News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Alceste

Quote from: Murkula on 21.07.2011, 01:13:04
Kyseessä on vain netti slanginen sanonta, jolla nyt ei ole tekemistä minkään totuuden tai perustellun merkityksen kanssa ja joka nyt on vain vakiintunut joissain piireissä, tarkoittamaan hommafoorumilaista. Samaa katekoriaa, kuin kukkahattutäti. Esim. naurunappula sivustolla tuntui olevan kovinkin yleisessä käytössä.
Ai kato, toinenkin naurislainen.

Selvitettäköön että "hommahomo" -nimitys on 4chan.org -sivuston kieltä. Uudet käyttäjät ovat "newfag", vanhemmat "oldfag", suomalaiset "finnfag" jne jne. 4chanissa kaikki ovat hinttejä, hyvin tasa-arvoista :)
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

dohoho

Viimein yli vuoden intensiivisen lurkkaamisen jälkeen päätin rekisteröityä, kun kaipaus Peräkammariin niin jäyti sisintä...

Eiku.
Olen 19-vuotias tyttö, joka ei ummehtuneena ateistirazziztifoliohattuna halua rikastuttaa elämäänsä rauhanuskolla. :flowerhat:
En ole kaksinen keskustelija, joten ainakin näin alkuun seurannen keskustelua sivusta kuten ennenkin.

Päätin nyt kumminkin ilmoittautua, etten ihan nollapostaajaksi jää. ;D

Lalli IsoTalo

Quote from: dohoho on 23.07.2011, 11:56:06
Viimein yli vuoden intensiivisen lurkkaamisen jälkeen päätin rekisteröityä, kun kaipaus Peräkammariin niin jäyti sisintä...

Dohoho, tervetuloa huonosti tuuletettuun Peräkammariin tutustumaan mäntyapinoiden ummehtuneeseen sielunelämään! Oma kiljutonkka mukaan!  ;D
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Nuivake

Tervetuloa dohoho!
Itsekkin ollut foorumilla rekisteröityneenä vasta vuorokauden.
Tosin sinä aikana on jo tapahtunut maailmalla melkoisesti.  :-\
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

ike60

Omasta ja muidenkin mäntyapinoiden puolesta haluan toivottaa sinut, dohoho, mukaan näihin turkinkaivajaisiin - toivottavasti turkkien uumenista löytyy kivoja namipaloja joita pistää suuhun.

Jos täällä olisikin ihmisten lisäksi pelkkiä mäntyapinoita, asiat olisivat mallillaan. Mutta tämä on melkoinen eläintarha: uskottomia koiria, sikakoiria, uutispossu, hompansseja, pussikaljaeläimiä, yli rajojen liihottelevia kiljushanhia, you name it. Tosin kyllä täällä pärjää; jos tuntuu ettei pärjää, kannattaa opiskella etologiaa.

Lalli IsoTalo

Quote from: ike60 on 23.07.2011, 20:00:19
Mutta tämä on melkoinen eläintarha: uskottomia koiria, sikakoiria, uutispossu, hompansseja, pussikaljaeläimiä, yli rajojen liihottelevia kiljushanhia, you name it.

Itse kuulun kaappihompanssien alalahkoon, eli nimimerkkikirjoittajiin.
— Missä N, siellä R

Leso

Osanottoni Oslon uhrien omaisille.

Kiitos Hommaforumille Oslon tapahtumiin liityneestä / liittyvästä tiedottamisesta sekä niiden taustoihin liittyvistä arveluista ja ajatuksista.

Erityiset kiitokset Hommalle hiljaisesta sunnuntaista*, koska... 

Olen aikani seurannut tätä foorumia ja todennut sen vastaavan monin paikoin tuntojani, tuumailujani ja, ilokseni, huumorintajuani. Pitkään olen harkinnut rekisteröitymistä. Eilisen ja tämän aamupäivän aikana olin täysin muiden tietolähteiden varassa. UV-indeksi tuntui nousevan lukemaan 1984, joten viimeinkin Homma.
Palveluksessanne.

Oleskelen osittain GMT+1-alueella maassa, johon saattaisi yht'äkkiä yhdistää sellaisia epämääräisiä käsitteitä kuin lahjonta, suhdetoiminta ja kauttakulku sekä kulttuurinen, historiallinen ja poliittinen likinäköisyys. Omaa alaani ei ole mikään noista, ei ainakaan kolme ensimmäistä. Suomessa ollessani olen pettynyt siihen, että suomalaisten ainutlaatuinen juro elämänilo on kadonnut. Ilmeisesti samaan jemmaan kuin maalaisjärki. Olen ylpeä suomalaisuudestani, jonka myötä myös minua henkilönä arvostetaan eri lailla enemmän, ja häpeän sitä vain silloin, kun Suomi heittäytyy rähmälleen. Mitä tapahtuukin koko ajan. Siksikin Homma.

Olen kaikin puolin sitoutumaton, mitään en ainakaan tunnusta, paitsi nyt kun Homma. Tämä kuulkaa vaati minulta paljon raihnaisia henkisiä voimavarojani.

Kiitän ja kumarran. Jatkakaa hyvää työtä.
Ehkä jonain päivänä omakin ajatuksen- ja sanansäilä säihkyy, kun oppia ottaa.

* Ymmärrän syyn tai syyt hiljaisuuteen, vaikken sitä täysin hyväksynytkään. Käsittääkseni Homma päivystää 24/7, joten hiljentyminen vakavan asian kohdalla istui hyvin sunnuntaille 24.7. Mun mielestä.

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Leso

Kiitos Asta, kiitos! Lämmitti. :)
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Lalli IsoTalo

Tervetuloa, Leso. Juuri nyt ei energia riitä pidempään toivotteluun. Nähdään ketjuissa.
— Missä N, siellä R

Örkki

Vihdoin ja viimein päätin tehdä käyttäjän tännekkin ja päätin uskaltaa oikeasti alkaa lukemaan tätä palstaa aktiivisesti muutenkin kuin negatiivisten uutisjuttujen yhteydessä.

Kohta 19-vuotiaana opiskelijna edustan varmaan nuorinta väkeä täällä. Ateistina en tosin taida olla tilastollinen kummallisuus (tuota erästä äänestystä katsoen). Mulle politiikka ja ajankohtaiset asiat tuli tärkeiksi jonkin aikaa sitten ja siitä pitäen olen tietyllä tavalla valaistunut asioiden suhteen ja näen paljon enemmän vaivaa faktojen selvittämiseen ja uutisten lukemiseenkin. Ennen oli usein tapana katsoa iltauutiset ja muodostaa se lopullinen muuttumaton mielipide paikan päällä, jos nyt mitään uutisia jaksoi katsoa siihen aikaan. Mainittakoon että viime vaaleissa pääsin ensi kertaa äänestämään ja äänestin Kokoomusta ja liityin Kokoomusnuoriin, vaikka en jälkimmäisten kanssa pysty olemaan yhtä vahvasti samaa mieltä kuin varsinaisen puolueen. Tärkein sydämen asia mulle on kuitenkin sekularismi ja valtion ja kirkon erottaminen. Mikään muu ei intresseissa aja ohi ja tarkoitus olisi tehdä mahdollisuuksien mukaan kaikkeni, jotta tuo tapahtuisi Suomessakin lopullisesti.

Jostain syystä pidin yllä Hommasta omassa mielessäni sellaista negatiivista mielikuvaa uutisjuttujen ja perehtymättömyyden vuoksi, enkä koskaan jaksanut kummemmin edes lukea täältä mitään. Viime aikoina on kuitenkin maahanmuuttoasioihin perehtyminen alkanut kiinnostaa ja ajattelin tämän olevan paras paikka lukea ja vaihtaa ajatuksia. Jotain kelloja se yksipuolinen demonisointi tätä palstaa kohtaan alkoi soittaa ja mulla on tapana silloin tutustua asiaan nimenomaan sen "syrjittävän" osapuolen kautta oli kyse sitten talouspolitiikasta tai vaikka presidentin vaaleista. Lyhyesti ja yksinkertaisesti median antama kuva ja käsitys asiasta ja käynnissä olevasta keskustelusta ei vain riittänyt, sisäinen uutisfriikkini vaati enemmän, parempaa ja ensikäden tietoa.

Omat maahanmuuttokäsitykseni ovat varmaan aika lieviä, eikä mulla ole koskaan ollut asiaa kohtaan suurempaa mielenkiintoa. Kuitenkin n. vuosi sitten poliittisen heräämisen seurauksena olen pyrkinyt tutustumaan kaikkiin tärkeisiin asioihin, riippumatta omista kiinnostuksista. Eniten varmaan lueskelen vain jatkossa tätä palstaa, kun omat käsitykset asiasta ovat vielä kehitteillä, enkä ala turhaan haastamaan itseäni ennen kattavaa pohjatyötä, jos niin voi sanoa.

Huomatkaa myös, että kärsin vakavasta TL;DR -syndroomasta viestini suhteen.  ;D
Ei oo helppoo olla vihreä : D

Phobos

Tervetuloa, Örkki! ("It is not easy being green!" ?)

Nuoremmasta päästä varmaankin olet, mutta sepä ei täällä haittaa. Kokoomuslaisia täällä lienee vähemmänlaisesti, joten ilmeisesti sellaisille on runsaasti tilaa.

Itsellenikin sekularismi oli kutakuinkin sinun iässäsi kuuminta hottia, mutta nyt muutaman vuoden jälkeen asia ei niin paljoa liikuta, vaikkakin kannatan samankaltaista kehitystä kuin sinäkin.

Tämä todellakin on paras paikka vaihtaa ajatuksia maahanmuuttoasioista, jos haluaa perusteltuja vastaväitteitä ja korjauksia. Itse en ole asiallisempaa foorumia kokenut. Peräkammari-osio on kylläkin sitten ihan erikseen..  :D

Pahempaakin TL;DR -tapauksia on nähty. Pahimmissa tapauksissa ei ole kappalejakoa ollenkaan, mikä pahentaa oireita eksponentiaalisesti.

Antoisia keskusteluja!

Edit: selvennys
Scientific beliefs are supported by evidence, and they get results. Myths and faiths are not and do not.
- Richard Dawkins

Marius

Tervetuloa Örkki. Ja olet arvioinut oikein; Homma on paras uutis/keskustelu foorumi tällä hetkellä Suomessa. Melko kärkeen nousee myös toi sun nikkis. ;D
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Miniluv

Örkki: tervetuloa mukaan ja varo Elven archeria! ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

M13

Tervehdys,

Olen 26-vuotias helsinkiläismies. Tänään toista kertaa eläessäni Hommaforumilla, viimeksi reilu vuosi sitten. Molemmilla kerroilla päädyin tänne luettuani  :flowerhat: :jen juttuja tästä paikasta.

Kokemukseni vartijana eivät ole vakuuttaneet minua monikulttuurisuuden ihanuudesta. Lukiopohjalta ponnistavana olen varmasti täällä huonoimmin koulutettujen joukossa. Harrastuksiin kuuluu täällä hetkellä mm. tietokoneiden rakentelu, sekä politiikan seuraaminen. Perussuomalaisia olen äänestänyt siitä asti kun äänioikeuden sain, viime vaaleissa Halla-Ahoa. Scriptasta kuulin samoilta lähteiltä kuin tästä forumistakin.

Kirkosta en ole eronnut, koska en ole siihen liittynytkään.

Aikaisemmin olen kirjoitellut jonkin verran HS.fi:n keskustelupalstoilla, samalla nimimerkillä, mutta sensuuri tuntuu olevan hieman tiukkaa. Ehkä täällä onnistuisi paremmin pääsemään läpi. 8)

Näin lasketaan yksittäistapauksia

"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies."
Ernest Benn

Nuivanlinna

Quote from: M13 on 26.07.2011, 07:48:27
Tervehdys,

Tervetuloa palstalle! Hmmmm.. ehkäpä tuo Stalin-lainauksesi ei ole aikaan sopiva letkaus tuossa allekirjoituksessasi!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Örkki

Kiitokset kaikille toivotuksista. Selittäisin nimimerkin valintaa enemmän, jos muistaisin ollenkaan mitä ajattelin eilen klo 0:00 eteenpäin.

Piti alkuperäiseen viestiin lisätä negatiivisena kokemuksena mokuilusta (vai miksi sitä nyt sanotaankaan). Ala-asteella koulussa oli 2 muslimioppilasta, en muista mistä maasta. Molemmilla tuntui kuitenkin olevan kummallisia eri vapauksia sääntöjen suhteen. Tytön ei tarvinnut osallistua liikuntatunneille ja useilta muiltakin tunneilta oli poissa, koska ei huvittanut eikä halunnut. Poika taas oli jonkin sortin rettelöitsiä, joka heitti tuon tuostakin merimiestason läppää ja oli jatkuvasti esittelemässä painiliikkeitään viattomille sivullisille. No eipä ne viihtyneet 2 kuukautta kauempaa ja äkkiä ne unohtuikin mielestä. Nyt vain tulee mieleen, kun aihekin on entistä ajankohtaisempi.
Ei oo helppoo olla vihreä : D

Phobos

Quote from: Asta Tuominen on 26.07.2011, 13:01:01
Tervetuloa, Örkki ja M13. Älkääkö uskoko Phobosta, Peräkammari on se paras paikka!  ;D

En tarkoittanut sitä sillä tavalla!  :'(

Peräkammari on ehdottomasti äärimmäisen mukava ja hieno paikka. Tarkoitin, että Peräkammari ei ehkä ole se forumin asiallisin eli asiapohjaisin puoli..
voin toki olla siinä väärässä  :o
Scientific beliefs are supported by evidence, and they get results. Myths and faiths are not and do not.
- Richard Dawkins

Jytky

Olen suomalainen 41 vuotias mies. Rekisteröidyn tänne vasta äskettäin koska tajusin että täältä löydän viimenkin samanhenkisiä ihmisiä joiden kanssa puhua oikeista asioista.
Sanon vain mielipiteeni. En ole väärässä koska se on omani.

pikku hukka

Toisin kuin Jytky tuossa edellä, minä en odota löytäväni täältä kovinkaan paljon hengenheimolaisia, mutta mielenkiintoisempaa onkin jutella juuri niiden kanssa, jotka saattavat olla eri mieltä. Suomalainen nainen, päivää!

valve

Quote from: pikku hukka on 26.07.2011, 20:40:27en odota löytäväni täältä kovinkaan paljon hengenheimolaisia, mutta mielenkiintoisempaa onkin jutella juuri niiden kanssa, jotka saattavat olla eri mieltä. Suomalainen nainen, päivää!

Terve! Lähden liikenteeseen samasta asetelmasta kuin pikku hukka, tosin sillä erotuksella, että olen mies. Arvostan argumentointia, tutkimustietoa, lähdeviittauksia ja henkilökohtaisia kokemuksia tuttavilta kuultujen kertomusten eteenpäin siirtämisen sijaan. Pyrin olemaan asiallinen kaikkia keskustelijoita kohtaan ja ymmärtämään eri näkökulmia!

Lalli IsoTalo

Quote from: valve on 26.07.2011, 22:03:41
Arvostan argumentointia, tutkimustietoa, lähdeviittauksia ja henkilökohtaisia kokemuksia tuttavilta kuultujen kertomusten eteenpäin siirtämisen sijaan. Pyrin olemaan asiallinen kaikkia keskustelijoita kohtaan ja ymmärtämään eri näkökulmia!

Tässäpä on mies minun makuuni, heti yhden postauksen perusteella! Tervetuloa! Esittelit hienosti keskustelutyylisi. Voisitko antaa jotain mehukkaita yksityiskohtia itsestäsi tai mielipiteistäsi?
— Missä N, siellä R

Klemens

Hei vain kaikille!

Pitkäaikaisen satunnaislueskelun jälkeen päätin itsekin rekisteröityä tänne. Nähtäväksi jää, kuinka aktiivisesti tulen osallistumaan keskusteluun.

Olen hiukan yli kaksikymppinen, miespuolinen helsinkiläinen yliopisto-opiskelija. Niin kauan kuin minulla on ylipäänsä ollut jonkinlainen suhtautuminen maahanmuuttoon, se on ollut kriittinen. Vasta parisen vuotta sitten heräsin kuitenkin tiedostamaan Suomen maahanmuuttopolitiikan ongelmia uudella tavalla (pitkälti kiitos J. Halla-ahon ja Scriptan), mistä alkoi oma nuivistumisprosessini.

Varsinaista puoluepoliittista kantaa minulla ei ole.

dimika

Heippa kaikille! Olen reilu kolmekymppinen ja olen ollut jo jonkin aikaa kiinnostunut maahanmuuttoon ja monikulturismiin liittyvistä ongelmista. Sen enempää en itsestäni jaarittele, vaan asioita selviää jos on selvitäkseen, kun osallistun foorumilla keskusteluihin :)

dimika

Kiitos tervetulotoivotuksesta :)

Mielestäni ainoastaan avoimen ja rehellisen keskustelun kautta voidaan erilaisiin ongelmiin löytää ratkaisu. Liian usein ennakkoasenteet luovat vääristyneen kuvan itse ongelmasta ja sen mahdollisista ratkaisumalleista. Koska maahanmuutosta keskusteleminen kriittisesti on leimattu median ja monien valtaa pitävien puolelta rasistiseksi, harkitsin itsekin hetken liittymistä tälle foorumille.

Farrow

Olen kolmekymppinen helsinkiläinen nainen, asun avoliitossa.
Rekisteröidyin Hommaan, sillä mun mielestä tämä keskustelufoorumi profiloituu aivan liikaa "maahanmuuttokriitikoiden" omaksi hiekkalaatikoksi. Mä en ole maahanmuuttokriitikko (en edes pidä tuosta sanasta), mutta en koe että olisin mikään "hyysärikään". Mihinkään puolueeseen en kuulu.

Olen ollut mukana hankkeissa, joissa on kantaväestön lisäksi autettu myös maahanmuuttajia, lähinnä maahanmuuttajanaisia. Tämän hankkeen puitteissa olen mm. opettanut somalinaisia virkkaamaan ja kutomaan, ollut keskusteluapuna jne. :)

Olen yrittänyt yllyttää joitain kavereitanikin liittymään tänne, olivat sitten "vihervasemmistoa" tai mitä vaan. Mä haluan että tästä foorumista tulee aikojen saatossa sellainen foorumi, jossa on monipuolisesti kaikenlaisia näkemyksiä, sekä kriittisiä että puoltavia, ja kaikkea siltä väliltä. Mä EN pidä siitä että Suomen ainoa laadukas maahanmuuttokeskusteluun valjastettu foorumi on "varattu" lähes ainoastaan maahanmuuttokriitikoiden mellastuskentäksi.

Mä en pidä provoilusta tai ilkeilystä. Sellaisen takia en tänne tullut, vaan haluan aidosti olla mukana antamassa oman panokseni ja näkemykseni ja mielipiteeni ja persoonani tänne joukkoon iloiseen. :D

Voi olla että olen taustalla ainakin nyt alussa, mutta aktivoidun kyllä kunhan olen aikani tarkkaillut.
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

pelle12

Farrow, kaltaisiasi moderaatteja suviksiakin tällä foorumilla on piipahdellut, mutteivat valitettavasti ole taloksi jääneet. Sen sijaan erilaiset suvistrollit ja muut provokaattorit ovat kunnostautuneet. Minustakin olisi kiva löytää sitä yhteistä pohjaa ja dialogiakin, koska miellän itseni lähinnä moderaattinuivaksi.
Jumalan (allahin) kanssa ei voi väitellä, ei myöskään sellaisten, joiden mielestä 'suomalaiset ovat kauheita, mitä enemmän mamuja sen parempi' tai 'monikultuurisuus on ainoa oikea ideologia, muut ovat absoluuttisen väärässä'.

Aksiooma

Quote from: Farrow on 28.07.2011, 12:23:53
Olen kolmekymppinen helsinkiläinen nainen, asun avoliitossa.
...
Olen ollut mukana hankkeissa, joissa on kantaväestön lisäksi autettu myös maahanmuuttajia, lähinnä maahanmuuttajanaisia. Tämän hankkeen puitteissa olen mm. opettanut somalinaisia virkkaamaan ja kutomaan, ollut keskusteluapuna jne. :)
...
Mä en pidä provoilusta tai ilkeilystä. Sellaisen takia en tänne tullut, vaan haluan aidosti olla mukana antamassa oman panokseni ja näkemykseni ja mielipiteeni ja persoonani tänne joukkoon iloiseen. :D

Voi olla että olen taustalla ainakin nyt alussa, mutta aktivoidun kyllä kunhan olen aikani tarkkaillut.

Tervetuloa! Olisi aidosti mielenkiintoista kuulla kokemuksistasi somalinaisista ja ajatuksiasi miten somalinaisten sopeutumisen suomalaiseen yhteiskuntaan onnistuisi parhaiten? Miten me kantaväestön mm. miespuoliset edustajat voisimme lähestyä somalinaisia ja miehiä siten että ymmärrystä syntyisi ja mahdolliset ennakkoluulot ja pelot poistuisivat molemmin puolin.

Kyllä minä voin auttaa ja neuvoa. Virkata en osaa ;D. Mutta miten luoda kontakti? Kumpi aloittaa? Saako musliminaista lähestyä? Saako musliminainen lähestyä kantaväestön miestä?

Kiitos.

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

ike60

Tervetuloa, Farrow!

Quote from: Farrow on 28.07.2011, 12:23:53
Mä haluan että tästä foorumista tulee aikojen saatossa sellainen foorumi, jossa on monipuolisesti kaikenlaisia näkemyksiä, sekä kriittisiä että puoltavia, ja kaikkea siltä väliltä. Mä EN pidä siitä että Suomen ainoa laadukas maahanmuuttokeskusteluun valjastettu foorumi on "varattu" lähes ainoastaan maahanmuuttokriitikoiden mellastuskentäksi.

Kuinka ollakaan, itsekin haluan, että täällä esitettäisiin kaikenlaisia näkemyksiä ja niistä sitten keskusteltaisiin asiallisesti ja perustelut esittäen. Tieteentekijänä olen oppinut siihen, että se on paras tie kohti totuutta ja ymmärrystä.

Ei tämä mitenkään kokonaan meidän kriitikoiden mellastuspaikka ole, ja meissäkin on monenlaista näkemystä. Arviossasi on kuitenkin totuuden siemen siinä, että kieltämättä täällä tietynlaiset näkemykset ovat yliedustettuina.

Pieni etukäteisvaroitus sinulle: täällä on joitakin, jotka ylireagoivat kaikkeen vihervasemmistolaiseksi kokemaansa (esim. sosiologiaa jotkut eivät pidä tieteenalana). Älä anna tämän lannistaa itseäsi, vaan kirjoita rohkeasti kun arvioit että sinulla on relevantti näkökulma johonkin aiheeseen, ja näkökulmasi on perusteltu. Muutama negatiivinen räksytys ei tarkoita sitä, että loputkin forumin jäsenet ajattelisivat räksyttäjien lailla.

Aksiooma

Quote from: pelle12 on 28.07.2011, 12:52:51
Sinuna (koska olet mies) en kehottaisi lähestymään ko. naisia millään tavalla. Edes hyvän päivän tervehdykseen ei vastausta saa, koska uskonto, koska kulttuuri.

Ikävä kyllä olen ihan samassa "uskossa" kanssasi, siksi toivon että Farrow kertoisi mitä hän on oppinut musliminaisten maailmasta (ja muslimimiesten jos on ollut tekemisissä). Farrow voi toimia sillanrakentajana kun on 30 vuotias avoliitossa asuva suomalainen nainen mikä jo sinällään on todennäköisesti punainen vaate muslimeille mutta on päässyt kuitenkin "sisäpiiriin" osoittamaan että ei kuitenkaan ole paha ihminen vaan omien sanojensa mukaan ei pidä provoilusta tai ilkeilystä ja haluaa aidosti olla mukana antamassa oman panoksensa, näkemyksensä, mielipiteensä ja persoonansa sekä tänne niin miksei myös somalien keskuuteen.

Ei paineita Farrowille ;D ihan vaan normaalia proosaa kokemuksista. Kiitos.

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Farrow

Kiitos vaan tervetulotoivotuksista!

Katsotaan josko olis joku sopiva ketju johon voisin kirjotella kokemuksiani somalinaisista. Ihan mielellään niin teen, ja syksyllä taasen heitä kohtaan. Kyseessä on siis vapaaehtoistyö, jonka kohteena ei ole kuitenkaan vain maahanmuutajanaiset, vaan kaikki nuoret naiset, kansallisuudesta riippumatta. :)
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings