News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

yxtoine humanisti

Quote from: Lalli IsoTalo on 10.09.2011, 02:50:59
Quote from: MW on 09.09.2011, 18:50:13
Kutsukaamme hommatiheitä alueita nuivalueiksi.

Value included.

Nuivalue > New Value

Nuivuus on arvojen kuuminta hottia ja vanhinta historiaa. Nyt ja iänkaikkisesti.

Jee! Täällä leikitellään taas kielellä.

Jos nuivalue on hommatiheikköä, niin nuivalu lienee ihminen, joka on sopeutunut asumaan nuivalueella.  :)

Hih, pian tämä on Keski-Maa, jossa puhutaan aivan omaa hobittikieltä. (Paitsi että olemme tietysti paljon kauniimpia ja komeampia kuin hobitit.) Hobittikieli on oiva suoja herkästi kiihottuvia vastaan.

Ai että Lallin kuvakekin on puheenaiheena. No, ripittäydytään sitten: itsekin aluksi ajattelin, että onpas onpas...ärhäkkä! Sitten tajusin, että siinähän se nuivuus (kuuman hottina ja alkuperältään historiallisena) vain iskee moku-uskontoa lyttyyn; ei mitään henkilökohtaista tai muutakaan misantropiaa, pelkästään käsitteiden tai ilmiöiden personifikaatioita.

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

pikku hukka

Quote from: Asta Tuominen on 10.09.2011, 19:53:19
Kiva saada porukkaan ihminen, joka ei pidä vampyyrikirjallisuudesta. Minä en pidä verenimijöistä yleensäkään,

Suosittelen tutustumaan vampyyrikirjallisuuteen tarkemmin esim. lukemalla nämä kaksi teosta: Anne Ricen Veren vangit ja Elizabeth Kostovan Historiantutkija. Palataan asiaan sitten uudelleen. Ei kannata antaa Houkutuksen kaltaisten nuortensarjojen (vaikka eipä niitäkään kovin montaa suomeksi ole) tai ikivanhojen Dracula-leffojen hämätä itseään... Toisaalta epäilen, että olette lukeneet Houkutus-sarjan teoksia. Tervetuloa silti tänne foorumille, vihapuhegeneraattori, ei kaikkien tarvitse samoista kirjoista pitääkään. :D

(Laitetaanpa vielä yksi vampyyrikirjasuositus: Guillermo del Toron & Chuck Hoganin Vitsaus, Lankeemus ja sarjan tuleva, kolmas osa. Justin Croninin Ensimmäinen siirtokunta odottaa vielä lukemista, joten siitä en osaa sanoa mitään... Lukuinnostusta! ;D)

vihapuhegeneraattori

Quote from: pikku hukka on 10.09.2011, 23:23:19
Suosittelen tutustumaan vampyyrikirjallisuuteen tarkemmin esim. lukemalla nämä kaksi teosta: Anne Ricen Veren vangit ja Elizabeth Kostovan Historiantutkija. Palataan asiaan sitten uudelleen. Ei kannata antaa Houkutuksen kaltaisten nuortensarjojen (vaikka eipä niitäkään kovin montaa suomeksi ole) tai ikivanhojen Dracula-leffojen hämätä itseään... Toisaalta epäilen, että olette lukeneet Houkutus-sarjan teoksia. Tervetuloa silti tänne foorumille, vihapuhegeneraattori, ei kaikkien tarvitse samoista kirjoista pitääkään. :D

Vai että vampyyrien kannattaja.. mun mielestä Zombiet pesee ne mennen tullen. Mutta ens viikollahan se selviää, jenkeis (ja sitä myöten netis) tulee ulos kauden päätösjakso Deadliest Warrior sarjasta ja siinä on lopussa spesiaali Zombies versus Vampires. Katsotaan kummat on kovempia.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Octavius

Quote from: vihapuhegeneraattori on 10.09.2011, 19:47:44
38v ATK nörtti Espoosta, 1vaimo, 1 lapsi, farmariauto, mutta koira kerkes jo kuoleen joten eroan selvästi standardiväestöstä.

Juon kaljaa humalahakuisesti, mutta en hakkaa vaimoani enkä lastani (vaikka välilla mieli tekis). En pidä maahanmuuttopoliikastamme, pakkoruotsista, työttömistä pummeistä (kaiken värisistä), islamisteistä, rasisteista, lestadiolaisista lastenraiskaajista, katolisista lapsenraiskaajista, raiskaajista, kaupunkilaisista kettutytöistä, militanteista lesboista, neitimäisistä homomiehistä, viiniä lipittävistä oluen laimentajista, uskonnollisista fanaatikoista, skineistä, ateistifanaatikoista, kommunisteistä, pankkituista, kreikan ja muiden maiden tuista, hitaista kuskeista ohituskaistalla, sakko-ansoista, liikenteen kameravalvonnasta, vampyyrikirjallisuudesta, yksityisestä pysäköinninvalvonnasta, suomen hätävarjelulainsäädännöstä, pimeässä hohtavista mustekaloista misokastikkeessa ja ennen kaikkea valehtelevista poliitikoista.

Pidän oluesta, kamppailulajeista, leffoista, zombieista, lapsista, matkustelusta ja paikallisiin ihmisiin tutustumisesta, nopeammista autoista kuin itselläni on varaa ostaa, Islay single malt viskeistä (Bowmore 15yo baby!), stand-up komediasta, väittelyistä, kännishakista, roolipeleistä, strategiapeleistä, saunasta, kohtuullisen kokoisista tisseistä, yakitorista, Tokion baarikulttuurista (miksei Suomea voida rikastaa tällaisella kulttuurilla), mäkkisafkasta ja ennen kaikkea tietokoneista.

**Ylläoleva on cross-postattu deitti.net palstalle nimimerkin 15inchguy alle**

Olen lueskellut Halla-Uhon blogia ja huomaan siinä ja täs foorumissa paljon samanlaisia mielipiteitä kuin itsellä. Lähinnä tietysti sen että oon kurkkua myöten täynnä sitä että jokainen maahanmuutto tai vastaava keskustelu pitää aloittaa suvaitsevaisuuscredentiaalien esittelyllä, ellet halua samantien leimaa otsaan.

Silleen.. katsotaan jos jaksan postailla lisää jonain päivänä. Hyvä että on joku outlet muukin kuin vaimo, se alkaa jo kyllästyä.

Vau mitkä listat.

Itse olen vakaasti sitä mieltä, että miehet, jotka arvostavat kohtuullisen kokoisia tissejä ja Bowmore 15 yo, ovat kaikista jumalista seuraavia.
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

Lalli IsoTalo

Quote from: vihapuhegeneraattori on 10.09.2011, 19:47:44
... koira kerkes jo kuoleen joten eroan selvästi standardiväestöstä ...

Quote from: Octavius on 11.09.2011, 17:05:26
Vau mitkä listat.

Mielestäni esittäytymisketjussa on hyvä esitellä itseään. Tällaiset listat tekevät sen tehokkaasti!

Quote from: Octavius on 11.09.2011, 17:05:26
Itse olen vakaasti sitä mieltä, että miehet, jotka arvostavat kohtuullisen kokoisia tissejä ... 

Kohtuullisen kokoisissa tisseissä on se hyvä puoli, että tuo määritelmä antaa tilaa henkilökohtaisille preferensseille.

Quote... ja Bowmore 15 yo, ovat kaikista jumalista seuraavia.

Monet eivät tiedäkään, että jumalien ja ihmiskunnan väliin sijoittuu ihan oma hybridilajinsa, "kohtuutissien ja Bowmore 15 yo:n ystävät".

Sain muuten eteeni vuosi sitten jotain todella hyvää (ja kallista) Bowmoren savunmakuista whiskyä, mutta tarkempia speksejä en tullut panneeksi mieleen, koska olen ollut konjakkimiehiä viimeiset 10-15 vuotta.
— Missä N, siellä R

Ernst

Onko ne 15 yo jotakin lahjakkaita lapsiylioppilaita? :o

Pervo!

Ei vaan! Tervetuloa!

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

yxtoine humanisti

vihapuhegeneraattorin inspiroimana halusin itsekin koostaa pienen esittelyluettelon. (Kiitos, vihapuhegentsu, että laajensit esimerkilläsi repertuaaria. Kyllä nyt taas kelpaa kieräytellä performansseja.)

Ihmisestä kertoo, mielestäni, enemmän se, mistä hän pitää ja kuinka hän ajattelee, kuin se, mitä hän omistaa ja mitä hän tekee. (< Nämäkin voivat kertoa paljon. Mutta jokaisen on keskityttävä mielestään oleelliseen.) Kas niin, tämäkin piti siten aloittaa teorialla. Mutta koska minäkään en ole täysin eteerinen tai abstrakti, aloitan luetteloinnon edes jollakin tapaa konkreettisista tunnus- ja maamerkeistä.

Sukupuoli ja ikä: nainen; ei vielä juonteita suupielten ympärillä.
Sijainti; fyysinen: Häme; emotionaalinen: vaihtelee, ei kuitenkaan liian nopeasti eikä liian kauas; mentaalinen: Kantin tuntumilla; henkinen: poeettinen; hengellinen: jossakin C.G. Jungin ja Caroline Myssin välimaastossa.

Erityisen paljon pidän kahvista (aromi, vaikutus, kahvinjuonnin ympärille rakentuneet rituaalit), tavasta jolla Marguerite Duras'n väitetään kirjoittavan (en osaa ranskaa vielä riittävän hyvin lukeakseni alkuperäiskielellä), kevätöistä, hitaudesta, kylmästä mutta lämpimästä, kielen ja miel(ikuvituks)en äärirajoille kulkemisesta, hyvistä tarinoista, eksentrisistä ja traagisista kirjoittajista, pitkään valvomisesta ja pitkään nukkumisesta (mikä luonnollisesti ei aina ole mahdollista, mutta varsinkin hyvinnukkumiseen on syytä pyrkiä), pakottomuudesta, siitä että on aikaa kuunnella hengitysääniään, nostalgiasta, musiikinkuuntelusta, joulun perinteistä, ajelusta (apostolinkyytikin on aivan mahtavaa, ja tarjoan sitä itselleni usein), taidolla ja mediumiksi valmistetusta häränlihasta (joten turha kuvitella löytävänsä sitä minun keittiöstäni), tuleen tuijottelusta, kehoa lävistävistä bassoista, sateen ropinasta, metsän tuoksuista, aamukahvista portailla kesällä kun linnut vielä pesivät. Ja valehtelisin jos väittäisin, etten pidä s...uklaasta. Pidän myös nauramisesta, ja teenkin sitä niin paljon kuin mahdollista (mikä ei ole niin paljon kuin voisi kuvitella. Mutta suklaa auttaa asiassa, sillä sokerihumala on täynnä endorfiineja.)

Muutamia mainitakseni. Tykkään tykkäämisestä. Ja viiden aistin maailma on hieno homma.

Astrologisen profiilini mukaan olen "powerhouse of emotions" (as well as "disciplined"), mutta kuka nyt astrologiaan uskoisi. Tykkään selityksistä sinällään; niitä voi myöhemmin muokata, mutta ilman selityksiä ei saa tarttumapintaa mihinkään. Mitä enemmän selityksiä, sitä enemmän otteita. Joten jopa a-profiili voi tarjota selityksen sille, miksi olen niin kiinnostunut tunnedynamiikan tarkastelusta ja käsittelystä.

Huomaan vaikuttuvani syvästi tyypeistä kuten Nicole Blackman. (Maistiaisen hänen jännittävästä runoudestaan voi kuunnella etsimällä YouTubesta leikkeen Recoil – Want (6:09). Jos kantti kestää, voi kuunnella myös leikkeet Recoil - Breath Control tai Recoil - Chrome. Blackman lukee runonsa itse. Mikä juovuttava ääni... vaikka heterona sanonkin. Ja huom, runot eivät sitten kuvaile seksuaalifantasioitani! Mutta kiinnostun herkästi asioista ja ilmiöistä. Minusta on mukavaa kuunnella ihmisiä ja heidän tarinoitaan.)

Elämääni ohjaavat kaksi vahvaa käsitystä: 1. Nukkuminen on tärkeää. 2. Liikunta on tärkeää. Mielestäni uni on tärkein henkisen hyvinvoinnin ylläpitäjä. Ja käsittääkseni ihmisen keho on suunniteltu niin, että riittävä hapen ja ravinnon kulkeutuminen edellyttää kudosten liikuttelua, hengästyäkin saa.

Elämäntavoitteistani sen verran, että haluaisin uskaltaa tanssia like there's no one else in the room; sen pisteen saavutettuaan uskaltaa kaikkea muutakin. Toivottavasti.

Toivon myös, etten tulisi foorumilla tunnetuksi tyyppinä, joka torpedoi keskustelut kirjoittamalla liian pitkään ja liian kaukaa.

Minusta täällä on tosi hienoja ihmisiä. (Varsinkin nyt kun olen itse paikalla.  :D En oikeasti ole niin egosentrinen kuin voisi kuvitella.)

PaulR

QuoteToivon myös, etten tulisi foorumilla tunnetuksi tyyppinä, joka torpedoi keskustelut kirjoittamalla liian pitkään ja liian kaukaa

No sehän on sinusta itsestäsi kiinni. Teretuloa.

Lalli IsoTalo

Quote from: yxtoine humanisti on 12.09.2011, 18:36:37
vihapuhegeneraattorin inspiroimana halusin itsekin koostaa pienen esittelyluettelon ...

Hieno lista ja eh, tervetuloa -- siis ollaanhan me vanhoja tuttuja! Saatan kommentoida myöhemmin lisää, mutta nyt on päällä pyhä viha Suomen suolistajia kohtaan. Prkl!
— Missä N, siellä R

Topi Junkkari

Erityisen paljon pidän -- kehoa lävistävistä bassoista

Tämä kohta oli hyvä! Aika monesti olen bassoa laulanut, olen siis basso.

<--- EDIT VUOSILUKU: 1984. Eipä sitä tarvinne selitellä. Kaipaan edelleen Miniluvin aisapariksi Minitrueta.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Lalli IsoTalo

Quote from: Topi Junkkari on 13.09.2011, 10:50:49
Erityisen paljon pidän -- kehoa lävistävistä bassoista

Tämä kohta oli hyvä! Aika monesti olen bassoa laulanut, olen siis basso.

<--- EDIT VUOSILUKU: 1984. Eipä sitä tarvinne selitellä. Kaipaan edelleen Miniluvin aisapariksi Minitrueta.

FLOW 2011:ssa esiintyi Human Leaque. Olin 20m päässä lavasta ja PA:sta. Tässä positiossa analogibassosyna sai koko kehon värähtelemään hyvin alhaisilla taajuuksilla. Soundi oli niin puhdas ja voimakas, että se alkoi jo olla lähes pelottavaa.
— Missä N, siellä R

Brandöt

Erityisen paljon pidän kahvista (aromi, vaikutus, kahvinjuonnin ympärille rakentuneet rituaalit), tavasta jolla Marguerite Duras'n väitetään kirjoittavan (en osaa ranskaa vielä riittävän hyvin lukeakseni alkuperäiskielellä), kevätöistä, hitaudesta, kylmästä mutta lämpimästä, kielen ja miel(ikuvituks)en äärirajoille kulkemisesta, hyvistä tarinoista, eksentrisistä ja traagisista kirjoittajista, pitkään valvomisesta ja pitkään nukkumisesta (mikä luonnollisesti ei aina ole mahdollista, mutta varsinkin hyvinnukkumiseen on syytä pyrkiä), pakottomuudesta, siitä että on aikaa kuunnella hengitysääniään, nostalgiasta, musiikinkuuntelusta, joulun perinteistä, ajelusta (apostolinkyytikin on aivan mahtavaa, ja tarjoan sitä itselleni usein), taidolla ja mediumiksi valmistetusta häränlihasta (joten turha kuvitella löytävänsä sitä minun keittiöstäni), tuleen tuijottelusta, kehoa lävistävistä bassoista, sateen ropinasta, metsän tuoksuista, aamukahvista portailla kesällä kun linnut vielä pesivät. Ja valehtelisin jos väittäisin, etten pidä s...uklaasta. Pidän myös nauramisesta, ja teenkin sitä niin paljon kuin mahdollista (mikä ei ole niin paljon kuin voisi kuvitella. Mutta suklaa auttaa asiassa, sillä sokerihumala on täynnä endorfiineja.)

Ihana lista! Itsekin allekirjoitan kaiken (tai no; kahvin tilalle tee), mitä siinä sanoit. Ja kirjoita vaan ihan niin lyhyesti tai pitkästi, kun haluat ja tuntuu, että asiaa riittää; luen tekstejäsi suurella mielenkiinnolla!  :)

QuoteAstrologisen profiilini mukaan olen "powerhouse of emotions" (as well as "disciplined")

Hmm.. laitan korvan taakse.  ;)

matkamasentaja

Hämää tuo "Lalli sai kirveestä päähän". Entis-Lallin kuuppahan on tuon näköinen kun meni kokeilemaan piispan lakkia ja päänahka jäi sinne kiinni, eikä kirveen takia.

yxtoine humanisti

Paul Ruth, kiitos. Ja mielihyvällä vastaanotan tämän suuren kunnian saada päättää, mitä koko poppoo täällä minusta ajattelee. Täten siis päätän, ettei kukaan ikinä koskaan ajattele minun torpedoivan mitään, vaikka kirjoittaisin kuinka pitkään ja kaukaa tahansa. :D Mutta juujuu, niinhän se on, minusta itsestäni kiinni se, kuinka hyvin otan huomioon kykyni ja mahdollisuuteni aiheuttaa torpedoitumista. Itsellenihän minä sen toiveen vähänniinku esitin. (Salaa silti toivon, että torpedoiminen olisi mahdollisimman vaikeaa. On aina mukavaa, kun on tilaa yrittää...) Sanoilla tainnuttaminen ei ole ainakaan (tietoinen) tarkoitukseni.

Lalli! Juu, me ollaan jo vanhoja tuttuja. (Mutta vasta nyt uskalsin raottaa kaapinoveani lisää.) Kiitos kehusta. (Tykkään siitä että tykkäät mun listasta.) En kenties voi puhua kanssasi kovin puolueettomasti koska oot mun suosikki  :-*. (Ainakin toistaiseksi. Toivoo nimim. neuroplastisuuden viehätys.) Kommentoi ihmeessä lisää kun pyhä viha sen sallii. ("Prkl"? Hyvä, perinneloitsulla mennään.)

(Mäkin oon ollu Flowssa parit kerrat ja totta, liiallistakin bassoa on mahdollista nauttia. Kuuloelimeeni jäi ikuinen häiriö, tulpista huolimatta. Nykyisin kuulen sykeäänen toisessa korvassani, siis jatkuvasti, ja samainen syke saa matalataajuiset ja/tai kaukaa tulevat äänet jyskimään saamaan tahtiin. Mutta mähän tykkään sykkeestä... Ei pitäisi valittaa. Jaa että taajuudet alkoivat jo lähes pelottaa... Lähestyit siis kenties tuntemattoman rajoja. Se on jännää, että ensireaktio tuntemattomaan on aina jotakin pelonsekaista. Kai sen on tarkoitus provosoida herkempää ja tarkempaa arviointikykyä, ettei käy niinku sille uteliaalle kissalle.)

Topi Junkkari. Ymmärsinköhän minä nyt oikein (toki minä haluaisin että asia vielä piirrettään minulle): haluaisit lävistää kehoni? (Tämä on varmasti kunnianosoitus, joten kiitos. 8)) Jos et sieltä asti ylety, sinua lohduttanee tietää, että intiimein tapa penetroida toinen on päästä hänen mieleensä, eikä moni muu asia lävistä sitä kuten sanat. Job well done. 

Brandöt! Kiitos! (Olen mieltänyt sinut yhdeksi paikan hengettäristä. Olet aina niin sydämellinen. Ja nyt voin pitää sinua myös osittaisena hengenheimolaisena, koska tykkäät samoista asioista.:)) Jaa että luet suurella mielenkiinnolla tekstejäni... Wow, tuollainen kehaisu nosti henkilökohtaista värähtelytaajuuttani heti. Tätä menoa pian hehkun pimeässä.

QuoteJa kirjoita vaan ihan niin lyhyesti tai pitkästi, kun haluat ja tuntuu, että asiaa riittää

Kuulitteko, Paul Ruth & co! Minulla on nyt mandaatti, ja valitukset voi osoittaa minut valtuuttaneelle. 

Quote from: Brandöt on 13.09.2011, 12:55:31
QuoteAstrologisen profiilini mukaan olen "powerhouse of emotions" (as well as "disciplined")
Hmm.. laitan korvan taakse.  ;)

(Onneksi en kertonut, mitä muuta profiilissani lukee.)

Topi Junkkari

Quote from: yxtoine humanisti on 13.09.2011, 18:10:32
Topi Junkkari. Ymmärsinköhän minä nyt oikein (toki minä haluaisin että asia vielä piirrettään minulle): haluaisit lävistää kehoni? (Tämä on varmasti kunnianosoitus, joten kiitos. 8)) Jos et sieltä asti ylety, sinua lohduttanee tietää, että intiimein tapa penetroida toinen on päästä hänen mieleensä, eikä moni muu asia lävistä sitä kuten sanat. Job well done.

Lihavointi minun. Hienosti sanottu! Todella hienosti. Kätken sanasi sydämeeni ja tutkiskelen niitä siellä.

No, kommenttini oli kieltämättä kieli poskessa :P kirjoitettu. Mutta ainakaan en tarkoittanut sellaista lävistämistä, jossa ripustetaan metallihelyjä kaikkiin mahdollisiin ruumiinosiin ja osaan mahdottomistakin. Itse asiassa ajattelin tätä juuri eräänä päivänä Homma-kontekstin ulkopuolella: minulle pahimpia "turn-offeja" naisessa ovat aivottomuuden lisäksi tatuoinnit, lävistykset ja luonnottoman värisiksi värjätyt hiukset. Sellaiset räikeät värit, joita kenelläkään ihmisellä ei oikeasti voisi olla.

Niin, ja minua saavat homp- ja muutkin anssit puhutella pelkällä etunimellä.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

yxtoine humanisti

Quote from: Topi Junkkari on 14.09.2011, 11:01:41
Quote from: yxtoine humanisti on 13.09.2011, 18:10:32
Topi Junkkari.
Lihavointi minun. Hienosti sanottu! Todella hienosti.
(Minunkin mielestäni sinulla on kiva nimi.)

Noh noh, saat minut punastumaan. ;) Siihen liittyy omat ongelmansa, koska sellainen ilmentää liiallista itsetietoisuutta. Silloin on myös vaarassa lähteä egotripille. Mutta kait egotrippejäkin tarvitaan, joten kiitos mahdollisuudesta laajentaa henkistä liikkumatilaani. (Kuka tietää, ehkä minä käyn tripeilläni poimimassa lisää sellaista, mikä on jonkun mielestä hienosti sanottua.)
QuoteKätken sanasi sydämeeni ja tutkiskelen niitä siellä.
Olen aina toivonut, että joku joskus virkkoisi minulle noin. (Ei minun takiani mutta sanojen takia. Nehän ovat ihmistä suurempia.) Nyt voin siis kuolla onnellisena. (Paitsi että olen saanut sinut ajattelemaan myös mahdottomia ruumiinosia.)

Mutta aikuisten oikeasti: Kiitos lämpimistä sanoistasi. Veriest muchest.
QuoteNiin, ja minua saavat homp- ja muutkin anssit puhutella pelkällä etunimellä.
Siis Topi vaan. Kiitos. Kai mäkin oon nyt sitte pelkkä yxtoine. Sulle.

Juu, ymmärrän kieltäsi (poskessa). Mitä elämä olisikaan ilman sitä.
Quote from: Lalli IsoTalo on 14.09.2011, 16:27:49Meillä olisi sviittejä tarjolla tuolla deittiketjussa ...
(Lalli sä oot niin mies; miehet on joskus menossa asioiden edelle. Tai niin ainakin kerrotaan.)

Onko tämä nyt sinun käsityksesi listojeni paremmasta kommentoimisesta: "F*uck off!"? Ai niin, mutta ehkä olet vielä pyhän vihan vallassa... No, minä jaksan odottaa.

Lalli IsoTalo

Erityisen paljon pidän  ... kielen ja miel(ikuvituks)en äärirajoille kulkemisesta, hyvistä tarinoista...
-- Jeps, jeps, jeps!

QuotePidän myös nauramisesta...
-- Jeps, jeps, jeps!

Nauramisessa on hauskinta sellainen totaalinen pitkä räjähdys, joka tapahtuu kun mielikuvituksellisuuden, faktojen ja filosofian maastossa liikkuvassa keskustelussa haetaan ratkaisua johonkin ad hoc -dilemmaan, ja läpimurto sitten saapuu jostain yllättävästä paikasta, ja kaikille melkein samaan aikaan!

Tätä prosessia on vähän vaikeaa kuvailla tarpeeksi paljastamatta enempää kuin aikoo paljastaa, joten tällä mennään.

Vastauksessa on #909 on oma esittäytymiseni, päivämäärältä 10.1.11, jos jotakuka kiinnostaa: http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg553111.html#msg553111
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.09.2011, 16:27:49Meillä olisi sviittejä tarjolla tuolla deittiketjussa ...

Quote from: yxtoine humanisti on 14.09.2011, 18:50:14
(Lalli sä oot niin mies...

- Kiitos!
— Missä N, siellä R

yxtoine humanisti

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.09.2011, 01:26:37
-- Jeps, jeps, jeps!
-- Jeps, jeps, jeps!
Olet tiivistämisen mestari, mutta minä ilmeisesti osaan tämän vielä vähän paremmin (niin halutessani). Katsotaan vaikka:
"Jeps, jeps, jeps!" + " Jeps, jeps, jeps!" = Jeps! Siis sanalla sanoen: Jeps!

Hyvin sanottu. Kiitos. (Ihminen aina pitää samanmielisiä mukavina ja älykkäinä.)
QuoteVastauksessa on #909 on oma esittäytymiseni, päivämäärältä 10.1.11, jos jotakuka kiinnostaa
Jotakuta vilkaisi sitä. Kiitos. Sepäs oli... niin kovaa kamaa että se kestää pienen hupailun. (Bonaventura hiljattain innoitti minua käyttäessään ilmaisua "konstruoida iloisesti". Huomasin tässä nyt hyvän sauman heittäytyä sellaiseen puuhaan.) Pientä nonsense-poetiikkaa siis, vastapainoksi hyvin hallitsemillesi talouden ja politiikan käsitteille. (Olen lisännyt/poistanut isoja alkukirjaimia ja pisteitä, plus deletoinut päätteet muutamasta sanasta.)

QuoteMuinoin Jurassic -kaudella Orwellin sotahuuto ohjasi Scriptaan. Holy Mestarin tilasin ennakkoon.

Vihdoinkin nettiin oli ilmestynyt hyödyllinen tuote, siis porno! Kuka väittää, että ei muka ole maailmanhistorian merkittävin innovaatio? En juurikaan ehdi. Ja väijyn vain sen verran, minkä ehdin. Jos näen salaista käsimerkkiä, joka on liian pitkää optiota, suxet on kadoksissa ja edessä. 15 vuotta sitten Buildingissä kukaan ei estänyt, koska olen itsehommautunut pikkuhiljaa.

Mestari aiheutti vedenpaisumuksen aivoihini. Asteikolla olen mainitussa päässä. Unohtakaa se, se ei ole akseli, vaan tiivis "kolmannen tien" kokoomus – ovat kerääntyneet upottamaan länttä. Eikä juurikaan muita. Tuo idioottien pankkituki upottaa mokutuksen konkurssipesästä kamaa, joka ei muuten tulisi kolmannen lännen mamumokuttamiseen. Mahdollisuus voi asettaa velalliselle spekulaationi ehdoksi "blah blah blah ...".

Siinäpä se tuli sitten selitettyä koko ilmiö realisoinnin nimissä. No biggie.

Tulkitsen kolmannen tien tarkoittavan yhdistämistä siten, että tuo utopistinen ajatus on bunkkeristani.

Lalli 101

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.09.2011, 01:32:40
- Kiitos!

My pleasure. Kuten huomaat, tämäkin tosiasia oli innoittamassa iloista konstruoimistani. (Ja aivan siitä huolimatta, jos viittasit nöyrään ritarillisuuteen.) Olen myös iloinen, että käytät kiitoksesi edessä hyvin ranskalaista etumerkkiä. Vähän kuten romaaneissakin tehdään, siis dialogeissa. Sinähän yllytät minua. Ehkäpä ansaitset hieman lisää nonsense-poetiikkaa. (Koostettu samalla menetelmällä kuin edellä.)
QuoteHauskinta sellainen totaalinen pitkä räjähdys, joka tapahtuu kaikille melkein samaan aikaan!
Kaikille? Sinulla on enemmän mielikuvitusta kuin luulinkaan.
Quotemielikuvituksellisuuden maastossa läpimurto saapuu yllättävästä paikasta.
Uskon...
QuoteTätä prosessia on vähän vaikeaa kuvailla tarpeeksi paljastamatta enempää, joten tällä mennään.
Mennään mennään, mutta minne, sehän se ongelma yleensä on. (Oletpa sinä mystinen mies.) Kohta Miniluv varmaankin ärjäisee oikean vastauksen.

tore2k3z

46 vai oliko se 47 v äijä, en jaksa muistaa. Työtön jo muistaakseni 14 vuotta, joku höpökonsulttifirman työllistämiskurssi välissä. Ns. tulevaisuutta ei ole, rahaa ei myös, saatan kierrättää roskiani paitsi milloin olen kovasti kännissä. En ole usein, kun pitää pitää lapsesta huolta. Ex-muija mokaili niin perkeleesti aikoinaan että olen ollut jo 5 vuotta huoltajana. Pelaan kaikkia mahdollisia pc-pelejä ja aivan helvetin paljon. Voitaisko ottaa deathmatch? lol. Moi.

Lalli IsoTalo

Poikkeusellisesti sisällytän koko viestin vastaukseeni.

Yxtoine humanisti, no-nonsense-poetiikka-konstruktiosi tuotti minulle sopimattoman paljon pyörteistystä. Jotta emme peittäisi normivääristyneellä kohinallamme ketjun topikkia ja semantiikkaa, jatkakaamme dialogiamme myöhemmin muissa ketjuissa.

Valoisuutesi valaa uskoa tulevaisuuteen.

Lalli

Quote from: yxtoine humanisti on 15.09.2011, 18:57:11
Quote from: Lalli IsoTalo on 15.09.2011, 01:26:37
-- Jeps, jeps, jeps!
-- Jeps, jeps, jeps!
Olet tiivistämisen mestari, mutta minä ilmeisesti osaan tämän vielä vähän paremmin (niin halutessani). Katsotaan vaikka:
"Jeps, jeps, jeps!" + " Jeps, jeps, jeps!" = Jeps! Siis sanalla sanoen: Jeps!

Hyvin sanottu. Kiitos. (Ihminen aina pitää samanmielisiä mukavina ja älykkäinä.)
QuoteVastauksessa on #909 on oma esittäytymiseni, päivämäärältä 10.1.11, jos jotakuka kiinnostaa
Jotakuta vilkaisi sitä. Kiitos. Sepäs oli... niin kovaa kamaa että se kestää pienen hupailun. (Bonaventura hiljattain innoitti minua käyttäessään ilmaisua "konstruoida iloisesti". Huomasin tässä nyt hyvän sauman heittäytyä sellaiseen puuhaan.) Pientä nonsense-poetiikkaa siis, vastapainoksi hyvin hallitsemillesi talouden ja politiikan käsitteille. (Olen lisännyt/poistanut isoja alkukirjaimia ja pisteitä, plus deletoinut päätteet muutamasta sanasta.)

QuoteMuinoin Jurassic -kaudella Orwellin sotahuuto ohjasi Scriptaan. Holy Mestarin tilasin ennakkoon.

Vihdoinkin nettiin oli ilmestynyt hyödyllinen tuote, siis porno! Kuka väittää, että ei muka ole maailmanhistorian merkittävin innovaatio? En juurikaan ehdi. Ja väijyn vain sen verran, minkä ehdin. Jos näen salaista käsimerkkiä, joka on liian pitkää optiota, suxet on kadoksissa ja edessä. 15 vuotta sitten Buildingissä kukaan ei estänyt, koska olen itsehommautunut pikkuhiljaa.

Mestari aiheutti vedenpaisumuksen aivoihini. Asteikolla olen mainitussa päässä. Unohtakaa se, se ei ole akseli, vaan tiivis "kolmannen tien" kokoomus – ovat kerääntyneet upottamaan länttä. Eikä juurikaan muita. Tuo idioottien pankkituki upottaa mokutuksen konkurssipesästä kamaa, joka ei muuten tulisi kolmannen lännen mamumokuttamiseen. Mahdollisuus voi asettaa velalliselle spekulaationi ehdoksi "blah blah blah ...".

Siinäpä se tuli sitten selitettyä koko ilmiö realisoinnin nimissä. No biggie.

Tulkitsen kolmannen tien tarkoittavan yhdistämistä siten, että tuo utopistinen ajatus on bunkkeristani.

Lalli 101

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.09.2011, 01:32:40
- Kiitos!

My pleasure. Kuten huomaat, tämäkin tosiasia oli innoittamassa iloista konstruoimistani. (Ja aivan siitä huolimatta, jos viittasit nöyrään ritarillisuuteen.) Olen myös iloinen, että käytät kiitoksesi edessä hyvin ranskalaista etumerkkiä. Vähän kuten romaaneissakin tehdään, siis dialogeissa. Sinähän yllytät minua. Ehkäpä ansaitset hieman lisää nonsense-poetiikkaa. (Koostettu samalla menetelmällä kuin edellä.)
QuoteHauskinta sellainen totaalinen pitkä räjähdys, joka tapahtuu kaikille melkein samaan aikaan!
Kaikille? Sinulla on enemmän mielikuvitusta kuin luulinkaan.
Quotemielikuvituksellisuuden maastossa läpimurto saapuu yllättävästä paikasta.
Uskon...
QuoteTätä prosessia on vähän vaikeaa kuvailla tarpeeksi paljastamatta enempää, joten tällä mennään.
Mennään mennään, mutta minne, sehän se ongelma yleensä on. (Oletpa sinä mystinen mies.) Kohta Miniluv varmaankin ärjäisee oikean vastauksen.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: tore2k3z on 17.09.2011, 21:40:17
46 vai oliko se 47 v äijä, en jaksa muistaa. Työtön jo muistaakseni 14 vuotta ...  Ns. tulevaisuutta ei ole, rahaa ei myös ... Pelaan kaikkia mahdollisia pc-pelejä ja aivan helvetin paljon. Voitaisko ottaa deathmatch? lol. Moi.

Moi tore2k3z.

QuoteDeathmatch tai Player versus All (lyhennetään usein DM ja PvA) on pelimuoto, joka on yleinen eritoten ensimmäisen persoonan ammuntapelien moninpeleissä. Deathmatchin tavoite on tappaa pelissä mahdollisimman monta muuta pelaajaa ennen tietyn rajan täyttymistä. Tavallisesti rajana on yhden pelaajan saavuttama tietty ennalta määrätty määrä tappoja (frag limit), tai tietty pelattu aikamäärä. Erän loputtua voittaja on pelaaja, joka on saavuttanut eniten tappoja. Jos pelihahmo kuolee, hän yleensä ilmestyy johonkin heti, tai lähes heti, uudelleen.
-- http://fi.wikipedia.org/wiki/Deathmatch

Kaikki mitä teemme, siihen aivomme sopeutuvat.

Vietnamin sodan ongelma oli (Amerikan sodanjohdon kannalta) se, että jenkkisotilaat eivät viitsineet oma-aloitteisesti ampua vihollista, jos ei ollut esimiestä antamassa komentoa. >80% antoi vihollisen kävellä ohi. Tämä johtui siitä, että sotilaat ampuivat harjoituksissa paperitauluhin, eikä se valmistanut ihmisen tappamiseen.

Kun sotilaat saivat myöhemmin harjoitella virtuaaliympäristössä, >80% hyökkäsi vihollisen kimppuun oma-aloitteisesti.

Koska aivot sopeutuvat.

Tervetuloa sopeutumaan Homman meininkiin. Täältä saa tukea moniin hommiin.
— Missä N, siellä R

yxtoine humanisti

Quote from: Lalli IsoTalo on 17.09.2011, 23:25:58
Yxtoine humanisti, no-nonsense-poetiikka-konstruktiosi tuotti minulle sopimattoman paljon pyörteistystä.

Lalli, olet juuri opettanut minulle uuden sanan: pyörteistys. En vieläkään oikein tajua, mitä se tarkoittaa, mutta toivottavasti jotakin... mikä ei ainakaan tapa. Koska silloinhan se vahvistaa.;D (Vettä voi - kuulemma - pyörteistää, ja silloin se - kuulemma - vaikuttaa myönteisesti elintoimintoihin. Ja silloinhan - hyvänen aika - sitä ei voi tapahtua "sopimattoman paljon".)

QuotePoikkeusellisesti sisällytän koko viestin vastaukseeni.
(Eli sä haluat pitää viestiäni helpommin saatavilla, mikä tarkoittaa sitä, että tykkäät lukea mun nonsense-poetiikkaa, joka - kiitos! - ei ole mielestäsi nonsensea. Yritätkö sinä ihan tahallasi pyörteistää minua? ;) En muuten muistanut iloisen konstruoinnin koostamisperiaatetta kuvatessani mainita, että olen vetänyt todella paljon sanoja välistä, mutta säilyttänyt käytettyjen sanojen esiintymisjärjestyksen. Tämähän toki oli ilmeistä, mutta joskus unohtaa mainita sen kaikkein ilmeisimmän.)

QuoteJotta emme peittäisi normivääristyneellä kohinallamme ketjun topikkia ja semantiikka, jatkakaamme dialogiamme myöhemmin muissa ketjuissa.
Joo, koska sulla oli just oikee määrä noita monikon ensimmäisiä - joten dialogi on mahdollinen. Ja on tärkeää käydä kohisemassa normivääristymiä myös muihin ketjuihin, tasapainon vuoksi.

QuoteValoisuutesi valaa uskoa tulevaisuuteen.

No nythän mä oon ihan pyörteistetty. Joten en voi muuta kuin heittää tähän hieman pikkutuntien läpyskää. Tärkeintä kait onkin, että usko ihmiseen ja tulevaisuuteen säilyvät, vaikka - *rykäisee juhlallisesti* - 'hallitukset kaatuisivat ja valtiot lakkaisivat'. Taivaanranta ei romahda eikä tuuli pysähdy, vedet vyöryvät ja tulet rätisevät niin kuin aina. Tuliko siinä jo kaikki elementit... Niin, ja maa uhoaa väkeviä tuoksujaan joka kevät ja syksy. Ainakin näillä maantieteellisillä sijainneilla. (Siis ellei Tellus muuta asentoaan tai pyörähdä kiertoradaltaan tai jotain...)

Kiitos, tämä valaminenhan on hauskaa! Valo, usko ja tulevaisuuskin ovat niin järeitä käsitteitä, että olen liikuteltu, kun liität sellaiset minuun tai tekemisiini. Tai siis valooni... Mutta otan tämän henkilökohtaisesti. ;)

Lalli IsoTalo

Quote from: yxtoine humanisti on 18.09.2011, 02:24:29

Quote from: Lalli IsoTalo on 17.09.2011, 23:25:58
Yxtoine humanisti, no-nonsense-poetiikka-konstruktiosi tuotti minulle sopimattoman paljon pyörteistystä.

Lalli, olet juuri opettanut minulle uuden sanan: pyörteistys. En vieläkään oikein tajua, mitä se tarkoittaa ...

Uuninpankolla käsitellään tiedehömppää, jonka ytimessä veden pyörteistäminen kovien insinööritieteiden mukaan on. Teorian mukaan vesi muistaa maailman tappiin asti mitä aineita siihen on lisätty. Kristalli-energia-tiedemiehet puolestaan tietävät kertoa, että veden muisti (kovalevy) voidaan low-level-formatoida revitalisoimalla se, ts. pyörteistämällä se, joko kristallien, arvokivien tai kultakimpaleiden läpi.

Liitteenä kuva, joka ei selvennä asiaa.
— Missä N, siellä R

yxtoine humanisti

Quote from: Lalli IsoTalo on 18.09.2011, 02:53:41Uuninpankolla käsitellään tiedehömppää, jonka ytimessä veden pyörteistäminen kovien insinööritieteiden mukaan on.

No kuka muka oikeasti ajattelee insinöörien osaavan kertoa tai tutkia kaikki asiat sellaisina kuin ne ovat.:D Kaikki kunnia insinööreille, mutta ytimiä voidaan asetella myös toisin, eikä kaiken tarvitse aina olla kovaa.

QuoteTeorian mukaan vesi muistaa maailman tappiin asti mitä aineita siihen on lisätty. Kristalli-energia-tiedemiehet puolestaan tietävät kertoa, että veden muisti (kovalevy) voidaan low-level-formatoida revitalisoimalla se, ts. pyörteistämällä se, joko kristallien, arvokivien tai kultakimpaleiden läpi.

Eli jos iloinen konstruointini aiheutti pyörteistystä, se on kuin arvokivi, jonka läpi sinua on formatoitu ja revitalisoitu. (Wow... Olen ehkä tietämättäni joku maagi!)

QuoteLiitteenä kuva, joka ei selvennä asiaa.

No mutta, kuinka sopivaa. Satun pitämään havainnollistavista liitteistä, jotka eivät selvennä asiaa millään tavalla. Katsotaanpas... Tjoo'o. Eli kun puheenaiheena on pyörteistetty vesi, ja kuva havainnollistaa yksisarvisen avulla sellaisen veden vaikutuksen hyökkääväksi, ja tällainen tilanne ei havainnollista sitä pyörteistystä, josta sinä puhut, johtopäätös on, ettei vaikutus ole ainakaan hyäkkäävä. 8)

Topi Junkkari

Parahin yxtoine, lisään Lallin jupinoihin vielä sen verran, että Pyörteistetty vesi kuuluu Peräkammarin klassikkoketjuihin. Seitsemän sivua silkkaa pyörrettä.

Miniluv

Seuraava viesti tässä ketjussa on sitten uuden käyttäjän suorittama esittäytyminen.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Puistis

Tervehdys. Olen kolmekymppinen mies Naantalista.
Elämä rullaa melko normaalia rataa pitkin ja tuntuu ihan hyvältä ainakin tällä hetkellä.

Olen melko maltillinen ihminen mitä tulee maailmankatsomukseen ja pyrin katsoa maailmaa monelta kantilta, myös niiltä joita itse en koe omikseni.
Otan siis muutkin huomioon.

Itsellä tuo katsomus vispaa sieltä sinne ja tänne vaikkakin joitakin perustavanlaatuisia ajatuksia omaan, joka oikeastaan toi minut tänne foorumille.

Kahtellaan nyt tästä eteenpäin ja kyllä täytyy ihan periaattenkin vuoksi jo sanoa, ihan hyvä että Suomi omaa vielä enemmän kuin yhden maailmankatsomuksen.