News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

sisu

Kiitos paljon huhha! Paljon toit järkeviä pointteja esille. Tottahan tuo oli joka sana näin syvemmin mietittynä. Auttaa varmasti alkuun pääsemisessä paljon.  :)

Quote from: huhha on 14.05.2015, 17:55:18
QuoteEn ole poliitikko enkä osaa antaa neuvoja siihen puoleen, mutta neuvoisin sinua pysymään vielä pitkään pois puoluepolitiikasta. Puoluepolitiikka on kuin aivomato, joka haittaa kriittistä ja avointa ajattelua.  Siinä on enemmän kyse puolen ottamisesta ja retoriikasta, mielistelystä ja viholliskuvista, kuin parhaimman ratkaisun etsimisestä.

Etenkin tämä kohta oli ajatuksia herättävä. Olen toki tiennyt että puolueeseen päädytään tietyn ajattelutavan takia, ja siellä myös toimitaan sen mukaan. Sitä en kuitenkaan ole syvemmin tullut ajatelleeksi että ympärillä olevassa puolueessa vallitsee tietynlainen ilmapiiri ja siten luo henkisiä paineita ja haittaa liberaalia ajattelua.

QuoteNoilla kiinnostuksen aiheilla suosittelisin Steve Sailerin lukemista. Steve kirjoittaa paljon myös rodusta ja maahanmuutosta, näin Homman aihepiirejä sivuten.

Pitääpä katsella kesänmittaan paremmalla ajalla. Näin nopeasti vilkaistuna ainakin blogi vaikuttaa varsin lupaavalta.  :)

QuoteJos maahanmuuttopolitiikka kiinnostaa, suosittelen tutustumista openborders.info -sivustoon. Siellä on esitelty monta libertaristista argumenttia avoimien rajojen puolesta, ja erinäisiä vasta-argumentteja vasta-vasta-argumentteineen. Kaikki ovat reilusti ja neutraalisti esiteltyjä, ilman olkiukkoiluja.

Todellakin informatiivinen sivusto. Satuin itse asiassa törmänneeksi kyseiseen sivustoon erään blogitekstin yhteydessä, mutta se unohtui sittemmin. Pitääpä käydä läpi!

Kiitos vielä!

Quote from: Acres on 10.05.2015, 19:52:59
QuoteTästä lisää. Minun aikanani kaikki tytöt olivat enemmän tai vähemmän kukkahattuja lukiossa ja yliopistossa.

Kuten jo mainitsin, nämät surullisen kuuluisat Abdigadir Osman Husseinin kaltaiset "yksittäistapaukset" ovat nostaneet asian melko yleisestikin pinnalle, ainakin omassa lähipiirissäni. Facebookissa jaellaan usein kaikenlaisia adresseja ja uutisia MV-lehdeltä, jopa niiden henkiköiden toimesta jotka kuuluttavat täydellistä tasa-arvoa kaikille. Toisin sanoen, vasemmistoideologia omaksutaan maahanmuuttoperiaatetta lukuunottamatta, tosin vain osalla tutuistani.

Sanoisin että tytöt ovat edelleenkin paljon poikia suvaitsevaisempia, toki poikkeuksiakin löytyy. N-sanalla alkavia vitsejä väännetään huoletta maskuliinisemman sukupuolen toimesta.

Uskoisin kuitenkin että suurin vaikuttaja nuivan ajattelutavan liikkeelepanija on Ruotsin tapahtumat (etenkin raiskaukset). Muutamat henkilöt ovat uskoakseni jopa luopuneet tre kronor fanituksesta kuultuaan edellämainituista tapahtumista. Ahkerasti mediaa suraavat kaverini ovat myös huomanneet media ajaman mokutuspolitiikan ja alkaneet lukea uutisia enemmänkin skeptisesti kuin dogmaattisesti.

In a nutshell, kovaa vauhtia mennään parempaa päin näin omasta näkökulmastani katsottuna. Pääsääntönä kuitenkin toimii se että nämät henkilöt jotka uskovat median ajamat asiat kirkkain silmin sekä katsovat Ylen nyyhkydokumentteja televisiosta itkien, niin toivo heidän kohdalla on jo menetetty, ellei saada maahanmuuton miinuspuolia esille entistä tehokkaammin.
"A nation that cannot control its borders is not a nation."
― Ronald Reagan

Jena

Esittäydynpä nyt, vaikka olen seurannut forumia vuosia rekisteröitymättömänä käyttäjänä ja osallistunutkin jo keskusteluun.

Olen salanimeltäni Jena, kolmeakymmentä lähestyvä helsinkiläinen mies. Opiskelin yliopistossa humanistisia aineita ja yhteiskuntatieteitä, jotka käytännön taitojen asemesta opettivat ajattelemaan kriittisesti ja vähän kirjoittamaankin. Työskentelen luovalla alalla, mutta liike-elämän palveluksessa.

Poliittisesti olen kulkenut reiluhkon matkan vihreiden äänestämisestä perussuomalaisiin. Vielä kunnallisvaaleissa 2008 äänestin perheen ja lähipiirin mukana Osmo Soininvaaraa. "Nuivistumiseni" voi ajoittaa tätä seuranneelle jaksolle; sain opiskeluaikaisessa työssäni kokea rikkautta sekä värinää ja aloin mielenkiinnosta lukea Scriptaa. Vuodesta 2011 olen äänestänyt Halla-ahoa aina, kun se on ollut mahdollista. Olen nostanut maahanmuuttokriittisiä aiheita esille lähipiirissä, linkittänyt Halla-ahon kirjoituksia ystävilleni ja vaivihkaa propagoinut asian puolesta. Koska olen kaikkea muuta kuin yksittäistapaus, väittäisin, että kotimaan poliittisessa historiassa 2000-luvun alun merkittävin kirjoitussarja on nimenomaan Scripta.

Taantumukselliseksi tunnustaudun auliisti. Vaikken kuulu kirkkoon, näen eurooppalaisuuden tai "Lännen" ytimessä kirkon, torin ja yliopiston, en moskeijaa, basaaria tai koraanikoulua. Eurooppaan kuuluu kirjallisuus ja maanviljelys, ei lukutaidoton kamelipaimen. Ruokapöydässä sitä on vaikkapa olut ja sianliha, ei näiden kieltäminen. Eurooppaa on roomalainen oikeus, kuvataide ja kauniit naiset, ei sharia, epäjumalankuvien tuhoaminen eikä naisten säkittäminen. Eurooppalaisuutta täytyy vaalia, Suomea ja suomalaisuutta viimeiseen asti puolustaa. Suren kansankoti-Ruotsia, jonka vie pahanlaatuinen kasvain.

Kiitän forumin kirjoittajia tähänastisista oivalluksista, arvokkaasta mediaseurannasta ja rohkeista ajatuksista. Pidetään keskustelu kirkkaana.

Eino P. Keravalta

Tervetuloa kirjoittamaan, Jena, ja kiitokset siitä, että olet osallistunut jo pitkään lukemalla Hommaa ja sen esittämää kritiikkiä sekä levittämällä sanaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

dothefake

Sananlevitys on tilanteessamme tärkeintä. Ja kun se ei onnistu lehdistössä, niin lainatkaamme tulokkaidemme rumpuja kotvaksi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

DuPont

Quote from: Jena on 15.05.2015, 19:53:22
Esittäydynpä nyt, vaikka olen seurannut forumia vuosia rekisteröitymättömänä käyttäjänä ja osallistunutkin jo keskusteluun.

Taantumukselliseksi tunnustaudun auliisti. Vaikken kuulu kirkkoon, näen eurooppalaisuuden tai "Lännen" ytimessä kirkon, torin ja yliopiston, en moskeijaa, basaaria tai koraanikoulua. Eurooppaan kuuluu kirjallisuus ja maanviljelys, ei lukutaidoton kamelipaimen. Ruokapöydässä sitä on vaikkapa olut ja sianliha, ei näiden kieltäminen. Eurooppaa on roomalainen oikeus, kuvataide ja kauniit naiset, ei sharia, epäjumalankuvien tuhoaminen eikä naisten säkittäminen. Eurooppalaisuutta täytyy vaalia, Suomea ja suomalaisuutta viimeiseen asti puolustaa. Suren kansankoti-Ruotsia, jonka vie pahanlaatuinen kasvain.

Kiitän forumin kirjoittajia tähänastisista oivalluksista, arvokkaasta mediaseurannasta ja rohkeista ajatuksista. Pidetään keskustelu kirkkaana.

Jonkinlaiseksi hengenheimolaiseksi julistautuisin, vaikken pitäisi tuota asennetta taantumuksellisena, vaan konservatiivisena. Mahtuu tänne monenlaisia mielipiteitä, itse näkisin tervetulleina juuri tietynlaista konservatiivista näkemystä. Suomi ei aiemmin ollut kovin huono, vaan pohjimmiltaan toimiva yhteiskunta -ajattelu ei ole aina muodikasta, mutta jotain ideaa siinä on. Mutta tervetuloa joukkoon, hyvin sekalaiseen sellaiseen.

ike60

Quote from: Lilian on 16.05.2015, 17:47:53
Uutena esittäydyn.

Tervetuloa forumille, Lilian!

Ärhäkkä aloitus, ja pidän sitä myönteisenä. Täällä - kuten kaikilla keskustelupalstoilla - on riittävästi erilaisia yhtä ja samaa mieltä olijoita (ehkä itsekin lukeudun sellaisiin useammin kuin kehtaan myöntää itsellenikään). Mukava että tulit, jatka keskustelua.

Sanottakoon tosin sekin, että olen eri mieltä useimmista asioista joita käsittelit tuossa esittäytymisessäsi.

Brandis

Quote from: Lilian
Näpit irti minun lompakostani ja minun osakesalkustani, pois minun ilmaa ja maisemiani pilaamastani jne. Tuossa esittäytymiseni yhteydessä mainitsin vain vähäisen osan itselleni tärkeistä asioista, sieltä helpommin sulateltavasta ja salonkikelpoisemmasta päästä.

Kröhöm.

Saanen tässä kohtaa jälleen muistuttaa siitä, miten helppoa täällä netin ihmemaailmassa on olla jotakin ihan muuta kun mitä tosielämässä on. Yksi keino mustamaalata Hommaa olisi tietenkin kirjautua tänne ja heittää aivan kaikki lekkeriksi. Antaa itsestään hyvin epämiellyttävä ihmisenkuvatuksen mielikuva ja sen jälkeen todeta; katsokaa nyt miten kovien arvojen ihmisiä siellä on ja mitä ne ulos eetteriin itsestään suoltavat.

Edustan varmasti Hommalla kovinta linjaa siinä, mitä foorumilaisilta täällä sallisin. Esimerkiksi sinunlaisesi (tai katsotaan nyt millaisiin kirjoituksiin yllät, kuorrutatko sanomaasi kirosanoilla ja alatyylisillä ilmaisuilla, kirjoitatko vain aiheuttaaksesi pöyristystä vai onko sinulla ylevämmät periaatteet) sanktioisin ja lähettäisin kirjoittelemaan toisaalle hyvin nopeasti. Ennen kuin pääset osaksi 'kaartia' ja ihonalaiseksi, jolloin sinusta ei enää hennota luopua. Hommalaiset (ainakin jotkut meistä) ovat hyvin sentimentaalisia.

TheVanishedTerrorist

Quote from: Lilian on 17.05.2015, 10:31:15
Quote from: ike60 on 16.05.2015, 21:31:25
[
Tervetuloa forumille, Lilian!

Sanottakoon tosin sekin, että olen eri mieltä useimmista asioista joita käsittelit tuossa esittäytymisessäsi.

Kiitos Ike ystävällisestä vastaanotosta! Sanottakoon minun puolestani sekin  että erimielisyytesi ei voisi vähempää kiinnostaa.

Näpit irti minun lompakostani ja minun osakesalkustani, pois minun ilmaa ja maisemiani pilaamastani jne. Tuossa esittäytymiseni yhteydessä mainitsin vain vähäisen osan itselleni tärkeistä asioista, sieltä helpommin sulateltavasta ja salonkikelpoisemmasta päästä. Luulen että loppuja ei suurin osa nuivimmistakaan täällä kestäisi  kuulla, joten yritän pääsääntöisesti käyttäytyä siivosti ja teeskennellä kivaa. Palaillaan.
Olisin kiinnostonut myöskin arvoistasi ja siitä onko mahdollisesti omat maailmalla kouliintuneet lähellä niitä. Tällainen "political compass" (http://www.politicalcompass.org/) on aika hyvä lähtökohta missä oma tulokseni antoi arvot Economic Left/Right: 4.13 Social Libertarian/Authoritarian: 4.88 eli sinne Tatcherin kulmalle kaveriksi. Tämä testi vaatii aikaa ja paneutumista mutta on todettu varsin toimivaksi.

Eino P. Keravalta

Tervetuloa, Lilian, keskustelemaan, vaikkei sinua muiden mielipiteet kiinnostakaan  ;)

Aloitus oli vauhdikas ja pirteä, mikä on tietysti mukavaa. Olen valtaosin eri mieltä kanssasi, mutta tuota koirajuttua voisi harkita - tosin sillä varauksella, että koiraa ei kiellettäisi koon, vaan aggressiivisuuden vuoksi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lilian

Quote from: SerialSuicideBomber on 17.05.2015, 14:35:26
Olisin kiinnostonut myöskin arvoistasi ja siitä onko mahdollisesti omat maailmalla kouliintuneet lähellä niitä. Tällainen "political compass" (http://www.politicalcompass.org/) on aika hyvä lähtökohta missä oma tulokseni antoi arvot Economic Left/Right: 4.13 Social Libertarian/Authoritarian: 4.88 eli sinne Tatcherin kulmalle kaveriksi. Tämä testi vaatii aikaa ja paneutumista mutta on todettu varsin toimivaksi.
[/quote]

Ketterähän tämä oli. Talousajattelussa 9.75 äärioikealla, sosiaalisessa 3,3 eli autoritäärisessä päässä.

Lilian

Quote from: Brandis on 17.05.2015, 14:22:45
Edustan varmasti Hommalla kovinta linjaa siinä, mitä foorumilaisilta täällä sallisin. Esimerkiksi sinunlaisesi (tai katsotaan nyt millaisiin kirjoituksiin yllät, kuorrutatko sanomaasi kirosanoilla ja alatyylisillä ilmaisuilla, kirjoitatko vain aiheuttaaksesi pöyristystä vai onko sinulla ylevämmät periaatteet) sanktioisin ja lähettäisin kirjoittelemaan toisaalle hyvin nopeasti. Ennen kuin pääset osaksi 'kaartia' ja ihonalaiseksi, jolloin sinusta ei enää hennota luopua. Hommalaiset (ainakin jotkut meistä) ovat hyvin sentimentaalisia.

Miksi kirjoitus pitäisi kuorruttaa kirosanoilla? Täällä ei voi kiroilla, sillä säännöt estävät sen. Onko kiroilu sinusta pahinta mitä on?

Miksi sanktioisit "minunlaiseni" - ajatteletko eri tavalla ja siksi et siedä minua? No, voi voi.

Miksi ajattelisin että olen pyrkimässä osaksi jotain "kaartia"? Mitä kaartia? Tai "ihonalaiseksi"- mitä ihmettä sekin tarkoittaa?  Tällaisiin keskusteluyhteisöihinhän tullaan aivan omasta kiinnostuksesta vaihtamaan ajatuksia, ei sen enempää. Pettävätkö nyt jotkin realiteetit?

Yleistyksesi siitä että "hommalaiset ovat hyvin sentimentaalisia, ainakin jotkut"-  jää minulle totaalisen hämäräksi - haluatko sanoa että olet herkkänahkainen? Se on ihan ok, mitä ihmettä se minulle kuuluu?

TheVanishedTerrorist

Quote from: Lilian on 17.05.2015, 15:31:07
Quote from: SerialSuicideBomber on 17.05.2015, 14:35:26Olisin kiinnostonut myöskin arvoistasi ja siitä onko mahdollisesti omat maailmalla kouliintuneet lähellä niitä. Tällainen "political compass" (http://www.politicalcompass.org/) on aika hyvä lähtökohta missä oma tulokseni antoi arvot Economic Left/Right: 4.13 Social Libertarian/Authoritarian: 4.88 eli sinne Tatcherin kulmalle kaveriksi. Tämä testi vaatii aikaa ja paneutumista mutta on todettu varsin toimivaksi.

Ketterähän tämä oli. Talousajattelussa 9.75 äärioikealla, sosiaalisessa 3,3 eli autoritäärisessä päässä.

Onpas liberaalia meininkiä :roll:

Kni

Ilmassa tuntuu lievää provon tuoksua tai sitten kärsäni kaipaa pesua.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Kokoliha

Quote from: Lilian on 16.05.2015, 17:47:53Suomi nousuun. Se ei onnistu jos naiset jäävät kotiin synnyttämään. Lopetetaan synnyttäminen, Työpaikat Aasiasta takaisin Suomeen.
Tässä(kin) on nyt hiukan pidemmälle ajateltuna jokin ristiriita, jota jäin aprikoimaan.

Nuiva kansalainen

Quote from: Brandis on 17.05.2015, 14:22:45
Quote from: Lilian
Näpit irti minun lompakostani ja minun osakesalkustani, pois minun ilmaa ja maisemiani pilaamastani jne. Tuossa esittäytymiseni yhteydessä mainitsin vain vähäisen osan itselleni tärkeistä asioista, sieltä helpommin sulateltavasta ja salonkikelpoisemmasta päästä.

Kröhöm.

Saanen tässä kohtaa jälleen muistuttaa siitä, miten helppoa täällä netin ihmemaailmassa on olla jotakin ihan muuta kun mitä tosielämässä on. Yksi keino mustamaalata Hommaa olisi tietenkin kirjautua tänne ja heittää aivan kaikki lekkeriksi. Antaa itsestään hyvin epämiellyttävä ihmisenkuvatuksen mielikuva ja sen jälkeen todeta; katsokaa nyt miten kovien arvojen ihmisiä siellä on ja mitä ne ulos eetteriin itsestään suoltavat.

En tiedä, onko trollitutkani liian herkällä, mutta minulle tuli Lilianin avausviestistä täysin sama tunne. Katsotaan ajan kanssa mihin tämä johtaa, mutta avausviestin pohjalta en odottaisi liikoja.
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

dothefake

Quote from: Kni on 17.05.2015, 16:08:51
Ilmassa tuntuu lievää provon tuoksua tai sitten kärsäni kaipaa pesua.
Sama odööri tulvahti täälläkin.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Jätetäänpäs sitten nämä arvuuttelut. Tervetuloa uudelle jäsenelle.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

J. Lannan haamu

Quote from: Topi Junkkari on 17.05.2015, 17:05:39
Ole ihan rauhassa, Lilian.

Nimimerkki Brandis kuuluu tiettyyn "moden pikku kaverit" -sisäpiiriin, joka yrittää vaikuttaa meidän muiden kirjoituksiin ja kirjoitustapaan vähän niinku sillai ennakkosensuurin tapaan. Toinen samanlainen käyttää Suomen historiaan ja Pohjanmaalle viittaavaa nimimerkkiä.

Aikuistenoikeesti niihin ei kannata kiinnittää huomiota.

Kolossaalinen 'dislike' tällaisille kommenteille :roll:

Edit. savukirjaimet kieliopillisesti korjattu
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Asra

Tällainen "political compass" (http://www.politicalcompass.org/) on aika hyvä lähtökohta missä oma tulokseni antoi arvot Economic Left/Right: 4.13 Social Libertarian/Authoritarian: 4.88 eli sinne Tatcherin kulmalle kaveriksi. Tämä testi vaatii aikaa ja paneutumista mutta on todettu varsin toimivaksi.

Mielenkiinnosta täytin testin ja tulos oli Economic Left/Right: -5.38, Social Libertarian/Authoritarian: 1.64. Näyttäisi asettuvan johonkin Gandhin ja Stalinin välimaastoon.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Toni R Jyväskylästä

Quote from: Asra on 17.05.2015, 20:10:26
Tällainen "political compass" (http://www.politicalcompass.org/) on aika hyvä lähtökohta missä oma tulokseni antoi arvot Economic Left/Right: 4.13 Social Libertarian/Authoritarian: 4.88 eli sinne Tatcherin kulmalle kaveriksi. Tämä testi vaatii aikaa ja paneutumista mutta on todettu varsin toimivaksi.

Mielenkiinnosta täytin testin ja tulos oli Economic Left/Right: -5.38, Social Libertarian/Authoritarian: 1.64. Näyttäisi asettuvan johonkin Gandhin ja Stalinin välimaastoon.

Mitä jos tekisit vielä tämän testin?

Lilian

Quote from: Kokoliha on 17.05.2015, 17:17:57
Quote from: Lilian on 16.05.2015, 17:47:53Suomi nousuun. Se ei onnistu jos naiset jäävät kotiin synnyttämään. Lopetetaan synnyttäminen, Työpaikat Aasiasta takaisin Suomeen.
Tässä(kin) on nyt hiukan pidemmälle ajateltuna jokin ristiriita, jota jäin aprikoimaan.

Mitä se sinulle kuuluu jos minun mielipiteeni ovat omieni kanssa ristiriitaisia. Miksi ihmeessä se sinua kaivelee? Mitä vaarallista siinä on? Miksi ylipäänsä sinua kaivelee että minulla on mielipiteitä? Haluaisitko että tänne kirjoittaisivat vain ihmiset joilla ei ole mielipiteitä? Mikä keskustelupalsta se olisi?

Lilian

Quote from: Miniluv on 17.05.2015, 19:47:35
Jätetäänpäs sitten nämä arvuuttelut. Tervetuloa uudelle jäsenelle.

Kiitos. Kuule, pyysinkin jo että poista minun profiilini täältä Hommaforumista nyt ihan kärkeen. Täällä tuntuu olevan monta tosi hyvää tyyppiä, mutta myös liian monta pms oireista tai ummetuksesta kärsivää. Tehdyn testin perusteella taidan olla aivan liian liberaali ja fasistinen tähän porukkaan.

Kommenttina kaikille joitan aloin närästää heti kärkeen: otan osaa. Emme me näköjään voi leikkiä samalla hiekkalaatikolla, kun te tyrkitte minua koko ajan ulos. Ja oikein ns. sentimentaalisuudella uhkaillen. No, minä en ole eilisen teeren poikasia, vaan varsin lukutaitoinen. Pitäkää siis ihan rauhassa upea ihonalainen maailmanne. Mutta muistakaa, vain talipunkit viihtyvät 3mm syvyydessä! 

Possumi

Ei näin pojat. Tupaan tunkee toki kaikenlaista hiihtäjää mutta jos tälläi aletaan provoomaan ja vittuilemaan ne heti ulost täältä niin omia pieruja tässä kohta vain haistellaan.

Muutenkin olisi ihan kiva että annettaisiin uusien ensin kirjoittaa parisen sataa viestiä niin yleensä niistä jo näkee miltä aikeilla ollaan tulossa. Ei tarvi paljon arvailla.

Ja vielä hoitsupimun menitte mahdollisesti karkottamaan! Oliko nyt viisasta? 8)

dothefake

Samaahan minä olen yrittänyt sanoa.
-Tytti Tuppurainen

Tabula Rasa

Onneksi on hoitsuopisto melkein naapurissa. Sieltä lissää käännyttämään.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kokoliha

Quote from: Lilian on 17.05.2015, 22:12:16
Quote from: Kokoliha on 17.05.2015, 17:17:57

Mitä se sinulle kuuluu jos minun mielipiteeni ovat omieni kanssa ristiriitaisia. Miksi ihmeessä se sinua kaivelee? Mitä vaarallista siinä on? Miksi ylipäänsä sinua kaivelee että minulla on mielipiteitä? Haluaisitko että tänne kirjoittaisivat vain ihmiset joilla ei ole mielipiteitä? Mikä keskustelupalsta se olisi?
No mutta, vaikka ei se kuuluisikaan, niin katsos, kun ristiriitaisten näkemysten ruotiminen lienee eräs syy siihen, että tämä foorumi on olemassa. Mutta ei hätää, huoli pois ja murhe tilalle: Ei se minua kaivele pätkääkään, eikä siinä ole mitään vaarallista kuin korkeintaan omalle henkiselle hyvinvoinnillesi, josta olen nyt hiukan huolissani. Minä kun olen niin kovin ylitsevuotavan empaattinen ihminen. Koita kestää.

Ja anteeksi nyt vain kovasti, lyhyen mutta sitäkin värikkäämmään viestihistoriasi perusteella tuli mieleeni legendaarisesta Pahkasika-lehdestä henkilöhahmo nimeltään Urpo Yrmy, tuo klassinen lastenvihaaja, jonka mielestä kukaan, joka vihaa lapsia, ei voi olla läpeensä paha.

Kokoliha

Quote from: Possumi on 17.05.2015, 22:49:21
Ei näin pojat. Tupaan tunkee toki kaikenlaista hiihtäjää mutta jos tälläi aletaan provoomaan ja vittuilemaan ne heti ulost täältä niin omia pieruja tässä kohta vain haistellaan.
Jos nyt hiukan tarkemmin keissiä tällä kertaa katsot, niin kummallakohan puolen se vittuilu ja provoaminen on?

Quote from: Possumi on 17.05.2015, 22:49:21Ja vielä hoitsupimun menitte mahdollisesti karkottamaan! Oliko nyt viisasta? 8)
Minulle on aivan 1 ja sama, onko kysessä katkera hoitsupimu, nimimerkillä tänne itsensä rekannut Björn Wahlroos tai reijahärkönen. Argumentit ratkaisevat.

Impi Syvärivi

Quote from: Possumi on 17.05.2015, 22:49:21

Ja vielä hoitsupimun menitte mahdollisesti karkottamaan! Oliko nyt viisasta? 8)

Lilian kertoo profiilissaan olevansa mies.

Tervetuloa uusille minunkin puolestani. Jenan kanssa meillä on hyvin samankaltainen kehityskulku ja tausta.
"Ihmiset ovat toisiaan kohtaan hyvänsuopia, sävyisiä ja hitaita vihaan, mutta jos heitä kauan ärsytetään, korvaavat he koston ankaruudella sen viipymisen." -Olaus Magnus, Pohjoisten kansojen historia.

Miniluv

Quote from: Lilian on 17.05.2015, 22:24:00

Kiitos. Kuule, pyysinkin jo että poista minun profiilini täältä Hommaforumista nyt ihan kärkeen.

Rakennuksesta on poistuttu.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jena

Quote from: DuPont on 16.05.2015, 01:31:32
Jonkinlaiseksi hengenheimolaiseksi julistautuisin, vaikken pitäisi tuota asennetta taantumuksellisena, vaan konservatiivisena. Mahtuu tänne monenlaisia mielipiteitä, itse näkisin tervetulleina juuri tietynlaista konservatiivista näkemystä. Suomi ei aiemmin ollut kovin huono, vaan pohjimmiltaan toimiva yhteiskunta -ajattelu ei ole aina muodikasta, mutta jotain ideaa siinä on. Mutta tervetuloa joukkoon, hyvin sekalaiseen sellaiseen.

Kiitosta vaan kaikille tervetulotoivotuksista. Taantumukselliseksi tunnustautuminen oli toki puolivakavaa itseironiaa. On nurinkurista, että liberalismin teoreettisessa ytimessä olevien sanan- ja ilmaisunvapauden puolustaminen ja vaikkapa uskonnollisten erioikeuksien vastustaminen on nykyään jotenkin konservatiivista. Mutta kun toisella puolella on omituisia vaateita poliittisesti korrektiin kielenkäyttöön, musliminaisten uimavuoroihin ja muuhun kulttuurisensitiiviseen roskaan, ei kai muutakaan voi.

Tutustuin Saksassa sikäläisiin nuoriin konservatiiveihin, jotka lukivat Junge Freiheitia ja lauloivat astetta kiistellympiä liedejä yliopistojen veljeskunnissaan. Vasemmiston, vihreiden ja feministien -- yleensäkin niiden, jotka ammentavat 1960-lukulaisesta kulttuurivallankumouksellisuudesta -- suhde Saksan konservatiiviseen establishmentiin kuvaa hyvin heidän perusongelmaansa. Niiden mukaan pitäisi melkeinpä kriminalisoida traditionaalinen toiminta, koska sen väitetään olevan rasistista, naisvihamielistä ja fascistista. Kaikki halutaan siis rikkoa, mutta mitään ei osata tai haluta rakentaa tilalle.

Samaa on muuten jo täälläkin. Feministiset maailmanparantajat pahastuivat vapun alla siitä, että Otaniemen teekkareilla on yhä edelleen pari suljettua herrakerhoa. Timo Hännikäinen kirjoitti tapauksesta mainiosti Sarastukseen. Tällaisessa ilmapiirissä konservatiivinen perusasenne on ainoa vaihtoehto (tiina)rosenbergiläiselle totalitarismille.