News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Tabula Rasa

Aivan, siksihän tuon lähiärrän seinällä lukee, ''somali voittaa aina!''.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Huppupelikaani

Jaa, mitenkäs sitä oikeastaan Hommaan päädyttiin? Hyysärin tilauksen päättämisestä kaikki taisi alkaa joskus vuosia sitten, vauhtia piti yllä median jatkuvasti kasvava mokutus ja loppukirin antoi Moskeijanummen vokki ja Pullahalaaja. Jotta kiitokset vain kukkikset, suvikset, hyysärit, sun muut silmien avaamisesta.

Vuorokauden jaksoin odottaa hakemuksen hyväksymisen kolahtamista postilaatikkoon, jota ei sitten koskaan tullut. Ehkä hyvä niin, ehti verenpaine vähän tasaantua eilisestä. Nyt jään jännäämään millä kylän tyhjä koulu täytetään, mamuja kuntaan on huhujen mukaan tulossa joka tapauksessa. Raporttia tulee, jos arpa osuu kohdalle.

Tabula Rasa

Linnut ovat aina tervetulleita. Muistetaan lentäväthän kiljusetkin.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Emo

Quote from: Huppupelikaani on 21.08.2015, 18:53:23

Vuorokauden jaksoin odottaa hakemuksen hyväksymisen kolahtamista postilaatikkoon, jota ei sitten koskaan tullut.

Minkä hakemuksen?

Noottikriisi

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Hjuu Hefnöö

Quote from: Noottikriisi on 21.08.2015, 20:29:39
Quote from: Emo on 21.08.2015, 19:34:48
Minkä hakemuksen?

Ajattelin ihan samaa! :D

Mulla oli sama ongelma kunnes sisuunnuin ja kirjauduin siitä huolimatta. Tällainen viesti lähtee uusille jäsenille:

"Jäsenhakemuksesi keskustelualueelle on vastaanotettu Hjuu Hefnöö.

Rekisteröit tunnukseksi Hjuu Hefnöö. Jos unohdit salasanasi, voit muuttaa sen täällä -----------------.

Ennen kuin voit kirjautua ja alkaa käyttämään keskustelualuetta,hakemuksesi tulee käsitellä ja hyväksyä. Kun se on tehty, saat siitä ilmoituksen tähän samaan osoitteeseen.

Ystävällisin terveisin, ylläpito."
Vastuu siirtyy kuulijalle.

Åbo Akademin historian professori Holger Weiss: Suomellakin on kolonialistinen historia

"Jos Pohjanmaa oli maailman suurin tervantuottaja 1700-luvun lopulla ja 1800-luvun alussa, mihin sitä terva käytettiin? Niiden laivojen tiivistämiseen, jotka hakivat orjia siirtomaista", Weiss

Emo

^ Jaa... en mä vaan muista että omassa nuoruudessani olisi ollut noin vaikea päästä tänne. En tosin enää silloinkaan ollut varsinaisesti nuori.

JEE

Mitenkäs, ovatko viime aikojen uutiset saaneet ihmisiä liittymään Hommaan? Luulisi olevan tunkua purkamaan paineita! Ehkä tuokin tieto olisi löydettävissä, mutta enhän minä urpo osaa, tai ainakaan jaksa etsiä.

Huppupelikaani

Quote from: Emo on 21.08.2015, 21:03:10
^ Jaa... en mä vaan muista että omassa nuoruudessani olisi ollut noin vaikea päästä tänne. En tosin enää silloinkaan ollut varsinaisesti nuori.

Olis tänne varmaan päässyt heti kirjottamaan, mutta lainkuuliaisena odottelin viestiä.

e: Ja tietysti arvelin, että ylläpidolla on kädet täynnä töitä uusien Hommailijoiden rekisteröintien kanssa. :D

Miniluv

Quote from: JEE on 21.08.2015, 22:24:08
Mitenkäs, ovatko viime aikojen uutiset saaneet ihmisiä liittymään Hommaan? Luulisi olevan tunkua purkamaan paineita! Ehkä tuokin tieto olisi löydettävissä, mutta enhän minä urpo osaa, tai ainakaan jaksa etsiä.

http://hommaforum.org/index.php?action=stats
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

kgb

Quote from: Huppupelikaani on 21.08.2015, 22:32:17
Olis tänne varmaan päässyt heti kirjottamaan, mutta lainkuuliaisena odottelin viestiä.

Ei olis. Mutta tokihan hyvää kannattaa odottaa.

Hyväksyn uudet jäsenet heti kun näen (tähän mennessä kaksi on jäänyt hyväksymättä minulta, toisen tunnus oli sääntöjen vastainen ja toisen tunnus epämääräinen ja thaimaasta rekisteröity) ja muut tekevät varmaan samoin. Joskus voi kestää pitempään ja joskus voi tapahtua hetikin jos vaan joku sattuu olemaan kytiksellä. Käsinaktivointi otettiin käyttöön ihan vaan siivouksen helpottamiseksi kun tänne tuppasi välillä turahtamaan kaiken maailman pyramidinrakentajia sun muita.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Huppupelikaani

Quote from: Tabula Rasa on 21.08.2015, 19:30:48

Onneksi tämä lintu ei kilju eikä kimmahtele. Ja tietää rajansa: turvallisesti nuivuuden puolella.

Tabula Rasa

Quote from: Huppupelikaani on 21.08.2015, 22:36:24
Quote from: Tabula Rasa on 21.08.2015, 19:30:48

Onneksi tämä lintu ei kilju eikä kimmahtele. Ja tietää rajansa: turvallisesti nuivuuden puolella.

Vaan tokihan pelikaanille pitkän matkan tai vähän lyhyemmänkin jälkeen maistuu kilju? Jopa jäillä?

Huppupelikaani

Tällä iällä uskaltaa juoda korkeintaan kirnupiimää. Kaikki kilju-johdannaiset, etenkin kontulalainen, saavat aikaan sellaisen fiiliksen, että tekee mieli lentää turbiiniin.

JEE

Kiitos avusta Sir Miniluv, en kuitenkaan löytänyt tietoa esim. tämän viikon liittymisistä, mutta ei kai sillä niin väliä. Tuo, noin 10k kirjautunutta on kuitenkin käsittämättömän pieni määrä jopa näin pienessä maassa. Ihmisiä ei vaan todellisuus ja tulevaisuus kiinnosta, vaikka sataisi laavaa niskaan.

Tabula Rasa

Kohta alkaa saavuttaa 0,2% suomen kansasta. Tuon kokoinen joukko jo voi vaikuttaa.

norske

Quote from: JEE on 21.08.2015, 23:30:39
Kiitos avusta Sir Miniluv, en kuitenkaan löytänyt tietoa esim. tämän viikon liittymisistä, mutta ei kai sillä niin väliä. Tuo, noin 10k kirjautunutta on kuitenkin käsittämättömän pieni määrä jopa näin pienessä maassa. Ihmisiä ei vaan todellisuus ja tulevaisuus kiinnosta, vaikka sataisi laavaa niskaan.

Kyllä ihmisiä kiinnostaa, tuo määrän pienuus osoittaa vain markkinamiesten osaamattomuutta ja sen osaamisen puutetta läpi koko Homman jäsenistön.

Toivoa sopii ettei se kuitenkaan ole haluttomuutta tai vain pelkkää laiskuutta, sillä sille olisi jo vaikeampi tehdä mitään muutoksen aikaansaamiseksi.
Tuleva Perussuomalainen, sopi tai ei

Laura Huhtasaaresta Suomen seuraava ja samalla ensimmäinen NAISPRESIDENTTI !

jellona

Hittolainen... Lueskelin näitä esittäytymisiä ja hymyilen! Kauniina loppukesäisenä perjantai iltana kirjoittelu on herkkää ja ymmärrän hyvin sen Immosen Ollin herkän hetken, jolloin hän raapusti kauniin tekstinsä intternettiin. Itsekkin samoin skottilaisen maltaan herkistämänä, en voi muuta sanoa kuin sen, että suomalaiset ovat mahtavaa porukkaa!

Minua lämmittää suunnattomasti varsinkin kauniimman sukupuolen nuivistuminen. Ei siksi, että olisin naisiin menevä mies, vaan siksi, että Suomi tarvitsee juuri nyt etenkin naisten panosta. Minä olen jo oman nuoruuteni elänyt ja katselen ilolla nuorta tulevaa polvea. Suomella on sittenkin toivoa!

En ole rasisti, en vihaa homoja enkä vihaa ketään. En edes muslimeja. Minä ainoastaan vihastun silloin tällöin. Varsinkin nyt, kun näen tätä hulluutta ja epätasapuolisuutta omaa kansaa kohtaan joka suomessa vallitsee. Omasta mielestäni pyrin olemaan oikeamielinen  :)

Olen surullinen Suomen puolesta tästä mitä parhaillaan tapahtuu ja mihin tämä johtaa. Maahanmuuttoa en varsinaisesti vastusta. Ihmiset ovat samanlaisia kaikkialla. En tiedä juuri mistään mitään, mutta olen täysin varma ainoastaan yhdestä asiasta. Islam on täysin yhteensovittamaton tähän kulttuuriin. Tiedän myös sen, että se taho joka heitä tänne haluaa, ei edusta minun aatemaailmaani.

Minä olen veteraaninuiva. Nuivistuin jo -80 luvulla. Kuinka niin muka? Eihän silloin voinut olla nuiva? No... olin armoton lukutoukka ja lueskelin kaikki mitä käsiini sain. Sain kerran käsiini artikkelin, joka koski Etelä-Afrikkaa. Aparthaidista en pitänyt silloin, enkä pidä nytkään.

Jossain lehdessä oli kuva, jossa makasi afrikkalaisia miehiä nurmikolla. Kuvateksti kertoi, että nämä mustat oli ammuttu kuoliaaksi buurien toimesta. Mustien miesten asennot olivat varsin rentoja ja oudosti leppoisia. Hälytyskelloni soi päässä kovaa ja aloin selvittelemään asiaa. Paljastuikin, että kuvassa oli todellisuudessa ihan vaan makoilevia mustia miehiä lepotauolla. Kyse oli median vääristelystä jo silloin. Asiaa ääneen ihmeteltyäni sain kokea ensimmäisen hyökkäyksen. Siitä lähti liikkeelle minun kriittisyyteni. Opein lukemaan mediaa rivien välistä ja olemaan hiljaa. Kunnes eräänä päivänä... tuli Halla-aho! Hallelujaa!!

Kiihkeyteni on jo takana ja osaan ottaa jo rennosti tämän nuivailun. Joskus kuitenkin olen ollut lähes hermoromahduksen partaalla median valehtelun vuoksi  ;D Rakas edesmennyt isoisäni oli aikoinaan punainen, eli veren perintönä en ole nuivuutta saanut. Nuivistuin ja valkaistuin ainoastaan siksi, että totuutta vääristeltiin ja vääristellään edelleen. Olen totuuden loputon etsijä.

Anteeksi kirjoitustyylini. Joskus tulee mitä sattuu, toisinaan taas ei mitään johtuen elämäntilanteista. Vietin muutaman viime vuoden omissa oloissani sattuneista syistä. Huumorini on omanlaista ja joskus tekstini on ehkä provosoivaakin. Jos ketään loukkaan, osaan ja uskallan pyytää anteeksi.
'
En ole niin vanha kuin luulette. Kerran viikatemiehen kohdanneena vanhenin vain niin nopeasti  :-X Metsät ja erämaa on toinen kotini. Palikat alkavat loksahdella kohdilleen. Saappaat jalassa täältä lähden! Rakastan Suomea!
Aina kun näen punaisen ristin, näen punaista.

JEE

Quote from: norske on 21.08.2015, 23:51:13
Toivoa sopii ettei se kuitenkaan ole haluttomuutta tai vain pelkkää laiskuutta, sillä sille olisi jo vaikeampi tehdä mitään muutoksen aikaansaamiseksi.

Kohdallani moni on suhtautunut maahanmuuttoasioihin kuin tarjoaisin heille lepraa, osa on tietoisia asioista ja jopa ehkä samalla kannalla kanssani, mutta eivät halua ajatella negatiivisia asioita, kun se ei johda mihinkään hyvään.

Jotkut ajautuvat jopa raivon partaalle keskustelun vain sivutessa aihetta (tähän asti joka ikinen on ollut vastakkaista sukupuolta), ja jotkut jotka ovat samaa mieltä kanssani ja kiinnostuvat esim. Hommaforumista, unohtavat koko aiheen kertaheitolla, kun pitää hakea lapsi tarhasta, tai puhelin soi ja kaveri pyytää sählytreeneihin.

Arvaappa vain, kuinka moni noista "aktivoituu" Hommaforumilla? Ei monikaan, arvaan ma.

Miniluv

Quote from: JEE on 21.08.2015, 23:30:39

Sieltä klikkailee ristejä auki, niin saa päiväkohtaiset luvut.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Hamsteri

Quote from: JEE on 22.08.2015, 00:24:35
Quote from: norske on 21.08.2015, 23:51:13

Kohdallani moni on suhtautunut maahanmuuttoasioihin kuin tarjoaisin heille lepraa, osa on tietoisia asioista ja jopa ehkä samalla kannalla kanssani, mutta eivät halua ajatella negatiivisia asioita, kun se ei johda mihinkään hyvään.

Jotkut ajautuvat jopa raivon partaalle keskustelun vain sivutessa aihetta (tähän asti joka ikinen on ollut vastakkaista sukupuolta), ja jotkut jotka ovat samaa mieltä kanssani ja kiinnostuvat esim. Hommaforumista, unohtavat koko aiheen kertaheitolla, kun pitää hakea lapsi tarhasta, tai puhelin soi ja kaveri pyytää sählytreeneihin.

Arvaappa vain, kuinka moni noista "aktivoituu" Hommaforumilla? Ei monikaan, arvaan ma.

Raivo ja sen jälkeinen poistuminen on naisten normaali väittelytaktiikka. Aivot viestittävät, että vastapuolella on paremmat argumentit, jolloin rationalisointi hamsteri juoksee nopeasti pyörässään ja tulee tulokseen, että rasistejahan minä en kuuntele.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Hamsteri

Mistä tulikin mieleeni, että meillä on tietyn naissegmentin koko kollektiivinen rationalisointi hamsteri vastassamme. Naiset pystyy olla helpommin samaa mieltä mamutusasioissa, kun ne rationalisoivat yhdessä makrotasolla. Rationalisointi hamsteri tietysti jättää kertomatta, että tien päässä on musujen massaraiskaukset, kun kantismiehet jättävät leikin kesken jä häipyvät Thaimaaseen.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Noottikriisi

Quote from: Huppupelikaani on 21.08.2015, 18:53:23
Jaa, mitenkäs sitä oikeastaan Hommaan päädyttiin? Hyysärin tilauksen päättämisestä kaikki taisi alkaa joskus vuosia sitten, vauhtia piti yllä median jatkuvasti kasvava mokutus ja loppukirin antoi Moskeijanummen vokki ja Pullahalaaja. Jotta kiitokset vain kukkikset, suvikset, hyysärit, sun muut silmien avaamisesta.

Vuorokauden jaksoin odottaa hakemuksen hyväksymisen kolahtamista postilaatikkoon, jota ei sitten koskaan tullut. Ehkä hyvä niin, ehti verenpaine vähän tasaantua eilisestä. Nyt jään jännäämään millä kylän tyhjä koulu täytetään, mamuja kuntaan on huhujen mukaan tulossa joka tapauksessa. Raporttia tulee, jos arpa osuu kohdalle.

Tervetuloa nuivaan joukkoon!
Koska pidän ns. sanan muunnoksista, arvostan nimimerkkiäsi. :D

Lalli IsoTalo

Quote from: pupuliini on 03.08.2015, 18:11:56
Kirjoitin oman nimeni sen takia, että en usko, että kirjoitan mitään sellaista, mitä tulen katumaan.

Kannattaa ottaa nimi pois. Valitse ylärivi komennoista Profiili. Nimesi on kentässä "Oma teksti". Kirjoita sinne jotain mikä kuvaa sinua kirjoittajana tai Homman jäsenenä.

Olen kirjoittanut tänne 15 000 viestiä, enkä kadu kuin yhtä, mutta en silti haluaisi koko maailman tietävän, kuka ne viestit oikeasti kirjoitti.

Suosittelen lämpimästi, että otat nimesi pois näin aluksi.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Noottikriisi

Hmm, olen kyllä samaa mieltä ettei välttämättä kannata vapaaehtoisesti kertoa nimeään näin arkaluontoisesta asiasta keskusteltaessa. Ainakaan nuoren ihmisen jolla on aikeita uran luomisesta tulevaisuudessa.
Toisaalta, kannattaa kuitenkin kirjoittaessaan ottaa huomioon että jos joku kovasti kiinnostuu niin nimi saattaa kyllä tulla julki vaikka yrittäisi varjella henkilöllisyyttään.

eom_mursu

Moi kaikille!

Olen kirjoitellutkin tänne jo muutaman viestin, mutta formaali esittäytyminen lienee silti paikallaan. Miten päädyin kirjoittelemaan tänne? No, kaikki alkoi siitä, kun muutamat ihmiset olivat sitä mieltä, että mielipiteeni ovat kuin suoraan hommafoorumilta, joten päätin tulla tutkailemaan, että mikä tällä on meno. Suhtaudun kriittisesti kaikkeen, esimerkiksi EU:hun, maahanmuuttoon, hommaan ja myös itseeni.

Olen poliittisella kartalla vasemmistoliberaali, ja olen vahvasti sitä mieltä, että jokaisen vasemmistoliberaalin pitäisi suhtautua erittäin kriittisesti muuhun kuin tarveharkintaiseen työperäiseen maahanmuuttoon, muu on älyllistä epärehellisyyttä. Kannatan esimerkiksi tasa-arvoista avioliittolakia ja ihmettelen kovasti sitä, että moni sen kannattajista on valmis ottamaan maahan suuria määriä ihmisiä jotka suhtautuvat kauniisti ilmaistuna nuivasti seksuaalivähemmistöihin. Arvostan suuresti pohjoismaista hyvinvointivaltiota ja olen luonnollisesti huolestunut Ruotsin tilanteesta. Erityisen ällistynyt olen siitä, että eräät ihmiset yrittävät kovasti vähätellä sitä, että Etelä-Ruotsalaisessa kaupungissa on heitelty kymmenkunta käsikranaattia kuluvan vuoden aikana.

Tabula Rasa

Topi Junkkari

Quote from: Lalli IsoTalo on 22.08.2015, 10:55:45
Suosittelen lämpimästi, että otat nimesi pois näin aluksi.

Quote from: Noottikriisi on 22.08.2015, 11:26:10
Hmm, olen kyllä samaa mieltä ettei välttämättä kannata vapaaehtoisesti kertoa nimeään näin arkaluontoisesta asiasta keskusteltaessa.

Mitä arkaluontoista on poliittisten mielipiteiden esittämisessä?

Jos politiikassa pitäisi olla anonyymi, yhteiskuntajärjestelmämme olisi diktatuuri myös de jure.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Nuiva kansalainen

Quote from: Topi Junkkari on 23.08.2015, 01:37:38
Mitä arkaluontoista on poliittisten mielipiteiden esittämisessä?

Jos politiikassa pitäisi olla anonyymi, yhteiskuntajärjestelmämme olisi diktatuuri myös de jure.

Järkevä ihminen ei huutele näistä asioista julkisesti, koska siitä voi koitua itselle korvaamatonta vahinkoa. Kerran julkaistu kirjoitus jää internetin syövereihin ikuisesti. Nykyään Suomessa on arkipäivää, että esim. työnantajat tutkivat melko tarkkaan, ketä ovat palkkaamassa. Voit jäädä helposti ystäväpiirisi ulkopuolelle ja joutua ilkivallan tai mustamaalauksen kohteeksi vain, koska ovat väärää mieltä.
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Topi Junkkari

Quote from: Nuiva kansalainen on 23.08.2015, 07:54:49
Järkevä ihminen ei huutele näistä asioista julkisesti, koska siitä voi koitua itselle korvaamatonta vahinkoa.

Ja niin edelleen...

"Ei huutele julkisesti" = ei uskalla lausua mitään yhteiskunnallisista asioista eikä juuri muustakaan?

Jos kukaan ei "huutelisi julkisesti", eläisimme edelleen Neuvostoliiton pikkuapulaisvaltiossa. Ihmiset muuten "huutelevat julkisesti" paljon pahempia asioita koko ajan siinä amerikkalaisessa nettipalvelussa, jonka nimeä en viitsi mainita.

Pahoittelen ketjuun kuulumatonta keskustelunaihetta. Jos tarvitsee jatkaa, joku Show-mies voi vaikkapa perustaa oman ketjun "miksi haluan olla vain puoliksi nimellinen".
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950