News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Elisa

Quote from: sgniwder on 11.11.2009, 21:51:04
Quote from: Elisa on 07.11.2009, 22:21:51
Quote from: sgniwder on 05.11.2009, 23:05:42
seurustelen mustan miehen kanssa.

Saanko ihan uteliaisuudesta kysyä, että minkämaalainen miehesi on ja onko hän kristitty tai muslimi?

Tervetuloa foorumille!  :)

Yhdysvaltalainen ja kristitty.

Selvä. Rekisteröityyköhän foorumille joskus joku, joka seurustelee "varsinaisen" kanssa?
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

sgniwder

Quote from: Elisa on 12.11.2009, 14:38:35
Quote from: sgniwder on 11.11.2009, 21:51:04
Quote from: Elisa on 07.11.2009, 22:21:51
Quote from: sgniwder on 05.11.2009, 23:05:42
seurustelen mustan miehen kanssa.

Saanko ihan uteliaisuudesta kysyä, että minkämaalainen miehesi on ja onko hän kristitty tai muslimi?

Tervetuloa foorumille!  :)

Yhdysvaltalainen ja kristitty.

Selvä. Rekisteröityyköhän foorumille joskus joku, joka seurustelee "varsinaisen" kanssa?

Niin, minun mieheni kun ei ole edes maahanmuuttaja, kun emme asu Suomessa. Ehkä sitä joskus saisi siskon houkuteltua tänne, hän kun on naimisissa muslimin kanssa.

Kuiskaaja

Täytyy avata ensimmäisen viestin osalta näin neutraalisti ja lyhyesti. Tähän asti olen vierailijana vain aktiivisesti lukenut foorumia ja samalla ihmetellyt nykymenoa.

Vaikka Homma ry:n jäsenmaksun vähän kuin kannattajajäsenenä maksoinkin, saavat muut todennäköisesti jatkossakin hoitaa kirjoittelun, koska foliohattuna en tätä maahanmuuttokriittistä ajattelua tule jatkossakaan tuomaan esille omalla nimellä kuin ihmisille, jotka tiedän ajattelevan samalla tavoin. Näin varmistan, että niin perhe kuin muutkin nauttivat jatkossakin sen Otto-nimisen taikaseinän antimista. Koskaan kun ei tiedä joutuuko työpaikkaa jossain vaiheessa vaihtamaan ja mitä netistä niin foorumeilta, facebookista yms. löytyvät asiat tulevat työllistymiseen vaikuttamaan.

Joka tapauksessa toivon, että aktiivisilla jäsenillä riittää intoa viedä foorumia eteenpäin ja kehittää sitä. Sähköposti löytyy ylläpidolta ja harvakseltaan pyydettyihin "yhteisvastuukeräyksiin" voin ainakin itse osallistua erittäin mielellään, sillä tiedän ainakin mihin se raha menee.

Mukavaa joulun odotusta kaikille

Edit: Niin ja lyhyesti itsestä:
- 70-luvulla syntynyt, pienen lapsen isä uudeltamaalta. Matkustellut olen sen verran, että on käynyt selväksi mihin nykymeno voi johtaa. Muutto ulkomaille olisi mahdollista toteuttaa töiden puolesta vaikka heti, mutta pidän Suomesta liian paljon. Mieluummin näkisin muutokset tapahtuvat Suomesta käsin ettei tarvitsisi ryhtyä ulkopuoliseksi seuraajaksi jostain muualta.

Miniluv

Tervetuloa foorumille, Kuiskaaja!

Siirrän viestisi esittelyketjuumme.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Loppuunpalanut

Pidempään jo forumia lueskelleena ajattelin nyt vihdoin rekisteröityä.

Olen yli kolmekymppinen mies, AMK koulutus ja työkokemusta sosiaali- ja terveysalalta lähes kymmenen vuotta. Olen asunut lähiössä pääkaupunkiseudulla koko elämäni ja saanut nähdä oman osani kulttuurinrikastamisesta. Nykyään toimin kulttuurialalla, sillä naurettavuuksiin menevä (aikuisten) ihmisten paapominen ja resurssien epätasa-arvoinen jako alkoi ottamaan niin paljon päähän, että näin parhaaksi vaihtaa alaa, ainakin toistaiseksi.

Oma nuivuus-asteeni on kasvanut vuosien varrella, mutta rasisti en ole.

Työn alla tällä hetkellä professori Vihavaisen "Länsimaiden tuho", mikä vaikuttaa hyvältä kirjalta. Mutta pelkkä Hesarin viimeaikainen uutisointi Vanhasen pelkoineen ja somalien asunto-ongelmineen pitäisi kyllä riittää avaamaan niin tavallisen kadunmiehen kuin päättäjien silmät.

Sanoista tekoihin!

mazaman76

Morjens.

Elikkä pelikkä olen tässä jo jonkin aikaa lueskellut foorumia päivittäin jatkuvasti nuivistuminen on kasvanut.

Nyt on liittymisen paikka foorumille ja muutos2011 jäseneksi uskon että
täällä ollaan oikealla asialla ja koittelen kantaa korsia kekoon.

simo hurtta

tämmöinen vajaa 50 vuotias, kyrpäotsassa kirjoittava pahansisuinen perkele (205 cm 130 kg). Mielimusiikkia sleepy sleepers, mieliruoka kebab, mieliasento mikä tahansa. Kannatan ilmaisia valtiollisia bordelleja ja alkoholin erittäin tiukkaa kontrollia sekä vapaata huumepolitiikkaa hollannin malliin. Metsästän ja syöm mitä tapan. Viljelen ja myöskin syön sen mitä kylvän. Kannatan kansallisvaltioita ja halveksin sekä vihreää että vasemmistolaista älyllistä pakolaisuutta. Joku ulkopuolinen on kerran osuvasti kuvaillut; "vittumainen jätkä, jonka selkäranka on tehty betoniteräksestä, mutta valitettavasti moraali on koiralta peritty".
Vääpeli on komppanian äiti - muu on törkeää pilaa

Hamsori

Moro!

Olen uusi jäsen koska uskon "Muutos 2011" toimintaan!

-Olen 25 vuotias, korkeakoulussa koulutettu (varttia vailla valmis) insinööri.
-Olen maahanmuuttaja ja todella moni sukulaisistani asuu ympäri maailmaa (USA, Uusi Seelanti, Ruotsi, Venäjä...)
-Puhun viittä kieltä ja olen muutenkin kansainvälinen. (Kuutta kieltä jos surkea ranskan alkeet lasketaan...)
-Olen todella pettynyt Suomalaiseen maahanmuuttopolitiikkaan ja kriitikkojen vaientamiseen rasisti-syytöksin.
-Olen ollut (jonkinlaisissa) töissä 14-vuotiaasta asti ja koulunkin ohella. Ensimmäinen työttömyyskausi meinasi tulla tänä kesänä kun palasin Romaniasta. Alennuin ja hain tukea sossusta (luvattiin 400e) josta kuitenkin soitettiin, että olisi töita tarjolla: vanhusten ulkoiluttamista... (Insinöörin taidoilla :D )
-Olen tutkinut uskontoja jo useita vuosia "harrastuksena".

Mielestäni Suomessa tilanne karkaa käsistä Ruotsin tavoin ellei viimeistään 2011 saada jotain tehtyä. Ihmetyttää miten voikaan olla mahdollista, että maahanmuuttoon liittyvää kriittistä ja maltillista keskustelua voida käydä ilman että vastustavaa mielipidettä esittävää syytetään rasistiksi tai ennakkoluuloiseksi. Minuun rasistin leimaa on aikalailla mahdotonta laittaa, sillä kaveripiiriini kuuluu mustia, latinoja sekä aasialaistaustaisia, unohtamatta että olen itse maahanmuuttaja... Joten voisiko olla vihdoin mahdollista, että Suomen maahanmuuttopolitiikasta saisi esittää kriittisiä näkemyksiä ilman syytöksiä ulkomaalaisvihasta?

Näillä eteenpäin...

suomi-neito

Tervehdys, olen kolmekymppinen nainen Helsingistä, nuivistunut viimeisen vuoden aikana vihreiden äänestäjästä tulevaksi Muutos2011-äänestäjäksi.

Nuivistunut, koska nykymeno harmittaa. Kituuttelen opiskelijana ja sen ohessa työssäkäyvänä ja asun suht hinnakkaasti, koska kaupungin edullisempaa asuntoa ei saa (olen hakenut, nyt jonossa n. 3 vuotta enkä aio piruuttanikaan hakemustani ottaa pois). Olen nyt ymmärtänyt ketkä menevät jonossa edelle.

Olen valmistumassa alalle, jossa maahanmuuttajat vievät työpaikkoja syntyperäisiltä suomalaisilta. Alallani on tarvetta tarjota palveluita maahanmuuttajien omilla kielillä joten uusia työntekijöitä palkattaessa alallani suositaan uusia vähemmistökieliä taitavia, joihin minä en kuulu. Mielläni tekisin töitä, mutta nykyään hommiini halutaan esim. somalin tai venäjänkielen taitoisia.

Mulla on kaksi kissaa, joiden kutsumanimet on Mamu ja Smugu ;)

Eino P. Keravalta

Tervetuloa!

Kissasi sitten ovat varmaankin somali ja persialainen?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

ttw

Tervetuloa suomi-neito

Lisää kissaihmisiä. Täällä on kissahomma http://hommaforum.org/index.php?topic=11792.10
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Sisäministeri

Terve vaan kaikille!

Olen 30-vuotias, Kuopiolainen, kaupallisella alalla toimiva mies.
Nuivistuin 2006 aikoihin, kun löysin sattumalta Halla-ahon kirjoitukset ja aloin huomata missä keskustelu menee. Omakaan ajattelu ja median seuraaminen ei ollut omiaan hidastamaan kehitystä kohtalaisen tolerant-nuivaksi eli taidan olla aika tavallinen foorumilainen, en rasisti, mutta jotain tolkkua nykyiseen politiikkaan toivova.

Olin ihan iloinen huomatessani että kokoomus oli julkaissut jopa sisällöltään kohtalaisen kriittisen maahanmuuttajaraportin. Heitä varmaankin äänestän myös tulevissa vaaleissa, etenkin jos joku yksittäinen ehdokas vielä nostaa esiin sopivan nuivia teemoja. Minulla ei ole oikeastaan väliä tunnistetaanko minut vai ei, koska työpaikkani ei siitä heilahda ja poliittisissa piireissä taas puolueen sisällä mielipiteeni ovat hyvin tiedossa.

Jotta elämässä kuitenkin jotain jännitystä, niin en piruuttanikaan rekisteröidy nimellisenä jäsenenä vaan kaikista mieluiten tutustun hommalaisiin ihan face-to-face esim. Kuopion Homma-kerhon merkeissä. Toisaalta täällä on niin pienet piirit, että ei ole lainkaan mahdotonta että olisi nähnyt ennestäänkin jossain. Tiedä sitten, jos nyt sattuisi kerrankin Homma-kerhon kokoontuminen siten ettei aina tulisi jotain estettä... :'(

volmari2

35 v(eikä tarkoita venttilliä) , 4 lapsen isä Rovaniemeltä, noin vuosi sitten löysin nämä sivustot ja huomasin kuinka pässi sitä on ollut.
Kuvaisin nykyistä maailman menoa nimellä Matrix...follow the white rabbit

sen verran pohjoisen menosta mitä kuunnellu ihmisten mielipiteistä että jonkin asteisia heräämisiä on tapahtunut ajatusmaailmassa täälläkin.

itsekkin enne komppasin maahanmuutoa ja näin sen hyvänä asiana " näin pelastamme maailman" johtunee osittain koti kasvatuksestani, mutta silmieni avauduttua olen käynyt kovan luokan keskusteluja äitini ja siskojeni kanssa jotka edelleenkin uskovat tätä Matrixia.

kalja kusettaa aina,Homma ei koskaan.

Patriotism
is not
racism

Simon Elo

Olen kirjoitellut tänne jo useamman viestin, mutta saan kai silti vielä esittäytyä.

Olen 23-vuotias viittä vaille valmis valtiotieteiden kandidaatti, freelance-toimittaja ja tuore perussuomalaisten jäsen ja aktiivi Espoosta.

Pidin pitkään hommaa ja perussuomalaista puoluetta marginaali-ilmiönä, joka on joidenkin peräkammarin poikien tekosia. Vihaavat ulkomaalaisia, media sanoi, ja minä uskoin. Olen aina ollut kaikenlaista rasismia vastaan, joten median antama kuva oli helppo ottaa sellaisenaan. Islamisaatiota olen myös aina pitänyt vaarallisena, mutta en ajatellut asiaa sen enempää.

Eräänä päivänä päädyin Halla-ahon sivuille. En tiennyt hänestä juuri mitään, mutta aloin lukea kirjoituksia ja tuntui kuin silmäni olisivat avautuneet. Näinhän minäkin olen koko ajan ajatellut.

Seuraavaksi oli Ylen Pressiklubissa Halla-ahon "haastattelu" Ruben Stillerin ja Leif Salmenin toimesta. Pidin Halla-ahon kohtelua täysin ala-arvoisena. Hänen sanoissaan täytyy olla perää, kun häntä näin vainotaan, ajattelin. Viimeinen niitti oli Halla-ahon saama syyte ja tuomio - se oli todiste yhteiskunnan kaksoisstandardeista ja jatkuvasta Mekkaan päin kumartamisesta. Eihän tämän näin pitäisi mennä, kun emme kuitenkaan asu missään Saudi-Arabiassa.

Puhuin näistä asioista silloisessa puolueessani kristillisdemokraateissa, mutta useimmat eivät tuntuneet olevan kiinnostuneita. Eräs sanoi suoraan pitävänsä Halla-ahon nimen mainitsemista riskinä, sillä muutoin menettää ääniä Helsingissä, kun leimataan rasistiksi. Näiden ja kielipoliittisten (vastustan pakkoruotsia ja ruotsin kielen suhteetonta asemaa) näkemyserojen vuoksi päätin vaihtaa puoluetta perussuomalaisiin, joka vastaa paremmin ajatuksiani ja poliittisia linjauksiani. Nyt annetaan paukkua.

Olen arvokonservatiivi, joka kannattaa kolmiyhteyttä koti, uskonto ja isänmaa, joskin en aivan sen perinteisessä muodossa. Minua surettaa nykyisten yliopistopiirien vihervasemmistolainen hegemonia, joka perustuu lähinnä utopiaan ja vapauteen vailla vastuuta tai rajoja. Sama vaivaa suurinta osaa mediasta.

Olen erittäin huolissani Euroopan islamisaatiosta, josta näkyvät todisteet esim. Iso-Britanniasta ja Ruotsista ovat mielestäni kiistattomia. Pidän Israelia länsimaisten arvojen saarekkeena Lähi-idässä enkä häpeä sitä kantaani lainkaan, vaikka Israel ei olekaan täydellinen eikä toimi aina oikein. Minulla on siellä myös sukulaisia sillä siskoni asuu siellä perheineen. Siskoni on Israelissa luonnollisesti maahanmuuttaja, mutta osaa kielen, on suorittanut sikäläisen tutkinnon ja elää maassa maan tavalla. Islamin suhteen hän on täysin samaa mieltä.

Haluan että lapseni voivat elää maassa ja mieluiten myös maanosassa, joka perustuu kristillisiin ja maallistuneisiin arvoihin, ei sharia-lakiin tai muuhun alistamiseen. Vastustan näistä syistä maallemme vahingollista ideologista monikulttuurisuutta, joka perustuu samanlaiseen utopistiseen valheeseen kuin kommunismi.

Kannatan ihmisten auttamista mutta järkevällä tavalla. Nykyinen turvapaikka- ja kehitysapupolitiikka ovat tehottomia ja epätarkoituksenmukaisia auttamaan hädänalaisia.

Tämä ei tietenkään tarkoita että en osaisi muita poliittisia kysymyksiä ajatella, mutta nämä ovat akuutteja asioita, joiden ratkaisemisen aika on käsillä. Siksi päätin itse tarttua toimeen.

Nephilim

Hei kaikille!  :)

Olen 22-vuotias naispuolinen teatteriopiskelija Turusta. Meininkiin tulin mukaan oikeastaan jo viime kunnallisvaalien aikana, kun poikaystäväni lähti ehdolle. Tuolloin tulikin kirjoiteltua Scriptan vieraskirjaan, ja joku saattaa muistaa tuolta ajalta nickin Keisarinna. Homman myötä aktiivisuus laski hieman, mutta olen käynyt melko säännöllisesti lukemassa viestimateriaalia. Ehkäpä tämä tästä, kunhan pääsen ujostelusta!

Perheenjäseneni on työskennellyt maahanmuuttajien parissa paljon ja nähnyt niin työn hyvät kuin huonotkin puolet. On niitä, jotka ihan oikeasti tarvitsevat apua ja tulevat aivan täristen ja itku silmässä ensihaastatteluunsa, ja sitten on niitä, jotka suoltavat täyttä soopaa, hyötyvät sosiaalieduistamme yrittämättä pärjätä itse ja mustaavat myös niiden hyvien ihmisten maineen.

Olen myös pitänyt maahanmuuttajalapsille kerhoa, jossa opetin, miten eläimiä kohdellaan. Olivat todella hurmaavia, ihania ja eloisia lapsia, eivätkä yhtään ujoja, mutta kasvatettu niin vihollisiksi toistensa kanssa, että en enää halunnut töihin palata, vaikka sieltä lähdinkin noin kolmenkymmenen lahjaksi saamani piirroksen kanssa. Tekee todella kipeää katsoa, kuinka alle kouluikäinen poika uhkaa tappaa toisen pojan ja hakee isoveljensä paikalle hakatuttaakseen tuon. Erityisesti lapsiin pitäisikin panostaa, sillä myös heissä on tulevaisuus. Se, kuinka negatiivinen tai positiivinen sävy monikulttuurisuudella on korvissamme vaikkapa 20 vuoden kuluttua.

Kunnallisvaalit herättivät kiinnostukseni maan tapahtumia kohtaan rajummin kuin koskaan ennen. Kun eräs lehti MTV3:n vaalitentin jälkeen uutisoi poikaystäväni pitävän natsilippua parvekkeellaan, silmät aukenivat huomattavasti laajemmin. Sitä tajusi, mitä kaikkea meille oikein syötetään. Aloin kirjoitella omaa blogiakin, mutta se on vähän unohtunut. Toivottavasti aktivoituu uudelleen. Tämä on jo hyvä alku. ;)

Muutamassa hommamiitissä meikäläiseen on törmättykin täällä Turun suunnalla ja kesällä pari hommalaista taisi ohimennen tavata minut Ropeconissa. Kipinän tämän viestin kirjoittamiseen sain oikeastaan, kun Ellilä tuossa naamakirjan kautta kyseli, pidänkö itsestäni koskaan meteliä. Tässä sitä sitten olisi!

xor_rox

Quote from: Simon Elo on 29.11.2009, 00:02:58
Olen kirjoitellut tänne jo useamman viestin, mutta saan kai silti vielä esittäytyä.

Olen 23-vuotias...

Tervetuloa. Olsisinpa minäkin ollut noin fiksu 23-vuotiaana!

T: entinen mokuttaja

Alceste

Quote from: Nephilim on 10.12.2009, 00:45:27
...ja kesällä pari hommalaista taisi ohimennen tavata minut Ropeconissa.
Jaahas, täytyykin ilmeisesti ottaa Hommariipus mukaan seuraavaan coniin :)
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

Sivulause

Hei!

29 vuotta, yksi korkeakoulututkinto tekniikan alalta ja toista suorittamassa humanistisessa. Hyvin poikkitieteellinen miehentaimi siis. Kokemusta kaikenkarvaisista ihmisistä neljältä mantereelta.

Yrittäjä, reppureissaaja, maailmankansalainen, käsillä tekevä vilosohvi.

Kiinnostuin aihepiiristä n. vuosi sitten, ja nimenomaan asian taloudellisista seurauksista. Vaikka huutelenkin huuhaaopiskelijoiden taikaseinäriveistä, yrittäjäperheen vesana en usko siihen etteikö yhteisessä kirstussa olisi pohjaa olemassa. Vaikuttaa vaan kovasti siltä että Suuret Johtajamme elävät toisenlaisen uskomuksen varassa.
Meni kauan ennen kuin viitsin/uskalsin/halusin aloittaa oman tuotantoni tällä foorumilla, kiitokset (tai syytökset) siitä niille foorumin aktiiveille jotka ovat jaksaneet pysyä asiassa ilman turhaa kiihtymistä ja vouhotusta.

Jatkakaa hyvää työtä!

Jyri Suominen

Quote from: Nephilim on 10.12.2009, 00:45:27

Olen myös pitänyt maahanmuuttajalapsille kerhoa, jossa opetin, miten eläimiä kohdellaan. Olivat todella hurmaavia, ihania ja eloisia lapsia, eivätkä yhtään ujoja, mutta kasvatettu niin vihollisiksi toistensa kanssa, että en enää halunnut töihin palata, vaikka sieltä lähdinkin noin kolmenkymmenen lahjaksi saamani piirroksen kanssa. Tekee todella kipeää katsoa, kuinka alle kouluikäinen poika uhkaa tappaa toisen pojan ja hakee isoveljensä paikalle hakatuttaakseen tuon. Erityisesti lapsiin pitäisikin panostaa, sillä myös heissä on tulevaisuus. Se, kuinka negatiivinen tai positiivinen sävy monikulttuurisuudella on korvissamme vaikkapa 20 vuoden kuluttua.

Juuri tämäkin asia on se ongelma minkä takia integroituminen tähän maahan ei onnistu helpolla ollenkaan, kun ovat siellä kotimaassa kasvaneet rikollisessa ja väkivaltaisessa ympäristössä.

Erään kaupungin festareissa ollessani töissä muutamia vuosia sitten kun siellä oli maahanmuuttajien yms. ja suomalaisten välillä iso joukkotappelu ja poliisin kenttäjohtajan kanssa sovittiin aivan uudet pelisäännöt:
näytetään/etsitään tyypit, poliisin kanssa suoritetaan kiinniotot ja suojataan poliisin työskentely vihamielisen työympäristön vuoksi.
Tiukkoja tilanteita riitti.

Vartissa laitettiin poliisiputkat kerralla täyteen.

Huolestuttavaa oli se että ulkomaalaiset harmittelivat sitä että ei ole puukkoa/veistä että saisi hoidettua hommat :(
Vaikka se on ollut suomalaisten "erityispiirre" nuo puukolla heilumiset.

Ulkomaalaisten temperamentti on suojelu/agressiivisissa tilanteissa jotain aivan muuta kuin kantaväestön, poikkeuksia tietysti on.
-Oma mielipide temperamentti eroista.

Suomalaiset laittoivat kylläkin eniten vastaan suoritettuja kiinniottoja, johtui osittain ehkä myöskin siitä alkutilanteesta että ulkomaalainen oli lyönyt pullolla päähän suomalaista naista.

Seuraavana festaripäivänä turvallisuusaste nostettiin erittäin korkeaksi, koska järjestyksenvalvojat uhattiin tappaa eräiden ulkomaalaisten toimesta, koska ylipäätään puututtiin heitä koskeviin tilanteisiin ja varsinkin heidän esimiehensä jotka kantoivat oranssia liiviä.
Silmät takaraivossa ja luotiliivit yms. päällä työtä jatkettiin seuraavana päivänä.
Kukaan ei siis muistaakseni kuollut :)
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

Olli Immonen

Tervehdys kaikille!

Taidanpa minäkin laittaa ihan kohteliaisuussyistä oman esittelyni tänne, vaikka olen ennättänyt kirjoitella forumilla jo vuoden alusta lähtien:

Olen nuori Perussuomalaisten kaupunginvaltuutettu ja seutuvaltuutettu Oulusta. Nuivistuin joskus 2000-luvun alkupuolella, syytä siihen en muista. Liityin Perussuomalaisten jäseneksi vuonna 2005, koska se oli tuolloin ainoa varteenotettava maahanmuuttokriittinen ja EU-kriittinen puolue Suomessa. Liityin mukaan sillä mielellä, että katsotaan, josko puoluetta saisi kehitettyä vieläkin enemmän oikeaan suuntaan. Olin vuoden ajan jäsenenä ja sen jälkeen varajäsenenä Perussuomalaisten Nuorten ensimmäisessä virallisessa hallituksessa sen rekisteröitymisen jälkeen vuosina 2006-2007. Lisäksi olen toiminut aktiivina PS:n paikallisosastoissa jne. Olen ollut Suomalaisuuden liiton jäsen vuodesta 2006 sekä Suomen Sisun jäsen ja Pohjois-Pohjanmaan piiripäällikkö vuodesta 2007. Omia maahanmuutto- ja monikulttuurisuuskriittisiä mielipiteitäni olen vuodattanut blogissani vuodesta 2007 alkaen. Homma^^^ ja Hommakerhot ovat olleet luonnollinen jatke kaikelle aikaisemmalle toiminnalleni. Lukion lisäksi minulla on koulutusta ja työkokemusta turvallisuusalalta usean vuoden ajalta.

Luonnehtisin itseäni jonkin sortin kansallisliberaaliksi: kannatan mm. yksilönvapauksia, sananvapautta, matalaa verotusta, demokratiaa, suomalaisuutta, länsimaisuutta, tiedettä ja sivistystä. Vastustan erityisesti holtitonta maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta l. islamisaatiota sekä valtion liiallista puuttumista yksilön asioihin.

Elämäntilanteeni on sillä tavalla mielenkiintoinen, että itse toimin Perussuomalaisten aktiivina, kun taas avovaimoni (Eve) Muutos 2011:n hallituksen jäsenenä. :D

Muutamia lehtiartikkeleita minusta viime kunnallisvaalien jälkeen:
- Kaleva (Peto-liite)
- Kaleva: Immonen jäsenenä Suomen Sisussa
- Kaleva: Virtuaalivihollisten kahvihetki

Tyrnävä

Enpäs ole huomannut tätä esittelyä, anteeksi tahdittomuuteni. Olen 70-luvulla syntynyt kulttuurin ammattilainen, joka on äänestänyt kahdesti Halosta presidentiksi ja useaan otteeseen esim. vihreitä. Tänne löysin 2008 syksyllä, kunnallisvaalien jälkeen. Ensiksi näin Ylen kuuluisan keskusteluohjelman, jossa oli halliksen geneettinen ominaispiirresitaatti. Silloin vielä ajattelin rasistien jylläävän. Sitten kun vihreitten naiset tekivät halliksesta kantelun, päätin vähän ottaa selvää ja luin scriptaa. Käänsin kelkkani samantien. Ennen kaikkea olen äimistynyt, että nykysuomessa voidaan haastaa jumalanpilkasta oikeuteen ja että Yle vääristelee uutisia ja tekee törkeää propagandaa, kuten kävi selkeästi ilmi geneettinen erityispiirre-tapauksessa.

Halliksen terävät kirjoitukset ja asiallinen esiintyminen televisiossa on myös näyttänyt älymystömme tyhmyyden, tämä on Halliksen hienoimpia saavutuksia. Pressiklubi oli silmät aukaiseva kokemus. Kulttuurialalla olen nähnyt älymystön älyllisen velttouden ja suoran itsepetoksen, mutta silti tuo pressiklubi pysäytti. Kannatan "vihreitä" arvoja, mutta en pysty enää ajattella äänestäväni vihreää puoluetta. Eu-vaaleissa äänestin Sampo Terhoa, koska hänelle hallis testamenttasi äänensä. Jos oikeuslaitos lähtee mukaan poliittiseen peliin, en tietenkään voinut kuvitella äänestäväni ketään muuta.

Olen erittäin positiivisesti yllättynyt, että Suomesta löytyy näin aktiivista kansalaisaloitteellisuutta kuin Homma, ja niin terävää ja rationaalista järkeä kuin Jussi Halla-aholla on. 

Imppu Eerikäinen

Olen Imppu Eerikäinen, Harri Eerikäisen vaimo. Harri toimii Muutos 2011 ry:n jäsenenä, mutta ei enää sen hallituksessa. Näistä maahanmuuttoon liittyvistä asioista on kotona paljonkin puhuttu, ja ajattelin nyt itsekin kirjautua tänne Homma-foorumille.

Ehkä aluksi enemmänkin seuraan ajatustenvaihtoa täällä, mutta ehkä jatkossa avaan omankin sanaisen arkkuni.

Hyvää Joulua kaikille, sanoisinko kanssanetseille (Harri käyttää sanaa huumorilla mutta itse en tiedä miten siihen suhtautua), vaiko vain kaikille meille, joille entisenkaltainen Suomi olisi hyvä.

Kalevi Soilander

Terve, pistetäänpä pieni esittely kun saatiin tuo uusi kuvakin.

Nimeni on Kalevi Soilander, asun Keravalla, käyn töissä Helsingissä (sovelluskehityshommia), ja olen osallistunut maapallon ylikansoitukseen vuodesta 1969.

Minut valittiin Muutos 2011 ry:n hallituksen jäseneksi pari viikkoa sitten. Aikaisempaa poliittista aktiivisuutta ei viimeisen melkein 20 vuoden ajalta ole. Nuorena kapinallisena olin jonkinlainen vasemmistolainen anarkistikommunisti. (Kaikkea hullua sitä tulikin tehtyä!) Meillä oli tuota kommunismia vähän perheessä, isoisäni oli kaupunginhallituksessa SKDL:n edustajana. No, sitten kun se pahin teini-ikä loppui, niin olin vain ihan tavallinen vihreiden äänestäjä. Vihreitä äänestin viimeksi vuonna 1999, silloin enemmänkin jo vain vanhasta tottumuksesta.

Jossain siinä vaiheessa aloin muuttua kriittisemmäksi tietynlaista maahanmuuttoa kohtaan. Ratkaisevia tekijöitä eivät olleet niinkään omakohtaiset kohtaamiset (vaikka asuin silloin Helsingin Kontulassa, jossa maahanmuuttajia jo alkoi olla), vaan enemmänkin maailmanpoliittisen kokonaistilanteen pohdinta. Aloin mietiskellä, minkälaisiin muutoksiin voimassaoleva trendi johtaa Euroopassa, kun Afrikasta ja Lähi-idästä siirtyy tänne väestöä kiihtyvään tahtiin.

Yhtenä ratkaisevana tekijänä oli myöskin 11.9.2001 terroristi-iskujen jälkimainingit. Lueskelin lehdistä, kuinka joidenkin Euroopan maiden hallitukset perustelivat joitakin ratkaisujaan sillä, että jos tehtäisiin toisin, niin näiden maiden muslimiväestöt saattaisivat ryhtyä mellakoimaan. Minusta tämä oli melkoisen katastrofaalista - jo melkein kymmenen vuotta sitten Euroopassa oli menetetty osa vapauksistamme siksi, että tänne oli tullut jokin vieras, hallitustenkin vaaralliseksi kokema uusi väestönosa.

Liityin noihin aikoihin Suomen Sisun jäseneksi (oliko se nyt 2001 vai 2002), olin Sisussa jonkin verran aktiivinen ehkä pari vuotta, mutta sen jälkeen en ole osallistunut mihinkään ennen kuin nyt kesäkuusta 2009 lähtien Hommassa ja myöhemmin Muutos 2011:ssä. Kuriositeettina, tuota Suomen Sisuahan tietyissä paikoissa luonnehditaan äärioikeistolaiseksi rasistijärjestöksi - no, itse en kyllä ole rasisti enkä äärioikeistolainen, mutta edelleen olen Sisun jäsen. Ja kiitos vain kaikille, jotka ovat pitäneet sitäkin putiikkia pystyssä kaikki nämä vuodet.

No niin, suurimpana motiivinani toimia Hommassa on se, että olen huolissani siitä, mitä meidän vapauksillemme tapahtuu monikulttuurisessa, islamisoituvassa, itseään kastroivassa Euroopassa. Olen ensinnäkin huolissani siitä, mitä tapahtuu esim. sananvapaudelle tai naisten oikeuksille, kun muslimit pääsevät vaikuttamaan lakeihin, lakien tulkintoihin ja muihin tapoihin. Olen huolissani siitä, miten ihmisten vapaudet ja oikeudet, kuten liikkumisenvapaus ja muu turvallisuus sekä esim. koulutuksen laatu, heikkenevät siellä, minne muuttaa suuria määriä täysin vieraiden kulttuurien väestöä.

Olen huolissani siitä, mitä tapahtuu taloudelliselle vapaudellemme, kun maahamme tehdään huoltosuhdetta tosiasiassa heikentäviä väestönsiirtoja, jotka vain synnyttävät uutta elätettävää köyhälistöä. Tämä voi olla suurten kansainvälisten yritysten etu (halpaa työvoimaa, joka elätetään sosiaalituella silloin kun sitä ei tarvita työntekoon), mutta meidän kaikkien muiden hyvinvointi ja toimintavapaus heikkenee.

Myöskin, tulevaa kehitystä ennakoiden, olen huolissani siitä, että me tulemme menettämään vapauksiamme myös siksi, että kun monikulttuurin synnyttämät levottomuudet alkavat Suomessa ja pahenevat Euroopassa, niin hallituksiemme luonnollinen reaktio on pyrkiä rajoittamaan vapauksiamme.

Lyhyesti - edessä on vakavia uhkia vapaudellemme, vaan taistelutta en vapaudestani luovu. Siksi Homma^^^ ja Muutos 2011.

Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Synkän Maan Vaeltaja

Tervehdys!

Olen seurannut foorumia sen perustamisesta lähtien aktiivisesti aina vieraskirjan ajoista lähtien, tarkoitus oli rekisteröityä forumille jo perustamispäivänä, mutta se sitten jostain syystä jäi, mutta parempi kai myöhään, kuin ei milloinkaan ;D

Olen 21v DI-opiskelija ja jälleen yksi esimerkki nuivahtaneesta mokusta tai...hmm... lähes mokusta, joka havaitsi, että kaikki suvaitsevaisuus ja ymmärrys toimii vain yhteen suuntaan.

J

Quote from: Kalevi on 28.12.2009, 09:22:52

Olen huolissani siitä, mitä tapahtuu taloudelliselle vapaudellemme, kun maahamme tehdään huoltosuhdetta tosiasiassa heikentäviä väestönsiirtoja, jotka vain synnyttävät uutta elätettävää köyhälistöä. Tämä voi olla suurten kansainvälisten yritysten etu (halpaa työvoimaa, joka elätetään sosiaalituella silloin kun sitä ei tarvita työntekoon), mutta meidän kaikkien muiden hyvinvointi ja toimintavapaus heikkenee.

Tervehdys Kalevi!

Olen pääsosin kanssasi samaa mieltä, mutta em kohtaa on pakko kommentoida:

En usko että "kansainvälisten yritysten" eikä varmaan myöskään kotimaisten yritysten etu ole se, että Suomeen tuodaan nykyisenkaltaisia humanitaarisia maahanmuuttajia.

Yritykset tarvitsevat kielitaitoisia, osaavia, työhaluisia ja toisia työntekijöitä kunnioittavia työntekijöitä. Palkkaisitko sinä hakijan joka esim ei osaa suomea, ei jostain syystä halua käyttää tietynlaisia asusteita, työskennellä väärää sukupuolta olevien kanssa, tai vaatii ruokalaan erikoisia ruokia kuten halal-teurastettua lihaa, haluaa pitää viidesti päivässä rukoushetken, ja jolla ei ole mitään koulutusta miltään Suomessa hyödynnettävältä alalta, on viimeiseksi toiminut klaanisodassa taistelijana jne ... Suomessa lisäksi palkkakulut ovat niin korkeita, että kouluttamattomalle työntekijälle ei ole töitä.

Kansainväliset yritykset miettivät sijoituksen riskiä valitessaan maita, joissa toimia ja investoida. Kaikenlainen yhteiskunnan epävakaus tai korkea rikollisuus lisää heti riskiä ja toiminnan kustannuksia. Pitkässä juokusssa nykyisenkaltainen maahanmuutto tulee kasvattamaan yhteiskunnan epävakautta ja tätä kautta tänne sijoittumisen riskiä.

Jos väitteesi olisi totta, olisimme saaneet tämän laman alussa lukea riipaisevia tarinoita satojen maahanmuuttajien lomautuksista, irtisanomisista tai lopputileistä kun samaan aikaan kantasuomalaisilla työt olisivat jatkuneet. Itse en ole tällaisia uutisia nähnyt, oletko sinä? Median agendan tuntien olen varma, että jos tällaista toimintaa todella olisi esiintynyt, lehdistö olisi siitä repinyt isot "rasismia työelämässä" tms. otsikot.

En siis usko että nykyinen holtiton maahanmuutto on kansainvälisten yritysten etujen mukaista. Ainoat yritykset joita nykyinen holtiton maahanmuutto hyödyttää, ovat turvapaikkabisneksessä pyörivät kotimaiset toimijat: Vastaanottokeskusten ylläpitäjät, ihmisoikeusjuristit, tulkkauspalvelut ym. Tulkkauspalveluja lukuunottamatta maahanmuuttaja ei näissäkään yleensä ole työntekijä vaan työn tarve on syntynyt maahanmuuttajan läsnäolon takia ja kulut maksetaan julkisista varoista. En siksi usko että nykyinen holtiton maahanmuutto on edes kotimaisten yritysten edun mukaista.

Ketä nykyinen holtiton maahanmuutto sitten hyödyttää ja miksi sen annetaan jatkua? En lähde tätä pidemmälti analysoimaan, mutta poliittisesta kentästä ehkä vasemmisto luulee korjaavansa suurimman hyödyn tästä uudesta elätettävästä köyhälistöstä. (Tästä on selvää näyttöä mm Jussi H-A:n kirjoituksissa koskien Ruotsin tilannetta, demarien kannatus korreloi vahvasti maahanmuuttajien suhteellisen osuuden kanssa. Toisaalta vasemmistokaan ei tule tässä pelissä olemaan lopullinen voittaja. Sitten kun Ruotsissa maahanmuuttajataustaisia on enemmistö he voivat perustaa oman puolueen ja ajaa sharian voimaan ihan demokratian keinoin.)

J

Quote from: Jari Leino on 30.12.2009, 09:21:24
Quote from: J on 29.12.2009, 12:22:10
Jos väitteesi olisi totta, olisimme saaneet tämän laman alussa lukea riipaisevia tarinoita satojen maahanmuuttajien lomautuksista, irtisanomisista tai lopputileistä kun samaan aikaan kantasuomalaisilla työt olisivat jatkuneet. Itse en ole tällaisia uutisia nähnyt, oletko sinä?

Minä olen nähnyt, mm. seuraavat:
- osa-aikaisella työttömyyskorvauksella oleva afrikkalainen haluaisi tehdä enemmän työtä
- lomautetut kiinalaiset metallimiehet Pirkanmaalla
- lomautetut virolaiset rakennusmiehet pääkaupunkiseudulla (raha ei riitä asuntolainaan)
- jne.

Näitä juttuja on ollut todella paljon. Luetaan sitä Hommaforumia ja pidetään ne silmät auki!!1!

Toki on myös maahanmuuttajia lomautettu, mutta oliko mainitsemissasi uutisissa kerrottu että samaa työtä tekevät kantasuomalaiset olivat saaneet pitää työnsä?

Kommentoin alunperin Kalevin postauksen kohtaa:
...Tämä voi olla suurten kansainvälisten yritysten etu (halpaa työvoimaa, joka elätetään sosiaalituella silloin kun sitä ei tarvita työntekoon)...
Suomesta ei tulla etsimään halpaa työvoimaa, täältä haetaan korkeaa osaamista, vähäistä korruptiota, hyvää logistiikkaa, vakaata yhteiskuntaa, ennustettavaa verotusta jne. Nykyinen holtiton humanitaarinen maahanmuutto ei siis ole kansainvälisten eikä muidenkaan yritysten etu.

Quote from: Jari Leino on 30.12.2009, 09:21:24

Varsinaisia maahanmuuttajia lomautusuutiset eivät tietenkään koske, koska varsinaisia maahanmuuttajia ei työnteko yleensä koske.

Jos tarkoitat "varsinaisella maahanmuutolla" ei-työperäistä eli humanitaarista maahanmuuttoa, olen samaa mieltä tilanteesta. Siksi minusta ei ole mieltä väittää olevan kansainvälisten tai muidenkaan yritysten etujen mukaista että meille saapuu paljon humanitaarisia maahanmuuttajia tai "huoltosuhdetta tosiasiassa heikentäviä väestönsiirtoja" kuten Kalevi postauksessaan totesi.

Sori off-topic.

tuttuM

Olen vanha nettikehäraakki, joka rekisteröityi tälle foorumille ihan vaan siksi, että maahanmuuttajien rikollisuus alkoi ketuttaa oikein isolla V:llä.

Eikä kotiuttamiseen näyttäisi olevan viranomaisilla mitään kiirusta, vaikka pakolaisten lähtömaa olisi rauhoittunutkin. 

Näkisin monikulttuurisuudessa kaksi ojaa: toinen on luullakseni aika lähellä tätä Homma-foorumia ja toinen on aika lähellä nykyistä Thorsin linjaa ellei juuri siinä.  Jospa linja kääntyisi keskemmälle Homman painon lisäntyessä.

Jouko

Quote from: tuttuM on 31.12.2009, 19:24:39
Olen vanha nettikehäraakki, joka rekisteröityi tälle foorumille ihan vaan siksi, että maahanmuuttajien rikollisuus alkoi ketuttaa oikein isolla V:llä.

Eikä kotiuttamiseen näyttäisi olevan viranomaisilla mitään kiirusta, vaikka pakolaisten lähtömaa olisi rauhoittunutkin. 

Näkisin monikulttuurisuudessa kaksi ojaa: toinen on luullakseni aika lähellä tätä Homma-foorumia ja toinen on aika lähellä nykyistä Thorsin linjaa ellei juuri siinä.  Jospa linja kääntyisi keskemmälle Homman painon lisäntyessä.
Mainio vertaus. :) Toinen oja laskee suolle ja toinen pois sieltä. Miettiä sopii kunkin henkilökohtaisen filosofisesti, kumpi on kumpi.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

kraboniittimies

Quote from: Jouko on 31.12.2009, 19:30:06
Mainio vertaus. :) Toinen oja laskee suolle ja toinen pois sieltä. Miettiä sopii kunkin henkilökohtaisen filosofisesti, kumpi on kumpi.

Suolta laskeva vesi on usein paskan ruskeaa ja pahan hajuista.

Toisaalta suolle laskevalla vedellä on vasta em. ihana ja väistämätön kehitys edessä.

Kyllä menee vaikeaksi päättää kumpaan haluaisi kuulua  ;D

Riippumatoton

Scriptan vieraskirjaa ja Homma-forumia satunnaisesti selanneena rekisteröidyin satunnaista kommentointia varten. Olen joskus kirjoittanut maahanmuuttoasioista myös tuolla
.
Tietenkin tuolla forumilla käsitellään enemmänkin talouteen liittyviä asioita.

Taustaltani olen espoolainen yksityisyrittäjä, ja valitettavasti en voi toimia omalla nimelläni maahanmuuttokriittisissä yhteyksissä asiakkaiden menetyksen pelossa.