News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Jagidogi

Joo eiku se mikä sai tänne hommaan nimenomaan ni tykkään täällä siitä että täältä puuttuu ne neekerit kuuseen syövät aikalailla ja aiheesta keskustellaan maltillisesti ja ratkaisuhakusesti:). En oikeen haluu lukeutuu näihin kiljuskineihin ja alatyylisesti rasisteihin. Tää on vissii ihan sopivapaikka tälläselle asialliselle maahanmuuttokriitikolle.

UgriProPatria

Jeps, Jumalan terve, Jagidogi! Eikös näin kuulu sanoa?

Itse en ole vl, mutta kylläkin Ev.lut.kirkon jäsen, itse kirkkoon liittynyt ja tiukasti M. Lutherin vanhurskauttamisoppia kannattava.  :)

Nuiva olen. Samassa nuivuudessa pidän kuitenkin myös idän rauhansuhteita (Paasikivi-Kekkoslaiseen tyyliin), venäläisyyttä noin yleensä, esim. sen henkisyyttä, hengellisyyttä ja patriotismia arvossa. Heidän politiikkoihinsa en juurikaan ota kantaa, paitsi siten, että pyrin suhtautumaan kulloiseenkin menoon siellä maltillisen kunnioittavasti.

Älä Jagidogi usko, jos luet minua haukuttavan Pietarin trolliksi, putinistiksi, terijokelaiseksi, tai muuksi epämääräiseksi. Olen mitä suomalaisisänmaallisin naisihminen (tämä sukupuoliasia pitää tässä kohdin mainita, sillä monet näyttävät olettaneen minut mieheksi).

Tervetuloo minunkin puolestani.  :)

Northblood

Kiitokset hienosta esittelytekstistä Jagidogi, ja tervetuloa hommaforumille!

Moonika

Tervehdys kaikille ja kiitokset ryhmään hyväksymisestä  :)
Täällä on reilu viiskymppinen vanhempi konstaapeli Hgistä.
Perheeseen kuuluu tätä nykyä äijä ja jokunen "karvalapsi".
Kiinnostuksen kohteita on paljon, mm. politiikka, lukeminen,
matkustelu.
Pipo ei turhia kiristä, sopivasti pilkettä simmuissa ja vielä
sokerikin suussa sulaa!   ;D
Vituttaa nii nottei veri kiärrä

Leso

Tervetuloa, Täti Moonika!  :)

Quote from: Moonika on 15.07.2016, 11:18:05--- reilu --- vanhempi konstaapeli Hgistä. ---

Catch me if you can.  ;D
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

dothefake

Kysyisin täti Moonikalta, onko poliiseissa kovinkin paljon ns. Suvakkeja? Teretulemast.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ämpee

Älkääpäs täditelkääpäs siellä !! >:(

Tervetuloa joukkoon kummaan !!
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Faidros.

Tervetuloa Moonika! :)
www.youtube.com/watch?v=on9TXY8kYyk
Nappaa ne kaikki! :)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

UgriProPatria

Kun suvakkipoliisi kertoo tosiasian ihan suoraan, te sanotte "tervetuloa".
Satunnainen rehellisyyskö muuttaa selkeät tosiasiat?

Minä en sano mitään, en -tuloa, enkä -menoa.

Kni

Quote from: Moonika on 15.07.2016, 11:18:05
Täällä on reilu viiskymppinen vanhempi konstaapeli Hgistä.

Yleensä tuntemani viisikymppiset ovat reiluja. Mukavaa että sinäkin.  :)
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

dothefake

Mistäs Ugri tuon suvakkipoliisin vetäisi?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Nuivanlinna

Quote from: dothefake on 15.07.2016, 15:57:43

Varmaankin tuosta karvalapsesta.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

UgriProPatria

Quote from: Nuivanlinna on 15.07.2016, 16:01:25

Luetun ymmärtämistä.

Toni R Jyväskylästä

Tajusin tuon että "karvalapsi" tarkoittaa aikuista lasta? :o

Elemosina

Karvalapsi lienee karvainen "lapsi" eli koira tms.
Tervetuloa kaikille uusille.

Karseat vierotusoireet pakkotauon aikana.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Alaric

Quote from: UgriProPatria on 15.07.2016, 16:03:44

Luetun ymmärtämistä.

Meikäläinen taas ymmärsi sen vitsiksi.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Hakkapeliitta

Yritin itsekin etsiä tuosta huumoria, mutta en vain löytänyt ja ymmärsin tuon aivan kuin ugri. Voi kyllä olla, että huumorintajuni ei vain ole riittävä. Ellei sitten kyse ole omista jo parrakkaista alaikäisistä lapsista. :)
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

guest8096

Älkää nyt kiusatko uusia tulijoita :)

Sydämistynyt

Quote from: Alaric on 15.07.2016, 16:07:25
Quote from: UgriProPatria on 15.07.2016, 16:03:44

Luetun ymmärtämistä.

Meikäläinen taas ymmärsi sen vitsiksi.

Olisihan se pitänyt arvata...  ???  Kas, ettei ollut nimi. T.E. vielä perässä...  Sarkasmia ja huumoriakin ymmärrän, mutta mautonta läppää en, eikä se mielestäni kuulu Hommalle muutenkaan.

Olisikö ddos-höökipoika itse asialla?

Faidros.

Veikkaan karvalapsosilla: kissaa, koiraa, villamammuttia tai jotain muuta... teidän kanssanne! :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Hakkapeliitta

Quote from: Faidros. on 15.07.2016, 16:11:50

Veikkaan karvalapsosilla: kissaa, koiraa, villamammuttia tai jotain muuta... teidän kanssanne! :facepalm:

Hyvä pointti.  :-[
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Alaric

Quote from: Sydämistynyt on 15.07.2016, 16:10:16Olisihan se pitänyt arvata...  ???  Kas, ettei ollut nimi. T.E. vielä perässä...  Sarkasmia ja huumoriakin ymmärrän, mutta mautonta läppää en, eikä se mielestäni kuulu Hommalle muutenkaan.

Missä kohtaa havaitsit mautonta läppää?
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

internetsi

Onhan täällä jo ennestään monta poliisia. Osa tutkinnassa ja osa haalarihommissa.
Lohjan persut

UgriProPatria

Minä ymmärrän tämän päivän suomalaisessa perheessä asuvan "karvalapsen" siten, että on otettu hyyryläiseksi, eli takahuoneeseen sossun maksamalle vuokralle pari irakilaista nuorukaista.

Karvalapsi entisessä Suomessa olisi tarkoittanut kissaa, koiraa, tai vielä äitin helmoissa roikkuvaa, 30 vuotiasta peräkammaripoikaa.

"Karvalapsi" on käsite tämän päivän Suomessa ja viittaa suoraan matuihin.

Jos ei, niin kyttä Moonika trollasi.

Sydämistynyt

Quote from: Alaric on 15.07.2016, 16:16:44
Quote from: Sydämistynyt on 15.07.2016, 16:10:16Olisihan se pitänyt arvata...  ???  Kas, ettei ollut nimi. T.E. vielä perässä...  Sarkasmia ja huumoriakin ymmärrän, mutta mautonta läppää en, eikä se mielestäni kuulu Hommalle muutenkaan.

Missä kohtaa havaitsit mautonta läppää?

No siitä, että kuvitteellinen hlö muistuttaa liikaa joidenkin suvakki-inhokkien taustoista.

Mutta okei, mikä minä olen kenenkään iloa pilaamaan...!   8)

Sydämistynyt

Quote from: UgriProPatria on 15.07.2016, 16:21:46
Minä ymmärrän tämän päivän suomalaisessa perheessä asuvan "karvalapsen" siten, että on otettu hyyryläiseksi, eli takahuoneeseen sossun maksamalle vuokralle pari irakilaista nuorukaista.

Karvalapsi entisessä Suomessa olisi tarkoittanut kissaa, koiraa, tai vielä äitin helmoissa roikkuvaa, 30 vuotiasta peräkammaripoikaa.

"Karvalapsi" on käsite tämän päivän Suomessa ja viittaa suoraan matuihin.

Jos ei, niin kyttä Moonika trollasi.

Nasima oli ennen suojatyöpaikassa Monika-naisissa...

Nuivanlinna

Minullakin on karvalapsi ja vielä musta, kohta pistän sen rasistisesti narunpäähän ja vien vesisateeseen ilman sadetakkia, itselleni laitan kyllä sadepompan, rasistisesti.
Musta kastukoon, minä en.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

UgriProPatria

Quote from: Nuivanlinna on 15.07.2016, 16:26:23
Minullakin on karvalapsi ja vielä musta, kohta pistän sen rasistisesti narunpäähän ja vien vesisateeseen ilman sadetakkia, itselleni laitan kyllä sadepompan, rasistisesti.
Musta kastukoon, minä en.

Eläinparka. Etenkin tyttökoiralle kyykistyminen märkään heinikkoon on kiusallista. Omani ei aikoinaan millään meinannut löytää oikeaa kyykkypaikkaa, kun märkä heinä kutkutti mahan alustaa...

Moonika

Lienee paikallaan selventää ilmeisen epäselvää  :-[ esittäytymistäni:

*Karvalapsi tarkoittaa, että kotona asustaa 5 kissaa
*Suvakkipoliisi? Juu en ole, enkä usko, että poliisissa sellaisia juurikaan löytyy.
  Itse olen mitä suuremmassa määrin maahanmuuttokriittinen. Suomi suomalaisille!
*Sana "reilu" tarkoitti asiayhteydessään sitä, että minulla on ikävuosia 50 ja muutama
  vuosi vielä päälle.

Toivottavasti tämä selvensi?    :P
Yritän jatkossa kirjoittaa siten, että tulen oikein ymmärretyksi!  ;)
Vituttaa nii nottei veri kiärrä

UgriProPatria

Me oomme niin herkkäsieluisia. Juuri nettiterrori-hyökkäyksen läpikäyneitä, traumatisoituneita Isänmaan puolustajia... Kun ei valtiovaltakaan meidän sankaruuttamme tunnusta!  :'(