News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Hamsteri

Quote from: ukuli on 04.10.2009, 00:50:19

Toisaalta suhtaudun Halla-ahoon kielteisesti siinä mielessä, että mielestäni Halla-aho jossain määrin estää maahanmuuttajien sopeutumista Suomeen asettamalla tiettyjä etnisiä ennakkoluuloja maahanmuuttajia vastaan. Omasta mielestäni monikin muslimi tai afrikkalainen voi olla varsin oiva maahanmuuttaja ja olen itse tavannut monia tällaisia tapauksia, jotka ovat muslimeja tai afrikkalaisia ja lähestulkoon tehokkaampia suomalaisessa yhteiskunnassa kuin monet alkuperäiset suomalaiset. En pidä Halla-ahon linjasta, koska mielestäni hän levittää tässä suhteessa ennakkoluuloja maahanmuuttajia kohtaan. Mielestäni on tavallaan väärin Halla-aholta vaatia maahanmuuttajia sopeutumaan Suomeen ja samalla levittää tiettyjen maahanmuuttajaryhmien vastaisia ennakkoluuloja.

Katsotaanpas mitä tästä tulee... ;)

Tervetuloa foorumille!

Onko sinulla copypasteta yhtään esimerkkiä näistä tietyistä etnisistä ennakkoluuloista? Halla-Ahon teksteissä törmäsin jonkinnäköiseen propagandaan ja yleistämiseen vihervasemmistosta, mutta etnisyyksistä puhuttaessa en huomannut ennakkoluuloja.

Minäkin tunnen varsin monia afrikkalaisia, jotka ovat sopeutuneet hyvin. Ikävä kyllä ne sopeutumattomat leimaavat sopeutuneet, ja uskaltaisin väittää, että paljon laajemmalti, kuin Halla-Aho.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

hh

Terve vaan..

Löytyi sitten tällainen ketju.. Ilmeisesti olen aika laiska selailemaan sivustoa vaikka Hommaan olen ollut rekisteröityneenä lähes sen synnystä asti, sitä ennen tuli luettua mm. kaikki J. Halla-ahon tarinat - kiitos parin vuoden takaisen sairasloman. Töissä olen rakennuspuuhissa, sijainti löytyy Jyväskylästä ja ikää on n. 27v. Kaikki muu on jokseenkin sanottu jo edellä. Itse olen kädentaitojen lisäksi kiinnostunut historiasta ja urheilusta, tykkään myös lueskella erilaisia(!) blogeja sekä katsella fiksujen ihmisten tarinointia tai haastatteluja (viimeisimpänä katsoin kelpo pasifisti Yrjö Kallisen haastattelun Ylen elävästä arkistosta). Taustoistani muuten vielä mainitakseni että värinää nähty rauhanturvaretkellä vuosien 2002 ja 2003 välillä sekä harrastuksista vapaaehtoinen maanpuolustustyö.

nanton

No sanotaanpas tänne sitten jotain.

Moi.

17-vuotias lukiolainen Oulusta. Täälläkin olen jo vuoden alussa olen pyörinyt, lähinnä lukemassa uutisia ja välillä ihan foorumin puolella olevia keskusteluitakin.

Yleisesti ottaen olen kiinnostunut historiasta, yhteiskunnallisista asioista ja osittain myös asiaan kuuluvasta (yhteiskunta)filosiasta. Uskonnon vaihdoin toissa vuonna agnostismiin, ja ajattelussa pyrin pääasiallisesti loogisuuteen sekä kaikkien näkökulmien huomioimisen.

Halla-Ahoa ensimmäisen kerran tuli luettua viime vuoden lopussa loka-marraskuussa ja tuntui olevan ihan asiaa. Oikeastaan sitä ennen en koko maahanmuuttoasiasta ollut mitään ajatellutkaan/kuullutkaan, joten siltä osin valaistuminen tuli. Luulen, että melko monelle muullekin nuorelle, vaikka sitten olisivatkin muuten ns. poliittisesti aktiivisia, on jäänyt nämä jutut ihan hämärän peittoon.

Jos ei ole, niin median vuoden kestänyt (viime päivinä omituisesti hellittänyt) propagandajakso on antanut melko yksipuolisen kuvan asiasta.

--
Muutos2011 lappusen aion kirjoittaa alle heti, kun saan tulostetun version eteeni. Niin, ja tiedon iän tarpeellisuudesta (kohta se muutenkin kyllä täyttyy, joten siitä ei paljoa haittaa tule).

Niko Saarinen

Terve, 21Vuotias Kirves/rakennusmies Helsingin vallilasta.

Suhtaudun suurella varauksella Afrikkalais,ja arabitaustaisiin elintasoturisteihin, feministeihin, äärivasemmistoon sekä kaiken maailmaan viherpipertäjiin. Varauksellinen suhtautuminen ei johdu scriptasta ( :D ) tai ylipäätänsä mistään muusta kuin omista kokemuksista.

En tarvitse, tai kaipaa hyväksyntää mielipiteilleni, mutta ei se pahaltakaan tunnu.

Harrastuksina Maantiepyöräily, metsästys, offroad sekä reserviläistoiminta.

Pahoittelen "amispalikka" kieltä, ja tästä koulutustausta johtuvat ilmeisen väärät mielipiteenikin, ainakin luulen niin :D

Hippo

Quote from: Nikkenakuttaja on 06.10.2009, 19:45:31
En tarvitse, tai kaipaa hyväksyntää mielipiteilleni, mutta ei se pahaltakaan tunnu.

No minä hyväksyn mielipiteesi. ;)

QuotePahoittelen "amispalikka" kieltä, ja tästä koulutustausta johtuvat ilmeisen väärät mielipiteenikin, ainakin luulen niin :D

Ei se tunnu koulutaustakaan auttavan näissä mielipideasioissa. Yhtä tökeröitä ne on ihan tohtoristasolla asti. ;D

SSJorma

Hei vaan kaikille. Kirjoittelin aiemmin toisella nimimerkillä, mutta koska joku moderaattorin oikeudet saanut äärikristitty nörtti koki juutalaiskommenttini liian rankkoina, jouduin jonkun sortin epäsuosioon. Eipä hätää, jatkan hormooni-reiskan viitoittamalla tiellä ja muutan nickkini nimelliseksi. Jorma siis nimi ja SS järjestö. Jatkakaa!

Ja SSJorma jatkaa pysyvää lomaansa Banaanivaltion hermoparantolassa.
M.E

v.0110

Hyvää aamuyötä.

Nyt esittäytyy kaksikymmentäkolme vuotias turvallisuusalan työntekijä Helsingin lähiöstä. Hommaa olen lueskellut jo jonkin aikaa, mutta vasta nyt sain aikaiseksi rekisteröidä parisuhteeni nuivuuden kanssa näinkin peruuttamattomasti.

Työni puolesta olen jo vuosia päässyt todistamaan eturivin paikoilta kulttuurien yhteentörmäyksiä ja tästä syystä pystyn itse luomaan realistisen kuvan maahanmuuton ongelmista tosielämässä. Tämän kuvan ja mielipiteen maahanmuuton nykytilanteesta ja tulevaisuudesta koitan tästä edes jakaa teidän kanssanne hyvät hommalaiset.

Tack och förlåt
"Miehellä, joka ei pelkää totuuksia, ei ole mitään pelättävää valheissa."

Miniluv

Tervetuloa mukaan. Uskon, että kaikki osaavat arvostaa ihmistä, joka tietää, mistä kirjoittaa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Blondihko Tihko

Tervehdys!

Olen noin kolmekymppinen lihaasyövä terävähampainen ja ilikiä VHN Oulun korkeuksilta. Lueskelin tätä(kin) foorumia aikani ja päätin sitten heittää rikkani rokkaan. Käytän nimimerkkiä, koska haluan tässä vaiheessa suojella identiteettiäni erinäisistä syistä (joihin ei sisälly rohkeuden puute).

Ylioppilas, informaatioalan koulutus, tehnyt myös muita töitä, tällä hetkellä epäselvässä tilanteessa. Sairaus- ja työttömyyskierre ilman omaa syytä. Jos yrittää olla positiivinen niin ehtiipähän ajatella.

Nuivuus ja tietynlainen varauksellisuus lähes synnynnäistä ja pahentunut viime vuosina kun huomasin vaikeuksien iskiessä olevani käytännössä huomattavasti vähäarvoisempi kuin paikalliset "passinsa hukanneet".

Edit: Lisäksi minulla on runsahkosti nuivaannuttavia katukokemuksia paitsi täältä niin myös kolmesta Suomen suurimmasta kaupungista ja vähän muualtakin. 

Ei erityistä poliittista / aatteellista taustaa. Olen ollut aika pettynyt kaikkiin puolueisiin teinistä asti. Äänestänyt silti kaikissa paitsi EU-vaaleissa. Kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin, soveltuva kanava on puuttunut.

Harrastan ja tutkin kaikenlaista hassua. Omaan jnkl taiteellisen silmän. Ryysin heti aluksi etsimään selitystä ^^^ -merkille. Käsittyy nimittäin helposti falliseksi symboliksi. No, kun tulin valaistuksi tässä asiassa niin ajattelin että selvä, rehellistä ja iskevää. Pysyy se keihäs kiukkuisen akankin kädessä! ;D

ricochet

Terve,

Mies 26, kotoisin Hämeestä, josta nyt Espooseen muuttanut. Rakennuksilla olen töissä sähkötöitä valvoen. Halla-Ahon kirjoituksia olen 3v lukenut ja ajatusmaailmaltani olen nuivaksi ja varautuneeksi kasvanut.

Tunkki

Terve kimmoke. Nimimerkinvalinta ei varmaan etunimestä johdu? :)

rankka

Laitanpa minäkin...
36v VHM 2 pojan isä Espoon Matinkylästä.
Lyhyt ja ytimekäs.

Karkea

Jaa, on jäänyt esittäytymättä minultakin.

Nainen, äiti, vaimo, akateeminen, 45v, Oulu, anti-islamisti, rasisti, natsi, hellä ja rakastava pohjoissuomalainen perheenemäntä.
Jos ees joku joskus jottain, muttaku ei kukkaan koskaan mittään, ku aina kaikki vaan.

vrv

Aika näkyjään vrv:ssa esittäytyä.
Nimimerkki juontaa 30-luvulle, Kekkonen taisi allekirjoittaa kirjeensä näin jossakin vaiheessa ennen takinkääntöä.

Kotikasvatus oli Isänmaallinen ja näin yli viiskymppisenä ei se ainakaan ole loiventunut.
Yrittämisestä on tuska ja ilo viime vuosina tullut revittyä. Koska lähettelen s-posti palautetta astroidille, braxille ja muille viideskolonnalaisille omalla nimelläni, olenkin viime aikoina odotellut verontarkastusta firmaan tai muuta hauskaa.
Jotain on kuitenkin pakko tehdä, olen sen mielestäni velkaa isälleni ja isoisälleni jotka lähtivät vapaaehtoisesti Isänmaata puolustamaan.

Kirjoitan ja käytän puhekielessä niitä sanoja jotka nuorena opin, se tuskin Hommassa herättää suurta kummastusta, mutta muualla olen huomannun tiettyä kulmien kohottelua. Yleensä ottaen palaute on ollut kuitenkin myönteistä, suosittelen.
"Tulkoot hurttina aroiltaan, multiin mahtuvat tänne"
Uuno Kailas

LordBhorak

Morjensta pöytään,

ajattelin tässä nyt sanoa vain kaikille tervehdyksen, kun vihdoin päätin Hommaan rekisteröityä. Onhan tätä foorumia tullut luettua jo muutama kuukausi ja kun tänään sitten päätin pistää menemään yhden mikrolainan, niin samalla ajattelin laittaa myös rekisteröitymisen foorumeille.

Jos nyt tässä kerron hieman nuivistumisestani, niin se tuskin ketään haittaa?

Eli olen ollut puoli-nuiva suunnilleen koko elämäni, mutta aina kannattanut kansainvälisyyttä. Sosiaalipummit, narkkarit ja muut vastaavat saavat karvani nousemaan pystyyn ja ovat aina saaneet. Kun sitten tuossa viime kesänä kaivelin eteeni Halla-ahon blogin ja lueskelin aikani kuluksi about kaikki hänen tekstinsä, niin siinä kyllä nuivistui viimeistään. Tokihan sitä jo suurelta osin tuon kaiken tiesi ainakin pohjatasolta, mutta nytpä sai myös tukevia faktoja asioiden pohjalle. Kaverini ovat suurelta osin tästä suomen suurimmasta puolueesta, eli "nukkuvat", mutta tämä onkin melko selkeää, kun asustelevat muualla, kuin isoissa kaupungeissa, niin ei heille ole koskaan tullut omakohtaisella tasolla tämä monikulttuurisuus vastaan. Valistaminen ei auta, kun heitä "ei kiinnosta".

Tässäpä tämä nopea selvennös minun agendoistani täällä. Muutos 2011, kyllä kiitos.

Ernst

Quote from: LordBhorak on 13.10.2009, 20:00:06
Morjensta pöytään,

ajattelin tässä nyt sanoa vain kaikille tervehdyksen, kun vihdoin päätin Hommaan rekisteröityä. Onhan tätä foorumia tullut luettua jo muutama kuukausi ja kun tänään sitten päätin pistää menemään yhden mikrolainan, niin samalla ajattelin laittaa myös rekisteröitymisen foorumeille.

Eli olen ollut puoli-nuiva suunnilleen koko elämäni, mutta aina kannattanut kansainvälisyyttä. Sosiaalipummit, narkkarit ja muut vastaavat saavat karvani nousemaan pystyyn ja ovat aina saaneet. Kun sitten tuossa viime kesänä kaivelin eteeni Halla-ahon blogin ja lueskelin aikani kuluksi about kaikki hänen tekstinsä, niin siinä kyllä nuivistui viimeistään. Tokihan sitä jo suurelta osin tuon kaiken tiesi ainakin pohjatasolta, mutta nytpä sai myös tukevia faktoja asioiden pohjalle. Kaverini ovat suurelta osin tästä suomen suurimmasta puolueesta, eli "nukkuvat", mutta tämä onkin melko selkeää, kun asustelevat muualla, kuin isoissa kaupungeissa, niin ei heille ole koskaan tullut omakohtaisella tasolla tämä monikulttuurisuus vastaan. Valistaminen ei auta, kun heitä "ei kiinnosta".

Tässäpä tämä nopea selvennös minun agendoistani täällä. Muutos 2011, kyllä kiitos.

Kiitos, kiitos, muutosta pöytään, sano entinenkin mies.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Jouko

Quote from: LordBhorak on 13.10.2009, 20:00:06
Morjensta pöytään,

Terve vaan uusi nuivalainen. Ei tiedä pitäisikö onnitella, itkeä vai nauraa. ;D Mutta kehityksen kulku on vääjämätön. Ei meitä nuivalaisia tarvittaisi jos suunta olisi toinen.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Maxwell Smart

Tervetuloa vain!
Mode siirtänee tuonne esittäytymisketjuun.

LordBhorak

Quote from: Maxwell Smart on 13.10.2009, 22:06:35
Tervetuloa vain!
Mode siirtänee tuonne esittäytymisketjuun.

Toki, toki. Tarkastin läpi nuo sticky topicit ja kun siellä ei mitään esittelytopiccia ollut, niin tein tämän. En viitsinyt alkaa kaivelemaan hakusanoilla "esittäytyminen" jne, kun niillä olisi varmaan löytynyt muiden yksittäisten henkilöiden omia henkilökohtaisia esittäytymisketjuja, jos niitäkään. Ja en yleensä harrasta foorumilla "necromancya", eli kuolleiden threadien ylösnostelua.

- snip -

EDIT: Noniin. Täällähän tämä nyt, oikeassa paikassa. Olin vain saanut sen kuvan foorumeista, että oikea ketju oikeassa paikassa ja täten kuvittelin, että esittäytyminen tapahtuu muihin osioihin sopimattomana Peräkammarin puolella. Kuvittelin väärin. :P

stuuppali

Moi, Homma kolahti ihan heti meikäläiseen ensimmäisellä lukukerralla; en ole pitkiin aikoihin nauranutkaan niin makeasti kuin lukiessani, voisinko jo rohkeasti sanoa,  meidän Hommalaisten juttuja  ;D.  Niin, siitä esittäytymisestä; olen jo isoäiti-ikäinen nainen Varsinais-Suomesta, reissaillut pitkin maailmaa ja työskennellyt vaihtelevissa töissä Suomessa ja ulkomailla.  Hommalaisten raikas ja uusia uria luova ajatusmaailma on juuri sitä, mitä olen kaivannut Suomen kangistuneisiin poliittisiin kuvioihin ja yhteiskunnalliseen keskusteluun.  Upeaa, että meitä on täällä kaikenikäisiä joita huolestuttavat samat asiat, kuten jo hallitsemattomaksi kääntynyt turvapaikanhakusysteemi.  Eduskuntavaalit ovat tulossa 2011...Muutos on vasta alkamassa!

Stuuppali, Motto: `Jolleivät edes isoäidit ala toimia, niin ketkä sitten`

MW

Omasta puolestani tervetuloa, stuuppali. Mukava havaita, että homma edelleen tavoittaa kattavan läpileikkauksen suomalaisista.

Äänestäjä

Hienoa stuuppali. Tervetuloa joukkoon. Hymynväre tuli naamalle, kun luki stuuppalin esittelyä;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

LaDonna

Kahdenkymmenen paremmalla puolen, kohtalaisen sivistynyt, tervejärkisesti maahanmuuttokriittinen maahanmuuttaja. Yepp!
Katsotaan mitä tästäkin tulee! =)
Idioottirikas yhteiskunta on tapahtumarikas yhteiskunta.

KJ

Quote from: LaDonna on 16.10.2009, 18:29:15
Kahdenkymmenen paremmalla puolen, kohtalaisen sivistynyt, tervejärkisesti maahanmuuttokriittinen maahanmuuttaja. Yepp!
Katsotaan mitä tästäkin tulee! =)

Tervetuloa!

Todella ilahduttavaa, että naisia pukkaa palstalle kiihtyvään tahtiin.

Tuskin maltan odottaa, minkä termin viherpunaiset keksivät naispuolisille kiljuajuoville peräkammarinpojille.
What would Gösta Sundqvist do?

LaDonna

Yepp, nainen JA mamu! =) Toisaalta, olisi pitänyt "vaihtaa sukupuolta", ehkä mua sitten haukuttais hieman suoremmin, ehkä olisin sitten altiimpi provokaatiolle =) Nyt saattaa käydä niin, niin kuin yleensä, että aina kun avaan verbaalisen arkkuni, ihmiset joko nyökkäävät, tai muuten vaan ovat hiljaa.. Kuka sitä naiselle hanttiin pistäis? Ehkä...

Ehkä täällä on toisin.. venaan hetkeä kun voin kertoa mitä mieltä olen.. =) Nyt ei ole kuin vain hieman aikaa paneutua tähänkin, avasin portin vasta äsken =)
Mutta olen enemmän kuin utelias keskustelemaan aiheesta, joka koskee minun elämääni kaikista eniten.. =)

Kannatan kaikesta tulevasta mahdollisesta negatiivisesta palautteesta huolimatta, tällaista foorumia, jossa ihmiset, vaikkakin nimimerkkien turvin, voivat kertoa rehellisesti mitä mieltä ovat asiasta, joka koskee heitä, heidän kulttuuriaan, kieltään, kotimaataan!

Oli miten oli, olen sitä mieltä, että ihan sama kuinka rujo, sisäänpäinkääntynyt, itsesäälissä rypevä, melankolinen Suomen kansa on, teillä on oikeus valita ketä maahanne tulee, kuinka paljon sellaisia ihmisiä tulee, ja mitä niille täällä tehdään. On demokratiasta kaukana, että enemmän kuin hyvinvoivat kukkahattutädit, joilla ei ole mitään otetta todellisuuteen, päättävät asioista, jotka koskevat kaikkia meitä: sekä suomalaisia että maahanmuuttajia. Hitto soikoon, en halua elää maassa jonka kansa vihaa minua. Ei tarvitse rakastaakaan, kunhan jättäis rauhaan, jotta voisin elää, tehdä töit, rakentaa elämääni, olla aktiivinen osa tätä yhteiskuntaa, kun kerta ei ole mahdollisuutta palata sinne mistä tulin!

Ettäs näin =)

Ari-Lee

LaDonna on siis yksi meistä eikä mikään "alien" asteroidilta. Tervetuloa! =)
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

LaDonna

Ari-Lee... kiitän ja kumarran!  ;D

Äänestäjä

Quote from: LaDonna on 16.10.2009, 19:56:20
Ei tarvitse rakastaakaan, kunhan jättäis rauhaan, jotta voisin elää, tehdä töit, rakentaa elämääni, olla aktiivinen osa tätä yhteiskuntaa, kun kerta ei ole mahdollisuutta palata sinne mistä tulin!

Ettäs näin =)

Tervetuloa LaDonna.

Kaltaisesi maahanmuuttajat ovat sellaisia, joita suurin osa suomalaisista toivottaa avosylin vastaan.

Nykyinen maahanmuuttopolitiikka on yksi suurimpia rasismia synnyttäviä tekijöitä Suomessa.

Jos maahanmuuttajien enemmistö tulee Suomeen töihin, heidät otetaan vastaan yleensä erittäin hyvin ja/tai jos kyse on todellisista hätää kärsivistä, jotka ymmärtävät että heitä autetaan ja ovat valmiit kontribuoimaan heti kun siihen kykenevät. Jos maahanmuuttajat osoittavat oma-aloitteisuutta integroitua, oppia kieli, ja ymmärtää tapoja ja kulttuuria, heistä pidetään. Tämä ei tarkoita, että heidän pitäisi silti hylätä oma kulttuurinsa.

Jos taas maahanmuuttajista iso osa käyttää härskisti hyväkseen Suomen maailmanlaajuisesti hyvällä tasolla olevaa sosiaaliturvaa, maksajilla alkaa ymmärrettävästi olla hermo tiukalla. Jos he lisäksi tekevät rikoksia huomattavissa määrin, pinna maksajilla kiristyy entisestään.

Jos yhä suurempi osa resursseista menee tällaisten jälkimmäisten maahanmuuttajaryhmien paapomiseen, niin se vie resursseja maahanmuuttajilta, jotka ovat valmiita tekemään työtä Suomen eteen. Se myös huonontaa suotta kaikkien maahanmuuttajien mainetta, josta joutuvat syyttöminä kärsimään myös hyvin integroituvat ja Suomea rakentavat maahanmuuttajat, valitettavasti.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

LaDonna

Olen täysin samaa mieltä kanssanne. Ja toivon että asian suhteen tehtäisi jotain, ja pian. En tiedä miten itse pystyisin "kontribuoimaan" tähän, paitsi äänestämällä oikein.

Kukaan täysjärkinen ei voi olla eri mieltä edellä olevan (tarkoitan äänestäjää) tekstin kanssa! Mistä syystä enemmistö vieläkin puoltaa hallitsematonta maahanmuuttopolitiikkaa?

Ja ylipäätään, kun tänne otetaan ihmisiä suojaan, eikö vain ja ainoastaan suomalaisilla pitäisi olla oikeus sanoa, kuka ja mistä tänne tulee? Mä ymmärrän hyvin sen, etteivät tummaihoiset ole eläimiä vaan ihmisiä, niitäkin on oikeasti avuntarpeessa olevia, mutta miksi niitä otetaan näin paljon? Niin kuin se olisi eräänlainen rikkaus jota on vaalittava? Niistä murto-osa työllistyy, Suomen kansalaisuuden omaavat ihmiset jotka eivät puhu suomea edes sen verran hyvin, että voisivat lukea a4 verran tekstiä hikoilematta tuntikausia? Miten se on mahdollista? Suomesta häädetty yrittää takaisin Suomeen, on asunut maassa 14 vuotta, ja hänen suomen kielen taitonsa on suorastaan häpeä! Kävikö se ihminen edes peruskoulun loppuun?!

Miksi tänne on otettava niitäkin jotka eivät tule koskaan sopeutumaan, ei siksi, ettei heidän anneta, vaan siksi, etteivät he itse sitä sopeutumista toivo. Suomi on muutenkin täynnä rikollisia, suomalaisia, jotka kansoittavat ylitsepursuavat vankilat, ja kohta niitä vankiloita rakennetaan lisää, jotta sinne mahtuisivat nuo "uussuomalaiset" myös!

Suomalaisilla on oikeus olla rujoja, hiljaisia, sisäänpäinkääntyneitä, melankolisia.. ! Se on suomalaista kulttuuria, ja jos he haluavat olla sellaisia jatkossakin, kehenkään ei siihen pitäisi puuttua. Kenelläkään ei siihen pitäisi olla oikeutta! Tekee kipeää nähdä suomalaisten sinnittelevän väkisin liian erilaisten ihmisten kanssa! Kun jokaiselle annetaan aikaa sopeutua erilaiseen ympäristöön, suomalaiset pakotetaan väkisin heitä ahdistavaan tilaan, kansainvälisyyden nimissä! Kansainvälisyyden jota heillä jo on, enemmän kuin tarpeeksi! Tulee itku kun vaan mietinkin viimeisiä päiviään eleleviä vanhuksia jotka pelkäävät liian erinäköistä hoitajaa.. MIKSI???!!! Miksei viimeisiä päiviä saisi viettää rauhassa, pelkäämättä? Siksi koska joku kukkahattutäti nimeää tilanteen suvaitsemattomuudeksi ja suvaitsemattomuus on rikos! WTF?!!! En ole rasisti! Hitto soikoon, olen ulkomaalainen, enkä edes eloveena. Mutta olen nähnyt tilanteita, jotka saivat minut kirjoittamaan koko tämän tekstin! Enkä haluaisi enää sietää tällaista menoa. Jotain on tehtävä.

ps: jos joku oikeasti jaksoi lukea tuon kaiken.. Nostan hattua! =)