News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Otustin

Huomenta itsekullekkin.

Jännän ääreltä löytyy 28-vuotias eläin- ja lapsirakas vartija Hämeestä.
Työtä jos jonkin moista on tullut paiskittua lähes koko aikuisiän,
mutta turvallisuusala jotenkin tuntuu siltä omimmalta vuodesta toiseen.
Tällä hetkellä alkaa politiikka houkuttelemaan kun tuntuu,
että suoraselkäisyydelläkin rupeaa politiikassakin pärjäämään ja
halu vaikuttaa asioihin on kova. Scriptaa ja Homma foorumia on tullut
seurailtua säännöllisen epäsäännöllisesti jo pidemmän aikaa.

Näitä esittäytymisiä kun löytyy tapahtumaketjulla:
"olin suvis, mutta nuivistuin", niin allekirjoittanut edustaa
vastakkaista suuntaa. Olin joskus "natsi" ja kiihkoisänmaallinen,
mutta vuosien vieriessä on maailmankuvani pehmennyt ja pahimmat särmät hioutunut,
vaikkakin, kyllä tässä edelleen "nuivia" ollaan.

Keskusteluhalukkuutta ja mielipiteitä löytyy,
joten rohkeasti hihasta nykimään jos siltä tuntuu.

Veli Karimies

Hämeeseen pitääkin saada lisää aktiivisia hommalaisia. :)

Otustin

Quote from: Veli on 15.06.2011, 20:19:57
Hämeeseen pitääkin saada lisää aktiivisia hommalaisia. :)

Terveisiä Hattulaan.

Siellä tullut jokunen vuosi lapsuudesta vietettyä.
Täytyy kyllä sanoa Veli, että mielenkiinnolla seuraan blogiasi,
jatka samaan malliin. :)

Kiitokset myös Astalle tervetulotoivotuksista.

Mimosa

Tervehdys Tampereelta! Olen ollut rekisteröityneenä jo tovin, mutten ole ehtinyt paneutua sivustoon ennenkuin nyt. Paljon luettavaa siis.

Cunctator

Terve,

Päätin kirjautua tänne ihan uteliaisuuttani. En ole erityisen aktiivinen netissä, tahi muutenkaan politiikassa.

Uutisten yksipuolisuus alkoi kuitenkin herättämään huomiota ja päätinkin perehtyä asioihin (mm. Jussi Halla-Ahon "Jumalanpilkka" tuomioon). Totesin päättäjien arvomaailman huomattavan erilaiseksi kuin omani, tai läheisteni.

Olen kasvatettu terveen epäluuloiseksi, kuten kaikki tuttuni ja sukulaiseni. Nykyään tätä kutsuttaisiin joko nuivaksi tai rasistiseksi, katsantokannasta riippuen.

Tiivistäen siis olen suomalainen metsästäjäkeräilijärasistijuntti.

Sunt Lacrimae

Helouhelou, tämä nimimerkki postaa nyt ensimmäisen viestinsä foorumille vaikka sekä palstaa että scriptaa on tullut seurailtua jo pidemmän ajan. Nimimerkin takana piileskelee päälle parikymppinen yksityisen turvallisuusalan edustaja pääkaupunkiseudulta, opiskelusuunnitelmat myös samalta alalta kun tuntuu, että nyt on löytynyt se ns. koti ammatillisessa mielessä.

Ajattelusta ja arvopohjasta sen verran, että perusterven isänmaallisuuden ohella oma ajattelutapani pohjautuu pääasiassa sekularismiin sellaisen tavan lattekahviliberalismia hieman ärhäkämmän vapausajattelun lisäksi. Siinä välissä ennen ajattelun muodostumista jokseenkin järkeväksi kokonaisuudeksi onkin ehditty käydä koko suomalainen puoluekenttä läpi äärivasenta ja kristillisdemokraatteja lukuunottamatta. Jossain vaiheessa tuli harjoitettua sitä edellämainittua latteliberalismia ennenkuin nuivuus tuli takaisin kuvaan lähinnä kun tuli sisäistettyä, että edustamilleni arvoille (edellämainittu sekulaari maailmankatsomus, oikeus elää kuten parhaaksi näen loukkaamatta samalla toisten oikeuksia samaan, yms.) on niitä uhkia muuallakin kuin puhtaasti kotoperäisesti.
Play stupid games, win stupid prizes.

Veli Karimies

Quote from: Otustin on 15.06.2011, 20:34:42Terveisiä Hattulaan.

Siellä tullut jokunen vuosi lapsuudesta vietettyä.
Täytyy kyllä sanoa Veli, että mielenkiinnolla seuraan blogiasi,
jatka samaan malliin. :)

Kiitokset myös Astalle tervetulotoivotuksista.

Kiitos ja tervetuloa. Tervetuloa myös muillekin. :)

Lalli IsoTalo

Tervetuloa, Cunctator!

Quote from: Cunctator on 17.06.2011, 00:51:59
Olen kasvatettu terveen epäluuloiseksi, kuten kaikki tuttuni ja sukulaiseni.
Onnenpekka!

QuoteTiivistäen siis olen suomalainen metsästäjäkeräilijärasistijuntti.

Metsästäjäkeräilijärasistijuntismi on yllättävän aliarvostettua nykysuomessa! :D
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

1. Tervetuloa Hommaforumille, Sunt Lacrimae!

Quote from: Sunt Lacrimae on 17.06.2011, 04:19:11
... yksityisen turvallisuusalan edustaja pääkaupunkiseudulta ...

Sinulla sitten riittääkin kokemusta turvallisuustyhjiöden täyttämisestä. Niitä on aina mielenkiintoista kuulla (tietenkin ilman yksityiskohtia, jotka mahdollistavat asianomaisten identifioinnin).

2. Tervetuloa Halla-ahon äänestäjäksi, Sunt Lacrimae!

Quote from: Sunt Lacrimae on 17.06.2011, 04:44:44
... eiköhän se oma ääni mene seuraavissa kunnallisvaaleissa Halla-aholle. Mahdollisesti seuraavissa eduskuntavaaleissakin.

3. Tervetuloa Helsingin hommakerhoon, Sunt Lacrimae!

Joka keskiviikko Annankadun William Koossa klo 20 alkaen, http://hommaforum.org/index.php/topic,2679.0.html.

"sunt lacrimae rerum et mentem mortalia tangunt"
"Tämä on kyynelten maailma, sillä sydäntä raastavat kuolevaisuuden taakat."
— Missä N, siellä R

mikkoellila

Quote from: Sunt Lacrimae on 17.06.2011, 04:19:11oma ajattelutapani pohjautuu pääasiassa sekularismiin sellaisen tavan lattekahviliberalismia hieman ärhäkämmän vapausajattelun lisäksi.

Kutsuisitko itseäsi peräti libertaristiksi?
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

vmv

Tervehdys vaan.

On helppo hymyillä kun ei tiedä maahanmuuton vaikutuksista Eurooppaan ja lopulta Suomeen. Tieto lisää tuskaa. Rekisteröidyin koska haluan nähdä täällä hommassa kaiken sen, joka entisestään lisää tuskaani. Mutta onneksi välillä vähän herättää toivoakin, vaikkakin pientä.

Nuivumisiin.

Lalli IsoTalo

Quote from: Asta Tuominen on 17.06.2011, 19:53:26
Lämpimästi tervetuloa, vmv. On meillä toivoa, ei luovuteta!  :)

Jeps vmv, tervetuloa toivon ytimeen! Niin kauan kun Hommaa, on toivoa!
— Missä N, siellä R

Sunt Lacrimae

Quote from: mikkoellila on 17.06.2011, 14:15:39
Quote from: Sunt Lacrimae on 17.06.2011, 04:19:11oma ajattelutapani pohjautuu pääasiassa sekularismiin sellaisen tavan lattekahviliberalismia hieman ärhäkämmän vapausajattelun lisäksi.

Kutsuisitko itseäsi peräti libertaristiksi?

En suoraan, mutta kyseinen ajattelutapa on kyllä tietyllä tasolla sydäntäni lähellä näistä yleisimmin käytetyistä poliittisista määritteistä.

Quote from: Lalli IsoTalo
Niitä on aina mielenkiintoista kuulla (tietenkin ilman yksityiskohtia, jotka mahdollistavat asianomaisten identifioinnin).

Eiköhän noitakin muutamia löydy jaettavaksi. ;)

Possumi

Vähä yli kolmekymppinen mansesterilainen tässä.

Hommaa lukenut jonkin aikaa kun näyttää olevan yksi harvoista paikoista jossa kaikenkarvaiset ihmiset keskustelevat suhteellisen sivistyneesti ja tasapaino asian ja hyvän/huonon huumorin kanssa on sopiva.

Jotenkin vältellyt tänne kirjoittelemasta kun ei ole naamakirjaa eikä muutenkaan aikaa netti-elämään kun on töitä ja harrastuksia tuolla fysikaalisessa maailmassa. Mutta luovutin lopulta että pääsee heittämään tänne joskus jonkun kommentin - ei ole tarkoitus hengailla joka päivä :P (saa nähdä mitä tuli luvattua...)

Joo, kaikki työkaverit ja osa tuttavista on nuivia ja ihan rehellisiä avo-persujakin on ettei ole tarvinnut mitenkään hävetä tai peitellä ketä tuli äänestettyä. Voissanoo että aika hauskan hysteerisiä on ollut muutaman persuvastaisen reaktiot kun jytky tuli. Mitään järkevää mielipiteen vaihtoo on kuitenki vaikee saada vaan. Olis mielenkiintosta niiden elämän kattomusta tietää.

Ei viitti silti ihan omalla nimellä vielä kirjoitella kun ei toi työpaikka oikein poliittisesti ole aktiivinen paikka. Voissanoo kuitenki että aika 95 rosenttisesti persupaikka vaikka vihreisii siellä pukeudutaanki ;)

Harrastelen työntekoo liikaakin mutta säännöllinen maraton valmennus että kehorakennus on päivittäistä, mitä siinä sitten ehtii muuta niin viikonloput menee vappaaehtoisessa maanpuolustustyössä ja jos jotain 'omaa' aikaa vielä jäljellä on niin lueskellaan kaikenlaista tieto/tiede/historia-kirjallisuutta ja vähän fantasiaa ja skifiäkin kun kerkiää - englanniks kun on siellä tullu elettyä joskus ja kieli tarttunu jonkivverra ja töissäkin sitä koko ajan käyttelee.

Se pitää vielä mainita että poikamies ja juttuseuraks saa ihan pyytää jos tampesterissa on yksinäistä.  ;D

Toine on noi maanpuolustuskurssit ja jotos-vaellukset jos pistetään partioo pystyyn niin aina on rinkka valmis lähtöön täällä.

Hommat jatkukoon näin! (onko kysyttävää...saa suorittaa)

Sunt Lacrimae

Mieshenkilö olen, joten eipä tuo foorumin maskuliinisuus kauheasti haittaa.  :P

Mutta joo, tosiaan kiitoksia.

ike60

Tervetuloa, vmv!

Quote from: vmv on 17.06.2011, 19:48:56
Mutta onneksi välillä vähän herättää toivoakin, vaikkakin pientä.

Onhan meillä toivoa. Halla-aho ja kumppanit ovat eduskunnassa. Hallitusohjelmassa on kohtia, jotka toteutuessaan olisivat merkittäviä parannuksia maahanmuuttopolitiikkaan; voimme olla hieman tyytyväisiä jo nyt, sillä eivät ne kohdat sinne ohjelmaan ilman painetta olisi ilmestyneet. Näyttää siltä, että tästä vielä voi tullakin jotain.

ike60

Tervetuloa, Possumi!

Quote from: Possumi on 17.06.2011, 23:31:37
Hommaa lukenut jonkin aikaa kun näyttää olevan yksi harvoista paikoista jossa kaikenkarvaiset ihmiset keskustelevat suhteellisen sivistyneesti ja tasapaino asian ja hyvän/huonon huumorin kanssa on sopiva.

Yep. Itse olen yrittänyt omilla kirjoituksillani pitää huolen siitä, että hyvän huumorin osuus foorumin huumorivarannoista ei nouse liian suureksi.

Quote from: Possumi on 17.06.2011, 23:31:37
Se pitää vielä mainita että poikamies ja juttuseuraks saa ihan pyytää jos tampesterissa on yksinäistä.  ;D

Tiedät varmaan deittihomma-ketjusta joten sinne ilmoa rohkeesti vaan. Sen verran kuitenkin tiedoksi että moderaattorit ja adminit ovat omineet punaisen (ja sinisenkin) värin itselleen. Sulle tuosta tuskin tulee seuraamuksia kun olet untuvikko, mutta tällainen vanhempi pie... eiku valtiomies saattaisi siitä saada jo huomautuksen tai ehkä jopa banana splitin.

Sininärhi

Päätin vuoden pähkäilyn jälkeen rekisteröityä tänne. Nimimerkin valinta on vakava prosessi.  ;D
Hommafoorumia olen seurannut jo pitkän aikaa suurella mielenkiinnolla, kiitos erään sukulaiseni, joka minut foorumiin tutustutti. Oli todella turhauttavaa seurata keskustelua kykenemättä itse vastaamaan ketjuihin.

Esiinnyn nimimerkin antaman suojan turvin, sillä opiskelualani ja tulevan ammattini vuoksi olisi hyvin riskialtista esiintyä omalla nimelläni (opiskelen opettajaksi yliopistossa, ala jääköön mainitsematta toistaiseksi).

Nuivistumiseni alkoi monta vuotta takaperin muutettuani pääkaupunkiseudulle lukioon. Monikulttuurisista kohtaamisista tuli arkipäivää, eivätkä ne olleet lainkaan miellyttäviä.
Politiikka alkoi kiinnostaa vasta lukion alussa, sillä nuorisovaaleissa Vihreitä (häpeän) äänestettyäni tajusin, etteivät Vihreät eduskuntaan päästyään ajaneet lainkaan minulle tärkeitä asioita, vaikka heitä olin juuri sen vuoksi äänestänyt. Olisi hatuttanut ankarammin, jos ääneni olisi ollut ns. 'oikea' ääni eikä vain nuorisovaaliääni.

Tällä hetkellä asun eräässä Helsingin maahanmuuttajapitoisessa lähiössä. Täällä asuminen on tehnyt minusta lähes varman siitä, että poliittiset päättäjät eivät välitä opiskelijoista tai Suomen omasta kansasta lainkaan.
Olen ollut kesätöissä sosiaalitoimistossa ja huomannut järjettömän vääryyden etuuksien jaossa suomalaisten ja ulkomaalaisten välillä. Voin kertoa havaitsemastani tarkemmin muissa ketjuissa.

Aivan, ikäkin pitäisi kai ilmoittaa? No, olen hieman yli kahdenkymmenen, nuori vielä.
:D

pelle12

Quote from: Sininärhi on 19.06.2011, 11:35:33
Olen ollut kesätöissä sosiaalitoimistossa ja huomannut järjettömän vääryyden etuuksien jaossa suomalaisten ja ulkomaalaisten välillä. Voin kertoa havaitsemastani tarkemmin muissa ketjuissa.

:D
Teepä tuo. Ja teretulemast!

ElenaDaylights

Välkommen!

Mutta tämähän on systemaattisesti kiistetty väite?

hei punakommarit, minkä kenttäoikeuden päätöksellä? mehän ollaan metsässä!

equilibrium

Terve,

Tullut tässä pari kuukautta luettua hommaa, mutta vasta nyt rekisteröidyn. Pakkohan tässä on kertoa, että itse olen maahanmuuttaja, mutta tosi pienenä lapsena tullut tänne, nyt noin kakskymppinen. Kiintiöpakolaisena siis, joten mitään erityistä vaatimusta Suomeen tulosta ei silloin ollut, koko perhe ei edes Suomea kovin hyvin tuntenut.

Kasvoin Suomessa suomalaisten kavereiden ympäröimänä, en koskaan halunnut liikkua vain muiden maahanmuuttajanuorten kanssa. En lähde pakoon maahanmuuttajaa joka liikkuu muidenkin suomalaisten kanssa, mutta sellaiset jotka suhtautuvat suomalaisiin ja Suomeen erityisen kriittisesti ja niillä on omat porukat omista maistaan ovat minulle hyvin epämiellyttäviä. Koulussa oli aina mahdollisuus tunkea itsensä sellaiseen porukkaan, mutta koska olen aina itse pyörinyt suomalaisten kanssa, niin kritiikkiä on sadellut muilta pakolaisilta, että "sä oot ihan ku suomalainen" ja mm. "saatanan rasisti".

En luokittelisi itseäni rasistiksi, en vastusta maahanmuuttoa, mutta mielestäni monen asian pitäisi muuttua Suomessa. Eniten kyrsii se, että ihmiset tulee tänne suorastaan paskoista oloista ja luulevat sitten olevan itseoikeutettuja sosiaaliturvaan ja siihen että makaavat koko päivän eivätkä tee yhtään mitään. Valtio on aivan liian antelias ja monet viranomaiset niin kunnissa kuin valtiossa aivan liian piittaamattomia. Niin ja olen myös aivan helvetin kriittinen islamia kohtaan, toivoisin sen katoavan maan päältä..

Tiedän myös faktapohjalta sen, että Suomen maahanmuuttovirasto suosii erityisen ongelmallisia nuoria pakolaisia, jotka siis vielä ennen oleskelulupaa tekevät monia rikoksia ja mm. Poliisi ei anna suostumusta heidän luvalleen, rehellisten ja työvalmiiden nuorten pakolaisten sijaan. Tästä lisää jossain vaiheessa.

Valmistuin ylioppilaaksi tässä hiljattain ja seuraavaksi edessä olisi armeija, jonka jälkeen olisi tarkoitus aloittaa akateeminen koulutus. Ja ymmärrätte varmaan miksi pysyn nimimerkin takana, enkä omaa nimeäni julkaise.

Veli Karimies

Kuten erään metallifirman johtaja tokaisi tuttavallisesti uusille työntekijöille. "Uutta verta sorvin ääreen rah rah rah rah!" - Tervetuloa. ;D

ike60

Tervetuloa, Sininärhi!

Nuivistumiseni alkoi monta vuotta takaperin muutettuani pääkaupunkiseudulle lukioon. Monikulttuurisista kohtaamisista tuli arkipäivää, eivätkä ne olleet lainkaan miellyttäviä.

Näistä kohtaamisista olisi mukava lukea esimerkiksi avautumisketjussa. Omakohtaiset todistajalausunnot ovat erityisen arvokkaita siksi, että niihin harvoin törmää missään muualla, mutta ne kuitenkin kertovat usein olennaisia asioita ruohonjuuritason monikulttuurista.

Tällä hetkellä asun eräässä Helsingin maahanmuuttajapitoisessa lähiössä. Täällä asuminen on tehnyt minusta lähes varman siitä, että poliittiset päättäjät eivät välitä opiskelijoista tai Suomen omasta kansasta lainkaan.

Tästäkin olisi erinomaisen mielenkiintoista lukea lisää. Nythän julkisuudessa mielellään esiintyvät professorit - jotka siis eivät itse osallistu käytännön sosiaalityöhön lainkaan - arvelevat, että ulkomaalaisia ei suosita käytännössä lainkaan.

ike60

Tervetuloa, equilibrium!

Quote from: equilibrium on 19.06.2011, 14:13:22
Pakkohan tässä on kertoa, että itse olen maahanmuuttaja, mutta tosi pienenä lapsena tullut tänne, nyt noin kakskymppinen. Kiintiöpakolaisena siis, joten mitään erityistä vaatimusta Suomeen tulosta ei silloin ollut, koko perhe ei edes Suomea kovin hyvin tuntenut.

Oikein hyvä. Taustasi takia suvisten on vaikea leimata sinua rasistiksi niinkuin meidät perunanenä-hommalaiset. Aivan upeaa olisi, jos jossain vaiheessa uskaltautuisit nimelliseksi jäseneksi; tällä hetkellä täällä on nimellisenä maahanmuuttajana ainoastaan Vera (jota itse arvostan paljon, kuten varmaan muutkin vakiojäsenet).

Kasvoin Suomessa suomalaisten kavereiden ympäröimänä, en koskaan halunnut liikkua vain muiden maahanmuuttajanuorten kanssa. En lähde pakoon maahanmuuttajaa joka liikkuu muidenkin suomalaisten kanssa, mutta sellaiset jotka suhtautuvat suomalaisiin ja Suomeen erityisen kriittisesti ja niillä on omat porukat omista maistaan ovat minulle hyvin epämiellyttäviä. Koulussa oli aina mahdollisuus tunkea itsensä sellaiseen porukkaan, mutta koska olen aina itse pyörinyt suomalaisten kanssa, niin kritiikkiä on sadellut muilta pakolaisilta, että "sä oot ihan ku suomalainen" ja mm. "saatanan rasisti".

Aina vain enemmän yhtäläisyyksiä Veran kanssa: hänkin on kotoutunut hyvin, eikä umpioi itseään omaan etniseen ryhmäänsä.

En luokittelisi itseäni rasistiksi, en vastusta maahanmuuttoa, mutta mielestäni monen asian pitäisi muuttua Suomessa. [..] Niin ja olen myös aivan helvetin kriittinen islamia kohtaan, toivoisin sen katoavan maan päältä..

Aniharva täällä luokittelisi itsensä rasistiksi, ja aika harva täyttää rasistin kriteerit perinteisessä mielessä (siis että asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan näiden rotutaustan perusteella); uudempien, avarasti laajennettujen määritelmien mielessä täällä on "rasisteja" aika paljonkin. Aniharva myöskään vastustaa kaikkea maahanmuuttoa - useat päin vastoin toivovat työperäisen ja esim. (oikeiden) puolisoiden maahanmuuton tulevan helpommaksi.

Islam-kriittisyydessäsi löydät täältä monia hengenheimolaisia. Oma suhtautumiseni islamiin on monisyisempi, mutta toki ymmärrän että islam tarjoaa monia hyviä, sekä uskontoon itseensä että sen tulkintoihin ja islamilaisiin kulttuureihin liittyviä, syitä suureen kriittisyyteen.

Tiedän myös faktapohjalta sen, että Suomen maahanmuuttovirasto suosii erityisen ongelmallisia nuoria pakolaisia, jotka siis vielä ennen oleskelulupaa tekevät monia rikoksia ja mm. Poliisi ei anna suostumusta heidän luvalleen, rehellisten ja työvalmiiden nuorten pakolaisten sijaan. Tästä lisää jossain vaiheessa.

Jäämme suurella mielenkiinnolla odottamaan kirjoituksiasi kokemuksistasi ja näkemyksistäsi. Tämä on yksi maahanmuuttopolitiikan kieroutuma, joka pitäisi oikaista.

ymmärrätte varmaan miksi pysyn nimimerkin takana, enkä omaa nimeäni julkaise.

Ei ongelmaa. ike60 ei ole minunkaan oikea nimeni.

Kozyrev

QuoteEi ongelmaa. ike60 ei ole minunkaan oikea nimeni.

!!Kauhistus!! Eikö !!! :o
Due to circumstances beyond my control, I am master of my fate and captain of my soul. - John Enright

Kozyrev

Due to circumstances beyond my control, I am master of my fate and captain of my soul. - John Enright

Lalli IsoTalo

Quote from: Asta Tuominen on 20.06.2011, 14:58:18
Nimellinen jäsen muuttui nyt myös kasvolliseksi ...

Tervetuloa, Astan kasvot!
— Missä N, siellä R

Net C

3 ja risat vuotta lurkanneena-juhannushuumassa, kerron itsestäni seuraavaa: olipa kerran nuori Itä-Helsingissä. Hän ensin asui yksin ja tuonnenpana vaimon ynnä pojan kanssa. Kun yksin hän eleli, ei juuri häntä häirinneet eräät maahanmuuttajakansat,jotka paistoivat ruokansa suoraan levyllä ilman(no pun) pannua.
Mutta kun hän muutti yhteen luhtitaloon lapsinensa; tulipa molemmilta puolilta musta mies/nainen ja sanoi " ei te saa soittaa musiikki kovaa päivällä me nukku" No töissä kävijänä hiukka ihmettelin; mutta kyllä: iststo sanoi että pitää sopeutua;ei saa valittaa.
Vuokra oli vaatimaton 850 e, ja kun 4 asunnon kerroksessa olimme ainoa kantisperhe,muutimme forssaan. Ja jo 6 vuotta on täällä ollut hyvä asua....

ämpee

Quote from: Asta Tuominen on 20.06.2011, 14:58:18
Nimellinen jäsen muuttui nyt myös kasvolliseksi ja tämäkin on Stubbin syytä - tuli tarve jämäköityä entisestään.
Hiukset eivät tosin enää ole kiharaiset vaan suorat ja hiusten väri voi vaihdella punaruskean ja tummanruskean välillä.  :)

Tykkää !
(Missä hitossa on se hymiö jossa on pelkästään peukkua ylöspäin pitävä käsi?)
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

ttw

Quote from: Net C on 25.06.2011, 05:11:55
Vuokra oli vaatimaton 850 e, ja kun 4 asunnon kerroksessa olimme ainoa kantisperhe,muutimme forssaan. Ja jo 6 vuotta on täällä ollut hyvä asua....

Tervetuloa, mutta vorssaan  :o No mielipiteitä on monia. Kun lapsenne tulee kouluikään niin ikävä tulee lähteä muualle varmasti  ;D

Sielläkin seudulla tullut asuttua ja kymmenniä kavereita sieltä joten tiedän seudun liiankin hyvin.
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net