakäyttäytymisen periaatteita. ;)

Edellä mainitusta huolimatta pidän itseäni isänmaallisena, toivon ihmisten kantavan vastuuta itsestään ja välittävän läheisistään, ja kannatan kansallisvaltion periaatetta. Hui kauhistus! En silti seuraa jääkiekkoa tai omista leijonakoruja tai pilottitakkia. Persuja olen äänestänyt vuodesta 2003. Suomi on meidän kotimme, ja siitä on pidettävä huolta.

Olen siis jonkin sortin konservatiivi, jonka mielestä ainoat todelliset vapaudet ovat sanan- ja ajattelunvapaudet. (Terveisiä ajatuspoliiseille!) Pidän rock-musiikista (vähän liikaakin, pitäis "hommata" elämä) ja Brittiläisestä huumorista. Ajatuksenjuoksuni on joskus sekavaa. Minulla on omaa hauskaa, ulkopuolisuuden tunne ei häiritse minua. En aina ymmärrä ihmisten käyttäytymistä, tai sitten liiankin hyvin. Minulla on työpaikka, vuorotyötä (kello on nyt 3 aamulla, olen yökukkuja). Lisäksi olen ikisinkku, jota voi syyttää yrityksen puutteesta. Hmm, pitäisikö tämä teksti laittaa heti tuonne deitti-hommaan?  :roll: "176/78, en oo yhtään susiruma!"  :-*

Tästä se lähtee. Pidetään lippu korkealla, Hommalaiset^^^!
Homma on terapiaa maailman hulluutta vastaan.

kekkeruusi

Pitääkö täällä oikein esittäytyä? Uutta mulle.

Olen 36-vuotias metallimies Pirkanmaalta, kannatan EU:ta, mutta en Euroopan investointipankkien pelastamista kansan rahoilla; kannatan maahanmuuttoa, mutta hallitusti ja valikoiden (siis toisin kuin nyt); kannatan Perussuomalaisia, mutta vain toistaiseksi, seuraavien vaalien arvo on ansaittava aina ennen niitä (en ole koskaan ollut puoluesidonnainen tai -uskollinen); olen ateisti ja vastustan fanatismia, kaikkien uskontojen osalta ja myös muuten kuin uskonnon nimissä; kirjoittajana olen suora ja joskus agressiivinen, mutta perusteleva ja ajatteleva.

Tiedä sitten mitä muuta tähän sanoisi, saas nähä mitä tästäkin seuraa. ;D