News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Heinämies

Moro!

Mie oon 46-vuotias maahanmuuttokriittinen monikulttuurisuuden vastustaja täältä Kymijoen varrelta. Pidempään on meno mamujutuissa kyrsinyt ja lähiaikojen rikokset ja etenkin niiden olemattomat tuomiot on saaneet oman mukini täyteen.

En ole aiemmin juurikaan Hommaa tutkinut joten luettavaa riittää näin alkuun  ;D

Kemolitor

Quote from: Heinämies on 02.08.2015, 20:16:33
Moro!

Mie oon 46-vuotias maahanmuuttokriittinen monikulttuurisuuden vastustaja täältä Kymijoen varrelta. Pidempään on meno mamujutuissa kyrsinyt ja lähiaikojen rikokset ja etenkin niiden olemattomat tuomiot on saaneet oman mukini täyteen.

En ole aiemmin juurikaan Hommaa tutkinut joten luettavaa riittää näin alkuun  ;D

Tervetuloa foorumille.

Hommalla on todellakin melkoisesti ketjuja ja viestejä, niissä riittää todellakin ihmeteltävää. Kannattaa katsella vanhempiakin ketjuja, kaikenlaista on viime vuosina tapahtunut. Monessa asiassa on täällä kaiveltu taustoja vähän syvemmältä kuin mitä lehdet kertovat, paljon uutta ja ihmeellistä voi löytyä.

pupuliini

Hei,

En ole koskaan kirjoittanut mihinkään foorumille. Laitoin oman nimeni johonkin kohtaan. En tiedä minne se ilmestyy :D Olen noob. Olen 23 vee ja insinöörinpuoleista alaa opiskelen. Aloin tässä vaalien jälkeen käymään täällä ja positiivinen yllätys oli. Täällä on sellaisia uutisia myös, jota valtamedia ei käsittele. Äänestyshistoria: muutos, piraattipuolue, vasemmistoliitto pari kertaa varmaan? ja nyt perussuomalaiset. Vastustan nykyistä maahanmuuttopropagandaa ja monikultturisuuspropagandaa. Ärsyttää myöskin toimittajien taitotaso. Nolostuttavaa lähinnä. En myöskään pidä ihmisten kiusaamisesta, jota median suhtautuminen persuihin muistuttaa lähinnä.

Kirjoitin oman nimeni sen takia, että en usko, että kirjoitan mitään sellaista, mitä tulen katumaan. Puhun aika laveasti. Olen tuolla facebookissa kuitenkin levitellyt omalla nimelläni joitakin asioita ja kyseenalaistanut nykyisen "ongelmattomuuden". Koska nyt asioista ei oikein haluta puhua, niin parhaalla tavalla vaikutan sillä, että puhun omalla nimelläni asiasta ja ehkä se rohkaisee muitakin puhumaan asiasta. Voinhan myöhemmin ottaa nimeni pois tosta, jos se nyt edes näkyy siinä.

Mielestäni tällä hetkellä on järjenvastaista, että Afrikassa ei ole kaikissa paikoissa ehkäisyvälineitä ja sitten osa tulee pakenemaan (kuten Länsiväylässä kirjoitetettiin taas pari viikkoa sitten) näköalattomuutta. Hyvänä osaratkaisuna olisi ilman muuta ehkäisyvälineiden saatavuuden paraneminen ainakin Afrikassa. Toki myös muissa maissa, jos siellä on sama ongelma.

Toki sitten on se pakolaisten auttaminen, joka on aika nolopoloa tällä hetkellä. Erittäin mielenkiintoista olisi, jos siellä leireillä ei ruoka ja/tai vesi riitä, niin mitenkä voi olla mahdollista, että ei voi puhua siitä, miten autetaan.

Sitten on toki noi yhteisölliset erot elämisessä. Eli naiset ja miehet on tasa-arvoisia Suomessa ja kuten uutinen somalitytöistä Suomessa juuri osoitti, niin kaikilla ei nyt oo ihan sama näkemys asiasta. Sitten toki tommonen kantisten ryöstely syksyllä ilmiselvästi osoittaa, että jotkut eivät pidä suomalaisista, vaikka ovat tässä ihanassa maassa, joka on pelastanut ihmisiä pakenemiselta ja antanut heille hengähdystauon.

P.S. Täällä lentää ihan hyvää läppää joskus.

Kerttu

24-vuotias sairaanhoitajaneito ja kissaihminen Keski-Suomen kehdosta esittäytyy. Foorumilla olen pyörinyt koko alkuvuoden lueskelemassa, mutta nyt piti vallan rekisteröityä kun tuntuu niin kovasti, että täältä olen henkisen kotini löytänyt. Täältä yleensä saa myös päivän parhaat naurut; kyllä on hommalaisilla hyvin sana hallussa punavihervasemmiston jokapäiväisiin pöyristymisiin liittyen.

Kuten niin monen muunkin kohdalla, oma nuivuuteni on kasvanut pikkuhiljaa ja kukkaan puhjennut nyt menneen talven monien yksittäistapausten myötä. Yläaste- ja lukioaikana harrastin vielä "mamut on pelkkä rikkaus ja persut rasisteja" -asennetta, mutta pikkuhiljaa aloin lukea sekä ymmärtää asioita lööppien ja virallisen totuuden takana. Vuoden 2011 vaaleissa ihmettelin vaalitulosta, mutta silloin jo sangen neutraalissa sävyssä. Silloin alkoi myös ärsyttää fb-kaverilauman itkuparkuhuuto persujen jytkystä. Nuivistumisessa varmaan tärkeä tekijä on ollut myös se, että olen aina inhonnut "ylhäältä" asetettuja mielipiteitä ja asenteita, joihin minun pitäisi yhtyä. Mitä enemmän ympäristö tai media on painostanut tolkuttomaan moku- ja mamu-ihannointiin, sitä enemmän olen halunnut ajatella itse ja pitää pääni. Suututtaa myös, kun olen ennen pitänyt mediaa puolueettomana ja luotettavana lähteenä, mutta viimeisetkin luottamuksen rippeet ovat varisseet alas viime päivinä velloneen Immos-kohun uutsioinnin myötä.

Minä haluaisin, että Suomeen otettaisiin vain YK:n pakolaisstatuksen omaavia pakolaisia sen verran, että voidaan taata jokaiselle kunnollinen kielikoulutus ja muut integroimismahdollisuudet. Välimerellä seilailevat nuoret turvapaikanhakijamiehet saavat hakkaamaan päätä seinään. Olen erittäin huolissani siitä, että Suomessa ilmeisesti aiotaan silmät kiinni ja sormet korvissa tehdä tyystin samat virheet kuin Ruotsissa ja monessa muussa Euroopan maassa on jo tehty. Mikä siinä on, että pakko on mennä pylly edellä puuhun, kun kerrankin voitaisiin ottaa muista maista opiksemme ja kuunnella esim. Merkelin ja Cameronin kommentteja monikulttuurisen yhteiskunnan epäonnistumisesta. Erityisesti radikaali islam ja siitä kumpuavat väkivaltailmiöt huolettaa.

Monikulturismia ideologiana vastustan jyrkästi, enkä näe siinä mitään tavoittelemisen arvoista. Jäsen Pöllämystyneellä on sitaattinaan tähän äärimmäisen hyvin sopiva perustelu. Eri kulttuurit on parhaimmillaan ja kauneimmillaan synnyninsijoillaan, ja jos kaikki sekoitetaan keskenään niin ei siitä tule kuin hirveä sotku ja sekamelska ja ääri-ilmiöiden kasvu.

Mainittakoon vielä, että itse olen jonkin sortin maltillinen konservatiivi, mikäli noin voi sanoa. Niin ja nyt kun viime päivinä on ollut vaatimuksena irtisanoutua kaikesta mahdollisesta, niin irtisanoudun varmuuden vuoksi henkilökohtaisesti kotikaupunkini natsimellakoista, rasismista, fasismista, stalinismista, anarkismista, kommunismista ja keksi itse loput.

En tiedä miten paljon täällä amatöörinä uskallan suutani aukoa, kun voi tuntua, että moni sanoo asian aina paremmin, mutta yritän olla rohkea. Menen puhumaan vaikka tonne kissahomma-ketjuun, jos en muuta uskalla. Ja jos on jotain Jyväskylä-livetapaamisia niin oon ehdottomasti mukana.

Toni R Jyväskylästä

Tervetuloa Kerttu! Oon itsekkin kissaihmisiä!

Ps. Jos joskus duunissasi törmäät rumaan, parimetriseen bentsohuoraan, niin se olen luultavasti minä.

Rikastaja

Hyvin on tullut uusia jäseniä Immos-kohun ja suvakkien pöyristymisen myötä. Tervetuloa kaikille tasapuolisesti.
"Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu."
- Tony Halme

dothefake

Tervetuloa minunkin puolestani (Irstaat Imaamit järjestön perustaja). Pupuliini, ota se nimi pois, maailma on paha, vaikka aikeesi ovat hyvät.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Impi Syvärivi

Tervetuloa kaikille uusille, joita on nyt runsain mitoin tullutkin! Toimittajien tavoite tällä naurettavalla kohulla oli hiljentää ja alistaa kaikki länsimaisten ihmisoikeuksien kannattajat, mutta siinä kävikin päinvastoin. Vapaus, totuus ja oikeus voittavat sittenkin.
"Ihmiset ovat toisiaan kohtaan hyvänsuopia, sävyisiä ja hitaita vihaan, mutta jos heitä kauan ärsytetään, korvaavat he koston ankaruudella sen viipymisen." -Olaus Magnus, Pohjoisten kansojen historia.

nixmann

Kun nyt äänestämääni Immosta demonisoidaan ja Jyskälän uutisointi on "natsit hakkasivat sivullisia - tyyliä", oli pakko tulla tännekin. Oulussa tapahtuneet raiskausyritykset on nyt uutisoitu oikein, mutta Kalevakin iltapäivälehtien tapaan estää kommentoinnin.

Olen kokenut "rasismia"/pilkkaa muslimeiden taholta jo viime vuosituhannella. Olin siis nuivaantunut jo ennen Halla-ahon scriptan lukemisia. Nykyään luettuani valtamediaa, olen vilkaissut tänne tai "hiukka" provoa MV-lehteä ja huomannut aikamoisen eron totuudessa.

Jalopeura

Quote from: Kerttu on 04.08.2015, 00:08:30
En tiedä miten paljon täällä amatöörinä uskallan suutani aukoa, kun voi tuntua, että moni sanoo asian aina paremmin, mutta yritän olla rohkea.

Ainakin sen perusteella mitä esittelytekstistäsi voi päätellä, sinulla on myös sana hallussa. Mielestäni erittäin hyvin muotoiltua ja järkevää tekstiä.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

Bigot

Hei,

Olen lukenut Hommaa jo parin vuoden ajan luotettavimpana tietolähteenä nuiviin aiheisiin. Immosgate sai lopulta rekisteröitymään osoittaakseni tukea Hommalle. Aiemmin olen kavahtanut rekisteröitymistä mihinkään, mutta todella sujuvasti ja tietosuojaturvallisestihan tämä kävi.

Vielä ennen ensimmäistä jytkyä pidin hauskaa naureskelemalla netin vähämielisille kiljuskineille ja tupauunoille, mutta jo silloin suvaitsevaista mieltäni vähän järkyttikin huomata, että Mestarin argumentit voittivat vastapuolen 5-0 ja jouduin itsekin ne allekirjoittamaan. Jytkyn aikaan suvaitsevaiston pöyristyminen siitä, että juntit kehtasivat ensimmäisen kerran äänestää arvojensa mukaisesti, sai aikaan edelleen kärjistyvän "meidän puolella tai meitä vastaan" -ilmiön, jossa kaltaiseni myös maahanmuuttokriittisiä ajatuksia omaavat leimataan natseiksi. Mieluummin hyppään sitten "natsien" leiriin kuin jään porukkaan, jossa minua pidetään ajatusrikollisena sen takia, että osaan lukea tilastoja, historiaa, uutisia ja tehdä johtopäätöksiä omista kokemuksistani.

Olen keski-iän kynnyksellä hapuileva perheellinen akateeminen mies, joka on suurimman osan aikuisiästään elänyt karvaperseduunarina tummanpunavihreässä kuplassa maantieteellisesti ja vähän henkisestikin määriteltynä. Aikoinaan ylpeänä esittelinkin lukuisille ulkomaalaisillekin asuinalueeni punaista historiaa. Varsinainen punavihreä en kuitenkaan ollut, sillä olen aina uskonut markkinatalouteen.

En ajatellut alkaa aktiiviseksi kommentoijaksi tulevaisuudessakaan, joskin minulla on paha taipumus addiktoitua nettikeskusteluihin, joten paras olla lupaamatta mitään.

Kiitokset kaikille Homman tasokkaille kirjoittajille, ilman teitä Suomi ei olisi tänään samanlainen.

Aimo Räkä

Kirjoitan huonosti mutta niin lyhyesti ettei ketään haittaa.
sopimaton ja väärä

Heinämies

Quote from: pupuliini on 03.08.2015, 18:11:56
Kirjoitin oman nimeni sen takia, että en usko, että kirjoitan mitään sellaista, mitä tulen katumaan. Puhun aika laveasti. Olen tuolla facebookissa kuitenkin levitellyt omalla nimelläni joitakin asioita ja kyseenalaistanut nykyisen "ongelmattomuuden". Koska nyt asioista ei oikein haluta puhua, niin parhaalla tavalla vaikutan sillä, että puhun omalla nimelläni asiasta ja ehkä se rohkaisee muitakin puhumaan asiasta. Voinhan myöhemmin ottaa nimeni pois tosta, jos se nyt edes näkyy siinä.

Itsekin harkitsin rekkautumista omalla nimelläni samoin perustein, mutta sitten luovuin ajatuksesta ihan "tietoturvasyistä".

Moni ei tiedä tästä foorumista paljon mitään mutta on siitä kuullut kyllä, ja mieltää tämän umpimielisten rasistien ja natsimielisten paikaksi kuulopuheiden ja paikkansa pitämättömän informaation vuoksi.

En siis halua ottaa riskiä että nimeäni googletettaessa se vie Hommafoorumille, ja vaikka potentiaalinen työhönottaja vetää hakemukseni silppuriin koska katsoo että "Heinämies onkin äärioikeiston miehiä...".

Vaimokin suhtautuu asiaan hieman karsastaen, mutta tulen hänelle kyllä pikkuhiljaa avaamaan mistä on kyse täällä. Hän aina muistaa myös varoittaa että "kato vähän mitä siellä facessa jaat..." kun olen pistänyt jakoon esmes Eerolan tai Immosen kirjoituksia.

Olen siis aiemmin työskennellyt aikuiskoulutuksen parissa mutta nyt ollut kesäkuusta alkaen työtön. Aikuiskoulutuksessa on siis jonniiverran mamuja, ja julkinen kriittinen suhtautuminen on tietty riskitekijä aikuiskoulutusalalle työllistymisessä. Tosin jo töissä ollessani hurtti huumorini varmasti paljasti nuivuuttani...   ;D

Micke90

Immonen siis aiheutti jäsenpiikin myös Hommaan. Kiitos, Immonen!  ;D

dothefake

Eiei, kiitos kuuluu natsiloille, jotka pudottivat suomuksia epäröivien silmistä.
-Tytti Tuppurainen

ISO

Quote from: pupuliini on 03.08.2015, 18:11:56

P.S. Täällä lentää ihan hyvää läppää joskus.

Mitä huonompaa sen parempi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Nuiva kansalainen

Lämpimästi tervetuloa kaikki. Tuntuu erityisen hyvältä nähdä, että yhä useampi nuori nainen on heräämässä maahanmuuton todellisuuteen. Ehkä pilvilinna alkaa vihdoinkin olla sortumassa. :)
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Heinämies

Mie ihmettelisin jos viime aikojen tapahtumat eivät herättäisi. Nuoret naiset ovat olleet näiden luontaista ja uskonnollista viettiään toteuttaneiden kohteita.

Mila A

Hei!

Säännöllisen epäsäännöllisesti täällä lueskellut kirjoituksia, päätin viimein aktivoitua ja luoda tunnukset. Viimeinen niitti oli huoli sananvapauden kaventumisesta ja kaksoisstandardit, joilla ihmisiä ja tekoja arvioidaan, sekä ihan vain tahalliset väärinymmärrykset ja mutkien oikominen päivänpolttavien tapahtumien ympärillä. Arvostan asiallisuutta ja järkeä (ja tietenkin yönmustaa huumoria silloin, kun se on sopivaa ja joskus silloinkin, kun ei ole), ja maahanmuuttokriittisyyden tuomitsijat eivät näissä kommenteissaan ole osoittaneet kumpaakaan, vaan järjetöntä massahysteriaa ja älyttömiä alatyylisyyksiä.

Olen 28-vuotias sairaanhoitajatar. Vasemmalla, muttei sokea. Maahanmuuttokriittinen ja äärimmäisen uskontokriittinen humanisti. Know your enemy -hengessä hyvät perustiedot abrahamisista uskonnoista, viime aikoina olen syventänyt ymmärrystäni islamista. Mitä enemmän luen, sitä enemmän löydän asioita, jotka sotivat ihmisoikeuksien ja omien arvojeni kanssa.

Tämän foorumin löysin aikanaan Scriptaa luettuani. Scriptasta vielä, en oikein rationaalisia, loogisia tekstejä lukiessani löytänyt sitä demonia, jota lehdistössä maalailtiin. Vakioiltalukemistoon kuuluu myös sivusto Bill Warner, phD - käsittelee poliittista islamia. Jonkin verran joutuu suodattamaan, mutta missäpä ei?

Näin. Alkumuodollisuudet tehty. Jatkan tutustumalla sääntöihin, eri keskustelualueisiin ja vanhoihin keskusteluihin. Osallistumista aktiivisemmin tapahtuu, kunhan olen sisäistänyt asioita paremmin ja ymmärrys on parempi. Kiitos.
Juttua korjattu kello 13.23. Mies puhui poliisin mukaan suomea ontuen, ei suinkaan kävellyt ontuen.

Elemosina

Tervetuloa Mila A:lle ja muillekin uusille jäsenille!
Meitä on täällä moneksi, ämpäriyliopistosta valmistuneita humanistitieteen maistereitakin löytyy.
(Allekirjoittanut siis)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Siener

Kiitos ja näkemiin!

En koskaan esittäytynyt, enkä sen kummemmin tee sitä nytkään.

Pyydän, että minut poistetaan tämän sivuston jäsenyydestä.

Hyvää jatkoa!

desperaato

Quote from: Siener on 15.08.2015, 21:43:51
Kiitos ja näkemiin!

En koskaan esittäytynyt, enkä sen kummemmin tee sitä nytkään.

Kirjoitukseni Hommafoorumille oli tänään kaapattu MV-lehteen, ja vaikka se on siirretty vain jäsenille tarkoitettuun Peräkammariin, on ketjun koko sisältö päivittyvine Peräkammariin lähetettyihine kirjoituksineen täysin näkyvissä MV-lehdessä. Mitenkäs teillä tuo tietoturva?

Pyydän, että minut poistetaan tämän sivuston jäsenyydestä.

Hyvää jatkoa!

Mutta kirjoitukset jää. Ikuisesti.  :o

Aikuisten oikeesti. Mitä kuvittelit kun aloit kirjoittaa rasistis-fasistiselle Hommafoorumille? Että joku ei osaisi kirjautua samalle foorumille ja kopioida kirjoituksiasi? Olet ääliö.
Ehkä viime vuosituhannella joku vielä luuli noin mutta ei enää viimeiseen 15 vuoteen kukaan.

dothefake

Häh, kirjoitat nettiin ja ihmettelet, että sen on joku löytänyt. Etkö tiennyt, etttä kaikki jäsenet pääsevät peräkammariin. Hallelujaa!
-Tytti Tuppurainen

Siener

Kyllä, mutta olihan se hämmästys klikata MV-lehden linkkiä Hommaforumille ja päätyä sitä kautta suoraan Peräkammariin ja asianomaiseen ketjuun.

Maija Poppanen

Quote from: dothefake on 15.08.2015, 21:51:16
Häh, kirjoitat nettiin ja ihmettelet, että sen on joku löytänyt. Etkö tiennyt, etttä kaikki jäsenet pääsevät peräkammariin. Hallelujaa!

Se taitaa olla niin, että fiksut hommailijat ei levittele peräkammarin juttuja muualle vaan kun eivät rekisteröityessä varmenna fiksuutta mitenkään...

desperaato

Quote from: Siener on 15.08.2015, 21:56:02
Kyllä, mutta olihan se hämmästys klikata MV-lehden linkkiä Hommaforumille ja päätyä sitä kautta suoraan Peräkammariin ja asianomaiseen ketjuun.

Alko pelottaan, että NE saa tietää kuka oon?

:facepalm:

Siener turha rypistää, kun paska on jo housussa.

dothefake

Koeta kestää, meitä kaikkia tarvitaan. Vihollisen juonet ovat moninaiset.
-Tytti Tuppurainen

Topi Junkkari

Voi juma. Joku kirjoittaa intter netskuun paikkaan A ja vetää herneet, kun häntä on lainattu tai linkitetty paikassa B.

Sellainen tämä intter netsku on.

Tosin MV-sivusto ei ole mikään lehti.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

kelloseppä

Quote from: Mila A on 14.08.2015, 15:57:45
... Maahanmuuttokriittinen ja äärimmäisen uskontokriittinen humanisti. Know your enemy -hengessä hyvät perustiedot abrahamisista uskonnoista, viime aikoina olen syventänyt ymmärrystäni islamista.
...

Koska allekirjoittaneella on ikävä taipumus nähdä piiloviestejä myös siellä, missä niitä ei ole, rohkenen tiedustella, ovatko Mila 18 ja nikkisi kenties jotenkin sidoksissa toisiiinsa?

Nuivanlinna

Quote from: Siener on 15.08.2015, 21:56:02

Mode siirsi sen ketjun aamupäivällä Peräkamariin(asiasta opettaja opettaja, toi mode kiusaa mua ketjussa) ja tottahan päädyit MV-lehden linkistä perikseen jos olit kirjautuneena samaan aikaan Hommaan.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.