News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

dothefake

Liity Persuihin ja tule Jyväskylän puoluekokoukseen. Ainut laillinen keino yrittää muuttaa Suomea. Ja helpoin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tabula Rasa

Muuten samaa mieltä, mutta 0,5 tai 1% sijaan laittaisin suuremman prosentin sillä maahanmuuton kuluja maksetaan vielä pitkään vaikka maanantaina alkaisi rikollisten sulkeminen tavallisen kansan keskuudesta lukkojen taakse ja tilanteen palauttaminen normaaliksi. Itsekin ensimmäistä kertaa liityin puolueeseen vain jotta voin äänestää soinia vastaan ja järkevän maahanmuuttopolitiikan puolesta.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

AnnaManna

Quote from: tiainen on 28.11.2016, 01:32:34
Voisihan täällä ihan esittäytyäkin.

Erään edesmenneen palstajulkkiksen jälkikasvua, yhtä turmiollisella tiellä minäkin. ;)

Piraatti, feministi, teekkari. Eiköhän siinä ole ne tärkeimmät määritelmät. Tukevasti jalat maassa oleva hörhö, sanan mitä parhaimmassa merkityksessä.

Käyn täällä sporadisesti ja spontaanisti, en aio vastata kaikkiin kommentteihin, en myöskään aio pyytää sitä anteeksi. Pyrin kuitenkin täällä ollessani jokseenkin rakentavaan vuorovaikutukseen ja mua saa näpäyttää jos meinaan sen unohtaa. Saman maan rajojen sisällä me kuitenkin pääasiassa oleskellaan, ja lähes poikkeuksetta vähintäänkin saman kivipalleron pinnalla asustelemme - yritetään nyt ees tulla toimeen keskenämme.

Tervetuloa, "entisen palstajulkkiksen" saappaat on vaikea täyttää, vaikka jälkikasvua oletkin. Hän oli kuitenkin suosikki väittelijämme.

Me täällä tulemme kyllä toimeen, vaikka mielipiteesi maahan tunkeutujista täysin poikkeaakin täällä pääsääntöisesti vallitsevasta. Me olemme homma Forum, eikä Rasmus, ts. me suvaitsmme itsemme ja oman mielipiteemme lisäksi myös muita. Kuten sanottu, mukavaa, että liityit joukkoon.
"THERE`S ONLY SO FAR YOU CAN GO BEFORE YOU SAY ENOUGH IS ENOUGH"

simppali

Esittäytyminen; olen hieman yli viisikyppinen ukkeli,gradun tein vuonna ,käärinliina ja kivilinko..koodaamiseen liittyvistä koodaamisista,vaimon myötä olemme lisääntyneet kahden tyttären verran.

Työn ohella olen koti-kustos, koska eräs päätti tehdä väitöskirjan nyt ja just.

Foorumia lueskelin satunnaisesti,nyttemmin useammin, varmaan vaimon jutustelu eräiden kansanryhmien käyttäytymisestä lääkäriä kohtaan sai aikaan jonkinlaisen orastavan antipatian/kritiikin maahantulijoita kohtaan ,joka on vahvistunut nuorimman tytön koulun vanhempainilloissa.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

pienivalkeapupu

Jaahas - mitähän sitä itsestään kertoisi? Mielenterveysongelmainen (eläkeputkessa siis  ;D) päälle nelikymppinen, suht nuivaantunut valkoihoinen, tod näk roskaväestöön kuuluva (ns suvaitsevaisten ihmisten silmissä) entinen pitkäaikaistyötön. Piiiiiitkään Hommaa seuraillut (lukenut) ennen kuin uskalsin avata suuni eli ns. rekisteröityä.
Terveiset kaikille kanssanuiville  :)
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

dothefake

Tervetuloa, täällä kyllä olet kotona.
-Tytti Tuppurainen

pienivalkeapupu

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

MW

Omasta puolestani myös. Sana on vapaa.

Luka Mokonesi

Tervehdys,

Tuli tänään kirjoitettua ensimmäinen viesti, niin pitää käydä kohteliaasti sitten myös esittäytymässä. Olen täällä roikkunut muistaakseni vuodesta 2014. Sitä ennen en ollut kuullut koko Hommasta tai jos olin, niin hämärän peittoon jäi. Tein sitten tunnukset ja jotain turhaa kirjoittelinkin. Jossain vaiheessa yritin ottaa taukoa, siinä onnistumatta. Palasin sitten takaisin ja tovin seurasin sivusta kunnes loin uudet tunnukset, koska a) olin unohtanut jotain oleellista edellisiin liittyen *jos muistan oikein b) halusin uuden elämän ruudulla.

Aiemmassa elämässäni olin punavihreä. Edes ensikäden kohtaamiset aavikkokulttuurien kanssa eivät saaneet nuivistumaan. Sen teki eräs monikulttuuripappi kotimaan kamaralla. Kertaheitolla.

Täällä on mukava olla. Täällä viihtyy. Liiaksikin.
"Maapallon elämä on kestänyt suurempia muutoksia kuin mitä ihminen on nähnyt. Maapallo selviää hyvin ihmisestä ja on täällä vielä kauan ihmisen jälkeenkin." -mannym

"Gustafsson on asunut Bangkokissa 57 vuotta, mutta sanoo yhä olevansa farang." -HS-

dothefake

Tere tulemast, Lukasenkoseni!
-Tytti Tuppurainen

Vaniljaihminen

Tere tulemast vaan voimelemise rinki.

Täällä on entisiä piipertäjiä muitakin, sitä voikin vaikka joskus oikein nostalgisoida.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Saranapuoli

Entinen mustavihreäpäivien poliisimaijojen keikuttaja ja Kapinatyöläisen lukija Tampereelta.

Nykyään oman lapsensa isä ja paikkansa hahmottava vanhuksehko seitkytluvun puolessa välissä syntynyt propellipää ja tinahattu.

Hakkapeliitta

Tervetuloa voiman pimeälle puolelle.  ;)
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Saranapuoli

Quote from: Hakkapeliitta on 19.03.2017, 18:41:02

Kuulitko jo uusimmista arvioista, että pimeää ainetta on ehkä sittenkin hyvin paljon vähemmän kuin aikaisemmin oltiin päätelty laskutulosten perusteella?

pienivalkeapupu

Quote from: Saranapuoli on 19.03.2017, 19:27:10

Kuulitko jo uusimmista arvioista, että pimeää ainetta on ehkä sittenkin hyvin paljon vähemmän kuin aikaisemmin oltiin päätelty laskutulosten perusteella?
No minkäs väriseen tai -laiseen aineeseen pitäisi sitten keskittyä seuraavaksi  :roll:

MW

Kirkkaaseen. Jaa, mutta ei saatana-maanantaita pukkaa.

Mörri Möykky

Terve,
Olen lähemmäs nelikymppinen nuiva mies Espoosta. Työkseni hoidan sairaita ihmisiä. Nuivistumiseni alkoi jo hyvin nuorena, ellei sitten ole ollut jotain sisäsyntyistä tolkunperheeseen syntymisen johdosta muodostunuttta realismia. Tuttavapiirissä jonkinlaisen rasistin leiman olen saanut jo vuosia sitten tuodessani ilmi kantani maahanmuuttopolitiikkaan. Viimeisimmän joukkoinvaasion kommentoiminen työpaikalla on aiheuttanut melkoista sanomista unelmahöttö tätien keskuudessa. En vain jaksa käsittää ihmisten sinisilmäisyyttä tai muuta sokeutta nykyisen tilanteen suhteen. Asioita, joita järki-ihmiset ovat nähneet jo vuosia sitten. Hommaforumiin törmäsin ensimmäisen kerran joskus 2008-2009 ja sen jälkeen olen aina ajoittain käynyt lueskelemassa miten maa makaa. Rekisteröitymistä olen harkinnut vuosia, mutta nyt aika on kypsä. Perheeseeni kuuluu vaimo, joka myös on viime aikoina osoittanut orastavaa nuivuutta itsestään.

Kalju Mull

Kalju Mull. Se on suomeksi Kallio Kupla.

Moi kaikki. Mä kannatatan vain rehellisyyttä.
def True():
    if True == True or True == False:
        True = False = True
    return(True)

Saturnalia

Quote from: Kalju Mull on 08.04.2017, 16:41:12
Kalju Mull. Se on suomeksi Kallio Kupla.

Moi kaikki. Mä kannatatan vain rehellisyyttä.

Olet siis radikaali, islam-kriittinen ja vähemmistöä. Tervetuloa.
Tuo kupla täällä todellakin on. Huh huh. Pitkään jatkuneen ja syvän gentrifikaation jälkeen alkaa tuntua myös Eira-kuplalta.
Ei paljon Akia, Makea ja Peraa enää näy jaagaamassa edes Hesarilla enää. Kaurismäen Kalliota ei enää ole.

alussaolisana

Tuo on järkyttävä tieto! Tai itse asiassa kysyisin, että pitääkö nyt olla huolissaan vai huojentunut.?
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

pienivalkeapupu

Quote from: alussaolisana on 09.04.2017, 15:14:13

Tuo on järkyttävä tieto! Tai itse asiassa kysyisin, että pitääkö nyt olla huolissaan vai huojentunut.?
Minä taas kysyisin, että mihin tässä nyt enää voi luottaa... mutta on tuokin kyllä ihan validi huolen / huojentumisen aihe  ???

Engineer7

Ensimmäinen viesti palstalle.

Olen parikymppinen insinööriopiskelija ja pienen pojan isä. Olen ollut kiinnostunut politiikasta ja tekniikasta niin kauan kuin suinkin vain muistan.

Tänne eksyin kuten saattanee arvatakkin poliittisen kiinnostuksen vuoksi. En kuitenkaan kuulu minkään sorttiseen poliittiseen järjestöön perussuomalaiset kuitenkin ehdoton suosikki suomalaisista puolueista. Suomen Sisuun ja perussuomalaisiin liittymistä olen kuitenkin miettinyt, sillä olisi mukava jakaa ajatuksia muiden samanhenkisten ihmisten kanssa ihan livenäkin.

Marius

Moro, Engineer7.

Et sä ole eksynyt, vaan löytänyt, ihan normaalin meiningin.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Tulevaisuus

Viesti nro. 1 satojen ehkä tuhansien luettujen viestien jälkeen päätin viimein luoda tunnuksen. Kerrottavaa ja sanottavaa on paljon, niin paljon ettei tiedä mistä aloittaa joten pitää ottaa tasainen ja rauhallinen alku. Olen ihan normaali tulevaisuudesta huolestunut isä ja siksi valitsin myös tuon nimimerkin. Mikä tulevaisuutemme on ja voimmeko sitä muuttaa? Mutta kuten sanottua täällä ollaan ja tästä se alkaa.
Pienenä huomiona tähän heti alkuun: en uskaltanut / halunnut käyttää omaa sähköposti osoitettani jossa on nimeni, mitä se kertoo tästä ajasta missä elämme... Pysähdyin pohtimaan tuota asiaa miksi minun pitäisi hävetä sitä että olen nuiva?

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Tulevaisuus on 13.05.2017, 18:18:15
... Pysähdyin pohtimaan tuota asiaa miksi minun pitäisi hävetä sitä että olen nuiva?

Tervetuloa.

Kysymys ei ole häpeämisestä, vaan siitä ajojahdista, jota jo poliisikin harjoittaa epämääräisen ja hatusta revityn "vihapuhe" termin varjolla hiljentääkseen toisinajattelijat.
Non poteris veritatem

kriittinen_ajattelija

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 13.05.2017, 18:21:22
Quote from: Tulevaisuus on 13.05.2017, 18:18:15
... Pysähdyin pohtimaan tuota asiaa miksi minun pitäisi hävetä sitä että olen nuiva?

Tervetuloa.

Kysymys ei ole häpeämisestä, vaan siitä ajojahdista, jota jo poliisikin harjoittaa epämääräisen ja hatusta revityn "vihapuhe" termin varjolla hiljentääkseen toisinajattelijat.
Juu ja takkulaiset sun muut anarkistit varmasti yrittää hakkeroida näitä tietokantoja kuten Ruotsissakin, joten ei tietenkään kannata käyttää "virallista sähköpostia täällä missä on oma nimi, tai jotenkin linkittyy henkilöön" mikäli ei ole valmis ns." julkisuuteen"
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Tulevaisuus

Kiitos kun kelpaan joukkoon.  :)

Kertoilen tänne vähän lisää itsestäni ja motiiveistani liittyä tähän porukkaan.
Olen ollut jo pitkään nuiva, oikeastaan niin kauan kuin muistan mutta en takuulla rasisti ja se loukkaa minua kun sellaista viittaa tarjotaan. En ota vastaan kiitos vain. Käyn läpi vaiheita mitä vanhemmat konkarit täällä ovat jo käyneet eli pohdin miten voimme olla tilanteessa missä olemme. Muistan kun porukkaa alkoi lappaamaan Ruotsista tänne ja pohdin että eikö se ole turvallinen maa... turvallinen maa... Näin ja kuulin sen kaiken mutta en tajunnut miten lakeja voidaan rikkoa niin suunnattoman räikeästi. Koin vahvaa kognitiivista dissonanssia asioiden johdosta. Alkuun naureskelin suvaitsevien touhuille ja mietin että "tätä rajaa" ne eivät ylitä, mutta ei. Se raja ylittyi aina ja nauru huulillani kuoli irvistykseksi. Kävin homma foorumin sivuilla ja siellä tuntui aina olevan se ainoa järjen valo siinä hulluudessa mitä tapahtui ja tapahtuu.
Siksi olen täällä koska on pakko olla joku kiinnekohta normaaliin, hyvin kaukana unelmasta. Ja kun hommaa haukuttaan niin rajusti niin jotain täällä on tehty oikein. Lisäksi pidän siitä että täällä ne pahimmat oksennukset poistetaan vaikka ymmärrän niitäkin joilla leikkaa kiinni. Moderointi on pakko olla koska ajatuspoliisi etsii vain syytä käydä kimppuun, näin uskon. Näillä tunteilla täällä ollaan.

Hamsteri

Quote from: Tulevaisuus on 14.05.2017, 15:37:22

Olen ollut jo pitkään nuiva, oikeastaan niin kauan kuin muistan mutta en takuulla rasisti ja se loukkaa minua kun sellaista viittaa tarjotaan.

Nuivuus on pelkästään defatistista. Nuiviinnutaan kun porukkaa lappaa kelan tuelle ja sekin jatkunut jo samanlaisena 90-luvulta asti. Muualla Euroopassa pidempään.

Rasistit ovat ainoat kunnon ihmiset, koska heillä on meno Puola, Unkari ja Japani. Rasistit ovat ystäviensä pelastajat. Nuivat vain nuivivat, kun arabi/keeneri raiskaa ystävän lapset.

Suvakit taas jäävät rekkojen alle, kuten Ruotsissa kävi kahden kohdalla. He eivät pelasta edes itseään.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Tulevaisuus

Quote from: Hamsteri on 14.05.2017, 16:04:45
Quote from: Tulevaisuus on 14.05.2017, 15:37:22

Olen ollut jo pitkään nuiva, oikeastaan niin kauan kuin muistan mutta en takuulla rasisti ja se loukkaa minua kun sellaista viittaa tarjotaan.

Nuivuus on pelkästään defatistista. Nuiviinnutaan kun porukkaa lappaa kelan tuelle ja sekin jatkunut jo samanlaisena 90-luvulta asti. Muualla Euroopassa pidempään.

Rasistit ovat ainoat kunnon ihmiset, koska heillä on meno Puola, Unkari ja Japani. Rasistit ovat ystäviensä pelastajat. Nuivat vain nuivivat, kun arabi/keeneri raiskaa ystävän lapset.

Suvakit taas jäävät rekkojen alle, kuten Ruotsissa kävi kahden kohdalla. He eivät pelasta edes itseään.

Tarkoitin etten ole rasisti ihmistä kohtaan oli sitten musta, keltainen taikka vihreä se ei ole pointti minulle vaan se etten voi sietää että tänne tulee kuka tahansa taikasanalla rajan yli ja hakee turvapaikkaa ilman perustetta ja ei poistu kun aika on. Vihaan hyväksi käyttöä jota tekee aiheettomat tulijat mutta vielä enemmän nämä suvaitsevat. Jos rasismin määritelmä on se puolustaako omiaan ja lähipiiriään niin tuolla määritelmällä olen rasisti koska takuu varmasti puolustan.

Vaniljaihminen

Quote from: Tulevaisuus on 14.05.2017, 16:29:38

Tarkoitin etten ole rasisti ihmistä kohtaan oli sitten musta, keltainen taikka vihreä se ei ole pointti minulle vaan se etten voi sietää että tänne tulee kuka tahansa taikasanalla rajan yli ja hakee turvapaikkaa ilman perustetta ja ei poistu kun aika on. Vihaan hyväksi käyttöä jota tekee aiheettomat tulijat mutta vielä enemmän nämä suvaitsevat. Jos rasismin määritelmä on se puolustaako omiaan ja lähipiiriään niin tuolla määritelmällä olen rasisti koska takuu varmasti puolustan.

Ei tuo ole rasismia. Eihän yksityisautolun vastustaminenkaan ole sitä, että vihattaisiin kaikkia autoilijoita.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."