News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Phantasticum

Tervetuloa minunkin puolestani LaDonna. Hyvin ainakin olet maahanmuuttajaksi omaksunut Hommaan sopivan retoriikan. Jopa niin hämmästyttävän hyvin, että se vaikuttaa suorastaan epäilyttävältä.  :roll:

Anteeksi vaan, että olen näin suorapuheinen.

LaDonna

Odotin tuota =) Saat anteeksi ;) heh heh!

Jos kertoisin itsestäni jotain lisää, hyvin moni saattaisi tunnistaa minut, enkä toivo sitä. Olen kirjoittanut asiasta samaan tyyliin jo vuosia, ja välillä saanut sellaista palautetta, että minun on syytä uskoa jonkun oikeasti toivovan julkista mestaustani! Lukiossa jopa suomalaiset uhkailivat minua! Believe it or not!

Uskokaa huviksenne, jos on olemassa suomalaisia jotka "pelkäävät" lausua mielipiteensä ääneen, ihan syystä, mitä luulette miltä minusta tuntuu? Minuthan lynkattais samantien! Omat, ei siis suomalaiset tietenkään! Tämäkin on yksin niistä syistä, jotka vuosien ajan ovat kasvattaneet minut tällaiseksi kuin nyt olen: järkevästi maahanmuuttokriittinen, nimimerkin takaa! =) Tokihan kaikki jotka minut vähänkin tuntevat tietävät mitä mieltä olen. En ole marttyyrityyppiä: mielenrauhan menettäminen asian takia joka saattaa viedä vielä mukavan tovin, ei ole sen arvoista =(

JOnain päivänä kun saan oikeasti, siis ihan oikeasti, sanoa mitä mieltä olen, tulen esiin =) häiritsemään teitä suomalaisia helvetin hankalalla etu - sekä sukunimelläni.. No okej, sukunimi on helppo, mut etunimi on 500 vuotta vanha ja jopa omamaalaisille hankala =) HEHEH!
Idioottirikas yhteiskunta on tapahtumarikas yhteiskunta.

Ari-Lee

LaDonna!
Ihan tuli hyvä ja lämmin mieli Sinun teksteistä.  :)
Olemme todellakin hieman syrjään vetäytyviä ja melankolisia mutta sehän on meidän geneettinen erityispiirteemme; emme voi sille mitään. Itse yritän olla avoimempi ja olen onnistunut olemaankin, kiitos interaktiivisen internetin!

Ja nyt LaDonna, pistämään mielipiteitä asioista ketjuihin, eikös jookos? Emme onneksi keskustele kenenkään ulkomuodosta emmekä väristä vaan järjettömästä massamaahanmuuttopolitiikasta (ja aika erittäin paljon islamilaisesta vallankumouksesta ja siihen liittyvistä kipupisteistä). Siis erittäin kipeästä aiheesta vaikeina aikoina.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

LaDonna

Ari-Lee ;) mielelläni!

Vapaata aikaa on kuitenkin rajoitetusti, herään ennen 06.00 töihin, ja poikkeuksetta, 15.00 jälkeen olen kohtuullisen tiedottomassa tilassa, nim. unessa seuraavat 2-3 h, sitten teen ruokaa itselle ja miehelle, teen muutaman läksyn, roikun fejssarissa + mesellä kavereiden kanssa, käyn juoksemassa ja sitten untenmaille..

Mutta viihdyn täällä, joten aivan varmasti löydän tähänkin jokusen hetken tulevaisuudessa! =) let's see =) Ari-Lee ;) heh!

Äänestäjä

Quote from: LaDonna on 19.10.2009, 20:49:25
Olen täysin samaa mieltä kanssanne. Ja toivon että asian suhteen tehtäisi jotain, ja pian. En tiedä miten itse pystyisin "kontribuoimaan" tähän, paitsi äänestämällä oikein.

Ota yhteys JM-K:hon. Uskoisin, että Muutos 2011 puolueella on käyttöä nuorille maahanmuuttaja naisille, jotka ajattelevat asioista samansuuntaisesti.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

Äänestäjä

Quote from: LaDonna on 19.10.2009, 20:49:25
Kukaan täysjärkinen ei voi olla eri mieltä edellä olevan (tarkoitan äänestäjää) tekstin kanssa! Mistä syystä enemmistö vieläkin puoltaa hallitsematonta maahanmuuttopolitiikkaa?

Olen tullut johtopäätökseen, että mokutus on kuin alkoholismi. Jotta siitä voi parantua, pitää ensin tunnustaa ongelma. Mokuttajat ja suuri osa kansaa ei ole pystynyt tunnustamaan ongelmaa, koska siitä puhuminen ja kirjoittaminen on joko siloiteltu, tai sensuroitu kokonaan.

Nyt virta alkaa kääntymään, mutta valitettavasti tällaisissa asioissa kaikki tapahtuu yleensä kovin hitaasti. Me kaikki Homma Forumissa kirjoittavat voimme vaikuttaa asioihin täällä ja etenkin ulkomaailmassa kykyjemme ja resurssiemme mukaisesti.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

Uuno

Quote from: Äänestäjä on 20.10.2009, 10:14:54
Olen tullut johtopäätökseen, että mokutus on kuin alkoholismi. Jotta siitä voi parantua, pitää ensin tunnustaa ongelma. Mokuttajat ja suuri osa kansaa ei ole pystynyt tunnustamaan ongelmaa, koska siitä puhuminen ja kirjoittaminen on joko siloiteltu, tai sensuroitu kokonaan.

Itse taas näen, että mokuttaja on kuin alkoholistin läheinen. Alkoholistin läheisyydessä elävä ihminen alkaa usein selitellä juopon tekemisiä ja tekemättä jättämisiä parhain päin, valehtelemaan juopon puolesta, selittelemään tyyliin 'on siinä niin paljon hyvääkin', 'on sitä itsessäkin vikaa', jne. Alkoholistin läheinen (usein vakavasti läheisriippuvainen) ei vaan saata kyetä näkemään todellisuutta, ja että hänen tulisi päästä pikimmiten eroon juoposta. Moni elää elämänsä juopon kanssa katkeraan loppuun saakka.

Mokuttaja toimii mielestäni täysin samoin. Mokuttaja tarvitsee (tietyn suunnan) mamuja. Hänellä on heille taloudellinen, henkinen tai ideologinen tarve. Jokaikiselle mamun väärinkäytökselle löytyy selitys, eikä mamu ole ikinä vastuussa tekemisistään mokuttajan silmissä, vaan selitys löytyy aina. Ja selitys on sellainen, jolla otetaan vastuu mamulta itseltään pois. Aivan kuten juoponkin tapauksessa.
Öyhö- ja jankkakriittinen.

LaDonna

Tämän piti olla esittelypalsta  ;D .. heh  :roll:

Kun rikoksen tekee kerran, ja katuu, on rikos tuomittava, ja seuraukset kärsittävä asianmukaisesti. Sitä en tule koskaan ymmärtämään, millä logiikalla voidaan positiivisen vaikutuksen aikaansaamiseksi dokumentoida tapaus, jossa henkilö on toistuvasti tuomittu erilaisista rikoksista, ja vedota että hänen maasta karkottamisensa kumottaisi ja henkilö otettaisi takaisin tähän maahan?? Maasta karkottamisen todetaan olevan epäinhimillinen teko, mutta useiden rikosten ja lukuisten vankilareissujen kirjo yritetään oikeuttaa milloin milläkin erikoisnimillä, kuten: kansan suvaitsemattomuudesta johtunut disintegraatio.. ?!

Tietty etninen ryhmä aiheuttaa täällä nimenomaan pelkkää pahaa. Eivät käy töissä, mutta pukeutuvat kalliisiin vaatteisiin, eivät osallistu koulutunneille mutta silti saavat tutkintopaperit???! Joitain täällä siis kovasti arvostetaan paljon enemmän, kuin tavallista suomalaista joka yrittää kaikin voimin kasvattaa lapsistaan kunnollisia / tunnollisia veronmaksajia!

Miniluv

Etsikää sopiva ketju jatkolle. Mahdollisuuksia on jo 8115, joista luulisi jonkun sopivan. Uudenkin saa aloittaa!

Tämä ketju todellakin on esittelyjen tekoa varten.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Meisseli

Meisseli on akateeminen aivotyöläinen ja VHM ja fyysisesti puolessa välissä seitsemääkymppiä.

Tapolan makkaratehtaan vaikutuspiirissä asun, mutta omaan voimakkaan savolaistaustan.

Hommaan törmäsin kun ihmettelin Persujen ja Jussin ehdokkuushämminkiä.

Nuivuus iski kun kituutin opiskeluajan  pers´aukisena minimitoimeentulorajan alapuolella ja samaan aikaa yön timoja hyysättiin  niin maan perusteellisesti jopa enemmän kuin rantaintiaaneja !

Alkoi kyrsiä se että jokin/jotkut ihmisryhmät olivat/ovat aina vaatimassa kaikkea mutta ne eivät pysty/halua osallistua kustannuksiin(työntekoon).

Periaatteellisesti ankarasti nuivistuttaa kaikki erikoisjärjestelyt yhteiskunnassa jonkin marginaaliryhmän ehdoilla. Esim erilliset uimahallivuorot uimahalleissa, sialihaton ruoka etc.

Saisinkohan  oman uimavuoron uimahalliin jos väittäsin että uskontoni estää uimahousujen pidon uidessa? Väittäsin että se Razizmi jos en saa rippikoulukaveria ulkoiluttaa vapaasti hallissa. Jyrkästi epäilen...

Tulipas avauduttua.

Soon Moronääs
Meisseli

En ole suvaitsematon!
Kaikki saavat olla samaa mieltä kanssani.

Larva

Moi kaikille! Olen neljännesvuosisadan ikäinen naishenkilö, äiti ja opiskelija yhtä aikaa. Nuorempana haistattelin politiikalle ja suunnilleen kaikelle muulle paitsi musiikille ja luonnolle, mutta nyt vanhemmuuden myötä on ruvennut politiikka sen verran kiinnostamaan, että enää ei ole ihan sama millainen tämä maa on tulevaisuudessa. Se on nimittäin myöskin lapseni tulevaisuus eikä vain minun. Siksipä minulta löytyykin halua olla mukana kaikenlaisissa yhteiskuntaan kohdistuvissa muutosyrityksissä niin kauan kuin ne eivät väkivaltaisiksi herkiä.

Oma maahanmuuttokriittisyyteni alkoi siinä vaiheessa, kun siskoni muutti Etelä-Suomeen ja rupesi kertomaan kokemuksiaan. Sitten muutin itsekin seudulle, jossa on paljon maahanmuuttajia. Täällä meno ei ole kovin raisua, mutta kyllä sen ilmapiiristä tajuaa, ettei paljon kantsi liikkua yksin ulkona pimeän jälkeen. Ja talomme pihaa terrorisoivat säännöllisesti maahanmuuttajien lapset. He eivät muka ymmärrä suomea, vaikka nätistikin sanoisi, että ei saa repiä kukkia tai viskoa pihapenkkejä ympäriinsä. Naapurina meillä on myös venäläisiä, heidän kanssaan tulee hyvin toimeen.
Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

Meisseli

Meisseli-setä on saanut oman musavideonkin, mutta niilin hanhea ette Mihemmedin osoittamasta paikasta löydä!

Asialinjalla pysytellen,
Meisseli-setä
En ole suvaitsematon!
Kaikki saavat olla samaa mieltä kanssani.

helmi

Olen lueskellut viestejänne jonkun verran, mutta ehkä on aika myös rekisteröityä. Olen 30+ naisihminen, asun tällä hetkellä islamilaisessa maassa enkä malta odottaa, että pääsen takaisin Suomeen. Sanottakoon tässä, että valtavasti ihania ihmisiä ja pyyteetöntä auttamista olen täällä tavannut, mutta huonot puolet tallovat ne hyvät aina alleen ja tietyt huonot puolet vaikeuttavat liikaa tavallista arkielämää (en esim. mielelläni mene yksin ulos, kyse ei ole niinkään turvallisuusriskistä vaan häiriköinnistä "vain") :P Pienen taaperon äiti.

Koulun koneella

Hei,
Tämän nimimerkin takana on ryhmä koululaisia, jotka ovat kiinnostuneita oppimaan lisää ja tekemään Suomesta paremman paikan jokaiselle. Se mitä sanotaan monikultturismiksi uhkaa meitä erityisesti, koska olemme niin nuoria, ja kaikki on jo nyt päin helvettiä. Kun olemme vanhempia tämä maa on jo pilalla, jos ei nyt saada muutosta. Olemme valmiit mihin tahansa, koska kyse on tulevaisuudestamme. Emme aio elää islamistien hallitsemassa Suomessa jossa ei saa sanoa mitä ajattelee.

Emme tiedä mitä pitäisi tehdä, mutta haluamme löytää keinoja. Kerromme näistä asioista kaikille kavereillemme, ja pyydämme ihmisiä tulemaan tänne hommaforumille ja muille järkeville nettisivuille.

Pitää vielä sanoa että emme todellakaan ole mitään helvetin rasisteja. Meistä rasismia on se, että suomalaisten ei anneta olla suomalaisia ja heille tehdään pahaa mukamas muiden auttamiseksi. Rasisteja ovat ne joiden mielestä jokin kulttuuri on parempi kuin suomalaisuus ja jotka sen takia haluavat suomalaisuuden pois tieltä. Rasistit eivät anna suomalaisista tykkäävien ajatella ja puhua, vaikka muut saavat puhua.

Me olemme täällä taistelemassa rasismia vastaan, koska emme halua elää rasistisessa Suomessa. Jos haluatte tietää lisää niin kysykää.

t: vapaustaistelijat

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

hiljainen

Terve! Olen elänyt tämän yhteiskunnan ulkopuolella jo seitsemättä vuotta, siltä mitään pyytämättä, pärjäillään...
Mutta.. nykymeno ei ihan miellytä, olen huolissani eritoten välillisten verojeni( runsaat!) käytöstä, Suomi alkaa muistuttamaan apinoiden planeettaa.
  Rakkausministeriö terveisin.
        hiljainen

qwerman

Lyhyt esittely:

Kohta 30-vuotias valtion virkamies. Asustelen muksuni kanssa Helsingissä.
Kiinostukseni kohteena ovat kristinusko, juutalaisuus ja islam. Kirjahyllyssä on myös paljon sotahistoriaa käsitteleviä teoksia.

Kiitos niille muutamalle kaverille jotka neuvoivat tämän foorumin minulle. Mielenkiintoisia aiheita esillä ja varmasti löydän täältä samanhenkistä porukkaa kuin itse olen..

Werner

Moi,

Olen jälleen yksi uusi suomalainen, joka on herännyt monikulttuurisuuden ja huonon maahanmuuttopolitiikan ongelmiin - ja ennen kaikkea siihen, ettei siitä saa keskustella. Olen jonkin aikaa kuullut juttuja ja lukenut lehtikirjoituksia sekä tutustunut asiaan. Jussi Halla-Ahon kirjoituksiin olen myös tutustunut ja niistä on ollut suuri apu. Kriittisen asioiden tarkastelun ja punnitsemisen jälkeen olen löytänyt oman kantani (enkä näytä olevan ainoa). Mielestäni on hieno asia, että epäkohtiin uskalletaan puuttua, vaikka se ei aina niin helppoa olisikaan, ja ennen kaikkea arvostan niitä, jotka uskaltavat nostaa asian ylös. Nyt liityn riveihinne.

Ari-Lee

Quote from: Koulun koneella on 27.10.2009, 09:43:50
Hei,
Tämän nimimerkin takana on ryhmä koululaisia, jotka ovat kiinnostuneita oppimaan lisää ja tekemään Suomesta paremman paikan jokaiselle. Se mitä sanotaan monikultturismiksi uhkaa meitä erityisesti, koska olemme niin nuoria, ja kaikki on jo nyt päin helvettiä. Kun olemme vanhempia tämä maa on jo pilalla, jos ei nyt saada muutosta. Olemme valmiit mihin tahansa, koska kyse on tulevaisuudestamme. Emme aio elää islamistien hallitsemassa Suomessa jossa ei saa sanoa mitä ajattelee.

Emme tiedä mitä pitäisi tehdä, mutta haluamme löytää keinoja. Kerromme näistä asioista kaikille kavereillemme, ja pyydämme ihmisiä tulemaan tänne hommaforumille ja muille järkeville nettisivuille.

Pitää vielä sanoa että emme todellakaan ole mitään helvetin rasisteja. Meistä rasismia on se, että suomalaisten ei anneta olla suomalaisia ja heille tehdään pahaa mukamas muiden auttamiseksi. Rasisteja ovat ne joiden mielestä jokin kulttuuri on parempi kuin suomalaisuus ja jotka sen takia haluavat suomalaisuuden pois tieltä. Rasistit eivät anna suomalaisista tykkäävien ajatella ja puhua, vaikka muut saavat puhua.

Me olemme täällä taistelemassa rasismia vastaan, koska emme halua elää rasistisessa Suomessa. Jos haluatte tietää lisää niin kysykää.
t: vapaustaistelijat
Suomi tarvitsee teitä vielä! Siniristilippu korkealle.  :)

Quote from: Werner on 03.11.2009, 22:13:17
Moi,
Olen jälleen yksi uusi suomalainen, joka on herännyt monikulttuurisuuden ja huonon maahanmuuttopolitiikan ongelmiin - ja ennen kaikkea siihen, ettei siitä saa keskustella. Olen jonkin aikaa kuullut juttuja ja lukenut lehtikirjoituksia sekä tutustunut asiaan. Jussi Halla-Ahon kirjoituksiin olen myös tutustunut ja niistä on ollut suuri apu. Kriittisen asioiden tarkastelun ja punnitsemisen jälkeen olen löytänyt oman kantani (enkä näytä olevan ainoa). Mielestäni on hieno asia, että epäkohtiin uskalletaan puuttua, vaikka se ei aina niin helppoa olisikaan, ja ennen kaikkea arvostan niitä, jotka uskaltavat nostaa asian ylös. Nyt liityn riveihinne.
Hienoa että Homma kiinnostaa. Olen oppinut täällä huomattavasti eri asioita kuin uutisista. Mm. maahanmuutolle ei kaavailla stoppia vaan tarkoitus on ajaa maa totaalituhoon ministereidemme toimesta. Viimeinen asia minkä he kieltävät on sananvapaus ja sen jälkeen Homma menee maan alle. Ei saa luovuttaa koskaan.  :)

(Ja anteeksi avautuminen väärässä ketjussa, tämä on tarkoitettu vain esittäytymiselle. Halusin vain rohkaista tulokkaita.)

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

AJM

Täällä on täysnuiva Kymiläinen vanhemman polven 60+ puuhaaja, kohta parikymmentä
Vuotta näissä arabimaissa ja vähän afrikassakin ja hommat jatkuu edelleen.
Kauhuissani seuraan mitä siellä Suomessa tapahtuu mutta paljon en voi täältä tehdä mitään
muuta kun kertoa muille täällä oleville Suomalaisille Homma foorumista.
Toivottavasti Homma siellä hoituu.

Miniluv

Tervetuloa mukaan!

Aina on hyvä, että tulee "paikan päällä" kokemusta saaneita forumille.

Iiro Iso-Ilomäki

Koskapa olen ollut tauolla täältä foorumilta jonkun aikaa, ja olen näköjään pudonnut kärryiltä täysin totaalisesti, tunnen velvollisuudekseni esittäytyä uudelleen.

Siispä:

Hei vaan kaikille.

Olen 24-vuotias nuiva epäkorrekti nuorimies Pohjois-Savosta. Täällä metsien keskellä, asuinkuopissa- ja luolissa (kuten näköjään kehä kolmosen sisällä luullaan :P) harrastan tällä hetkellä työttömyyttä, metallimusisointia sekä tietokoneita. Työttömyyteni johtuu aika pitkälti siitä, että tarjolla on joko töitä joihin minulla ei ole koulutusta, tai sitten ne ovat töitä, joista jopa työkkärin täditkin ystävällisesti sanoivat ettei niitä kannata tehdä missään nimessä, koska paremmin elätän oman puoleni avosuhteestani työttömyyskorvauksilla. Tästä johtuen päivittäinen Rage-kohtaus yleensä.

Nuivuuteni on ollut kasvamassa jo pojanklopista lähtien. Tiettyjen vaikutteiden kautta, saavutettuani riittävän tietoisuuden, aloin jopa itsekkin miettiä asioita, ja kas kummaa, maailma näytti ihan erilaiselta. Joskus vuosia sitten purin turhuuteni uusnatsismiin, joka kuitenkin oli ohimenevä muoti-ilmiö. Niistä ajoista on viisastuttu ja paljon.

Poliittista suuntautumistani en tiedä, eikä minua kiinnostakkaan. Minua kiinnostavat asiat, jotka koskevat minua. Tässä suhteessa maahanmuutto on varmasti minua koskeva asia, koska se koskee minun asuinalueitani siinä missä muittenkin. Ja oma turvallisuus, sekä läheisten turvallisuus on minunkinkaltaiselleni misantroopille tärkeää.

Uskonnollisesti olen eräänlainen hengellinen anarkisti. Mikään ei ole pyhää. Kyseenalaista ja teen omat johtopäätökseni uskonasioista. En halua kuulua mihinkään järjestäytyneeseen uskontoon, "hyvään" tai "pahaan" vaan uskon omiin asioihini.

Kiitos ja kuitti.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

Liimanaama

Hyvää Iltaa rakkaat kuulijat.

Olen Liimanaama, 25 vuotias maltillisesti nuivaantuva turkulaismies. Olen melko hyvin perillä erityisesti kotipaikkakuntani tilanteesta ja maahanmuuttajapopulaatiosta. Olen töissäni ollut tekemisissä maahanmuuttajien kanssa, lisäksi opiskelupaikassani on verrataen suuri ulkomaalaispopulaatio. Kuvittelen osaavani katsoa asioita myös maahanmuuttajien näkökulmasta, tosin tämä koskee vain maahanmuuttajien täysjärkistä osaa, eikä hamekankankaisiin pukeutuneita islamistisissejä. 

Mielestäni monikulttuurin vastustamisessa tärkeintä on vastustaa sekopäisiä visioita toteuttavia poliitikkoja. Ei ole maahanmuuttajien syy, että meillä on huono ulkomaalaislaki tai pakolaispolitiikka. Saatan joskus liittyä politiikkaan ja alkaa esiintyä omalla nimelläni (joka ei siis ole Liimanaama).

sgniwder

Pitää kai sitä minunkin esittäytyä.
Olen yliopistossa opiskeleva suomalainen nainen, mutta viimeiset neljä vuotta elämästäni olen viettänyt muissa Euroopan maissa. Olen forumia jo jonkun aikaa seurannut, mutta vasta nyt rohkaistuin rekisteröitymään. Nimittäin vaikka olenki maahanmuuttokriittinen olen monesta asiasta eri mieltä kuin suurin osa hommalaisista ja pienen vähemmistön mielestä olen ns. vastapuolen edustaja ihan vain sen takia, että asun ulkomailla ja seurustelen mustan miehen kanssa. Tästähän sain kuulla jo ensimmäisessä ketjussa, johon kirjoitin. Sen verran kauan olen kuitenkin forumia seurannut, että tiedän suurimman osan kirjoittajista olevan ihan järkeviä ja mukavia ihmisiä, jotka käyvät sitä paljon kaivattua oikeasti järkevää maahanmuuttokeskustelua, joten päätin liittyä joukkoonne.

Elisa

Quote from: sgniwder on 05.11.2009, 23:05:42
seurustelen mustan miehen kanssa.

Saanko ihan uteliaisuudesta kysyä, että minkämaalainen miehesi on ja onko hän kristitty tai muslimi?

Tervetuloa foorumille!  :)
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Jyri Suominen

Quote from: JSuominen on 08.11.2009, 00:04:30

Kalevi, en ole natsi eikä ole aikomustakaan siihen hommaan, olin hetken kansallissosialistisen puolueen jutussa mukana kunnes totesin että se ei ole mun juttu, kannatan kyllä periaatteeltani kaikkea joka edustaa jotain muuta kuin nuo valtapuolueet, kuten pirattipuolue, Sks, PS ja Skstp.
Eli en ole kyseisen mainitsemasi puolueen tyyppejä, koska itse olen sitä mieltä että tuon kyseisen puolueen kautta pääsemiksi ehdolle eduskuntavaaleihin on erittäin heikkoa.

Kuten kansanedustajatkin lain mukaan kuuluu olla itsenäisiä eikä ajaa pelkästään puolueen etuja.

Itse haluaisin mennä muutos 2011 puolueen kautta ehdolle vaaleihin, joka näkemyksiltään vaikuttaa samalta kuin itselläkin on ja epäkohtiin halutaan myös puuttua jos siltä ei näytä että ei pääse ehdokkaaksi tätä kautta perustan valitsijayhdistyksen, tai toisen puolueen sitä varten että pääsen ehdolle.

Vahvistan sen minkä muuallakin että minulla ei ole minkään puolueen jäsenkirjaa eikä myöskään minkä puolueen mandaattia tälläkään hetkellä.

Ja ajan nyt ja tulevaisuudessa kansan asioita joko yksin tai yhdessä muiden maahanmuttokriittisten kanssa siksi olen myös valmis neuvottelemaan ajamistani asioista tiettyyn pisteeseen saakka.
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

Jyri Suominen

Kalevi, en ole natsi eikä ole aikomustakaan siihen hommaan, olin hetken kansallissosialistisen puolueen jutussa mukana (mainostamassa jotain uutta vanhojen puolueiden tilalle) kyseisen "puolueen" ajamiin aatteisiin tai ohjelmaan en ole valmis yhtymään ja kunnes totesin että se ei ole mun juttu, kannatan kyllä periaatteeltani kaikkea joka edustaa jotain muuta kuin nuo valtapuolueet, kuten pirattipuolue, Sks, PS ja Skstp.

Yritin kyllä ilmoittaa tuohon suuntaan että tuolla "natsileiman" allaolevan puolueen kanssa ei tule kannatusta mitenkään tarpeeksi, kuin korkeintaan marginaalinen kannatus tämän kansan keskuudessa.
Puolueen pelkkä nimi tuo mieleen vain pahoja asioita niitä tunteville ja vastustaville henkilöille.

Eli en ole kyseisen mainitsemasi puolueen tyyppejä, koska itse olen sitä mieltä että tuon kyseisen puolueen kautta pääsemiksi ehdolle eduskuntavaaleihin on erittäin heikkoa.

Kuten kansanedustajatkin lain mukaan kuuluu olla itsenäisiä eikä ajaa pelkästään puolueen etuja.

Itse haluaisin mennä muutos 2011 puolueen kautta ehdolle vaaleihin, joka näkemyksiltään vaikuttaa samalta kuin itselläkin on ja epäkohtiin halutaan myös puuttua jos siltä ei näytä että ei pääse ehdokkaaksi tätä kautta perustan valitsijayhdistyksen, tai toisen puolueen sitä varten että pääsen ehdolle.

Vahvistan sen minkä muuallakin että minulla ei ole minkään puolueen jäsenkirjaa eikä myöskään minkä puolueen mandaattia tälläkään hetkellä.

Ja ajan nyt ja tulevaisuudessa kansan asioita joko yksin tai yhdessä muiden maahanmuttokriittisten kanssa siksi olen myös valmis neuvottelemaan ajamistani asioista tiettyyn pisteeseen saakka.

Facebookin kautta nimellä Jyri Suominen voitte kaikki (avoimet kaikille) lukea muistiinpanojani ja oma ryhmä löytyy myös ehdokkuudestani sivulta http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=191007440968

Nyt toivonkin että tämä Muutos 2011 hakee todellisia ehdokkaita omiin riveihinsä, ettei tule käymään niin että ehdokkaat ovat jo päätetty muissa "kabineteissa" ja näytetään ulospäin että on aitoutta ilmassa.

Joko homma on toivottavasti aitoa hommaa tai sitten kaikkien kansalaisten vahingoksi ei ole riittävän aitoa "hommaa"..

Odotellaan Varsinais-Suomen vaalipiirin sisälle ja mielellään Turkuun tietynlaista Varsinais-Suomen "luonnollista" pääpaikkaa ja ehdokkaita Muutos 2011 Turulle, mites Ellilä ja kumppanit ovat asiasta mieltä ja miten hommassa edetään ?
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

Ari-Lee

Pitää kai sitä minunkin esittäytyä.
Olen yliopistossa opiskeleva suomalainen nainen, mutta viimeiset neljä vuotta elämästäni olen viettänyt muissa Euroopan maissa. Olen forumia jo jonkun aikaa seurannut, mutta vasta nyt rohkaistuin rekisteröitymään. Nimittäin vaikka olenki maahanmuuttokriittinen olen monesta asiasta eri mieltä kuin suurin osa hommalaisista ja pienen vähemmistön mielestä olen ns. vastapuolen edustaja ihan vain sen takia, että asun ulkomailla ja seurustelen mustan miehen kanssa. Tästähän sain kuulla jo ensimmäisessä ketjussa, johon kirjoitin. Sen verran kauan olen kuitenkin forumia seurannut, että tiedän suurimman osan kirjoittajista olevan ihan järkeviä ja mukavia ihmisiä, jotka käyvät sitä paljon kaivattua oikeasti järkevää maahanmuuttokeskustelua, joten päätin liittyä joukkoonne.
Ainoastaan päämääräsi ratkaisee oletko vastapuolen edustaja. Itse valitset puolesi ja se ei liity mieheesi eikä kenenkään ihonväriin. Suomi on edelleen kristitty valtio. Tervetuloa.  :)

Kalevi Soilander

Quote from: JSuominen on 08.11.2009, 00:13:12
Quote from: JSuominen on 08.11.2009, 00:04:30
Quote from: Kalevi on 11.09.2009, 08:21:13
Quote from: JSuominen on 11.09.2009, 06:29:28
Olen 34v. Turkulainen entinen luottamusmies

Ennen kuin aloitat lukemaan, niin nämä allaolevat asiat ovat omia ehdotuksiani joista olen siis valmis myöskin tarpeen vaatiessa neuvottelemaan !

...

Eli kaikki ongelmat on ratkaistava. Mikäs siinä.

Kalevi, en ole natsi eikä ole aikomustakaan siihen hommaan, olin hetken kansallissosialistisen puolueen jutussa mukana kunnes totesin että se ei ole mun juttu, kannatan kyllä periaatteeltani kaikkea joka edustaa jotain muuta kuin nuo valtapuolueet, kuten pirattipuolue, Sks, PS ja Skstp.

Tämä taitaa olla enemmänkin esittäytymisketju, jossa kerrotaan vähän omista taustoista. Voit esimerkiksi kertoa, oletko sama Jyri Suominen, joka on "Suomen Kansallissosialistisen Työväenpuolueen" (http://skstp-nsfap.webs.com) tyyppejä. Jos näin on, niin kun toisessa ketjussa ehdotat itseäsi Muutos 2011 ehdokkaaksi, niin ajattelin mainita että se ei tietääkseni ole tarkoitettu natseille.

Mutta ei se mitään, tervetuloa foorumille.

Selvä. Puolueen edustajat saavat kommentoida noita ehdokkuusjuttuja.

Voisitko korjata viesteistäsi nuo quote-tagit kohdalleen. Nyt näyttää siltä, että sinun lisäyksesi ovat lainauksia minun viestistäni, enkä halua että kukaan luulee minun sanoneen, että olen ollut jonkun pellenatsipuolueen "jutussa mukana".

EDIT: Kiitos kun laitoit tagit kuntoon.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

sgniwder

Quote from: Elisa on 07.11.2009, 22:21:51
seurustelen mustan miehen kanssa.

Saanko ihan uteliaisuudesta kysyä, että minkämaalainen miehesi on ja onko hän kristitty tai muslimi?

Tervetuloa foorumille!  :)

Yhdysvaltalainen ja kristitty.