News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Micke90

Quote from: John Lennonjohtaja on 22.07.2015, 22:16:07
Nuorimies maamme pääkaupungista. Muutaman kuukauden anonyymin selailun jälkeen rohkaistuin rekistöröitymään.

Tervetuloa palaamaan hommalaisuuteen!

Lalli IsoTalo

Toivon syvästi että mieltäni ei koskaan tule valtaamaan viha mihinkään suntaan.

Love is the answer and you know that for sure
Love is a flower you got to let it grow

So keep on playing those mind games together
Faith in the future out of the now
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

vihapuhegeneraattori

Quote from: Jalopeura on 19.07.2015, 15:38:40
Olen nelikymppinen insinööritaustainen mies Etelä-Suomesta. Poliittisesti minua kuvaa parhaiten määritelmä kansalliskonservatiivi. Vasen - oikea akselilla olen aika lailla keskustassa, konservatiivi - liberaali akselilla selvästi konservatiivinen.

Olen aina pitänyt itseäni isänmaallisena, joskin poliittinen heräämiseni tapahtui vasta n. kymmenen vuotta sitten. Sitä ennen seurasin hyvin vähän politiikkaa vaalien välisenä aikana, ja ennen vaalejakin tein valintani melko heppoisin perustein, ja nykytietämykseni mukaan äänestäen täysin vääriä puolueita. Minulle tuli oikeastaan yllätyksenä miten vähän sinivalkoisuus merkitsee monille keskeisessä asemassa oleville ihmisille.

Nykyään näen itseni hyvinkin nuivana. Siihen on vaikuttanut toisaalta poliittinen valveutuminen, toisaalta omakohtaiset ja läheisteni kokemukset maahanmuuttopolitiikan kaksoisstandardeista, kokemani poliittisen korrektiuden tukahduttava suvaitsevaisuus, sekä tutustumiseni islamiin ja sen hedelmiin.

Tulen varmasti kommentoimaan jossain määrin jatkossa. Luultavasti tulen kuitenkin olemaan jatkossakin enemmän hiljainen lukija. Halusin luoda tunnuksen koska koen että aina silloin tällöin haluaisin osallistua keskusteluun.

Welcome my young apprentice. Join us, and together we will complete your journey to the dark side.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

vihapuhegeneraattori

Hei vaan hei.

Nuorimies maamme pääkaupungista. Muutaman kuukauden anonyymin selailun jälkeen rohkaistuin rekistöröitymään. Politiikka, yhteiskunnan epäkohdat ja sosiaaliset ongelmat ovat kiinnostaneet jo pitkään, vaikka välillä tuntuu että mitäs näille asioille pieni ihminen tässä isojen poikien leikissä mahtaa. Joskus tämä herättää epätoivoa kun kaikenmaailman hulluus ja mielisairaus jatkuu vaikka mitä tapahtuisi. Usein käy myös mielessä, että mitäs minä näillä asioilla päätäni vaivaan, kun nämä asiat saattavat joskus ottaa aika koville. Uskoaan ei kuitenkaan saa koskaan menettää.

Monissa asioissa tunnen olevani konservatiivi mutta jonkin verran löytyy myös pehmeämpiä arvoja. Pehmeyttä ei löydy maamme maahanmuuttopolitiikkaa kohtaan, joka yhdessä vaikkakin hajanaisen EU-rintaman kanssa antaa hulluuden jatkua. Olen ollut kehityssuunnasta huolissani jo pitkään kun kaikille pitäisi olla selvää, että tietyt kulttuurit eivät keskenään tule joukoittain toimeen. Heikompaa tulee auttaa aina, mutta tapa jolla se tällä hetkellä tehdään on täysin järjenvastainen eikä yhteiskuntaa rappeuttumalla sisältäpäin taata sitä, että jatkossa maailman köyhimpiä voitaisiin tukea.

Joillekkin ystävilleni olen varmasti rasisti, fasisti, sadistii ja natsi kun loputon hyysääminen ei kiinnosta. Omissa mieleni syövereissä olen kuitenkin kaikenlaista rasismia ja ääritoimintaa vastaan, mutta pelkään että ajatukset saattaisivat muuttua jos omalle kohdalle tai lähipiiriin jotain kulttuurien välistä vähemmän toivottavaa kohtaamista sattuisi. Niin se ihmismieli vaan defensseineen toimii. Toivon syvästi että mieltäni ei koskaan tule valtaamaan viha mihinkään suntaan. Elämästä saattaisi tulla aika raskasta sen jälkeen.

Tiivistit aika hyvin varmaan 20000 viestiä Hommaa yhteen postiin.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Muuttohaukka

Quote from: Topi Junkkari on 22.04.2015, 14:52:03
---
*) Hommalla sana Contexti kirjoitetaan juuri noin. Historiallisista syistä.

Tällainen vanha keväinen juttu sattui eteeni.
Olen useasti ihmetellyt, miksi Contexti kirjoitetaan täällä näin. Voitko valaista?

Topi Junkkari

Quote from: Muuttohaukka on 27.07.2015, 13:03:01
Olen useasti ihmetellyt, miksi Contexti kirjoitetaan täällä näin. Voitko valaista?

Täällä oli kauan sitten käyttäjä Motor City Cobra (ihan alkujaan Heywood), joka ei oikein sopeutunut joukkoon. Hän kirjoitti itsepintaisesti noin, ceellä ja äxällä. Joku moderaattoreista näpäytti häntä muuttamalla nimimerkin muotoon Motor City Contexti, ja lopulta hän sai pysyvän bännin. Sen jälkeen hän on yrittänyt palata Contextiin usealla tuplanikillä.

Ikibännäys 14.9.2009 tässä: http://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg204074.html#msg204074

Tässä ainakin yksi maininta tuplanikeistä: http://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg870202.html#msg870202
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Muuttohaukka

Kiitos selvennyksestä! Etenkin Topin sinun kohdallasi tuota muodon käyttämistä ihmettelin.

Järkevä Linja

Lienee kohteliasta sanoa jotain kun tänne nyt rekisteröidyin.

Pidän Immosen ulostuloa liian monitulkintaisena ajamaan asioita parhaalla mahdollisella tavalla, mutta tänne foorumille ja uusiin äänestystottumuksiin itseni ajoi suvaitsevaiston vastauksenaan suorittama täysin ylimitoitettu hyökkäys asiallista maahanmuutokeskustelua vastaan. Tämän lisäksi asioiden tahallinen tai tahaton sekoittaminen (harkittu maahanmuuttolinja = rasismi???) käy oikeudentunnon päälleni. Myös massamaahanmuuton esittäminen sivistyksen ylimpänä tavoitteena ihmetyttää suuresti. Sveitsi, Kanada, Australia ja Etelä-Korea ovat omissa papereissani kaikki kehityksen kärjessä ilman väestönsiirtoa tuhansien kilometrien päästä.

Tähän asti olen ollut maltillinen kokoomuslainen, mutta tuntuu että tuon kokoomuslaisen yhteiskunnan saavuttamiseksi on ainakin hetkeksi ryhdyttävä perussuomalaiseksi. Ajatteluni politiikasta kietoutuu konservatiivisen koulutus-terveydenhuolto-turvallisuus- akselin ympärille ja itselleni ihanteellisessa yhteiskunnassa näiden peruspilareiden jälkeen yksilöllä olisi pitkälti vastuu itsestään.

Hyppy toiseen leiriin perustuu siihen näkemyksettömyyteen jolla kokoomuksessa asioita maahanmuuton suhteen ajetaan. Aateveli Cameronin huomiot Britannian virheistä viime vuosikymmenillä jäävät Stubbilla ´monikulttuurisuus on rikkaus´ -sloganeiden jyräämäksi. Kulut joita hallitsematon maahanmuutto tälle yhteiskunnalle muilla paitsi ehkä puolustuksen saralla tuovat, käyvät ennen pitkää todella suuriksi mikäli koulutuksen ja terveydenhuollon tasosta halutaan edes välttävästi pitää kiinni. Olen miettinyt pääni puhki syitä tähän järjenjuoksun täydelliseen romahdukseen kokoomuksessa, mutta toistaiseksi esitän itselleni vain arvauksia vastauksien sijasta.

Kun maahanmuutosta puhutaan, olisin halukas käyttämään sanaa arvopohja mikäli jollain halutaan kuvata sitä mistä olen huolissani. Kun Stubb ja muut puhuvat kasvavasta kilpailukyvystä joka monikulttuurisuudesta ja siirtolaisuudesta ajan myötä seuraa, keskustelen itse toimissani ihmisten kanssa jotka kertovat tehneensä kaupat suomalaisten kanssa (tässä tapauksessa 160milj. euroa) suomalaisten oikeanlaisen tylsyyden, rehellisyyden, rauhallisuuden ja tunnollisuuden vuoksi. Koen vahvasti, että hallitsematon maahanmuutto on käytännön uhka näiden suomalaisten arvojen ja tapojen muodostamalle yhteiskunnan pohjavireelle. En väitä että maahanmuutto olisi ainoa vaikuttava tekijä, sillä jonkinlainen murroksen aika on yhteiskunnassa vallalla yleisemminkin. En kuitenkaan keksi yhtään järkevää syytä vapaaehtoisesti ajaa samaan miinaan kuin Iso-Britannia, Hollanti tai mitä suurimmassa määrin Ruotsi.

Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja aitoa kansainvälisyyttä joka perustuu tosiasioihin eikä  maailmanparannushaihatteluun. Vastustan EU-komission ajamia väestön pakkosiirtoja joita vastaan tämä routaisen maan ja raudanharmaan taivaan välissä tarpova kansa jo kerran voimiensa rajoilla taisteli.

Brandis

Quote from: Järkevä Linjatänne foorumille ja uusiin äänestystottumuksiin itseni ajoi suvaitsevaiston vastauksenaan suorittama täysin ylimitoitettu hyökkäys asiallista maahanmuutokeskustelua vastaan. Tämän lisäksi asioiden tahallinen tai tahaton sekoittaminen (harkittu maahanmuuttolinja = rasismi???) käy oikeudentunnon päälleni

Tervetuloa, mukava saada uusia järkevän linjan edustajia mukaan asiaan!

Mainitsemasi asiat käyvät täällä suurimman osan oikeudentunnon päälle, avoimempaa yhteiskunnallista ilmapiiriä täällä olemme yhdessä tekemässä.  :)

Ouel

Hei vain kaikille! Ajattelin nyt vihdoin ja viimein esittäytyä, vaikka olen jo 2011 rekisteröitynyt palstalle, ja silloin tällöin joidenkin kirjoituksia tykkäilytkin. Kolmekymppinen (nuori?) nainen, jonka nuivistuminen alkoi jotenkin vähitellen opiskeluvuosien aikana. Alani on yliopiston koulutusala, jossa varmasti lähestulkoon 80-90% ihmisistä (niin opiskelijat, kuin henkilökunta) ovat Hyviä Ihmisiä ja "suvaitsevaisia". Arvatkaa olivatko raskaat opiskeluvuodet?  :facepalm: Lähtökohtainen olettamus oli minustakin tottakai, että olen Oikeamielinen Hyvä Ihminen, jonka mielestä maahanmuutto on kritiikittömästi ihanaa, väistämätöntä, positiivista ja rikastuttavaa. Laitoksellamme eräs ihminen teki lopputyönsä maahanmuuttajista, ja melkoisen nuivalla otteella. Tämä tottakai haukuttiin lyttyyn, mutta päästettiin läpi (tottakai, koska raha...). Pointsit tekijälle rohkeudesta ja ohjaajien peittelemättömän inhon sietämisestä. Tästä on muutama vuosi aikaa, ja silloin viimeistään tajusin, että kauniit sanat vapaasta tutkimuksesta ja tieteellisestä vapaudesta ovat suuri vitsi. Kyllähän kaikkea tutkia saa, kunhat tulokset ja tutkimusote on "oikeaa".

Ystäväpiirini on näin vanhemmiten paljastunut (ainakin joidenkin ihmisten kohdalla) yllättävän nuivaksi sitten kuitenkin, kun hieman pintaa raaputtaa. Monella taitaa olla vain se hirvittävän syvälle juurtunut pelko olemassa, että jos vähänkään uskaltaa kritisoida nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa, on "kamala rasisti". Ja kun toisaalta ei uskalla käyttää sitä vanhaa sanontaa "en ole rasisti, mutta..." koska siitäkin on tehty "ilmiselvää rasistia tarkoittava" ilmaus. Varmasti ja onneksi myös vanheneminen ja nuoruuden naiivin idealismin kariseminen on vaikuttanut tähän ystäväpiirini lievään nuivistumiseen. Kun ihan oikeasti joutuukin käymään töissä ja nousemaan aamulla, niin kyllähän sitä itse kukin alkaa miettiä, miten jotkut voivat notkua ostareilla ja asemilla "löyhissä nuorisoporukoissa".
Opiskeluaikaisista tuttavista osa on sitten edelleen näitä Kallion kimppakämpissä asuvia rastatukkia, mutta toisaalta heidän kanssaan en opiskeluaikanakaan niin kaveerannut, he kulkivat (kumma juttu :roll: ) hieman eri bileissä ja baareissa, jossa minä ystävieni kanssa kävin.

Itselläni tässä tämänikäisenä on luonnollisesti välillä mielessä kaikki perheenperustamiset yms., mutta toisaalta tiedä sitten kannattaako tähän maailmaan lasta tehdä. Haluan että minä, muut naiset ja tytöt saavat rauhassa kulkea kadulla ilman että somalijoukko käy käsiksi, ilman että joutuu kuuntelemaan "vitu valkonen huora!" -huutoja. Tuttavapiiriini kuuluu myös (nuivia) homoseksuaaleja, enkä halua heitä vainottavan tai syljettävän päälle. Nämä ajatukset tekevät minusta nykyään vallitsevan käsityksen mukaan kamalan, suvaitsemattoman ja ahdasmielisen ihmisen. Surettaa.

ps. en tiedä miten paljon ehdin tälle forumille kirjoittelemaan (plus valtava itsekritiikki hidastaa aina) mutta kiitos kaikille jäsenille, olen sekä pöyrilöitynyt että nauranut tässä vuosien mittaan tätä seuraillessa! ;D

Nuiva kansalainen

Tervetuloa foorumille Ouel. :) Todella ilahduttavaa kuulla, että Suomesta löytyy vielä sinun ja ystäviesi kaltaisia fiksuja ja nuoria naisia. Kylmä tosiasia on, että Suomen nykyisessä ilmapiirissä maahanmuuttoon liittyvistä asioista ei ole järkevää puhua julkisesti aiheuttamatta itselleen tarpeetonta haittaa. Tämä koskee erityisesti meitä korkeasti koulutettuja. Onneksi on kuitenkin Homma, jossa mekin voimme silloin tällöin päästellä vähän höyryjä.
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Riku Salminen

Morjens!

Rekisteröidyin juuri Homma-forumille, kiitokset ylläpidolle! Tarkoituksenani ei ole paljoakaan kirjoitella, mutta rekisteröidyin lähinnä siksi, että pysyn paremmin kärryillä mitä juttuja olen lukenut ja mitkä taas ovat uusia. Vastustan maahanmuutto- ja monikulttuurisuuskriittisyyden vastustamista  :), eli tuntuu siltä, että yksisilmäisesti hoetaan: "maahanmuutto on hyväksi, monikulttuurisuus on rikkaus", eikä mitään muuta mieltä saa olla. Tämä on hyvin huolestuttavaa. Kyllä maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta pitää voida kritisoida ilman, että leimataan rasistiksi, fasistiksi, sadistiksi ja natsiksi.

Kirjoittelemisiin!

Riku Salminen

Micke90

Quote from: Riku Salminen on 29.07.2015, 21:43:22
Rekisteröidyin juuri Homma-forumille, kiitokset ylläpidolle!

Tervetuloa palaamaan hommalaisuuteen!  :)

Brandis

Toivon, että valtamediamme toimittajat seuraavat Hommalla myös tätä ketjua ja tekevät tärkeän havainnon; mitä enemmän nuivia ulostuloja vainotaan mediassa ja mitä tylsempiä monikulttuurisuutta puoltavia, puusilmäisiä kirjoituksia tuotatte, sitä enemmän Homman löytävät fiksut ja filmaattiset uudet hommalaiset. Ihmiset, jotka kaipaavat ja osaavat vaatia monipuolisempaa ja moniäänisempää yhteiskunnallista keskustelua.

Tervetuloa!

Muuttohaukka

Virkistävää saaada uusia tuulia tänne. Tervetuloa joukkoon!

Amode

Käyttäjä Amode ilmoittautuu. Olen ollut näihin päiviin asti vain etäisesti tietoinen Hommaforumin olemassaolosta, mutta Immosgate sai minut perehtymään tarkemmin keskustelualueisiin ja yllätyksekseni löysin merkkejä älyllisestä elämästä. Se on aina ilahduttavaa, silloinkin kun kyseinen älyllinen elämä on ikävästi asioista eri mieltä kuin minä. Möyhäämistä ja perseilyä sen sijaan siedän huonosti, oli möyhääjäperseilijä sitten minun leirissäni eli ei.

No, statseja. Olen 23-vuotias. Aloitin viime vuonna korkeakouluopinnot Helsingissä, syntyjäni olen hämäläinen. Olen myös luonnonsuojelijavegaani, humanisti ja feministi, mutta kaikillahan meillä on ristimme kannettavanamme. Tykkään lukea, pelailla ja opiskella kieliä.

Itseni sivistämisen nimissä haluan kuunnella jok'ikisestä asiasta argumentteja puolesta ja vastaan. Olen kokenut että se kehittää kykyä itsenäiseen ajatteluun, ja itsenäinen ajattelu on suurimpia hyveitä joita ihminen voi omata, heti hyvän viinapään jälkeen.

Toivon antoisia lukuhetkiä ja oppimiskokemuksia meille kaikille.
Teidän,
Amode
Peace & respect.

siviilitarkkailija

QuoteMöyhäämistä ja perseilyä sen sijaan siedän huonosti, oli möyhääjäperseilijä sitten minun leirissäni eli ei.

Täällä käytetään termiä "jankkaaminen" ja perseiden möyhennyksestä vastaavat moderaattorit. Suosittelen aluksi varovaisuutta ja ajan mittaan rokeampaa sanan säilällä sivaltelua. Kaikkien "hyvien" kommentaattorien on joskus syötävä oma banaani eikä kannata pienestä hätkähtää.

No, statseja. Olen 23-vuotias. Aloitin viime vuonna korkeakouluopinnot Helsingissä, syntyjäni olen hämäläinen. Olen myös luonnonsuojelijavegaani, humanisti ja feministi, mutta kaikillahan meillä on ristimme kannettavanamme. Tykkään lukea, pelailla ja opiskella kieliä.

Tervetuloa luonnonsuojelijavegaani, humansti ja feministi. Valintasi ovat omiasi ja jos koet ne ristiksi, voit toki ottaa löysemmin rantein.

Itseni sivistämisen nimissä haluan kuunnella jok'ikisestä asiasta argumentteja puolesta ja vastaan. Olen kokenut että se kehittää kykyä itsenäiseen ajatteluun, ja itsenäinen ajattelu on suurimpia hyveitä joita ihminen voi omata, heti hyvän viinapään jälkeen.

Viina ja netti eivät ole kauhean hyvä yhdistelmä. Itseasiassa ne ovat kamala yhdistelmä. Ja jos on hyvä viinapää, joutuu vaan juomaan enemmän saadakseen aiotun vaikutuksen. Homanssina olet luultavasti niin epäilyn alainen ja oman tien kulkija, ettet välttämättä tarvitse edes viinaa tullaksesi huomioiduksi outona lintuna kanssaihmisten maailmassa. Suosittelen toki pitämään varaa ettet heti julkista hompanssiutumista. Vapaan ja radikaalin keskustelun käsite on monelle kanssaihmiselle kertakaikkisen sietämätön kokemus.

QuoteToivon antoisia lukuhetkiä ja oppimiskokemuksia meille kaikille.
Teidän,
Amode

Kuten myös. Ja rohkeutta, elää ja puolustaa vakaumustaan ja ihmistä kuin itse Turkkila.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Amode

Toimiva moderointi on harvinainen ja kaunis kuin amurintiikeri.
Kiitos siviilitarkkailijalle isällisistä neuvoista, pidän mielessä!
Peace & respect.

Micke90

Quote from: Amode on 30.07.2015, 01:33:22
Olen ollut näihin päiviin asti vain etäisesti tietoinen Hommaforumin olemassaolosta, mutta Immosgate sai minut perehtymään tarkemmin keskustelualueisiin ja yllätyksekseni löysin merkkejä älyllisestä elämästä.

Ooh!  ???

Tervetuloa palaamaan hommalaisuuteen sekä öyhöttämään ja perseilemään kanssamme.  ;D

MW

Onpas kuhinaa täällä. Tervetuloa vain omastakin puolestani, hiipuvan kesäloman viimeisiltä päiviltä. Hence tehe hiljaisuus, kiirettä on pitänyt.

4Father

Tere!

44-vuotias kaljupäinen karvanaama hämeestä. Rasistiksi ja skinheadiksi haukuttu kymmeniä kertoja, etenkin 90-luvulla, mutta hiukset vei geenit sekä sairaus. Neljä lasta, vaimo, koira ja volvo. Pienen palkkani nostan sosiaalialan hommista. Muistan äänestäneeni mm. Elisabeth Rehniä sekä Tarja Halosta. Älkääkä kysykö, että miksi?

Silmät auenneet tässä 2000-luvulla oikein huolella, siksi rekisteröityminen.

Mehud

Tervetuloa forumille 4Father. Hienoa, että liityit. Ansaitsit liketyksen rekisteröitymisestäsi  :)
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Faidros.

Quote from: 4Father on 30.07.2015, 16:47:02
Tere!

44-vuotias kaljupäinen karvanaama hämeestä. Rasistiksi ja skinheadiksi haukuttu kymmeniä kertoja, etenkin 90-luvulla, mutta hiukset vei geenit sekä sairaus. Neljä lasta, vaimo, koira ja volvo. Pienen palkkani nostan sosiaalialan hommista. Muistan äänestäneeni mm. Elisabeth Rehniä sekä Tarja Halosta. Älkääkä kysykö, että miksi?

Täältä saa anteeksiannon. Poikani,(roomalaiskatolista verbaliikkaa ;D) olet tehnyt väärin, mutta tunnustat syntisi. Määrään sinut lukemaan Scriptan alusta loppuun niin syntisi ovat hyvitetyt. ;)
Tervetuloa.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Nuiva kansalainen

Quote from: Faidros. on 30.07.2015, 17:03:46
Täältä saa anteeksiannon. Poikani,(roomalaiskatolista verbaliikkaa ;D) olet tehnyt väärin, mutta tunnustat syntisi. Määrään sinut lukemaan Scriptan alusta loppuun niin syntisi ovat hyvitetyt. ;)

Mestarin raudankova logiikka ja sarkasmi ovat niin herkullista antia, että Scriptan lukeminen on enemmänkin palkkio kuin rangaistus. :)
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Miniluv

Quote from: Amode on 30.07.2015, 02:28:48
Toimiva moderointi on harvinainen ja kaunis kuin amurintiikeri.
Kiitos siviilitarkkailijalle isällisistä neuvoista, pidän mielessä!

Tervetuloa, ja jos on jotain kysyttävää, ota yhteyttä vaikka yksityisviestillä.

:)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ernst

Quote from: Faidros. on 30.07.2015, 17:03:46
Tere!

Tervetuloa.

Pitänee perustaa Per'kammariin Homman oma rippituoli tunnustuksia varten. Syntimme kun ovat, noin vanhatestamentillisin termein, monilukuisat ja veriruskeat. Ja puhun nyt pelkästään tästä päivästä.

Tervetuloa tunnustajat ja muutkin!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Micke90

Muistan äänestäneeni mm. Elisabeth Rehniä sekä Tarja Halosta. Älkääkä kysykö, että miksi?

Häpeäisit!  >:(

4Father

Rehn toi puolustuvoimiin vessan ovet ja olen sanonut käsipäivää, Halonen nyt oli joku aivopieru. Olen katunut ja scriptan lukenut jo vuosia sitten.

dothefake

Hieno tervetuliaistoivotus, hyvä Micke!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Micke90

Quote from: dothefake on 30.07.2015, 20:36:46
Hieno tervetuliaistoivotus, hyvä Micke!

Äijälle, joka on äänestänyt Elisabeth Rehniä ja Tarja Halosta.  :facepalm: